ik hoorde wat anders bij Boulevard net, met een dame dusquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ging ie bij een vent op de eerste rij op schoot zitten en gaf 'm een zoen op z'n wang. Iets andere versie dan wat hij bij Pulse deed.![]()
ik denk dat ze hier op doelenquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:52 schreef Cee het volgende:
Dan heeft Boulevard niet naar Wetten, dass gekeken.![]()
nu ja whateverquote:Später stahlt Mr. Williams Herrn Gottschalk die Show, als er der Reihe nach mit zwei weiblichen Fans, mit den Stargästen Iris Berben und der Tochter von Romy Schneider, Sarah Biasini, kuschelte – und auch noch auf Amor komm raus mit Star-Sopranistin Anna Netrebko flirtete.
Je spreekt jezelf wel tegen hequote:Op woensdag 15 december 2004 18:08 schreef achterop23 het volgende:
Pleidooi tegen Reinout O.
Doorvragen als ze net hebben aangegeven dt ze er niet over willen hebben is irritant.
Grote artiesten interviewen en er uiteindelijk totaal niets kunnen uitkrijgen is je eigen schuld.
Je verhaaltje klopt afgezien van het feit dat die fan (Sabine heette ze volgens mij) niet het podium op sprong, maar dat ze het podium op werd gevraagd. Was part of the show. Deed ie bij elk optreden, bij dat bepaalde nummer. Meisje podium opvragen, beetje dansen, beetje seksen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef ivetje het volgende:
Overigens, in de arena sprong een fan het podium op die hem zowat hbesprong en vergreep aan hemZe lag hem zowat te droogneuken op het podium en robbie kreeg haar niet van zich af, ze bleef vasthouden. Robbie deed er toen luchtig over om de show niet te verpesten, maar is er achteraf helemaal niet blij mee geweest. En reinout heeft het er niet over gehad, waarschijnlijk is dat vantevoren gezegt dat dat niet mocht ofzo
Ik praat wel vaker tegen mezelf ja.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel tegen he
Reinout doet t prima, alleen moet ie kappen met zijn Yvo Niehe-imitatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |