Inderdaad, leuk openhartig tot nu toe.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
die veel liever de Elfstedentocht wint dan Olympisch goud
k vind t wel leuk om eens te horen uit wat voor een nest hij komt enzo. Welke sporters had jij graag gezien??quote:Op zondag 2 januari 2005 17:09 schreef mitt het volgende:
Ze hadden gasten moeten uitnodigen die je nooit ziet.
Wennemars is een voorbeeld van een sporter die veel te veel spreektijd krijgt.
* mitt verlaat het topic weer![]()
Michael Boogerd vind ik wel aardig.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vind t wel leuk om eens te horen uit wat voor een nest hij komt enzo. Welke sporters had jij graag gezien??
k zou graag eens een mooi interview met Rik Smits zien. Ton Boot mag ook.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Michael Boogerd vind ik wel aardig.
mensen als Richard Krajicek, Ton Sijbrands of Troy Douglas had ik wel willen zien.
Een uur lang Ton Boot lijkt mij helemaal geweldig.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
k zou graag eens een mooi interview met Rik Smits zien. Ton Boot mag ook.
Rik Smits is ook een hele goede ja, maar dan zouden ze naar Amerika moeten gaanquote:Op maandag 3 januari 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zou graag eens een mooi interview met Rik Smits zien. Ton Boot mag ook.
veel decor hoeft er niet mee te vliegen danquote:Op maandag 3 januari 2005 01:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Rik Smits is ook een hele goede ja, maar dan zouden ze naar Amerika moeten gaan
quote:Op maandag 3 januari 2005 01:30 schreef mitt het volgende:
Patrick Kluivert was ook een mooie geweest.
Of Marc Overmars.
ik vind Rijkaard maar een saaie spreker.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]of Rijkaard, daar zie of je hoor je eigenlijk vrij weinig van. Maar met Overmars kun je een prachtig interview maken over hoe het is als je net gestopt bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |