quote:Batman: Intimidation
Christian Bale is de nieuwe Batman
De knoop is door Warner Bros. eindelijk doorgehakt en de nieuwe Batman is bekend!...roffel...Christian Bale! Hij zal de rol van onze vleermuis in de nieuwe film getiteld "Batman: Intimidation" gaan spelen.Bale bested a slew of hot young actors for the part, most notably Jake Gyllenhaal, Joshua Jackson, Cillian Murphy, and Eion Bailey, all of whom also tested for the role of the comic book hero.
Batman: Intimidation heeft een geplande Amerikaanse release van Juni 2005. Wanneer de film in Nederland zal draaien is nog niet bekend.
zie ook: Het grote Batman film topic...
quote:Tssskk......
Op zaterdag 13 september 2003 09:43 schreef Grayburn het volgende:
Euh... wie?
quote:Oh, hij
Op zaterdag 13 september 2003 09:44 schreef victorinox het volgende:[..]
Tssskk......
quote:Owja... hij heeft goeie films gemaakt.
Op zaterdag 13 september 2003 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
Die charismatische gozert uit American Psycho
quote:J=Heb allen Shaft en American Psycho gezien.. hij heeft wel een creepy uitstraling. In de film zal geloof ik raás Ghul (of hoe je dat ook spelt) de villain zijn, en er zou een klein rolletje weggelegd zijn voor Scarecrow
Op zaterdag 13 september 2003 09:48 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Owja... hij heeft goeie films gemaakt.
A P, Shaft, Equilibrium, Swing Kids...
quote:Mja hij kan een redelijk arrogante bek trekken (zoals in Shaft). Maar in Equilibrium is ie wel de goeie zeg maar. Maar hij heeft wel een badguy-uiterlijk en om die reden zal die wel vaker gecast worden voor dat soort rollen.
Op zaterdag 13 september 2003 09:54 schreef MikeyMo het volgende:[..]
J=Heb allen Shaft en American Psycho gezien.. hij heeft wel een creepy uitstraling. In de film zal geloof ik raás Ghul (of hoe je dat ook spelt) de villain zijn, en er zou een klein rolletje weggelegd zijn voor Scarecrow
Ik hoop echter wat de film qua sfeer meer richting de Batman films van Tim Burton gaat. Batman Returns is mijn favo batman film en ook een van mijn favo films allertijden!!!
quote:Shaft vond ik maar een kutfilm, kan me eigenlijk niet eens meer herrineren welke rol hij speelde. In A P en Eq. vond ik 'm een sterke rol neer zetten.
Op zaterdag 13 september 2003 09:48 schreef Thomas B. het volgende:Owja... hij heeft goeie films gemaakt.
A P, Shaft, Equilibrium, Swing Kids...
Ik ben zo waar benieuwd geworden.
Toch blijven de twee eerste Tim Burton producties mijn all-time favorieten!
en dit zei iemand bij imdb wat wel leuk zou zijn:
Batman: Cristian Bale (Equilibrium, Empire of the Sun)
Jim Gordon: Kurt Russel (Dark Blue, John Carpenter's The Thing)
NIghtwing: Wes Bently (American Beauty)
Robin: an unknown
Catwoman: Monica Belluci (Brotherhood of the Wolf)
The Joker: Crispen Glover (Willard)
Harley Quinn: Cameron Diaz (please view Vanilla Sky for this)
Two Face: MIcheal Wincott (The Crow, Alien Resurrection)
The Riddler: Brad Dourif (One Flew Over the Cuckoo's Nest, Child's Play)
Scarecrow: Robert Englund (A Nightmare on Elm Street, *shudders* Urban Legend) or John Travolta
Ra's AL Ghoul: Gary Oldman if he were to work out (The Professional, Sid and Nancy)
Talia: Virginie Leydonyn (The Single Girl, The Beach)
Penguin: Bob Hoskins
Poison Ivy: Angelica Bridges (model)
Bane: A really big guy with presence. Ken Kirzinger (Freddy vs. Jason as Jason) might be able to pull it off.
Mad Hatter: Adam Sandler (Punch Drunk Love)
Calander Man: Kevin Spacey (The Usual Suspects, American Beauty)
Croc: Clancy Brown (Highlander) or Ron Pearlman (Alien Resurection, Children of the Lost City)
Huntress: Charisma Carpenter (Buffy The VampireSlayer series)
En willen we wel 2 Bad Guys?
En willen we BatGirl erin?
En willen we Robin er wel bij hebben?
[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 13-09-2003 20:32]
quote:wel de minst interessante villains eigenlijk.
Op zaterdag 13 september 2003 20:26 schreef Patch het volgende:
Ben toch benieuwd naar de Bad Guy(s) in deze productie.
Hoorde dat ScareCrow en Killer Croc de grootste kansen maken...
quote:Robin Williams als The Mad Hatter ( Ik bedoel Nolan doet de regie, en deed ook de regie voor Insomnia...)
Op zaterdag 13 september 2003 20:34 schreef Tokus het volgende:[..]
wel de minst interessante villains eigenlijk.
quote:Ja, ScareCrow en The Joker. Maar dan alleen als Jack Nicholson weer te porren is voor de rol als Joker!
En willen we wel 2 Bad Guys?
En willen we BatGirl erin?
En willen we Robin er wel bij hebben?
Nee
Nee
quote:
Moments ago it was decided and sealed.... Christian Bale will be BATMAN in Christopher Nolan's BATMAN. I also have it confirmed that Ras Al Ghul will definitely be a villain in the film, though there may be a possibility of a small part to be played by the Scarecrow. Also the film will have a good deal to do with London this time out. But fanboys and girls... you got your wish. BALE is BATMAN! Now Celebrate!
quote:
Ra's Al Ghul's true name is lost to the sands of time. Of all the Dark Knight's foes, "The Demon's Head," as his name translates in Arabic, is perhaps the most dangerous. His life extended through periodic immersion in so-called "Lazarus Pits" excavated along Earth's magnetic ley lines and filled with an alchemical bath of acids and poisons, Ra's al Ghul's plan is simple: to cleanse the Earth through genocide and create a new Eden.
For centuries, he has amassed great wealth and power in this campaign, a crusade almost preordained to bring him into conflict with the Dark Knight. "The Detective," as Ra's al Ghul regards the Batman, is his most worthy opponent, and the one man most deserving of wedding his beautiful daughter Talia and inheriting the Demon's empire. But while Ra's al Ghul engineers global genocide-seeking out weapons such as the ancient Wheel of Plagues which spawned the Ebola Gulf-A plague that nearly decimated Gotham a year ago--he will forever remain enemy to the Batman.
Op dit moment zijn ze in Amerika bij deel 11 (Batman #618) en op de 24ste van deze maand komt het laatste deel uit.
Heb ze van deel 1 t/m 10 op m'n HD staan.
Een aanrader voor mensen die effe een verhaaltje willen oppikken van Batman.
quote:Inderdaad 1 van de betere verhaallijnen van de laatste tijd. Heb zelf 1 t/m 11 op me HD staan
Op zaterdag 13 september 2003 21:04 schreef Ash het volgende:
Op dit moment is er in Amerika een 12-delige reeks bezig genaamd Hush,
waarin alle vijanden van Batman een keertje in voor komen (van Killer Croc tot The Joker etc),
en zeer mooi getekend door Jim Lee en met het verhaal zit het ook wel snor, namelijk geschreven door Jeph Loeb.Op dit moment zijn ze in Amerika bij deel 11 (Batman #618) en op de 24ste van deze maand komt het laatste deel uit.
Heb ze van deel 1 t/m 10 op m'n HD staan.
wie is Hush nou?
quote:Quaid zou een goed zet zijn, maar ik blijf open voor andere ideeen
Op dinsdag 16 september 2003 15:09 schreef Patch het volgende:
Batman: Intimidation: the 'slightly younger but middle-aged' Commissioner Gordon role ---> Dennis Quaid.
quote:Ik heb nu ook eindelijk deel 11 op m'n HD,
Op dinsdag 16 september 2003 15:26 schreef Gio het volgende:[..]
Inderdaad 1 van de betere verhaallijnen van de laatste tijd. Heb zelf 1 t/m 11 op me HD staan
wie is Hush nou?
24 sept het laatste deel en zien we eindelijk wie Hush is!
Jim Lee
quote:waarom koop je ze niet? veel leuker, in papierenvorm....
Op dinsdag 16 september 2003 18:38 schreef Ash het volgende:[..]
Ik heb nu ook eindelijk deel 11 op m'n HD,
Ik dacht echt aan het einde van deel 10, WTF dat kan niet!!!! en ik MOEST deel 11 zien te vinden, gelukkig ergens gevonden.
quote:Toevallig ben ik vandaag wezen kijken in de Walk-In op de Heregracht in Den Haag,
Op dinsdag 16 september 2003 20:21 schreef Tokus het volgende:[..]
waarom koop je ze niet? veel leuker, in papierenvorm....
Ik geef toe ik vind ze leuker om te hebben in comic vorm,
met een backboard erachter en ophangen aan de wand met al die mooie Jim Lee covers,
vooral het laatste deel dat uit komt in 3 verschillende uitklap covers!.
First up the confirmed and today's The Hollywood Reporter reports that whilst details are still being finalised, Michael Caine has agreed to play the role of Bruce Wayne's (Christian Bale) dryly humoured but loving and trusted butler Alfred Pennyworth in the Christopher Nolan directed new entry in the "Batman" film franchise. The role was previously played by Alfred Gough in the four live-action films.
On the more speculative front, Batman on Film has a report today about who might be up to play the film's main villian Ra's Al-Ghul - none other than the semi-retired Daniel Day-Lewis: "One name I've heard more than once associated with Ra's is Daniel Day-Lewis; but please take this as strictly rumor right now. But yep, I've heard his name from more than one source".
quote:viel me idd ook al een beetje op ja.. maargoed... het zal wel een meevaller worden!
Op woensdag 26 november 2003 18:13 schreef P-Style het volgende:
Jammer dat er in 5 batmanfilms al 4 verschillende acteurs batman gespeeld hebben.En ik vind niet dan Bale de goeie kaaklijn heeft voor het batman masker (te puntig). Wat dat betreft had Clooney de beste kaaklijn voor batman.
Wat dat betreft heeft Christopher Reeve tot nu toe het best een superheld neergezet als Superman
De eerste 2 films waren prima, daarna werd het snel minder
quote:Dat lag niet zo zeer aan de acteurs, als wel aan de verhaallijnen/regiseur.
Op woensdag 26 november 2003 19:03 schreef Cid het volgende:
Ik vond Michael Keaton echt perfect als Batman!De eerste 2 films waren prima, daarna werd het snel minder
![]()
Ik heb er wel vertrouwen in dat ze met Nolan weer een Batman in de juiste sfeer weten neer te zetten. En ik denk dat Christian Bale de ultieme keus is voor een nieuwe Batman. Hij heeft precies die koele uitstraling, maar ook die mannelijke uitstraling die Batman moet hebben.
quote:die geruchten van scarecrow gaan al langer de ronde (al vanaf het begin dat ze batman 5 aan het plannen waren)
Ben toch benieuwd naar de Bad Guy(s) in deze productie.
Hoorde dat ScareCrow en Killer Croc de grootste kansen maken...
lijkt me overigens wel
quote:http://www.filmfan.nl/nieuws.php?id=1187
Oscarwinnaar Michael Caine gaat naast Christian Bale een rol spelen in de vijfde Batman. Caine, bekend van meer dan 130 films, geeft in de film de rol van Batmans butler, Alfred Pennyworth, gestalte.De 70-jarige acteur vervangt hiermee Michael Gough, die vier keer de rol van Alfred vervulde in de voorgaande films. Waarom de oorspronkelijke Alfred niet wordt ingehuurd is niet zeker. De 86-jarige Gough is echter sinds het jaar 2000 niet meer actief in de filmindustrie. Nu Gough waarschijnlijk aan het genieten is van zijn pensioen, wordt hij dan ook vervangen door nieuw bloed.
De opnames van Batman 5, met Memento-regisseur Chritopher Nolan aan het roer, staan gepland voor februari 2004. De film schittert uiteindelijk in de zomer van 2005 in de bioscopen.
quote:Zoals ik al postte...
Op woensdag 26 november 2003 22:52 schreef Retarded het volgende:
Batman 5 krijgt nieuwe Alfred aan boord
[..]http://www.filmfan.nl/nieuws.php?id=1187
A: Hungry, Mr. Greyson?
B: He won't be eating with us, Alfred...
A: Pitty... Perhaps the dogs are hungry...
Robin en Batgirl verzwakken alleen het geheel vind ik, weg ermee dus
ik hoop dat het echt goed wordt want de eerste 2 films zijn echt wel bij de beste superhelden-films (te laatste 2 daarentegen...)
The Hollywood Reporter indicates that Katie Holmes is close to being cast opposite Christian Bale in "Batman: Intimidation Game". Holmes would play the love interest role of Rachel - although her casting is apparently contingent on a screen test. Holmes has also been tied to the Beacon Pictures project "A Lot Like Love" which shoots around the same time as "Batman" so it seems certain that if she gets one she'll pass on the other.
Meanwhile the great guys at CHUD got chatting to Michael Caine about his part in the upcoming flick "The Statement" and of course his role as Bruce Wayne's famed butler Alfred Pennyworth in the new Batman came up. The actor was refreshingly forthcoming this early on in the production game:
"Batman is being made in England, but it's also being made quite differently. I had a long conversation with Christopher Nolan before I accepted the part. I only knew him from Memento and I didn't know him personally. Funny enough, he lived near me, so he came around to the house and we had lunch, cups of tea and stuff and he explained to me what he was going to do and what his outlook on Batman was and why he wanted me in it.
The short answer was, he wants it to be more natural. He regards - as I did anyway quite coincidentally - I find a lot of these comic book heroes boring because they are invincible. If you're bulletproof, where's the jeopardy for the hero? You can't gas him, you can't kill him, what's the point? And he is making a very, very natural Batman. I remember one phrase he said to me, I said, 'Well, he's very powerful and strong.' And he said, 'Yes, he is Michael, but not because of Kryptonite, it's because he does push-up's".
Het lijkt erop dat Warner Bros. Katie Holmes (The Gift, Phone Booth) in het oog houdt om de vrouwelijke hoofdrol in Batman 5 te vervullen. Hoewel Memento-regisseur Christopher Nolan uit veel jonge actrices een keuze moet maken, is Holmes de enige die een screentest mag doen.
Als de deal wordt gesloten, gaat de 24-jarige actrice de rol van Batman's love interest, Rachel, spelen. Hiermee is ze het derde lid dat de cast zal versterken. Eerder waren het Christian Bale en Michael Caine die als Batman en zijn butler Alfred werden gecast.
De opnames van Batman 5 staan gepland voor februari 2004. De film komt in de zomer van 2005 in de bioscopen.
bron: filmfan.nl
Goede keus, mocht het ook echt zo zijn
quote:was toch allemaal al bekend?
Op donderdag 11 december 2003 11:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Katie Holmes mogelijk in Batman 5Het lijkt erop dat Warner Bros. Katie Holmes (The Gift, Phone Booth) in het oog houdt om de vrouwelijke hoofdrol in Batman 5 te vervullen. Hoewel Memento-regisseur Christopher Nolan uit veel jonge actrices een keuze moet maken, is Holmes de enige die een screentest mag doen.
Als de deal wordt gesloten, gaat de 24-jarige actrice de rol van Batman's love interest, Rachel, spelen. Hiermee is ze het derde lid dat de cast zal versterken. Eerder waren het Christian Bale en Michael Caine die als Batman en zijn butler Alfred werden gecast.
De opnames van Batman 5 staan gepland voor februari 2004. De film komt in de zomer van 2005 in de bioscopen.
bron: filmfan.nl
Goede keus, mocht het ook echt zo zijn
Bale zou trouwens wel erg veel gaan lijken op de Batman van eind jaren 80 tot nu: een panter-achtig smal lichaam, lange kaken en semi-realistisch...
quote:bij deze dan:
Op donderdag 11 december 2003 21:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Ach, alle info is welkom, denk ik dan...
quote:Dark Horizons
They're two of the hottest casting roles being filled right now - that of the two Batman villains in the next outing of the caped crusader. Today, the axe has fallen and one has been locked - the other is still up for grabs with some very cool rumours floating around for potentials which opt for quality actors over star power.Today's Variety reports that Irish actor Cillian Murphy, best known for his lead role in the UK post-apocalyptic horror flick "28 Days Later" and appearances in upcoming indies like "Intermission" and "Girl with a Pearl Earring", has landed one of the two roles. The best guess is that its that of the smaller villain of the piece - 'The Scarecrow' whom appears only throughout the opening part of the film.
The main villain whose only officially been described as "an old business partner of Bruce Wayne's" but whom many suspect is the immortal Ra's Al-Ghul will be cast soon. Yesterday two names emerged at various spots online for the part. One was "Seabiscuit" and "Bourne Identity" star Chris Cooper, the other (and my personal fave choice so far) first appeared up at Sci-Fi Wire and is none other than Aragorn himself Viggo Mortensen. The Viggo talk came directly from Michael Caine himself.
Caine talked with About.Com today as well and confirmed "Ive got a three picture deal. Ive never had a three picture deal in my life. I feel like a blonde with big boobs. They always get a three picture deal. I never got one, and this is it. And I didnt have to screw the produer or nothing. Its a three picture deal and its great. Its an old age pension for me if it works. I hope the first ones a hit".
Misschien wijziging van de topictitel.quote:For months rumors have swirled about around what the title of Christopher Nolan's new BATMAN movie would be. During most of the latter half of 2003 speculation arose that the working title for the project was the enigmatic BATMAN: INTIMIDATION GAME, suggesting that whatever was being planned for the Dark Knight this time the stakes would be higher than before. Still, through location scouting reports, leaks about the film's rumored storyline and even official casting announcements, no official title was ever announced for the project, leaving fans to wonder if INTIMIDATION GAME was nothing more than a mirage.
But now we can exclusively report to you what the official title is for the new BATMAN. It's not BATMAN: INTIMIDATION GAME, which we've now learned was the project's pre-production code name during its early development cycle. Now that Nolan's film is moving into the active phase of its production, this title will be what Warner Bros. will be refering to the film during the duration of its shoot (which begins next month) and as it moves ever forward towards its release in the summer of 2005. Let the rumors be finally put to rest:
The official title of the movie is BATMAN BEGINS.
Robin is alleen leuk voor de verfilming van de vierdelige strip A Death in the Family.quote:Op zaterdag 13 september 2003 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
geen robin plz...
Ah. En dat bedoel je negatief of positief?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:14 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik kreeg kippenvel toen ik de officiele titel van de film las
heel erg positief.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:25 schreef -Wepeel2- het volgende:
[..]
Ah. En dat bedoel je negatief of positief?
Ik vind de titel Batman Begins niet heel bijzonder in ieder geval.
Daarmee zijn de enige twee acteurs die in alle vier de Batman-films van de afgelopen jaren speelden definitief vervangen.quote:Batman Begins Starts Production, Oldman is Gordon
Source: Warner Bros. Pictures
Batman Begins, director Christopher Nolan's highly anticipated film, has commenced production in Iceland, with Gary Oldman joining the all-star cast. The announcement was made today by Jeff Robinov, President of Production, Warner Bros. Pictures.
In Batman Begins, Oldman will play Lieutenant James Gordon, a detective on the Gotham police force.
Have you even been reading?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:21 schreef 22339 het volgende:
ik hoop niet dat het weer zon ruk film gaat worden al Batman Forever en Batman en Robin, Ze motten iig de batmobile uit Batman en Batman returns weer gebruiken. Persoonlijk vind ik de donkere setting van deel 1 en 2 veeeeel beter dan dat neon achtige gedoe in deel 3 en 4
Het is dan ook geen vervolg, ze beginnen opnieuw met de hele franchisequote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:36 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
(Wat veel wil zeggen omdat ik na Batman en Robin de hoop eigenlijk had opgegeven dat het Batman-genre ooit nog weer fatsoenlijk zou worden)
Well duh...dat heb ik ook wel door...pretty obvious met zo'n titel (Batman BEGINS)|:( Maar het blijft natuurlijk wel een film met als hoofdpersonage Batman...derhalve hebben al die films iets gemeenschappelijks...het hoofdpersonage! Er zat ook eigenlijk niet veel anders op om weer helemaal opnieuw te beginnen...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
Het is dan ook geen vervolg, ze beginnen opnieuw met de hele franchise
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:32 schreef -R-Style het volgende:
Rutger Hauer krijgt een rol in de nieuwe Batman-film keer zoveel
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ik denk niet dat er al plannigen worden gemaakt. Er zal eerst gekeken worden of dit deel veel opbrengtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:28 schreef Tokus het volgende:
ze laten er in ieder geval geen gras over groeien, want voor de zomer van 2008 staat het vervolg alweer in de planning.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er al plannigen worden gemaakt. Er zal eerst gekeken worden of dit deel veel opbrengt
De batmobile in 4x4 mode?quote:
Het pak wordt wat normaler, en redelijk in de richting van het plaatje van jou...quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:04 schreef Fingolfin het volgende:
[..]
De batmobile in 4x4 mode?
En die Christian Bale vind ik wel een goede kop hebben voor de rol als Bruce Wayne/Batman veel beter dan die Michael Keaton, IMHO!
Ik ben eigenlijk we benieuwd naar het kostuum van batman in deze film. Ik hoop niet dat het het kostuum wordt die in deel 1 en deel 2 gebruikt werd dan vind ik een afgrijselijk ding. En over dat ding met die tepels erop maar niet te spreken..
Ik heb liever zo iets :
[afbeelding]
http://hallofheroes.free.(...)g
quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:23 schreef Chillmeister het volgende:
bruin haar klopt niet? wat wil je dan? blond, rood?
Zwart, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:53 schreef California het volgende:
En hij had wel wat donkerder moeten zijn vind ik.
ik zou zweren dat ik net gereageerd had met iets als:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:02 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit gaat wel wat worden.
Nee deze gaat over de film zelf die andere over alle films.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik zou zweren dat ik net gereageerd had met iets als:
"dat kan ik uit deze 2 fotos echt nog niet afleiden..."
o wacht, 2 topics over hetzelfde... erg handig
Uit deze 2 fotos kan je afleiden dat het in ieder geval niet zo'n kinderachtige film wordt zoals de vorige delen (met uitzondering van de eerste 2 films)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik zou zweren dat ik net gereageerd had met iets als:
"dat kan ik uit deze 2 fotos echt nog niet afleiden..."
o wacht, 2 topics over hetzelfde... erg handig
quote:
The Dark Knight Returns heeft een bejaarde Batman in een Tank in de hoofdrol, ik bedoel: WTF?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:32 schreef hobbs het volgende:
Blijkbaar hebben mensen hier 'the dark knight returns' nooit gelezen anders waren de berichten over de batmobile wel anders geweest
Ik moet zeggen dat ik al gematigd enthousiast was over Bale als batman, maar nu ik de foto's van het kostuum heb gezien begin ik er steeds meer vertrouwen in te krijgen. Alleen Nolan als regisseur ben ik nog een beetje huiverig over.
Joehoeeee!!! Ik niet!!!! Meestal ben ik dat wel, maar nu niet. Waarom?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:55 schreef Skull-splitter het volgende:
En toch blijf ik even sceptisch
Mjah, tis een andere aanpak enzo, maar ik ga er gewoon neutraal naartoequote:Op donderdag 29 juli 2004 10:44 schreef Crook het volgende:
[..]
Joehoeeee!!! Ik niet!!!! Meestal ben ik dat wel, maar nu niet. Waarom?
Bale heeft de goede kop voor Batman, het bijna gotische sfeertje is terug, Gary Oldman speelt mee en The Scarecrow zit in de film!
Dit kan niet meer stuk Batman vrienden!!!
oewwww....quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:04 schreef Zhenar het volgende:
De teaser-trailer is online:
http://batmanbegins.warnerbros.com/
Het eerste seizoen is uit op Regio 1. Regio 2 komt geloof ik wel eraan maar wanneer weet ik niet.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Over tekenfilm gesproken, vorig jaar was er sprake over een DVD uitvoering van the animated series, enig nieuws daarover?
Kwil de hele serie iig ASAP! Maar het schijnt dat ie in de USA ook nog nergens te vinden was (mensen op spawn.com beklaagden zich er iig over), had iets met WB's animatie vertrouwen te maken...quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het eerste seizoen is uit op Regio 1. Regio 2 komt geloof ik wel eraan maar wanneer weet ik niet.
Hmmm daar weet ik verder niks van.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kwil de hele serie iig ASAP! Maar het schijnt dat ie in de USA ook nog nergens te vinden was (mensen op spawn.com beklaagden zich er iig over), had iets met WB's animatie vertrouwen te maken...
Schat, die dingen zijn zo vaag als ietsquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:58 schreef California het volgende:
Jawel, staat hierboven.
Sorry schatquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Schat, die dingen zijn zo vaag als iets
Ik heb ergens op mijn HD nog full-lit foto's, ik vind hem wel stoer iig, alleen de nek blijft een heikel punt in zo'n pak blijkt maar weer...
in een ander topic heb ik gelezen dat het een leger-voertuig was van wayne enterprises..en dat ie nog geen echte 'bat-mobiel' heeft.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:36 schreef catfish het volgende:
film ziet er vrij goed uit van sfeer en uitwerking, alleen jammer dat die batmobiel er niet bij past
in 1e 2 films was ie net zo gelikt en deze ging in die bocht met 1 wiel al van de grond... komt nogal rommelig over vind ik, ziet er ook zeer log uit, waar de 1e auto net supersnel leek
Verhaaltechnisch in dit geval wel logisch, maar verder zo kut als de kloten van de paus. The Animated series hebben het wellicht slimmer aangepakt door Batman in een aangepaste sportwagen te laten kutten tot ie een ex Wayne Enterprises werknemer opspoorde omdat zijn wagens gewoon te goed waren om op de markt te zetten (ala de real life Tucker), welke een tank van een wagen ontwerpt vanaf scratch, met de prestaties van een prive-jet, en dit alles op kosten van Waynequote:Op maandag 18 oktober 2004 23:30 schreef MegA het volgende:
[..]
in een ander topic heb ik gelezen dat het een leger-voertuig was van wayne enterprises..en dat ie nog geen echte 'bat-mobiel' heeft.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:56 schreef Skull-splitter het volgende:
tot ie een ex Wayne Enterprises werknemer opspoorde
Wie weet?quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:31 schreef California het volgende:
Morgan Freeman als een voormalig werknemer van Wayne Enterprises
Perfect, niet heel goed. Al het andere wordt sowieso minder.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:42 schreef California het volgende:
Nah, Elfmans muziek was natuurlijk heel goed,
Edit: url parser werkt niet echt lekker, dan maar zo: http://img20.exs.cx/img20/7644/bale-costume-1.jpgquote:
quote:
Als ik het script wat ik heb gelezen mag geloven dan zit het met het verhaal wel goed. Niet helemaal de Batman die we kennen (en waar we van houdenquote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Trailer is ERG ok, ik ben benieuwd hoe de rest is uitgewerkt. Sfeertje is apart voor de franchise, maar dat vind ik wel leuk eigenlijk.
Laatste shot weer wel hoor, ik had er weinig problemen mee iigquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef Crook het volgende:
Hmmmmmm ben ik de enige die de trailer tegen vind vallen? Hij heeft m.i. nou net weer niet het sfeertje waar ik op gehoopt had, het Burton sfeertje zullen we maar zeggen.....
In ieder geval zag ik verdraaid weinig blauwe neonlichten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef Crook het volgende:
Hmmmmmm ben ik de enige die de trailer tegen vind vallen? Hij heeft m.i. nou net weer niet het sfeertje waar ik op gehoopt had, het Burton sfeertje zullen we maar zeggen.....
Nope, Star trek:nemesis was zijn laatste.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:52 schreef 7eVeNL het volgende:
Jerry Goldsmith was daar ook heeeel goed in, helaas is deze overleden, the haunting was volgens mij zijn laatste project
en groene en rodequote:Op dinsdag 14 december 2004 12:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
In ieder geval zag ik verdraaid weinig blauwe neonlichten.
Ik vind het er wel tof uitzien. En het is ook geen Tim Burton die hem regiseert. Tim Burton maakt het toch altijd wat schilderachtig, en ik denk dat Nolan het weer net wat realistischer neer wil zetten. Wel in een duistere setting gelukkig.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef Crook het volgende:
Deel 1 was goed maar in deel 2 vond ik het burton sfeertje iets TE.. maar hij blijft goed.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef Crook het volgende:
2 is the best. Michelle Pfeiffer... Rrrrrw!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:09 schreef MegA het volgende:
[..]
Deel 1 was goed maar in deel 2 vond ik het burton sfeertje iets TE.. maar hij blijft goed.
2 had het voordeel van het budget en dus afwerking, tevens iets te comicbooky hier en daar, maar samen met 1 nog steeds de beste. Al gaat dit dicht in de buurt komen denk ik...quote:Op zondag 16 januari 2005 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
2 is the best. Michelle Pfeiffer... Rrrrrw!
Hoe graag ik Sandy ook mag, ik vind dat ie een aardig beeld heeft gegeven wat mogelijk is, maar ik vind zijn batman iets te... ik weet niet, het klopt gewoon niet... Plus dat bale in spandex ook zou kunnen, maar dan nog zou er de afwerking van bijvoorbeeld het spider-man pak nodig zijn (elastisch genoeg, en door de bedrukking de accenten op de juiste spiergroepen) om er iets van te maken. Dit pak klopt kwa achtergrond in het verhaal gewoon veel beter.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:06 schreef Herald het volgende:
ben toch niet helemaal overtuigd van het kostuum, zeker niet sinds Sandy Collera heeft laten zien dat rubber niet noodzakelijk is. Maar dat kan ook aan Clark Bartram liggen natuurlijk die zo'n pak mooi opvult.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel speelgoed van de film:
http://promo.dccomics.com/batmanbegins/
ScareCrow:
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:09 schreef Patch het volgende:
Beschrijving van een indrukwekkende scene:WTF die scene is idd erg indrukwekkend als je dat zo leest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel speelgoed van de film:
http://promo.dccomics.com/batmanbegins/
ScareCrow:
[afbeelding]Goddomme.
![]()
quote:Bruce Wayne is the mask. Bruce Wayne is what he creates to be socially acceptable.
dat was altijd al zoquote:Bruce Wayne is the mask. Bruce Wayne is what he creates to be socially acceptable.
Die scene heb ik dus gezien bij die 6 min preview!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:41 schreef Shogo het volgende:
[..]
WTF die scene is idd erg indrukwekkend als je dat zo leest.Goddomme.
![]()
pas na de moordroof op zijn ouders natuurlijk. Sindsdien voedt de wraak zijn leven en is de vleermuis zijn voorbeeld en imago, of zoals Keaton in de 1989 film al zei: "They are though survivors" op de uitspraak "Bats!" van Vicky Vale.quote:
Nog geen final trailer...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Paar foto's
Overigens komt de Final Trailer direct na de nieuwe Trailer van Star Wars: ROTS
ik hoop het, want anders willen ze natuurlijk allemaal op de poster en bij een film als deze lijkt me dat gewoon niks. Nu is het direct herkenbaar wie het is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:00 schreef California het volgende:
Wow... heftig.
of zouden ze met zo'n cast echt een poster zonder gezichten gebruiken?
quote:Op zaterdag 13 september 2003 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
Die charismatische gozert uit American Psycho
fokking 12 euroquote:Op maandag 28 maart 2005 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Batman Begins wordt de 2e film die wordt vertoond in de nieuwe IMAX zaal van Pathé Arena
FUCKIN HELL dat word ultiem genieten!
Beetje jammer dat het zulke kleine plaatjes zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer snappen mensen het nou? Deze film heeft niks maar dan ook echt niks te maken met de eerdere 4 Batman films. Deze film staat helemaal los daarvan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:44 schreef Komakie het volgende:
hmmmm veel goeie namen in die film
Kan nog best leuk worden.
Alleen die Batmobiel... moet het geloofwaardig zijn dat die futuristische wagen de voorloper was van die andere Batmobielen????
het 'batman gevoel' was ook al ver te zoeken bij deel 3 en al helemaal bij deel 4.quote:Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef superbezo het volgende:
Veel geld, grote namen, maar wordt toch een grote teleurstelling.
De film brengt niet echt het batman gevoel mee, dat we zo goed kennen van de eerdere films.
Alhoewel deze film los moet staan van de andere, zou je wel hetzelfde gevoel moeten overbrengen.
Kijk naar de eerste twee batman-films, die brachten goed de donkere sfeer over. Tim Burton deed dat toen heel goed, Christopher Nolan heeft toch wat minder ervaring hiermee.
Wordt een tegevaller denk ik, deze film.
De bedoeling met deze film is Batman een beetje realistisch neer te zetten alsof hij in deze wereld zou kunnen bestaan. De Burton films waren donker jah, maar verre van realistisch en het zou gewoon niet realistisch zijn om alle gangen, steegjes, wegen, gebouwen donker te houden voor een realistische film. In ieder geval gaat het niet zo`n kitschshow worden als (quote:Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef superbezo het volgende:
Veel geld, grote namen, maar wordt toch een grote teleurstelling.
De film brengt niet echt het batman gevoel mee, dat we zo goed kennen van de eerdere films.
Alhoewel deze film los moet staan van de andere, zou je wel hetzelfde gevoel moeten overbrengen.
Kijk naar de eerste twee batman-films, die brachten goed de donkere sfeer over. Tim Burton deed dat toen heel goed, Christopher Nolan heeft toch wat minder ervaring hiermee.
Wordt een tegevaller denk ik, deze film.
We hebben er nu 2, waarvan 1 zo goed als onsterfelijk...quote:Op donderdag 21 april 2005 09:51 schreef superbezo het volgende:
Gelukkig is deze film dan wel weer wat serieuzer, maar feit blijft, de bad-guy in deze film is nou niet echt een sterke tegenstander
Waarschuwing voor de Vuurvos gebruikers: IE only...quote:
Ik moet 'm nog zien... Wat voor muziek is het?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Leuke trailer, foute muziekkeuze waar ik al bang voor was...
Heb hem ook net gezien, gvd ik kreeg gewoon rillingen ervan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:33 schreef Gio het volgende:
Ik heb net een 10 minuten durende preview gezien, en als dat een goede indicatie is dan wordt deze film toch wel zo ongeloofelijk bruut.
is die nog ergens online te zien?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:33 schreef Gio het volgende:
Ik heb net een 10 minuten durende preview gezien, en als dat een goede indicatie is dan wordt deze film toch wel zo ongeloofelijk bruut.
Ik heb die express niet gezien dat vind ik echt zonde.... eerst in de bios full size!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb die eerste 10 minuten gezien enziet er zeker vet uit. Batman's stem klinkt ook goed
![]()
Ja, en twee batman films later zouden zijn ouders zijn vermoord door two-face Harvey Dent.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef TrumpingPimp het volgende:
Kan iemand mij even wat uitleggen.
In de preview zie je o.a. dat batman rouwt enzo als klein jongetje dat zijn ouders dood zijn etc. Maar die zijn toch vermoord door de joker. WTF?
Je ziet nu ook weer opnieuw hoe die batman is geworden :S
Heb ik een deja vu of wat???
Om te beginnen moet je Batman Begins al niet als een prequel van de 4 bestaande films zien. Batman Begins is een geheel nieuwe start en dient los gezien te worden van de 4 bestaande films.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef TrumpingPimp het volgende:
Kan iemand mij even wat uitleggen.
In de preview zie je o.a. dat batman rouwt enzo als klein jongetje dat zijn ouders dood zijn etc. Maar die zijn toch vermoord door de joker. WTF?
Je ziet nu ook weer opnieuw hoe die batman is geworden :S
Heb ik een deja vu of wat???
Over batmobile gesproken: ik zag me laatst een mooi model van die van Batman en Batman Returns in de etalage staan, fabrikant was mattel (hotweels) volgens mij. Ik hou helemaal niet van automodellen, maar dit ding rockte gewoon de pan uit, alleen wel 60 euro, wat dus neerkomt op 2 euro de centimeter voertuig...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
ik vind de originele batmobiel mooier
Ze hebben de stoerste auto verneukt
two face vermoord de ouders van Robin niet die van Batman. Wat wel klopt is dat Harvey Dent in de eerste film zwart is en in de 3e gewoon blankquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:11 schreef superbezo het volgende:
[..]
Ja, en twee batman films later zouden zijn ouders zijn vermoord door two-face Harvey Dent.
De films lopen niet lekker parralel aan elkaar, en ik heb het idee dat iedere regiseur lekker zijn eigen weg gaat, zonder om te kijken naar eerdere films.
op welk moment van de film wordt dat dan gezegd? Ga ik het eens bekijken zit nu toch ziek thuis heb ik iets te doen (de hele film ga ik niet kijken want daar istie te slecht voor)quote:Op maandag 13 juni 2005 10:09 schreef superbezo het volgende:
Er wordt wel duidelijk gesugereerd dat Harvey Dent de moordenaar zou zijn in batman forever van zijn ouders. Alhoewel ik dit zelf wel een beetje vreem vind, aangezien Harvey Dent een politicus is in het begin, voor hij two face wordt.
En inderdaad is in de eerste film uit 1989 zwart, hij wordt namenlijk gespeeld door Billy Dee Williams die eerder al speelde in de Star Wars films The Empire Strikes Back en Return of the Jedi. Hij speelt daarin Lando Calrissian.
In Batman Forever wordt Harvey Dent natuurlijk gespeeld door Tommy Lee Jones die alle remmen los gooit.
Ik heb hem al helemaal gezien. Vandaagquote:Op zondag 12 juni 2005 11:55 schreef Cool_Runner het volgende:
Mja de hype rondom de film is een beetje idioot geworden, je kan nu al de helft van de film zien.
En wat vond je ervan?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb hem al helemaal gezien. Vandaag
+zwarte humorquote:
Dat de Joker de moordenaar is vond ik een goed idee. ( Batman )quote:Op maandag 13 juni 2005 10:09 schreef superbezo het volgende:
Er wordt wel duidelijk gesugereerd dat Harvey Dent de moordenaar zou zijn in batman forever van zijn ouders. Alhoewel ik dit zelf wel een beetje vreem vind, aangezien Harvey Dent een politicus is in het begin, voor hij two face wordt.
En inderdaad is in de eerste film uit 1989 zwart, hij wordt namenlijk gespeeld door Billy Dee Williams die eerder al speelde in de Star Wars films The Empire Strikes Back en Return of the Jedi. Hij speelt daarin Lando Calrissian.
In Batman Forever wordt Harvey Dent natuurlijk gespeeld door Tommy Lee Jones die alle remmen los gooit.
idd.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat de Joker de moordenaar is vond ik een goed idee. ( Batman )
Maar alles is gewoon door elkaar gegooit.
Daarom is het goed dat ze nu weer op punt 0 beginnen
Vond ik zelf ook het beste idee. Dat ze nu weer vanaf het nul punt willen beginnen zorgt alleen maar voor verwarring in mijn opinie. Op zich ben ik helemaal niet tegen een nieuwe batman film of een prequel zoals deze, maar ik heb er een hekel aan als die niet aansluit met de andere films.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat de Joker de moordenaar is vond ik een goed idee. ( Batman )
Maar alles is gewoon door elkaar gegooit.
Daarom is het goed dat ze nu weer op punt 0 beginnen
Ik hoop het, ik heb natuurlijk ook alleen nog maar de trailers en promotie dingen gezien en de film zelf nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:57 schreef Fliepke het volgende:
mwa zo moeilijk is het niet hoor, maar dat ga je nog wel merken
maar is nog steeds niet echt bijzonder toch? een beetje beuken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Smots het volgende:
De Batman Begins-game is in ieder geval beter dan de meeste games die op bekende films zijn gebaseerd, dus da's IIG een plus.
Ook beter dan Spider-Man 2? Die game was (op de Xbox iig) erg goed vond ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Smots het volgende:
De Batman Begins-game is in ieder geval beter dan de meeste games die op bekende films zijn gebaseerd, dus da's IIG een plus.
Tim Curry.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:33 schreef superbezo het volgende:
Maar ik blijf Jack Nichelson (3 oscars) een briljante acteur vinden in de rol van the Joker!
Kan me niet iemand voorstellen die hem beter had kunnen spelen als hem.
Hij zette de Joker goed neer, een echte bad-guy met inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |