quote:
Pulse, het vrijdagavondprogramma met Reinout
Pulse is het nieuwe vrijdagavondprogramma van presentator Reinout Oerlemans. Het is een show met pakkende gasten en boeiende onderwerpen van deze tijd. Elke uitzending wordt de kijker meegevoerd in de verhalen van interessante mensen uit de wereld van showbizz, sport en actualiteit: in de studio ontvangt Reinout iedere week binnen- en buitenlandse gasten met een absolute sterrenstatus. Bovendien reist hij de hele wereld over, op zoek naar onderwerpen en gasten met de tijdgeest van nu.
quote:Vanavond dus om 21:30 uur op RTL4.
In de eerste aflevering op vrijdag 31 oktober ontmoet Reinout de Britse zakenman Richard Branson, miljardair en oprichter en directeur van Virgin, exclusief op zijn privé-eiland in de Caraïben: Necker Island. Ook heeft de presentator een gesprek met de allereerste vrijgezel die meedeed aan het veelbesproken programma "De Bachelor", de Amerikaan Alex Michel. En Idolsjuryleden Henkjan Smits en Edwin Jansen praten over de carrières van de finalisten van de eerste serie "Idols", waarbij Hind zal optreden in de studio.
Ik ben wel benieuwd in de Spits! werd Arnie al vergeleken met Ivo Niehe. Hopelijk is het minder saai.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ah, de hoeren van "The bachelor"
quote:Het was volgens mij niet geplaybacked.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:26 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Wat een afgang dat die Hind nu aan het playbacken is bij de mensen die haar eigenlijk aan een platencontract hebben geholpen.
Leuke show veel beter dan Kwalberts show
quote:Het klonk anders wel heel erg zuiver, hoor. Het leek er meer op dat ze af en toe een nootje met de tape mee zong.
Op zaterdag 1 november 2003 00:07 schreef Perzikje het volgende:
Hind playbackte zeker niet
quote:Ze zat er toch 2 keer flink naast met die hoge toon, naar mijn idee was het dus geen playback.
Op zaterdag 1 november 2003 09:58 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Het klonk anders wel heel erg zuiver, hoor. Het leek er meer op dat ze af en toe een nootje met de tape mee zong.
Verder vond ik het programma een beetje, tja... hoe moet ik het het zeggen..., ik weet het niet
Ik vond het een beetje HMG zelfverheerlijking, maar goed, dat kwam misschien door de onderwerpen. Volgende week nog eens kijken en hopen dat ik het mis heb.
quote:zoals?
Op zaterdag 1 november 2003 10:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Reinout als presentator. Het is wel een leuk idee, maar het liefst had ik er dan iemand anders als host gezien. Maar ja, helaas.
quote:Fabienne lijkt me wel iets voor Pulse...
Op zaterdag 1 november 2003 10:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hennie Huisman natuurlijk. Of Fabienne ofzo.
quote:Leg es uit
Op zaterdag 1 november 2003 15:53 schreef Lucid het volgende:
alleen die reinout geilt wel iets teveel op zichzelf
quote:Hij zegt na mijn mening net iets te vaak 'mijn programma Pulse' en laat mensen die hij interviewt vaak niet uitpraten omdat hij er zelf weer door heen moet gaan lullen met alweer een volgende vraag...
Op zaterdag 1 november 2003 15:55 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Leg es uit
quote:Hij kapte de idols jury leden ook af bij de (goede) vraag hoelang Jim en co nog boeiend voor het publiek zouden zijn.
Op zaterdag 1 november 2003 16:09 schreef Lucid het volgende:[..]
...en laat mensen die hij interviewt vaak niet uitpraten omdat hij er zelf weer door heen moet gaan lullen met alweer een volgende vraag...
Reinout is trouwens erg goed als talkshowhost. Prettig om naar te kijken.
quote:van de week ook al bij AV Nu.
Op vrijdag 28 november 2003 21:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Straks (21:30 uur) zijn Frans en Mariska Bauer te gast...
Lach echt helemaal dubbel weer om Frans. Hoe hij daar nichterig staat te dansen en lachen tijdens "heb je even voor mij"
quote:Toen hij bij Jensen was lag ik helemaal dubbel.
Op vrijdag 28 november 2003 22:29 schreef Svensational het volgende:
Lach echt helemaal dubbel weer om Frans. Hoe hij daar nichterig staat te dansen en lachen tijdens "heb je even voor mij"
quote:Vooral zijn lach na :"Ik heb nog wel een woonwagentje voor je"
Op vrijdag 28 november 2003 22:38 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Toen hij bij Jensen was lag ik helemaal dubbel.
quote:Toen Frans opstond en een high five deed, had ik het niet meer
Op vrijdag 28 november 2003 22:40 schreef Svensational het volgende:[..]
Vooral zijn lach na :"Ik heb nog wel een woonwagentje voor je"
Het is een verschrikkelijk oppervlakkig programma, maar dat is niet verrassend. Dat bezoekje aan Moby was wel erg knullig.
Wat me 't meest verbaast zijn de kleren van Arnie: roze overhemd, beidge trui erover, spijkerbroek en zwarte schoenen (zonder sokken natuurlijk)
quote:Arnie zal in dat programma nooit een superkritische vraag stellen aan celebs. Die vinden dat niet leuk en als je eenmaal daarom bekend staat wil geen enkele celeb een interview met je doen.
Op zaterdag 17 januari 2004 17:07 schreef SuperRembo het volgende:
(Van meneer static moeten we hier verder)Het is een verschrikkelijk oppervlakkig programma, maar dat is niet verrassend. Dat bezoekje aan Moby was wel erg knullig.
Wat me 't meest verbaast zijn de kleren van Arnie: roze overhemd, beidge trui erover, spijkerbroek en zwarte schoenen (zonder sokken natuurlijk)
quote:En dan die hysterische 'fans'
Op vrijdag 6 februari 2004 22:27 schreef Duiveltja het volgende:
Wtf 3T!!
Dat was wel heel erg cool om hem weer eens te zien! Ik zat bij m'n broer, de tv stond nog op rtl4 en in enen horen we de naam "Ray Cokes" voorbij komen. We waren foto's aan het bekijken, maar toen even niet.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ray Cokes
Zeker omdatquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:54 schreef Vicky het volgende:
Weet iemand hoe ik, buiten Top Ticketline, aan kaarten kan komen? Heeft iemand toevallig contacten met Reinout??? Ik moet gewoon naar de opnames begin december..
heej GJ jij ook hierquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ziejewel Vicky, dat dacht ik al...
nee nog niet, maar dat is natuurlijk zo gedaan...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
jajaKd8 je al te herkennen aan je avatar.
Heb je je campingsetje al gepakt?
Alleen was Robbie achteraf niet postief over die vrouw op het podium.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wed er 10 euro om dat Reinout het incident in de ArenA met dat wijf ter sprake gaat brengen.
Nederlandse presentators vinden het prachtig om zoveel mogelijk lovende woorden over Nederland te horen van celebrities en de bijhorende anekdotes in plaats van echt goede vragen te stellen :/
wedden om 10 euro dat ie zn handen vol heeft aan een ander wijf....quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wed er 10 euro om dat Reinout het incident in de ArenA met dat wijf ter sprake gaat brengen.
Nederlandse presentators vinden het prachtig om zoveel mogelijk lovende woorden over Nederland te horen van celebrities en de bijhorende anekdotes in plaats van echt goede vragen te stellen :/
T was meer het feit dat Reinout maar 10 minuten interview tijd had met Robbie. Dus ze moesten het programma dan wel een beetje opvullen natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2004 22:50 schreef Cee het volgende:
Ow jah. Nou, dan vind ik 't helemaal nutteloos dat ze zo'n clip er doorheen gooien. Alsof Arnie niet genoeg vragen heeft kunnen bedenken.
wat gebeurde er toen dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Robbie weet precies hoe het werkt hoor. Ze hebben een kort gesprek, dan zeggen dat er een filmpje komt, camera en regie even minuut weer nieuwe positie's en dan verder en net doen alsof hij die filmpjes zag. Als je had opgelet hadden ze die gesprekjes over de bar en die vriend vóór de filmpjes en daarna was t nog even een korte opmerking over. Meer niet. Ook zag je Robbie niet in beeld tijdens de filmpjes. Eyeworks is niet gek, ze hebben beperkte tijd, ze schieten zoveel materiaal als mogelijk is. En denk je dat Robbie zit te wachten op een terugblik op zijn leven? Weet je wel hoeveel 'Pulsen' hij doet in een jaar?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef ivetje het volgende:
Denk wel dat robbie die clips tussendoor ziet hoor, aangezien reinout het met robbie wel degelijk over zijn woonplaats, de red lion (bar van zijn vader) en over die vriend die aan het woord kwam heeft gehad. Daar spraken ze achteraf ook nog over, dus robbie ziet die stukjes echt wel hoor.
Wat ik eerder al zei..Reinout had 10 minuten interviewtijd gekregen met Robbie. Het stukje over zn geboorteplaats heeft ie wel gezien, tot aan het gedeelte met Guiseppe. Hi wilde namelijk heel graag dat stukje zien, en ik kan t weten want ik was erbijquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef ivetje het volgende:
Denk wel dat robbie die clips tussendoor ziet hoor, aangezien reinout het met robbie wel degelijk over zijn woonplaats, de red lion (bar van zijn vader) en over die vriend die aan het woord kwam heeft gehad. Daar spraken ze achteraf ook nog over, dus robbie ziet die stukjes echt wel hoor.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond trouwens dat dit meisje dat ie zoende wat uit de toon viel bij de rest, alsof zij erbij hoorde, hadden jullie dat niet? Ze was rustig, een bakvis, een stuk ouder dan de rest.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ze was dan ook van te voren uitverkoren al, hè
geen hysterische fans, gewoon een dame die gevraagd is of ze er bezwaar tegen zou hebben als..
Dude, believe me. Dit was niet vooropgezet. En jij weet best dat ik dat wel kan wetenquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:22 schreef SunChaser het volgende:
Ja, ze was duidelijk uitgezocht door de productie. Maar Reinout deed zo ontzettend geschockt bij Boulevard: Wat hij tóen ineens deedJa doei, dat was in scene gezet. Gisteren zei hij: Robbie had een stijve lul van het zoenen. Ik heb er op gelet maar dat was niet zo, t zoenen was 3 sec en het was een rgapje van hem, hij deed zelf alsof t zo was.
Reinout moet wat beter leren liegen
Toen ging ie bij een vent op de eerste rij op schoot zitten en gaf 'm een zoen op z'n wang. Iets andere versie dan wat hij bij Pulse deed.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:24 schreef milagro het volgende:
In Duitsland bij Wetten Dass deed RW exact hetzelfde , hoor ik net bij RTL Boulevard.
Lekker spontaan dus
ik hoorde wat anders bij Boulevard net, met een dame dusquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ging ie bij een vent op de eerste rij op schoot zitten en gaf 'm een zoen op z'n wang. Iets andere versie dan wat hij bij Pulse deed.![]()
ik denk dat ze hier op doelenquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:52 schreef Cee het volgende:
Dan heeft Boulevard niet naar Wetten, dass gekeken.![]()
nu ja whateverquote:Später stahlt Mr. Williams Herrn Gottschalk die Show, als er der Reihe nach mit zwei weiblichen Fans, mit den Stargästen Iris Berben und der Tochter von Romy Schneider, Sarah Biasini, kuschelte – und auch noch auf Amor komm raus mit Star-Sopranistin Anna Netrebko flirtete.
Je spreekt jezelf wel tegen hequote:Op woensdag 15 december 2004 18:08 schreef achterop23 het volgende:
Pleidooi tegen Reinout O.
Doorvragen als ze net hebben aangegeven dt ze er niet over willen hebben is irritant.
Grote artiesten interviewen en er uiteindelijk totaal niets kunnen uitkrijgen is je eigen schuld.
Je verhaaltje klopt afgezien van het feit dat die fan (Sabine heette ze volgens mij) niet het podium op sprong, maar dat ze het podium op werd gevraagd. Was part of the show. Deed ie bij elk optreden, bij dat bepaalde nummer. Meisje podium opvragen, beetje dansen, beetje seksen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef ivetje het volgende:
Overigens, in de arena sprong een fan het podium op die hem zowat hbesprong en vergreep aan hemZe lag hem zowat te droogneuken op het podium en robbie kreeg haar niet van zich af, ze bleef vasthouden. Robbie deed er toen luchtig over om de show niet te verpesten, maar is er achteraf helemaal niet blij mee geweest. En reinout heeft het er niet over gehad, waarschijnlijk is dat vantevoren gezegt dat dat niet mocht ofzo
Ik praat wel vaker tegen mezelf ja.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel tegen he
Reinout doet t prima, alleen moet ie kappen met zijn Yvo Niehe-imitatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |