Perfect, niet heel goed. Al het andere wordt sowieso minder.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:42 schreef California het volgende:
Nah, Elfmans muziek was natuurlijk heel goed,
Edit: url parser werkt niet echt lekker, dan maar zo: http://img20.exs.cx/img20/7644/bale-costume-1.jpgquote:
quote:
Als ik het script wat ik heb gelezen mag geloven dan zit het met het verhaal wel goed. Niet helemaal de Batman die we kennen (en waar we van houdenquote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Trailer is ERG ok, ik ben benieuwd hoe de rest is uitgewerkt. Sfeertje is apart voor de franchise, maar dat vind ik wel leuk eigenlijk.
Laatste shot weer wel hoor, ik had er weinig problemen mee iigquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef Crook het volgende:
Hmmmmmm ben ik de enige die de trailer tegen vind vallen? Hij heeft m.i. nou net weer niet het sfeertje waar ik op gehoopt had, het Burton sfeertje zullen we maar zeggen.....
In ieder geval zag ik verdraaid weinig blauwe neonlichten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef Crook het volgende:
Hmmmmmm ben ik de enige die de trailer tegen vind vallen? Hij heeft m.i. nou net weer niet het sfeertje waar ik op gehoopt had, het Burton sfeertje zullen we maar zeggen.....
Nope, Star trek:nemesis was zijn laatste.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:52 schreef 7eVeNL het volgende:
Jerry Goldsmith was daar ook heeeel goed in, helaas is deze overleden, the haunting was volgens mij zijn laatste project
en groene en rodequote:Op dinsdag 14 december 2004 12:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
In ieder geval zag ik verdraaid weinig blauwe neonlichten.
Ik vind het er wel tof uitzien. En het is ook geen Tim Burton die hem regiseert. Tim Burton maakt het toch altijd wat schilderachtig, en ik denk dat Nolan het weer net wat realistischer neer wil zetten. Wel in een duistere setting gelukkig.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef Crook het volgende:
Deel 1 was goed maar in deel 2 vond ik het burton sfeertje iets TE.. maar hij blijft goed.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef Crook het volgende:
2 is the best. Michelle Pfeiffer... Rrrrrw!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:09 schreef MegA het volgende:
[..]
Deel 1 was goed maar in deel 2 vond ik het burton sfeertje iets TE.. maar hij blijft goed.
2 had het voordeel van het budget en dus afwerking, tevens iets te comicbooky hier en daar, maar samen met 1 nog steeds de beste. Al gaat dit dicht in de buurt komen denk ik...quote:Op zondag 16 januari 2005 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
2 is the best. Michelle Pfeiffer... Rrrrrw!
Hoe graag ik Sandy ook mag, ik vind dat ie een aardig beeld heeft gegeven wat mogelijk is, maar ik vind zijn batman iets te... ik weet niet, het klopt gewoon niet... Plus dat bale in spandex ook zou kunnen, maar dan nog zou er de afwerking van bijvoorbeeld het spider-man pak nodig zijn (elastisch genoeg, en door de bedrukking de accenten op de juiste spiergroepen) om er iets van te maken. Dit pak klopt kwa achtergrond in het verhaal gewoon veel beter.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:06 schreef Herald het volgende:
ben toch niet helemaal overtuigd van het kostuum, zeker niet sinds Sandy Collera heeft laten zien dat rubber niet noodzakelijk is. Maar dat kan ook aan Clark Bartram liggen natuurlijk die zo'n pak mooi opvult.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel speelgoed van de film:
http://promo.dccomics.com/batmanbegins/
ScareCrow:
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:09 schreef Patch het volgende:
Beschrijving van een indrukwekkende scene:WTF die scene is idd erg indrukwekkend als je dat zo leest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel speelgoed van de film:
http://promo.dccomics.com/batmanbegins/
ScareCrow:
[afbeelding]Goddomme.
![]()
quote:Bruce Wayne is the mask. Bruce Wayne is what he creates to be socially acceptable.
dat was altijd al zoquote:Bruce Wayne is the mask. Bruce Wayne is what he creates to be socially acceptable.
Die scene heb ik dus gezien bij die 6 min preview!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:41 schreef Shogo het volgende:
[..]
WTF die scene is idd erg indrukwekkend als je dat zo leest.Goddomme.
![]()
pas na de moordroof op zijn ouders natuurlijk. Sindsdien voedt de wraak zijn leven en is de vleermuis zijn voorbeeld en imago, of zoals Keaton in de 1989 film al zei: "They are though survivors" op de uitspraak "Bats!" van Vicky Vale.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |