Nog geen final trailer...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Paar foto's
Overigens komt de Final Trailer direct na de nieuwe Trailer van Star Wars: ROTS
ik hoop het, want anders willen ze natuurlijk allemaal op de poster en bij een film als deze lijkt me dat gewoon niks. Nu is het direct herkenbaar wie het is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:00 schreef California het volgende:
Wow... heftig.
of zouden ze met zo'n cast echt een poster zonder gezichten gebruiken?
quote:Op zaterdag 13 september 2003 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
Die charismatische gozert uit American Psycho
fokking 12 euroquote:Op maandag 28 maart 2005 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Batman Begins wordt de 2e film die wordt vertoond in de nieuwe IMAX zaal van Pathé Arena
FUCKIN HELL dat word ultiem genieten!
Beetje jammer dat het zulke kleine plaatjes zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer snappen mensen het nou? Deze film heeft niks maar dan ook echt niks te maken met de eerdere 4 Batman films. Deze film staat helemaal los daarvan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:44 schreef Komakie het volgende:
hmmmm veel goeie namen in die film
Kan nog best leuk worden.
Alleen die Batmobiel... moet het geloofwaardig zijn dat die futuristische wagen de voorloper was van die andere Batmobielen????
het 'batman gevoel' was ook al ver te zoeken bij deel 3 en al helemaal bij deel 4.quote:Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef superbezo het volgende:
Veel geld, grote namen, maar wordt toch een grote teleurstelling.
De film brengt niet echt het batman gevoel mee, dat we zo goed kennen van de eerdere films.
Alhoewel deze film los moet staan van de andere, zou je wel hetzelfde gevoel moeten overbrengen.
Kijk naar de eerste twee batman-films, die brachten goed de donkere sfeer over. Tim Burton deed dat toen heel goed, Christopher Nolan heeft toch wat minder ervaring hiermee.
Wordt een tegevaller denk ik, deze film.
De bedoeling met deze film is Batman een beetje realistisch neer te zetten alsof hij in deze wereld zou kunnen bestaan. De Burton films waren donker jah, maar verre van realistisch en het zou gewoon niet realistisch zijn om alle gangen, steegjes, wegen, gebouwen donker te houden voor een realistische film. In ieder geval gaat het niet zo`n kitschshow worden als (quote:Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef superbezo het volgende:
Veel geld, grote namen, maar wordt toch een grote teleurstelling.
De film brengt niet echt het batman gevoel mee, dat we zo goed kennen van de eerdere films.
Alhoewel deze film los moet staan van de andere, zou je wel hetzelfde gevoel moeten overbrengen.
Kijk naar de eerste twee batman-films, die brachten goed de donkere sfeer over. Tim Burton deed dat toen heel goed, Christopher Nolan heeft toch wat minder ervaring hiermee.
Wordt een tegevaller denk ik, deze film.
We hebben er nu 2, waarvan 1 zo goed als onsterfelijk...quote:Op donderdag 21 april 2005 09:51 schreef superbezo het volgende:
Gelukkig is deze film dan wel weer wat serieuzer, maar feit blijft, de bad-guy in deze film is nou niet echt een sterke tegenstander
Waarschuwing voor de Vuurvos gebruikers: IE only...quote:
Ik moet 'm nog zien... Wat voor muziek is het?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Leuke trailer, foute muziekkeuze waar ik al bang voor was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |