heej GJ jij ook hierquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ziejewel Vicky, dat dacht ik al...
nee nog niet, maar dat is natuurlijk zo gedaan...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
jajaKd8 je al te herkennen aan je avatar.
Heb je je campingsetje al gepakt?
Alleen was Robbie achteraf niet postief over die vrouw op het podium.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wed er 10 euro om dat Reinout het incident in de ArenA met dat wijf ter sprake gaat brengen.
Nederlandse presentators vinden het prachtig om zoveel mogelijk lovende woorden over Nederland te horen van celebrities en de bijhorende anekdotes in plaats van echt goede vragen te stellen :/
wedden om 10 euro dat ie zn handen vol heeft aan een ander wijf....quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wed er 10 euro om dat Reinout het incident in de ArenA met dat wijf ter sprake gaat brengen.
Nederlandse presentators vinden het prachtig om zoveel mogelijk lovende woorden over Nederland te horen van celebrities en de bijhorende anekdotes in plaats van echt goede vragen te stellen :/
T was meer het feit dat Reinout maar 10 minuten interview tijd had met Robbie. Dus ze moesten het programma dan wel een beetje opvullen natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2004 22:50 schreef Cee het volgende:
Ow jah. Nou, dan vind ik 't helemaal nutteloos dat ze zo'n clip er doorheen gooien. Alsof Arnie niet genoeg vragen heeft kunnen bedenken.
wat gebeurde er toen dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Robbie weet precies hoe het werkt hoor. Ze hebben een kort gesprek, dan zeggen dat er een filmpje komt, camera en regie even minuut weer nieuwe positie's en dan verder en net doen alsof hij die filmpjes zag. Als je had opgelet hadden ze die gesprekjes over de bar en die vriend vóór de filmpjes en daarna was t nog even een korte opmerking over. Meer niet. Ook zag je Robbie niet in beeld tijdens de filmpjes. Eyeworks is niet gek, ze hebben beperkte tijd, ze schieten zoveel materiaal als mogelijk is. En denk je dat Robbie zit te wachten op een terugblik op zijn leven? Weet je wel hoeveel 'Pulsen' hij doet in een jaar?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef ivetje het volgende:
Denk wel dat robbie die clips tussendoor ziet hoor, aangezien reinout het met robbie wel degelijk over zijn woonplaats, de red lion (bar van zijn vader) en over die vriend die aan het woord kwam heeft gehad. Daar spraken ze achteraf ook nog over, dus robbie ziet die stukjes echt wel hoor.
Wat ik eerder al zei..Reinout had 10 minuten interviewtijd gekregen met Robbie. Het stukje over zn geboorteplaats heeft ie wel gezien, tot aan het gedeelte met Guiseppe. Hi wilde namelijk heel graag dat stukje zien, en ik kan t weten want ik was erbijquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef ivetje het volgende:
Denk wel dat robbie die clips tussendoor ziet hoor, aangezien reinout het met robbie wel degelijk over zijn woonplaats, de red lion (bar van zijn vader) en over die vriend die aan het woord kwam heeft gehad. Daar spraken ze achteraf ook nog over, dus robbie ziet die stukjes echt wel hoor.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond trouwens dat dit meisje dat ie zoende wat uit de toon viel bij de rest, alsof zij erbij hoorde, hadden jullie dat niet? Ze was rustig, een bakvis, een stuk ouder dan de rest.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ze was dan ook van te voren uitverkoren al, hè
geen hysterische fans, gewoon een dame die gevraagd is of ze er bezwaar tegen zou hebben als..
Dude, believe me. Dit was niet vooropgezet. En jij weet best dat ik dat wel kan wetenquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:22 schreef SunChaser het volgende:
Ja, ze was duidelijk uitgezocht door de productie. Maar Reinout deed zo ontzettend geschockt bij Boulevard: Wat hij tóen ineens deedJa doei, dat was in scene gezet. Gisteren zei hij: Robbie had een stijve lul van het zoenen. Ik heb er op gelet maar dat was niet zo, t zoenen was 3 sec en het was een rgapje van hem, hij deed zelf alsof t zo was.
Reinout moet wat beter leren liegen
Toen ging ie bij een vent op de eerste rij op schoot zitten en gaf 'm een zoen op z'n wang. Iets andere versie dan wat hij bij Pulse deed.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:24 schreef milagro het volgende:
In Duitsland bij Wetten Dass deed RW exact hetzelfde , hoor ik net bij RTL Boulevard.
Lekker spontaan dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |