goed alternatief voor het laatste deel bvd, wat inmiddels wel heel voorspelbaar is geworden.
Ik vind dit prima vermaak, meer humor en toch actualiteiten en dit elke dag Dit roeleert boven BVD.
Leuk wijfie trouwens, nice smile
quote:Nou ga je gang dan.
Op woensdag 1 oktober 2003 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik sla nog liever een roestige spijker door mijn eikel dan vrijwillig naar die kwallen te kijken.
quote:dirty sanchez?
Op woensdag 1 oktober 2003 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik sla nog liever een roestige spijker door mijn eikel dan vrijwillig naar die kwallen te kijken.
quote:Tot nu toe tussen 230.000 en 330.000
Op woensdag 1 oktober 2003 22:42 schreef bbstreams het volgende:
hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk ??
quote:En dat is naar verwachting of valt het tegen?
Op woensdag 1 oktober 2003 22:46 schreef Opie het volgende:
Tot nu toe tussen 230.000 en 330.000
Dolf ruled! Ik vond Cafe de Wereld wel grappig. Stemmetjes mogen soms wel ff beter. Balkenende is goed neergezet
VARA
quote:..........ik erger gezellig met je mee hoor....
Op donderdag 2 oktober 2003 11:41 schreef rubbereend het volgende:
ben k nou de enige die zich vreselijk ergert aan claudia, ze is niet grappig (vooral die beroerde grap aan het einde) dat interview met Cox was echt slecht, ze snapte dr de ballen nie van
quote:Inderdaad. Kopspijkers bijvoorbeeld is een zeer gering succes.
Op woensdag 1 oktober 2003 00:26 schreef Opie het volgende:
Maar de VARA wil weer zo'n mix creeren tussen informatieve troep en entertainment. Zoiets lukt gewoon niet.
quote:ach het was haar eerste keer presenteren, toch? Die grappen kwamen er inderdaad niet altijd even overtuigend uit.
Op donderdag 2 oktober 2003 11:41 schreef rubbereend het volgende:
ben k nou de enige die zich vreselijk ergert aan claudia
Claudia
Vara Laat is wat frisser, sneller en leuker.
quote:Neej dat denk ik niet ik vind BvD toch ook nog wel een leuk en goed programma hoor, heb ze altijd al leuk gevonden eigenlijk.
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:56 schreef Echoes het volgende:
BvD is niet echt leuk meer. Vond het voorgaande jaren een topprogramma, maar de "magic" is er nu af.Vara Laat is wat frisser, sneller en leuker.
quote:nog wel leuk en goed, maar lang niet zo goed meer als dat het was. Ik weet niet hoor. Ik vind het minder geworden.
Op zondag 19 oktober 2003 04:28 schreef Duran het volgende:[..]
Neej dat denk ik niet ik vind BvD toch ook nog wel een leuk en goed programma hoor, heb ze altijd al leuk gevonden eigenlijk.
Haal dit programma maar weer snel van de buis. Claudia kan beter een 5 uurs show spoof gaan presenteren.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 00:12 schreef denieuweburen het volgende:
Cafe De Wereld vind ik wel heel erg suf moet ik zeggen. VARA onwaardig.
Programma is gewoon kut.
Alleen dat café is nog wel aardig soms.
quote:inderdaad
Op woensdag 29 oktober 2003 10:50 schreef Echoes het volgende:
ik begin het steeds beter en leuker te vinden! Nix geen Barend en van Dorp kijken. Gelijk op Ned 3 zetten
Barend & Van Dorp hebben inmiddels afgedaan voor dit meer trendy late night programma
quote:Als in lelijk?
Op woensdag 5 november 2003 12:15 schreef milagro het volgende:
Claudia is bijzonder eng, op alle fronten.
Wie doet eik de stem van Balkie? Die is wel erg goed nagedaan
En Claudia... mja, ik erger me al mateloos aan haar onnozele geouwehoer op radio 3. Heb haar een paar keer gezien op tv, maar nee, ik vind het niks. Die improvisatie aan het begin van het programma... veeeel te flauw.
quote:Geen idee, ik vind dat café wel grappig, ik weet alleen niet wie 1 dame is..die in dat lakleren setje..het is niet Patty Brard in ieder geval en ook niet Tatjana (diens accent is erg goed nagedaan).
Op dinsdag 11 november 2003 14:34 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Als in lelijk?
Wie doet eik de stem van Balkie? Die is wel erg goed nagedaan
de rest vh programma is vooral NIET leuk, doordat alles zo geforceerd over komt.
En Claudia, tja ik vind haar een beetje hyper, erg drammerig wat politieke voorkeur betreft en ze heeft mega veel make up op haar smoelie wat de aanwezige puistjes alleen maar accentueert..mijn ogen dwalen steeds af naar haar kin
quote:Is dat niet die doos van "De zwakste schakel" Chazia Mourali?
Op dinsdag 11 november 2003 14:48 schreef milagro het volgende:[..]
Geen idee, ik vind dat café wel grappig, ik weet alleen niet wie 1 dame is..die in dat lakleren setje..het is niet Patty Brard in ieder geval en ook niet Tatjana (diens accent is erg goed nagedaan).
de rest vh programma is vooral NIET leuk, doordat alles zo geforceerd over komt.
En Claudia, tja ik vind haar een beetje hyper, erg drammerig wat politieke voorkeur betreft en ze heeft mega veel make up op haar smoelie wat de aanwezige puistjes alleen maar accentueert..mijn ogen dwalen steeds af naar haar kin
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:17 schreef Duiveltja het volgende:Die Claudia heeft idd wel een radiogezicht maar zelfs op de radio is ze niet om aan te horen.
+2 Volkomen gelijk
quote:Nee, het is niet Chazia, die heeft een onwijs groot gebit en doet intelligent c.q. intellectueel
Op dinsdag 11 november 2003 17:17 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Is dat niet die doos van "De zwakste schakel" Chazia Mourali?
Cafe "De wereld" is wel knap gedaan omdat de animators heel snel de animatie in een korte tijd moeten maken, verder zijn de persiflages/ imitaties erg goed gedaan.
Die Claudia heeft idd wel een radiogezicht maar zelfs op de radio is ze niet om aan te horen.
Dit typetje draagt een behaatje en een strak broekje..ms de dochter van Patty
quote:Als ze blond is, dan denk ik dat je Tooske Breugem bedoelt (vind het zelf niet zo erg lijken, maar ze had het over de Drie Musketiers oid..)
Op dinsdag 11 november 2003 17:55 schreef milagro het volgende:[..]
Nee, het is niet Chazia, die heeft een onwijs groot gebit en doet intelligent c.q. intellectueel
Dit typetje draagt een behaatje en een strak broekje..ms de dochter van Patty
quote:nee, die had ik wel herkend, vrij obvious
Op dinsdag 11 november 2003 17:58 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Als ze blond is, dan denk ik dat je Tooske Breugem bedoelt (vind het zelf niet zo erg lijken, maar ze had het over de Drie Musketiers oid..)
het is er een met zwart haar en sexy gekleed in zwart lakleer, maar niet Katja
Leuk om deze thread te lezen. Ik ben nauw betrokken bij de productie van Cafe de Wereled en zoals te lezen in deze thread vinden wij ook dat we behoorlijke progressie hebben gemaakt met name op het technische vlak. Wij houden ons niet bezig met de scripts.
Waarvoor ik reageer....
Dat meisje is Debby Duisenberg. De denkbeeldige dochter van Wim en Greta Duisenberg. Dit is naast de barman de enige niet bestaande persoon.
Er komen nog veel meer BN-ers in het programma en het wordt qua scripts ook beter. Suggesties?
Later,
One23
quote:ja k heb wel een idee kan claudia dr niet een keertje in
Op woensdag 12 november 2003 10:16 schreef one23 het volgende:
Hela,Leuk om deze thread te lezen. Ik ben nauw betrokken bij de productie van Cafe de Wereled en zoals te lezen in deze thread vinden wij ook dat we behoorlijke progressie hebben gemaakt met name op het technische vlak. Wij houden ons niet bezig met de scripts.
Waarvoor ik reageer....
Dat meisje is Debby Duisenberg. De denkbeeldige dochter van Wim en Greta Duisenberg. Dit is naast de barman de enige niet bestaande persoon.
Er komen nog veel meer BN-ers in het programma en het wordt qua scripts ook beter. Suggesties?
Later,
One23
quote:Fuck, ik kan ook _echt_ niet zoeken he.
Op woensdag 12 november 2003 12:51 schreef Doezelhaar het volgende:
Baboon: http://www.omroep.nl/vara/tv/laat/cafe_archief/1.html
Nou ja, dank je wel. .
Cabaretier Klaas van der Eerden zal - met ingang van woensdag 19 november - tijdelijk Dolf Jansen vervangen als presentator van 'VARA Laat'. Dolf Jansen staat dan, samen met Hans Sibbel, in de theaters met de (try-outs voor de) Oudejaarsconference. Klaas van der Eerden zal 'VARA Laat' bij toerbeurt presenteren met Claudia de Breij. Begin 2004 keert Dolf Jansen terug bij 'VARA Laat'.
bron: http://www.omroep.nl/vara/laat/
En btw, deze foto is vaag..
quote:Hoelang duurt het voordat jullie een aflevering van "Cafe De wereld" in elkaar hebben geflanst.
Op woensdag 12 november 2003 10:16 schreef one23 het volgende:Er komen nog veel meer BN-ers in het programma en het wordt qua scripts ook beter. Suggesties?
Het lijkt me net als bij Kopspijkers aan te raden dat jullie mensen erin zetten die die week in het nieuws waren of om een of andere reden in de publiciteit waren.
hier verder mike
your wish is my command!!
quote:Moet je voorstellen dat je die Claudia tegenkomt als je aan het trippen bent....
Op donderdag 13 november 2003 21:47 schreef Echoes het volgende:
gisteren ging het over LSD
quote:We doen nu ongeveer 2 a 3 afleveringen per dag. We hebben 2 shootingdays. Alles wordt in een Mocap studio opgenomen. Wel gaaf hoor met acteurs en een regiseur. 3D-Animatie op zijn best zeker als je bedenkt dat we in 2 dagen ongeveer 50 tot 60 minuten 3D materiaal aanleveren.
Op woensdag 12 november 2003 14:59 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Hoelang duurt het voordat jullie een aflevering van "Cafe De wereld" in elkaar hebben geflanst.
Het lijkt me net als bij Kopspijkers aan te raden dat jullie mensen erin zetten die die week in het nieuws waren of om een of andere reden in de publiciteit waren.
Ter vergelijking een Disney Animator doet omgerekend in 5 dagen ongeever 6 seconden animatie
Het maken van de karakters is niet zo eenvoudig als menigeen denkt. Eerst wordt er een karikatuur getekend deze gaat met referentie materiaal naar een 3D-Modeller. Na goedkeuring zorgen wij ervoor dat ie in de real-time omgeving gebruikt kan worden.
Dolf Jansen gaat idd even stoppen maar komt binnenkort wel in het Cafe
Laterz,
One23
quote:Een karikatuur van deze man lijkt me overbodig.
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:52 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Moet je voorstellen dat je die Claudia tegenkomt als je aan het trippen bent....
quote:dolf erin?? dan herhaal ik mijn verzoek claudia dr in lijkt me lache als ze zichzelf trugziet
Op vrijdag 14 november 2003 10:25 schreef one23 het volgende:[..]
We doen nu ongeveer 2 a 3 afleveringen per dag. We hebben 2 shootingdays. Alles wordt in een Mocap studio opgenomen. Wel gaaf hoor met acteurs en een regiseur. 3D-Animatie op zijn best zeker als je bedenkt dat we in 2 dagen ongeveer 50 tot 60 minuten 3D materiaal aanleveren.
Ter vergelijking een Disney Animator doet omgerekend in 5 dagen ongeever 6 seconden animatie
Het maken van de karakters is niet zo eenvoudig als menigeen denkt. Eerst wordt er een karikatuur getekend deze gaat met referentie materiaal naar een 3D-Modeller. Na goedkeuring zorgen wij ervoor dat ie in de real-time omgeving gebruikt kan worden.
Laterz,
One23
quote:Claudia komt er voorlopig niet in. Dolf zal ook niet als presentator in het Cafe verschijnen maar gewoon zoals tie is.....
Op vrijdag 14 november 2003 14:05 schreef rubbereend het volgende:[..]
dolf erin?? dan herhaal ik mijn verzoek claudia dr in lijkt me lache als ze zichzelf trugziet
Laterz,
One23
quote:Ik kan niet lachen om Dolf (ook niet op de radio)
Op woensdag 19 november 2003 12:40 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Het is vooral leuk als Dolf Janssen het presenteert, want die heeft die snelle stijl het beste onder de knie.
Get the message met als topper: "de druppel holt de steen uit"
quote:Japs, moet nog wel wat groeien, maar gaat met sprongen vooruit
Op vrijdag 21 november 2003 01:09 schreef DouweAlfa het volgende:
Vond Claudia ff wennen,maar ze is lief en lekker toch!
Lieve, mooie gezonde hollandse meid
One23, ik vraag me af waar je de mensen vindt, waarvan de stemmen zoveel op de BN-ers lijken? Of wordt het gedaan door een stemkunstenaar?
quote:ik vind die stemmen zwaar nep...
Op vrijdag 21 november 2003 01:20 schreef SpleeffY het volgende:
One23, ik vraag me af waar je de mensen vindt, waarvan de stemmen zoveel op de BN-ers lijken?Of wordt het gedaan door een stemkunstenaar?
quote:Jan Mulder en Balkenende vind ik erg goed gedaan
Op vrijdag 21 november 2003 01:35 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
ik vind die stemmen zwaar nep...
quote:k vond vooral dat ze het koud had.......
Op vrijdag 21 november 2003 01:14 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
wat was er trouwens vandaag met haar buste aan de hand?viel me op dat het schots en scheef hing
quote:Ook loowie van gaal is goed gedaan. Het niet alleen om de exacte stem, maar vooral de manier van praten.
Op vrijdag 21 november 2003 01:35 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
ik vind die stemmen zwaar nep...
Wel een TOP programma, op de perfecte tijd!
quote:strak, nauwsluitend tepeltruitje, schots en scheef was het niet, wel geforceerd geconcentreerd....
Op vrijdag 21 november 2003 01:14 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
wat was er trouwens vandaag met haar buste aan de hand?viel me op dat het schots en scheef hing
quote:jij denk ik
Op vrijdag 21 november 2003 14:30 schreef milagro het volgende:
"of ben in zo dom en blont"
quote:blont is met een t in deze context
Op vrijdag 21 november 2003 15:57 schreef Echoes het volgende:[..]
jij denk ik
quote:ze zei dat ze niet begreep dat de heren ruzie hadden gehad met hun echtgenotes over dat stappen tot diep in de nacht, want als de heren níet uit waren geweest dan hadden ze toch naast hun echtgenotes op de bank gezeten thuis? kortom, waren die dames dan zo dom of zij, Claudia?
Op vrijdag 21 november 2003 16:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Heb ik wellicht gemist, kun je even de context van Claudia ZELF geven, Milagro?
quote:Die gasten slapen toch niet thuis rondom zo'n wedstrijd
Op vrijdag 21 november 2003 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel gezien idd, maar ik kan het geen domme opmerking noemen, wel typisch vrouwelijk...
quote:Vrouwen kunnen toch mee zijn
Op vrijdag 21 november 2003 18:09 schreef milagro het volgende:[..]
Die gasten slapen toch niet thuis rondom zo'n wedstrijd
quote:Het door u gezochte woord 'blont' is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Op vrijdag 21 november 2003 16:16 schreef milagro het volgende:
[..]
blont is met een t in deze context
quote:Ik verbaas mij er iedere week weer over.
Op vrijdag 21 november 2003 18:10 schreef tong80 het volgende:
Dus er zijn echt mensen die naar dit programma kijken ?
quote:Eva Zeijlstra doet de vrouwenstemmen.
Op vrijdag 21 november 2003 01:20 schreef SpleeffY het volgende:
Balkenende was weer fantastisch vandaag! Hellooooo boppers!One23, ik vraag me af waar je de mensen vindt, waarvan de stemmen zoveel op de BN-ers lijken?
Of wordt het gedaan door een stemkunstenaar?
Vanavond om 23:12 uur bij VARA Laat, gepresenteerd door Claudia de Breij; Hans Roefs over wasmachines in de ruimte, ex-gevangenen over hun favoriete tv-programma's en de "werkeloze" 112 cameraman Cockie Torenspits.
Verder is er cabaret van Richard Groenendijk (die is goed!)
En natuurlijk Café de Wereld en een nieuwe Koffiedik
Meer info: http://www.omroep.nl/vara/laat/
.
Claudia doet erg haar best, maar grappig is ze niet echt... wel vermakelijk.
Denk dat ik wel vaker ga kijken, het is toch wel een leuke manier van de dag af te sluiten vind ik. . Vind het ook wel leuk dat ze verschillende presentators hebben.
quote:Kees Prins (Jiskefet)
Op woensdag 26 november 2003 11:54 schreef yohan.nl het volgende:
Trouwens, wie is Henk de barkeeper uit Café de Wereld? Das geen BN-er volgens mij?
quote:Da's niemand..dat kon je in dit topic lezen, en ook in het programma hebben ze het gezegd (2e aflevering ofzo).
Op woensdag 26 november 2003 11:54 schreef yohan.nl het volgende:
Trouwens, wie is Henk de barkeeper uit Café de Wereld? Das geen BN-er volgens mij?
quote:Doet het al pijn? Vara IS links mensen, kijk dan NIET....
Op woensdag 26 november 2003 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Die opmerking van Claudia over het beschieten van het hoofdkantoor van Quote was hylarisch! De kogel kwam van rechts!"
Als ik een kutdag heb gehad, de trein een uur te laat was, het op m'n werk niet wilde vlotten etc. etc., dan zet ik gewoon dit programma op. Ff een uurtje schelden en tieren op die randdebiele, lelijlke paardekop 'Claudia' en met haar oliedomme, naïeve uitspraken en compleet misplaatste grappen
, en ik ben weer helemaal van m'n frustraties verlost
.
Volgens mij moet je een wel heel erg groot bord voor je kop hebben, wil je dit soort humor waarderen. Zoals die zgn. 'grappen' over Andries Knevel. Ik ben ook geen fan van die gast, maar die lolligheidjes die zij met hem uithalen hebben gewoon geen enkel niveau.
Gisteren weer gekeken en het was weer om je reet mee af te vegen zo slecht . Eigenlijk verbazingwekkend dat deze bagger nog uitgezonden wordt.
quote:Ja da's ook bagger.
Op vrijdag 5 december 2003 10:14 schreef Echoes het volgende:
tjah..maar ik vind het juist weer errug leuk. Weet je wat bagger is, SBS6, Veronica etc etc..
Vara Laat had dan ook op SBS6 uitgezonden moeten worden, het is de zich doorgaans toch op intelligent publiek richtende VARA echt onwaardig. Had ik me er ook niet aan kunnen ergeren, aangezien ik die commerciële zenders per definitie al niet bekijk.
quote:Ja ik ook tussen het schelden door, maar het was eigenlijk meer 'uitlachen van'.
Op vrijdag 5 december 2003 10:46 schreef sweek het volgende:
Ik heb gisteren zelfs even gelachen met het programma!.
quote:Bij mij was het niet eens uitlachen, ik vond het echt redelijk leuk voor een keer, Cafe de Wereld...
Op vrijdag 5 december 2003 10:56 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ja ik ook tussen het schelden door, maar het was eigenlijk meer 'uitlachen van'.
quote:Cafe de Wereld, is dat toevallig die animatie met die bedroevend slechte imitatie van André Hazes
Op vrijdag 5 december 2003 10:58 schreef sweek het volgende:
Bij mij was het niet eens uitlachen, ik vond het echt redelijk leuk voor een keer, Cafe de Wereld...
Ik zit eigenlijk nooit zo op te letten, ben meestal tegelijk met wat anders bezig (de afwas ofzo) en wordt alleen getriggered als dat mens weer eens wat doms uitkraamt. Die afwas gaat dan ook iha erg traag
quote:psies
Op dinsdag 2 december 2003 20:06 schreef C0C0 het volgende:
Klaas izzen poepie
verder Leuk item over Dolf Brouwers met als gast, de eveneens geniale Clous van Mechelen die nog even zijn alter ego Jan Vos demonstreert.. Ik vind het werk van Win T. Schippers, Clous van Mechelen en Dolf Brouwers zowiezo geniaal trouwens.
Claudia de Breij is wel jonger als ik dacht ik dacht dat ze wel een jaar of 35 was maar ze is nog een broekie.:
quote:
Claudia de Breij
Claudia de Breij presenteert bij de VARA radio en TV. Eerder was zij te horen bij 3FM (NPS), en bij BNN.Op 13 maart 1975 ziet Claudia het levenslicht in Utrecht. Ze groeit op in Hagenstein, dat ligt vlakbij Nieuwegein. Claudia begint met de MAVO, dan de HAVO en het VWO. Claudia gaat Algemene Letteren studeren... maar kleinkunst vindt ze eigenlijk veel leuker. Claudia ging optreden met een pianiste. Met haar eerste programma deed ze mee aan het `Parnassos Try-Out Podium'. In 1997 deed Claudia mee aan het Leids Cabaret Festival en haalde de eindronde.
Claudia werkte voor de Stadsomroep Utrecht als radio- en televisiepresentator. Al snel kon ze aan de slag bij Radio West als verslaggever. Claudia heeft ook nog opgetreden als cabaretière. Sinds september 1998 heeft Claudia 'BNN United' gepresenteerd.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 09:03 schreef Echoes het volgende:
Claudia doet het steeds beter, ze kijkt ook steeds minder op haar kaartje.
Nou, chapeau, hoor !
quote:ja dat krijg als het publiek ze wegblaast
Op vrijdag 9 januari 2004 09:03 schreef Echoes het volgende:
Claudia doet het steeds beter, ze kijkt ook steeds minder op haar kaartje.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:57 schreef rubbereend het volgende:[..]
ja dat krijg als het publiek ze wegblaast
quote:haha, ja, alleen ik vraag me altijd af waar ie het nou over heeft en waar het op slaat.
Op vrijdag 16 januari 2004 13:09 schreef Exploso het volgende:
Wat ik geweldig vindt, is de Generaal."Daar zit ge dan, op uwe Fauteuil"
Die gast die Jip en Janneke voorleest is ook onwijs grappig.
"rot op hoer zegt Jip tegen Janneke"
daar komt moeder al aangelopen
"wat is hier aan de hand?" vraagt moeder
etc
quote:dat is ono inneme, ben een paar maanden geleden naar hem geweest in het theater, hij is echt leuk
Op vrijdag 16 januari 2004 13:32 schreef Echoes het volgende:[..]
haha, ja, alleen ik vraag me altijd af waar ie het nou over heeft en waar het op slaat.
Die gast die Jip en Janneke voorleest is ook onwijs grappig.
"rot op hoer zegt Jip tegen Janneke"
daar komt moeder al aangelopen
"wat is hier aan de hand?" vraagt moeder
etc
Blijkbaar is de o-zo politiek correcte Vara trouwens ook niet vies van een lekker potje discrimineren:
Gisteren zette ze een "ontzettend grappige" perciflage van Hirsi Ali neer die oerwoudgeluiden maakte en, voordat ze naar Nederland kwam, alleen maar "op blote voeten door de woestein gelopen zou hebben".
Oh nee, dan is het opeens humor
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 16-01-2004 18:48]
quote:Ik heb er eerlijk gezegt nog nooit om kunnen lachen.
Op vrijdag 16 januari 2004 18:39 schreef Linz het volgende:
tja, echt ondersteboven ben ik niet van dit programma. Gewoon standaard met een beetje grappen...
- Wat er grappig is aan Claudia de Brei, ik weet het echt niet!
- Dolf jansen is gewoon een jongetje dat vroeger veel gepest werd en heel veel woorden nodig heeft voor ontzettend flauwe en voorspelbare grappen die mijn demente oma ook kan verzinnen.
- Klaas nog wattus vind ik wel een sympathieke jongen, alhoewel hij natuurlijk niet grappig is (gelukkig probeert hij dat ook niet te zijn)
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:38 schreef Goodluck het volgende:
Blijkbaar is de o-zo politiek correcte Vara trouwens ook niet vies van een lekker potje discrimineren. Gisteren zette ze een "ontzettend grappige" perciflage van Hirsi Ali neer die oerwoudgeluiden maakte en
voordat ze naar Nederland kwam alleen maar "op blote voeten door de woestein gelopen zou hebben".
Oh nee, dan is het opeens humor
quote:Begrijp me goed, ik ben echt niet vies van een beetje flauwe en soms ietwat discriminerende humor. Maar van een omroep die altijd de bek vol heeft van discriminatie en het "politiek correcte gedachtengoed" vind ik zoiets gewoon ronduit hypocriet!
Op vrijdag 16 januari 2004 18:47 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Dat klinkt inderdaad wel wat lomp.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:23 schreef Toad het volgende:
Ik heb de VARA laat pyama gewonnen....
quote:Gaaf
Op donderdag 22 januari 2004 23:23 schreef Toad het volgende:
Ik heb de VARA laat pyama gewonnen....
Wat een triest kutprogramma
Absolute links propaganda, en in zijn soort nog een tragisch dieptepunt ook
Ik denk dat alleen quasi-intellectuelen van het type links lullen rechts vullen om het gejank van die hoer met die paardekop kunnen lachen
sukkel
quote:ach gut het voelt zich aangesproken
Op zaterdag 24 januari 2004 18:53 schreef Zapper het volgende:
stoer zeg al die kotssmilies!!sukkel
sukkel
en @lemmeb waarom reageer je nog als je het zo'n kutprogramma vind je was 2 maanden geleden ook al aan het reaageren dus zou je moeten weten dat het een voor jou niet interresant topic is
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:12 schreef Superjasper het volgende:
Was die Extince gisteravond knetter stoned of heeftie gewoon het IQ van een baksteen?? Hij kwam in ieder geval niet bepaald intelligent over.
Overigens was gisteren 'Mad World' live te horen, prachtig nummer.
Maar wat gaat er vanavond gebeuren in VARA Laat:
quote:Dat cafe de wereld vind ik overigens maar ...
Vanavond in VARA Laat Viktoria Koblenko. Deze GTST-ster is er een tijdje uit geweest. Nu is ze terug uit Rusland en Viktoria schittert binnenkort weer als Isabella in Goede Tijden Slechte Tijden. De Nederlandse speelfilm Shouf Shouf Habibi gaat donderdag in première. Hoofdrolspelers Mimoun Oaïssa en Mimoun Ouled Radi komen vertellen. Morgen vindt in het Dierenpark Amersfoort de Finale plaats voor de Nationale Afslankwedstrijd van honden en katten. Te gast juryvoorzitter Wijnand de Groot en mevrouw Klijzing met haar kat Maxine. Verder komt Fay Lovsky optreden en natuurlijk ontbreken Café de Wereld en Koffiedik niet! Dus kijk vanavond naar VARA Laat!
Maar goed, binnenkort krijg ik m'n pyama
quote:Ja het komt af en toe bovendrijven in m'n actieve topics list en ik vind het zo'n kut-programma, dat ik het elke keer gewoon weer ff moet zeggen. Ik kan het gewoon niet laten.
Op dinsdag 27 januari 2004 18:31 schreef 61neorej het volgende:
Ik vind het wel een goed programma
vooral café de werelden @lemmeb waarom reageer je nog als je het zo'n kutprogramma vind je was 2 maanden geleden ook al aan het reaageren dus zou je moeten weten dat het een voor jou niet interresant topic is
Da's net als met dat topic over de band Kane . Over sommige dingen kun je niet vaak genoeg zeggen hoe hard het sukt.
D.w.z. de grove, vrouwonvriendelijke grappen van Dolf Janssen maakten de rest van het programma een beetje goed. En die paardekop, die de dag ervoor een hemeltergend gesprek had met die heks Greta Duisenberg (
), heb ik geloof ik ook niet langs zien komen
.
't was wel erg links (as usual), maar dat vind ik juist wel goed
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:49 schreef Reddiablo het volgende:
Café de Wereld sucked echt zwaar, verder vind ik het een vermakelijk programma (hoewel het vaak afhangt van de gasten)
Vind dat juist een van de leukste dingen...
quote:dan moet er wel iets om te lachen zijn natuurlijk
Op woensdag 4 februari 2004 12:48 schreef Opie het volgende:
Dat publiek bij VARA Laat moet eens leren lachen, stelletje zuurpruimen.
quote:gisteren waren het allemaal asielzoekers die niet allemaal goed Nederlands spraken/verstonden denk ik
Op woensdag 4 februari 2004 12:48 schreef Opie het volgende:
Dat publiek bij VARA Laat moet eens leren lachen, stelletje zuurpruimen.
Waarom moeten zij dan zo nodig blijven, ze hadden zelf de procedure oprekken, en wisten van tevoren, voor ze kinderen namen in Nederland (3 van de 4) dat ze misschien wel een keer terug zouden moeten!
[/half offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 09-02-2004 23:10]
quote:Ja, toen ik vanochtend de krant doorbladerde dacht ik dat het nep was. Ziet er echt schokerend uit...
Op dinsdag 10 februari 2004 23:26 schreef Drimzef het volgende:
Jezus, die vent die z'n mond en ogen heeft dichtgenaaid.
quote:Zijn er hier mensen die Dolf wel grappig vinden?
Op maandag 9 februari 2004 23:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dolf Jansen irriteert me mateloos, hij doet grappig maar is het gewoon niet
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 23:49 schreef pekel het volgende:
Wie had trouwens die Vara-Laat pyama gewonnen?![]()
quote:Ik vind Dolf vele malen grappiger dan die paardekop die denkt dat ze slim is, maar dat helemaal niet is
Op donderdag 12 februari 2004 23:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er hier mensen die Dolf wel grappig vinden?
Zoja, wat vind je dan zo grappig aan hem?
quote:idd
Op vrijdag 13 februari 2004 10:35 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ik vind Dolf vele malen grappiger dan die paardekop die denkt dat ze slim is, maar dat helemaal niet is
.
quote:is dat zo???
Op vrijdag 13 februari 2004 10:51 schreef sweek het volgende:
Claudia vind ik gewoon heel erg lief en aardig overkomen...
quote:Claudia is een eng, betweterig salonsocialistje-in-de-dop van de ergste soort. Ze heeft geen enkel relativeringsvermogen en neemt zichzelf en haar mening veel te serieus, waarschijnlijk omdat ze zich stiekem verheven voelt boven het 'gepeupel'. Wat dat betreft past ze wel weer goed bij de VARA natuurlijk
Op vrijdag 13 februari 2004 10:51 schreef sweek het volgende:
Claudia vind ik gewoon heel erg lief en aardig overkomen...
quote:dát en ze heeft te veel make-up op d'r smoelie, ze geeft af als je naar d'r kijkt
Op vrijdag 13 februari 2004 11:10 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Claudia is een eng, betweterig salonsocialistje-in-de-dop van de ergste soort. Ze heeft geen enkel relativeringsvermogen en neemt zichzelf en haar mening veel te serieus, waarschijnlijk omdat ze zich stiekem verheven voelt boven het 'gepeupel'. Wat dat betreft past ze wel weer goed bij de VARA natuurlijk
.
quote:Die dikke laag makeup heeft waarschijnlijk een reden
Op vrijdag 13 februari 2004 11:15 schreef milagro het volgende:
dát en ze heeft te veel make-up op d'r smoelie, ze geeft af als je naar d'r kijkt
Claudia is heel erg leuk. Droog, humoristisch, grappig, een leuk viswijf. Ik mag d'r wel. Ik vind d'r dan ook leuker dan Dolf Jansen.
gisteren hadden ze die lookalike van die barman van die toko, ik was vorige week nog in de Oude Eik
quote:hehe....ja, die kerel leek goed
Op vrijdag 13 februari 2004 12:34 schreef Reddiablo het volgende:
Dolf heerst!
gisteren hadden ze die lookalike van die barman van die toko, ik was vorige week nog in de Oude Eik
Oeh!quote:Op zondag 29 februari 2004 00:29 schreef Toad het volgende:
* Toad zit in een lichtblauwe VARA Laat pyama voor de PC
Laat dat maar aan Brard over. Opeens schoot ze in haar "Over de zeik-mode' toen Claudia haar verbeterde wat betreft de sekse van een minister.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:59 schreef Lemmeb het volgende:
De sfeer werd ineens wel heel erg ongemakkelijk, dat was weer genieten
.
Ja ze was weer lekker op dreef die Brardquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:03 schreef Copycat het volgende:
Laat dat maar aan Brard over. Opeens schoot ze in haar "Over de zeik-mode' toen Claudia haar verbeterde wat betreft de sekse van een minister.
Ze gaf zelf nog als 'excuus' het rode wijntje dat ze had gedronken. Maar aan haar rare bekkentrekken te zien, had ze waarschijnlijk ook nog wat wit poeder nasaal tot zich genomen.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Die Dolf met zijn drukke gedrag en irritante kop
Geen programma voor mij
Vast nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:20 schreef Cybart het volgende:
maar het komt vast wel terug!
Hoe was het? heb het helaas gemist.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:09 schreef Cybart het volgende:
Vara Laat is terug![]()
![]()
![]()
![]()
Ned 3, over een paar minuten / seconden!
Ze zijn nog steeds bezig om het kapsel van Wilders na te bootsen. Hels karwei...quote:Op woensdag 29 september 2004 12:37 schreef BdR het volgende:
Dat "Cafe De Wereld'" valt me trouwens tegen, het is wel mooi gemaakt enzo maar ik vind het niet echt grappig eigenlijk.. Er moeten meer figuren in die echt in het nieuws vin ik, hoog tijd dat Geert Wilders ook daarin komt bijvoorbeeld![]()
Ik heb steeds de neiging een zooi tissues te pakken en die laag glimmende make up vd gezicht te vegenquote:Op woensdag 29 september 2004 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
Claudia de Breij![]()
Valt wel mee hoor. Ik hou ook niet van de Telegraaf.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:54 schreef Weakling het volgende:
[quote]Overigens: bij "flauwe politiek gekleurde grappen" krijg ik het gevoel dat je ze flauw vond, omdat ze niet jouw politiek kleur hadden.
Flauw zijn ze sowieso. Dat heeft niks met de politieke kleur te maken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:54 schreef Weakling het volgende:
IK.
HAAT.
CLAUDIA DE BREIJ.
NIET!
waarom steeds die punt erachter eigenlijk ...
Maar toegegeven: gisteren zaten er wel wat missers in haar opmerkingen. Wel goed dat ze haar (VARA) standpunten laat blijken. Overigens: bij "flauwe politiek gekleurde grappen" krijg ik het gevoel dat je ze flauw vond, omdat ze niet jouw politiek kleur hadden. Het zijn flauwe grappen of goede grappen, politiek speelt daarbij geen rol in mijn ogen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:35 schreef turnpike het volgende:
Demonisering, demonisering !!
Misschien moeten ze dat irritante wijsvingermannetje Marcel van Dam eens publiek laten stenigen.
Er zijn altijd die mekkeraars die bij ieder programma van de vara over een vermeende politieke kleur beginnen te zeveren. Dat komt natuurlijk door die dominee, van Dam.
Da's jouw 'shit' niet Bas...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:07 schreef BdR het volgende:
Gister ook Lange Frans en Baas BAls je van jezelf zegt dat je de "taal van de straat" spreekt (wat opzichzelf ook al zo'n cliche is) dan moet je niet aankomen met onzin als "shit, moppie ik dig je" of het blijkbaar verplichte "ah huh, yeah.."
Overigens dat zangeresje, Ninthe, mocht er wel zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Dam heeft toch niks met Vara Laat te makenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:35 schreef turnpike het volgende:
Demonisering, demonisering !!
Misschien moeten ze dat irritante wijsvingermannetje Marcel van Dam eens publiek laten stenigen.
Er zijn altijd die mekkeraars die bij ieder programma van de vara over een vermeende politieke kleur beginnen te zeveren. Dat komt natuurlijk door die dominee, van Dam.
whahahahahahquote:Op donderdag 11 november 2004 23:29 schreef julekes het volgende:
Die ADO fan
Asse bij mijn an de deur kloppuh, smijtik ok een schtrijkerbom naar beneduh! Ja toch?
Ik heb ze al een email gestuurd met het dringende verzoek beide programma's helemaal van de buis te halen. En daarbij doel ik vooral op de presenterende personen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:19 schreef PM-girl het volgende:
Doen jullie mee met het mailen/bellen/schrijven naar de VARA?
oquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb ze al een email gestuurd met het dringende verzoek beide programma's helemaal van de buis te halen. En daarbij doel ik vooral op de presenterende personen.
Vara laat maar, dusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb ze al een email gestuurd met het dringende verzoek beide programma's helemaal van de buis te halen. En daarbij doel ik vooral op de presenterende personen.
Mislukte transformatiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:35 schreef pberends het volgende:
Mislukte transformatie inderdaad, de kijkcijfers zijn bijna dubbel zo laag als eerst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |