De voorgaande delen:
Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !
[POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II)
[POL] Het derde Slowchat Café
[Slowchat] POL Café numeros quatro
[Slowchat] Politieke borrelpraat -deel 5
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 6
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 7
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 8
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 9
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 10
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 11
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 12
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 13
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 14
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 15
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 16
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 17
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 18-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 19-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 20-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 21-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 22-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 23-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 24-
[Slowchat] W.v.t.p.t.k. - deel 26
[Slowchat] n.h.t.t.m.g.l.o.p.o.d.n.a.p. - deel 27
[Slowchat] b.h.d.l.p.o.o.e.l.m.w.e.h.v.i.v.d.i. 28
[Slowchat] i.p.s. -29-
[Slowchat] k.i.e.l. -30-
[Slowchat] p.h.o.p. -31-
[Slowchat] De Fok! Nostra -32-
[Slowchat] De Fok! Nostra -33-
[Slowchat] De Fok! Nostra -34-
[Slowchat] De Fok! Nostra -35-
Dus eigenlijk is het deel 35 36.
Game on
Geëdit door moderator, zodat aangepaste nummering goed staat.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 02-09-2003 23:27]
quote:Dat komt in het weekend nog wel.
Op dinsdag 2 september 2003 22:16 schreef du_ke het volgende:
Waar blijven die statistieken.
Ik stop maar weer, morgen nog werken, en dan weekend. Het komt door het huidige kabinet dat er te weinig werk is.
Daardoor heb ik nu dat vervelende weekend al.
quote:Die bestaan nog niet zo lang. Dus zoveel invloed hebben ze niet gehad in die verdorven 150 jaar.
Op dinsdag 2 september 2003 22:19 schreef thetruth het volgende:
De SP
quote:Da's de oudste he?
Op dinsdag 2 september 2003 22:35 schreef zakjapannertje het volgende:
de S-G-P bedoel je zeker
Tenminste dat meen ik me te herinneren.
quote:Zal ik de nummering eens even bij gaan werken?
Op dinsdag 2 september 2003 22:11 schreef Sidekick het volgende:
Dus eigenlijk is het deel 35.
quote:Dat kan
Op dinsdag 2 september 2003 23:13 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Zal ik de nummering eens even bij gaan werken?
quote:Goed nieuws
Amerikaans Hof verklaart honderden doodvonnissen ongeldigUitgegeven: 2 september 2003 23:01
SAN FRANCISCO - Een Amerikaanse federaal Hof van Beroep heeft dinsdag circa honderd doodvonnissen in de staten Arizona, Montana en Idaho vernietigd. Volgens het hof in San Francisco is in de betreffende rechtszaken de doodstraf ten oprechte opgelegd door een rechter en niet door een jury.
Het Amerikaanse Hooggerechtshof oordeelde vorig jaar dat alleen een jury de doodstraf kan opleggen. De rechters van het Hof van Beroep besloten met acht tegen drie stemmen dat de betrokken doodvonnissen in de drie staten in levenslang moeten worden omgezet.
(nu.nl
En voor wie zich afvraagt waar nummero 25 is gebleven....
quote:Daar dus.
Op dinsdag 2 september 2003 23:25 schreef Kozzmic het volgende:
Nummering aangepast, tevens titel van dit topic gewijzigd (slowchat is POLchat geworden).En voor wie zich afvraagt waar nummero 25 is gebleven....
[Slowchat] Politieke Borrelpraat deel 25
maar hij is nog steeds mod??
Welke is de beste?
- [POLchat] De puinhopen van 150 jaar politiek -36-
- [POLchat -36-] De puinhopen van 150 jaar politiek
- [POLchat] -36- De puinhopen van 150 jaar politiek
- [36e POLchat] De puinhopen van 150 jaar politiek
Invoering van democratie = best geweest, constitutionele monarchie: ook allemaal best, zij het wat stupide om mensen boven anderen te plaatsen door geboorte, de politiek is echter een beetje al die jaren verziekt door jawel, het geloof, had deze 2 gescheiden gehouden en we hadden het veel beter gehad
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:34 schreef Kozzmic het volgende:[..]
quote:Ik ga voor: [POLcafe] De puinhopen van 150 jaar politiek -36-
Op dinsdag 2 september 2003 23:36 schreef Kozzmic het volgende:
Ik zat nog wel even te denken over de titel van dit topic...Welke is de beste?
quote:Die is maar 6 reacties lang.
Op dinsdag 2 september 2003 23:25 schreef Kozzmic het volgende:
Nummering aangepast, tevens titel van dit topic gewijzigd (slowchat is POLchat geworden).En voor wie zich afvraagt waar nummero 25 is gebleven....
[Slowchat] Politieke Borrelpraat deel 25
quote:[POLCafe] Anders en Beter 37
quote:PolChatCafé deel 36: De puynhopen van 1 jaar Kozzmic!
Op woensdag 3 september 2003 10:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Puinhopen van 150 jaar politiek?? Mijn geschiedeniskennis is niet bijster geweldig, maar was daarvoor geen politiek??
PolChatCafé deel 36 de puinhopen van politiek lijkt mij een mooie suggestie voor de topictitel.
A.s. zaterdag bestaat niet alleen POL een jaar, maar ben ik ook een jaar mod!
quote:Ons huidige stelsel dateert van 1848. Zit die 150 jaar er niet ver vanaf toch?
Op woensdag 3 september 2003 10:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Puinhopen van 150 jaar politiek?? Mijn geschiedeniskennis is niet bijster geweldig, maar was daarvoor geen politiek??
PolChatCafé deel 36 de puinhopen van politiek lijkt mij een mooie suggestie voor de topictitel.
quote:
- [POLchat] De puinhopen van 150 jaar politiek -37-
quote:Gefeli! en een mooie titel!
Op woensdag 3 september 2003 10:55 schreef Kozzmic het volgende:[..]
PolChatCafé deel 36: De puynhopen van 1 jaar Kozzmic!
A.s. zaterdag bestaat niet alleen POL een jaar, maar ben ik ook een jaar mod!
quote:5 jaar
Op woensdag 3 september 2003 10:56 schreef Parabola het volgende:[..]
Ons huidige stelsel dateert van 1848. Zit die 150 jaar er niet ver vanaf toch?
quote:Je mag dan weinig benul van geschiedenis hebben, rekenen kan je!
Op woensdag 3 september 2003 11:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
5 jaar
Goedemorgen allemaal trouwens Nog net op tijd...
quote:hmmmz, ik raakte eerder mijn vertrouwen in de journalistiek kwijt, eerlijk gezegd. Ik vond de belichting nogal eenzijdig, en daarmee bedoel ik niet de opstelling van de lampen.
Op woensdag 3 september 2003 11:55 schreef Maerycke het volgende:
Welk een geweldige titel...Zeker na het aanschouwen van het eerste deel van die geweldige documentaire van afgelopen vrijdag overigens.. Persoonlijk raak ik mijn vertrouwen in de politiek wel acuut kwijt na het zien van dat soort bagger...
Goedemorgen allemaal trouwens
Nog net op tijd...
Ook nog net een g'môgeh, btw
quote:M'n vertrouwen in de journalistiek was er sowieso al niet. Uiteraard was het eenzijdig belicht, maar het gaf wel heel duidelijk aan dat het er in de politiek niet heel erg anders aan toe gaat dan in het gemiddelde grote bedrijf. Veel geneuzel over onbelangrijke details en de ego's die met elkaar botsen over dingen die niet ter zake doen.
Op woensdag 3 september 2003 11:56 schreef Parabola het volgende:[..]
hmmmz, ik raakte eerder mijn vertrouwen in de journalistiek kwijt, eerlijk gezegd. Ik vond de belichting nogal eenzijdig, en daarmee bedoel ik niet de opstelling van de lampen.
Ook nog net een g'môgeh, btw
Ik miste het elan en de betrokkenheid.. de bezieling zoals je wilt om dingen voor elkaar te krijgen.
quote:Ik had eerlijk gezegd al tijden niet de illusie dat deze bezieling bij meer dan 10% van de kamerleden bestaat. Het grootste deel van de politici maakt gewoon carrière, en daar is op zich niks mis mee. Zo lang ze grosso modo hun werk maar goed doen.
Op woensdag 3 september 2003 11:58 schreef Maerycke het volgende:[..]
M'n vertrouwen in de journalistiek was er sowieso al niet. Uiteraard was het eenzijdig belicht, maar het gaf wel heel duidelijk aan dat het er in de politiek niet heel erg anders aan toe gaat dan in het gemiddelde grote bedrijf. Veel geneuzel over onbelangrijke details en de ego's die met elkaar botsen over dingen die niet ter zake doen.
Ik miste het elan en de betrokkenheid.. de bezieling zoals je wilt om dingen voor elkaar te krijgen.
Geen goedemorgen meer btw
quote:Dat was ook de opmerking van een media-adviseur de volgende ochtend op de radio: Je krijgt een zelfde documentaire als je in een bedrijf op dezelfde manier gaat filmen. Het voegt niks toe of af aan de wijze waarop die mensen politiek bedrijven.
Op woensdag 3 september 2003 11:58 schreef Maerycke het volgende:[..]
M'n vertrouwen in de journalistiek was er sowieso al niet. Uiteraard was het eenzijdig belicht, maar het gaf wel heel duidelijk aan dat het er in de politiek niet heel erg anders aan toe gaat dan in het gemiddelde grote bedrijf. Veel geneuzel over onbelangrijke details en de ego's die met elkaar botsen over dingen die niet ter zake doen.
Gelukkig heb ik het niet gezien en ben ik ook niet van plan te gaan kijken.
quote:Inderdaad! Goedemiddag allemaal
Op woensdag 3 september 2003 12:02 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik had eerlijk gezegd al tijden niet de illusie dat deze bezieling bij meer dan 10% van de kamerleden bestaat. Het grootste deel van de politici maakt gewoon carrière, en daar is op zich niks mis mee. Zo lang ze grosso modo hun werk maar goed doen.
Geen goedemorgen meer btw
Het is gewoon een carriere ... maar dat werd dan ook zo zichtbaar in beeld gebracht. Mensen zitten daar om de dag door te komen voornamelijk, niet om Nederland op weg te helpen naar iets beters. Noem me naief, maar ik had toch een andere instelling verwacht.
Volgens mij kom je daar als nieuw kamerlid met veel idealen ook ontzettend snel van een koude kermis thuis.
quote:Wile
Op woensdag 3 september 2003 12:04 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dat was ook de opmerking van een media-adviseur de volgende ochtend op de radio: Je krijgt een zelfde documentaire als je in een bedrijf op dezelfde manier gaat filmen. Het voegt niks toe of af aan de wijze waarop die mensen politiek bedrijven.
Gelukkig heb ik het niet gezien en ben ik ook niet van plan te gaan kijken.
Het is dan ook gewoon een bedrijf. Dezelfde kneuterigheid en "grote wandelgangen" geroddel is duidelijk te herkennen.
Waarom ga je trouwens niet kijken, Wile?
quote:Goedenmiddag samen!
Op woensdag 3 september 2003 12:05 schreef Maerycke het volgende:[..]
Inderdaad! Goedemiddag allemaal
Het is gewoon een carriere ... maar dat werd dan ook zo zichtbaar in beeld gebracht. Mensen zitten daar om de dag door te komen voornamelijk, niet om Nederland op weg te helpen naar iets beters. Noem me naief, maar ik had toch een andere instelling verwacht.
Volgens mij kom je daar als nieuw kamerlid met veel idealen ook ontzettend snel van een koude kermis thuis.
Wat mij toch vooral opvalt is dat ze zelfs niet hun best doen met de camera erbij...
quote:Omdat het goedkope sensatiezucht is. Lekker 'kijk eens hoe onze vertegenwoordigers bezig zijn' programma. En wat weet je er nou meer door? Verandert er iets? Die mensen zijn daar gewoon aan het werk en daar horen andere dingen bij. Ik zit ook op Fok! als ik werk. Mag vast ook niet, maar zolang ik mijn werk doe en alles op tijd en netjes af is, zal het mijn baas een worst zijn, wat ik verder doe de hele dag.
Op woensdag 3 september 2003 12:07 schreef Maerycke het volgende:[..]
Wile
Het is dan ook gewoon een bedrijf. Dezelfde kneuterigheid en "grote wandelgangen" geroddel is duidelijk te herkennen.
Waarom ga je trouwens niet kijken, Wile?
Zo zie ik de Kamer ook. Zolang ze doen waar ze voor betaald worden (namelijk Kamerwerk) zal het me worst zijn, wat er de rest van de tijd gebeurt.
quote:Helemaal mee eens! Het is inderdaad gewoon domme sensatiezucht
Op woensdag 3 september 2003 12:12 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Omdat het goedkope sensatiezucht is. Lekker 'kijk eens hoe onze vertegenwoordigers bezig zijn' programma. En wat weet je er nou meer door? Verandert er iets? Die mensen zijn daar gewoon aan het werk en daar horen andere dingen bij. Ik zit ook op Fok! als ik werk. Mag vast ook niet, maar zolang ik mijn werk doe en alles op tijd en netjes af is, zal het mijn baas een worst zijn, wat ik verder doe de hele dag.
Zo zie ik de Kamer ook. Zolang ze doen waar ze voor betaald worden (namelijk Kamerwerk) zal het me worst zijn, wat er de rest van de tijd gebeurt.
quote:Precies.. dat baart me nog het meeste zorgen. Als ze zo doen "on camera".. hoe erg is het dan wel niet als de camera's er niet op gericht zijn?
Op woensdag 3 september 2003 12:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Goedenmiddag samen!
Wat mij toch vooral opvalt is dat ze zelfs niet hun best doen met de camera erbij...
![]()
quote:Uiteraard is het sensatiezucht. Maar ik vond het vooral teleurstellend op de één of andere manier dat het eigenlijk zo'n gewone baan is, waarbij idealen niet aan de orde komen of kunnen komen zelfs.
Omdat het goedkope sensatiezucht is. Lekker 'kijk eens hoe onze vertegenwoordigers bezig zijn' programma. En wat weet je er nou meer door? Verandert er iets? Die mensen zijn daar gewoon aan het werk en daar horen andere dingen bij. Ik zit ook op Fok! als ik werk. Mag vast ook niet, maar zolang ik mijn werk doe en alles op tijd en netjes af is, zal het mijn baas een worst zijn, wat ik verder doe de hele dag.
quote:Ik vind het meer een "kijkje in de keuken van...". Het volk mag best eens wat meer weten over het reilen en zeilen, niks mis mee en als ze zo goed hun best doen valt er inderdaad niks te zien, maar dat viel tegen... Dat iedere 2e kamerlid 25000 euro krijgt om een kamertje in te richten. Wat een verkwisting! Daar hoor ik geen Zalm over. En om te zien wat er met je brief gebeurt was toch ook wel shocking!
Omdat het goedkope sensatiezucht is. Lekker 'kijk eens hoe onze vertegenwoordigers bezig zijn' programma.
quote:Overdrijf je het niet? Je hebt 1 aflevering gezien. Die ging over de dagen na de verkiezingen, het 'wennen' van nieuwe kamerleden. Op dat moment is de inhoud hoe dan ook ver weg: jij was in de eerste week op je huidige werkplek ook niet de bevlogen expert die je nu bent, of wel?
Op woensdag 3 september 2003 12:17 schreef Maerycke het volgende:[..]
Precies.. dat baart me nog het meeste zorgen. Als ze zo doen "on camera".. hoe erg is het dan wel niet als de camera's er niet op gericht zijn?
[..]Uiteraard is het sensatiezucht. Maar ik vond het vooral teleurstellend op de één of andere manier dat het eigenlijk zo'n gewone baan is, waarbij idealen niet aan de orde komen of kunnen komen zelfs.
quote:Nee dat denk ik niet en voornamelijk omdat diezelfde houding te bespeuren was bij lieden die daar al jaren zitten. Maar we wachten deel twee en drie natuurlijk gewoon af...
Op woensdag 3 september 2003 12:19 schreef Parabola het volgende:[..]
Overdrijf je het niet? Je hebt 1 aflevering gezien. Die ging over de dagen na de verkiezingen, het 'wennen' van nieuwe kamerleden. Op dat moment is de inhoud hoe dan ook ver weg: jij was in de eerste week op je huidige werkplek ook niet de bevlogen expert die je nu bent, of wel?
quote:Juist, en laat het sensatiezucht zijn, ik vind het smullen!
Op woensdag 3 september 2003 12:22 schreef Maerycke het volgende:[..]
Nee dat denk ik niet en voornamelijk omdat diezelfde houding te bespeuren was bij lieden die daar al jaren zitten. Maar we wachten deel twee en drie natuurlijk gewoon af...
quote:Matje wou spulletjes van zolder
Op woensdag 3 september 2003 12:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dat iedere 2e kamerlid 25000 euro krijgt om een kamertje in te richten. Wat een verkwisting!
quote:Natuurlijk niet. 25 dzd Euro maal 150 kamerleden is nog altijd peanuts. Gelukkig heeft Gerrit oog voor de hoofdlijnen (nu nog wat meer inzicht in wat écht belangrijk is
Daar hoor ik geen Zalm over.
quote:Dat was idd niet fraai. Ik hoop dat dit een uitzondering betrof
En om te zien wat er met je brief gebeurt was toch ook wel shocking!![]()
quote:Hallo Rechtse_Mensen en rechtse mensen en linkse mensen en richtingloze mensen!
Op woensdag 3 september 2003 15:21 schreef Rechtse_Mensen het volgende:
Hallo Rechste en linkse Mensen![]()
en hoe Balkenende er altijd bijstaat, altijd met armen straigt omlaag
quote:Benieuwd wat Bush te melden had over het agendapunt "normen en waarden"!
Op woensdag 3 september 2003 15:38 schreef pberends het volgende:
Bush die praat met Balkenende, geweldigwat een mafkezen
![]()
![]()
en hoe Balkenende er altijd bijstaat, altijd met armen straigt omlaag
![]()
![]()
quote:We will not... Day of justice... is has begun.... etc.
Op woensdag 3 september 2003 15:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Benieuwd wat Bush te melden had over het agendapunt "normen en waarden"!
![]()
![]()
wat klinkt Engels toch 10 keer machtiger hehe
quote:43 miljoen euro extra, dat is zo'n 72000 euro per werknemer van kliq. Netjes.
110 Teletekst wo 03 sep
Geen overheidsgeld meer voor Kliq***************************************
DEN HAAG Minister Zalm van Financiën
stelt in de toekomst geen geld meer
beschikbaar om het reïntegratiebedrijf
Kliq te redden.De 43 miljoen euro die
hij in juli aanbood om te saneren,is
wat hem betreft de laatste injectie.
Kliq,dat nu nog van de overheid is,komt
voort uit de arbeidsbureaus.Het bedrijf
helpt werklozen en arbeidsongeschikten
aan werk.Het Rijk zou alles bijeen al
e.173 miljoen in Kliq hebben gestoken,
maar dat lijkt nog niet genoeg te zijn.
De Tweede Kamer voelde daarom Zalm aan
de tand over de 43 miljoen.Die wees
erop dat Kliq stevig reorganiseert.Op
dit moment werken er nog 600 mensen.
quote:Judgementday??? die man kijkt veel naar terminator-movies
Op woensdag 3 september 2003 15:43 schreef pberends het volgende:[..]
We will not... Day of justice... is has begun.... etc.
![]()
![]()
wat klinkt Engels toch 10 keer machtiger hehe
Balkie will be back!
quote:
Op woensdag 3 september 2003 15:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Judgementday??? die man kijkt veel naar terminator-movies
![]()
![]()
Balkie will be back!
quote:Wat een invloed heeft Balkje toch
128 Teletekst wo 03 sep
Bush klaar voor grotere rol VN Irak***************************************
WASHINGTON De Amerikaanse president
Bush is bereid de rol van de VS in Irak
te beperken en deels te laten overnemen
door de Verenigde Naties.Dat wordt in
kringen rond de president gezegd.Bush
heeft dat ook besproken met premier
Balkenende en minister De Hoop Scheffer
die op het Witte Huis ontbeten.
De grotere rol voor de VN staat in een
ontwerpresolutie,die door Bush zou zijn
ondertekend en die nog deze week aan de
VN-Veiligheidsraad zou kunnen worden
voorgelegd.
De VN moet de overdracht van de leiding
over Irak aan de Irakezen begeleiden en
zorgen dat Irak weer wordt opgebouwd.
quote:Zo, eindelijk een vrouw aan de macht!
PYONGYANG De Noord-Koreaanse leider Kim
Jong-il is door het parlement van het
land herkozen als opperbevelhebber van
de strijdkrachten.Zijn verkiezing als
defensiechef was een formaliteit.Hij
zit sinds 1994 stevig in het zadel.
quote:Ik denk niet dat die centjes in de werknemers van kliq gaan zitten, maar in de gere-integreerden. Dat zou een betere maatstaf zijn. En kijk eens wat je daar mee bespaart aan WAO
Op woensdag 3 september 2003 15:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
43 miljoen euro extra, dat is zo'n 72000 euro per werknemer van kliq. Netjes.
![]()
quote:Zou Balkie een pot pindakaas hebben meegenomen voor Bush?
Op woensdag 3 september 2003 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een invloed heeft Balkje toch![]()
![]()
quote:Ben je nou echt zo dom of heb je alleen een debiel gevoel voor humor
Op woensdag 3 september 2003 15:55 schreef pberends het volgende:[..]
Zo, eindelijk een vrouw aan de macht!
quote:Leg mij eens uit hoe dat geld dan wordt opgemaakt? Een gereintegreerde krijgt toch gewoon weer een baan (eventueel met wat smeergeld = 43 miljoen euro??) ? En waarom krijgen andere reintegratiebureau's (zoals Start) dat dan niet??
Op woensdag 3 september 2003 15:56 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik denk niet dat die centjes in de werknemers van kliq gaan zitten, maar in de gere-integreerden. Dat zou een betere maatstaf zijn. En kijk eens wat je daar mee bespaart aan WAO
quote:nee jij bent slim om op mijn opmerking te reageren
Op woensdag 3 september 2003 15:56 schreef Parabola het volgende:[..]
Ben je nou echt zo dom of heb je alleen een debiel gevoel voor humor
hoe'st verder met BabyBola trouwens?
quote:Nee voor zichzelf
Op woensdag 3 september 2003 15:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Zou Balkie een pot pindakaas hebben meegenomen voor Bush?
![]()
![]()
quote:Ik zeg er gelijk bij dat ik het ook niet precies weet, maar volgens mij helpen die 600 werknemers van kliq bij het re-integreren van gedeeltelijk arbeidsongeschikten. Naast de salariskosten van die 600 zitten daar denk ik ook kosten van herscholing, kosten van werkplekaanpassingen en misschien zelfs wat 'smeergeld' bij.
Op woensdag 3 september 2003 15:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Leg mij eens uit hoe dat geld dan wordt opgemaakt? Een gereintegreerde krijgt toch gewoon weer een baan (eventueel met wat smeergeld = 43 miljoen euro??) ? En waarom krijgen andere reintegratiebureau's (zoals Start) dat dan niet??
Andere bureau's maken die kosten ook, maar die worden (dacht ik) bekostigd door de werkgever van de gedeeltelijk arbeidsongeschikte.
quote:goed, dank je.
Op woensdag 3 september 2003 16:00 schreef pberends het volgende:[..]
nee jij bent slim om op mijn opmerking te reageren
![]()
![]()
![]()
hoe'st verder met BabyBola trouwens?
quote:Gaat niet alleen om (gedeeltelijk) arbeidsongeschikten ook gewoon mensen die werkeloos geraakt zijn en niet aan een baan komen.
Op woensdag 3 september 2003 16:02 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik zeg er gelijk bij dat ik het ook niet precies weet, maar volgens mij helpen die 600 werknemers van kliq bij het re-integreren van gedeeltelijk arbeidsongeschikten. Naast de salariskosten van die 600 zitten daar denk ik ook kosten van herscholing, kosten van werkplekaanpassingen en misschien zelfs wat 'smeergeld' bij.
Andere bureau's maken die kosten ook, maar die worden (dacht ik) bekostigd door de werkgever van de gedeeltelijk arbeidsongeschikte.
quote:Wat is het verschil trouwens tussen een hark en Balkie? (keek net naar nos-journaal)
Op woensdag 3 september 2003 16:01 schreef pberends het volgende:[..]
Nee voor zichzelf
![]()
![]()
quote:Okay, zou kunnen. Maar verandert dat mijn verhaal (afgezien van werkplekaanpassingen)?
Op woensdag 3 september 2003 16:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Gaat niet alleen om (gedeeltelijk) arbeidsongeschikten ook gewoon mensen die werkeloos geraakt zijn en niet aan een baan komen.
quote:Ik zat te wachten totdat Balkenende uit nervoisiteit "Where are the bitches and weed, George?" ging zeggen
Op woensdag 3 september 2003 15:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Zou Balkie een pot pindakaas hebben meegenomen voor Bush?
![]()
![]()
misschien in de achterkamertjes
edit: English typo
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 03-09-2003 16:17]
quote:Een hark is een nuttig ding?
Op woensdag 3 september 2003 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Wat is het verschil trouwens tussen een hark en Balkie? (keek net naar nos-journaal)
![]()
![]()
![]()
quote:Een hark draagt geen stropdas en bril.
Op woensdag 3 september 2003 16:08 schreef Rechtse_Mensen het volgende:[..]
Een hark is een nuttig ding?
quote:Fotootje van George rulez 2 seconde nadat hij Balkje heeft handgeschud... hij dacht:
Op woensdag 3 september 2003 16:14 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]donkere wolken ...
weet iemand welk land die 3e vlag is? Die bij de hoogste rode pijl in de rechterhoek
edit deze dus:
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 03-09-2003 16:27]
quote:Cheney, Powell, Rice en Bush; dit heeft niets te maken met het goede contact dat de VS aan Nederland hecht, dit was gewoon een ordinair sollicitatiegesprek voor De Hoop Scheffer om bij de NATO slippendrager van Bush c.s. te worden.
Hele VS-top bij ontbijt BalkenendeWASHINGTON Premier Balkenende is zeer te spreken over het werkontbijt dat hij vanochtend op het Witte Huis had met president Bush. Op het laatste moment namen ook vice-president Cheney en minister Powell aan het gesprek deel.
De ontmoeting, waarbij verder minister De Hoop Scheffer en veiligheidsadviseur Rice aanwezig waren, duurde 5 kwartier. De zware delegatie illustreert volgens de premier het belang dat de VS aan een goed contact met Nederland hecht.
Gisteren legde Balkenende bloemen op het graf van de in 1963 vermoorde president Kennedy. Hij zei dat de moord hem als kind van zes diep had geraakt.
bron: Teletekst
quote:Een commentator op de radio vanochtend had het idee dat dat niet aan de orde was, omdat Bush Jaap nog niet kende. Beter eerst even een informeel gesprekje en kijken of je bij Bush in de smaak valt en dan pas je kandidatuur stellen. Anders krijg je Lubbers-effecten (die viel niet bij Clinton in de smaak en kon het schudden).
Op woensdag 3 september 2003 16:26 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Cheney, Powell, Rice en Bush; dit heeft niets te maken met het goede contact dat de VS aan Nederland hecht, dit was gewoon een ordinair sollicitatiegesprek voor De Hoop Scheffer om bij de NATO slippendrager van Bush c.s. te worden.
quote:En een test om te kijken of die vroeg zijn bed uit kan komen!
Cheney, Powell, Rice en Bush; dit heeft niets te maken met het goede contact dat de VS aan Nederland hecht, dit was gewoon een ordinair sollicitatiegesprek voor De Hoop Scheffer om bij de NATO slippendrager van Bush c.s. te worden.
quote:Ik meen uit het plaatje af te kunnen leiden dat dit een Canadese vlag is.
Op woensdag 3 september 2003 16:23 schreef pberends het volgende:
http://www.web-birds.com/9th/48/d-day,%20order%20of%20battle.jpgweet iemand welk land die 3e vlag is? Die bij de hoogste rode pijl in de rechterhoek
edit deze dus:
quote:De 2e WO is voorbij hoor...
Op woensdag 3 september 2003 16:23 schreef pberends het volgende:
http://www.web-birds.com/9th/48/d-day,%20order%20of%20battle.jpgweet iemand welk land die 3e vlag is? Die bij de hoogste rode pijl in de rechterhoek
edit deze dus:
quote:Daar zou je best wel eens gelijk mee kunnen hebben
die vlag pb is volgens mij gewoon van een van de divisies van het engelse leger (airborn ofzo).
quote:Ow nog wel meer hoor, zo simpel is politiek niet (lol@modje)
- idd NATO-solicitatie
maar ook:
- NL is 3e investeerder in US
- Bemiddelende rol NL in beschadigde relatie US/EU
- NL wordt voorzitter EU in korte termijn
- Vrij veel NL-soldaten zijn naar Irak gestuurd
- Politieke steun oorlog Irak
- Terrorismebestrijding in NL zelf, als grote exporteur
en vast nog wel meer
quote:Hadden ze vroeger een andere vlag dan
Op woensdag 3 september 2003 16:30 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik meen uit het plaatje af te kunnen leiden dat dit een Canadese vlag is.
quote:En Bush wil er nog wel meer
Op woensdag 3 september 2003 16:31 schreef pberends het volgende:[..]
Ow nog wel meer hoor, zo simpel is politiek niet (lol@modje)
- idd NATO-solicitatie
maar ook:
- NL is 3e investeerder in US
- Bemiddelende rol NL in beschadigde relatie US/EU
- NL wordt voorzitter EU in korte termijn
- Vrij veel NL-soldaten zijn naar Irak gestuurd
- Politieke steun oorlog Irak
- Terrorismebestrijding in NL zelf, als grote exporteuren vast nog wel meer
quote:of een kolonie
Op woensdag 3 september 2003 16:31 schreef du_ke het volgende:[..]
Daar zou je best wel eens gelijk mee kunnen hebben
.
die vlag pb is volgens mij gewoon van een van de divisies van het engelse leger (airborn ofzo).
quote:Sommige landen gebruiken een andere vlag voor militaire eenheden. (dacht ik, ik ben geen expert)
Op woensdag 3 september 2003 16:32 schreef pberends het volgende:[..]
Hadden ze vroeger een andere vlag dan
![]()
![]()
quote:dat zeg ik:
Op woensdag 3 september 2003 16:32 schreef Parabola het volgende:[..]
En Bush wil er nog wel meer
quote:
en vast nog wel meer
quote:Canada is een voormalige kolonie van het VK toch? Dus ik denk dat Parabola wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Op woensdag 3 september 2003 16:33 schreef pberends het volgende:[..]
of een kolonie
Moet nu gaan btw
quote:Of hun plannen voor het omverwerpen van de mannenmaatschappij aan het uitvouwen
Op woensdag 3 september 2003 16:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar waren de vrouwen van Bush en Balkie eigenlijk? Of waren die alvast koekrecepten aan het uitwisselen??
Doei R_M
quote:Het is inderdaad de Canadese vlag (1921-1957):
Op woensdag 3 september 2003 16:38 schreef Rechtse_Mensen het volgende:[..]
Canada is een voormalige kolonie van het VK toch? Dus ik denk dat Parabola wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Moet nu gaan btw
quote:Thankx
Op woensdag 3 september 2003 16:46 schreef freako het volgende:[..]
Het is inderdaad de Canadese vlag (1921-1957):
quote:Dank je.
Op woensdag 3 september 2003 09:46 schreef Parabola het volgende:
Leuke titel wel
quote:Ik keek nog ff voordat ik naar mijn werk ging. En kon me niet inhouden om te reageren.
, en goedemorgen (Heer zijschop wat achterlijk vroeg)
De Hoop Scheffer gaat idd naar de NATO. Zijn opvolger staat al klaar. Ben Bot. Ik ken hem niet, maar hij schijnt internationaal goed bekend te zijn. Ook dit topic gaf het al aan: De Hoop Scheffer naar NAVO
Maar een of ander onverlaat heeft dat topic gesloten. (sorry Wile, ik wil je ff stangen. )
Ander nieuws is dat er de nieuwe burgermeester van Sneek bekend is. Ik ben zijn naam vergeten, maar hij is nu VVD wethouder in leeuwarden.
En Brinkhorst wil zelf aan de stroomknop zitten. Is dat interessant genoeg voor meer info?
En ander ludiek nieuws: Maxima krijgt een 'meegroeibuik' in Madame Toussaud.
En:
quote:Oops.
Politie betaalt schade na verkeerde identificatieSNEEK - De politie in Sneek betaalt het gezin Kruis een schadevergoeding omdat zij ten onrechte stelde dat de vader was overleden. Een politiewoordvoerder heeft dat woensdag gezegd. Met de familie loopt overleg over de hoogte van het bedrag.
De politie hield de familie uit Sneek ten onrechte voor dat de vader dood was. Een dag voor de begrafenis ontdekte het gezin dat de man in de lijkkist een onbekende was. De politie had de verkeerde identiteit vastgesteld. Daardoor verscheen in de krant ook een rouwadvertentie. De advertentie en het voorbereiden van de begrafenis heeft de familie geld gekost.
Zondag 10 augustus sprong een man van een flat in Sneek. Hij overleed ter plaatse. Twee mensen herkenden hem als een 61-jarige man uit Sneek zonder vaste woon- en verblijfplaats. Zowel een politieagente als de eigenaresse van een pension waar de man eerder woonde, zat er naast. De dode bleek een 62-jarige man uit Sneek te zijn.
Uit onderzoek is naar voren gekomen dat de foute identificatie een ,,ongelukkige samenloop van omstandigheden'' was. De lichamelijke overeenkomst tussen beide mannen was erg groot.
De vader van het gezin Kruis bleek in Portugal te verblijven. Volgens de woordvoerder komt het vaker voor dat de politie schadevergoedingen uitkeert.
ANP
Later meer nieuws (over onder andere Greenpeace en bezuiniginen op het OV in Gelderland).
Zo, nu eerst wat belangrijkere zaken regelen.
quote:Bron?
Op woensdag 3 september 2003 16:58 schreef Sidekick het volgende:
De Hoop Scheffer gaat idd naar de NATO. Zijn opvolger staat al klaar. Ben Bot. Ik ken hem niet, maar hij schijnt internationaal goed bekend te zijn. Ook dit topic gaf het al aan: De Hoop Scheffer naar NAVO
quote:Laat dat OV maar zitten: Opheffen buslijnen in de Achterhoek
Op woensdag 3 september 2003 16:58 schreef Sidekick het volgende:
Later meer nieuws (over onder andere Greenpeace en bezuiniginen op het OV in Gelderland).
.
quote:Amstelveen een bagger-gehucht?
Op woensdag 3 september 2003 17:03 schreef pberends het volgende:
Wel grappig overigens dat Balkenende een paar jaar geleden nog gemeenteraadslid was van een of ander bagger-gehucht![]()
![]()
quote:Ik overdrijf soms.
Op woensdag 3 september 2003 17:05 schreef freako het volgende:[..]
Amstelveen een bagger-gehucht?
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:01 schreef Parabola het volgende:[..]
Bron?
Discussiewaarde?
Geef me die twee en je hebt een topic
WEC weer eens te kort door de bocht
quote:Grappig?
Wel grappig overigens dat Balkenende een paar jaar geleden nog gemeenteraadslid was van een of ander bagger-gehucht![]()
![]()
Het is imho tekenend voor het CDA. De problemen onder Paars waren echt gigantisch, het enige wat al die problemen verhuld is het grote antal zetels. Ik denk dat het CDA niet klaar was voor een periode van regeren. Het toelaten van de LPF was ook een stomme fout, maar ja, ze MOESTEN regeren.
quote:Maar wel befaamd door zijn krokettenmotie!!
![]()
quote:
De befaamde KrokettenmotieSinds Balkenende premier is, probeert men op het Buys Ballot College, het vroegere Christelijk Lyceum in Goes, herinneringen aan hem op te halen. 'Hij was heel serieus, ging puur voor de studie. Iemand die je heden ten dagen een nerd zou noemen, als ik dat woord mag gebruiken,' zo vat de telefoniste de verhalen samen. Uit zijn studentenperiode is weinig bekend, en ook bij het VU-Corps waar hij lid van was, is niemand te vinden met een verhaal over Jan Peter. Bij Youth for Christ kennen ze hem eigenlijk niet echt: 'Als lid van het comité van aanbeveling zou hij ingezet kunnen worden als dat voor publicitaire doeleinden van belang was geweest, maar het is er nooit van gekomen. Bestuurlijk hebben we hem hier dus niet aan het werk gezien.' De 'krokettenmotie', daar kennen ze Balkenende van in de Amstelveense gemeenteraad: een melig voorstel om tijdens lange vergaderingen kroketten te laten aanrukken. Het voorstel kreeg een meerderheid. Dat is mooi. Maar als meest levende herinnering aan veertien jaar raadslidmaatschap toch wat mager.
http://www.sp.nl/nieuws/tribune/200305/mpjp.stm
quote:
Een erg kleurrijk politicus was hij niet. In Amstelveen herinneren zijn CDA-collega's zich Balkenendes scherpe debatteerstijl en boven de gemeentepolitiek uit stijgende analyses. Maar markante successen zijn moeilijk te vinden. Roem vergaarde hij met de krokettenmotie. Tijdens een lange vergadering werd de serieuze Balkenende wat balorig en diende een voorstel in om bij lange vergaderavonden kroketten te serveren. De motie werd aangenomen.http://www.parool.nl/1002000237632.html
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 03-09-2003 17:10]
quote:toelaten? Het volk besloot toen dat lpf 26 zetels kreeg...
Op woensdag 3 september 2003 17:07 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het toelaten van de LPF was ook een stomme fout, maar ja, ze MOESTEN regeren.
quote:Meesterlijk! dat verzin je toch niet
Op woensdag 3 september 2003 17:07 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Maar wel befaamd door zijn krokettenmotie!!
[..]
quote:Ah.
Op woensdag 3 september 2003 17:02 schreef freako het volgende:[..]
Laat dat OV maar zitten: Opheffen buslijnen in de Achterhoek
.
Dan de actie van Greenpeace die afgelast is:
quote:Die actie zal dan ook niet een vreedzaam protest zijn, lijkt me.
[b]Actie Greenpeace in Vlissingen afgeblazen
Persburo Flakkee
VLISSINGEN - Greenpeace heeft woensdag in Vlissingen een protestactie tegen kerntransporten afgeblazen. Volgens een woordvoerder van de milieuorganisatie ,,was er teveel politie op de been''.
Het had volgens Greenpeace ,,een heftige actie'' moeten worden. Over de verdere aard van het protest wilde de natuurorganisatie geen mededelingen doen.
Woensdag vertrekt er vanuit de kerncentrale Borssele een trein met containers met gebruikte splijtstofelementen richting de opwerkingsfabriek Cogema in het Franse La Hague. In Vlissingen waren ongeveer vijftig politiemensen op de been om dat transport te begeleiden en acties te voorkomen.
ANP
Ik denk dat ik zo een topic open over agenten, coffeeshops, vrije tijd, ambtseed en corruptie
quote:Het volk besloot ook om de PvdA 42 zetels te geven...
Op woensdag 3 september 2003 17:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
toelaten? Het volk besloot toen dat lpf 26 zetels kreeg...
quote:Goeie motie, dat wel; alleen als dat je beste prestatie is.
Op woensdag 3 september 2003 17:07 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Maar wel befaamd door zijn krokettenmotie!!
[..]
[..]
quote:Zoiets?
Op woensdag 3 september 2003 17:11 schreef Sidekick het volgende:Ik denk dat ik zo een topic open over agenten, coffeeshops, vrije tijd, ambtseed en corruptie
'Agenten mogen geen klant zijn van coffeeshop'
Politie slikt, snuift en dealt zelf
quote:Ik had dit topic ook al net gevonden.
Op woensdag 3 september 2003 17:14 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Zoiets?
'Agenten mogen geen klant zijn van coffeeshop'
quote:Raar volkje die nederlanders...
Op woensdag 3 september 2003 17:11 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het volk besloot ook om de PvdA 42 zetels te geven...
quote:En reageer nu eens inhoudelijk?
Op woensdag 3 september 2003 17:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Raar volkje die nederlanders...
![]()
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
En reageer nu eens inhoudelijk?
quote:Het CDA (als grootste partij) had het voortouw. Samenwerken met de LPF was behoorlijk riskant, alleen het MOEST vanwege de verkiezingsoverwinning. Bij de PvdA was het opeens een heel ander verhaal.
Op woensdag 3 september 2003 17:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
er moest een coalitie gesmeed worden en de lpf paste beter in de ideeen van cda en vvd, wat heeft dat met "toelaten" te maken?
quote:Wat voor contrasten?
Dat was niet puur aan de cda/vvd. De contrasten waren iig nooit zo groot geweest wat links en rechts betreft.
quote:Het MOEST niet, het bleef een keuze. Er wordt vaak gezegd dat als een partij veel zetels heeft gehaald dat het volk "wil" dat ze in de regering komen, dat is natuurlijk alleen het volk dat op een betreffende partij gestemd heeft. Zo heb ik mij mateloos geergerd aan de arrogante houding van de pvda bij de laatste 2e kamerverkiezingen. Met contrast bedoel ik: tussen links en rechts. Ik pleit overigens voor een extra stem op de te vormen coalitie bij verkiezingen evenals een minister-president.
Op woensdag 3 september 2003 17:26 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het CDA (als grootste partij) had het voortouw. Samenwerken met de LPF was behoorlijk riskant, alleen het MOEST vanwege de verkiezingsoverwinning. Bij de PvdA was het opeens een heel ander verhaal.
[..]Wat voor contrasten?
quote:En de keuze was dat de LPF mee moest regeren vanwege het aantal zetels.
Op woensdag 3 september 2003 17:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Het MOEST niet, het bleef een keuze.
quote:idd.
Op woensdag 3 september 2003 17:34 schreef Sidekick het volgende:[..]
En de keuze was dat de LPF mee moest regeren vanwege het aantal zetels.
quote:Aaanvulling: de lpf steeg dan ook met 26 zetels!
Op woensdag 3 september 2003 17:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
idd.
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 03-09-2003 17:38]
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32130
quote:
Door SkipZ - woensdag 3 september 2003 @ 17:10 (+1 - Normaal)
Hand geven was ook mooi om te zien,
Maar leek wel alsof Balkende beter Engels kan dan Bush?? Of had Balkende de tekst gewoon ingestudeert ofzo
quote:daarom was het ook 's ochtends dan waren ze beide nog nuchter.
Op woensdag 3 september 2003 17:37 schreef pberends het volgende:
Reactie van frontpage:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32130
[..]
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 03-09-2003 17:41]
quote:De keuze werd natuurlijk mede ingegeven door enige frustatie van het CDA over de wijze waarop de PvdA destijds met het CDA omging en door de wens van de VVD om weer eens 'lekker' over rechts te gaan.
Op woensdag 3 september 2003 17:34 schreef Sidekick het volgende:[..]
En de keuze was dat de LPF mee moest regeren vanwege het aantal zetels.
quote:Ja, is zonder meer correct. Vruchtbaar in overdrachtelijke zin, anders is het fertile
Op woensdag 3 september 2003 18:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Verstond ik dat nu goed op het journaal:
Fruitfull??? Gezegd door balkie om vruchtbaar te zeggen.Is dat engels?
quote:dus vruchtbaar gesprek wordt fruitfull conversation? okay. Klonk alleen wat raar.
Op woensdag 3 september 2003 18:11 schreef Parabola het volgende:[..]
Ja, is zonder meer correct. Vruchtbaar in overdrachtelijke zin, anders is het fertile
quote:Ik denk dat Balkje aan Clitton dacht
Op woensdag 3 september 2003 18:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Verstond ik dat nu goed op het journaal:
Fruitfull??? Gezegd door balkie om vruchtbaar te zeggen.Is dat engels?
quote:1 van de ware leiders van de EU
Op woensdag 3 september 2003 18:23 schreef tvlxd het volgende:
Noemde Bush Balkenende de Ware Leider van Europa?
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:24 schreef tvlxd het volgende:
[afbeelding].
vol = vol van de SP en de PvdA nu bij 2vandaag en B&B natuurlijk
quote:Bush:
Op woensdag 3 september 2003 18:23 schreef tvlxd het volgende:
Noemde Bush Balkenende de Ware Leider van Europa?
quote:Houdt Bush van Heineken?
Op woensdag 3 september 2003 18:37 schreef Sidekick het volgende:[..]
Bush:
"... and the Netherlands, as part of The Axis Of Politically Supported Countries, ..."
quote:die drinkt natuurlijk Busch-bier!
Op woensdag 3 september 2003 18:38 schreef pberends het volgende:[..]
Houdt Bush van Heineken?
quote:opperdrol!
Op woensdag 3 september 2003 18:42 schreef pberends het volgende:
DE Drol @ ned2 nu![]()
![]()
quote:die naam alleen al, man
Op woensdag 3 september 2003 18:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
opperdrol!
edit: nu persoonlijk over EU en Eurlings
edit2: omg 70.000 voorkeursstemmen
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 03-09-2003 18:54]
quote:drol der drollen opperdrol eurlings!
Op woensdag 3 september 2003 18:51 schreef pberends het volgende:[..]
die naam alleen al, man
![]()
![]()
Rotterdam, a fokking nightmare... Waar is GG nu?
quote:Ja waar is die worst
Op woensdag 3 september 2003 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
drol der drollen opperdrol eurlings!
Rotterdam, a fokking nightmare... Waar is GG nu?
quote:Dualisme.
Op woensdag 3 september 2003 19:00 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom post jij elke post met drie smilies?
quote:
quote:2 drollen in discussie zeg!
Op woensdag 3 september 2003 19:01 schreef pberends het volgende:[..]
Dualisme.
![]()
![]()
quote:Discussie tussen Maximpje en Eurlings zou
Op woensdag 3 september 2003 19:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
2 drollen in discussie zeg!
quote:Misschien in die ene docu
Op woensdag 3 september 2003 19:08 schreef pberends het volgende:[..]
Discussie tussen Maximpje en Eurlings zou
zijn
![]()
![]()
Maximetje: "Die kan weg, die kan weg, die uitnodiging van de stripclub kan weg, klooster bewaren, vrijdagsgebed in het Maria-klooster heb ik helaas geen tijd voor..."
Camiletje: "Daar wil ik wel heen! fantastisch!"
en ja ik ben slecht in cabaret
quote:Gaat het wel goed met je?
Op woensdag 3 september 2003 19:15 schreef pberends het volgende:[..]
Misschien in die ene docu
![]()
![]()
Maximetje: "Die kan weg, die kan weg, die uitnodiging van de stripclub kan weg, klooster bewaren, vrijdagsgebed in het Maria-klooster heb ik helaas geen tijd voor..."
Camiletje: "Daar wil ik wel heen! fantastisch!"en ja ik ben slecht in cabaret
![]()
![]()
quote:Over wie heb je het nu?
Het wordt wel een beetje irritant, ja.
quote:Positieve kanten van geloof
Op woensdag 30 juli 2003 20:33 schreef Akkersloot het volgende:Tikken hebben. Klabam. Rot Jood. Rot Christen. Rot Moslim. Hier. Pak aan. Au. Boem. Die zit.
Ik ben van plan om wat statistieken te maken van de POL-slowchat-reeks. Hoewel ik er niet echt full-time mee bezig ga (zelfs heel erg weinig), heb ik wel alvast het eerste topic handmatig geteld, zodat ik mijn progje kan controleren. Meerdere stats komen later (weekend, volgende week?).
code:Nr. User Aantal posts
=================================
1. Sidekick 40
2. du_ke 26
Kozzmic 26
4. Wile_E_Coyote 20
5. Ryan3 18
6. JAM 10
I.R.Baboon 10
8. SCH 9
CherrymoonTraxx 9
10. DennisMoore 8
LouLou 8
12. Mini_rulez 7
13. Koos Voos 5
MaoTseTung 5
15. gelly 4
16. sizzler 3
KaAzKoP_ 3
freako 3
Madame 3
20. Farzin 2
k3vil 2
BugsySiegel 2
ibrahimovic 2
RoelerMF 2
rroloff 2
snickel 2
zodiakk 2
Thom_de_Graaf 2
NorthernStar 2
30. SliderTPP 1
Kennyman 1
Bridell 1
Bazooka-Eend 1
Koekepan 1
Thelonious 1
BigDick 1
Kaalhei 1
Toeterdetoet 1
LuQas 1
wogoheid 1
drugsgebruiker 1
scollon 1
deurmat 1
Beathoven 1
hoppe 1
Golfen 1
R_ON 1
sweek 1
quote:Akkersloot is geweldig
Op woensdag 3 september 2003 20:23 schreef Sidekick het volgende:
Ik zal maar niet het Feedback-topic nog meer bevuilen, dus ff hier posten, want het is toch wel heel erg
[..]
Hij kan de islam en het christendom nog beter afbranden als Jeukaanmenaat.
quote:Wil je wel wat meer respect tonen? Dat heb ik je enkele weken ook al aangegeven.
Op woensdag 3 september 2003 20:29 schreef Kastaan het volgende:[..]
Akkersloot is geweldig
.
quote:Nee respect is voor mietjes.
Op woensdag 3 september 2003 20:31 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wil je wel wat meer respect tonen?
quote:
Akkersloot is geweldig
.
I hope the Wizard can give me some brains
quote:Ik herken het gezicht van 'onze Pim'.
Op woensdag 3 september 2003 20:36 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
I hope the Wizard can give me some brains
Sinds wanneer is Pimmie opgezet?
quote:Blijf maar hopen Wile.
Op woensdag 3 september 2003 20:36 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
[afbeelding]I hope the Wizard can give me some brains
Misschien komt hij ooit nog eens bij je langs.
quote:Wie? Akkersloot?
Op woensdag 3 september 2003 20:37 schreef Kastaan het volgende:[..]
Blijf maar hopen Wile.
Misschien komt hij ooit nog eens bij je langs.
quote:Oe, dat zou wat zijn. Dan ga ik direct in Sinterklaas geloven
Op woensdag 3 september 2003 20:38 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wie? Akkersloot?
quote:Hij is nog steeds bezig te zeiken over dat topic in POL.
Op woensdag 3 september 2003 20:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Oe, dat zou wat zijn. Dan ga ik direct in Sinterklaas geloven
quote:
Akkersloot is geweldig
.
quote:Hij staat in mijn mentale 'ignore' lijstje..
Op woensdag 3 september 2003 20:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hij is nog steeds bezig te zeiken over dat topic in POL.
quote:Hmmmz, ik zie heel wat users die ik hier nooit meer zie...
Op woensdag 3 september 2003 20:23 schreef Sidekick het volgende:
Ik zal maar niet het Feedback-topic nog meer bevuilen, dus ff hier posten, want het is toch wel heel erg
[..]Ik ben van plan om wat statistieken te maken van de POL-slowchat-reeks. Hoewel ik er niet echt full-time mee bezig ga (zelfs heel erg weinig), heb ik wel alvast het eerste topic handmatig geteld, zodat ik mijn progje kan controleren. Meerdere stats komen later (weekend, volgende week?).
-knip-
quote:Users die alleen maar borrelpraat willen zeker
Op woensdag 3 september 2003 20:52 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hmmmz, ik zie heel wat users die ik hier nooit meer zie...
quote:Komt door dat achterlijke beleid hier!
whehehe
Ik sta er ook in met 2 posts!
quote:Zoals Farzin en CMT?
quote:Nee, SCH.
Op woensdag 3 september 2003 21:02 schreef Sidekick het volgende:[..]
Zoals Farzin en CMT?
Waar is die relnicht?
quote:In het Sport-slowchat-topic.
Op woensdag 3 september 2003 21:03 schreef sizzler het volgende:[..]
Nee, SCH.
Waar is die relnicht?
En OOG.
IK WIL EEN BEKEURVERBOD!
IK BEN EEN ZIELIGE JANKERD!
quote:Hij heeft duidelijk bereikt wat hij altijd al wilde...
Op woensdag 3 september 2003 21:10 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]kijk hem eens glunderen... als dat geen mooi baantje wordt.
quote:Dat ziet er gefotosoept uit.
quote:Of is dit zo'n bord waar je van de achterkant je hoofd doorheen kan doen voor de foto?
Op woensdag 3 september 2003 21:12 schreef sizzler het volgende:[..]
Dat ziet er gefotosoept uit.
quote:
Op woensdag 3 september 2003 21:13 schreef sizzler het volgende:[..]
Of is dit zo'n bord waar je van de achterkant je hoofd doorheen kan doen voor de foto?
Maar volgens mij was dit al voor de oorlog in Irak.
quote:Ik zie het.
Op woensdag 3 september 2003 21:18 schreef Koos Voos het volgende:
nee hoor.. recente foto : http://news.yahoo.com/news?tmpl=index2&cid=705&pg=3&cap=0rechts onderin..
Misschien toch een kartonnen bord.
quote:Heb je het nu over Colin?
quote:
Op woensdag 3 september 2003 21:32 schreef Koos Voos het volgende:
ja... wie weet
Koos Voos wordt de nieuwe minister van BZ als de Hoop-Scheffer weggaat
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 03-09-2003 21:35]
quote:Die laat zich ook snel foppen!
ja... wie weet
quote:Op die foto lijkt hij een beetje op Bush
quote:Je handen zijn wel hevig verbrand Koos.
ja... wie weet
Je hebt toevallig niet een foto van Hussein bij de hand?
quote:Volgens mij heeft hij spontaan alles laten lopen, aan dat hoofd te zien.
quote:
Frankrijk verlaagt inkomstenbelastingPARIJS - De inkomstenbelasting in Frankrijk gaat volgend jaar met 3 procent omlaag. Dit heeft de Franse premier Jean-Pierre Raffarin gezegd in de donderdag verschijnende editie van het dagblad Le Figaro.
Frankrijk heeft besloten tot een belastingverlaging om de bevolking meer geld te laten uitgeven en op die manier de economie te stimuleren. Landen als de Verenigde Staten en Duitsland hebben dat ook gedaan.
Het land loopt nu wel het risico dat zijn financiële positie verder uit de hand loopt. Kortgeleden liet Frankrijk de Europese Commissie weten dat in 2004 het begrotingstekort op 4 procent van het bruto nationaal product uitkomt. In het stabiliteitspact, bedoeld om de koers van de euro stabiel te houden, is een tekort van hooguit 3 procent toegestaan.
ANP
quote:Frankrijk heeft een begrotingstekort van 4%
Op woensdag 3 september 2003 22:01 schreef Sidekick het volgende:[..]
Belachelijk toch? Aan de regels heb je je te houden.
quote:Ik zal het daar ff plaatsen.
Op woensdag 3 september 2003 22:02 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Frankrijk heeft een begrotingstekort van 4%
quote:Zo 3 procent is superveel. Over hoeveel miljard en hoeveel % hebben we het dan van het BBP?? En hoeveel wordt het tekort dan?
Op woensdag 3 september 2003 22:01 schreef Sidekick het volgende:[..]
Belachelijk toch? Aan de regels heb je je te houden.
quote:3%
Op woensdag 3 september 2003 22:04 schreef pberends het volgende:[..]
Zo 3 procent is superveel. Over hoeveel miljard en hoeveel % hebben we het dan van het BBP??
quote:Een beloning voor betrouwbaarheid is een goed idee.
Brinkhorst: extra investeren in opwekken stroomDEN HAAG - Minister Brinkhorst van Economische Zaken wil door nieuwe maatregelen voorkomen dat na 2007 een tekort ontstaat aan middelen om in ons land stroom op te wekken.
Op korte termijn is voldoende productiecapaciteit beschikbaar, schrijft de D66-bewindsman aan de Tweede Kamer, maar als er de komende jaren geen nieuwe investeringen worden gedaan, kan een tekort ontstaan.
Stimulans
Voor bedrijven die stroom produceren is het nu niet aantrekkelijk om te investeren in productiemiddelen, die de pieken in het verbruik kunnen opvangen. De minister wil daarom investeringen in piekvermogen stimuleren.
Hij wil dat niet bevorderen door subsidies of belastingaftrek, maar door het creëren van een nieuwe markt van ,,betrouwbaarheidscontracten'' op de stroombeurs APX. Productiebedrijven worden dan niet alleen beloond voor levering bij de top in het verbruik, maar ook voor het beschikbaar stellen van productiecapaciteit in tijden van schaarste. Dat kan leiden tot hogere tarieven, ook voor de consument, erkent Brinkhorst.
Hij wil tevens bekijken hoe bij schaarste afnemers financieel kunnen worden geprikkeld hun stroomverbruik te beperken of beter te spreiden in de tijd.
Internationaal gezien is de betrouwbaarheid van de gas- en elektriciteitsnetten in ons land hoog. Brinkhorst wil dat zo houden door de beheerders van de netwerken financieel te belonen als de betrouwbaarheid goed is, maar als er veel storingen zijn, wordt dat bestraft met een korting op de tarieven voor het gebruik van de netten.
De PvdA noemt de maatregelen die minister Brinkhorst van Economische Zaken voorstelt om de voorziening van elektriciteit veilig te stellen ,,een stap in de goede richting''. PvdA-Kamerlid Crone tekent hier bij aan, dat nog veel onduidelijk blijft, omdat de D66-bewindsman pas in juni volgend jaar uitgewerkte plannen presenteert.
ANP
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:07 schreef Kastaan het volgende:[..]
3%
ik heb het over hoeveel % die belastingverlaging van het fokking BBP is, niet hoeveel % van de inkomensbelasting
quote:Dan kan je namelijk simpel uitrekenen op hoeveel +4.xx % het begrotingstekort komt.
De inkomstenbelasting in Frankrijk gaat volgend jaar met 3 procent omlaag
quote:Een windmolens in ieder z'n tuin is z'n volgend idee
Op woensdag 3 september 2003 22:08 schreef Sidekick het volgende:
Wat wel hier thuishoort (denk ik):
[..]Een beloning voor betrouwbaarheid is een goed idee.
quote:Ik dacht dat je het over het begrotingstekort had.
Op woensdag 3 september 2003 22:14 schreef pberends het volgende:[..]
![]()
![]()
ik heb het over hoeveel % die belastingverlaging van het fokking BBP is, niet hoeveel % van de inkomensbelasting
.
quote:Dat zou dan alsnog fout zijn, dat is namelijk 4% ipv 3% en met deze belastingverlaging waarschijnlijk nog meer, maar goed
Op woensdag 3 september 2003 22:15 schreef Kastaan het volgende:[..]
Ik dacht dat je het over het begrotingstekort had.
.
quote:Neuh, want de EU staat maximaal een begrotingstekort van 3% toe. Daar kon je het natuurlijk ook over hebben
Op woensdag 3 september 2003 22:16 schreef pberends het volgende:[..]
Dat zou dan alsnog fout zijn, dat is namelijk 4% ipv 3% en met deze belastingverlaging waarschijnlijk nog meer, maar goed
[Dit bericht is gewijzigd door Kastaan op 03-09-2003 22:18]
quote:Kroonprins Balkenende te gast
Vanavond in NOVANederlandse afvalexporteurs in opspraak
Er zijn sterke aanwijzingen dat de Nederlandse afvalexporteurs op grote schaal frauderen met de ladingen die ze naar Duitsland brengen.Balkenende ontbijt bij Bush
Premier Balkenende ontbeet vandaag met president Bush. Juist op het moment dat Amerika z'n Irak-politiek lijkt te gaan veranderen. NOVA sprak hierover met premier Balkenende.
Winkeliers in Bagdad
Er zijn een paar lichtpuntjes in Irak: dingen die onder Saddam uit den boze waren mogen nu wel, zoals het drinken van alcoholische dranken en het gebruiken van een satelliettelefoon. Handelaren in Bagdad maken gretig gebruik van de nieuwe mogelijkheden.(Onderwerpen onder voorbehoud)
edit : binnen nu en 5 min begint het dus
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 03-09-2003 22:19]
quote:Ja, dat m'n loon 3% gestegen is kon ik het ook over hebben
Op woensdag 3 september 2003 22:18 schreef Kastaan het volgende:[..]
Neuh, want de EU staat maximaal een begrotingstekort van 3% toe. Daar kon je het natuurlijk ook over hebben
.
quote:Nee dat stond niet in het nieuwsbericht
Op woensdag 3 september 2003 22:18 schreef pberends het volgende:[..]
Ja, dat m'n loon 3% gestegen is kon ik het ook over hebben
![]()
![]()
.
quote:Ligt eraan, het wordt wel een uberprobleem dit jaar. Er komt vast een compromie dat het begrotingstekort 3% gemiddeld over 5 jaar mag bedragen ofzo. Een aantal landen zijn uber pro- die richtlijn en sommige uber-anti dus dat wordt weer lekker dit najaar.
Op woensdag 3 september 2003 22:17 schreef tvlxd het volgende:
Nu moet de E.U. ingrijpen (al eerder, met Duitsland), of mogen de Grote Landen wel de regels naast zihc neerleggen?
quote:Dat was dus nog voor het gezamenlijke beschuitje van vandaag.
Balkenende: Bush en ik hebben veel gemeenBalkenende en Bush hebben veel gemeen. Aldus Balkenende. Hoewel de Nederlandse premier de Amerikaanse president vooral kent van telefoongesprekken en een enkele bijeenkomst van de Navo, is het duidelijk dat de verstandhouding tussen de twee leiders goed is. ,,Maar we hebben wel iedere onze eigen inbreng'', benadrukte de minister-president.
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1062479995079.html
quote:Hij weet ze in ieder geval te bespelen met gladde praatjes, die JP!
Gisteren bezochten [Balkenende en De Hoop Scheffer] een kranslegging op de nationale begraafplaats Arlington, waar zij ook het graf van president Kennedy bezochten.Ook met dezen Balkenende voelt ook veel verwantschap met deze president. ,,De moord op Kennedy heeft mij als kind diep geraakt. De Kennedy's waren met drie broers, wij waren thuis met drie kinderen. Ook de moord in 1968 op Robert Kennedy heeft me als kind van 12 erg aangegrepen.'' Het bezoek aan Arlington met de duizenden witte kruisen maakte Balkenende naar eigen zeggen 'heel emotioneel'. ,,Als je al die graven ziet, doet dat pijn. Dan denk je aan Irak en aan de mensen die ook daar sneuvelen.''
Nog een fotootje...
quote:Zeker,
Op woensdag 3 september 2003 23:10 schreef Kozzmic het volgende:,,Als je al die graven ziet, doet dat pijn. Dan denk je aan Irak en aan de mensen die ook daar sneuvelen.''
gladde praatjes, die JP!
quote:Ik ben benieuwd naar de eerst volgende peiling
Op woensdag 3 september 2003 23:10 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Dat was dus nog voor het gezamenlijke beschuitje van vandaag.
Ken-je-nagaan... onze Jan Peter en George W., 2 handen op één buik, waarbij JP ook nog inbreng heeft ook...
[..]Hij weet ze in ieder geval te bespelen met gladde praatjes, die JP!
Nog een fotootje...
quote:Hier is de laatste... http://www.politiekebarometer.nl/
Op woensdag 3 september 2003 23:32 schreef pberends het volgende:[..]
Ik ben benieuwd naar de eerst volgende peiling
quote:vvd, lpf en sp op winst. Weer die contrasten.
Op woensdag 3 september 2003 23:34 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hier is de laatste... http://www.politiekebarometer.nl/
quote:Het gaat dus om een onderzoeksbureau dat het verschil tussen een eigen peiling en de uitslag bij gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam doortrekt naar onderzoeksresultaten van andere bureaus en een landelijke verkiezingsuitslag. Volgt u het nog?
Intomart: Fortuyn wordt minister presidentDe politieke partij van Pim Fortuyn, LPF, wordt de grootste van Nederland, dat voorspelt directeur Van Dijk van Intomart. Fortuyn komt uit op 38 zetels en wordt minister president.
Intomart voorspelt in de De Volkskrant een nationale electorale revolutie. Van Dijk: ,,Fortuyn wordt premier. Hij heeft het voorspelt en het gaat gebeuren''.
Het bureau komt tot deze opzienbarende stelling op basis van de gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam. Intomart voorspelde daar zelf dat Fortuyn in Rotterdam op 10 zetels uit zou komen. Dat gebeurde volgens de meest optimistische methodes. Van Dijk: ,,We zaten er toen een factor 1,7 naast, Fortuyn knalde dwars door de peiling heen. De wekelijkse peilingen van NIPO en Interview zijn dan ook stelselmatig te laag, denk Intomart. Er worden nu 22 tot 23 zetels voor LPF voorspelt, dat worden er op 15 mei afgerond 38.
Van Dijk heeft nog een zeer opvallend feit geconstateerd. ,,Er zijn veel zwevende kiezers, maar als men éénmaal voor Fortuyn heeft gekozen dan is niemand daar meer vanaf te brengen. Wat er ook met de partij gebeurt.
Dit is toch geen peiling meer?
quote:Die is zeker onlangs ontslagen bij het CBS?
Op woensdag 3 september 2003 23:39 schreef Kozzmic het volgende:
Over peilingen gesproken. Er wordt vaak gezegd dat Fortuyn op de dag van zijn dood in een peiling op 38 zetels stond en vrijwel zeker de nieuwe MP zou worden... Ik vond vandaag toevallig het nieuwsbericht daarover...
[..]Het gaat dus om een onderzoeksbureau dat het verschil tussen een eigen peiling en de uitslag bij gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam doortrekt naar onderzoeksresultaten van andere bureaus en een landelijke verkiezingsuitslag. Volgt u het nog?
quote:Idd.
Het gaat dus om een onderzoeksbureau dat het verschil tussen een eigen peiling en de uitslag bij gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam doortrekt naar onderzoeksresultaten van andere bureaus en een landelijke verkiezingsuitslag. Volgt u het nog?Dit is toch geen peiling meer?
quote:Ik durf de stelling wel aan: als Fortuyn in zijn been was geschoten en dat verder overleefd had, dan zou de lpf meer dan 26 zetels behaald hebben.
Op woensdag 3 september 2003 23:48 schreef Kastaan het volgende:[..]
Idd.
Dat heb ik enkele maanden geleden ook al gezegd, toen snelden anderen zich om te zeggen dat Fortuyn wrs de grootste was geworden als hij niet was vermoord.
quote:Hij vindt mij lief
Op woensdag 3 september 2003 20:46 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Hij staat in mijn mentale 'ignore' lijstje..
tenminste dat maak ik er maar van
quote:Had ik idd eerst op gekeken, maar deze zijn natuurlijk van voor deze ontmoeting
Op woensdag 3 september 2003 23:34 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hier is de laatste... http://www.politiekebarometer.nl/
quote:
Hiermee, willen wij, ondergetekenden, je in ieder geval laten weten dat je ons kuiken met rust moet laten.1 Weg met Florent Luyckx
2 Leve het kuiken
3 FMVolgens onze gegevens heb je al een keer getekend (op basis van session ID). Er hebben in totaal 10138 mensen getekend.
quote:Optieven met dat kuktuiken. Uhhh... kutkuiken!
Op donderdag 4 september 2003 00:03 schreef pberends het volgende:[..]
Dit is POL, geen FTR.
quote:Nee, dat is idd frappant, ze gaan uit van een suggestie, dat klopt dus écht niet
Over peilingen gesproken. Er wordt vaak gezegd dat Fortuyn op de dag van zijn dood in een peiling op 38 zetels stond en vrijwel zeker de nieuwe MP zou worden... Ik vond vandaag toevallig het nieuwsbericht daarover...
[..]Het gaat dus om een onderzoeksbureau dat het verschil tussen een eigen peiling en de uitslag bij gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam doortrekt naar onderzoeksresultaten van andere bureaus en een landelijke verkiezingsuitslag. Volgt u het nog?
quote:Ik denk nipt de grootste ja.
Op woensdag 3 september 2003 23:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik durf de stelling wel aan: als Fortuyn in zijn been was geschoten en dat verder overleefd had, dan zou de lpf meer dan 26 zetels behaald hebben.
quote:Verschillende onderzoeksmethoden. Hoe ga je bijvoorbeeld om met mensen die zeggen "weetnie"?
Op donderdag 4 september 2003 00:04 schreef pberends het volgende:[..]
Nee, dat is idd frappant, ze gaan uit van een suggestie, dat klopt dus écht niet
Trouwens bij politieke barometer staat D66 nog steeds op 6 zetels, en in die andere peiling op 11 zetels, een bijna verdubbeling. Zulke verschillen mogen toch niet kunnen
Opvallend is dat hoe dichter de verkiezingen nabij komen, hoe dichter de peilingen van de verschillende bureaus bij elkaar komen te liggen. Waarschijnlijk o.a. doordat er minder "weetnies" zijn, en omdat er meer gelijktijdig gepeild wordt.
quote:Ik ga ook een peilingburo beginnen. Gewoon het gemiddelde van alle peilingen
Op donderdag 4 september 2003 00:07 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Verschillende onderzoeksmethoden. Hoe ga je bijvoorbeeld om met mensen die zeggen "weetnie"?
Opvallend is dat hoe dichter de verkiezingen nabij komen, hoe dichter de peilingen van de verschillende bureaus bij elkaar komen te liggen. Waarschijnlijk o.a. doordat er minder "weetnies" zijn, en omdat er meer gelijktijdig gepeild wordt.
quote:Een aanslag overleven doet het denk ik wel beter dan een aanslag niet overleven. De vraag is hoe hij gescoord zou hebben als er helemaal geen aanslag geweest was. We zullen het nooit te weten komen, maar in ieder geval is het onzin dat hij op de dag van zijn dood als grootste werd gepeild. Dat was ordinair natte vingerwerk.
Op woensdag 3 september 2003 23:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik durf de stelling wel aan: als Fortuyn in zijn been was geschoten en dat verder overleefd had, dan zou de lpf meer dan 26 zetels behaald hebben.
quote:Misschien was deze stomme mongolen-peiling wel de aanleiding dat VvdG Fortuyn vermoordde. Celstraf voor de makers van dit artikel
Op donderdag 4 september 2003 00:09 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Een aanslag overleven doet het denk ik wel beter dan een aanslag niet overleven. De vraag is hoe hij gescoord zou hebben als er helemaal geen aanslag geweest was. We zullen het nooit te weten komen, maar in ieder geval is het onzin dat hij op de dag van zijn dood als grootste werd gepeild. Dat was ordinair natte vingerwerk.
quote:Ik heb op Fok! mijn eigen onderzoekje gehouden.
Op donderdag 4 september 2003 00:08 schreef pberends het volgende:[..]
Ik ga ook een peilingburo beginnen. Gewoon het gemiddelde van alle peilingen
![]()
![]()
quote:Mee eens, ik durf zelfs de stelling aan dat als er helemaal geen aanslag was geweest dat de lpf dan minder dan 26 zetels behaald zou hebben. De conclusie hieruit zou crue kunnen zijn: de lpf mag nog blij zijn dat fortuyn een aanslag overkwam, minder blij dat hij de aanslag niet overleefde.
Op donderdag 4 september 2003 00:09 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Een aanslag overleven doet het denk ik wel beter dan een aanslag niet overleven. De vraag is hoe hij gescoord zou hebben als er helemaal geen aanslag geweest was. We zullen het nooit te weten komen, maar in ieder geval is het onzin dat hij op de dag van zijn dood als grootste werd gepeild. Dat was ordinair natte vingerwerk.
quote:Deze meneer zou eigenlijk de surrogaat V. van der G. moeten tegenkomen...
Op donderdag 4 september 2003 00:12 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]We kunnen het misschien proberen...
quote:Ik denk ook dat zonder aanslag de LPF in de laatste weken flink was ingestort (er was al een dalende trend). Maar ze zouden met PF aan het roer het wel iets langer hebben volgehouden. Hoewel we dan dit jaar een zomer vol politieke ruzies hadden gehad
Op donderdag 4 september 2003 00:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Mee eens, ik durf zelfs de stelling aan dat als er helemaal geen aanslag was geweest dat de lpf dan minder dan 26 zetels behaald zou hebben. De conclusie hieruit zou crue kunnen zijn: de lpf mag nog blij zijn dat fortuyn een aanslag overkwam, minder blij dat hij de aanslag niet overleefde.
![]()
quote:De LPF zou met Fortuyn niet uit elkaar gevallen zijn. Er zou immers geen enkele twijfel zijn over hoe Pim het bedoeld had. Ik denk dat Balkenende I met Fortuyn echter niet tot stand gekomen zou zijn, omdat hij zijn poot stijf zou blijven houden. Na de mislukte formatie waren zijn aanhangers dan lekker blijven roepen: "zie je nou wel, die oude politiek trekt zich niets van de kiezer aan."
Op donderdag 4 september 2003 00:17 schreef du_ke het volgende:[..]
Ik denk ook dat zonder aanslag de LPF in de laatste weken flink was ingestort (er was al een dalende trend). Maar ze zouden met PF aan het roer het wel iets langer hebben volgehouden. Hoewel we dan dit jaar een zomer vol politieke ruzies hadden gehad
.
Stel je voor, we zouden een kabinet Balkenende-Melkert gehad hebben, met een amok schoppende LPF-fractie van 26 zetels in de oppositie.
Acteur Arnold Schwarzenegger heeft het woensdag met politieke tegenstanders aan de stok gekregen. Kort voordat hij studenten zou toespreken, raakte een ei de welhaast onkwetsbare 'Terminator' op zijn jas. De filmster leek niet van stuk gebracht. Hij trok het besmeurde kledingstuk uit, gaf het aan een campagnemedewerker en ging gewoon door waar hij mee bezig was.
Schwarzenegger kon zelfs de grap inzien van het incident. "Deze vent is me nu ook bacon verschuldigd", aldus de tot Amerikaan genaturaliseerde Oostenrijker die voor de Republikeinse partij een gooi doet naar het gouverneurschap van Californië.
quote:Dat denk ik ook. Fortuyn wilde op geen manier concessies doen. Maar ik denk wel dat het CDA heeft geprofiteerd van het wegvallen van Fortuyn.
Op donderdag 4 september 2003 10:28 schreef Rechtse_Mensen het volgende:[..]
De LPF zou met Fortuyn niet uit elkaar gevallen zijn. Er zou immers geen enkele twijfel zijn over hoe Pim het bedoeld had. Ik denk dat Balkenende I met Fortuyn echter niet tot stand gekomen zou zijn, omdat hij zijn poot stijf zou blijven houden. Na de mislukte formatie waren zijn aanhangers dan lekker blijven roepen: "zie je nou wel, die oude politiek trekt zich niets van de kiezer aan."
quote:43 + 23 = 66.
Stel je voor, we zouden een kabinet Balkenende-Melkert gehad hebben, met een amok schoppende LPF-fractie van 26 zetels in de oppositie.
Ik denk dan dat D66 er al eerder was bijgetrokken. Of een 'officieuze' cordon sanitair () door CDA, PvdA en VVD.
Het belangrijkste POL-niuews:
De X-Ray-clan is ontdekt en opgepakt.
Heeft iemand het PvdA-plan van Leeuwarden al gehoord? Dat er preventieve fouillering moet plaatsvinden, waarbij alleen Antilianen worden aangehouden?
Waar zijn ze mee bezig in Leeuwarden? Eerst al het idee om Turks als rijkstaal in te voeren en nu dit. Ik zal ff zoeken naar een nieuwsbericht.
quote:*kuch* Californië wil gouverneur via referendum dumpen *kuch*
Op donderdag 4 september 2003 10:59 schreef Kozzmic het volgende:
De gouverneursverkiezingen in Californië worden een eitje voor Arnie...Acteur Arnold Schwarzenegger heeft het woensdag met politieke tegenstanders aan de stok gekregen. Kort voordat hij studenten zou toespreken, raakte een ei de welhaast onkwetsbare 'Terminator' op zijn jas. De filmster leek niet van stuk gebracht. Hij trok het besmeurde kledingstuk uit, gaf het aan een campagnemedewerker en ging gewoon door waar hij mee bezig was.
Schwarzenegger kon zelfs de grap inzien van het incident. "Deze vent is me nu ook bacon verschuldigd", aldus de tot Amerikaan genaturaliseerde Oostenrijker die voor de Republikeinse partij een gooi doet naar het gouverneurschap van Californië.
http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article3981551.ece
quote:
VVD: Van Mourik opvolger Arno BrokLEEUWARDEN - De Leeuwarder VVD-fractie wil haar voorzitter Tom van Mourik als opvolger van wethouder Arno Brok, die burgemeester wordt van Sneek. In dat geval zal het raadslid Aukje de Vries de fractieleiding overnemen. Ramzy el Aridi zal dan als nieuw raadslid zijn opwachting maken. De fractie had gisteren maar heel weinig tijd nodig om unaniem tot deze besluiten te komen.
Van Mourik (46) zegt veel zin in het wethouderschap te hebben. Ook Broks portefeuille (cultuur, economische zaken, recreatie en toerisme, grondzaken, additionele werkgelegenheid) staat hem aan. De wethouderskandidaat zit nu vijf jaar in de raad. Hij werd in 1998 al direct na de formatie van het college fractieleider.
Zijn mederaadsleden kennen hem als een scherp en creatief debater, die de details niet schuwt. Vanuit de andere collegepartijen kwam soms het verwijt dat hij zich bijwijlen een oppositierol aanmat. Van Mourik werkt als volkshuisvestingsambtenaar bij de gemeente Tytsjerksteradiel.
Aukje de Vries (38) is pas anderhalf jaar raadslid. Zij kent de gemeente van binnenuit als beleidsambtenaar economische en bestuurlijke zaken. Kort voor haar entree in de raad kwam De Vries te werken bij de projectontwikkelaar Westerbaan (tegenwoordig: Groustins).
Kandidaat-raadslid El Aridi hoorde van Broks voordracht in Sneek tijdens een vakantie in zijn geboorteland Libanon. El Aridi (35) woont sinds 1988 in Nederland. Hij werkt bij de stichting Zorg op Maat.
Bron: LC
quote:Kom op zeg. Dit soort berichten in een serieuze discussie???
Op donderdag 4 september 2003 11:04 schreef Sidekick het volgende:[..]
*kuch* Californië wil gouverneur via referendum dumpen *kuch*
quote:Er was net een discussie over het aantal stemmen dat Fortuyn kon halen, als hij de aanslag had overleeft. Nu Arnie de aanslag heeft overleeft, zal dit grote gevolgen hebben en zal Arnie dik winnen.
Op donderdag 4 september 2003 11:07 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Kom op zeg. Dit soort berichten in een serieuze discussie???
Dezelfde logica als Intomart dus.
quote:Om ook maar eens boeiend regionaal nieuws te plaatsen
Op donderdag 4 september 2003 11:06 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb iig wel een nieuwsbericht kunnen vinden over de opvolger van de nieuwe burgermeester van Sneek:
[..]
quote:bron ZC
Geen sollicitatieplicht moeders jonge kinderen
van een onzer verslaggeefsters3 SEPTEMBER 2003 - STAPHORST - Vooruitlopend op de nieuwe wet Werk en Bijstand maakt de Staatkundig Gereformeerde Partij (SGP) in Staphorst zich sterk voor de positie van uitkeringsgerechtigde moeders met jonge kinderen.
Zij mogen door de (lokale) overheid niet verplicht gesteld worden om te solliciteren, zo stelt de fractie.
Het is een slechte zaak deze moeders de arbeidsmarkt op te jagen, zoals de nieuwe wet voorschrijft, aldus de reactie van Sytse de Jong tijdens de commissievergadering deze week.
De Staatkundig Gereformeerde Partij in Staphorst neemt op voorhand een resoluut standpunt in over de kwestie, die formeel pas vanaf 1 januari 2004 aan de orde komt.
Volgens de nieuwe wet Werk en Bijstand (opvolger van de Algemene Bijstandswet) krijgen gemeenten vanaf dat moment meer eigen verantwoordelijkheid om inwoners aan een baan te helpen.
Moeders met kinderen vanaf vijf jaar moeten dan ook serieus op zoek naar betaald werk.
De SGP die tegen het regeringsbeleid ingaat .
quote:De vrouw is geschapen voor het opvoeden van kinderen. Het is dus heilig dat ze geen solicitatieplicht krijgen. Het liefst zien ze dat vrouwen helemaal niet werken.
Op donderdag 4 september 2003 11:19 schreef du_ke het volgende:[..]
Om ook maar eens boeiend regionaal nieuws te plaatsen
[..]bron ZC
De SGP die tegen het regeringsbeleid ingaat
.
En Kozzmic, sinds wanneer is je vriendin ook een mod?
Of werkt het mod-schap op IP-adres?
quote:
Op donderdag 4 september 2003 11:22 schreef Sidekick het volgende:[..]
En Kozzmic, sinds wanneer is je vriendin ook een mod?
Of werkt het mod-schap op IP-adres?
quote:Laat maar. Ik was in de war.
Op donderdag 4 september 2003 11:23 schreef Kozzmic het volgende:[..]
quote:Ik heb iets gevonden, maar niets over het plan van de PvdA:
Op donderdag 4 september 2003 11:03 schreef Sidekick het volgende:Heeft iemand het PvdA-plan van Leeuwarden al gehoord? Dat er preventieve fouillering moet plaatsvinden, waarbij alleen Antilianen worden aangehouden?
Waar zijn ze mee bezig in Leeuwarden? Eerst al het idee om Turks als rijkstaal in te voeren en nu dit. Ik zal ff zoeken naar een nieuwsbericht.
quote:Misschien op Omrop Fryslân, want daar zag ik het. Maar ik ga me nu voorbereiden op mijn sollicitatiegesprek van vanmiddag *ril*.
Leeuwarden treft voorbereidingen voor preventief fouillerenIn de afgelopen weken vonden er in diverse stadsdelen van Leeuwarden incidenten plaats waarbij sprake was van vuurwapengebruik. Als gevolg van deze misdrijven was er sprake van een ernstige verstoring van de openbare orde. De burgemeester heeft in samenspraak met de politie besloten om voorbereidingen te treffen zodat er in de toekomst een mogelijkheid bestaat tot preventief fouilleren indien de openbare orde (ernstig) wordt bedreigd of verstoord.
Preventief fouilleren dient te worden opgenomen in de APV (Algemene Plaatselijke Verordening); de gemeente treft thans voorbereidingen om deze aan te passen. Eind september wordt de gewijzigde APV in het college van B&W vastgesteld. Naar verwachting zal de raad in december dit onderwerp behandelen.
Teneinde het instrument van preventief fouilleren te kunnen toepassen worden dit najaar nadere beleidsregels vastgesteld in samenspraak met politie en Justitie in het driehoeksoverleg.
Tot slot wordt opgemerkt dat preventief fouilleren alleen in door de burgemeester aan te wijzen gebieden waar de openbare orde ernstig wordt bedreigd of verstoord, zonder aanziens des persoon, kan worden toegepast; het Openbaar Ministerie dient hiervoor toestemming te verlenen.
quote:[tikkie off-topic]
Op donderdag 4 september 2003 11:22 schreef Sidekick het volgende:
De vrouw is geschapen voor het opvoeden van kinderen. Het is dus heilig dat ze geen solicitatieplicht krijgen. Het liefst zien ze dat vrouwen helemaal niet werken.
Mijn moeder sprak een van de vrijwilligers van het tehuis en die was er helemaal kapot van dit heeft heel veel geld gekost en voorlopig zijn. er dus een stuk minder grote vrijwilligers activiteiten. Maar ze wouden die Staphorsters ook niet te veel tegen de haren instrijken omdat het toch voor een deel hun (toekomstige) klanten zijn.
quote:Succes!
Op donderdag 4 september 2003 11:36 schreef Sidekick het volgende:
Misschien op Omrop Fryslân, want daar zag ik het. Maar ik ga me nu voorbereiden op mijn sollicitatiegesprek van vanmiddag *ril*.
Ik mag volgende week donderdag . (nu nog geen *ril*, dat komt nog wel)
quote:Nog één van dezelfde maker: Wouter Bos 4 jarige Antillenbeleid ramp
Op donderdag 4 september 2003 12:11 schreef du_ke het volgende:
ah deze heb ik gisteren helemaal gemist.
Autistische PvdA-Kok huigelt weer eens....
quote:Die had ik al bekeken, na dat topic moest ik toch even al zijn topics doorlopen maar zoveel waren het er niet.
Op donderdag 4 september 2003 12:20 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Nog één van dezelfde maker: Wouter Bos 4 jarige Antillenbeleid ramp
quote:Ik ga eens kijken of een detacheringsbureau iets met mijn capaciteiten kan
Op donderdag 4 september 2003 12:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick en du_ke, waar gaan jullie op solliciteren?
Succes!!!
Verder heb ik gisteren weer 5 brieven de deur uitgedaan om ergens ambtenaar te worden.
quote:du_ke, de gemeente Oss zoekt ook nog 3 beleidsmedewerkers zag ik toevallig. Kijk even op www.oss.nl onder vacatures
Op donderdag 4 september 2003 12:59 schreef du_ke het volgende:[..]
Ik ga eens kijken of een detacheringsbureau iets met mijn capaciteiten kan
.
Verder heb ik gisteren weer 5 brieven de deur uitgedaan om ergens ambtenaar te worden.
quote:
Op donderdag 4 september 2003 12:59 schreef du_ke het volgende:[..]
Ik ga eens kijken of een detacheringsbureau iets met mijn capaciteiten kan
.
quote:Bedankt
Op donderdag 4 september 2003 13:02 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
du_ke, de gemeente Oss zoekt ook nog 3 beleidsmedewerkers zag ik toevallig. Kijk even op www.oss.nl onder vacatures
En wat ik er zo uit wijs kan worden ook niet echt mijn richting.
Ze houden wel van mooi taalgebruik
quote:
Als commissiegriffier van één van de raadscommissies begeleid jij deze commissie op een efficiënte, effectieve en flexibele wijze en ben je eerste aanspreekpunt voor haar leden. Je bewaakt de besluiten van de commissie en de afhandeling daarvan. Je bent in staat de commissie op een zelfstandige en hoogwaardige wijze te ondersteunen. Als raadsadviseur verleen je beleidsinhoudelijke ondersteuning aan griffier en raad. Met een onafhankelijke geest ben je in staat boven de verschillende vakdisciplines relaties te bezien en daarmee een verdere bijdrage te leveren voor de ontwikkeling van het duale stelsel. Ook ten aanzien van complexe vraagstukken en interactieve beleidsprocessen weet je vanuit deze generalistische functie de processen goed te ondersteunen.
quote:Ik begin eenvoudig he
Op donderdag 4 september 2003 13:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
als Toekomstig ambtenaar moet je toch altijd alles in drievoud schrijven??? waar is die ene brief gebleven? 6-5=1.
En als ik mijn online sollicitaties er bij optel kom ik wel op een door 3 deelbaar aantal brieven uit hoor .
quote:Bron: www.nu.nl
CDA wil Timofeeff aan de dijk zettenDEN HAAG - Het CDA vindt dat de nationale campagne 'Nederland leeft met water', met als boegbeeld weerman Peter Timofeeff, totaal niet uit de verf komt.
"Het is wel leuk, Timofeeff in een badkuip, maar het zegt mensen helemaal niets", denkt CDA-Tweede-Kamerlid Van Lith. Hij ziet meer in lokale campagnes. Die moeten begrip kweken voor het waterbeleid, dat de komende jaren veel geld gaat kosten.
Timofeeff probeert in televisie- en radiospotjes het publiek te overtuigen dat er meer ruimte moet komen voor water om waterrampen in de toekomst te voorkomen. Zo zien televisiekijkers de weerman in zijn nette pak in bad zitten, terwijl het bad en de vloer vervolgens overstromen.
Verantwoordelijk staatssecretaris Schultz van Haegen (Waterstaat) hield de Tweede Kamer donderdag in een debat voor dat de publiekscampagne een kwestie van lange adem is. "Je moet eerst een algemeen urgentiegevoel kweken", legde de VVD-bewindsvrouw uit. Pas daarna kunnen volgens haar concrete projecten bij de campagne betrokken worden.
Volgens het CDA is het echter beter direct meer aan te sluiten bij lokale initiatieven. Bovendien vindt Van Lith dat met name de waterschappen zelf een "cultuuromslag" moeten maken en veel meer aan burgers moeten uitleggen waar ze mee bezig zijn. "Uit onderzoek blijkt bijvoorbeeld dat de websites van de waterschappen onder de maat zijn."
.
[Dit bericht is gewijzigd door freako op 04-09-2003 14:29]
quote:Bron: www.nu.nl
Duitsland boos over Italiaanse wijn met Hitler-etiketBERLIJN - De Duitse minister van Justitie Brigitte Zypries heeft haar Italiaanse ambtgenoot Roberto Castelli gevraagd actie te ondernemen tegen de verkoop van flessen wijn met afbeeldingen van Adolf Hitler en spreuken als 'Sieg Heil'. Ook de Beierse justitie zou zich met de zaak willen bemoeien.
.
quote:
Op donderdag 4 september 2003 14:27 schreef freako het volgende:[..]
Bron: www.nu.nl
.
quote:In dit geval kan ik me er iets van voorstellen. Maar die flessen wijn zijn volgens mij al jaren op de markt.
Op donderdag 4 september 2003 14:46 schreef du_ke het volgende:[..]
. Leuk he die ruzies
quote:Ok maar dan nog het blijft fout natuurlijk
Op donderdag 4 september 2003 14:48 schreef freako het volgende:[..]
In dit geval kan ik me er iets van voorstellen. Maar die flessen wijn zijn volgens mij al jaren op de markt.
quote:Je bedoelt dat Gil-galad, Parabola en Maerycke zich vandaag nog niet hebben laten zien?
Op donderdag 4 september 2003 11:03 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het belangrijkste POL-niuews:
De X-Ray-clan is ontdekt en opgepakt.
quote:*meld*
Op donderdag 4 september 2003 15:18 schreef Rechtse_Mensen het volgende:[..]
Je bedoelt dat Gil-galad, Parabola en Maerycke zich vandaag nog niet hebben laten zien?
quote:Ben jij ook gil-galad?
Op donderdag 4 september 2003 16:13 schreef Maerycke het volgende:[..]
*meld*
quote:Ah, jij ook succes alvast gewenst.
Op donderdag 4 september 2003 11:40 schreef du_ke het volgende:[..]
Succes!
Ik mag volgende week donderdag
. (nu nog geen *ril*, dat komt nog wel)
En het is vrij goed gegaan eigenlijk mijn gesprek. Ik had wel het idee dat ik een kans maak van de ruim 100 sollicitanten.
Alleen, ik durf het bijna niet te zeggen... ehh... Ik was anderhalf uur te laat.
Dan maar ff weer over politiek lullen:
quote:Die ontkoppeling vind ik niet eens zo erg. Zolang het niet uit de hand loopt, is er weinig aan de hand.
FNV: De Geus toornt aan koppeling uitkeringenDEN HAAG - Minister De Geus van Sociale Zaken wil tornen aan de koppeling tussen de uitkeringen en de lonen in de marktsector. Dat beweerde FNV-bestuurster A. Jongerius donderdag na afloop van een gesprek met de bewindsman.
De bestuurster zegt dat het kabinet van plan is om hiervoor de wetgeving aan te passen. Volgens Jongerius is de kans groot dat door de wetswijziging de koppeling tussen de uitkeringen en de lonen per 1 januari 2004 kan worden losgelaten.
ANP
quote:Had je wel een goede reden of was je het gewoon vergeten?
Op donderdag 4 september 2003 16:51 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ah, jij ook succes alvast gewenst.
En het is vrij goed gegaan eigenlijk mijn gesprek. Ik had wel het idee dat ik een kans maak van de ruim 100 sollicitanten.
Alleen, ik durf het bijna niet te zeggen... ehh...Ik was anderhalf uur te laat.
quote:Nee zeg.. daar moet ik niet aan denken zelfs. Bovendien is zo'n geslachtsveranderingsoperatie ook weer zo'n gedoe.
Op donderdag 4 september 2003 16:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ben jij ook gil-galad?
quote:
Op donderdag 4 september 2003 16:53 schreef Maerycke het volgende:[..]
Nee zeg.. daar moet ik niet aan denken zelfs. Bovendien is zo'n geslachtsveranderingsoperatie ook weer zo'n gedoe.
quote:Ik kon het niet vinden. Ik was er 200 meter vandaan; ik was in de goede straat, ik zag nr 1, maar geen nr 3 (waar dat bedrijf is). Ik vragen, werd ik een andere kant opgestuurd. Even verderop ook gevraagt, en ook toen moest ik gewoon die kant blijven oplopen (de verkeerde kant dus).
Op donderdag 4 september 2003 16:53 schreef freako het volgende:[..]
Had je wel een goede reden of was je het gewoon vergeten?
Toch maar weer terug naar die ene straat. Weer een aantal keer heen en weer gelopen, totdat ik eindelijk in een klein steegje de ingang zag.
quote:Jij wilt gewoon niet werken he
Op donderdag 4 september 2003 16:51 schreef Sidekick het volgende:[..]
Alleen, ik durf het bijna niet te zeggen... ehh...Ik was anderhalf uur te laat.
quote:
Op donderdag 4 september 2003 16:59 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik kon het niet vinden. Ik was er 200 meter vandaan; ik was in de goede straat, ik zag nr 1, maar geen nr 3 (waar dat bedrijf is). Ik vragen, werd ik een andere kant opgestuurd. Even verderop ook gevraagt, en ook toen moest ik gewoon die kant blijven oplopen (de verkeerde kant dus).
Toch maar weer terug naar die ene straat. Weer een aantal keer heen en weer gelopen, totdat ik eindelijk in een klein steegje de ingang zag.
quote:Ik had geen telefoonnummer.
Op donderdag 4 september 2003 17:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
![]()
en daar doe je anderhalf uur over?
Kon je niet even bellen na een kwartier zoeken?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |