quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:35 schreef turnpike het volgende:
Demonisering, demonisering !!
Misschien moeten ze dat irritante wijsvingermannetje Marcel van Dam eens publiek laten stenigen.
Er zijn altijd die mekkeraars die bij ieder programma van de vara over een vermeende politieke kleur beginnen te zeveren. Dat komt natuurlijk door die dominee, van Dam.
Da's jouw 'shit' niet Bas...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:07 schreef BdR het volgende:
Gister ook Lange Frans en Baas BAls je van jezelf zegt dat je de "taal van de straat" spreekt (wat opzichzelf ook al zo'n cliche is) dan moet je niet aankomen met onzin als "shit, moppie ik dig je" of het blijkbaar verplichte "ah huh, yeah.."
Overigens dat zangeresje, Ninthe, mocht er wel zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Dam heeft toch niks met Vara Laat te makenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:35 schreef turnpike het volgende:
Demonisering, demonisering !!
Misschien moeten ze dat irritante wijsvingermannetje Marcel van Dam eens publiek laten stenigen.
Er zijn altijd die mekkeraars die bij ieder programma van de vara over een vermeende politieke kleur beginnen te zeveren. Dat komt natuurlijk door die dominee, van Dam.
whahahahahahquote:Op donderdag 11 november 2004 23:29 schreef julekes het volgende:
Die ADO fan
Asse bij mijn an de deur kloppuh, smijtik ok een schtrijkerbom naar beneduh! Ja toch?
Ik heb ze al een email gestuurd met het dringende verzoek beide programma's helemaal van de buis te halen. En daarbij doel ik vooral op de presenterende personen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:19 schreef PM-girl het volgende:
Doen jullie mee met het mailen/bellen/schrijven naar de VARA?
oquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb ze al een email gestuurd met het dringende verzoek beide programma's helemaal van de buis te halen. En daarbij doel ik vooral op de presenterende personen.
Vara laat maar, dusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb ze al een email gestuurd met het dringende verzoek beide programma's helemaal van de buis te halen. En daarbij doel ik vooral op de presenterende personen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |