Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële onderbouwing. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet.
De voorgaande delen:
Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !
[POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II)
[POL] Het derde Slowchat Café
[Slowchat] POL Café numeros quatro
[Slowchat] Politieke borrelpraat -deel 5
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 6
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 7
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 8
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 9
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 10
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 11
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 12
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 13
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 14
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 15
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 16
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 17
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 18-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 19-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 20-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 21-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 22-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 23-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 24-
[Slowchat] W.v.t.p.t.k. - deel 26
[Slowchat] n.h.t.t.m.g.l.o.p.o.d.n.a.p. - deel 27
[Slowchat] b.h.d.l.p.o.o.e.l.m.w.e.h.v.i.v.d.i. 28
[Slowchat] i.p.s. -29-
[Slowchat] k.i.e.l. -30-
[Slowchat] p.h.o.p. -31-
[Slowchat] De Fok! Nostra -32-
[Slowchat] De Fok! Nostra -33-
[Slowchat] De Fok! Nostra -34-
[Slowchat] De Fok! Nostra -35-
[POLchat] De puinhopen van 150 jaar politiek -36-
[POLchat] Anders en beter (37)
[PolSlowChat] 1 jaar POL, 200.000 posts -38-
[POL-cafe] Op naar prinsjesdag -39-
[POL-cafe] Op naar prinsjesdag -40-
[POLslowchat] Nog maar 2 nachtjes slapen -41-
[POL-chat] Dinsdag Decisionday -42-
[POL-chat] Nu Nog Zonder Maartje -43-
[POLslowchat] Links, rechts, in de maat... -44-
[POLslowchat] Voorwaarts, kin omhoog! -45-
[POLslowchat] Wie wordt de nieuwe mod? -46-
[POLslowchat] The Great Dictator -47-
[POLslowchat] Wachten op de PvdA-begroting... -48-
[POLslowchat] Vergeet Bassie (SGP) niet! -49-
[POLslowchat] Wordt nu ook burgemeester! -50-
[POLslowchat] Wie zal het gaan worden....?? -51-
[POLslowchat] ingeburgerde fokkers! 52
[POLslowchat] "koffie met gebak" deel 53
[POLslowchat] Democratie is slecht -54-
[POLslowchat] "Middle of the road"-topic -55-
[POLslowchat] "Op naar een kenniseconomie" -56-
[POLslowchat] Verhuis nu naar SGP-Staphorst! -57-
[POLslowchat] FOK! de EU! -58-
[POLslowchat] Nuchter gaan we door -59-
[POLslowchat] Demonstreer mee met FNV -60-
[POLslowchat] De val van het kabinet? -61-
[POLslowchat] Shirin Ebadi eerbetoon-topic -62-
Drink on
quote:Allemaal leugens.
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:44 schreef Ryan3 het volgende:
Zou toch iets met 1 of andere Rode Jehova in de topictitel komen...?
quote:hehe
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:45 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Allemaal leugens.
Nog nooit zo'n topic zo serieus snel volgeluld. [POLslowchat] Shirin Ebadi eerbetoon-topic -62-
quote:O, dat klopt dan mooi met de huidige topictitel...
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:45 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Allemaal leugens.
quote:Oh, jij hebt de vorige expres snel volgeblaat en had je topic al klaarstaan!!!
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:45 schreef pberends het volgende:[..]
hehe
Nog nooit zo'n topic zo serieus snel volgeluld. [POLslowchat] Shirin Ebadi eerbetoon-topic -62-
Zou Sidekick het ook zo doen??
quote:Meestal wel ja. Alleen nu was ik ff thee aan het halen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:Zou Sidekick het ook zo doen??
Maareehhh, dit topic had Heros moeten openen.
quote:Volgende keer laat ik 'm gaan.
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:48 schreef Sidekick het volgende:[..]
Meestal wel ja. Alleen nu was ik ff thee aan het halen.
quote:Hallo Ryan3, lange tijd niet gezien. Alles goed?
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:46 schreef Ryan3 het volgende:[..]
O, dat klopt dan mooi met de huidige topictitel...
quote:Heros gaat toch de volgende doen? Als Kozzmic het maar goedvindt!
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:48 schreef Sidekick het volgende:[..]
Meestal wel ja. Alleen nu was ik ff thee aan het halen.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:52 schreef McFreaK het volgende:
lik mijn drol
quote:Hier moet een boodschap achter steken!
lik mijn drol
quote:De sociale voorzieningen zijn structurele investeringen. Iemand die op een basis boven bestaansminium leeft heeft grotere kans om zich weer terug te werken in de maatschappij. Daarnaast zijn er ook morele aspecten die de sociale voorzieningen rechtvaardigen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]Ordinair pompen... Bedoel je dan uitkeringen en andere sociale voorzieningen?
quote:Door de concurrentievervalsing zul je ook een groot aantal mensen uit de maatschappij houden. Het netto aantal mensen dat dus baat heeft bij de subsidie is klein. Korte-termijn productieverhoging heeft totaal geen zin omdat het niet structureel is. Het is gewoon het kunstmatig hooghouden van de economie totdat je subsidie weer stopt en alles weer terugvalt in het oude ritme.
[..]Qua economische redeneringen heb je gelijk, maar ik zie naast de korte-termijn productieverhoging, ook een goede investering op de langere termijn doordat je mensen een gevoel van eigenwaarde geeft door werk aan te bieden. Je moet wel denken dat dit mensen zijn die anders geen flikker doen. Je houd mensen betrokken bij het bedrijfsleven.
edit: tering quotes.
[Dit bericht is gewijzigd door UnderWorld_ op 10-10-2003 20:55]
quote:
lik mijn drol
quote:Ja, dat het een newbie is.
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Hier moet een boodschap achter steken!
quote:Mag ik ook?
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:55 schreef pberends het volgende:[..]
quote:ohohohohhh een newbie
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:55 schreef sizzler het volgende:[..]
Ja, dat het een newbie is.
quote:Mogen we ook je balhaar likken?
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:57 schreef McFreaK het volgende:[..]
ohohohohhh een newbie
ik kom hier langer dan jij balhaar
quote:Ieder een stukje!
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:56 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Mag ik ook?
Shit on!
quote:Draai de bordjes maar om Leontien...
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:59 schreef McFreaK het volgende:
is dat een request?
quote:En ik ben hier langer dan jij.
ohohohohhh een newbie
quote:Ben je links aan het worden?
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:53 schreef UnderWorld_ het volgende:De sociale voorzieningen zijn structurele investeringen. Iemand die op een basis boven bestaansminium leeft heeft grotere kans om zich weer terug te werken in de maatschappij. Daarnaast zijn er ook morele aspecten die de sociale voorzieningen rechtvaardigen.
quote:Je creeert (meestal) nieuwe banen door die subsidies, dus je houd niet anderen van het werk af.
Door de concurrentievervalsing zul je ook een groot aantal mensen uit de maatschappij houden. Het netto aantal mensen dat dus baat heeft bij de subsidie is klein.
quote:Met 50 posts ben je nog steeds een newbie.
ohohohohhh een newbie
quote:Klaas pijpte haar drol.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
Wat ik allemaal nog niet begrijp is: wat deed Klaas nou eigenlijk met haar? Echt een spetter is het geenszins. En ik zie Klaas ervoor aan om vrouwen gehad te hebben die én intelligent én mooi zijn. Ik kan haar gewoon niet rijmen met een gangster.
quote:Mabel, en ik wil graag een bonuskaart kopen!
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:02 schreef McFreaK het volgende:
klaas pijpte haar drol
quote:Newbie zijn heeft niets te maken met het aantal posts.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:03 schreef sizzler het volgende:[..]
Met 50 posts ben je nog steeds een newbie.
quote:heh. VVD is ook pro-socialezekerheid.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]Ben je links aan het worden?
quote:Als iemand zonder subsidie geen kans maakt op de baan dan stelt de baan niks voor en heeft het geen toegevoegde waarde voor het bedrijf. Als iemand zonder subsidie wel kans maakt op de baan dan is er sprake van concurrentievervalsing.
[..]Je creeert (meestal) nieuwe banen door die subsidies, dus je houd niet anderen van het werk af.
Of melkertbanen stellen niks voor of ze zorgen voor concurrentievervalsing, kies maar :-)
quote:Vrijdagavond, het is weer hilarisch!
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:04 schreef Sidekick het volgende:[..]
Klaas pijpte haar drol.
quote:Ik moet zeggen, heel eerlijk, hij doet het goed, ons Matje...
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:04 schreef sizzler het volgende:
Oh, en Mat Herben op Ned. 1.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:05 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
heh. VVD is ook pro-socialezekerheid.
quote:Ze zijn economisch nutteloos. Maar kunnen best wel wat nut hebben; het is iig beter dan nietsdoen en een uitkering ontvangen.
[..]Als iemand zonder subsidie geen kans maakt op de baan dan stelt de baan niks voor en heeft het geen toegevoegde waarde voor het bedrijf. Als iemand zonder subsidie wel kans maakt op de baan dan is er sprake van concurrentievervalsing.
Of melkertbanen stellen niks voor of ze zorgen voor concurrentievervalsing, kies maar :-)
quote:Ik weet niet eens wat ik me daar bij voor moet stellen. Ik wil me er ook niets bij voorstellen. Iig, is het een atypisch gangsterliefje.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:04 schreef Sidekick het volgende:[..]
Klaas pijpte haar drol.
quote:Hij's een echte eerlijke gedegen politicus. Niet dat ik op hem zou stemmen maar goed
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:06 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik moet zeggen, heel eerlijk, hij doet het goed, ons Matje...
quote:Daar moet natuurlijk een goede balans tussen zijn. Je kan ook teveel geven ipv voorhouden.
De sociale voorzieningen zijn structurele investeringen. Iemand die op een basis boven bestaansminium leeft heeft grotere kans om zich weer terug te werken in de maatschappij. Daarnaast zijn er ook morele aspecten die de sociale voorzieningen rechtvaardigen.
quote:Hij heeft dit keer een duidelijk verhaal. De gebeurtenissen van de afgelopen week passen ook goed bij de LPF. Hij heeft al ervaring met een Real-life-soap.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:06 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik moet zeggen, heel eerlijk, hij doet het goed, ons Matje...
quote:En wie noemde mijn niveau laag
klaas pijpte haar drol
quote:Over die drol ben ik het met je eens, maar ik ken wel een beetje haar type. Ze was toen nog erg jong en beinvloedbaar. Klaas was erg voorkomend en kende pas tegen het einde van zijn leven een agressief en schizofreen bestaan. Bovendien lust ze er wel pap van, dat zie ik.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:07 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik weet niet eens wat ik me daar bij voor moet stellen. Ik wil me er ook niets bij voorstellen. Iig, is het een atypisch gangsterliefje.
quote:Idd, ze is een beetje een stijve hark die bij een boekhouder past.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:07 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Iig, is het een atypisch gangsterliefje.
quote:Opzich staat Mat en de LPF-fractie los van wat er nu in de partij gebeurd. Dat zijn de bestuur en de leden.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:08 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hij heeft dit keer een duidelijk verhaal. De gebeurtenissen van de afgelopen week passen ook goed bij de LPF. Hij heeft al ervaring met een Real-life-soap.
quote:Ja, dat geloof ik wel, hij voelt zich weer even thuis, het was de laatste tijd zo stil.
Hij heeft dit keer een duidelijk verhaal. De gebeurtenissen van de afgelopen week passen ook goed bij de LPF. Hij heeft al ervaring met een Real-life-soap.
quote:Nouja, als je al vijf jaar op fitness zit en je maar drie keer per jaar gaat ben je voor mij meer een beginneling dan iemand die het een jaar doet maar dan drie keer per week.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:05 schreef Sidekick het volgende:[..]
Newbie zijn heeft niets te maken met het aantal posts.
quote:Zolang McFreak nog geen random linkjes gaat posten, geen overkill aan smileys gebruikt, en niet zegt welk nummer hij op de radio hoort, dan valt het nog wel mee.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:09 schreef pberends het volgende:[..]
En wie noemde mijn niveau laag
!!!!
quote:Het is beter om ze een eerlijke kans op de arbeidsmarkt te geven en hun kansen te vergroten door de inkomensbelastingen terug te dringen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]Ze zijn economisch nutteloos. Maar kunnen best wel wat nut hebben; het is iig beter dan nietsdoen en een uitkering ontvangen.
quote:
Hij heeft al ervaring met een Real-life-soap.
Over soap gesproken: nog geen Eerdmans gezien.
quote:Lees dit topic eens door: Lijst Pim Fortuyn
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:10 schreef pberends het volgende:[..]
Opzich staat Mat en de LPF-fractie los van wat er nu in de partij gebeurd. Dat zijn de bestuur en de leden.
Al die gebeurtenissen.
quote:Dat wordt nachtwerk dus.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:11 schreef sizzler het volgende:
quote:Die's nog steeds aan't inloggen. Hij was deze week ook niet in de kamer.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:11 schreef sizzler het volgende:[..]
quote:Nou ze moet erg intelligent zijn. En dat soort types ken ik van vroeger ook wel, zij het de linkse variant, en die bevonden zich niet echt in dat soort kringen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Over die drol ben ik het met je eens, maar ik ken wel een beetje haar type. Ze was toen nog erg jong en beinvloedbaar. Klaas was erg voorkomend en kende pas tegen het einde van zijn leven een agressief en schizofreen bestaan. Bovendien lust ze er wel pap van, dat zie ik.
Klaas stond eind jaren 80 bij de meeste mensen in Amsterdam nog bekend als die omhooggevallen hasj-smokkelaar, niet als mafiabaas bij wijze van spreken, en hasj dat rookte iedereen. Op zich wel te begrijpen allemaal, jonge meid, charmante vent, veel geld etc. Alleen zoals ik haar zie niet. Ze heeft niets charmants. Ze is niet mooi. Geen mooie stem. Kortom wat zag die Klaas in haar.
Marten Fortuyn stelt in een brief aan het bestuur en de fractie van de LPF dat "zowel de LPF bestuurders als de politici sinds 6 mei 2002 stap voor stap het erfgoed van Pim te grabbel hebben gegooid". Simon, de andere broer van de vermoorde politicus Pim Fortuyn, uitte soortgelijke kritiek, toen hij uit de partij stapte.
.. wat een drama's, en net nu Mabel zo in het nieuws is.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:11 schreef sizzler het volgende:[..]
quote:Natuurlijk, maar het blijkt dat sommige mensen die 'concurrentie' niet aankunnen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:11 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Het is beter om ze een eerlijke kans op de arbeidsmarkt te geven
quote:Tsja, dan zit je met een verhoging van de staatsschuld, of je breekt de welvaartsstaat nog meer af. Beide zie ik niet zitten.
en hun kansen te vergroten door de inkomensbelastingen terug te dringen.
quote:Klaas is dan ook dood, die ziet nu wat anders als je er in gelooft.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:17 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nou ze moet erg intelligent zijn. En dat soort types ken ik van vroeger ook wel, zij het de linkse variant, en die bevonden zich niet echt in dat soort kringen.
Klaas stond eind jaren 80 bij de meeste mensen in Amsterdam nog bekend als die omhooggevallen hasj-smokkelaar, niet als mafiabaas bij wijze van spreken, en hasj dat rookte iedereen. Op zich wel te begrijpen allemaal, jonge meid, charmante vent, veel geld etc. Alleen zoals ik haar zie niet. Ze heeft niets charmants. Ze is niet mooi. Geen mooie stem. Kortom wat zag die Klaas in haar.
quote:Oud nieuws..
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:17 schreef Koos Voos het volgende:
DEN HAAG - Marten Fortuyn heeft zijn lidmaatschap van de LPF opgezegd. Hij maakte dat vrijdagavond zelf bekend. De beslissing van Marten Fortuyn komt niet onverwacht. Drie weken geleden had zijn broer Simon de partij al de rug toegekeerd uit onvrede met de koers van de LPF.Marten Fortuyn stelt in een brief aan het bestuur en de fractie van de LPF dat "zowel de LPF bestuurders als de politici sinds 6 mei 2002 stap voor stap het erfgoed van Pim te grabbel hebben gegooid". Simon, de andere broer van de vermoorde politicus Pim Fortuyn, uitte soortgelijke kritiek, toen hij uit de partij stapte.
Ja Koos, we lullen nu 2 topics per dag vol, en dan gaat het hard.
Dit begint steeds meer te lijken op een andere slowchatreeks waarin ik nogal wat poste. Toen ging het met 10 topics per dag, dus we kunnen nog wel wat sneller.
quote:De homo reeks?
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Oud nieuws..
Dit begint steeds meer te lijken op een andere slowchatreeks waarin ik nogal wat poste. Toen ging het met 10 topics per dag, dus we kunnen nog wel wat sneller.
quote:Is deze kloon nog nooit geband?
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:17 schreef NH het volgende:
Ben 6 staten van de VS vergeten. :/
Ff maar weer uit me kop leren zo.
quote:Jong mokkel. Sex.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:17 schreef Ryan3 het volgende:Kortom wat zag die Klaas in haar.
Moet een vrouw/meisje ook nog andere kwaliteiten hebben?
quote:Dan is het toch geen slowchat meer
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Oud nieuws..
quote:Lachebekjes associeer ik niet met intelligentie. Maar ja misschien was ze wel van het type VVD-meisjes dat zich graag liet neuken door Jan en alleman en dan het liefst zodanif dat ze er zelf ook beter van werd. En dan nog begrijp ik niet dat Klaas uitgerekend wat met haar begon. Ik vind haar uitgesproken onaantrekkelijk. Misschien dat ze er ruim 10 jaar geleden wat leuker uitzag. Iemand een jeugdphoto van haar...?
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Klaas is dan ook dood, die ziet nu wat anders als je er in gelooft.
Maar ik zou haar niet saai willen noemen, ze weet heel goed wat ze wil en vroeger zal het wel een lachebekje zijn geweest.
quote:Me hoofdaccount zou al unbanned moeten zijn, maar ze twijfelen of ze em wel terug willen geven.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:23 schreef Sidekick het volgende:[..]
Is deze kloon nog nooit geband?
quote:Dan is het nog niet goed om nietwerkende maatregelen te gebruiken (lees: melkertbanen).
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:18 schreef Sidekick het volgende:[..]
Natuurlijk, maar het blijkt dat sommige mensen die 'concurrentie' niet aankunnen.
quote:Meer werkende mensen zorgt juist voor een toename van de welvaart (en belastingen). Als je daarbij al die niet werkende sociale wetgeving afschaft heb je ook flink wat bij elkaar (sociale integratie, melkertbanen, etc.). Je kan de staatsschuld dus prima aflossen, structureel investeren en mensen een eerlijke kans geven.
[..]Tsja, dan zit je met een verhoging van de staatsschuld, of je breekt de welvaartsstaat nog meer af. Beide zie ik niet zitten.
quote:Ik schat Klaas in als iemand die de mooiste vrouwen kon krijgen. Mooi én intelligent. Bij bosjes. Wat doe je dan met iemand zoals zij... (Dit alles in het nette uiteraard en even goede vrienden...)
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:23 schreef Sidekick het volgende:[..]
Jong mokkel. Sex.Moet een vrouw/meisje ook nog andere kwaliteiten hebben?
quote:Je vergeet dat je met die 20 klonen elke keer weer een week extra aan je broek hebt gekregen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:24 schreef NH het volgende:[..]
Me hoofdaccount zou al unbanned moeten zijn, maar ze twijfelen of ze em wel terug willen geven.
En dat je vermoedelijk nog geen dag weggebleven bent!
quote:Ik ken een meisje die wiskunde gestudeerd heeft. Ze lijkt zelfs op Mabel. En dat meisje is iig een gigantische lachebek, maar tevens zeer intelligent. Ik heb je wel door. De hele tijd zeggen dat je haar ugly vindt, maar ondertussen toch even sneaky die jeugdfoto van haar willen hebben!
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:24 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Lachebekjes associeer ik niet met intelligentie. Maar ja misschien was ze wel van het type VVD-meisjes dat zich graag liet neuken door Jan en alleman en dan het liefst zodanif dat ze er zelf ook beter van werd. En dan nog begrijp ik niet dat Klaas uitgerekend wat met haar begon. Ik vind haar uitgesproken onaantrekkelijk. Misschien dat ze er ruim 10 jaar geleden wat leuker uitzag. Iemand een jeugdphoto van haar...?
quote:Ben laatst 3 dagen niet op FoK! geweest.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:26 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Je vergeet dat je met die 20 klonen elke keer weer een week extra aan je broek hebt gekregen.
En dat je vermoedelijk nog geen dag weggebleven bent!
quote:Nee, de "sponsor miss_bleu onzin-meet"
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:22 schreef NH het volgende:[..]
De homo reeks?
Sponsor miss_bleu voor de Onzinmeet (35/100)
In 9 minuten vol.....
Enkele totale stats:
miss_blue sponsor topic "the stats"
Goh, waar heb ik de inspiratie vandaan gehaald?
quote:Wat is je hoofdaccount dan? Ben jij soms ook thePresident en die namen met een 4 erin?
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:24 schreef NH het volgende:[..]
Me hoofdaccount zou al unbanned moeten zijn, maar ze twijfelen of ze em wel terug willen geven.
quote:Het zou vandaag in 2Vandaag komen. Het LPF-bestuur waarschuwde er al voor op de website:
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:17 schreef Koos Voos het volgende:
DEN HAAG - Marten Fortuyn heeft zijn lidmaatschap van de LPF opgezegd. Hij maakte dat vrijdagavond zelf bekend. De beslissing van Marten Fortuyn komt niet onverwacht. Drie weken geleden had zijn broer Simon de partij al de rug toegekeerd uit onvrede met de koers van de LPF.Marten Fortuyn stelt in een brief aan het bestuur en de fractie van de LPF dat "zowel de LPF bestuurders als de politici sinds 6 mei 2002 stap voor stap het erfgoed van Pim te grabbel hebben gegooid". Simon, de andere broer van de vermoorde politicus Pim Fortuyn, uitte soortgelijke kritiek, toen hij uit de partij stapte.
quote:
Hedenavond, vrijdag 10 oktober, zullen wederom enkele LPF leden een negatief geluid laten horen over het bestuur en de partij Lijst Pim Fortuyn in het televisie programma 2 Vandaag. Ook al staat deze uitzending mogelijk op losse schroeven, wat in de kast ligt kan er volgende week ook nog worden uitgehaald.Deze leden hebben niets geleerd van de ALV van 10 juli j.l., hoge kosten en veel negatieve berichtgeving viel de LPF toen ten deel.
Het huidige bestuur is dan ook van mening dat deze kleine groep, op ramkoers liggende leden niet representatief is voor het overgrote deel van de LPF achterban. Deze leden en Statenleden die in deze kwestie de publiciteit zoeken berokkenen de partij wederom grote publicitaire schade.
Alle registers zijn door deze groep de afgelopen dagen opengetrokken, waarbij geen enkel middel werd geschuwd. De juiste weg is in overleg te gaan met betrokkenen en niet met het opzoeken van daarop beluste media.
Het bestuur is dan ook van mening dat deze manier van aandacht vragen voor standpunten beëindigd dient te worden.
quote:Ja, die lui die wiskunde studeren zijn sociaal gezien nooit zo handig, dat is bekend, maar Mabeltje deed wat zachtere studies. En idd ik vind haar gewoon (dit alles in het nette) ugly en mocht ze meer dan 10 jaar geleden aantrekkelijk geweest zijn dan wil ik dat graag even zien natuurlijk.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik ken een meisje die wiskunde gestudeerd heeft. Ze lijkt zelfs op Mabel. En dat meisje is iig een gigantische lachebek, maar tevens zeer intelligent. Ik heb je wel door. De hele tijd zeggen dat je haar ugly vindt, maar ondertussen toch even sneaky die jeugdfoto van haar willen hebben!
![]()
quote:Het was in 2 Vandaag. Maar ik heb het nauwelijks gevolgd.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:33 schreef sizzler het volgende:[..]
Het zou vandaag in 2Vandaag komen. Het LPF-bestuur waarschuwde er al voor op de website:
quote:Mabel is gewoon een complot van de LPF om de aandacht af te leiden.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:39 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het was in 2 Vandaag. Maar ik heb het nauwelijks gevolgd.
quote:Oh, ja, ik ook.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:39 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het was in 2 Vandaag. Maar ik heb het nauwelijks gevolgd.
quote:Porno?
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:53 schreef NH het volgende:
Zalm heeft echt een goede weblog.
quote:Ja, ze gaat naar de rechtbank om een demonstratie af te dwingen. Misschien gaat ze nog wel een keertje janken.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gaat Catherine Keyl straks weer op pad met die snuiters van NVU?
quote:Yep, live gaypr0n via z'n webcam.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:54 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Porno?
quote:Voor dat janken doe ik het!
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:55 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ja, ze gaat naar de rechtbank om een demonstratie af te dwingen. Misschien gaat ze nog wel een keertje janken.
quote:Ben jij een kloon van McFreak?
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:55 schreef NH het volgende:[..]
Yep, live gaypr0n via z'n webcam.
quote:Neen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:57 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ben jij een kloon van McFreak?
quote:En van welke grapjas is HenkWasbever?
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:57 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ben jij een kloon van McFreak?
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 10-10-2003 21:59]
quote:Gay, gay, gay? Ja, het is natuurlijk wel een vrolijk baasje ja...
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:55 schreef NH het volgende:[..]
Yep, live gaypr0n via z'n webcam.
quote:Ik vind het jammer dat Kusters niet gewoon roept: Vuile jodin, rot op naar je eigen gebied. Dat is pas goede tv.
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Voor dat janken doe ik het!
quote:Nou ja zeg...
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:59 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik vind het jammer dat Kusters niet gewoon roept: Vuile jodin, rot op naar je eigen gebied. Dat is pas goede tv.
quote:Waar het hard van vol is stroomt de mond van over. Jij moet in ONZ zijn voor een positieve bijdrage aan een forumdiscussie.
klaas pijpte haar drol
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:11 schreef sjun het volgende:[..]
Waar het hardt van vol is stroomt de mond van over. Jij moet in ONZ zijn voor een positieve bijdrage aan een forumdiscussie.
quote:Wat een spelfout.
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:11 schreef sjun het volgende:[..]
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over. Jij moet in ONZ zijn voor een positieve bijdrage aan een forumdiscussie.
Net zoals juig ipv juich in een ander topic.
quote:Je moet de clou niet gaan verraden....
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:59 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik vind het jammer dat Kusters niet gewoon roept: Vuile jodin, rot op naar je eigen gebied. Dat is pas goede tv.
quote:Moet jij nodig zeggen met je SEX-ban.
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nou ja zeg...
Ik moet dit even aan Kozzmic rapporteren!![]()
quote:De clou is dat Catherine samen met Kusters zogenaamd naar een bijeenkomst gaan, en dan plots in Israel belanden waar LaKeyl (
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:17 schreef sjun het volgende:Je moet de clou niet gaan verraden....
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:19 schreef Sidekick het volgende:Moet jij nodig zeggen met je SEX-ban.
[..]
quote:Bans worden niet besproken op het forum. Hoppa, week erbij.
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik weet nog steeds de reden niet van Yvonne, ze reageert niet op mijn mail en fundeert haar aktie niet. Tja.
quote:Hahahaha, wannabe-mod!
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:27 schreef Sidekick het volgende:[..]
Bans worden niet besproken op het forum. Hoppa, week erbij.
quote:*schrijft note voor het belachelijk maken van een undercover mod*
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Hahahaha, wannabe-mod!
quote:[pberends wannabe]
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:31 schreef Sidekick het volgende:[..]
*schrijft note voor het belachelijk maken van een undercover mod*
Ik zie dat pberends zijn levensmotto nu al tot topictitel heeft gebombardeerd...
Ja, ik was er niet, ik had een concert, dus die Rode Jehova moet nog maar ff wachten
Hoe zit het nog met Joost Eerdmans?
a.u.b. niet bannen voor deze opmerking!!!!!
quote:En ik maar denken dat Constantijn na zijn woedeuitbarsting en verwensing in huilen uitbarst en bekent dat hij al jaren Catherine Keijl adoreert...
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:19 schreef Sidekick het volgende:[..]
Moet jij nodig zeggen met je SEX-ban.
[..]De clou is dat Catherine samen met Kusters zogenaamd naar een bijeenkomst gaan, en dan plots in Israel belanden waar LaKeyl (
) wordt gedropt.
quote:Is dat een verkapte ban aanvraag?
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:27 schreef Sidekick het volgende:[..]
Bans worden niet besproken op het forum. Hoppa, week erbij.
quote:Die jongens zjin wèl inventief...
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:35 schreef Kozzmic het volgende:
NieuwRechts speelt 'slinks' in op het vertrek van Marten Fortuyn bij de LPF...
quote:Hebben ze tenminste iets... humor...
quote:
quote:Spam.
Wel leuk eigenlijk.
quote:Spam aanmoedigen, ban!!!
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:40 schreef Sidekick het volgende:[..]
Spam.
Wel leuk eigenlijk.
quote:Ik was in de vooronderstelling dat de moderators wel het IP van de users konden zien en zo konden zien van wie de kloons waren? De FA's kunnen het iig wel gezien hun commentaar in MED...
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:58 schreef sizzler het volgende:En van welke grapjas is HenkWasbever?
quote:Ik dacht dat Global Mods ook dingen als IP en email konden zien.
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:46 schreef Herostratos het volgende:[..]
Ik was in de vooronderstelling dat de moderators wel het IP van de users konden zien en zo konden zien van wie de kloons waren? De FA's kunnen het iig wel gezien hun commentaar in MED...
quote:Zus van Mabel!
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:46 schreef pberends het volgende:
Lousje van der Laan @ Boring en van Dorp![]()
![]()
quote:Zou best kunnen
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Zus van Mabel!
quote:Ik heb idd bericht gehad van de FA's dat het geen kloon is.
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:46 schreef Herostratos het volgende:[..]
Ik was in de vooronderstelling dat de moderators wel het IP van de users konden zien en zo konden zien van wie de kloons waren? De FA's kunnen het iig wel gezien hun commentaar in MED...
Toch een rare snuiter...
'Net' niet de 13000 posts-grens bereikt.
Morgen dan maar.
quote:nee, pberends is normaal
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:50 schreef sizzler het volgende:Ik heb idd bericht gehad van de FA's dat het geen kloon is.
Toch een rare snuiter...
quote:Ze heeft di
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:48 schreef pberends het volgende:[..]
Zou best kunnen
ze ziet er goed uit vandaag, zeker Boring&vanDorp-Makeup.
quote:Maxime, waarom heeft u zo'n belachelijke website?
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:50 schreef Herostratos het volgende:[..]
Als insider in het CDA kan ik wel zeggen dat dat geen werkbare situatie was geworden met de Pvda...
quote:Dank voor de f1 tip, bijna vergeten!
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:50 schreef Sidekick het volgende:
Ik ga maar ff F1 kijken en daarna Keyl.
'Net' niet de 13000 posts-grens bereikt.
Morgen dan maar.
quote:Als je dat écht wilt weten, zal ik het hem eens vragen...
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:52 schreef Sidekick het volgende:Maxime, waarom heeft u zo'n belachelijke website?
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:51 schreef Herostratos het volgende:[..]
nee, pberends is normaal
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:51 schreef Herostratos het volgende:[..]
nee, pberends is normaal
solidair met de normale mensen!
quote:Moet je wel snel zijn want Catherine Keijl begint bijna....
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Btw jongens mag ik ook even wat in het midden brengen?
quote:SPEECH!
quote:Links of rechts van het midden?
quote:SEMTEX stemt PvdA.
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
SPEECH!
quote:Iedereen heeft zijn slechte dagen...
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:37 schreef Ryan3 het volgende:SEMTEX stemt PvdA.
.
quote:Dus jullie zijn niet onder de indruk...?
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:40 schreef Herostratos het volgende:[..]
Iedereen heeft zijn slechte dagen...
quote:Daar heb ik eens mee gepraat bij de POLL voor meer vrouwen in POL.
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:37 schreef Ryan3 het volgende:[..]
SEMTEX stemt PvdA.
.
quote:Hahaha, in een forum waar een Rode Jehova moderator is ben je in het algemeen niet snel onder de indruk!
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:45 schreef Ryan3 het volgende:Dus jullie zijn niet onder de indruk...?
quote:Ik vind het nogal een onthulling.
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Daar heb ik eens mee gepraat bij de POLL voor meer vrouwen in POL.
Maar dat ik shocked ben?
quote:Hoe komt dat? Wat is er gebeurd?
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:48 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik vind het nogal een onthulling.
quote:ze is blond,he
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:48 schreef Ryan3 het volgende:Ik vind het nogal een onthulling.
quote:Zo leer je SEMTEX toch weer een stuk beter kennen m.i.
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Hoe komt dat? Wat is er gebeurd?
quote:ff offtopic: T'as pigé, nee ik heb niet begrepen waarom jij Clinton als avatar hebt...?
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:55 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Zo leer je SEMTEX toch weer een stuk beter kennen m.i.
quote:Maar heeft ze jou dat toevertrouwd of ben je er zomaar achtergekomen tijdens een saaie rit in de trein?
quote:En jij Ryan3? Ook PvdA?
quote:Clinton swingt.
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:56 schreef Herostratos het volgende:[..]
ff offtopic: T'as pigé, nee ik heb niet begrepen waarom jij Clinton als avatar hebt...?
quote:Staat in dat Bos topic!
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Maar heeft ze jou dat toevertrouwd of ben je er zomaar achtergekomen tijdens een saaie rit in de trein?
quote:Dat is allemaal uit een ver verleden, en ik heb daar nooit over gelogen of info over achtergehouden...
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:47 schreef Herostratos het volgende:[..]
...Rode Jehova...
quote:That's my middle name. (Ik doe nu enthousiaster dan ik in werkelijkheid over de huidige PvdA ben hoor...)
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:59 schreef sizzler het volgende:[..]
En jij Ryan3? Ook PvdA?
quote:Herostratos hoopt dat Kozzmic's schoonfamilie niet meeleest...
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:02 schreef Kozzmic het volgende:Dat is allemaal uit een ver verleden, en ik heb daar nooit over gelogen of info over achtergehouden...
quote:Ach, iedereen is wel eens 'fout' geweest in zijn jeugd.
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:02 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Dat is allemaal uit een ver verleden, en ik heb daar nooit over gelogen of info over achtergehouden...
quote:Mijn zwager is hier geregistreerd. Maar die komt nauwelijks in POL, geloof ik...
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:05 schreef Herostratos het volgende:[..]
Herostratos hoopt dat Kozzmic's schoonfamilie niet meeleest...
quote:Idd, Nederland, gangsterland.
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dat trouwens een dom woord hè: topcrimineel... Dat suggereert alsof er een maatschappelijk geaccepteerde rangorde aangebracht kan worden m.b.t. gangsters.
quote:Ja, idd. Maargoed, het zegt wel wat over de positie. Je komt niet zomaar aan de 'top'.
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dat trouwens een dom woord hè: topcrimineel... Dat suggereert alsof er een maatschappelijk geaccepteerde rangorde aangebracht kan worden m.b.t. gangsters.
quote:En ze zei nog wel dat ze Wouter niks vond, althans dat herinner ik mij...
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:01 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Staat in dat Bos topic!
quote:En iemand die topless is? Dat heeft imo ook weinig met een rangorde te maken.
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:12 schreef sizzler het volgende:[..]
Ja, idd. Maargoed, het zegt wel wat over de positie. Je komt niet zomaar aan de 'top'.
quote:Zeg dan mafiabaas of gangsterbaas of zoiets. Het woordje "top" verleent iets geaccepteerds aan het predicaat crimineel, omdat het vooral gebruikt wordt om iets lovenswaardigs uit te drukken in wel geaccepteerde beroepen: zoals topman in een bedrijf, topsporter etc.
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:12 schreef sizzler het volgende:[..]
Ja, idd. Maargoed, het zegt wel wat over de positie. Je komt niet zomaar aan de 'top'.
quote:Ze heeft goed onderbouwde kritiek op Bos, zoals zoveel PvdA'ers momenteel.
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
En ze zei nog wel dat ze Wouter niks vond, althans dat herinner ik mij...
quote:topless zonnen, topje van de ijsberg, topografie op school, toppop op tv, topdrop in de winkel, topic op fok...
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:16 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Zeg dan mafiabaas of gangsterbaas of zoiets. Het woordje "top" verleent iets geaccepteerds aan het predicaat crimineel, omdat het vooral gebruikt wordt om iets lovenswaardigs uit te drukken in wel geaccepteerde beroepen: zoals topman in een bedrijf, topsporter etc.
quote:Wanneer word je eigenlijk een 'top'crimineel? Hoeveel doden moet je op je naam hebben?
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:16 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Zeg dan mafiabaas of gangsterbaas of zoiets. Het woordje "top" verleent iets geaccepteerds aan het predicaat crimineel, omdat het vooral gebruikt wordt om iets lovenswaardigs uit te drukken in wel geaccepteerde beroepen: zoals topman in een bedrijf, topsporter etc.
quote:Ik denk dat je in de top moet horen.
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:18 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Wanneer word je eigenlijk een 'top'crimineel? Hoeveel doden moet je op je naam hebben?
quote:Het lijkt mij verstandig geen antwoord op deze vraag te geven.
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:18 schreef UnderWorld_ het volgende:Wanneer word je eigenlijk een 'top'crimineel? Hoeveel doden moet je op je naam hebben?
zeker niet aan iemand met als usernaam UnderWolrd
Cor: 'K ben gewoon geil. Geil als boter. (hij zucht diep) 'K val d'r niemand lastig mee...Maja, als je geil bent zoals ik, dan is 't vaak wel zwaar... De andere gasten staan gewoon gezellig wat te praten. Cor: Naarmate ik minder bier drink word ik ook minder geil. Dan laat ik 't een beetje met rust af en toe. Ma wel GEIL! Cor kijkt nu geinteresseerd naar de mensen die om hem heenstaan en roept: Cor: ZIJN WE GEIL??????? Niemand reageert Cor: HOUWE SO!!! Cor: 'K ben weliswaar getrouwd. Twee schatten van kinderen, daar gaat 't niet om...Nog een paar centen ook... Alles! Maar ja, dan loop je door de stad...niet te houwe-'k val d'r niemand lastig mee... 'k blijf GEIL!!! 'T is simpel als dat. Geil, een geile lul ben ik! Hij staat nu tussen de mensen in, kijkt zoekend om zich heen en roept weer: Cor: ZIJN WE GEIL????..........OF WE GEIL ZIJN????? Cor: Gewoon geil. So wat? Cor: ZIJN WE GEIL?? Hij rekt zich uit Cor: AAAAAAHHH wat ben ik geil!!! quote:
Zomaar ergens in een café staat Cor. Hij leunt tegen de bar met een pilsje in zijn hand, en zegt in de camera:
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:21 schreef Herostratos het volgende:[..]
Het lijkt mij verstandig geen antwoord op deze vraag te geven.
zeker niet aan iemand met als usernaam UnderWolrd
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:22 schreef pberends het volgende:
[...]
Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven?
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:25 schreef sizzler het volgende:Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven?
quote:Wat is er met je avatar gebeurd? Een pruik op?
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:18 schreef Herostratos het volgende:[..]
topless zonnen, topje van de ijsberg, topografie op school, toppop op tv, topdrop in de winkel, topic op fok...
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:25 schreef sizzler het volgende:
quote:Ik telewerk half part/full time 4 dagen per week, 1 dag werk ik 'echt'
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:25 schreef sizzler het volgende:[..]
quote:Baukel is alle user van een balkenende-pruik aan het voorzien: ik heb baukelende haar
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:Wat is er met je avatar gebeurd? Een pruik op?
quote:pberends is playing tv
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:25 schreef sizzler het volgende:[..]
quote:Ok. Just curious.
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:28 schreef pberends het volgende:[..]
Ik telewerk half part/full time 4 dagen per week, 1 dag werk ik 'echt'
administratieve onzin.
En de rest van de 'usuals'?
quote:hahaha
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:28 schreef Herostratos het volgende:[..]
Baukel is alle user van een balkenende-pruik aan het voorzien: ik heb baukelende haar
quote:lol
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:28 schreef Kozzmic het volgende:[..]
pberends is playing tv
pberends is playing ricky martinhttp://www.googlism.com/index.htm?ism=pberends&type=1
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
hahaha
LOL
quote:Heb er ook eentje aangevraagd!
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:32 schreef pberends het volgende:[..]
LOL
![]()
![]()
quote:euh?
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:33 schreef pberends het volgende:
heb je eigenlijk ook nog FOK irc?![]()
![]()
quote:irc.fok.nl
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:33 schreef pberends het volgende:
heb je eigenlijk ook nog FOK irc?![]()
![]()
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:36 schreef Herostratos het volgende:
Haha, die coupe van sizzler is geniaal!!!!
quote:!LOL! ik zit in #fok
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:37 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
irc.fok.nl
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:42 schreef Koos Voos het volgende:
Aaahikwordgek een ban in SEX....![]()
(jahaaaa..ik loop vandaag een beetje achter)
quote:joinen hond! hehe
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
quote:Waar ben je nou?
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
ach ja, aan de haren trekken mag niet...
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:44 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Waar ben je nou?
quote:irc.fok.nl #pol
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
hier!
quote:irc.tweakers.net/pol
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:44 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Waar ben je nou?
!!!!!!
quote:werkt niet of wat moet ik doen?
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:47 schreef NH het volgende:
We zitten dus atm in irc.tweakers.net/pol.
quote:lollllllll, zelfs ik weet dat
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
werkt niet of wat moet ik doen?
IRC downloaden.
zoeken op mirc@google
1.open het programma
2.type: /s irc.fok.nl
3.type: /join #pol
quote:ah, okay, dat doe ik morgen of zo wel!
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:49 schreef pberends het volgende:[..]
lollllllll, zelfs ik weet dat
IRC downloaden.
zoeken op mirc@google
quote:'Tering supermakkelijk. Binnen 1 minuut moet het lukken
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
ah, okay, dat doe ik morgen of zo wel!
Ik ga eens wat bier verorberen!!!!
quote:jaja, maar ik zit al met tig andere kanalen op msn en andere sites...
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:53 schreef pberends het volgende:[..]
'Tering supermakkelijk. Binnen 1 minuut moet het lukken
quote:Het is zelfs mij gelukt...
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:53 schreef pberends het volgende:'Tering supermakkelijk. Binnen 1 minuut moet het lukken
quote:LOL onzin
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
jaja, maar ik zit al met tig andere kanalen op msn en andere sites...
quote:Idem
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:55 schreef UnderWorld_ het volgende:
later...
Welterusten!
quote:JAHAAAAAA, dan had ik alleen in dat irc gezeten!
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:55 schreef pberends het volgende:[..]
LOL onzin
![]()
![]()
maar ik ga bijna slapen
truste
trusten en tot zondag! Morgen ga ik zuipen net als Du_ke!
quote:hehe,
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
JAHAAAAAA, dan had ik alleen in dat irc gezeten!
trusten en tot zondag! Morgen ga ik zuipen net als Du_ke!
* pberends is playing Stef Bos - Papa.mp3
quote:Wat worden we toch sentimenteel op de vrijdagavond
Ik heb dezelfde ogen
En ik krijg jouw trekken om mijn mond
Vroeger was ik driftig
Vroeger was jij driftig
Maar we hebben onze rust gevonden
En we zitten naast elkaar
En we zeggen niet zoveel
Voor alles wat jij doet
Heb ik hetzelfde ritueel
Papa, ik lijk steeds meer op jou
Ik heb dezelfde handen
En ik krijg jouw rimpels in mijn huid
Jij hebt jouw ideeën
Ik heb mijn ideeën
En we zerven in gedachten
Maar we komen altijd thuis
De waarheid die je zocht
En die je nooit hebt gevonden
Ik zoek haar ook
En tevergeefs
Zolang ik leef
Want papa, ik lijk steeds meer op jou
Vroeger kon je steng zijn
En ik heb je soms gehaat
Maar jouw woorden
Ze liggen op mijn lippen
En ik praat nu
Zoals jij vroeger praatte
Ik heb een goddeloos geloof
En ik hou van elke vrouw
En misschien ben ik geworden
Wat jij helemaal niet wou
Maar papa, ik lijk steeds meer op jou
Jij gelooft in God
Dus jij gaat naar de hemel
En ik geloof in niks
Dus we komen elkaar na de dood
Na de dood nooit meer tegen
Maar papa
Ik hou steeds meer van jou
De RVD geeft tegenwoordig openlijk toe dat zij namens leden van het Koningshuis antwoorden op vragen van de pers verzinnen...
quote:
Bernhard zei niets over Anja JoosHILVERSUM Prins Bernhard heeft nooit een officiële verklaring gegeven over zijn mening over het overlijden van Anja Joos. De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) heeft dat bevestigd.
In de media werd gesuggereerd dat de prins in een officiele verklaring, die via de RVD naar buiten was gebracht, het doden van de vrouw afschuwelijk had genoemd en had afgekeurd.
"Ik ben gebeld door journalisten die mij vroegen wat de reactie van de prins was. Ik heb toen gezegd dat ik zonder de prins te hoeven vragen wist dat hij het afschuwelijk zou vinden", zei de directeur van de RVD Eef Brouwers.
bron: Teletekst
quote:Je bedoelt: de journalist(en) verdraaien de waarheid. Eef heeft niets verkeerd gedaan, de betreffende journalist heeft het verhaal verkeerd naar buiten gebracht.
Op zaterdag 11 oktober 2003 01:11 schreef Kozzmic het volgende:
Iedereen naar bed, dan kunnen we hier weer eens serieus politiek-gerelateerd nieuws gaan plaatsen...De RVD geeft tegenwoordig openlijk toe dat zij namens leden van het Koningshuis antwoorden op vragen van de pers verzinnen...
[..]
quote:Einde koningshuis in zicht???
Iedereen naar bed, dan kunnen we hier weer eens serieus politiek-gerelateerd nieuws gaan plaatsen...De RVD geeft tegenwoordig openlijk toe dat zij namens leden van het Koningshuis antwoorden op vragen van de pers verzinnen...
[..]
Prettige avond met jezelf in POL!
quote:Kozzmic, waar blijft jouw pruik???
[..]
quote:Zegt Eef...
Op zaterdag 11 oktober 2003 01:17 schreef sizzler het volgende:[..]
Je bedoelt: de journalist(en) verdraaien de waarheid. Eef heeft niets verkeerd gedaan, de betreffende journalist heeft het verhaal verkeerd naar buiten gebracht.
Je moet natuurlijk tussen de regels doorlezen voor de echte waarheid!!
quote:Da's waar. En hij had zo'n uitspraak eigenlijk ook niet mogen doen. Hij is de spreekbuis van de Oranjes en wat hij denkt dat een van de Oranjes zou zeggen is niet relevant. Als Maartje van Weegen zoiets zou zeggen dan kan het nog wel. Maar van hem zou het onzorgvuldig zijn.
Op zaterdag 11 oktober 2003 01:19 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Zegt Eef...
Je moet natuurlijk tussen de regels doorlezen voor de echte waarheid!!
quote:
Website RVD achter klaasbruinsma.nlAMSTERDAM Het aantal bezoekers van de website van de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) rijst plotseling de pan uit. Dit komt doordat de site sinds gistermorgen bereikbaar is via www.klaasbruinsma.nl.
Iedereen die, op zoek naar informatie over Mabel Wisse Smits vermeende ex-minnaar, bovengenoemde URL intypt, wordt doorgelinkt naar de RVD-site.
De RVD wist echter van niets. Het is een grap van internetondernemer Bohlmeijer uit Amsterdam. Hij ontdekte dat de Bruinsma-URL nog vrij was en liet het webadres registreren, om het vervolgens door te linken naar de RVD. Sindsdien hebben 1600 mensen de RVD-site bezocht.
bron: Teletekst
quote:Hehehe. En www.dedominee.nl zal ook wel veel bezocht worden.
Op zaterdag 11 oktober 2003 01:29 schreef Kozzmic het volgende:
Nog meer nieuws over de RVD....
[..]
quote:Valt toch wel mee?
Op zaterdag 11 oktober 2003 01:36 schreef NH het volgende:
De mods zijn tot diep in de nacht bezig om alle bagger van de afgelopen dag uit het forum te wippen.
En Heros, en Aaah!.
Kunnen we Remkes al uitzwaaien?
quote:Wie heeft dit gezegd over de FNV?
Bedenk je dus wel drie keer of je van lid van een club wenst te worden die de democratie minacht.
quote:Een moment, dan verander ik de mijn weer....
Op zaterdag 11 oktober 2003 09:07 schreef Sidekick het volgende:
Wat een lelijke avatar, sizzler.En Heros, en Aaah!.
Kunnen we Remkes al uitzwaaien?
Goedemorgen Sidekick btw
quote:Okay, kan jij danKofi Annan een Afro-kapsel geven?
Op zaterdag 11 oktober 2003 10:22 schreef Herostratos het volgende:[..]
Een moment, dan verander ik de mijn weer....[afbeelding]
quote:Goeiemorgen
Goedemorgen Sidekick btw
Het laatste nieuws:
quote:
President Zuid-Korea wijst ontslag kabinet afSEOUL - Het voltallige kabinet van Zuid-Korea heeft zaterdag zijn ontslag aangeboden, maar president Roh Moo-hyun heeft het aanbod afgewezen. Dat meldt het tv-nieuws in het Aziatische land.
De stap volgt op de excuses die president Roh Moo-hyun vrijdag aanbood over het meest recente schandaal rond de regering. De politiek wordt ervan beschuldigd giften voor de verkiezingscampagne te hebben aanvaard van een bedrijf dat in schandalen is verwikkeld.
ANP
quote:Moet je bij PDD Baukel zijn, dat is de meester.
Op zaterdag 11 oktober 2003 10:25 schreef Sidekick het volgende:Okay, kan jij danKofi Annan een Afro-kapsel geven?
quote:Ach ja, het kapitalistische Zuid heeft de corruptie ook ontdekt...
Het laatste nieuws:
[..]
quote:Ik zal eens het avatar-topic opzoeken.
Op zaterdag 11 oktober 2003 10:27 schreef Herostratos het volgende:[..]
Moet je bij PDD Baukel zijn, dat is de meester.
quote:Misschien moet Hie Dung-Gu maar aan de macht komen.
[..]Ach ja, het kapitalistische Zuid heeft de corruptie ook ontdekt...
quote:Sidekick goed Bouterse!!!
Op zaterdag 11 oktober 2003 10:54 schreef tvlxd het volgende:
[afbeelding]
quote:Haha, ik heb die Sidekick altijd al een dubieus mannetje gevoden...
Op zaterdag 11 oktober 2003 10:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:Sidekick goed Bouterse!!!
quote:Hij is vrij goed gelukt.
Op zaterdag 11 oktober 2003 10:54 schreef tvlxd het volgende:
[afbeelding]
Aangezien ik invloed heb gehad op je avatar, zal ik vandaag ff deze als avatar gebruiken.
quote:Je bent nu echt cool!
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:01 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hij is vrij goed gelukt.
Aangezien ik invloed heb gehad op je avatar, zal ik vandaag ff deze als avatar gebruiken.
quote:Anders ook wel hoor.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Je bent nu echt cool!
[politiek-modus]
Hie Dung-Gu is het talent dat door gaat stromen in de Zuid Koreaanse politiek. Goed leiderschap staat garant voor een goede cariere.
[/politiek-modus]
quote:
124 Teletekst za 11 okt
Nokia-gsm's ontploffen in Vietnam***************************************
HANOI In Vietman hebben twee mensen
brandwonden opgelopen toen hun mobiele
telefoon,merk Nokia,in brand vloog.Een
man stond te biljarten toen zijn Nokia
8250 in zijn zak ging gloeien.Toen hij
zijn broek uittrok en de gsm met zijn
keu brak om de simkaart eruit te halen,
zag hij dat de batterij smeulde.
Woensdag raakte een Vietnamese vrouw
gewond toen haar Nokia 8210 ontplofte.
In haar geval werd aangenomen dat het
lag aan de namaak-merkbatterij.
In Nederland ontploften onlangs twee
Nokia's.Nokia weet het eerste geval aan
de nepbatterij.In het tweede geval zou
de batterij echter niet zijn vervalst.
quote:[non-politiek-modus]
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:14 schreef Sidekick het volgende:Anders ook wel hoor.
[politiek-modus]
Hie Dung-Gu is het talent dat door gaat stromen in de Zuid Koreaanse politiek. Goed leiderschap staat garant voor een goede cariere.
[/politiek-modus]
quote:Nokia: Exploderend goed
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nokia start een jihad-campagne in Vietnam!
[..]
Na mobiele telefoons: opblaasbare telefoons
quote:[toch-wel-politiek-modus]
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:17 schreef Herostratos het volgende:[..]
[non-politiek-modus]
Je hebt het over Guus Hiddink...
[/non-politiek-modus]
quote:Explosieve verkoop van Nokia neemt werkelijke vormen aan!
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:20 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nokia: Exploderend goed
Na mobiele telefoons: opblaasbare telefoons
quote:Hahaha, btw complimenten voor deze strakke post : Daadwerkelijke vrijheid?
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat ik ontzettend gelachen heb om de demonstranten op het Beursplein, die hun leed volstrekt ridiculiseerden door te betogen tegen de achtergrond van Frogers Your place or mine.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat ik ontzettend gelachen heb om de demonstranten op het Beursplein, die hun leed volstrekt ridiculiseerden door te betogen tegen de achtergrond van Frogers Your place or mine.
Maar wat voor demonstratie was dat?
quote:Ook leuk, Sidekick springt direct in het geweer namens links-NL !
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:26 schreef Herostratos het volgende:Hahaha, btw complimenten voor deze strakke post : Daadwerkelijke vrijheid?
quote:Natuurlijk.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:29 schreef Herostratos het volgende:[..]
Ook leuk, Sidekick springt direct in het geweer namens links-NL !
Mijn reactie was eerder dan dat jij over Claudia_x begon
quote:In your dreams.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:31 schreef Sidekick het volgende:Mijn reactie was eerder dan dat jij over Claudia_x begon
quote:
Geplaatst door Herostratos op zaterdag 11 oktober 2003 11:26
quote:
Geplaatst door Sidekick op zaterdag 11 oktober 2003 11:27
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:33 schreef Herostratos het volgende:[..]
In your dreams.
[..]
[..]
Ik kwam meer bij dat topic uit vanwege mijn stalk-praktijken bij Claudia_x.
Misschien moet ik jou ook eens gaan stalken.
quote:Ik zou het bij Claudia houden... Intelligente vrouwen zijn zeldzamer en moeilijker te vangen
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:35 schreef Sidekick het volgende:Ik kwam meer bij dat topic uit vanwege mijn stalk-praktijken bij Claudia_x.
Misschien moet ik jou ook eens gaan stalken.
quote:Ik hoef haar niet te vangen. Ze is iets te pessimistisch en *zuur* voor mij.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:37 schreef Herostratos het volgende:[..]
Ik zou het bij Claudia houden... Intelligente vrouwen zijn zeldzamer en moeilijker te vangen
quote:Op een enkele uitzondering na zijn ze zo rechts die intelligente vrouwen hè.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:37 schreef Herostratos het volgende:[..]
Ik zou het bij Claudia houden... Intelligente vrouwen zijn zeldzamer en moeilijker te vangen
quote:Oud nieuws.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Racisme is een reden om iemand dood te schoppen:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33401
Deze reactie is wel erg schokkend:
quote:
Ik zal het onthouden van die marokkanen, dat als ze 1x tegen mij zeggen: Kut-Hollander / Kut-Kaaskop dat ik ze eens neersteek, stelletje achterbakse klote mensen
quote:Het debat neemt ineens weer andere vormen aan, zie ik...
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Racisme is een reden om iemand dood te schoppen:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33401
quote:Zouden de vrouwen hier altijd afhaken, omdat ze gelijk volledig geanalyseerd worden??
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:39 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik hoef haar niet te vangen. Ze is iets te pessimistisch en *zuur* voor mij.
quote:Hmm... Ik zie een "hidden link" tussen intelligent zijn en rechts zijn...
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:40 schreef Ryan3 het volgende:Op een enkele uitzondering na zijn ze zo rechts die intelligente vrouwen hè.
quote:Ik heb het gevoel dat ze het taalgebruik erg goed is bij rechtse vrouwen. Dat komt erg goed over.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:40 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Op een enkele uitzondering na zijn ze zo rechts die intelligente vrouwen hè.
Maar heb je ook voorbeelden van andere rechtse intelligente vrouwen?
quote:Veel herhaling, maar wel frappant...
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:43 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Het debat neemt ineens weer andere vormen aan, zie ik...
quote:Er gaat niets boven de dag beginnen met een stevig potje socialisme-bashing.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:26 schreef Herostratos het volgende:Hahaha, btw complimenten voor deze strakke post : Daadwerkelijke vrijheid?
quote:Intelligent/vrouw en rechts, eerder.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:43 schreef Herostratos het volgende:[..]
Hmm... Ik zie een "hidden link" tussen intelligent zijn en rechts zijn...
quote:Milagro?
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik heb het gevoel dat ze het taalgebruik erg goed is bij rechtse vrouwen. Dat komt erg goed over.
Maar heb je ook voorbeelden van andere rechtse intelligente vrouwen?
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:Zouden de vrouwen hier altijd afhaken, omdat ze gelijk volledig geanalyseerd worden??
![]()
Dat krijg je als je een rariteit bent, natuurlijk.
quote:Vertel eens, waarom heb je zo'n behoefte om aan socialisme-bashing te doen?
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:44 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Er gaat niets boven de dag beginnen met een stevig potje socialisme-bashing.
quote:Dat komt omdat ze nu in de minderheid zijn, denk ik.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Zouden de vrouwen hier altijd afhaken, omdat ze gelijk volledig geanalyseerd worden??
![]()
quote:Natuurlijk.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:45 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Milagro?
Maar Maerycke is een voorbeeld van een intelligente linkse user.
quote:Ja, maar daar zit toch ook dat gematigde weer niet in.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:47 schreef Sidekick het volgende:[..]
Natuurlijk.
Maar Maerycke is een voorbeeld van een intelligente linkse user.
quote:Makkelijk is dat toch, je eigen verantwoordelijkheden op een ideologie afschuiven.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:44 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Er gaat niets boven de dag beginnen met een stevig potje socialisme-bashing.
quote:Een dom maar amuserend Feedback-topic of een politiek topic?
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:50 schreef tvlxd het volgende:
Hm, nu komt er weer een topic bij me op, die ik al langer wilde openen. Misschien doe ik dat later op de dag wel eventjes.
quote:Niet doen! Nu is hij nog vers!
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:50 schreef tvlxd het volgende:
Hm, nu komt er weer een topic bij me op, die ik al langer wilde openen. Misschien doe ik dat later op de dag wel eventjes.
in de volgende slowchat zullen we maar als topictitel iets met vrouwen doen...
quote:Nee, Rode Jehova's.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:52 schreef Herostratos het volgende:[..]
Niet doen! Nu is hij nog vers!
in de volgende slowchat zullen we maar als topictitel iets met vrouwen doen...
quote:Nee, R&P, het dilemma dat ik heb met vrouwen. Natuurlijk, ik heb ze nodig voor de gemeenschap, maar intellectueel trekken ze me toch naar beneden. Hoewel, het niveau is anders in plaats van lager.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:51 schreef Sidekick het volgende:[..]
Een dom maar amuserend Feedback-topic of een politiek topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |