quote:Jup,maar meer toonbeeld dan Guardiola niet.
Op dinsdag 9 september 2003 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
hij was toch HET toonbeeld van Barca op dat moment?
Iemand die een speler op rechtbuiten zet, omdat hij er in de jeugd weleens heeft gespeeld (Remember..?? die "geweldige" prestatie tegen Ierland). Spoort gewoon niet
quote:en op basis daarvan beoordeel je van gaal? zegt meer over jou dan over van gaal...
Op dinsdag 9 september 2003 17:06 schreef Duiveltja het volgende:
Von GalIemand die een speler op rechtbuiten zet, omdat hij er in de jeugd weleens heeft gespeeld (Remember..?? die "geweldige" prestatie tegen Ierland). Spoort gewoon niet
Op het moment dat hij een groep treft met vedettes, die polariserend zijn binnen een selectie en door ervaringen elders niet klakkeloos in Louis' systeem willen spelen, krijgt hij het moeilijk.
Conclusie: Louis moet jeugdtrainer worden.
Ik ben nieuwsgierig
Topic-kickje voor Tong80
quote:Ehm. Als ik moet gokken denk ik van wel. Ik denk ook dat-ie wat dat betreft met Koeman een goede heeft: die laat zich denk ik niet snel overbluffen door Van Gaal. Ik denk dat die goed genoeg met elkaar op kunnen schieten om niet in een echt conflict te geraken. Bij een willekeurige andere trainer zou ik het moeilijker inzien.
Op zaterdag 11 oktober 2003 10:59 schreef methodmich het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig... Kan Louis voldoende afstand nemen van het trainerschap?
Nee:quote:Op zaterdag 11 oktober 2003 10:59 schreef methodmich het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig... Kan Louis voldoende afstand nemen van het trainerschap?
NOS-teletekst p.665quote:**Louis van Gaal treedt per 1 juli als
trainer in dienst van AZ. Hij volgt Co
Adriaanse op, die het bij de Alkmaarders
na dit seizoen voor gezien houdt.
De oud-coach van Ajax, Barcelona en het
Nederlands elftal voldoet volledig aan
de eisen van AZ, stelt de club op zijn
website. Er werd een trainer gezocht die
waarde hecht aan discipline, aanvallend
voetbal wil spelen en ervaring heeft.
Van Gaal over zijn nieuwe werkgever: "AZ
is een stabiele organisatie, waarin ik
goed denk te kunnen functioneren. De
spelersgroep biedt genoeg mogelijkheden
en de ambitie van de club sluit aan op
mijn eigen ambities. "Van Gaal was tot
oktober technisch directeur bij Ajax.
Niet bij mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Moedige beslissing. Zo wordt AZ er in ieder geval niet geliefder op lijkt me
Ben ook wel benieuwd in hoeverre die kwaliteit dezelfde blijft.quote:de kwaliteit van de spelersgroep biedt voldoende mogelijkheden
Dat vroeg ik me ook gelijk af. Ik dacht meteen weer aan de ronde cirkel.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Zal Louis bij zijn presentatie ook weer gaan dichten?
Joh ?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
En hij is op dreef bij De Wedstrijden.
Vertel, wat zegt ie allemaal... Ik heb het niet gezien.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
En hij is op dreef bij De Wedstrijden.
Dat had je terug kunnen lezen in een inmiddels gesloten topicquote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Vertel, wat zegt ie allemaal... Ik heb het niet gezien.
Laatste post was in 2005, verder is deze lijst er niet voor niets: Handige voetbal-linkjes!quote:Op zondag 26 februari 2006 19:53 schreef tong80 het volgende:
Het schijnt dat ik dit totaal gedateerde topic omhoog moet kicken al is ie verouderd en weet geen hond meer waar ze het 3 jaar geleden over hadden.
Ik kende heel dat topic nietquote:Op zondag 26 februari 2006 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laatste post was in 2005, verder is deze lijst er niet voor niets: Handige voetbal-linkjes!
Toen won hij alles, dan is hij altijd gezellig.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt niet in je active topics voor natuurlijk.
Ik vind Louis wel weer een zuurpruim geworden, hij begon het seizoen zo relaxed.
kusje terug
"I have two balls..."quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:06 schreef Stefkuh het volgende:
Van Gaal in't ENgels tegen Hedrick en Davis.. het blijft ook ene figuur ook hoor die Van Gaal...
Zat het net te bedenken. Eerst die keukenboerreclame en nu ook al mediamarkrt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:56 schreef Radegast het volgende:
Betaalt AZ zo slecht dat Louis allemaal bij loopt te klussen?
Wat een treurigheid zeg, die Mediamarkt-reclame...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |