abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 september 2003 @ 09:42:31 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13135824
Er is dus eindelijk een nieuwe batman film definitief gepland. Christopher Nolan (Memento, Insomnia) doet de regie en Christian Bale speelt Batman.
Gelukkig is Joel Schumacher weg na het dramatisch slechte Batman & Robin, dus ik verwacht geen neon in deze film
quote:
Christian Bale is de nieuwe Batman

De knoop is door Warner Bros. eindelijk doorgehakt en de nieuwe Batman is bekend!...roffel...Christian Bale! Hij zal de rol van onze vleermuis in de nieuwe film getiteld "Batman: Intimidation" gaan spelen.

Bale bested a slew of hot young actors for the part, most notably Jake Gyllenhaal, Joshua Jackson, Cillian Murphy, and Eion Bailey, all of whom also tested for the role of the comic book hero.

Batman: Intimidation heeft een geplande Amerikaanse release van Juni 2005. Wanneer de film in Nederland zal draaien is nog niet bekend.

Batman: Intimidation

zie ook: Het grote Batman film topic...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13135834
Euh... wie?
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  zaterdag 13 september 2003 @ 09:44:39 #3
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13135842
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:43 schreef Grayburn het volgende:
Euh... wie?
Tssskk......

Christian Bale

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_13135848
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:44 schreef victorinox het volgende:

[..]

Tssskk......

[afbeelding]

Christian Bale

Oh, hij .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  zaterdag 13 september 2003 @ 09:47:43 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13135865
Die charismatische gozert uit American Psycho
[..]
pi_13135873
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
Owja... hij heeft goeie films gemaakt.
A P, Shaft, Equilibrium, Swing Kids...
  zaterdag 13 september 2003 @ 09:54:36 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13135910
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:48 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

J=Heb allen Shaft en American Psycho gezien.. hij heeft wel een creepy uitstraling. In de film zal geloof ik raás Ghul (of hoe je dat ook spelt) de villain zijn, en er zou een klein rolletje weggelegd zijn voor Scarecrow
[..]
pi_13135983
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:54 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

J=Heb allen Shaft en American Psycho gezien.. hij heeft wel een creepy uitstraling. In de film zal geloof ik raás Ghul (of hoe je dat ook spelt) de villain zijn, en er zou een klein rolletje weggelegd zijn voor Scarecrow

Mja hij kan een redelijk arrogante bek trekken (zoals in Shaft). Maar in Equilibrium is ie wel de goeie zeg maar. Maar hij heeft wel een badguy-uiterlijk en om die reden zal die wel vaker gecast worden voor dat soort rollen.
pi_13138487
Qua uiterlijk heeft hij het iig wel in zich om een goede Batman te worden, de enige film die ik met hem gezien heb ik Shaft dus verder kan ik hem niet beoordelen.

Ik hoop echter wat de film qua sfeer meer richting de Batman films van Tim Burton gaat. Batman Returns is mijn favo batman film en ook een van mijn favo films allertijden!!!

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_13138535
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:48 schreef Thomas B. het volgende:

Shaft vond ik maar een kutfilm, kan me eigenlijk niet eens meer herrineren welke rol hij speelde. In A P en Eq. vond ik 'm een sterke rol neer zetten.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_13140263
Ja Christian Bale als Batman. Dat kan wel wat worden! En Christopher Nolan (Memento) als regiseur.

Ik ben zo waar benieuwd geworden.

Hmmzz....
  zaterdag 13 september 2003 @ 20:16:37 #12
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_13146886
Vond deze op een andere site, wel geinig gedaan:

"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 september 2003 @ 20:18:07 #13
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13146905
is deze titel nu officieel dan?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_13146949
Gaaf! Eindelijk weer eens nieuw bloed in deze filmreeks!

Toch blijven de twee eerste Tim Burton producties mijn all-time favorieten!

zaterdag 13 september 2003 @ 20:26:53 #15
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13147093
Ben toch benieuwd naar de Bad Guy(s) in deze productie.
Hoorde dat ScareCrow en Killer Croc de grootste kansen maken...

en dit zei iemand bij imdb wat wel leuk zou zijn:

Batman: Cristian Bale (Equilibrium, Empire of the Sun)
Jim Gordon: Kurt Russel (Dark Blue, John Carpenter's The Thing)
NIghtwing: Wes Bently (American Beauty)
Robin: an unknown
Catwoman: Monica Belluci (Brotherhood of the Wolf)
The Joker: Crispen Glover (Willard)
Harley Quinn: Cameron Diaz (please view Vanilla Sky for this)
Two Face: MIcheal Wincott (The Crow, Alien Resurrection)
The Riddler: Brad Dourif (One Flew Over the Cuckoo's Nest, Child's Play)
Scarecrow: Robert Englund (A Nightmare on Elm Street, *shudders* Urban Legend) or John Travolta
Ra's AL Ghoul: Gary Oldman if he were to work out (The Professional, Sid and Nancy)
Talia: Virginie Leydonyn (The Single Girl, The Beach)
Penguin: Bob Hoskins
Poison Ivy: Angelica Bridges (model)
Bane: A really big guy with presence. Ken Kirzinger (Freddy vs. Jason as Jason) might be able to pull it off.
Mad Hatter: Adam Sandler (Punch Drunk Love)
Calander Man: Kevin Spacey (The Usual Suspects, American Beauty)
Croc: Clancy Brown (Highlander) or Ron Pearlman (Alien Resurection, Children of the Lost City)
Huntress: Charisma Carpenter (Buffy The VampireSlayer series)

En willen we wel 2 Bad Guys?
En willen we BatGirl erin?
En willen we Robin er wel bij hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 13-09-2003 20:32]

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 september 2003 @ 20:34:56 #16
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13147248
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 20:26 schreef Patch het volgende:
wel de minst interessante villains eigenlijk.
  zaterdag 13 september 2003 @ 20:36:05 #17
22457 Patch
pi_13147277
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 20:34 schreef Tokus het volgende:

[..]

wel de minst interessante villains eigenlijk.

Robin Williams als The Mad Hatter ( Ik bedoel Nolan doet de regie, en deed ook de regie voor Insomnia...)
of misschien wil Jack nog wel een keer The Joker doen, wat ik ten zeerste betwijfel...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_13147285
quote:
En willen we wel 2 Bad Guys?
En willen we BatGirl erin?
En willen we Robin er wel bij hebben?
Ja, ScareCrow en The Joker. Maar dan alleen als Jack Nicholson weer te porren is voor de rol als Joker!

Nee

Nee

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 september 2003 @ 20:37:51 #19
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13147319
the Joker, met Harley Quinn erbij, zou ik wel gaaf vinden. Maar dan alleen als Harley goed gedaan wordt, en niet een of andere slap film-aftreksel. Hmm, dat geldt natuurlijk ook voor the Joker.
pi_13147512
Twee badguys hoeft echt niet voor mij. Robin en Batgirl ook niet per se. Misschien wel grappig zou zijn als je wel ff een andere held voorbij ziet schieten, maar zeker niet de hele film. Gewoon Batman, that's all.
Christian Bale is geen slecht idee. Ik hoop dat hij Bruce net zo (goed) gaat spelen als zijn rol in Equilibrium.
Ik begin trouwens een beetje een James Bond-gevoel te krijgen bij Batman, maar da's niet zo erg.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 13 september 2003 @ 20:55:22 #21
11449 Ash
pi_13147751
Ik denk dat de vijanden al zo goed als zeker vast zijn welke het worden:
quote:
Moments ago it was decided and sealed.... Christian Bale will be BATMAN in Christopher Nolan's BATMAN. I also have it confirmed that Ras Al Ghul will definitely be a villain in the film, though there may be a possibility of a small part to be played by the Scarecrow. Also the film will have a good deal to do with London this time out. But fanboys and girls... you got your wish. BALE is BATMAN! Now Celebrate!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  zaterdag 13 september 2003 @ 20:56:10 #22
22457 Patch
pi_13147779
Wie is Ras Al Guhl?
Die hypnotiseur toch?
  zaterdag 13 september 2003 @ 20:57:13 #23
11449 Ash
pi_13147805
quote:
Ra's Al Ghul's true name is lost to the sands of time. Of all the Dark Knight's foes, "The Demon's Head," as his name translates in Arabic, is perhaps the most dangerous. His life extended through periodic immersion in so-called "Lazarus Pits" excavated along Earth's magnetic ley lines and filled with an alchemical bath of acids and poisons, Ra's al Ghul's plan is simple: to cleanse the Earth through genocide and create a new Eden.
For centuries, he has amassed great wealth and power in this campaign, a crusade almost preordained to bring him into conflict with the Dark Knight. "The Detective," as Ra's al Ghul regards the Batman, is his most worthy opponent, and the one man most deserving of wedding his beautiful daughter Talia and inheriting the Demon's empire. But while Ra's al Ghul engineers global genocide-seeking out weapons such as the ancient Wheel of Plagues which spawned the Ebola Gulf-A plague that nearly decimated Gotham a year ago--he will forever remain enemy to the Batman.
My DVD Collection
  zaterdag 13 september 2003 @ 21:04:35 #24
11449 Ash
pi_13147987
Op dit moment is er in Amerika een 12-delige reeks bezig genaamd Hush,
waarin alle vijanden van Batman een keertje in voor komen (van Killer Croc tot The Joker etc),
en zeer mooi getekend door Jim Lee en met het verhaal zit het ook wel snor, namelijk geschreven door Jeph Loeb.

Op dit moment zijn ze in Amerika bij deel 11 (Batman #618) en op de 24ste van deze maand komt het laatste deel uit.

Heb ze van deel 1 t/m 10 op m'n HD staan.

Een aanrader voor mensen die effe een verhaaltje willen oppikken van Batman.

http://www.dccomics.com/features/BatmanHush/index.html

My DVD Collection
  zaterdag 13 september 2003 @ 22:08:38 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13149540
geen robin plz...
[..]
  dinsdag 16 september 2003 @ 15:09:19 #26
22457 Patch
pi_13209155
Batman: Intimidation: the 'slightly younger but middle-aged' Commissioner Gordon role ---> Dennis Quaid.
  dinsdag 16 september 2003 @ 15:19:29 #27
57263 Crassus
thats what keeps me going
pi_13209465
Bale, interessante keus, lijkt me! Wordt dit dan eindelijk de derde 'echte' film?
Al namen van acteurs van de villain(s) bekend?
Vond madame Pfeiffer het overigens ook prima doen

pi_13209705
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 21:04 schreef Ash het volgende:
Op dit moment is er in Amerika een 12-delige reeks bezig genaamd Hush,
waarin alle vijanden van Batman een keertje in voor komen (van Killer Croc tot The Joker etc),
en zeer mooi getekend door Jim Lee en met het verhaal zit het ook wel snor, namelijk geschreven door Jeph Loeb.

Op dit moment zijn ze in Amerika bij deel 11 (Batman #618) en op de 24ste van deze maand komt het laatste deel uit.

Heb ze van deel 1 t/m 10 op m'n HD staan.

Inderdaad 1 van de betere verhaallijnen van de laatste tijd. Heb zelf 1 t/m 11 op me HD staan

wie is Hush nou?

dinsdag 16 september 2003 @ 16:31:55 #29
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13211723
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:09 schreef Patch het volgende:
Batman: Intimidation: the 'slightly younger but middle-aged' Commissioner Gordon role ---> Dennis Quaid.
Quaid zou een goed zet zijn, maar ik blijf open voor andere ideeen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 16 september 2003 @ 18:38:59 #30
11449 Ash
pi_13215062
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:26 schreef Gio het volgende:

[..]

Inderdaad 1 van de betere verhaallijnen van de laatste tijd. Heb zelf 1 t/m 11 op me HD staan

wie is Hush nou?

Ik heb nu ook eindelijk deel 11 op m'n HD,
Ik dacht echt aan het einde van deel 10, WTF dat kan niet!!!! en ik MOEST deel 11 zien te vinden, gelukkig ergens gevonden.

24 sept het laatste deel en zien we eindelijk wie Hush is!

Jim Lee

My DVD Collection
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 september 2003 @ 20:21:14 #31
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13218295
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 18:38 schreef Ash het volgende:

[..]

Ik heb nu ook eindelijk deel 11 op m'n HD,
Ik dacht echt aan het einde van deel 10, WTF dat kan niet!!!! en ik MOEST deel 11 zien te vinden, gelukkig ergens gevonden.

waarom koop je ze niet? veel leuker, in papierenvorm....
  dinsdag 16 september 2003 @ 20:44:09 #32
11449 Ash
pi_13219333
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 20:21 schreef Tokus het volgende:

[..]

waarom koop je ze niet? veel leuker, in papierenvorm....

Toevallig ben ik vandaag wezen kijken in de Walk-In op de Heregracht in Den Haag,
maar kon niet alle nummers vinden alleen maar het laatste deel.
Ga de volgende keer wel effe kijken in de Haagsche Stripshop.

Ik geef toe ik vind ze leuker om te hebben in comic vorm,
met een backboard erachter en ophangen aan de wand met al die mooie Jim Lee covers,
vooral het laatste deel dat uit komt in 3 verschillende uitklap covers!.

My DVD Collection
  woensdag 26 november 2003 @ 18:08:36 #33
22457 Patch
pi_14949387
News on the Bat front today of both the confirmed and unconfirmed nature with two Oscar-winning veterans of the UK acting industry poised for roles when shooting begins early next year in London.

First up the confirmed and today's The Hollywood Reporter reports that whilst details are still being finalised, Michael Caine has agreed to play the role of Bruce Wayne's (Christian Bale) dryly humoured but loving and trusted butler Alfred Pennyworth in the Christopher Nolan directed new entry in the "Batman" film franchise. The role was previously played by Alfred Gough in the four live-action films.

On the more speculative front, Batman on Film has a report today about who might be up to play the film's main villian Ra's Al-Ghul - none other than the semi-retired Daniel Day-Lewis: "One name I've heard more than once associated with Ra's is Daniel Day-Lewis; but please take this as strictly rumor right now. But yep, I've heard his name from more than one source".

pi_14949512
Jammer dat er in 5 batmanfilms al 4 verschillende acteurs batman gespeeld hebben. En ik vind niet dan Bale de goeie kaaklijn heeft voor het batman masker (te puntig). Wat dat betreft had Clooney de beste kaaklijn voor batman.
pi_14949650
quote:
Op woensdag 26 november 2003 18:13 schreef P-Style het volgende:
Jammer dat er in 5 batmanfilms al 4 verschillende acteurs batman gespeeld hebben. En ik vind niet dan Bale de goeie kaaklijn heeft voor het batman masker (te puntig). Wat dat betreft had Clooney de beste kaaklijn voor batman.
viel me idd ook al een beetje op ja.. maargoed... het zal wel een meevaller worden!

Wat dat betreft heeft Christopher Reeve tot nu toe het best een superheld neergezet als Superman

pi_14950796
Ik vond Michael Keaton echt perfect als Batman!

De eerste 2 films waren prima, daarna werd het snel minder

PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 26 november 2003 @ 19:17:48 #37
12888 Skull-splitter
pi_14951179
2e was al lichtelijk campy, maar door de algehele sfeer was het juist weer een heerlijke film
pi_14951194
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:03 schreef Cid het volgende:
Ik vond Michael Keaton echt perfect als Batman!

De eerste 2 films waren prima, daarna werd het snel minder

Dat lag niet zo zeer aan de acteurs, als wel aan de verhaallijnen/regiseur.

Ik heb er wel vertrouwen in dat ze met Nolan weer een Batman in de juiste sfeer weten neer te zetten. En ik denk dat Christian Bale de ultieme keus is voor een nieuwe Batman. Hij heeft precies die koele uitstraling, maar ook die mannelijke uitstraling die Batman moet hebben.

Hmmzz....
pi_14952115
quote:
die geruchten van scarecrow gaan al langer de ronde (al vanaf het begin dat ze batman 5 aan het plannen waren)

lijkt me overigens wel

pi_14957922
Batman 5 krijgt nieuwe Alfred aan boord
quote:
Oscarwinnaar Michael Caine gaat naast Christian Bale een rol spelen in de vijfde Batman. Caine, bekend van meer dan 130 films, geeft in de film de rol van Batmans butler, Alfred Pennyworth, gestalte.

De 70-jarige acteur vervangt hiermee Michael Gough, die vier keer de rol van Alfred vervulde in de voorgaande films. Waarom de oorspronkelijke Alfred niet wordt ingehuurd is niet zeker. De 86-jarige Gough is echter sinds het jaar 2000 niet meer actief in de filmindustrie. Nu Gough waarschijnlijk aan het genieten is van zijn pensioen, wordt hij dan ook vervangen door nieuw bloed.

De opnames van Batman 5, met Memento-regisseur Chritopher Nolan aan het roer, staan gepland voor februari 2004. De film schittert uiteindelijk in de zomer van 2005 in de bioscopen.

http://www.filmfan.nl/nieuws.php?id=1187
pi_14958055
Christopher Nolan!!!!! ... Christian Bale hij speelde ook in American Psycho... hijs eng Batman is gaaaaaaaaaaf!!!!!!
Delivered without an information leaflet
  woensdag 26 november 2003 @ 22:58:18 #42
22457 Patch
pi_14958134
quote:
Op woensdag 26 november 2003 22:52 schreef Retarded het volgende:
Batman 5 krijgt nieuwe Alfred aan boord
[..]

http://www.filmfan.nl/nieuws.php?id=1187

Zoals ik al postte...
  woensdag 26 november 2003 @ 23:09:24 #43
12888 Skull-splitter
pi_14958532
Caine is een goede vondst, al was Michael Cough ook een geniale vondst hoor...

A: Hungry, Mr. Greyson?
B: He won't be eating with us, Alfred...
A: Pitty... Perhaps the dogs are hungry...

pi_14959637
Bale lijkt mij een goed keuze
Belluci als catwoman lijkt mij interessant, denk dat dat wel goed moet komen

Robin en Batgirl verzwakken alleen het geheel vind ik, weg ermee dus
ik hoop dat het echt goed wordt want de eerste 2 films zijn echt wel bij de beste superhelden-films (te laatste 2 daarentegen...)

woensdag 10 december 2003 @ 20:22:37 #45
22457 Patch
pi_15312157
Krijg er toch wel een goed gevoel over:

The Hollywood Reporter indicates that Katie Holmes is close to being cast opposite Christian Bale in "Batman: Intimidation Game". Holmes would play the love interest role of Rachel - although her casting is apparently contingent on a screen test. Holmes has also been tied to the Beacon Pictures project "A Lot Like Love" which shoots around the same time as "Batman" so it seems certain that if she gets one she'll pass on the other.

Meanwhile the great guys at CHUD got chatting to Michael Caine about his part in the upcoming flick "The Statement" and of course his role as Bruce Wayne's famed butler Alfred Pennyworth in the new Batman came up. The actor was refreshingly forthcoming this early on in the production game:

"Batman is being made in England, but it's also being made quite differently. I had a long conversation with Christopher Nolan before I accepted the part. I only knew him from Memento and I didn't know him personally. Funny enough, he lived near me, so he came around to the house and we had lunch, cups of tea and stuff and he explained to me what he was going to do and what his outlook on Batman was and why he wanted me in it.

The short answer was, he wants it to be more natural. He regards - as I did anyway quite coincidentally - I find a lot of these comic book heroes boring because they are invincible. If you're bulletproof, where's the jeopardy for the hero? You can't gas him, you can't kill him, what's the point? And he is making a very, very natural Batman. I remember one phrase he said to me, I said, 'Well, he's very powerful and strong.' And he said, 'Yes, he is Michael, but not because of Kryptonite, it's because he does push-up's".

pi_15316864
Klinkt goed. Ik denk dat dit eindelijk weer een keer een goede Batman film gaat worden.
Hmmzz....
  donderdag 11 december 2003 @ 03:33:33 #47
12888 Skull-splitter
pi_15321995
Klinkt idd goed
pi_15326052
Katie Holmes mogelijk in Batman 5

Het lijkt erop dat Warner Bros. Katie Holmes (The Gift, Phone Booth) in het oog houdt om de vrouwelijke hoofdrol in Batman 5 te vervullen. Hoewel Memento-regisseur Christopher Nolan uit veel jonge actrices een keuze moet maken, is Holmes de enige die een screentest mag doen.

Als de deal wordt gesloten, gaat de 24-jarige actrice de rol van Batman's love interest, Rachel, spelen. Hiermee is ze het derde lid dat de cast zal versterken. Eerder waren het Christian Bale en Michael Caine die als Batman en zijn butler Alfred werden gecast.

De opnames van Batman 5 staan gepland voor februari 2004. De film komt in de zomer van 2005 in de bioscopen.

bron: filmfan.nl

Goede keus, mocht het ook echt zo zijn

Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 11 december 2003 @ 11:50:28 #49
22457 Patch
pi_15326250
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Katie Holmes mogelijk in Batman 5

Het lijkt erop dat Warner Bros. Katie Holmes (The Gift, Phone Booth) in het oog houdt om de vrouwelijke hoofdrol in Batman 5 te vervullen. Hoewel Memento-regisseur Christopher Nolan uit veel jonge actrices een keuze moet maken, is Holmes de enige die een screentest mag doen.

Als de deal wordt gesloten, gaat de 24-jarige actrice de rol van Batman's love interest, Rachel, spelen. Hiermee is ze het derde lid dat de cast zal versterken. Eerder waren het Christian Bale en Michael Caine die als Batman en zijn butler Alfred werden gecast.

De opnames van Batman 5 staan gepland voor februari 2004. De film komt in de zomer van 2005 in de bioscopen.

bron: filmfan.nl

[afbeelding]

Goede keus, mocht het ook echt zo zijn

was toch allemaal al bekend?
  donderdag 11 december 2003 @ 21:40:18 #50
12888 Skull-splitter
pi_15341422
Ach, alle info is welkom, denk ik dan...

Bale zou trouwens wel erg veel gaan lijken op de Batman van eind jaren 80 tot nu: een panter-achtig smal lichaam, lange kaken en semi-realistisch...

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 december 2003 @ 22:20:51 #51
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_15342526
quote:
Op donderdag 11 december 2003 21:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Ach, alle info is welkom, denk ik dan...
bij deze dan:
quote:
They're two of the hottest casting roles being filled right now - that of the two Batman villains in the next outing of the caped crusader. Today, the axe has fallen and one has been locked - the other is still up for grabs with some very cool rumours floating around for potentials which opt for quality actors over star power.

Today's Variety reports that Irish actor Cillian Murphy, best known for his lead role in the UK post-apocalyptic horror flick "28 Days Later" and appearances in upcoming indies like "Intermission" and "Girl with a Pearl Earring", has landed one of the two roles. The best guess is that its that of the smaller villain of the piece - 'The Scarecrow' whom appears only throughout the opening part of the film.

The main villain whose only officially been described as "an old business partner of Bruce Wayne's" but whom many suspect is the immortal Ra's Al-Ghul will be cast soon. Yesterday two names emerged at various spots online for the part. One was "Seabiscuit" and "Bourne Identity" star Chris Cooper, the other (and my personal fave choice so far) first appeared up at Sci-Fi Wire and is none other than Aragorn himself Viggo Mortensen. The Viggo talk came directly from Michael Caine himself.

Caine talked with About.Com today as well and confirmed "Ive got a three picture deal. Ive never had a three picture deal in my life. I feel like a blonde with big boobs. They always get a three picture deal. I never got one, and this is it. And I didnt have to screw the produer or nothing. Its a three picture deal and its great. Its an old age pension for me if it works. I hope the first ones a hit".

Dark Horizons
  donderdag 11 december 2003 @ 22:49:30 #52
12888 Skull-splitter
pi_15343396
ook weer goed nieuws
pi_17390010
De officiële naam voor de nieuwe film is bekend.

van http://www.cinescape.nl
quote:
For months rumors have swirled about around what the title of Christopher Nolan's new BATMAN movie would be. During most of the latter half of 2003 speculation arose that the working title for the project was the enigmatic BATMAN: INTIMIDATION GAME, suggesting that whatever was being planned for the Dark Knight this time the stakes would be higher than before. Still, through location scouting reports, leaks about the film's rumored storyline and even official casting announcements, no official title was ever announced for the project, leaving fans to wonder if INTIMIDATION GAME was nothing more than a mirage.

But now we can exclusively report to you what the official title is for the new BATMAN. It's not BATMAN: INTIMIDATION GAME, which we've now learned was the project's pre-production code name during its early development cycle. Now that Nolan's film is moving into the active phase of its production, this title will be what Warner Bros. will be refering to the film during the duration of its shoot (which begins next month) and as it moves ever forward towards its release in the summer of 2005. Let the rumors be finally put to rest:

The official title of the movie is BATMAN BEGINS.
Misschien wijziging van de topictitel.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_17390264
Nou er zijn hier een paar leuke dingen te lezen en een paar minder leuke.

ik heb het vertrouwen erin dat deze beter wordt dan de vorige twee, maar hij kan niet aan Tim Burton en Michael Keaton topppen!

Michael Caine als butler briljant. "You're only supposed to blow the bloody doors off" zou wel grappig zijn als ie dat tegen batman zei

jammer dat de Joker erin zit want na Jack Nichelson kan niemand meer aan deze prestatie toppen IMO
  vrijdag 27 februari 2004 @ 12:11:53 #55
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_17390966
Casting nieuws: Ken Watanabe, who is nominated for Best Actor in a Supporting Role for his performance in "The Last Samurai," will play the villainous Ra's Al Ghul.
Liam Neeson as Wayne's mentor, Henri Ducard.
Morgan Freeman as Lucius Fox, a former board member and sidelined employee of Wayne Enterprises.
The short weekend begins with longing...
  Redactie Frontpage zaterdag 28 februari 2004 @ 11:38:41 #56
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_17406627
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
geen robin plz...
Robin is alleen leuk voor de verfilming van de vierdelige strip A Death in the Family.
pi_17408082
En nou maar hopen dat het een beetje donkere, grimmige film wordt. En dat het publiek er weer warm voor loopt. Ik ben echt heel benieuwd. Dit is toch wel een van de films waar ik echt naar uitkijk.
Ik heb alleen zo'n voorgevoel dat de internationale pers al klaar staat om Christian Bale neer te sabelen. Volgens mij is hij geen heel geliefd acteur bij de persmuskieten.
Hmmzz....
pi_17413316
ik kreeg kippenvel toen ik de officiele titel van de film las
pi_17413530
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 19:14 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik kreeg kippenvel toen ik de officiele titel van de film las
Ah. En dat bedoel je negatief of positief?

Ik vind de titel Batman Begins niet heel bijzonder in ieder geval.
Hmmzz....
pi_17413567
Ik vind Christian Bale wel een goede acteur, ben benieuwd hoe hij is als Batman...
Alles begint met ambitie...
pi_17413709
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 19:25 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Ah. En dat bedoel je negatief of positief?

Ik vind de titel Batman Begins niet heel bijzonder in ieder geval.
heel erg positief.
het klinkt als het begin van een epos. erg goeie titel als je t mij vraagt
  maandag 8 maart 2004 @ 16:14:39 #62
30408 California
pi_17576590
En weer een casting nieuwtje:
quote:
Batman Begins Starts Production, Oldman is Gordon
Source: Warner Bros. Pictures

Batman Begins, director Christopher Nolan's highly anticipated film, has commenced production in Iceland, with Gary Oldman joining the all-star cast. The announcement was made today by Jeff Robinov, President of Production, Warner Bros. Pictures.

In Batman Begins, Oldman will play Lieutenant James Gordon, a detective on the Gotham police force.
Daarmee zijn de enige twee acteurs die in alle vier de Batman-films van de afgelopen jaren speelden definitief vervangen.

En ze zijn blijkbaar begonnen met filmen.
  maandag 8 maart 2004 @ 16:17:36 #63
12888 Skull-splitter
pi_17576672
Oldman! COOL!
pi_17974326
ja wat ik zei.. rutger hauer ook in de film, hier de link:
http://www.hollywoodrepor(...)ontent_id=1000471667
  vrijdag 26 maart 2004 @ 01:28:05 #65
12888 Skull-splitter
pi_17974549
Ben benieuwd, cast en crew lijken wel ok, fake teaser-posters zijn ook wel cool
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 maart 2004 @ 01:28:56 #66
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17974556
schijnt dat de Scarecrow ook nog even in costuum erin voor gaat komen...
  vrijdag 26 maart 2004 @ 02:44:45 #67
30408 California
pi_17975015
Eerste logo is ook online:
batmanbegins.warnerbros.com
  vrijdag 26 maart 2004 @ 06:43:44 #68
80023 Build.1984
Shut the fuck up, Donny.
pi_17975638
Rutger Hauer heeft er ook een rol in
Let me explain something to you. Um, I am not Mr. Lebowski. You're Mr. Lebowski. I'm the Dude. So that's what you call me. You know, that or uh, His Dudeness, or uh, Duder, or El Duderino if you're not into the whole brevity thing.
pi_17977490
ik hoop niet dat het weer zon ruk film gaat worden al Batman Forever en Batman en Robin, Ze motten iig de batmobile uit Batman en Batman returns weer gebruiken. Persoonlijk vind ik de donkere setting van deel 1 en 2 veeeeel beter dan dat neon achtige gedoe in deel 3 en 4
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:21:52 #70
12888 Skull-splitter
pi_17978697
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 10:21 schreef 22339 het volgende:
ik hoop niet dat het weer zon ruk film gaat worden al Batman Forever en Batman en Robin, Ze motten iig de batmobile uit Batman en Batman returns weer gebruiken. Persoonlijk vind ik de donkere setting van deel 1 en 2 veeeeel beter dan dat neon achtige gedoe in deel 3 en 4
Have you even been reading?
pi_17983514
Nou ik ben erg benieuwd! Christian lijkt me perfect als Batman, en als ik al die andere namen zie, moet er wel erg veel misgaan wil het geen briljante film worden! Heb er nu al zin om Batman Begins op het witte doek te zien!

(Wat veel wil zeggen omdat ik na Batman en Robin de hoop eigenlijk had opgegeven dat het Batman-genre ooit nog weer fatsoenlijk zou worden)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 maart 2004 @ 15:57:51 #72
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17985367
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 14:36 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
(Wat veel wil zeggen omdat ik na Batman en Robin de hoop eigenlijk had opgegeven dat het Batman-genre ooit nog weer fatsoenlijk zou worden)
Het is dan ook geen vervolg, ze beginnen opnieuw met de hele franchise
pi_17985619
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 15:57 schreef Tokus het volgende:

[..]

Het is dan ook geen vervolg, ze beginnen opnieuw met de hele franchise
Well duh...dat heb ik ook wel door...pretty obvious met zo'n titel (Batman BEGINS)|:( Maar het blijft natuurlijk wel een film met als hoofdpersonage Batman...derhalve hebben al die films iets gemeenschappelijks...het hoofdpersonage! Er zat ook eigenlijk niet veel anders op om weer helemaal opnieuw te beginnen...

Het Rutger Hauer nieuws was trouwens net ook op het 4 uur journaal (3FM)
pi_17985968
Als het maar niet ongeveer over hetzelfde gaat als de originele batman
  vrijdag 26 maart 2004 @ 19:58:16 #76
12888 Skull-splitter
pi_17990310
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 18:32 schreef -R-Style het volgende:
Rutger Hauer krijgt een rol in de nieuwe Batman-film keer zoveel
pi_17991882
Can't wait

Nou hopen dat Nolan het niet verneukt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 maart 2004 @ 21:55:34 #78
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17992914
die rol die Hauer krijgt is overigens niet echt een grote, als ik het goed begrepen heb. Maar goed, hij is dan ook al een redelijk uitgerangeerde knakker daar in Hollywood.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 maart 2004 @ 14:28:10 #79
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_18002133
ze laten er in ieder geval geen gras over groeien, want voor de zomer van 2008 staat het vervolg alweer in de planning.
pi_18002419
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 14:28 schreef Tokus het volgende:
ze laten er in ieder geval geen gras over groeien, want voor de zomer van 2008 staat het vervolg alweer in de planning.
Ik denk niet dat er al plannigen worden gemaakt. Er zal eerst gekeken worden of dit deel veel opbrengt
pi_18082397
Het nieuwe Batmobile

"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:26:49 #82
12888 Skull-splitter
pi_18083785
Ik kan er niet bij lachen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2004 @ 14:30:33 #83
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_18083862
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 14:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er al plannigen worden gemaakt. Er zal eerst gekeken worden of dit deel veel opbrengt

"Batman Begins"
On top of Rutger Hauer's casting this week, its now revealed that Oscar-nominated actor Tom Wilkinson ("Eternal Sunshine of the Spotless Mind") has landed the part of Gotham City crime overlord Carmine Falcone. Warner Bros. is already targeting a summer 2008 release date for the sequel. Batman on Film reports that Tilbury Fort in Essex is being used for filming the Bat-Cave and the airship hangar at Cardington in Bedfordshire is being used for the Gotham City filming. These are the airship hangars where the R100 and the R101 flew from in the 1930's. Finally actor Gerard Murphy is in talks for a role.

http://www.darkhorizons.com/news04/040326b.php
pi_18090826
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:24 schreef Capetown het volgende:
Het nieuwe Batmobile
[afbeelding]
De batmobile in 4x4 mode?

En die Christian Bale vind ik wel een goede kop hebben voor de rol als Bruce Wayne/Batman veel beter dan die Michael Keaton, IMHO!

Ik ben eigenlijk we benieuwd naar het kostuum van batman in deze film. Ik hoop niet dat het het kostuum wordt die in deel 1 en deel 2 gebruikt werd dan vind ik een afgrijselijk ding. En over dat ding met die tepels erop maar niet te spreken..

Ik heb liever zo iets :

http://hallofheroes.free.fr/Images/UltimateDC/batman.jpg
pi_18100723
de eerste twee kostuums waren juist goed. daarna ging het helemaal mis. en de batmobile die ik hier zie vind ik ook bagger
  donderdag 1 april 2004 @ 11:57:14 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18104160
Ik vond Batman Forever juist nog wel leuk.

De eerste Batman heb ik maar 1 keer gezien en dat was heel lang geleden. Daar kan ik me niet veel meer van herinneren.
Batman Returns vond ik wel een vette film.

Batman Forever vond ik ook wel vet. Was toen wat ook nog wat jonger en die Neon sprak mij toen wel aan. Paar goeie acteurs erin enzo.

Batman and Robin vond ik iig ook niets. Die heeft het voor mij toen wel een beetje verpest.

Maar dit ziet er toch wel weer goed uit
De meerdelige films zijn wel weer een beetje terug nadat Star Wars weer is begonnen he.
Lord of the Rings, Matrix, Spiderman, X-men en nou weer Batman
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 1 april 2004 @ 12:44:14 #87
12888 Skull-splitter
pi_18105163
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 20:04 schreef Fingolfin het volgende:

[..]

De batmobile in 4x4 mode?

En die Christian Bale vind ik wel een goede kop hebben voor de rol als Bruce Wayne/Batman veel beter dan die Michael Keaton, IMHO!

Ik ben eigenlijk we benieuwd naar het kostuum van batman in deze film. Ik hoop niet dat het het kostuum wordt die in deel 1 en deel 2 gebruikt werd dan vind ik een afgrijselijk ding. En over dat ding met die tepels erop maar niet te spreken..

Ik heb liever zo iets :

[afbeelding]
http://hallofheroes.free.(...)g
Het pak wordt wat normaler, en redelijk in de richting van het plaatje van jou...
  dinsdag 6 april 2004 @ 01:53:16 #88
30408 California
pi_18210932
Bruce Wayne:

http://www.thezreview.co.uk/news2/news1027.htm

Ik weet niet, hij moet natuurlijk jonger zijn want het is een prequel, maar het is toch even wennen. En hij had wel wat donkerder moeten zijn vind ik, bruin haar klopt gewoon niet voor Wayne.
pi_18212669
bruin haar klopt niet? wat wil je dan? blond, rood?
  dinsdag 6 april 2004 @ 13:04:26 #90
12888 Skull-splitter
pi_18217272
Donker gok ik...

Maar ik vind hem wel ok overkomen eigenlijk
  woensdag 7 april 2004 @ 00:04:00 #91
30408 California
pi_18236695
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 09:23 schreef Chillmeister het volgende:
bruin haar klopt niet? wat wil je dan? blond, rood?
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 01:53 schreef California het volgende:
En hij had wel wat donkerder moeten zijn vind ik.
Zwart, bijvoorbeeld.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 12:02:39 #92
13148 Shogo
Psycho...
pi_18807613

Dit gaat wel wat worden.
pi_18810226
ik ben zo benieuwd naar deze film. jammer dat je nog niet erg veel van de batsuit ziet, maar misschien is dat wel de toon van de film. alles in halfschaduw gehult..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 mei 2004 @ 14:55:38 #94
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_18810426
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 12:02 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit gaat wel wat worden.
ik zou zweren dat ik net gereageerd had met iets als:

"dat kan ik uit deze 2 fotos echt nog niet afleiden..."

o wacht, 2 topics over hetzelfde... erg handig
  zaterdag 1 mei 2004 @ 15:12:42 #95
13148 Shogo
Psycho...
pi_18810712
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 14:55 schreef Tokus het volgende:

[..]

Nee deze gaat over de film zelf die andere over alle films.
pi_18811220
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 14:55 schreef Tokus het volgende:

[..]

Uit deze 2 fotos kan je afleiden dat het in ieder geval niet zo'n kinderachtige film wordt zoals de vorige delen (met uitzondering van de eerste 2 films)

De sfeer is zoals die in de eerste 2 films, en die waren erg goed! Michael Keaton vond ik persoonlijk de perfecte batman en die sfeer was ook geweldig!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_18811466
Is er ook een rol voor Robin?
  zondag 2 mei 2004 @ 11:51:46 #98
38549 dewd
100% pure
pi_18829260
Bale ziet er perfect uit als Batman. Dit lijkt me eindelijk weer een goede donkere batman film.
pi_18832171
de foto's van Bale geven een mooie sfeer
alleen jammer van de batmobiel, die uit Batman en Returns blijft toch leuker
  zondag 2 mei 2004 @ 16:24:39 #100
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18834188

vroem vroem!
[..]
  zondag 2 mei 2004 @ 18:09:54 #101
13148 Shogo
Psycho...
pi_18836584
Leuke grasmaaier.
  zondag 2 mei 2004 @ 22:46:57 #102
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_18842891
quote:
Op zondag 2 mei 2004 16:24 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]

vroem vroem!

Dit kunnen ze niet menen.

Ik hoop dat dit inderdaad de batgrasmaaier is.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_18851223
Damn, ik hoop dus echt niet dat dat de Batmobile gaat worden, want dan heb ik ook zo mijn grote verzen voor de rest van de film.
pi_18851736
Zo te zien gaan ze toch meer voor een wat grauwere sfeer dan de laatste 2 films, vooral batman & robin was me iets te flamboyant. Dit doet me denken aan deel 1 & 2, gelukkig want dat waren de beste.
  maandag 3 mei 2004 @ 11:32:27 #105
59354 hobbs
Rule the planet!
pi_18852430
Blijkbaar hebben mensen hier 'the dark knight returns' nooit gelezen anders waren de berichten over de batmobile wel anders geweest

Ik moet zeggen dat ik al gematigd enthousiast was over Bale als batman, maar nu ik de foto's van het kostuum heb gezien begin ik er steeds meer vertrouwen in te krijgen. Alleen Nolan als regisseur ben ik nog een beetje huiverig over.
  maandag 3 mei 2004 @ 14:49:14 #106
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_18856860
Het leuke aan Christian Bale vind ik dat hij tot nu toe rollen heeft gespeeld die niet elke acteur aan zou durven, zoals een creepy bad guy in American Psycho, en een gevoelige (homoseksuele?)muziekfreak in Velvet Goldmine. Hij lijkt niet bang te zijn voor een slecht imago, hij is gewoon een goede acteur.
A spoonful of sugar...
  maandag 3 mei 2004 @ 18:57:45 #107
12888 Skull-splitter
pi_18862025
quote:
Op maandag 3 mei 2004 11:32 schreef hobbs het volgende:
Blijkbaar hebben mensen hier 'the dark knight returns' nooit gelezen anders waren de berichten over de batmobile wel anders geweest

Ik moet zeggen dat ik al gematigd enthousiast was over Bale als batman, maar nu ik de foto's van het kostuum heb gezien begin ik er steeds meer vertrouwen in te krijgen. Alleen Nolan als regisseur ben ik nog een beetje huiverig over.
The Dark Knight Returns heeft een bejaarde Batman in een Tank in de hoofdrol, ik bedoel: WTF?

Gewoon een sinistere doch strakke wagen had voldaan... In the Animated series wordt het verhaal achter de batmobile, mijn inziens, een stuk beter verteld...
  zaterdag 22 mei 2004 @ 02:48:02 #108
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_19309574
Nieuwe foto's volgens mij:

You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_19310604
oude foto's
  zaterdag 22 mei 2004 @ 08:06:47 #110
12888 Skull-splitter
pi_19310642
Binnenkort wel nieuwe als het goed is, die wat duidelijker moeten zijn
  zondag 13 juni 2004 @ 15:43:17 #111
30408 California
pi_19857271

Deze waren er al...
  zondag 13 juni 2004 @ 15:43:58 #112
30408 California
pi_19857283
En deze is nieuw.

Wheee!
  zondag 13 juni 2004 @ 16:25:07 #113
13148 Shogo
Psycho...
pi_19858134
quote:
Op zondag 13 juni 2004 15:43 schreef California het volgende:
En deze is nieuw.

[afbeelding]

Wheee!
* Shogo krijgt bij het zien van dat plaatje het batman theme in zijn hoofd.
  zondag 13 juni 2004 @ 17:06:59 #114
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_19859247
Dit gaat een knaller worden. Christian Bale heeft de juiste uitstraling, de regisseur is veelbelovend en de totale cast spreekt me ook wel tot de verbeelding aan. Ik vraag me wel af, wat voor verhaal ze nu gaan bedenken. Toch niet zo'n voorspelbaar, verstand op 0-verhaallijn.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_19974087
Cool......

zaterdag 26 juni 2004 @ 16:59:12 #116
30408 California
pi_20206588

Even bigger wheee!
  maandag 26 juli 2004 @ 14:56:35 #117
30408 California
pi_20867856

Jonathan Crane, die Scarecrow wordt.
  maandag 26 juli 2004 @ 18:55:43 #118
12888 Skull-splitter
pi_20872966
En toch blijf ik even sceptisch
  maandag 26 juli 2004 @ 19:16:51 #119
100259 Motoko
Do you like Japanese movies?
pi_20873386
had onze 28 Days Later ster haast niet herkend met normaal haar en bril
DEJIMA Japanese Film Festival
May 2006
Bioscoop Het Ketelhuis, Amsterdam
[dvdcollection]
  donderdag 29 juli 2004 @ 01:04:52 #120
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_20924803
De teaser-trailer is online:

http://batmanbegins.warnerbros.com/
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 29 juli 2004 @ 10:44:01 #121
82337 Crook
aka thecrook
pi_20928031
quote:
Op maandag 26 juli 2004 18:55 schreef Skull-splitter het volgende:
En toch blijf ik even sceptisch
Joehoeeee!!! Ik niet!!!! Meestal ben ik dat wel, maar nu niet. Waarom?

Bale heeft de goede kop voor Batman, het bijna gotische sfeertje is terug, Gary Oldman speelt mee en The Scarecrow zit in de film!

Dit kan niet meer stuk Batman vrienden!!!
For just one day I wanna feel totally free,
no responsabilities, just everything is O.K.
No desires, just surviving is the key,
  donderdag 29 juli 2004 @ 17:49:53 #122
12888 Skull-splitter
pi_20936703
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 10:44 schreef Crook het volgende:

[..]

Joehoeeee!!! Ik niet!!!! Meestal ben ik dat wel, maar nu niet. Waarom?

Bale heeft de goede kop voor Batman, het bijna gotische sfeertje is terug, Gary Oldman speelt mee en The Scarecrow zit in de film!

Dit kan niet meer stuk Batman vrienden!!!
Mjah, tis een andere aanpak enzo, maar ik ga er gewoon neutraal naartoe
pi_20937139
Bale roeleert

Ik kan ook zeker niet wachten op de film, helemaal niet na die goeie teaser !!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 29 juli 2004 @ 18:53:16 #124
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_20937574
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 01:04 schreef Zhenar het volgende:
De teaser-trailer is online:

http://batmanbegins.warnerbros.com/
oewwww....
die ziet er best mooi uit
  donderdag 29 juli 2004 @ 19:08:17 #125
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_20937821
Het begin ziet er veelbelovend uit. Zeer zeker de juiste sfeer. Ik denk dat Nolan er wel in slaagt om een goede Batman-film te maken.

Zo slecht als de vorige twee batman-films zal het in ieder geval niet worden. Daarvoor mag Schumacher nog steeds ritueel verbrand worden, wat mj betreft.
disclaimer voor de Nederlandse staat: het hierboven beweerde is een ernstige overdrijving. De schrijver is geenzins van plan om daadwerkelijk tot uitvoer te gaan van de door hem omschreven plannen...
  donderdag 29 juli 2004 @ 20:15:49 #126
12888 Skull-splitter
pi_20939155
dit weekend nog Forever zitten kijken, de psychologisch dramatische hoek wordt hier wel aardig in gedaan trouwens, maar verder isset echt een kantje boord film met een verkeerde Harvey Dent (Speler is wel goed, maar zijn psychose is verkeerd uitgewerkt... De tekenfilm deed het prima)

Over tekenfilm gesproken, vorig jaar was er sprake over een DVD uitvoering van the animated series, enig nieuws daarover?
pi_20939373
Hier heb ik op zitten wachten. Na Spiderman, X-Men en die andere comicbook films, werd het tijd dat er een nieuwe Batman film uitkomt.
  donderdag 29 juli 2004 @ 20:32:02 #128
13148 Shogo
Psycho...
pi_20939518
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Over tekenfilm gesproken, vorig jaar was er sprake over een DVD uitvoering van the animated series, enig nieuws daarover?
Het eerste seizoen is uit op Regio 1. Regio 2 komt geloof ik wel eraan maar wanneer weet ik niet.
  donderdag 29 juli 2004 @ 20:39:08 #129
12888 Skull-splitter
pi_20939649
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:32 schreef Shogo het volgende:

[..]

Het eerste seizoen is uit op Regio 1. Regio 2 komt geloof ik wel eraan maar wanneer weet ik niet.
Kwil de hele serie iig ASAP! Maar het schijnt dat ie in de USA ook nog nergens te vinden was (mensen op spawn.com beklaagden zich er iig over), had iets met WB's animatie vertrouwen te maken...
  donderdag 29 juli 2004 @ 20:42:25 #130
13148 Shogo
Psycho...
pi_20939703
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Kwil de hele serie iig ASAP! Maar het schijnt dat ie in de USA ook nog nergens te vinden was (mensen op spawn.com beklaagden zich er iig over), had iets met WB's animatie vertrouwen te maken...
Hmmm daar weet ik verder niks van. Hier bij CD-wow.net staat die iig.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:20:20 #131
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_21053812
OMFG: filmpje is online van de set met de BATMOBILE... ik weet t nog niet helemaal hoor..
http://www.aintitcool.com/downloads/batmobile.mov
pi_21054101
Hij scheurt wel lekker. Ik vind hem niet lelijk, maar had persoonlijk liever iets "minimalistisch"-achtig gezien.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:29:34 #133
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_21054547
wat een lelijk ding.
ik vind het niet echt passen bij het meer sobere karakter dat deze film (waarschijnlijk) heeft. maar goed, als de film verder maar ok is.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:26:30 #134
12888 Skull-splitter
pi_21058513

Het pak (cool, op de kop na)
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:33:34 #135
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21058671
ik vind die batmobile dus echt niet mooi
[..]
  maandag 4 oktober 2004 @ 20:06:29 #136
22457 Patch
pi_22403438
Nu al sequel in de planning?
Batman On Film's oldest and best "industry insiders" have provided some new juicy rumours about a "Batman Begins" sequel which is already being thought about over in Warners:

- Nolan is going to direct. He isn't signed--at least not "officially," but it's no secret that the movie franchise is now "Nolan's Baby" as our source called it.

- The villian that seems to be obvious for the sequel, might not appear in the next film. "They may want to build up to his appearance over the first two films - have him in the finale," says our source.

- As everyone already knows, Christian Bale, Michael Caine, and Gary Oldman are set to return. Morgan Freeman will probably be back as Lucius Fox.

- David Goyer will most likely be involved with the sequel. His status is much like that of Nolan's. BOF's source speculates that his role will be much like that for BEGINS - writing the first draft and then Nolan taking over.

- The sequel will probably not pick up right after the events of BEGINS. A bit of time may have passed between the events of BEGINS and the sequel. The Batman may be a bit more established in the follow-up.

- The villian could be one that we saw in the previous Burton/Schumacher series.
  maandag 4 oktober 2004 @ 20:27:35 #137
12888 Skull-splitter
pi_22404039
Klinkt interessant
  zondag 17 oktober 2004 @ 17:31:39 #138
30408 California
pi_22683246

Liam Neeson als Bruce Waynes mentor

Michael Caine als Alfred

Morgan Freeman als een voormalig werknemer van Wayne Enterprises

Gary Oldman als Lieutenant Gordon

Ken Watanabe (uit The Last Samurai) als bad guy Ra's Al Gul

Linus Roache als Wayne sr.

Tom Wilkinson als mafiabaas Carmine Falcone

Nu nog goede foto's van Katie Holmes en Rutger Hauer.
  zondag 17 oktober 2004 @ 17:36:44 #139
12888 Skull-splitter
pi_22683356
Het pak heef niemand hier nog gezien?
  zondag 17 oktober 2004 @ 17:58:23 #140
30408 California
pi_22683666
Jawel, staat hierboven.
  zondag 17 oktober 2004 @ 18:40:35 #141
13148 Shogo
Psycho...
pi_22684575
pi_22684707
Wat een ziekelijke cast! Wie speelt man-die-hond-uitlaat-en-komt-te-overlijden-door-een-verdwaalde-kogel? Sidney Poitier? Tom Cruise?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_22685339
Goh is Christian Bale toch nog goed terecht gekomen, vond hem in Newsies (of zoiets,lang geleden) al leuk.
  zondag 17 oktober 2004 @ 19:25:05 #144
12888 Skull-splitter
pi_22685451
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 17:58 schreef California het volgende:
Jawel, staat hierboven.
Schat, die dingen zijn zo vaag als iets

Ik heb ergens op mijn HD nog full-lit foto's, ik vind hem wel stoer iig, alleen de nek blijft een heikel punt in zo'n pak blijkt maar weer...
  zondag 17 oktober 2004 @ 20:12:29 #145
30408 California
pi_22686255
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 19:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Schat, die dingen zijn zo vaag als iets

Ik heb ergens op mijn HD nog full-lit foto's, ik vind hem wel stoer iig, alleen de nek blijft een heikel punt in zo'n pak blijkt maar weer...
Sorry schat .

Ja, dit zijn officiële setfoto's, en ze zijn nogal donker, maar dat zal de film ook zijn, dus dat maakt niet echt uit.
pi_22686701
film ziet er vrij goed uit van sfeer en uitwerking, alleen jammer dat die batmobiel er niet bij past
in 1e 2 films was ie net zo gelikt en deze ging in die bocht met 1 wiel al van de grond... komt nogal rommelig over vind ik, ziet er ook zeer log uit, waar de 1e auto net supersnel leek
pi_22713342
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 20:36 schreef catfish het volgende:
film ziet er vrij goed uit van sfeer en uitwerking, alleen jammer dat die batmobiel er niet bij past
in 1e 2 films was ie net zo gelikt en deze ging in die bocht met 1 wiel al van de grond... komt nogal rommelig over vind ik, ziet er ook zeer log uit, waar de 1e auto net supersnel leek
in een ander topic heb ik gelezen dat het een leger-voertuig was van wayne enterprises..en dat ie nog geen echte 'bat-mobiel' heeft.
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:56:42 #148
12888 Skull-splitter
pi_22713918
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:30 schreef MegA het volgende:

[..]

in een ander topic heb ik gelezen dat het een leger-voertuig was van wayne enterprises..en dat ie nog geen echte 'bat-mobiel' heeft.
Verhaaltechnisch in dit geval wel logisch, maar verder zo kut als de kloten van de paus. The Animated series hebben het wellicht slimmer aangepakt door Batman in een aangepaste sportwagen te laten kutten tot ie een ex Wayne Enterprises werknemer opspoorde omdat zijn wagens gewoon te goed waren om op de markt te zetten (ala de real life Tucker), welke een tank van een wagen ontwerpt vanaf scratch, met de prestaties van een prive-jet, en dit alles op kosten van Wayne
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:56:02 #149
30408 California
pi_22737540
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:56 schreef Skull-splitter het volgende:
tot ie een ex Wayne Enterprises werknemer opspoorde
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 17:31 schreef California het volgende:
Morgan Freeman als een voormalig werknemer van Wayne Enterprises
Wie weet? .
  woensdag 20 oktober 2004 @ 07:34:08 #150
12888 Skull-splitter
pi_22741239
Mjah, maar toch zitten we in deze film vast aan de grasmaaier
pi_22760784
Dit moet wel een toppertje worden...

OOK omdat mijn twee favoriete muziek componisten de muziek verzorgen voor Batman Begins;
James Newton Howard van o.a; The sixth sense, Unbreakable, Signs, The Village, en Hans zimmer die o.a. heeft gezorgt voor de muziek van; The Gladiator, Pearl harbor, Pirates of the carribean etc...

dit is echt een film waar ik zoooo naar uit kijk... tzal nog wel ff duren voordat de eerste trailer uitkomt, de teaser was ook zeker goed!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:20:31 #152
12888 Skull-splitter
pi_22760998
Hans Zimmer *ril* aardige muziek hoor, maar geef mij maar gewoon Elfman.
pi_22761576
Hoezo ril? ik krijg het van die muziek en juist van james newton howard, een ril, kippenvel
Thomas newman, zelfde verhaal; American Beauty, Road to perdition, The Greenmile, etc
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:42:37 #154
30408 California
pi_22761604
Nah, Elfmans muziek was natuurlijk heel goed, maar dat hoort gewoon bij films van Burton. Schumacher had Elliot Goldenthal, met wie hij ook vaker werkte.
Nolan heeft voor zijn vorige 3 films muziek van David Julyan gebruikt, ik vind 't jammer dat hij dat nu niet doet (zeker als 't dan Zimmer wordt ). Newton Howard is wel goed trouwens.
pi_22764939
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:42 schreef California het volgende:
Nah, Elfmans muziek was natuurlijk heel goed,
Perfect, niet heel goed. Al het andere wordt sowieso minder.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 18:59:15 #156
12888 Skull-splitter
pi_22777095
Elfman is een kampioen in het scheppen van donkere sfeertjes, en liet met Spider-man zien dat ie dat ook in lichtere films tot in de nopjes beheerst...
pi_22781428
Jerry Goldsmith was daar ook heeeel goed in, helaas is deze overleden, the haunting was volgens mij zijn laatste project
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:54:50 #158
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_22872789
http://c.warnerbros.1nc02(...)hosted/was_0921.html
Foto's van Katie Holmes en Rutger Hauer..
pi_23250481
Inderdaad jammer dat Elfman de muziek niet maakt, zou toch schitterend in het hele concept van Batman Begins passen.......

Maar ja, dat mag de pret niet drukken, ik ben nog steeds erg nieuwsgierig naar deze film!
  donderdag 11 november 2004 @ 21:43:51 #160
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23252263
hebben we al een Trailer?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23252494
Alleen een geile kutteaser...
  zondag 5 december 2004 @ 13:14:46 #162
30408 California
pi_23776536
  zondag 5 december 2004 @ 13:16:01 #163
22457 Patch
pi_23776554
heel sjieke poster
pi_23780504
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:16 schreef Patch het volgende:
heel sjieke poster
Edit: url parser werkt niet echt lekker, dan maar zo: http://img20.exs.cx/img20/7644/bale-costume-1.jpg
  zondag 5 december 2004 @ 17:38:22 #165
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_23781455
Nolan en Bale staan beide op mijn DVD plank. Dat maakt ze sowieso al koel!
Paan!
  woensdag 8 december 2004 @ 13:23:24 #166
82337 Crook
aka thecrook
pi_23831210
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:14 schreef California het volgende:
[afbeelding]

Jammer dat ik nog zo lang moet wachten voordat ie in de bioscoop gaat draaien
  donderdag 9 december 2004 @ 17:04:08 #167
100259 Motoko
pi_23857904

ongelooflijk mooi.
May 2006
[dvdcollection]
  donderdag 9 december 2004 @ 17:07:15 #168
100259 Motoko
pi_23857991
May 2006
[dvdcollection]
  donderdag 9 december 2004 @ 21:12:17 #169
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_23863683
Mooie teaser-posters.
  maandag 13 december 2004 @ 19:24:34 #170
17431 pazuzu
verry, very drunk.
pi_23948377
Fijne trailer.
"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."
  maandag 13 december 2004 @ 19:39:16 #171
12888 Skull-splitter
pi_23948715
Trailer is ERG ok, ik ben benieuwd hoe de rest is uitgewerkt. Sfeertje is apart voor de franchise, maar dat vind ik wel leuk eigenlijk.
pi_23958461
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Trailer is ERG ok, ik ben benieuwd hoe de rest is uitgewerkt. Sfeertje is apart voor de franchise, maar dat vind ik wel leuk eigenlijk.
Als ik het script wat ik heb gelezen mag geloven dan zit het met het verhaal wel goed. Niet helemaal de Batman die we kennen (en waar we van houden ), maar zeker niet slecht.
  dinsdag 14 december 2004 @ 01:18:25 #173
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_23958628
Batman wordt eindelijk weer een beetje op niveau getild zo te zien

na dat gedrocht van een batman & robin valt alles mee natuurlijk, maar deze film MOET gewoon goed worden met de mensen die eraan meewerken
Nobody fucks with The Jesus
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:56:39 #174
82337 Crook
aka thecrook
pi_23963784
Hmmmmmm ben ik de enige die de trailer tegen vind vallen? Hij heeft m.i. nou net weer niet het sfeertje waar ik op gehoopt had, het Burton sfeertje zullen we maar zeggen.....
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:18:12 #175
12888 Skull-splitter
pi_23964264
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef Crook het volgende:
Hmmmmmm ben ik de enige die de trailer tegen vind vallen? Hij heeft m.i. nou net weer niet het sfeertje waar ik op gehoopt had, het Burton sfeertje zullen we maar zeggen.....
Laatste shot weer wel hoor, ik had er weinig problemen mee iig
pi_23964309
quote:
In ieder geval zag ik verdraaid weinig blauwe neonlichten.
pi_23965556
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 21:52 schreef 7eVeNL het volgende:
Jerry Goldsmith was daar ook heeeel goed in, helaas is deze overleden, the haunting was volgens mij zijn laatste project
Nope, Star trek:nemesis was zijn laatste.
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:29:09 #178
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23965772
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:20 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

In ieder geval zag ik verdraaid weinig blauwe neonlichten.
en groene en rode
[..]
  dinsdag 14 december 2004 @ 19:09:07 #179
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_23972959
quote:
Ik vind het er wel tof uitzien. En het is ook geen Tim Burton die hem regiseert. Tim Burton maakt het toch altijd wat schilderachtig, en ik denk dat Nolan het weer net wat realistischer neer wil zetten. Wel in een duistere setting gelukkig.
  zondag 16 januari 2005 @ 22:29:57 #180
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24603663

Geen tepels te zien bij Batman.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 16 januari 2005 @ 22:44:36 #181
30408 California
pi_24603880
En wel bij Katie.
The way it should be.
  zondag 16 januari 2005 @ 23:06:31 #182
3767 Herald
Come get some
pi_24604147
ben toch niet helemaal overtuigd van het kostuum, zeker niet sinds Sandy Collera heeft laten zien dat rubber niet noodzakelijk is. Maar dat kan ook aan Clark Bartram liggen natuurlijk die zo'n pak mooi opvult.

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_24604195
quote:
Deel 1 was goed maar in deel 2 vond ik het burton sfeertje iets TE.. maar hij blijft goed.
  zondag 16 januari 2005 @ 23:59:19 #184
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_24605194
quote:
Op zondag 16 januari 2005 23:09 schreef MegA het volgende:

[..]

Deel 1 was goed maar in deel 2 vond ik het burton sfeertje iets TE.. maar hij blijft goed.
2 is the best. Michelle Pfeiffer... Rrrrrw!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 17 januari 2005 @ 00:03:54 #185
12888 Skull-splitter
pi_24605282
quote:
Op zondag 16 januari 2005 23:59 schreef Zhenar het volgende:

[..]

2 is the best. Michelle Pfeiffer... Rrrrrw!
2 had het voordeel van het budget en dus afwerking, tevens iets te comicbooky hier en daar, maar samen met 1 nog steeds de beste. Al gaat dit dicht in de buurt komen denk ik...
  maandag 17 januari 2005 @ 00:06:33 #186
12888 Skull-splitter
pi_24605329
quote:
Op zondag 16 januari 2005 23:06 schreef Herald het volgende:
ben toch niet helemaal overtuigd van het kostuum, zeker niet sinds Sandy Collera heeft laten zien dat rubber niet noodzakelijk is. Maar dat kan ook aan Clark Bartram liggen natuurlijk die zo'n pak mooi opvult.

[afbeelding]
Hoe graag ik Sandy ook mag, ik vind dat ie een aardig beeld heeft gegeven wat mogelijk is, maar ik vind zijn batman iets te... ik weet niet, het klopt gewoon niet... Plus dat bale in spandex ook zou kunnen, maar dan nog zou er de afwerking van bijvoorbeeld het spider-man pak nodig zijn (elastisch genoeg, en door de bedrukking de accenten op de juiste spiergroepen) om er iets van te maken. Dit pak klopt kwa achtergrond in het verhaal gewoon veel beter.
pi_24648039
De trailer vond ik verassend, ze gaan stijlwijs in ieder geval een heel andere kant op dan de laatste Batman, maar goed ook .
pi_24648681
Ach ja, overal oorlog en ellende op de wereld, maar gelukkig kunnen we het nog over het Batmanpak hebben. Overigens heb ik nooit een Batmanfilm gezien die deel 1 kon evenaren, maar ik heb deel 2 dan ook gemist. Maar Katie Holmes is een leuke meid en met die Bale kunnen we denk ik ook wel wat aanvangen (zie American Psycho).
Paan!
pi_24649977

tvp
<enter signature>
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:09:05 #190
22457 Patch
pi_25210582
Beschrijving van een indrukwekkende scene:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel speelgoed van de film:
http://promo.dccomics.com/batmanbegins/

ScareCrow:
pi_25218239
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:09 schreef Patch het volgende:
Beschrijving van een indrukwekkende scene:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel speelgoed van de film:
http://promo.dccomics.com/batmanbegins/

ScareCrow:
[afbeelding]
WTF die scene is idd erg indrukwekkend als je dat zo leest. Goddomme.
pi_25220383
Christian Bale was zaterdag hier in San Francisco @ WonderCon. Hier hebben wij ook als allereerste 6 minuten lang footage van Batman Begins gezien. Het zag er echt heel mooi uit, veel donkerder als de vorige films!!

Ook maakte hij bekend dat hij zich heeft vast laten leggen voor drie Batman films. Hij maakte ook nog paar mooie opmerkingen, zoals dat hij Bruce Wayne als 'the mask' ziet en dat hij Batman wil portreteren als een beest en dat het origineel om hem gaat.
quote:
Bruce Wayne is the mask. Bruce Wayne is what he creates to be socially acceptable.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 februari 2005 @ 21:37:01 #193
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25221293
quote:
Bruce Wayne is the mask. Bruce Wayne is what he creates to be socially acceptable.
dat was altijd al zo
pi_25222369
Zo moet het zijn bedoel je...
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:41 schreef Shogo het volgende:

[..]

WTF die scene is idd erg indrukwekkend als je dat zo leest. Goddomme.
Die scene heb ik dus gezien bij die 6 min preview!!
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:07:38 #195
12888 Skull-splitter
pi_25236769
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:37 schreef Tokus het volgende:

[..]

dat was altijd al zo
pas na de moordroof op zijn ouders natuurlijk. Sindsdien voedt de wraak zijn leven en is de vleermuis zijn voorbeeld en imago, of zoals Keaton in de 1989 film al zei: "They are though survivors" op de uitspraak "Bats!" van Vicky Vale.
  zondag 6 maart 2005 @ 04:12:53 #196
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_25391811
wat groter

AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 maart 2005 @ 10:17:03 #197
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25392791
quote:
Op zondag 6 maart 2005 04:12 schreef roxxe het volgende:
wat groter

[afbeelding]

en nu zonder rood kruisje, aub?
  maandag 7 maart 2005 @ 19:13:40 #198
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_25415348

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:20:31 #199
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25422434
scarecrow doet me denken aan Jason Voorhees uit Friday the 13th part II
[..]
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:51:12 #200
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_25422635
Paar foto's

Overigens komt de Final Trailer direct na de nieuwe Trailer van Star Wars: ROTS
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:13:00 #201
13148 Shogo
Psycho...
pi_25488357
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Paar foto's

Overigens komt de Final Trailer direct na de nieuwe Trailer van Star Wars: ROTS
Nog geen final trailer...

misschien ben ik ietwat ongeduldig
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:11:02 #202
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25532246
Final Trailer? WEL STOER!
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:40:50 #203
13148 Shogo
Psycho...
pi_25532802
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Final Trailer? WEL STOER!
Is niet de final trailer.
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:49:34 #204
12888 Skull-splitter
pi_25532953
die had ik idd al gezien...
  vrijdag 18 maart 2005 @ 09:41:57 #205
67640 SaintOfKillers
pi_25559913
En nog maar eens een powster...

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 10:17:28 #206
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_25560513
Nice. Tis de Final Poster overigens
pi_25563397
Ik ben benieuwd naar deze film.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:25:49 #208
12888 Skull-splitter
pi_25569020
This is how we do it
  vrijdag 18 maart 2005 @ 20:11:28 #209
13148 Shogo
Psycho...
pi_25572547
Mooie poster!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 21:34:25 #210
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_25574459
wilde hem net posten...

is een hele mooie!

zaterdag 19 maart 2005 @ 00:00:24 #211
30408 California
pi_25577746
Wow... heftig.

Maar er komt vast wel een andere hier op straat te hangen, of zouden ze met zo'n cast echt een poster zonder gezichten gebruiken?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 maart 2005 @ 09:53:32 #212
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25582053
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:00 schreef California het volgende:
Wow... heftig.

of zouden ze met zo'n cast echt een poster zonder gezichten gebruiken?
ik hoop het, want anders willen ze natuurlijk allemaal op de poster en bij een film als deze lijkt me dat gewoon niks. Nu is het direct herkenbaar wie het is.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 13:48:44 #213
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25585794
mooie poster
pi_25602468
idd
  maandag 28 maart 2005 @ 20:17:31 #215
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25813923
Batman Begins wordt de 2e film die wordt vertoond in de nieuwe IMAX zaal van Pathé Arena
FUCKIN HELL dat word ultiem genieten!
  maandag 28 maart 2005 @ 22:42:55 #216
112214 JMB
Klopt als een bus:
pi_25817736
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
'They're not people, they are hippies!'
  dinsdag 29 maart 2005 @ 14:51:23 #217
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_25830679

[ Bericht 57% gewijzigd door Morpheus2002 op 29-03-2005 15:37:00 ]
pi_25831623
quote:
Op maandag 28 maart 2005 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Batman Begins wordt de 2e film die wordt vertoond in de nieuwe IMAX zaal van Pathé Arena
FUCKIN HELL dat word ultiem genieten!
fokking 12 euro
  dinsdag 29 maart 2005 @ 15:31:19 #219
13148 Shogo
Psycho...
pi_25831686
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Beetje jammer dat het zulke kleine plaatjes zijn.

Voor de genen die ze niet zien, rechtermuisknop>eigenschappen>adres selecteren die daar staat> ctrl + v in je internet browser adres.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 15:37:54 #220
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_25831847
Fixed

En idd beetje jammer dat ze zo klein zijn Ik kan (nog) geen betere plaatjes vinden...
  zaterdag 16 april 2005 @ 10:44:41 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26266136
hmmmm veel goeie namen in die film

Kan nog best leuk worden.
Alleen die Batmobiel... moet het geloofwaardig zijn dat die futuristische wagen de voorloper was van die andere Batmobielen????
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 16 april 2005 @ 12:17:44 #223
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_26267618
Wauw
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 16 april 2005 @ 12:37:47 #224
13148 Shogo
Psycho...
pi_26268039
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 10:44 schreef Komakie het volgende:
hmmmm veel goeie namen in die film

Kan nog best leuk worden.
Alleen die Batmobiel... moet het geloofwaardig zijn dat die futuristische wagen de voorloper was van die andere Batmobielen????
Wanneer snappen mensen het nou? Deze film heeft niks maar dan ook echt niks te maken met de eerdere 4 Batman films. Deze film staat helemaal los daarvan.
  zondag 17 april 2005 @ 15:14:29 #225
12888 Skull-splitter
pi_26297184
Neemt niet weg dat het een spuug lelijk ding is...
pi_26298547
Ik kan niet wachten

Ik wil deze film zo graag zien !
pi_26316207
Veel geld, grote namen, maar wordt toch een grote teleurstelling.
De film brengt niet echt het batman gevoel mee, dat we zo goed kennen van de eerdere films.
Alhoewel deze film los moet staan van de andere, zou je wel hetzelfde gevoel moeten overbrengen.
Kijk naar de eerste twee batman-films, die brachten goed de donkere sfeer over. Tim Burton deed dat toen heel goed, Christopher Nolan heeft toch wat minder ervaring hiermee.
Wordt een tegevaller denk ik, deze film.
De wereld is wat je er zelf van maakt.
  maandag 18 april 2005 @ 17:58:50 #228
12888 Skull-splitter
pi_26327793
Nolan maakt alleen de film die Burton had willen maken op het laatste moment...
pi_26328105
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef superbezo het volgende:
De film brengt niet echt het batman gevoel mee, dat we zo goed kennen van de eerdere films.
Alhoewel deze film los moet staan van de andere, zou je wel hetzelfde gevoel moeten overbrengen.
Kijk naar de eerste twee batman-films, die brachten goed de donkere sfeer over. Tim Burton deed dat toen heel goed, Christopher Nolan heeft toch wat minder ervaring hiermee.
het 'batman gevoel' was ook al ver te zoeken bij deel 3 en al helemaal bij deel 4.
de eerste 2 waren idd erg goed gedaan.
  maandag 18 april 2005 @ 18:27:39 #230
13148 Shogo
Psycho...
pi_26328527
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef superbezo het volgende:
De bedoeling met deze film is Batman een beetje realistisch neer te zetten alsof hij in deze wereld zou kunnen bestaan. De Burton films waren donker jah, maar verre van realistisch en het zou gewoon niet realistisch zijn om alle gangen, steegjes, wegen, gebouwen donker te houden voor een realistische film. In ieder geval gaat het niet zo`n kitschshow worden als ( ) Batman & Robin.
pi_26397129
Dat het realistischer oogt, ok, maar we hebben het hier wel over Batman, en die is nou niet bepaald realistisch zelf. Burton wist een perfecte mix te vinden tussen surrealisme en realisme in zijn eerste twee films, zonder dat je geloofwaardigheid in de film verloor. De laatste twee Batman films waren echt bagger. De overweldigende kleuren waren zo nep, en het acteren werd zo overdreven, ik vond het meer een komedie dan een superheldenfilm.
Gelukkig is deze film dan wel weer wat serieuzer, maar feit blijft, de bad-guy in deze film is nou niet echt een sterke tegenstander, de batmobiel ziet er bagger uit, en de film is meer bruin en gladiator achtige kleuren, dan het donkere wat je in een Batman-film verwacht.
De donkere sfeer in de eerste twee Batman-films mag dan wel niet realistisch zijn, maar iedereen zat er wel van te smullen, dus het werkte wel.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:02:49 #232
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26398585
Ik wil die eerste batman poster in me slaapkamer
[..]
  donderdag 21 april 2005 @ 11:19:12 #233
12888 Skull-splitter
pi_26398951
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:51 schreef superbezo het volgende:
Gelukkig is deze film dan wel weer wat serieuzer, maar feit blijft, de bad-guy in deze film is nou niet echt een sterke tegenstander
We hebben er nu 2, waarvan 1 zo goed als onsterfelijk...
  zaterdag 23 april 2005 @ 12:10:02 #235
13148 Shogo
Psycho...
pi_26451044
Ook een mooie poster.
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:55:12 #236
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_26518931
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:09:33 #237
12888 Skull-splitter
pi_26519278
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Trailer!!
Waarschuwing voor de Vuurvos gebruikers: IE only...

Maar ontopic: goodie... *grins like an idiot*
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:51:25 #238
13148 Shogo
Psycho...
pi_26525480
I say goddamn, goddamn!

Goede trailer alweer!
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:14:23 #239
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26527345
ik meen dat ik hier een tvp had staan, maar even de nieuwe trailer checken
pi_26528291
vette trailer.
die batmobiel ziet er wel vreemd uit, lijkt op een soort hummer-motor.
  donderdag 28 april 2005 @ 08:51:13 #241
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_26562256
  donderdag 28 april 2005 @ 10:16:11 #242
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_26563669
Yep das de Final Trailer
  donderdag 28 april 2005 @ 12:48:48 #243
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26567566
Damn, fijne trailer! Vooral dat eeste pak wat je ziet, ziet er zeer goed uit... 17 juni...
  donderdag 28 april 2005 @ 19:23:59 #244
12888 Skull-splitter
pi_26577597
Leuke trailer, foute muziekkeuze waar ik al bang voor was...
pi_26577693
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Leuke trailer, foute muziekkeuze waar ik al bang voor was...
Ik moet 'm nog zien... Wat voor muziek is het?
  donderdag 28 april 2005 @ 19:48:36 #246
12888 Skull-splitter
pi_26578260
slappe hap, niet duister genoeg iig...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 mei 2005 @ 06:59:00 #247
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_26903812
The most recent issue of Premiere magazine has a short interview with writer David Goyer who talks about the plans for the next two sequels - "The next one would have Batman enlisting the aid of Gordon and [Harvey] Dent in bringing down the Joker... but not killing him, which is a mistake they made in the first one. In the third, the Joker would go on trial, scarring Dent in the process." So it looks like Joker & Two-Face are the next two bad guys.

Meanwhile new pictures have emerged showing off more of some of the characters in this film including Alfred Pennyworth, Commissioner Gordon, Henri Ducard and The Scarecrow. Click below for bigger shots:

donderdag 12 mei 2005 @ 22:54:30 #248
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_26960303
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:13:55 #249
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_26999820
vette trailer
pi_27093281
En om het nog beter te maken gaat de film in Pathe Arena Imax draaien
pi_27193695
Ik heb net een 10 minuten durende preview gezien, en als dat een goede indicatie is dan wordt deze film toch wel zo ongeloofelijk bruut.
  zondag 22 mei 2005 @ 12:28:49 #252
13148 Shogo
Psycho...
pi_27240720
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:33 schreef Gio het volgende:
Ik heb net een 10 minuten durende preview gezien, en als dat een goede indicatie is dan wordt deze film toch wel zo ongeloofelijk bruut.
Heb hem ook net gezien, gvd ik kreeg gewoon rillingen ervan. Wat ziet het er geweldig uit en Wayne en Batman lijken heel erg gescheiden te zijn in deze film de stem van Batman is gewoon heel anders dan Wayne.
pi_27487126
De batmobiel reed trouwens afgelopen weekend op de Nürburgring rond

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  maandag 30 mei 2005 @ 18:51:42 #254
13148 Shogo
Psycho...
pi_27489338
Eerst vond ik hem spuuglelijk maar nu ik er zo meer van zie vind ik hem toch wel bruut die auto.
  zondag 5 juni 2005 @ 20:59:35 #255
13148 Shogo
Psycho...
pi_27655415
http://www.batmans.de/news/article/Batman-Begins/1117835604.html

Op deze site staan stukken van de soundtrack, klinkt prachtig allemaal.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:03:34 #256
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27655535
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:33 schreef Gio het volgende:
is die nog ergens online te zien?
ben erg benieuwd namelijk
  zondag 5 juni 2005 @ 21:04:53 #257
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27655580
http://www.alldumb.com/item/11885/
Ik kom hem net toevallig tegen!
  zondag 5 juni 2005 @ 21:09:37 #258
13148 Shogo
Psycho...
  zondag 5 juni 2005 @ 21:12:31 #259
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27655821
Mag ook
  zondag 5 juni 2005 @ 21:13:13 #260
28553 jimjim1983
Villalobos
  maandag 6 juni 2005 @ 18:48:17 #261
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27684069
Damn, de Batmobile net bij RTL Boulevard en vanavond bij RTL 5 Autosport..
Gaaf Karretje!
  maandag 6 juni 2005 @ 21:51:14 #262
13148 Shogo
Psycho...
pi_27690675
Vanavond maar eens kijken naar RTL 5 Autosport.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:47:12 #263
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27725695
bijnaaa
pi_27727366
die batmobile is zo vet
er komt ook een wapperlompe vlam uit de achterkant
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:45:27 #265
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_27754184
Batman Begins is dus gister in amerika in premiere gegaan kom ik net achter via show nieuws, en als je nu al vast de eerste comments checkt op imdb.com dan moet dit echt een super film zijn! kijk zelf maar, ff klikken op check user comments, ik ken niet wachten! nog een klein weekje voor ons!
pi_27754297
ik heb die eerste 10 minuten gezien en ziet er zeker vet uit. Batman's stem klinkt ook goed
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:51:33 #267
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_27754397
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb die eerste 10 minuten gezien en ziet er zeker vet uit. Batman's stem klinkt ook goed
Ik heb die express niet gezien dat vind ik echt zonde.... eerst in de bios full size!
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:06:26 #268
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_27768272
Kan iemand mij even wat uitleggen.

In de preview zie je o.a. dat batman rouwt enzo als klein jongetje dat zijn ouders dood zijn etc. Maar die zijn toch vermoord door de joker. WTF?

Je ziet nu ook weer opnieuw hoe die batman is geworden :S

Heb ik een deja vu of wat???
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
pi_27768444
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef TrumpingPimp het volgende:

In de preview zie je o.a. dat batman rouwt enzo als klein jongetje dat zijn ouders dood zijn etc. Maar die zijn toch vermoord door de joker. WTF?

Ja, en twee batman films later zouden zijn ouders zijn vermoord door two-face Harvey Dent.
De films lopen niet lekker parralel aan elkaar, en ik heb het idee dat iedere regiseur lekker zijn eigen weg gaat, zonder om te kijken naar eerdere films.
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:53:28 #270
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_27779152
Hmmmm het is toch algemeen bekend dat ze ouders voor het onstaan van 'Batman' zijn vermoord? Dat is één van de redenen dat hij nu is wat hij is ( of gaat worden ), Batman Begins speelt zich af voor alle batman films, het ontstaan van Batman, en het is een tijd geleden dat ik de oude batman films heb gezien, maar als de joker zegt dat hij de dader is, dan kan je toch niet zeggen of dat waar is of niet, en als dat wel zo is, wat is het probleem dan? volgens mij loopt de verhaal lijn prima in orde?
  donderdag 9 juni 2005 @ 17:04:21 #271
13148 Shogo
Psycho...
pi_27779462
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef TrumpingPimp het volgende:

Om te beginnen moet je Batman Begins al niet als een prequel van de 4 bestaande films zien. Batman Begins is een geheel nieuwe start en dient los gezien te worden van de 4 bestaande films.

En jah in Batman (die film van Tim Burton) is het idd de Joker maar in de comics was het gewoon een gangster ofzo (iig niet Joker).
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:31:48 #272
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_27807825
DAMN ik ken echt niet wachten... als ik nu al die comments al lees op IMDB, om jaloers op te worden! Aanstaande donderdag ben ik zeker aanwezig bij de premiere, helaas ken ik nog niet reseveren in purmerend via Belbios.nl, maandag maar weer ff proberen,

*HOLY CRAP!!! This was simply incredible. I really wasn't sure about it, but I saw the screening, and wow. Christian Bale has a great performance, a very good Batman, possibly the best one yet. I enjoyed the performances of Caine, Freeman, and Neeson, all very good. Morgan Freeman and Micheal Caine provided some good comedic relief. What I loved about this film is that they made Batman human, the movie felt real. It was very good, and I might go pay to see it again, and again, and I'm definitely going to get the DVD. If they are doing more films, that is great, because if they are anything like this, wow they have something good going.

*Great villains (especially Murphy), great story, great cast, great action... put simply, great film. Probably the best comic-book movie ever made (that's excluding the genius Sin City which I consider a moving comic-book rather than a comic-book movie, that will never be bettered but Batman is a different beast and the best of its kind).

*So I just came from a screening of Batman Begins. And as a moviegoer lately incredibly disappointed in what's been out there, I have to say, there was nothing like this summer movie. In other words, GO SEE IT: ITS INCREDIBLE.

*Overall.. SEE IT.. i would have been willing to pay so much to see it early and getting a free showing made it that much sweeter. I have to see it again on opening night and then a week later for my brothers last night as a free man.. and i cant wait... GET OUT THERE AND SEE IT.. well.. when it opens THANK YOU to all who made this movie happen.. you really gave a great film that will hopefully get the taste of the last two (i know.. new franchise) out of our mouths.

NEED TO SAY MORE?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:36:57 #273
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27829384
klinkt veelbelovend .
kan helaas woensdag niet naar de premiere (we gaan naar t WK onder 20 ) maar ik ga volgende week vrijdag denk ik.
Can`t wait
pi_27831653
ik vind de originele batmobiel mooier

Ze hebben de stoerste auto verneukt
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:40:18 #275
12888 Skull-splitter
pi_27832213
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
ik vind de originele batmobiel mooier

Ze hebben de stoerste auto verneukt
Over batmobile gesproken: ik zag me laatst een mooi model van die van Batman en Batman Returns in de etalage staan, fabrikant was mattel (hotweels) volgens mij. Ik hou helemaal niet van automodellen, maar dit ding rockte gewoon de pan uit, alleen wel 60 euro, wat dus neerkomt op 2 euro de centimeter voertuig...
pi_27832452
Maar het feit is dat ze een redelijk serieuze film over batman willen maken.
Pak dan ook de originele auto

Nee wat doen ze !? Ze verkrachten die hele batmobiel
  zondag 12 juni 2005 @ 11:34:05 #277
38549 dewd
100% pure
pi_27852115
Is het de wereldpremiere op de 15e ??

Commentaar op IMDB is enorm positief zeg, dat Bale een goede jonge batman zou zijn verbaast me niets maar zo te zien is de hele film gewoon heel erg goed. Ik kan niet wachten.
  zondag 12 juni 2005 @ 11:49:53 #278
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_27852366
Damn op MTV is Batman Begins de movie special van deze week...maar ze laten gewoon te veel zien! Ik zag echt dingen die ik gewoon nog niet gezien had... kon de verleiding weerstaan gelukkig, want ik ga m donderdag toch in fullsize zien, kunnen ze beter niet wachten tot na de premiere?? echt hinderlijk
pi_27852503
Mja de hype rondom de film is een beetje idioot geworden, je kan nu al de helft van de film zien.
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_27878403
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:11 schreef superbezo het volgende:

[..]

Ja, en twee batman films later zouden zijn ouders zijn vermoord door two-face Harvey Dent.
De films lopen niet lekker parralel aan elkaar, en ik heb het idee dat iedere regiseur lekker zijn eigen weg gaat, zonder om te kijken naar eerdere films.
two face vermoord de ouders van Robin niet die van Batman. Wat wel klopt is dat Harvey Dent in de eerste film zwart is en in de 3e gewoon blank
pi_27878580
Er wordt wel duidelijk gesugereerd dat Harvey Dent de moordenaar zou zijn in batman forever van zijn ouders. Alhoewel ik dit zelf wel een beetje vreem vind, aangezien Harvey Dent een politicus is in het begin, voor hij two face wordt.
En inderdaad is in de eerste film uit 1989 zwart, hij wordt namenlijk gespeeld door Billy Dee Williams die eerder al speelde in de Star Wars films The Empire Strikes Back en Return of the Jedi. Hij speelt daarin Lando Calrissian.
In Batman Forever wordt Harvey Dent natuurlijk gespeeld door Tommy Lee Jones die alle remmen los gooit.
pi_27882268
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:09 schreef superbezo het volgende:
Er wordt wel duidelijk gesugereerd dat Harvey Dent de moordenaar zou zijn in batman forever van zijn ouders. Alhoewel ik dit zelf wel een beetje vreem vind, aangezien Harvey Dent een politicus is in het begin, voor hij two face wordt.
En inderdaad is in de eerste film uit 1989 zwart, hij wordt namenlijk gespeeld door Billy Dee Williams die eerder al speelde in de Star Wars films The Empire Strikes Back en Return of the Jedi. Hij speelt daarin Lando Calrissian.
In Batman Forever wordt Harvey Dent natuurlijk gespeeld door Tommy Lee Jones die alle remmen los gooit.
op welk moment van de film wordt dat dan gezegd? Ga ik het eens bekijken zit nu toch ziek thuis heb ik iets te doen (de hele film ga ik niet kijken want daar istie te slecht voor)
  maandag 13 juni 2005 @ 15:36:30 #283
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27889816
quote:
Op zondag 12 juni 2005 11:55 schreef Cool_Runner het volgende:
Mja de hype rondom de film is een beetje idioot geworden, je kan nu al de helft van de film zien.
Ik heb hem al helemaal gezien. Vandaag
  maandag 13 juni 2005 @ 15:38:48 #284
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27889902
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:36 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik heb hem al helemaal gezien. Vandaag
En wat vond je ervan?
  maandag 13 juni 2005 @ 16:19:57 #285
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27891387
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

En wat vond je ervan?
+zwarte humor
+ninja's
+bijna geen gezwijmel
+verhaal stukken beter dan de vorige, de vijand is niet zo over the top als the joker ofzoiets.
-sommige effecten vond ik iets te ruw
-gevechten waren mij iets te chaotisch

Al met al prima vermaak
En tel er maar op dat er een deel 2 komt, heel subtiel waren ze er niet over
pi_27897101
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:09 schreef superbezo het volgende:
Dat de Joker de moordenaar is vond ik een goed idee. ( Batman )
Maar alles is gewoon door elkaar gegooit.

Daarom is het goed dat ze nu weer op punt 0 beginnen
  maandag 13 juni 2005 @ 19:53:02 #287
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27897516
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

idd.
In de comicwereld wordt er ook regelmatig het een en ander overhoop gegooid dus wat mij betreft mogen ze ook in de filmwereld wel verschillende interpretaties geven. Ik vind het juist ook wel weer tof omdat er zo verschillende mythologien rond één karakter ontstaan.
Hoewel ze het natuurlijk niet te gek moeten maken en wel enigzins trouw moeten blijven aan de comics.
pi_27903480
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Vond ik zelf ook het beste idee. Dat ze nu weer vanaf het nul punt willen beginnen zorgt alleen maar voor verwarring in mijn opinie. Op zich ben ik helemaal niet tegen een nieuwe batman film of een prequel zoals deze, maar ik heb er een hekel aan als die niet aansluit met de andere films.
Zo sluiten Batman Forever en Batman & Robin ook niet goed aan bij de eerste twee Batman films.

Het is natuurlijk de bedoeling dat we dit deel los van de andere delen gaan zien.
Ik hoop dat er mensen zijn die dat wel kunnen, want ik kan het helaas niet.
Ondanks dat misschien deze Batman film weer een van de betere is, zal de Batman film van Tim Burton met Micheal Keaton en Jach Nicholson toch altijd de film blijven, en is de rest slechts aanhangsel hiervan.
Dus ik hoop dat andere deze film gewoon los kunnen zien van de andere batman films, want ik kan het helaas niet
  maandag 13 juni 2005 @ 22:57:31 #289
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27904005
mwa zo moeilijk is het niet hoor, maar dat ga je nog wel merken
pi_27907648
De batman films tot nu toe lieten me echt koud, de held was me te supermens-achtig en de schurken te cartoon-achtig, leken meer goed gelukte b-films. Daarom vind ik Spiderman en in zekere mate ook X-Man zo onwijs gaaf, de helden worden teruggebracht tot menselijke proporties en (erg belangrijk) het verhaal zit strak in elkaar... en naar ik kan oordelen uit de 10 min teaser van de nieuwe Batman heeft Nolan de boodschap goed begrepen de toevoeging van Ninjitsu vind ik een te gekke set, het maakt zijn "technieken" stukken geloofwaardiger ... maar het blijft film dat besef ik ook wel. Dit zal de eerste Batman film zijn waar ik enthousiast van wordt...

een review om van te watertanden.... voor mij althans

[ Bericht 9% gewijzigd door Razz_Gul op 14-06-2005 01:30:45 ]
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_27914915
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:57 schreef Fliepke het volgende:
mwa zo moeilijk is het niet hoor, maar dat ga je nog wel merken
Ik hoop het, ik heb natuurlijk ook alleen nog maar de trailers en promotie dingen gezien en de film zelf nog niet.

Maar ik blijf Jack Nichelson (3 oscars) een briljante acteur vinden in de rol van the Joker!
Kan me niet iemand voorstellen die hem beter had kunnen spelen als hem.
Hij zette de Joker goed neer, een echte bad-guy met inhoud.
Later zie je toch meer mensen die hem proberen na te doen (Jim Carrey bijv.) wat ik toch wel jammer vind, aangezien ik voor de rest wel een fan ben van Jim.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:12:42 #292
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_27916152
Wel opvallend dat juist Christian Bale als Batman is gecast. Vorig jaar was hij nog te zien in El Maquinista (2004) (aka The Machinist) als wandelend skelet... Voor die film viel hij 30 kilo af, gewoon ziek. Overigens verder wel een aanrader die film!
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_27917160
Ik ken Cristian Bale als acteur niet zo goed, ik heb hem wel dezien achter de schermen van The Machinst idd waar ie er heel eng uit zag, zo veel afgevallen.
Van wat ik nu heb gezien van de nieuwe Batman film vind ik hem wel goed gecast.
Hij trekt als Bruce Wayne niet te veel aandacht en als Batman doet ie het zo te zien ook wel redelijk.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 20:14:12 #294
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_27928851
De Batman Begins-game is in ieder geval beter dan de meeste games die op bekende films zijn gebaseerd, dus da's IIG een plus.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_27928990
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Smots het volgende:
De Batman Begins-game is in ieder geval beter dan de meeste games die op bekende films zijn gebaseerd, dus da's IIG een plus.
maar is nog steeds niet echt bijzonder toch? een beetje beuken.
wilde 'm downloaden...uuh kopen maar na het zien van wat screens toch maar niet gedaan.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 21:58:03 #296
32974 Xante
Levend en wel
pi_27932369
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Smots het volgende:
Ook beter dan Spider-Man 2? Die game was (op de Xbox iig) erg goed vond ik . Wel een beetje kort .

On-topic verder . Ik had eigenlijk nog helemaal niets van deze film gehoord, ben nu de preview van 10 minuten aan het downloaden. Christian Bale vind ik wel tof iig, was goed in Equilibrium .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:56:54 #297
24054 search64
Avec le grande
pi_27982866
Nouhou! Ik wil em zien!
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:00:48 #298
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_27985211
Hopelijk kan die de verwachtingen die ik heb waar maken.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:29:18 #299
30408 California
pi_27986269
.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:32:02 #300
67640 SaintOfKillers
pi_27986383
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:33 schreef superbezo het volgende:
Maar ik blijf Jack Nichelson (3 oscars) een briljante acteur vinden in de rol van the Joker!
Kan me niet iemand voorstellen die hem beter had kunnen spelen als hem.
Hij zette de Joker goed neer, een echte bad-guy met inhoud.
Tim Curry.

Ik begrijp de Burton-Batman adoratie niet echt. Het zijn goede films, maar ze lijken soms wel als onaantastbare meesterwerken te worden beschouwd en dat vind ik wat overdreven. Ze zien er wel mooi uit, maar dat is dan ook m'n grootste probleem: het draait allemaal rond de looks, niet echt om het verhaal. Het is allemaal erg cartoonesk over the top, het heeft cheesy dialogen en een Batman die zich nauwelijks kan bewegen. Het is een vervormde wereld. OK, dat is nu eenmaal wat Burton doet, maar ik word er niet zo heel erg wild van, want Batman was altijd de meest "echte" van alle superhelden.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:36:45 #301
24054 search64
Avec le grande
pi_27986565
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Batman is een gewone man, zonder speciale krachten. Een miljonair met leuke speeltjes en een ninjaopleiding. Niet echt een "superheld" wat mij betreft dus. Hijs wel gaaf hoor.......
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')