abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15012309
Arnie
pi_15012471
Tis best een leuk programma met leuke gasten.

Lach echt helemaal dubbel weer om Frans. Hoe hij daar nichterig staat te dansen en lachen tijdens "heb je even voor mij"

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15012692
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 22:29 schreef Svensational het volgende:
Lach echt helemaal dubbel weer om Frans. Hoe hij daar nichterig staat te dansen en lachen tijdens "heb je even voor mij"
Toen hij bij Jensen was lag ik helemaal dubbel.
pi_15012751
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 22:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Toen hij bij Jensen was lag ik helemaal dubbel.

Vooral zijn lach na :"Ik heb nog wel een woonwagentje voor je"
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15012768
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 22:40 schreef Svensational het volgende:

[..]

Vooral zijn lach na :"Ik heb nog wel een woonwagentje voor je"

Toen Frans opstond en een high five deed, had ik het niet meer
pi_16344314
(Van meneer static moeten we hier verder)

Het is een verschrikkelijk oppervlakkig programma, maar dat is niet verrassend. Dat bezoekje aan Moby was wel erg knullig.
Wat me 't meest verbaast zijn de kleren van Arnie: roze overhemd, beidge trui erover, spijkerbroek en zwarte schoenen (zonder sokken natuurlijk)

Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_16345041
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:07 schreef SuperRembo het volgende:
(Van meneer static moeten we hier verder)

Het is een verschrikkelijk oppervlakkig programma, maar dat is niet verrassend. Dat bezoekje aan Moby was wel erg knullig.
Wat me 't meest verbaast zijn de kleren van Arnie: roze overhemd, beidge trui erover, spijkerbroek en zwarte schoenen (zonder sokken natuurlijk)

Arnie zal in dat programma nooit een superkritische vraag stellen aan celebs. Die vinden dat niet leuk en als je eenmaal daarom bekend staat wil geen enkele celeb een interview met je doen.
Een beetje dus net zoals Ivo doet bij de tv-show (vandaar ook de TT)
pi_16388796
Hier moesten we verder ivm dubbeltopic, dus zie mijn startpost over z'n bezoek aan Moby:
Reinout Oerlemans (Pulse)
pi_16408936
Het is zo,n gejat programma dat het gewoon niet leuk meer is. oerlemans is slecht als interviewer want inderdaad hij laat zijn gasten niet uitpraten. Laatst ook bij wibi soerjabi (spelling kan ernaast zitten) vraagt hij hem of hij dan snachts alleen piano gaat spelen, wibi wil antwoorden en gelijk komt daar arnie weer aan met een nieuwe vraag. Echt zo slecht en nagemaakt. Nee, doe dan maar de tv show met ivo niehe.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_16957924
Wtf 3T!!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 10:11:04 #41
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_16965373
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 22:27 schreef Duiveltja het volgende:
Wtf 3T!!
En dan die hysterische 'fans'
Free Your Mind
pi_17676824
George Micheal
pi_17706650
Wat een baggerprogramma. Totaal oninteressante gasten en interviews die NERGENS over gaan. 3T nog steeds lastig vallen dat hun oom Michael Jackson is, Seal nog steeds vragen naar zijn acné en David Copperfield vragen stellen over Claudia Schiffler ("maar dat is al drie jaar uit!").

Een slap aftreksel van Ivo Niehe. Volgens mij heeft 'ie ook gewoon geen interesse in zijn gasten. Ik heb nog geen één interview gezien waarvan ik dacht: goh, wat een leuk interview. Zijn vragen slaan nergens op (veel verder dan "Houw dit joe doe dat?" komt hij ook niet) en hij voegt nul komma nul toe aan andere programma's.

En leer hem verdomme eens fatsoenlijk engels spreken.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 14 mei 2004 @ 22:38:42 #44
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_19136401
btje jammerlijk die tmf vj's behalve fabienne natuurlijk acda en demunnik roelde natuurlijk
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_21889002
Ray Cokes
pi_21920498
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 22:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ray Cokes
Dat was wel heel erg cool om hem weer eens te zien! Ik zat bij m'n broer, de tv stond nog op rtl4 en in enen horen we de naam "Ray Cokes" voorbij komen. We waren foto's aan het bekijken, maar toen even niet.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_22224745
Hij moet zn hand een keer uit zn broekzak halen !
pi_22752316
Weet iemand hoe ik, buiten Top Ticketline, aan kaarten kan komen? Heeft iemand toevallig contacten met Reinout??? Ik moet gewoon naar de opnames begin december..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:33:15 #49
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_22761348
hey Vicky..kheb geen idee!Maar wel succes!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_22761516
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 17:54 schreef Vicky het volgende:
Weet iemand hoe ik, buiten Top Ticketline, aan kaarten kan komen? Heeft iemand toevallig contacten met Reinout??? Ik moet gewoon naar de opnames begin december..
Zeker omdat Robbie Williams komt?
Die kaarten zijn op voorhand al weg, alleen voor de echte RW-fans en natuurlijk de hele familie,vele vrienden,collega's en vage kennissen van Arnie himself...
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:43:31 #51
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_22761627
nou weet ik toevallig dat die kaarten sowieso niet i/d verkoop zijn gegaan..en wat bedoel je met ECHTE fans?
pi_22761929
Echte fans die zich hebben aangesloten bij een officiële fanclub en naar elk concert gaan
Zal wel een gekkenhuis worden voor de studio, dit is het enige Nederlandse tv-optreden van RW
Ben benieuwd hoeveel Arnie op tafel heeft moeten leggen
Ik zweer je dat Robbie weer aan de drugs zit, maar dat zien we begin december wel...
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:56:01 #53
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_22762003
Is er een officiele Nederlandse fanclub dan?
En ik vind t echt gezeik dat je alleen "echt" fan bent als je naar elk concert gaat.
Ik heb al zn CD/DVDs en poster en heb m ontmoet, maar ben niet naar de Arena geweest.ben ik nou geen echte fan?
pi_22771809
Er is geen officiele nederlandse fanclub. En uhh ik val onder de echte fans, ik ben naar Lyon gereden om een concert te zien!!!

En de kaarten worden weggegeven via een bekend radiostation. Ik zat ineens te denken dat ik wel een bekende Nederlander ken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:45:04 #55
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_22772055
Ziejewel Vicky, dat dacht ik al...
pi_22772248
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ziejewel Vicky, dat dacht ik al...
heej GJ jij ook hier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:57:14 #57
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_22772295
jaja Kd8 je al te herkennen aan je avatar.
Heb je je campingsetje al gepakt?
pi_22781142
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
jaja Kd8 je al te herkennen aan je avatar.
Heb je je campingsetje al gepakt?
nee nog niet, maar dat is natuurlijk zo gedaan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_23900871
Aanstaande maandag om 20:30 uur op RTL 4: Robbie Williams!

Tijdens deze één uur durende aflevering zal de populaire Brit plaatsnemen op de bekende Pulse-bank voor een uitvoerig gesprek én maar liefst twee optredens verzorgen!

De inmiddels 30-jarige Robbie brak wereldwijd door met de bekende boyband Take That. Na enkele interne strubbelingen verliet hij de band in 1995 en ging hij solo. En niet zonder succes! Hij had vele internationale hits, zoals: Let Me Entertain You, Millenium, Rock DJ, Feel, Angels, Eternity en hij zong duetten met Nicole Kidman en Kylie Minogue.

Onlangs kwam zijn Greatest Hits-album en de biografie Feel uit. Zonder twijfel is Robbie Williams een van de grootste en populairste artiesten van dit moment...
pi_23905746
Ik wed er 10 euro om dat Reinout het incident in de ArenA met dat wijf ter sprake gaat brengen.
Nederlandse presentators vinden het prachtig om zoveel mogelijk lovende woorden over Nederland te horen van celebrities en de bijhorende anekdotes in plaats van echt goede vragen te stellen :/
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')