Weet je dat heeeeel zeker?quote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef Ungeheuer het volgende:
En te denken dat ik nog zo'n medelijden met hem had in de Euroborg. Was de enige die niet zat te zwaaien.
Los van de vraag wie beter was: Groningen had volkomen gelijk om tijd te gaan rekken en het is aan de scheidsrehter om daar tegenop te treden, niet aan de mensen van Groningen. De verwijten van Van Gaal slaan dan ook nergens op.quote:Op zondag 23 april 2006 21:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Net alsof wij niet wilden voetballen..wat een onzin.
Louis moet niet zeuren, afgelopen donderdag kwamen ze er niet aan te pas en waren wij gewoon beter. Vandaag was het proberen die voorsprong vast te houden, volkomen logisch in de positie waarin we zaten. Dus ga niet lopen lullen dat wij een team zijn die niet willen voetballen. Vraag me af of je het uberhaupt wel gezien hebt (de wedstrijd).
1) hij had gelijkquote:Op zondag 23 april 2006 21:35 schreef maril het volgende:
Net gezien bij studio sport, t blijft een raar mannetje die Van Gaal.
maar gelijk of ongelijk hij moet zijn colega niet zo afvallen.
Ik heb overigens aan beide heren een hekel. dat ff terzijde.
Vanaf vandaag pas?quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ben vanaf vandaag afgeknapt op van Gaal./ Verliezen hoor je in stijl te ndoen ongeacht vje spelopvatting. Hij viel van mijn voetstuk. Helaas.
Ja hij spoort nietquote:
Aaaahhquote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij spoort niet
Mar ik erken dat ik het verkeerd heb gezien.
Erger me steeds meer aan die man. Vreselijke vent.quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef Beschouw het volgende:
Wat een eikel die Van Gaal. Ook verliezen hoort bij sport.
Wat een enorme LUL zegquote:Op zondag 23 april 2006 21:22 schreef Ungeheuer het volgende:
http://www.talpatv.nl/web/show/id=47944/contentid=131962
persconferentie
Dan had Louis daar maar even voor moeten zorgen. Hij zegt tegelijkertijd wel dat tijdrekken een goede manier is om te winnen. Hij verwijt FCG dus niets, maar benadert Ron Jans absoluut respectloos. Dat is het teken van een hele kleine verliezer. Overigens wordt FCG nu ten onrechte als een ploeg neergezet die enkel door tijdrekken en geluk de volgende ronde heeft gehaald. Heb jij beide wedstrijden in zijn geheel gezien? Of geloof je Louis op zijn mooie ogen?quote:Op zondag 23 april 2006 21:08 schreef twi het volgende:
Teams die niet willen voetballen, moeten gestraft worden door te verliezen, niet beloond worden door te winnen.
quote:Op maandag 24 april 2006 09:06 schreef Suijk het volgende:
Jans kan ook gewoon keihard lachen natuurlijk.
Weer een beetje sneu van Louis dit.
Ik vind die playoffs wel wat hebben. Ik ben ook wat meer van de amerikaanse sporten en daar heb je alleen maar playoffs. Alleen is dit weer een beetje een net niet playoff. In 2 wedstrijden en alleen voor de voorondes CL of eufacup. Ze kunnen beter doen dat het bepaald of je uit of thuisvoordeel hebt en dan best of 3 ofzo. Nog iets meer VS systeem. Maar dat zullen de echte oerhollandse voetbalfans wel niks vinden.quote:Op maandag 24 april 2006 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een slechte verliezer! Ik vind dat play-offs systeem ook ruk tot en met en ik snap dan ook de frustratie die dit met zich meebrengt als je op deze manier de CL misloopt... maar om je zo af te reageren op je collega trainer...
Hetzelfde geldt trouwens voor Perez![]()
Het verschil met de VS is dat die liga's eenzaam aan de top staan. Daardoor kunnen ze zaken als salarycaps invoeren en spelen zaken als plaatsing voor internationaal voetbal (of ijshockey/honkbal/basketball/American Football) niet. Dat maakt nogal een verschil.quote:Op maandag 24 april 2006 09:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vind die playoffs wel wat hebben. Ik ben ook wat meer van de amerikaanse sporten en daar heb je alleen maar playoffs. Alleen is dit weer een beetje een net niet playoff. In 2 wedstrijden en alleen voor de voorondes CL of eufacup. Ze kunnen beter doen dat het bepaald of je uit of thuisvoordeel hebt en dan best of 3 ofzo. Nog iets meer VS systeem. Maar dat zullen de echte oerhollandse voetbalfans wel niks vinden.
Maar wanneer je de playoff dus over meerdere wedstrijden doet. Dus niet 1 keer uit en 1 keer thuis maar best of 3 of 5 ofzo dan wint dus wel altijd de sterkste en heb je niet dat je door 1 slechte wedstrijd onmogelijk terug kunt komen. Zoals AZ dus is overkomen.quote:Op maandag 24 april 2006 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het verschil met de VS is dat die liga's eenzaam aan de top staan. Daardoor kunnen ze zaken als salarycaps invoeren en spelen zaken als plaatsing voor internationaal voetbal (of ijshockey/honkbal/basketball/American Football) niet. Dat maakt nogal een verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |