quote:Hij wel ja, omdat jij het gaat ruimen!
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:50 schreef du_ke het volgende:[..]
Hoewel strontruimen in Friesland
.
Maar net weer gebeld door het uitzendbureau en hij was wel enthousiast
.
quote:Komt Volkert van der G. binnenkort niet vrij?
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:34 schreef du_ke het volgende:Maar ze wouden een starter en richting milieu
geen betere verklaring voor iemands linkse gedrag als een studie milieukunder (of gerelateerd)
quote:Nee die heben ze veel te lang opgesloten
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:01 schreef Herostratos het volgende:[..]
Komt Volkert van der G. binnenkort niet vrij?
quote:
geen betere verklaring voor iemands linkse gedrag als een studie milieukunder (of gerelateerd)
[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 24-10-2003 12:07]
quote:Sociaal = afpakken van andermans geld en dat gaan besteden aan Volkert-behandelingen?
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:03 schreef du_ke het volgende:Maar ook daarvoor al. Ik ben gewoon heel sociaal en betrokken en dan word je vanzelf links
.
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Sociaal = afpakken van andermans geld en dat gaan besteden aan Volkert-behandelingen?
quote:Nee ik straal een hele warme linkse gloed uit dus dat zal niet gebeuren
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:13 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hier ligt sneeuw, bij jullie ook?
quote:Nee, maar ik zag wel al een kerstboom bij Ikea staan...
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:13 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hier ligt sneeuw, bij jullie ook?
quote:De Kerstafdeling van de V&D hier was al ingericht
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nee, maar ik zag wel al een kerstboom bij Ikea staan...
quote:Ligt dat nu aan mij of zijn ze dit jaar echt vroeg?
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:39 schreef du_ke het volgende:[..]
De Kerstafdeling van de V&D hier was al ingericht
.
quote:Niet veel vroeger het is al bijna November en die V&D is net deze week geopend dus dan kan een kerstafdeling net zo gemakkelijk gelijk worden meegenomen.
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ligt dat nu aan mij of zijn ze dit jaar echt vroeg?
quote:En Sinterklaas wordt wederom gediscrimineerd! Doe er wat aan
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:45 schreef du_ke het volgende:
Niet veel vroeger het is al bijna November en die V&D is net deze week geopend dus dan kan een kerstafdeling net zo gemakkelijk gelijk worden meegenomen.
quote:Vandaag of morgen ga ik lootjes trekken
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
En Sinterklaas wordt wederom gediscrimineerd! Doe er wat aan
sociale Du_ke!!!
quote:met scouting?
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:51 schreef du_ke het volgende:[..]
Vandaag of morgen ga ik lootjes trekken
.
quote:Hoezo? Is lootjes een synoniem voor jonge scouting jeugd?
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:12 schreef UnderWorld_ het volgende:met scouting?
quote:Daar wordt op verantwoorde wijze een introductie gemaakt met gokverslaving!
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:16 schreef Herostratos het volgende:[..]
Hoezo? Is lootjes een synoniem voor jonge scouting jeugd?
![]()
quote:Van ons geld (subsidie)
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:16 schreef Herostratos het volgende:[..]
Hoezo? Is lootjes een synoniem voor jonge scouting jeugd?
![]()
quote:Oh, ik dacht al dat er iets anders getrokken werd...
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:Daar wordt op verantwoorde wijze een introductie gemaakt met gokverslaving!
quote:Echt prachtig gewoon hoe ze dat zei op RTLZ. Gewoon aanspreken met 'hij' en superkinderachtige statements en ze wist niet meer hoe haar eigen Antiliaanse vliegtuigmaatschappij was
Godett wil KLM hard aanpakkenIn een reactie op de uitlatingen van Minister Donner eerder deze week, dreigt de Antilliaanse premier Mirna Godett de landingsrechten in te trekken van de KLM en Air Holland. Dat maakt ze bekend op Schiphol, waar ze landde voor een kennismakingsbezoek aan Nederland.
Minister Donner van Justitie kondigde deze week in Berlijn een strenger drugsbeleid aan. Niet alleen coffeeshops worden strenger aangepakt, ook wil hij desnoods risicovluchten vanaf de Antillen schrappen als het aantal bolletjesslikkers niet afneemt. "Als hij dat doet, doen wij dat ook", waarschuwde Godett.
Tijden het kennismakingsbezoek heeft Mirna Godett ontmoetingen met koningin Beatrix, premier Balkenende en minister De Graaf van Koninkrijksrelaties. "Ik ben hier gekomen om onze goede relatie te verstevigen",aldus de premier.
Cohen, weekban, trollen en nog eens trollen.
Banmeldtopic, deeltje 11 alweer
Kozzmic, wat nu?
quote:lol, jij neemt het wel even over Aaah! Dan kan je vast oefenen.
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nog iets grappigs:Cohen, weekban, trollen en nog eens trollen.
Banmeldtopic, deeltje 11 alweer
![]()
![]()
Kozzmic, wat nu?
quote:
Minderheden in Tweede Kamer moeten meer rechten krijgenVoortaan moet op verzoek van dertig Kamerleden een interpellatie, een spoeddebat of een hoofdlijnendebat over een wetsvoorstel kunnen worden gehouden. Dat is één van de hoofdpunten uit een voorstel van de Commissie voor de Werkwijze, dat door Kamervoorzitter Weisglas is gepresenteerd.
Hoewel volgens de commissie bij verbetering van de werkwijze cultuur belangrijker is dan structuur, zijn toch enkele wijzigingen van het Reglement van Orde van de Kamer voorgesteld.
Naast het minderheidsrecht voor het aanvragen van debatten zijn de belangrijkste voorstellen:
wetgeving
- onmiddellijk na indiening kan door de Tweede Kamer een hoofdlijnendebat over een wetsvoorstel worden gehouden;
- er kan door een commissie een rapporteur over een bepaald wetsvoorstel worden aangesteld;
- onbezonnen indiening van amendementen moet worden voorkomen door instelling van een bedenktijd van minstens zes uur voor een eventuele stemmingcommissies
- procedurevergaderingen van Kamercommissies worden openbaar;
- er komen meer mogelijkheden voor zgn. rondetafelgesprekken om te kunnen discussiëren met de samenleving;
- er komen vaste data voor overleg van een commissie met bewindsliedendebatten
- nota's van fracties of leden kunnen op de agenda van de Kamer worden geplaatst, zonder dat het kabinet bij een debat aanwezig hoeft te zijn;
- de Kamervoorzitter en voorzitters van commissies moeten meer dan nu voorkomen dat debatten verzanden in details; voorzitters krijgen een grotere rol bij het in behandeling brengen van moties.Er wordt naar gestreefd het aantal stemmingen (zeker op andere dagen dan de dinsdagen) te beperken. Daarnaast wordt bepleit dat fractievoorzitters vaker deelnemen aan debatten. Er komt een driemaandelijks overzicht van nog onbeantwoorde schriftelijke vragen.
bron: www.parlement.com
quote:Nog meer vergaderingen...
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:03 schreef freako het volgende:[..]
quote:Ik dacht dat de meerderheid regeerde
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:03 schreef freako het volgende:[..]
quote:Het vreemde is ook dat het kabinet er niet persé bij hoeft te zijn, terwijl die nou juist uiteindelijk regeren.
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:29 schreef pberends het volgende:[..]
Ik dacht dat de meerderheid regeerde
De SP zal iig wel blij zijn. Als het zetelaantal voor een debat maar onder de 10 blijft
quote:
Internet-liefde kost Delftenaar levenEen heftige internet-relatie met een Canadese vrouw heeft Delftenaar Paul Sirks (42) met de dood moeten bekopen. De ex-man van zijn chat-vriendin kon niet verkroppen dat Sirks naar Canada kwam om Jolene MacKinnon in het echt te ontmoeten en schoot beiden zondag met vier kogels dood.
quote:
Vrienden knippen parachute doorTwee Britse tieners die er van worden verdacht dat zij een jonge parachutist hebben vermoord door de lijnen van zijn parachute door te snijden, blijken goed bevriend te zijn geweest met het slachtoffer.
De 20-jarige Stephen Hilder stierf in juli na een val van 4000 meter omdat de koorden van zijn hoofd- en reserveparachutes doorgesneden waren. De twee 19-jarige verdachten werden gisteren nog ondervraagd. Beide jongens maakten regelmatig samen met Hilder parachutesprongen in hun team Black Rain. Bij zijn begrafenis droegen de twee de lijkkist.
Honderden toeschouwers keken ontzet toe hoe Hilder tijdens een kampioenschap parachutespringen met een ongeopende parachute ter aarde stortte.
quote:AD
Moeder geeft baby methadonHet leven van Janine was kort, anderhalf jaar om precies te zijn. Sectie op haar lichaam wees uit dat ze methadon toegediend had gekregen.
Maria M. is niet vies van een beetje drugs. Haar oudste kinderen Saskia (17) en Johan (15) evenmin. Ze kregen af en toe eens wat toegestopt door hun moeder. Methadon, xtc, valium, speed en een beetje cocaïne om te laten merken dat ze daar voortaan maar beter vanaf kunnen blijven.
Vanwege Janines dood zit Maria (44) vast. Justitie verdenkt haar er van vorig jaar methadon aan haar baby te hebben gegeven. Zelf zegt ze van niet.
Tenminste, ze heeft Janine een half jaar voor haar dood wel eens een heel klein beetje gegeven om haar rustig te houden, maar dat was de enige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |