Heb hem ook net gezien, gvd ik kreeg gewoon rillingen ervan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:33 schreef Gio het volgende:
Ik heb net een 10 minuten durende preview gezien, en als dat een goede indicatie is dan wordt deze film toch wel zo ongeloofelijk bruut.
is die nog ergens online te zien?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:33 schreef Gio het volgende:
Ik heb net een 10 minuten durende preview gezien, en als dat een goede indicatie is dan wordt deze film toch wel zo ongeloofelijk bruut.
Ik heb die express niet gezien dat vind ik echt zonde.... eerst in de bios full size!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb die eerste 10 minuten gezien enziet er zeker vet uit. Batman's stem klinkt ook goed
![]()
Ja, en twee batman films later zouden zijn ouders zijn vermoord door two-face Harvey Dent.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef TrumpingPimp het volgende:
Kan iemand mij even wat uitleggen.
In de preview zie je o.a. dat batman rouwt enzo als klein jongetje dat zijn ouders dood zijn etc. Maar die zijn toch vermoord door de joker. WTF?
Je ziet nu ook weer opnieuw hoe die batman is geworden :S
Heb ik een deja vu of wat???
Om te beginnen moet je Batman Begins al niet als een prequel van de 4 bestaande films zien. Batman Begins is een geheel nieuwe start en dient los gezien te worden van de 4 bestaande films.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef TrumpingPimp het volgende:
Kan iemand mij even wat uitleggen.
In de preview zie je o.a. dat batman rouwt enzo als klein jongetje dat zijn ouders dood zijn etc. Maar die zijn toch vermoord door de joker. WTF?
Je ziet nu ook weer opnieuw hoe die batman is geworden :S
Heb ik een deja vu of wat???
Over batmobile gesproken: ik zag me laatst een mooi model van die van Batman en Batman Returns in de etalage staan, fabrikant was mattel (hotweels) volgens mij. Ik hou helemaal niet van automodellen, maar dit ding rockte gewoon de pan uit, alleen wel 60 euro, wat dus neerkomt op 2 euro de centimeter voertuig...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
ik vind de originele batmobiel mooier
Ze hebben de stoerste auto verneukt
two face vermoord de ouders van Robin niet die van Batman. Wat wel klopt is dat Harvey Dent in de eerste film zwart is en in de 3e gewoon blankquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:11 schreef superbezo het volgende:
[..]
Ja, en twee batman films later zouden zijn ouders zijn vermoord door two-face Harvey Dent.
De films lopen niet lekker parralel aan elkaar, en ik heb het idee dat iedere regiseur lekker zijn eigen weg gaat, zonder om te kijken naar eerdere films.
op welk moment van de film wordt dat dan gezegd? Ga ik het eens bekijken zit nu toch ziek thuis heb ik iets te doen (de hele film ga ik niet kijken want daar istie te slecht voor)quote:Op maandag 13 juni 2005 10:09 schreef superbezo het volgende:
Er wordt wel duidelijk gesugereerd dat Harvey Dent de moordenaar zou zijn in batman forever van zijn ouders. Alhoewel ik dit zelf wel een beetje vreem vind, aangezien Harvey Dent een politicus is in het begin, voor hij two face wordt.
En inderdaad is in de eerste film uit 1989 zwart, hij wordt namenlijk gespeeld door Billy Dee Williams die eerder al speelde in de Star Wars films The Empire Strikes Back en Return of the Jedi. Hij speelt daarin Lando Calrissian.
In Batman Forever wordt Harvey Dent natuurlijk gespeeld door Tommy Lee Jones die alle remmen los gooit.
Ik heb hem al helemaal gezien. Vandaagquote:Op zondag 12 juni 2005 11:55 schreef Cool_Runner het volgende:
Mja de hype rondom de film is een beetje idioot geworden, je kan nu al de helft van de film zien.
En wat vond je ervan?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb hem al helemaal gezien. Vandaag
+zwarte humorquote:
Dat de Joker de moordenaar is vond ik een goed idee. ( Batman )quote:Op maandag 13 juni 2005 10:09 schreef superbezo het volgende:
Er wordt wel duidelijk gesugereerd dat Harvey Dent de moordenaar zou zijn in batman forever van zijn ouders. Alhoewel ik dit zelf wel een beetje vreem vind, aangezien Harvey Dent een politicus is in het begin, voor hij two face wordt.
En inderdaad is in de eerste film uit 1989 zwart, hij wordt namenlijk gespeeld door Billy Dee Williams die eerder al speelde in de Star Wars films The Empire Strikes Back en Return of the Jedi. Hij speelt daarin Lando Calrissian.
In Batman Forever wordt Harvey Dent natuurlijk gespeeld door Tommy Lee Jones die alle remmen los gooit.
idd.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat de Joker de moordenaar is vond ik een goed idee. ( Batman )
Maar alles is gewoon door elkaar gegooit.
Daarom is het goed dat ze nu weer op punt 0 beginnen
Vond ik zelf ook het beste idee. Dat ze nu weer vanaf het nul punt willen beginnen zorgt alleen maar voor verwarring in mijn opinie. Op zich ben ik helemaal niet tegen een nieuwe batman film of een prequel zoals deze, maar ik heb er een hekel aan als die niet aansluit met de andere films.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat de Joker de moordenaar is vond ik een goed idee. ( Batman )
Maar alles is gewoon door elkaar gegooit.
Daarom is het goed dat ze nu weer op punt 0 beginnen
Ik hoop het, ik heb natuurlijk ook alleen nog maar de trailers en promotie dingen gezien en de film zelf nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:57 schreef Fliepke het volgende:
mwa zo moeilijk is het niet hoor, maar dat ga je nog wel merken
maar is nog steeds niet echt bijzonder toch? een beetje beuken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Smots het volgende:
De Batman Begins-game is in ieder geval beter dan de meeste games die op bekende films zijn gebaseerd, dus da's IIG een plus.
Ook beter dan Spider-Man 2? Die game was (op de Xbox iig) erg goed vond ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Smots het volgende:
De Batman Begins-game is in ieder geval beter dan de meeste games die op bekende films zijn gebaseerd, dus da's IIG een plus.
Tim Curry.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:33 schreef superbezo het volgende:
Maar ik blijf Jack Nichelson (3 oscars) een briljante acteur vinden in de rol van the Joker!
Kan me niet iemand voorstellen die hem beter had kunnen spelen als hem.
Hij zette de Joker goed neer, een echte bad-guy met inhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |