Eerste halfuur mogen ze van de publieke omroep, Studio Sport is dan namelijk nog bezig op Nederland 2, niet echt over aktuele sport hebben, dus het eerste deel heet: "wachten op...". Klok loopt dan af totdat Studio Sport is afgelopen, waarna het eigenlijke programma kan beginnen.
Lijkt mij de moeite waard om eens een paar keer te gaan bekijken.
en das altijd leuk.
Goede combinatie die Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk.
Mooie beelden van Bergkamp.
Leuk item met Peter R. de Vries.
Potentiëel top-programma.
quote:Elk programma van Wilfried de Jong is een potentieel top - programma
Op zondag 19 oktober 2003 19:27 schreef tong80 het volgende:
Ik vond het voor een eerste aflevering al zeer geslaagd.Mooie beelden van Bergkamp.
Leuk item met Peter R. de Vries.
Potentiëel top-programma.
2 leuke makers, en ook leuke gasten.
Die honkbalsupporter.
Het begint weer.
Heerlijk programma.
quote:Ja, blijft erg leuk om naar te kijken.
Op zondag 16 november 2003 21:48 schreef cptmarco het volgende:
vanmiddag voor het eerst gezien:
Wat een ontzettend leuk programma
De oude beelden die ze laten zien maken het af.
Een programma door en-voor liefhebbers.
quote:Leuk, vanavond de herhaling kijken dus.
Op zondag 14 december 2003 17:32 schreef golfer het volgende:
Jan Zwartkruis.
3 interessante gasten waarvoor het programma eigenlijk te kort was.
Een uur lang mooie oude beelden.
quote:Helaas niet gezien.
Op zondag 11 januari 2004 17:05 schreef golfer het volgende:
Vandaag een special over Johan Cruijff.Een uur lang mooie oude beelden.
Nu aan het genieten van de oma's van Tuitert en Wieteke Kramer.
Heerlijk programma.
quote:Het wordt in Bommel pas 's nachts uitgezonden?
Op maandag 19 januari 2004 00:50 schreef tong80 het volgende:Helaas niet gezien.
Nu aan het genieten van de oma's van Tuitert en Wieteke Kramer.
Heerlijk programma.
quote:Als je een Ruud Gullit-fan bent wel. Heel uur met Ruudje Dil.
Op zondag 1 februari 2004 21:57 schreef tong80 het volgende:
Is het de moeite om de herhaling op te nemen ?
quote:Ben geen fan.
Op zondag 1 februari 2004 22:42 schreef golfer het volgende:[..]
Als je een Ruud Gullit-fan bent wel. Heel uur met Ruudje Dil.
Maar was het de moeite waard ?
quote:Ik vind het prgramma altijd de moeite waard om te kijken.
Op zondag 1 februari 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
Ben geen fan.Maar was het de moeite waard ?
Fotograaf Guus Dubbelman van de Volkskrant nu als gast.
Eet voor iedere koers duif.
Vandaag was het struisvogel, omdat er veel gelopen moest worden.
quote:en Riemer en Foppe in de zeilboot !! ook prachtig !
Op zondag 15 februari 2004 17:40 schreef tong80 het volgende:
Leuke vent die Bart Wellens.Eet voor iedere koers duif.
Vandaag was het struisvogel, omdat er veel gelopen moest worden.
ik mis het bijna elke week
quote:Het wordt 's nachts herhaald.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:40 schreef mitt het volgende:
Het blijft een tijdstip waar ik niet aan kan wennen.ik mis het bijna elke week
Dat was wel erg leuk ja.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:13 schreef mitt het volgende:
nu kijken!!
Martin Gaus als honkballer, nooit geweten
Altijd zo rond 23,45 uurquote:Op zondag 21 maart 2004 19:00 schreef pekel het volgende:
Gemist..
Hoe laat is vanavond de herhaling?.
Thanx voor de tip.quote:Op zondag 19 september 2004 17:08 schreef MaxPower het volgende:
NU!!!!!!!!! Nieuwe serie!
Gemist.quote:Op zondag 19 september 2004 17:08 schreef MaxPower het volgende:
NU!!!!!!!!! Nieuwe serie!
man met het beste schot van de eredivisie begin jaren 80quote:Op zondag 19 september 2004 22:23 schreef tong80 het volgende:
Vannacht gelukkig de herhaling.
Met een fragment van de legendarische Kirsten Nygaard.
Ja, wie bedenkt dat nou, om daar een judoka voor uit te nodigen?quote:Op zondag 19 september 2004 17:18 schreef MaxPower het volgende:
Geweldig, Dennis van der Geest die op een fietsje uitlegt hoe wielrenners moeten vallen om blessures te voorkomen..
Het was zijn eigen idee!quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:36 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, wie bedenkt dat nou, om daar een judoka voor uit te nodigen?.
En ? Bevalt het ?quote:Op zondag 26 september 2004 17:11 schreef mitt het volgende:
goede kick
zie ik het ook eens
Ik zie het wel vaker hoor, maar weinig het eerste half uur..quote:Op zondag 26 september 2004 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ? Bevalt het ?
ik vond Reiziger echt fantastisch..quote:Op zondag 26 september 2004 18:22 schreef tong80 het volgende:
Het was weer leuk niet de beste aflevering maar wel zeer de moeite waard.
U wordt op uw wenken bediend!quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:19 schreef tong80 het volgende:
Dit met Vreven mag wel stoppen nu, beetje langdradig.
Te stom om voor de duivel te dansen maar wat een wereldkeeper.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:38 schreef tong80 het volgende:
En nu Jean Marie.
In 1986 was ie op z'n top op het WK. De held van België werd ie.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:50 schreef Bayer het volgende:
[..]
Te stom om voor de duivel te dansen maar wat een wereldkeeper.
Leeuwenhart.
Dat 'gevalletje' Schumacher-Battiston vind ik eerlijk gezegd beter bij Jean Marie passen dan bij Schumacher. Heb jij dat ook?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:58 schreef tong80 het volgende:
In 1986 was ie op z'n top op het WK. De held van België werd ie.
Leuk vrouwtje is hetquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:51 schreef rubbereend het volgende:
tanja is bang voor inkijk tijdens t fietsen
Nee daar kan ik me niet in vinden. Sorry.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:01 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat 'gevalletje' Schumacher-Battiston vind ik eerlijk gezegd beter bij Jean Marie passen dan bij Schumacher. Heb jij dat ook?
Bijzonder sportmomentquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:41 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamm. Hij scheet in z'n broek en liep door.
Dat welquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Bijzonder sportmoment.
Cool. Hij streed vorig jaar als debutant (met een wildcard) tot de laatste speelronde voor het Nederlands kampioenschap met Loek van Wely.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:14 schreef Bjoro het volgende:
Daniel Stellwagen is 17 jaar en Nederlands jongste grootmeester ooit. Zondag is hij te gast in Holland Sport.
misschien kan freek de Jonge nog 1x voordoen hoe je de sfeer er lekker inkrijgtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:19 schreef rubbereend het volgende:
leuke onderwerpen weer, k hoop niet dat ze de stadionspeaker hebben die bij PSV Ronald Koeman riep ipv Ronald Waterreus
Jawel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:19 schreef rubbereend het volgende:
leuke onderwerpen weer, k hoop niet dat ze de stadionspeaker hebben die bij PSV Ronald Koeman riep ipv Ronald Waterreus
Geen slechte tijd van Vink bij het fietsen, 2equote:Op zondag 24 oktober 2004 17:40 schreef tong80 het volgende:
En wat is Vink dik geworden zeg.
Kut, heb ik deze aflevering gemist.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:40 schreef tong80 het volgende:
Willy Dullens.
http://www.vpro.nl/programma/hollandsport/afleveringen/19016481/quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kut, heb ik deze aflevering gemist.
Ik zit er klaar voor.quote:Op zondag 7 november 2004 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
Over 10 minuten is het weer zover. O.a. een item over Knetemann.
Is dit een unicum? Geen tong?quote:Op zondag 7 november 2004 17:01 schreef tong80 het volgende:
De Kneet.
op het Huntelaar-stukje na wel jaquote:Op zondag 7 november 2004 17:52 schreef golfer het volgende:
Was weer prima uitzending.
Vond ik ook niet erg om te kijken..quote:Op zondag 7 november 2004 18:00 schreef mitt het volgende:
[..]
op het Huntelaar-stukje na wel ja
Jeugdopleiding PSV.quote:Op zondag 7 november 2004 18:07 schreef tong80 het volgende:
Vond Huntelaar sympathiek en intelligent overkomen. Wat voor een opleiding heeft die gast ?
Had nou niet het idee dat Vierhouten vol reedquote:Op zondag 7 november 2004 19:43 schreef rubbereend het volgende:
leuke uitzending, die scheids kreeg op het laats last van tranen in zn ogen, terwijl hij heel nuchter stond in het begin. De Jong kan toch prachtige vragen stellen. En geweldig dat Vierhouten wordt verslagen door Huntelaar
Die eerste paar vragen waren behoorlijk hard inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:39 schreef mitt het volgende:
vond wel dat ze die scheids hard aanpakte hoor
Het wordt zondagnacht ook altijd herhaald hoor rond een uurtje of half een/een uur, dus mocht je maandagochtend niets te doen hebben, een prima kijktijd, verder komt het ook in de loop van maandagmiddag altijd online!quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die eerste paar vragen waren behoorlijk hard inderdaad.
Toch erg jammer dat er niet een herhaling van komt, want zondagmiddag is zo'n klote tijd voor zo'n leuk programma.
Maandag moet ik altijd stervensvroeg op de trein, en de zooi bekijken op internet is voor mij ook geen optie.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:11 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Het wordt zondagnacht ook altijd herhaald hoor rond een uurtje of half een/een uur, dus mocht je maandagochtend niets te doen hebben, een prima kijktijd, verder komt het ook in de loop van maandagmiddag altijd online!![]()
Hoelaat precies. op teletekst staat helaas niet hoelaat de aflevering herhaald wordt.quote:Op zondag 21 november 2004 17:46 schreef MaxPower het volgende:
Wat een heersende uitzending zeg!
Mensen die hem niet gezien hebben: vanavond laat is een herhaling!
dat zijn standaard banen, de buitenbocht loopt ook harder. dat is zo afgestemd in dat aparaatquote:Op maandag 22 november 2004 00:17 schreef tong80 het volgende:
Ach dat spelletje moet je niet te serieus nemen. Dat bord pleuren ze in een hoek, en de week later vergeten ze te smeren met olie.
Ze starten ook gelijk terwijl je ook buitenbochten hebt.
quote:uitzending zondag 28 november 17.00 uur Ned 3
HOLLAND SPORT
Roxane Knetemann heeft een zware tijd te doorstaan. Haar doorzettingsvermogen en karakter houden haar echter op de been, of liever gezegd op de fiets. Het 17 jarige wielertalent uit Krommenie fietst haar trainingsrondjes in de duinen. Wat gaat er door haar hoofd tijdens deze tochtjes, waar denkt ze aan op de racefiets? Holland Sport fietst zondag met haar mee voor het antwoord.
Judoka Edith Bosch is zilveren medaillewinnares van Athene. Zaterdag judoot zij om het Nederlands kampioenschap en zondag praat zij in Holland Sport over intimidatie op de judomat.
Marathonschaatser Jan Maarten Heideman is de uitvinder in het peloton. Hij is o.a. de bedenker van de wisselschaatsen en het vogelpak. Heideman doet er alles aan om seconden te sparen.
Ook tienkamper Chiel Warners heeft afgelopen zomer in Athene goed gepresteerd en werd vijfde in het totaalklassement. Warners heeft alle mogelijke blessures wel eens gehad door de tienkamp. Zondag ligt hij bij ons op de Massagetafel.
en k vind zequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:00 schreef tong80 het volgende:
Ziet er goed uit. Edith Bosch heeft altijd leuke teksten.
Edith Bosch is ook altijd leuk.quote:Op zondag 28 november 2004 17:32 schreef tong80 het volgende:
Mooie kippenvelbeelden van Rijkaard
Die Gretta-opmerking van Edith over d'r zwarte haarquote:Op woensdag 1 december 2004 19:07 schreef mitt het volgende:
[..]
Edith Bosch is ook altijd leuk.
Ziekjes iddquote:Op maandag 13 december 2004 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was je ziek of was je tévé stuk?
Maar mijn PC is ook ziek.quote:Op maandag 13 december 2004 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is wel on-line te zien bij uitzending gemist
quote:2e Kerstdag Marco van Basten
Voetballegende en bondscoach Marco van Basten, schaatser Erben Wennemars, zwemster Inge de Bruijn en wielrenner Michael Boogerd zijn te gast in de Holland Sport Interviews.
26 december 17.00 uur Nederland 3
Bondscoach Marco van Basten opent de serie op Tweede Kerstdag met een intiem gesprek. Onder een lamp, aan een klein driehoekig tafeltje praten Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk 50 minuten lang met voetballegende Van Basten. Over hoe hij lijkt op zijn vader. Over de muzikaliteit van zijn moeder. Over God en de kapers van 11 september. Over het verschil tussen zijn linker- en rechteroog. Over wat hij nog meer had kunnen betekenen voor het voetbal en over ruziemaken met PSV’er Mark van Bommel.
(De geboren Utrechter Marco van Basten speelde in de jeugd bij EDO, UVV en Elinkwijk. Op zijn achttiende debuteerde hij bij Ajax. Daar werd hij drie keer landskampioen en won in 1987 de Europa Cup II. Zijn volgende club was AC Milan, zijn grote liefde. Daar behaalde hij twee landstitels, won hij twee keer de Europa Cup I en éénmaal de wereldbeker. In 1988 werd Van Basten Europees Kampioen met Oranje en in 1992 werd hij gekozen tot wereldspeler van het jaar. Van Basten moest in 1993 stoppen met voetbal door een chronische enkelblessure. Hij verdween jarenlang uit beeld. In augustus van dit jaar begon Van Basten als bondscoach van het Nederlands Elftal.)
ze zag er heerlijk uitquote:Op maandag 20 december 2004 22:58 schreef At_Fundum het volgende:
Met zo nu en dan een tikkeltje kunst en de keiharde waarheid. De spiegel vind ik ook vrijwel altijd een geweldig onderdeel, die scheidsrechter die te oud was om nog te mogen fluiten, ik heb er nog steeds medelijden meeen De Loor werd ook ff goed aangepakt afgelopen zondag
![]()
Barbara de Loor is altijd de meestquote:Op donderdag 23 december 2004 17:22 schreef tong80 het volgende:
Ja verbaasde me dat ze er zo leuk uitzag.
Er komt geen herhaling vanavond.quote:Op zondag 26 december 2004 01:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga voor de herhaling of opnemen.
Ik zag het net ook ja, ik heb het maar vast geprogrammeerd voor ik het vergeet.quote:
Inderdaad, leuk openhartig tot nu toe.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
die veel liever de Elfstedentocht wint dan Olympisch goud
k vind t wel leuk om eens te horen uit wat voor een nest hij komt enzo. Welke sporters had jij graag gezien??quote:Op zondag 2 januari 2005 17:09 schreef mitt het volgende:
Ze hadden gasten moeten uitnodigen die je nooit ziet.
Wennemars is een voorbeeld van een sporter die veel te veel spreektijd krijgt.
* mitt verlaat het topic weer![]()
Michael Boogerd vind ik wel aardig.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vind t wel leuk om eens te horen uit wat voor een nest hij komt enzo. Welke sporters had jij graag gezien??
k zou graag eens een mooi interview met Rik Smits zien. Ton Boot mag ook.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Michael Boogerd vind ik wel aardig.
mensen als Richard Krajicek, Ton Sijbrands of Troy Douglas had ik wel willen zien.
Een uur lang Ton Boot lijkt mij helemaal geweldig.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
k zou graag eens een mooi interview met Rik Smits zien. Ton Boot mag ook.
Rik Smits is ook een hele goede ja, maar dan zouden ze naar Amerika moeten gaanquote:Op maandag 3 januari 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zou graag eens een mooi interview met Rik Smits zien. Ton Boot mag ook.
veel decor hoeft er niet mee te vliegen danquote:Op maandag 3 januari 2005 01:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Rik Smits is ook een hele goede ja, maar dan zouden ze naar Amerika moeten gaan
quote:Op maandag 3 januari 2005 01:30 schreef mitt het volgende:
Patrick Kluivert was ook een mooie geweest.
Of Marc Overmars.
ik vind Rijkaard maar een saaie spreker.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]of Rijkaard, daar zie of je hoor je eigenlijk vrij weinig van. Maar met Overmars kun je een prachtig interview maken over hoe het is als je net gestopt bent
hij is bijna elke week wel ergens te horen, maar die man zegt al zinnige dingenquote:Op maandag 3 januari 2005 01:36 schreef tong80 het volgende:
Ja Overmars wiens interesse alleen naar oude autoé uit gaat. Wat een oninteressante gast heb ik dat altijd gevonden.
Hoop dat ie net zo snel uit de media verdwijnt dan ie kan lopen.
Enj als je naar de radio had geluiosterd de afgelopen maand had je een geweldig uurlang interview met Ton Boot kunnen horen
Had wat mij betreft zo tussen dit topic gepast: Fok! Beste Trainer Ronde 4quote:Op maandag 3 januari 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:
hij is bijna elke week wel ergens te horen, maar die man zegt al zinnige dingen
k durf hem boven Michels te plaatsenquote:Op maandag 3 januari 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook beetje Ton Boot-addept. Ik geef het toe. Maar in mijn ogen is ie na Michels de meest gedreven en begane trainer die ik ken.
Michels lag in het ziekenhuis (VU Amsterdam) op zijn ziekbed nog lijstjes te maken van spelers die hij mogelijk zou willen opstellen en verfrommelde de lijstjes weer keer-op-keer.quote:
Mathijs van Nieuwkerk is een romanticus die moet je niet op z'n woord geloven.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Michels lag in het ziekenhuis (VU Amsterdam) op zijn ziekbed nog lijstjes te maken van spelers die hij mogelijk zou willen opstellen en verfrommelde de lijstjes weer keer-op-keer.
Hoe gedreven kan je zijn als coach?
Mathijs ken ik te goed (als mijn ex-hoofdredacteur) om hem wel te geloven.quote:Op maandag 3 januari 2005 02:00 schreef tong80 het volgende:
Mathijs van Nieuwkerk is een romanticus die moet je niet op z'n woord geloven.
Ja het ontslag was ongelogen waarquote:Op maandag 3 januari 2005 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Mathijs ken ik te goed (als mijn ex-hoofdredacteur) om hem wel te geloven.
quote:
Ja, Marnix! Hij is trouwens weer begonnen met langebaan, daarnaast schaatst ie marathons, daarnaast is ie nu gepromoveerd en verder is ie ook nog vaag boeddistisch bezig.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:38 schreef tong80 het volgende:
Interessante sporters voor zo'n programma.
Marnix ten Kortenaar
Geldt dat ook voor de uitzending met Van Basten?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:18 schreef Ambrosius het volgende:
De uitzending van gisteren is trouwens al online te bekijken. Er is ook een herhaling,
Die is ook online te bekijken op de site van Holland Sport. De herhaling is al geweest (naar mijn weten is er nooit een herhaling geweest, maar goed).quote:Op maandag 3 januari 2005 10:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor de uitzending met Van Basten?
A.s. zondag idd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:23 schreef komrad het volgende:
Volgende week boogie???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |