Ziekjes iddquote:Op maandag 13 december 2004 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was je ziek of was je tévé stuk?
Maar mijn PC is ook ziek.quote:Op maandag 13 december 2004 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is wel on-line te zien bij uitzending gemist
quote:2e Kerstdag Marco van Basten
Voetballegende en bondscoach Marco van Basten, schaatser Erben Wennemars, zwemster Inge de Bruijn en wielrenner Michael Boogerd zijn te gast in de Holland Sport Interviews.
26 december 17.00 uur Nederland 3
Bondscoach Marco van Basten opent de serie op Tweede Kerstdag met een intiem gesprek. Onder een lamp, aan een klein driehoekig tafeltje praten Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk 50 minuten lang met voetballegende Van Basten. Over hoe hij lijkt op zijn vader. Over de muzikaliteit van zijn moeder. Over God en de kapers van 11 september. Over het verschil tussen zijn linker- en rechteroog. Over wat hij nog meer had kunnen betekenen voor het voetbal en over ruziemaken met PSV’er Mark van Bommel.
(De geboren Utrechter Marco van Basten speelde in de jeugd bij EDO, UVV en Elinkwijk. Op zijn achttiende debuteerde hij bij Ajax. Daar werd hij drie keer landskampioen en won in 1987 de Europa Cup II. Zijn volgende club was AC Milan, zijn grote liefde. Daar behaalde hij twee landstitels, won hij twee keer de Europa Cup I en éénmaal de wereldbeker. In 1988 werd Van Basten Europees Kampioen met Oranje en in 1992 werd hij gekozen tot wereldspeler van het jaar. Van Basten moest in 1993 stoppen met voetbal door een chronische enkelblessure. Hij verdween jarenlang uit beeld. In augustus van dit jaar begon Van Basten als bondscoach van het Nederlands Elftal.)
ze zag er heerlijk uitquote:Op maandag 20 december 2004 22:58 schreef At_Fundum het volgende:
Met zo nu en dan een tikkeltje kunst en de keiharde waarheid. De spiegel vind ik ook vrijwel altijd een geweldig onderdeel, die scheidsrechter die te oud was om nog te mogen fluiten, ik heb er nog steeds medelijden meeen De Loor werd ook ff goed aangepakt afgelopen zondag
![]()
Barbara de Loor is altijd de meestquote:Op donderdag 23 december 2004 17:22 schreef tong80 het volgende:
Ja verbaasde me dat ze er zo leuk uitzag.
Er komt geen herhaling vanavond.quote:Op zondag 26 december 2004 01:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga voor de herhaling of opnemen.
Ik zag het net ook ja, ik heb het maar vast geprogrammeerd voor ik het vergeet.quote:
Inderdaad, leuk openhartig tot nu toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |