Lach echt helemaal dubbel weer om Frans. Hoe hij daar nichterig staat te dansen en lachen tijdens "heb je even voor mij"
quote:Toen hij bij Jensen was lag ik helemaal dubbel.
Op vrijdag 28 november 2003 22:29 schreef Svensational het volgende:
Lach echt helemaal dubbel weer om Frans. Hoe hij daar nichterig staat te dansen en lachen tijdens "heb je even voor mij"
quote:Vooral zijn lach na :"Ik heb nog wel een woonwagentje voor je"
Op vrijdag 28 november 2003 22:38 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Toen hij bij Jensen was lag ik helemaal dubbel.
quote:Toen Frans opstond en een high five deed, had ik het niet meer
Op vrijdag 28 november 2003 22:40 schreef Svensational het volgende:[..]
Vooral zijn lach na :"Ik heb nog wel een woonwagentje voor je"
Het is een verschrikkelijk oppervlakkig programma, maar dat is niet verrassend. Dat bezoekje aan Moby was wel erg knullig.
Wat me 't meest verbaast zijn de kleren van Arnie: roze overhemd, beidge trui erover, spijkerbroek en zwarte schoenen (zonder sokken natuurlijk)
quote:Arnie zal in dat programma nooit een superkritische vraag stellen aan celebs. Die vinden dat niet leuk en als je eenmaal daarom bekend staat wil geen enkele celeb een interview met je doen.
Op zaterdag 17 januari 2004 17:07 schreef SuperRembo het volgende:
(Van meneer static moeten we hier verder)Het is een verschrikkelijk oppervlakkig programma, maar dat is niet verrassend. Dat bezoekje aan Moby was wel erg knullig.
Wat me 't meest verbaast zijn de kleren van Arnie: roze overhemd, beidge trui erover, spijkerbroek en zwarte schoenen (zonder sokken natuurlijk)
quote:En dan die hysterische 'fans'
Op vrijdag 6 februari 2004 22:27 schreef Duiveltja het volgende:
Wtf 3T!!
Dat was wel heel erg cool om hem weer eens te zien! Ik zat bij m'n broer, de tv stond nog op rtl4 en in enen horen we de naam "Ray Cokes" voorbij komen. We waren foto's aan het bekijken, maar toen even niet.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ray Cokes
Zeker omdatquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:54 schreef Vicky het volgende:
Weet iemand hoe ik, buiten Top Ticketline, aan kaarten kan komen? Heeft iemand toevallig contacten met Reinout??? Ik moet gewoon naar de opnames begin december..
heej GJ jij ook hierquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ziejewel Vicky, dat dacht ik al...
nee nog niet, maar dat is natuurlijk zo gedaan...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
jajaKd8 je al te herkennen aan je avatar.
Heb je je campingsetje al gepakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |