quote:Op zondag 2 januari 2005 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
die veel liever de Elfstedentocht wint dan Olympisch goud
k vind t wel leuk om eens te horen uit wat voor een nest hij komt enzo. Welke sporters had jij graag gezien??quote:Op zondag 2 januari 2005 17:09 schreef mitt het volgende:
Ze hadden gasten moeten uitnodigen die je nooit ziet.
Wennemars is een voorbeeld van een sporter die veel te veel spreektijd krijgt.
* mitt verlaat het topic weer![]()
Michael Boogerd vind ik wel aardig.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vind t wel leuk om eens te horen uit wat voor een nest hij komt enzo. Welke sporters had jij graag gezien??
k zou graag eens een mooi interview met Rik Smits zien. Ton Boot mag ook.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Michael Boogerd vind ik wel aardig.
mensen als Richard Krajicek, Ton Sijbrands of Troy Douglas had ik wel willen zien.
Een uur lang Ton Boot lijkt mij helemaal geweldig.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
k zou graag eens een mooi interview met Rik Smits zien. Ton Boot mag ook.
Rik Smits is ook een hele goede ja, maar dan zouden ze naar Amerika moeten gaanquote:Op maandag 3 januari 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zou graag eens een mooi interview met Rik Smits zien. Ton Boot mag ook.
veel decor hoeft er niet mee te vliegen danquote:Op maandag 3 januari 2005 01:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Rik Smits is ook een hele goede ja, maar dan zouden ze naar Amerika moeten gaan
quote:Op maandag 3 januari 2005 01:30 schreef mitt het volgende:
Patrick Kluivert was ook een mooie geweest.
Of Marc Overmars.
ik vind Rijkaard maar een saaie spreker.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]of Rijkaard, daar zie of je hoor je eigenlijk vrij weinig van. Maar met Overmars kun je een prachtig interview maken over hoe het is als je net gestopt bent
hij is bijna elke week wel ergens te horen, maar die man zegt al zinnige dingenquote:Op maandag 3 januari 2005 01:36 schreef tong80 het volgende:
Ja Overmars wiens interesse alleen naar oude autoé uit gaat. Wat een oninteressante gast heb ik dat altijd gevonden.
Hoop dat ie net zo snel uit de media verdwijnt dan ie kan lopen.
Enj als je naar de radio had geluiosterd de afgelopen maand had je een geweldig uurlang interview met Ton Boot kunnen horen
Had wat mij betreft zo tussen dit topic gepast: Fok! Beste Trainer Ronde 4quote:Op maandag 3 januari 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:
hij is bijna elke week wel ergens te horen, maar die man zegt al zinnige dingen
k durf hem boven Michels te plaatsenquote:Op maandag 3 januari 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook beetje Ton Boot-addept. Ik geef het toe. Maar in mijn ogen is ie na Michels de meest gedreven en begane trainer die ik ken.
Michels lag in het ziekenhuis (VU Amsterdam) op zijn ziekbed nog lijstjes te maken van spelers die hij mogelijk zou willen opstellen en verfrommelde de lijstjes weer keer-op-keer.quote:
Mathijs van Nieuwkerk is een romanticus die moet je niet op z'n woord geloven.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Michels lag in het ziekenhuis (VU Amsterdam) op zijn ziekbed nog lijstjes te maken van spelers die hij mogelijk zou willen opstellen en verfrommelde de lijstjes weer keer-op-keer.
Hoe gedreven kan je zijn als coach?
Mathijs ken ik te goed (als mijn ex-hoofdredacteur) om hem wel te geloven.quote:Op maandag 3 januari 2005 02:00 schreef tong80 het volgende:
Mathijs van Nieuwkerk is een romanticus die moet je niet op z'n woord geloven.
Ja het ontslag was ongelogen waarquote:Op maandag 3 januari 2005 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Mathijs ken ik te goed (als mijn ex-hoofdredacteur) om hem wel te geloven.
quote:
Ja, Marnix! Hij is trouwens weer begonnen met langebaan, daarnaast schaatst ie marathons, daarnaast is ie nu gepromoveerd en verder is ie ook nog vaag boeddistisch bezig.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:38 schreef tong80 het volgende:
Interessante sporters voor zo'n programma.
Marnix ten Kortenaar
Geldt dat ook voor de uitzending met Van Basten?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:18 schreef Ambrosius het volgende:
De uitzending van gisteren is trouwens al online te bekijken. Er is ook een herhaling,
Die is ook online te bekijken op de site van Holland Sport. De herhaling is al geweest (naar mijn weten is er nooit een herhaling geweest, maar goed).quote:Op maandag 3 januari 2005 10:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor de uitzending met Van Basten?
A.s. zondag idd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:23 schreef komrad het volgende:
Volgende week boogie???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |