quote:Loopbaan als speler:
Periode
1971-1973 AFC Ajax Eredivisie
1973-1977 Antwerp FC Jupiler League
1977-1978 Stormvogels Telstar Eerste Divisie
1978-1986 Sparta Rotterdam Eredivisie
1986-1987 AZ Eredivisie
quote:Loopbaan als trainer:
Periode
1986-1988 AZ Eredivisie Assistent-Trainer
1988-1991 AFC Ajax Eredivisie Assistent-Trainer
1991-1997 AFC Ajax Eredivisie Trainer
1997-2000 FC Barcelona Primera division Trainer
2000-2002 Nederland Bondscoach
2002-2003 FC Barcelona Primera Division Trainer
2003-2005 AFC Ajax Eredivisie Technisch Directeur
2005-heden AZ Eredivisie Trainer
quote:Prijzen:
* 1991/1992 UEFA Cup (Ajax)
* 1992/1993 Nederlandse Beker (Ajax)
* 1993/1994 Nederlandse Supercup (Ajax)
* 1993/1994 Nederlands Kampioenschap (Ajax)
* 1994/1995 Nederlandse Supercup (Ajax)
* 1994/1995 Nederlands Kampioenschap (Ajax)
* 1994/1995 Champions League (Ajax)
* 1994/1995 Wereldbeker (Ajax)
* 1995/1996 Nederlandse Supercup (Ajax)
* 1995/1996 Nederlands Kampioenschap (Ajax)
* 1995/1996 Europese Supercup (Ajax)
* 1997/1998 Europese Supercup (FC Barcelona)
* 1997/1998 Spaans Kampioenschap (FC Barcelona)
* 1997/1998 Spaanse Beker (FC Barcelona)
* 1998/1999 Spaans Kampioenschap (FC Barcelona)
quote:
Louis van Gaal was in de periode van seizoen 1991-1992 tot en met seizoen 1996-1997 coach van Ajax. In die periode behaalde hij zoveel successen met de Amsterdammers, dat Van Gaal tot de beste coaches mag worden gerekend die Ajax ooit heeft gehad. Hij won met Ajax de UEFA Cup in het seizoen 1991-1992, de KNVB beker in 1992-1993, werd drie keer kampioen van Nederland en zegevierde bovendien drie keer in de strijd om de Nederlandse Supercup. De Champions League won hij in het seizoen 1994-1995, Europese Supercup in het seizoen 1995-1996 en de Wereldbeker in het seizoen 1995-1996. Het seizoen 1994-1995 en 1995-1996 waren dan ook tropenjaren voor Louis van Gaal en het piepjonge Ajax. Na een teleurstellend seizoen 1996-1997, waarin de Amsterdammers geen enkele prijs pakten, besloot de geboren Amsterdammer naar FC Barcelona te vertrekken. Sindsdien ging het zelden goed in Amsterdam.
Qua persoon is het een vreselijke kerel, maar dat boeit ook niet. Hij is iig geen hiddink
Wat er in Oranje gebeurt is jammer, maar de spelers zijn uiteraard voor het grootste deel schuldig daaraan
quote:Wat denk je van zijn tijd bij Barcelona? En coaches als Hiddink, Advocaat etc. hebben een fatsoenlijke kans gekregen bij Oranje.
Op dinsdag 9 september 2003 08:17 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Dat bekwaam geloof ik niet echt hoor. Hij heeft 1 keer met ajax wat laten zien, daarna heeft ie overal gefaald en niks maar dan ook echt niks gepresteerd.Qua persoon is het een vreselijke kerel, maar dat boeit ook niet. Hij is iig geen hiddink
quote:Niet alleen de spelers hoor, coach ook zeker.
Op dinsdag 9 september 2003 08:25 schreef tweakhoer het volgende:
Als jij 2x kampioen worden met Barcelona falen noemt
De fans van Barcelona zijn redelijk veeleisend, bij een iets minder seizoen gaan ze direct met een de witte zakdoekjes zwaaien.Wat er in Oranje gebeurt is jammer, maar de spelers zijn uiteraard voor het grootste deel schuldig daaraan
Van Gaal was een goede coach bij ajax en de 1e keer bij Barca, Nu is hij niks meer.
Iets te veel perfectionist en te eigenwijs, zeker om bij Barca hetzelfde neer te zetten als Cruyff. Al deed ie het zeker niet slecht.
Ik had Van Gaal graag i.p.v. Dicky gezien naast een ex-international zoals van Hanegem, van Basten of Gullit. Maar daar zal hij wel net zoals Cruyff te dominant voor zijn qua persoonlijkheid.
De CV van Louis mag er in ieder geval zijn.
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 08:17 schreef ArnoKlaassen het volgende:Dat bekwaam geloof ik niet echt hoor. Hij heeft 1 keer met ajax wat laten zien, daarna heeft ie overal gefaald en niks maar dan ook echt niks gepresteerd.
Ik geloof dat je er een beetje naast zit Arno,hij heeft met Ajax 3 x het landskampioenschap,1x de knvb beker,1x uefa cup,1xwereldbeker,
1 x CL behaald + nog een CL finale,als jij dat 1 keertje noemt.......
Qua persoon is het een vreselijke kerel, maar dat boeit ook niet. Hij is iig geen hiddinkHoe weet je dat ?
Ken je hem?Grtz Montez
Als ie IETS losser zou zijn zou het echt een topper zijn....
Hij kon alleen altijd heel bot doen als er, in zijn ogen, domme vragen worden gesteld enzo. Ik vond dat wel cool, maar vele vinden dat dat weer te arro. Als je hem echter naast iemand zet die zinnig over voetbal kan praten en weet waar ie het over heeft dan is ie een gepassioneerd spreker die het erg goed kan uitleggen hoe het zit. Ik vind hem wel goed nu, heeft duidelijk geholpen dat ie op zijn bek is gegaan. Ook al geeft ie geen 'tactische fouten' toe uit die Oranjetijd (vond die Hasselbaink als rechtsbuiten anders maar ultradom), ik denk toch dat ie de kritiek van de spelers zich aangetrokken heeft over zijn ultraserieuze en strenge aanpak. Te schoolmeesterig, sfeer is 50% van het presteren zeggen ze wel es. Hij zit nu minder snel op de kast zit, hij ging altijd zo gespannen met de pers om. Had alleen niet moeten teruggaan naar Barca voor de 2e keer. Maar goed, hij zal wel zo relaxed zijn omdat ie goed betaald krijgt en geen druk meer heeft nu. Is toch even wat anders als je in de spotlight staat dan dat je aan de zijlijn commentaar geeft.
Bij mijn weten heeft-ie twee Spaanse landskampioensschappen binnen gesleept met Barca, en er zijn niet veel coaches die dat ook kunnen zeggen...
quote:Precies!
Op dinsdag 9 september 2003 09:17 schreef Doc het volgende:
Iedereen die maar beweerd dat-ie na Ajax niets gepresteerd heeft...Bij mijn weten heeft-ie twee Spaanse landskampioensschappen binnen gesleept met Barca, en er zijn niet veel coaches die dat ook kunnen zeggen...
Ook de opmerking van ArnoKlaassen raakt kant noch wal. Hij beweert namelijk dat van Gaal maar 1x iets heeft laten zien met Ajax. Ten eerste was die ene keer echt van een ongekent hoog niveau. Ajax verloor niet 1 wedstrijd in de competitie en pakte ook nog eens de CL. Ten tweede deed hij dat nog eens dunnetjes over in het jaar erna. Helaas geen CL toen maar wel in de finale!
Van Gaal hoort hoe dan ook tot de top-coaches van Nederland. Mensen die beweren dat hij een slechte coach is hebben geen verstand van voetbal of moeten hem gewoon niet. Dat laatste kan natuurlijk maar dat maakt hem geen slechte coach.
Van Gaal is een top man , maar volgens mij , alleen met jong spul. Hij moet mensen hebben die hij nog kan vormen. Geef van Gaal een team met 28 plusers en hij bakt er niets van . geef hem een team met 21 ers en hij maakt ze Champions League winnaars
quote:collega-jood... 020-eigen...
Op dinsdag 9 september 2003 08:52 schreef Rudy303 het volgende:
Kep hem gisteren op RTL4 gezien in de TOP 10 meest opgefokte personen.. Hij stond op 4 volgens mij maar had van mij op 1 mogen staan. Wat een ongelooflijk irritante, zelfingenomen kwal. Dat 'ie daar samen zit met zijn collega-jood Frits Barend na de uitschakeling van Oranje en dan durft te zeggen: "ik heb geen kapitale fouten gemaakt"... Maar ja, dat is weer 020-eigen.
Alsof het toeval is dat alleen Van Gaal steeds ruzie met de pers heeft....
quote:nog zo'n mislukte bondscoach
Op dinsdag 9 september 2003 12:11 schreef sjun het volgende:
Hij is geen Johan Cruyff.
quote:Hij heeft zich wel gebeterd de laatste tijd vind ik.
Op dinsdag 9 september 2003 12:19 schreef DutchGooner het volgende:
gewoon een zwaar irritant persoon
Hij behoort inderdaad tot de top van Nederland, ongeacht zijn relatie met de media. En hoe zouden jullie op den duur reageren als je elke keer maar van die suggestieve vragen krijgt?
quote:onmogelijk
Op dinsdag 9 september 2003 12:21 schreef zjroentje het volgende:[..]
Hij heeft zich wel gebeterd de laatste tijd vind ik.
quote:Cruyff kende zijn kwaliteiten en werd nooit bondstrainer.
Op dinsdag 9 september 2003 12:13 schreef Frenkie het volgende:[..]
nog zo'n mislukte bondscoach
quote:Met als toevoeging:
Op dinsdag 9 september 2003 12:19 schreef DutchGooner het volgende:
Hij heeft goed gepresteerd daar bij ajax,bij Barca was hij de laatste coach die prestaties heeft neergezet,totaal geflopt bij het NL elftal en verder gewoon een zwaar irritant persoon
Het was een lul, is een lul, en blijft een lul.
quote:Waarvoor dank..
Op dinsdag 9 september 2003 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
collega-jood... 020-eigen...Wat een toppost!
quote:wat hij zegt!
Op dinsdag 9 september 2003 08:41 schreef Krottekop het volgende:
Topcoach met lef en een uitgesproken mening, ben het vaak met zijn analyses eens. Destijds te weinig zelfkritiek en flexibiliteit, had het anders aan moeten pakken bij Oranje, al waren de spelers de grootste schuldigen.Iets te veel perfectionist en te eigenwijs, zeker om bij Barca hetzelfde neer te zetten als Cruyff. Al deed ie het zeker niet slecht.
Ik had Van Gaal graag i.p.v. Dicky gezien naast een ex-international zoals van Hanegem, van Basten of Gullit. Maar daar zal hij wel net zoals Cruyff te dominant voor zijn qua persoonlijkheid.
De CV van Louis mag er in ieder geval zijn.
http://www.beijen.net/frank/cvs/gaal-l-van.htm
quote:terecht kritiek? flikker een eind op! die idioten van een pers hebben geen verstand van voetbal en maar roepen: o wat is van gaal heetgebakerd, om hun eigen onkunde te verbergen!
Op dinsdag 9 september 2003 12:03 schreef Cruoninga het volgende:
Een gore zak. Hij zou in sommige gevallen best een goede trainer zijn maar iemand die met Oranje niet het WK haalt en daarna zo'n grote bek durft op te zetten tegen de pers die natuurlijk terecht kritiek levert mag van mij morgen dood vallen. Als je bondscoach bent moet je niet raar opkijken als je prestatie's gevolgd worden door een heel land.Alsof het toeval is dat alleen Van Gaal steeds ruzie met de pers heeft....
quote:en jij bent?
Op dinsdag 9 september 2003 14:13 schreef ShelbyMustang het volgende:[..]
terecht kritiek? flikker een eind op! die idioten van een pers hebben geen verstand van voetbal en maar roepen: o wat is van gaal heetgebakerd, om hun eigen onkunde te verbergen!
quote:moeilijk he lezen. je moet gewoon geen poep praten!
Op dinsdag 9 september 2003 14:16 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en jij bent?
quote:het gaat erom dat jij geen respect hebt voor iemands mening,en dat voor 1 van je eerste posts in VBL waar juist iedereen respect voor elkaar heeft!
Op dinsdag 9 september 2003 14:18 schreef ShelbyMustang het volgende:[..]
moeilijk he lezen. je moet gewoon geen poep praten!
quote:respect? en jij hoeft dat niet te hebben voor van gaal?
Op dinsdag 9 september 2003 14:20 schreef DutchGooner het volgende:[..]
het gaat erom dat jij geen respect hebt voor iemands mening,en dat voor 1 van je eerste posts in VBL waar juist iedereen respect voor elkaar heeft!
quote:LOL
Op dinsdag 9 september 2003 14:22 schreef ShelbyMustang het volgende:[..]
respect? en jij hoeft dat niet te hebben voor van gaal?
quote:en je reactie inhoudelijk? die moet je nu nog bedenken...
Op dinsdag 9 september 2003 14:20 schreef DutchGooner het volgende:[..]
het gaat erom dat jij geen respect hebt voor iemands mening,en dat voor 1 van je eerste posts in VBL waar juist iedereen respect voor elkaar heeft!
quote:jij opent een topic om te vragen wat andere van hem vinden en dan zijn er uiteraard mensen die het niet met je eens zijn.
Op dinsdag 9 september 2003 14:22 schreef ShelbyMustang het volgende:[..]
respect? en jij hoeft dat niet te hebben voor van gaal?
Ik heb respect voor zijn prestaties maar verder is ie zwaar irritant
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 09-09-2003 14:30]
Die twee landstitels in de Liga,kan hij in ze reet stoppen,dat heeft hij niet gedaan,dat hebben de spelers van Barça gedaan,hij was bezig met belangrijke spelers/catalanen wegtewerken.
A La Merda Aquest Home...
quote:Een belangrijke catalaan die nu naar het beruchte Celtic gaat...
Op dinsdag 9 september 2003 14:36 schreef El_Catalan het volgende:Die twee landstitels in de Liga,kan hij in ze reet stoppen,dat heeft hij niet gedaan,dat hebben de spelers van Barça gedaan,hij was bezig met belangrijke spelers/catalanen wegtewerken.
A La Merda Aquest Home...
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Een belangrijke catalaan die nu naar het beruchte Celtic gaat...
quote:De la Pena.
Op dinsdag 9 september 2003 14:39 schreef El_Catalan het volgende:[..]
quote:Is geen Catalaan. Maar leuk voor hem dat hij naar Celtic gaat inplaats van Apañol
Op dinsdag 9 september 2003 14:39 schreef zjroentje het volgende:[..]
De la Pena.
quote:hij was toch HET toonbeeld van Barca op dat moment?
Op dinsdag 9 september 2003 14:40 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Is geen Catalaan. Maar leuk voor hem dat hij naar Celtic gaat inplaats van Apañol
quote:Jup,maar meer toonbeeld dan Guardiola niet.
Op dinsdag 9 september 2003 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
hij was toch HET toonbeeld van Barca op dat moment?
Iemand die een speler op rechtbuiten zet, omdat hij er in de jeugd weleens heeft gespeeld (Remember..?? die "geweldige" prestatie tegen Ierland). Spoort gewoon niet
quote:en op basis daarvan beoordeel je van gaal? zegt meer over jou dan over van gaal...
Op dinsdag 9 september 2003 17:06 schreef Duiveltja het volgende:
Von GalIemand die een speler op rechtbuiten zet, omdat hij er in de jeugd weleens heeft gespeeld (Remember..?? die "geweldige" prestatie tegen Ierland). Spoort gewoon niet
Op het moment dat hij een groep treft met vedettes, die polariserend zijn binnen een selectie en door ervaringen elders niet klakkeloos in Louis' systeem willen spelen, krijgt hij het moeilijk.
Conclusie: Louis moet jeugdtrainer worden.
Ik ben nieuwsgierig
Topic-kickje voor Tong80
quote:Ehm. Als ik moet gokken denk ik van wel. Ik denk ook dat-ie wat dat betreft met Koeman een goede heeft: die laat zich denk ik niet snel overbluffen door Van Gaal. Ik denk dat die goed genoeg met elkaar op kunnen schieten om niet in een echt conflict te geraken. Bij een willekeurige andere trainer zou ik het moeilijker inzien.
Op zaterdag 11 oktober 2003 10:59 schreef methodmich het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig... Kan Louis voldoende afstand nemen van het trainerschap?
Nee:quote:Op zaterdag 11 oktober 2003 10:59 schreef methodmich het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig... Kan Louis voldoende afstand nemen van het trainerschap?
NOS-teletekst p.665quote:**Louis van Gaal treedt per 1 juli als
trainer in dienst van AZ. Hij volgt Co
Adriaanse op, die het bij de Alkmaarders
na dit seizoen voor gezien houdt.
De oud-coach van Ajax, Barcelona en het
Nederlands elftal voldoet volledig aan
de eisen van AZ, stelt de club op zijn
website. Er werd een trainer gezocht die
waarde hecht aan discipline, aanvallend
voetbal wil spelen en ervaring heeft.
Van Gaal over zijn nieuwe werkgever: "AZ
is een stabiele organisatie, waarin ik
goed denk te kunnen functioneren. De
spelersgroep biedt genoeg mogelijkheden
en de ambitie van de club sluit aan op
mijn eigen ambities. "Van Gaal was tot
oktober technisch directeur bij Ajax.
Niet bij mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Moedige beslissing. Zo wordt AZ er in ieder geval niet geliefder op lijkt me
Ben ook wel benieuwd in hoeverre die kwaliteit dezelfde blijft.quote:de kwaliteit van de spelersgroep biedt voldoende mogelijkheden
Dat vroeg ik me ook gelijk af. Ik dacht meteen weer aan de ronde cirkel.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Zal Louis bij zijn presentatie ook weer gaan dichten?
Joh ?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
En hij is op dreef bij De Wedstrijden.
Vertel, wat zegt ie allemaal... Ik heb het niet gezien.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
En hij is op dreef bij De Wedstrijden.
Dat had je terug kunnen lezen in een inmiddels gesloten topicquote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Vertel, wat zegt ie allemaal... Ik heb het niet gezien.
Laatste post was in 2005, verder is deze lijst er niet voor niets: Handige voetbal-linkjes!quote:Op zondag 26 februari 2006 19:53 schreef tong80 het volgende:
Het schijnt dat ik dit totaal gedateerde topic omhoog moet kicken al is ie verouderd en weet geen hond meer waar ze het 3 jaar geleden over hadden.
Ik kende heel dat topic nietquote:Op zondag 26 februari 2006 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laatste post was in 2005, verder is deze lijst er niet voor niets: Handige voetbal-linkjes!
Toen won hij alles, dan is hij altijd gezellig.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt niet in je active topics voor natuurlijk.
Ik vind Louis wel weer een zuurpruim geworden, hij begon het seizoen zo relaxed.
kusje terug
"I have two balls..."quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:06 schreef Stefkuh het volgende:
Van Gaal in't ENgels tegen Hedrick en Davis.. het blijft ook ene figuur ook hoor die Van Gaal...
Zat het net te bedenken. Eerst die keukenboerreclame en nu ook al mediamarkrt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:56 schreef Radegast het volgende:
Betaalt AZ zo slecht dat Louis allemaal bij loopt te klussen?
Wat een treurigheid zeg, die Mediamarkt-reclame...
Charmeoffensief...quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:56 schreef Radegast het volgende:
Betaalt AZ zo slecht dat Louis allemaal bij loopt te klussen?
Wat een treurigheid zeg, die Mediamarkt-reclame...
Precies.quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:45 schreef Suijk het volgende:
Dat heeft zo'n jongen toch helemaal niet nodig...
zou ik ook vinden als ik er geld voor krijgquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies.
Maar misschien vindt hij het gewoon leuk om dit soort dingen erbij te doen?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:45 schreef Suijk het volgende:
Dat heeft de Mediamarkt toch helemaal niet nodig...
quote:Op zondag 9 april 2006 15:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Zijn wij nou zo goedkoop of zijn jullie nou zo duur?
Zeg dat nou niet zeg gewoon wat je ervan vind zonder die onzin.quote:Op zondag 23 april 2006 20:59 schreef RijstNatie het volgende:
joodse kapsones
Ron Jans lacht altijd, hij zat er eerder gewoon als een dood vogeltje bij. Objectief gezien heeft Louis trouwens - zoals altijd - gewoon helemaal gelijk. Teams die niet willen voetballen, moeten gestraft worden door te verliezen, niet beloond worden door te winnen. Maar hij is niet in de positie om zich zo erover te uiten, zeker niet zo direct.quote:Op zondag 23 april 2006 21:02 schreef calvobbes het volgende:
Maar wel leuk om te zien dat Ron Jans gewoon blijft lachen en het allemaal over zich heen laat komen
Net alsof wij niet wilden voetballen..wat een onzin.quote:Op zondag 23 april 2006 21:08 schreef twi het volgende:
Teams die niet willen voetballen, moeten gestraft worden door te verliezen, niet beloond worden door te winnen.
Hoe dan ook, Louis blijft een prachtig figuur
Weet je dat heeeeel zeker?quote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef Ungeheuer het volgende:
En te denken dat ik nog zo'n medelijden met hem had in de Euroborg. Was de enige die niet zat te zwaaien.
Los van de vraag wie beter was: Groningen had volkomen gelijk om tijd te gaan rekken en het is aan de scheidsrehter om daar tegenop te treden, niet aan de mensen van Groningen. De verwijten van Van Gaal slaan dan ook nergens op.quote:Op zondag 23 april 2006 21:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Net alsof wij niet wilden voetballen..wat een onzin.
Louis moet niet zeuren, afgelopen donderdag kwamen ze er niet aan te pas en waren wij gewoon beter. Vandaag was het proberen die voorsprong vast te houden, volkomen logisch in de positie waarin we zaten. Dus ga niet lopen lullen dat wij een team zijn die niet willen voetballen. Vraag me af of je het uberhaupt wel gezien hebt (de wedstrijd).
1) hij had gelijkquote:Op zondag 23 april 2006 21:35 schreef maril het volgende:
Net gezien bij studio sport, t blijft een raar mannetje die Van Gaal.
maar gelijk of ongelijk hij moet zijn colega niet zo afvallen.
Ik heb overigens aan beide heren een hekel. dat ff terzijde.
Vanaf vandaag pas?quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ben vanaf vandaag afgeknapt op van Gaal./ Verliezen hoor je in stijl te ndoen ongeacht vje spelopvatting. Hij viel van mijn voetstuk. Helaas.
Ja hij spoort nietquote:
Aaaahhquote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij spoort niet
Mar ik erken dat ik het verkeerd heb gezien.
Erger me steeds meer aan die man. Vreselijke vent.quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef Beschouw het volgende:
Wat een eikel die Van Gaal. Ook verliezen hoort bij sport.
Wat een enorme LUL zegquote:Op zondag 23 april 2006 21:22 schreef Ungeheuer het volgende:
http://www.talpatv.nl/web/show/id=47944/contentid=131962
persconferentie
Dan had Louis daar maar even voor moeten zorgen. Hij zegt tegelijkertijd wel dat tijdrekken een goede manier is om te winnen. Hij verwijt FCG dus niets, maar benadert Ron Jans absoluut respectloos. Dat is het teken van een hele kleine verliezer. Overigens wordt FCG nu ten onrechte als een ploeg neergezet die enkel door tijdrekken en geluk de volgende ronde heeft gehaald. Heb jij beide wedstrijden in zijn geheel gezien? Of geloof je Louis op zijn mooie ogen?quote:Op zondag 23 april 2006 21:08 schreef twi het volgende:
Teams die niet willen voetballen, moeten gestraft worden door te verliezen, niet beloond worden door te winnen.
quote:Op maandag 24 april 2006 09:06 schreef Suijk het volgende:
Jans kan ook gewoon keihard lachen natuurlijk.
Weer een beetje sneu van Louis dit.
Ik vind die playoffs wel wat hebben. Ik ben ook wat meer van de amerikaanse sporten en daar heb je alleen maar playoffs. Alleen is dit weer een beetje een net niet playoff. In 2 wedstrijden en alleen voor de voorondes CL of eufacup. Ze kunnen beter doen dat het bepaald of je uit of thuisvoordeel hebt en dan best of 3 ofzo. Nog iets meer VS systeem. Maar dat zullen de echte oerhollandse voetbalfans wel niks vinden.quote:Op maandag 24 april 2006 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een slechte verliezer! Ik vind dat play-offs systeem ook ruk tot en met en ik snap dan ook de frustratie die dit met zich meebrengt als je op deze manier de CL misloopt... maar om je zo af te reageren op je collega trainer...
Hetzelfde geldt trouwens voor Perez![]()
Het verschil met de VS is dat die liga's eenzaam aan de top staan. Daardoor kunnen ze zaken als salarycaps invoeren en spelen zaken als plaatsing voor internationaal voetbal (of ijshockey/honkbal/basketball/American Football) niet. Dat maakt nogal een verschil.quote:Op maandag 24 april 2006 09:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vind die playoffs wel wat hebben. Ik ben ook wat meer van de amerikaanse sporten en daar heb je alleen maar playoffs. Alleen is dit weer een beetje een net niet playoff. In 2 wedstrijden en alleen voor de voorondes CL of eufacup. Ze kunnen beter doen dat het bepaald of je uit of thuisvoordeel hebt en dan best of 3 ofzo. Nog iets meer VS systeem. Maar dat zullen de echte oerhollandse voetbalfans wel niks vinden.
Maar wanneer je de playoff dus over meerdere wedstrijden doet. Dus niet 1 keer uit en 1 keer thuis maar best of 3 of 5 ofzo dan wint dus wel altijd de sterkste en heb je niet dat je door 1 slechte wedstrijd onmogelijk terug kunt komen. Zoals AZ dus is overkomen.quote:Op maandag 24 april 2006 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het verschil met de VS is dat die liga's eenzaam aan de top staan. Daardoor kunnen ze zaken als salarycaps invoeren en spelen zaken als plaatsing voor internationaal voetbal (of ijshockey/honkbal/basketball/American Football) niet. Dat maakt nogal een verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |