mooie stand na 3 wedstrijden voor AGOVV!
[Dit bericht is gewijzigd door mat_herben op 30-08-2003 17:14]
quote:Amateurs
Op zaterdag 30 augustus 2003 17:23 schreef Fatality het volgende:
Laat ze maar eerst een keer winnen van HSC'21, DE amateurclub van Nederland 8)
quote:Zware kneuzing voor Huntelaar
Op dinsdag 2 september 2003 18:41 schreef snowwie het volgende:
wat heeft huntelaar nu precies?
en hoelang is hij uitgeschakeld?
Hoewel de duur van zijn herstel nog onbekend is, maar zeker enige tijd gaat duren, was er sprake van enige opluchting bij AGOVV Apeldoorn. Klaas Jan Huntelaar blijkt tijdens de wedstrijd tegen Stomrvogels/Telstar Combinatie niet de gevreesde enkelbreuk te hebben opgelopen, maar een zware kneuzing. Hij werd in de nacht van maandag op dinsdag nog onderzocht door orthopeed Hugo Bolhuis in het Lukas Ziekenhuis.
Toen Matthieu Antolini hem in de 66ste minuut verving, lag Huntelaar al bijna tien minuten geblesseerd naast het veld. De tackle van achteren van Benoît Croissant, die de verdediger zijn tweede gele kaart opleverde waar direct rood op zijn plaats was geweest, had de spits van AGOVV geveld.
Met Huntelaar zijn nu alle drie de PSVers die momenteel op huurbasis uitkomen namens AGOVV Apeldoorn uitgeschakeld. Paul Verhaegh viel tegen MVV tijdens de openingsfase uit met een enkelblessure, nadat de tackle van Patrick Deckers al de tweede forse ingreep was op de middenvelder. Koen Garritsen staat al sinds de voorbereiding op het seizoen buitenspel wegens de ziekte van Pfeiffer.
klote man
Kortom: is het makkelijk om een kaartje te kopen aan de kassa?
quote:ja lukt wel, zijn altijd wel kaarten los te kopen
Op dinsdag 2 september 2003 21:10 schreef Cart_man het volgende:
Is het stadion een beetje gevuld daarzo?Kortom: is het makkelijk om een kaartje te kopen aan de kassa?
quote:Bedankt en tot vrijdag
Op dinsdag 2 september 2003 21:11 schreef mat_herben het volgende:[..]
ja lukt wel, zijn altijd wel kaarten los te kopen
¤12
quote:graag gedaan
Op dinsdag 2 september 2003 21:13 schreef Cart_man het volgende:[..]
Bedankt en tot vrijdag
maar vrijdag speel AGOVV niet hoor
De KNVB heeft de wedstrijd AGOVV Apeldoorn-Excelsior verplaatst van vrijdag 5 september naar maandag 15 september.
quote:Tjeez...wat een kutdatum zeg...maar ok, tot de 15de dan
Op dinsdag 2 september 2003 21:42 schreef mat_herben het volgende:[..]
graag gedaan
De KNVB heeft de wedstrijd AGOVV Apeldoorn-Excelsior verplaatst van vrijdag 5 september naar maandag 15 september.
quote:tot dan
Op dinsdag 2 september 2003 23:56 schreef Cart_man het volgende:[..]
Tjeez...wat een kutdatum zeg...maar ok, tot de 15de dan
quote:waarom ??
Op dinsdag 2 september 2003 21:42 schreef mat_herben het volgende:[..]
graag gedaan
quote:------------------
Op woensdag 3 september 2003 23:54 schreef E- het volgende:[..]
waarom ??
quote:wat hij typt,
Op donderdag 4 september 2003 10:23 schreef Apie74 het volgende:[..]
------------------
De KNVB heeft de wedstrijd AGOVV Apeldoorn-Excelsior verplaatst van vrijdag 5 september naar maandag 15 september. Het duel begint dan om 20.00 uur. De bond besloot hiertoe, aangezien Glenn Loovens en Mels van Driel van de Rotterdammers door bondscoach Cor Pot zijn opgeroepen voor de wedstrijd Jong Oranje-Jong Oostenrijk. bron:www.agovv.nl
-------------
Huntelaar is trouwens waarschijnlijk binnen een paar weken weer inzetbaar volgens de apeldoornse courant.
gelukkig is Klaas over een paar weken weer inzetbaar idd,
Gratis toegang bij AGOVV-Jong Oranje
Om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van het Nederlands Elftal voor spelers onder negentien jaar, dat onder leiding staat van Ruud Gullit, heft AGOVV Apeldoorn voor de oefenwedstrijd geen entree. Het duel staat gepland voor dinsdag 9 september vanaf 19.00 uur.
De selectie van de legendarische Ruud Gullit bereidt zich voor op het WK voor spelers onder twintig jaar dat in 2005 in Nederland wordt gehouden. Dat is het grootste internationale voetbalevenement na het WK en EK. Tevens geldt het als een plaats waar de groten uit de internationale voetbalhistorie zich vaak voor het eerst aan een groot publiek presenteren. Diego Armando Maradona was aan het eind van de jaren zeventig de eerste, waarna Javier Saviola bij de laatste versie uitgroeide tot de beste speler van het toernooi. Inmiddels staat de Argentijn onder contract bij FC Barcelona.
quote:Er zit hoe dan ook geen verassing in, dat kan ik je nu al zeggen.
Op dinsdag 23 september 2003 08:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
vanavond 20.00 rkc thuis voor de amstel cup!! kijken of er nog een kleine verassing in zit..
quote:Als ze gewonnen hadden
Op woensdag 24 september 2003 16:20 schreef methodmich het volgende:
Wat is een verassing dan?
maar het mocht niet baten....
Toch lang stand kunnen houden
quote:Ze trainen bij een plaatselijke voetbalclub: ZVV
Op woensdag 24 september 2003 16:48 schreef hellmondunited het volgende:
Hoe hebben ze dat nu opgelost met dat trainen?
quote:Laat maar...
Op woensdag 24 september 2003 16:22 schreef mat_herben het volgende:[..]
Als ze gewonnen hadden
maar het mocht niet baten....
Toch lang stand kunnen houden
quote:valt me ook een beetje tegen..ze begonnen goed. Mja in het 'eerste' jaar mag je eigenlijk nooit te hogen verwachtingen hebben.
Op zondag 5 oktober 2003 13:29 schreef mat_herben het volgende:
oke!AGOVV inmiddels afgezakt naar de 11e plaats
quote:idd, ze stonden erg goed.
Op zondag 5 oktober 2003 16:53 schreef hellmondunited het volgende:[..]
valt me ook een beetje tegen..ze begonnen goed. Mja in het 'eerste' jaar mag je eigenlijk nooit te hogen verwachtingen hebben.
Maar de laatste tijd gaat het ff wat minder met onze helden
quote:Dat was wel te verwachten. Pas het 1e jaar en het is echt een bij elkaar geraapte spelersgroep.
Op zondag 5 oktober 2003 13:29 schreef mat_herben het volgende:
oke!AGOVV inmiddels afgezakt naar de 11e plaats
Ben weleens benieuwd wat ze volgend seizoen gaan doen en wie ze er allemaal bij halen.
quote:neuh, je kunt rustig op de tribune zitten met je Graafschap-shirtje
Op maandag 3 november 2003 15:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik denk dat dit inderdaad zo'n beetje de eindstand wordt voor AGOVV. Nacompetitie zal er ook niet in zitten, maar dat was eigenlijk toch ook te verwachten. Desalnietemin respect voor wat daar in apeldoorn is opgebouwd. Nou alleen dat bezoekersvak nog wat uitbreiden en het word misschien nog wel wat. Over het uitvak gesproken..wordt het een probleem om als graafschapper de wedstrijd AGOVV-De Graafschap te kunnen bezichtigen als het uitvak al uitverkocht is?
Serieus
quote:Inderdaad, vrijdag was ik ook bij de wedstrijd AGOVV-Sparta en daar zaten ook wat Sparta aanhangers gewoon tussen de AGOVV aanhang.
Op dinsdag 4 november 2003 19:50 schreef AGOVV het volgende:[..]
neuh, je kunt rustig op de tribune zitten met je Graafschap-shirtje
Serieus
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:51 schreef Apie74 het volgende:[..]
Inderdaad, vrijdag was ik ook bij de wedstrijd AGOVV-Sparta en daar zaten ook wat Sparta aanhangers gewoon tussen de AGOVV aanhang.
Toen ze gingen juichen bij een Sparta doelpunt werden ze ff raar aangekeken maar verder niet gemolesteerd ofzo.. Ik zou alleen niet in het C vak gaan zitten als gast supporter, maar gewoon in B.
quote:Ben het met je eens!
Op woensdag 12 november 2003 00:09 schreef Stpan het volgende:
AGOVV, dat uitvak en bezoekersvak is om te huilen.
100 man bij voorbaat veel te klein, en dat bij een net nieuw stadion....ze hadden best wat socialer met hun capaciteit om kunnen gaan.
Verder zie je vanuit het uitvak geen ene moer, werkelijk een schande voor de 12 euro. MVV-supporters gingen de 2e helft maar in de bus zitte
Als laatste, je kunt misschien wel in je Graafschapshirt op de tribune zitten, maar of ze je toelaten is wat anders.
Enkele Spartanen kochten kaarten in de vrije verkoop. Ze hadden dus recht op toegang, maar nee, ze werden bij de poort geweigerd. Hun Rotterdams accent was reden om naar hun passport te vragen, en op grond van hun Rotterdamse woonplaats werden ze geweigerd (dit noem ik discriminatie). Nee, AGOVV verdient niet de schoonheidsprijs qua uitvangst van uitsupporters, sterker het is een schande.
Sparta-supporters waren zelfs zo boos dat ze de middenstip van AGOVV hebben verwijders als wraakactie.
wij moeten vrijdag in dat concentratiekamp zitten. Want uit-supporters zijn tenslotte nog altijd hooligans!
en die van hun dan? die komen in de prachtigste stadions met mooie uitvakken en een breed arsortiment aan snacks en drinken. Men wordt vriendelijk behandelt.
en het uitvak..wij komen in zoiets te zitten:
nee, deze club is betaaldvoetbal onwaardig
quote:Vind je het gek, we stonden voor met 3-0
Op woensdag 12 november 2003 00:09 schreef Stpan het volgende:
AGOVV, dat uitvak en bezoekersvak is om te huilen.
100 man bij voorbaat veel te klein, en dat bij een net nieuw stadion....ze hadden best wat socialer met hun capaciteit om kunnen gaan.
Verder zie je vanuit het uitvak geen ene moer, werkelijk een schande voor de 12 euro. MVV-supporters gingen de 2e helft maar in de bus zitte
quote:En terecht
Enkele Spartanen kochten kaarten in de vrije verkoop. Ze hadden dus recht op toegang, maar nee, ze werden bij de poort geweigerd. Hun Rotterdams accent was reden om naar hun passport te vragen, en op grond van hun Rotterdamse woonplaats werden ze geweigerd (dit noem ik discriminatie).
quote:Boeiend
Nee, AGOVV verdient niet de schoonheidsprijs qua uitvangst van uitsupporters, sterker het is een schande.
quote:Orgineel
Sparta-supporters waren zelfs zo boos dat ze de middenstip van AGOVV hebben verwijders als wraakactie.
quote:Je vindt niet dat supporters in het stadion van je club op zijn minst de wedstrijd zouden moeten kunnen volgen?
Op donderdag 13 november 2003 20:34 schreef mat_herben het volgende:
ik vind het niet leuk, maar ik kan me er niet druk om maken.
quote:Ja tuurlijk wel, maar ik kan er niets aan doen dat ze in een hoekje weg worden gedrukt, dat heeft het bestuur zo gekozen, en dan zal dat wel het beste zijn voor de veiligheid van iedereen in en om het stadion
Op donderdag 13 november 2003 20:35 schreef SCH het volgende:[..]
Je vindt niet dat supporters in het stadion van je club op zijn minst de wedstrijd zouden moeten kunnen volgen?
quote:Zeker niet het beste maar wel zwaar overdreven. Jullie hoeven toch ook niet als uit supporter in een of ander hok dat uit 1940 - 45 komt te zitten? of zijn die van agovv de enigste supporters die uit wel lief zijn en de rest zijn maar hoolies?
Op donderdag 13 november 2003 20:37 schreef mat_herben het volgende:[..]
Ja tuurlijk wel, maar ik kan er niets aan doen dat ze in een hoekje weg worden gedrukt, dat heeft het bestuur zo gekozen, en dan zal dat wel het beste zijn voor de veiligheid van iedereen in en om het stadion
quote:nee, dat is wel zo, maar AGOVV heeft geleerd na de 1e wedstrijd tegen Top Oss. Die hadden na de wedstrijd het het (kippegaas) al kapot, dat is veranderd in wat het nu is. Dit is wel weer erg overdreven maarja....
Op donderdag 13 november 2003 20:42 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Zeker niet het beste maar wel zwaar overdreven. Jullie hoeven toch ook niet als uit supporter in een of ander hok dat uit 1940 - 45 komt te zitten? of zijn die van agovv de enigste supporters die uit wel lief zijn en de rest zijn maar hoolies?
quote:Vind het ook erg zwak van het bestuur van agovv dat ze het van die penaltystip jatten schandalig vinden en niks over hun uitvak zeggen. Denk dat AGOVV volgend jaar door vele clubs wordt geboycot en terecht!
Op donderdag 13 november 2003 20:45 schreef mat_herben het volgende:[..]
nee, dat is wel zo, maar AGOVV heeft geleerd na de 1e wedstrijd tegen Top Oss. Die hadden na de wedstrijd het het (kippegaas) al kapot, dat is veranderd in wat het nu is. Dit is wel weer erg overdreven maarja....
Ik met nog een paar supporters hebben snel ingegrepen, maar je moet er toch niet denken als iemand zo een ding tegen zich aan gegegooit krijgt
quote:Dan is ons uitvak, net zo groot als het hele stadion nu
Op vrijdag 14 november 2003 15:12 schreef Apie74 het volgende:
Jongens, nog een paar jaar geduld en dan heeft AGOVV net zo'n groot stadion als jullie club nu heeft. Met dan ook een beter uitvak.
quote:medemogelijk gemaakt door dhr van meenen & co
Op vrijdag 14 november 2003 22:53 schreef mat_herben het volgende:
2-2 tegen een kampioenskandidaat
en wat een kindervak zeg dat a1, bah
quote:pingel van jullie was anders ook gemakkelijk gegeven na een handsbal van jullie
Op zaterdag 15 november 2003 12:26 schreef hellmondunited het volgende:[..]
medemogelijk gemaakt door dhr van meenen & co
en wat een kindervak zeg dat a1, bah
quote:idd, erg discutabel moment
Op zaterdag 15 november 2003 14:43 schreef DutchGooner het volgende:[..]
pingel van jullie was anders ook gemakkelijk gegeven na een handsbal van jullie
quote:Dan zullen we het maar niet over de eerste pingel hebben
Op zaterdag 15 november 2003 16:40 schreef mat_herben het volgende:[..]
idd, erg discutabel moment
mja rare scheids was t.. bij harde overtredingen liet hij doorgaan (zo heb ik weet ik veel hoeveel agovv-ers en helmonders lang op de grond zien liggen zonder vrijetrap) en bij softe overtredingen was t hup gelijk in t boekje..
quote:die was ook zeer snel gegeven en wat ik verder van je lees stond ie voor beide kanten beroerd te fluiten
Op zaterdag 15 november 2003 18:06 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Dan zullen we het maar niet over de eerste pingel hebben
mja rare scheids was t.. bij harde overtredingen liet hij doorgaan (zo heb ik weet ik veel hoeveel agovv-ers en helmonders lang op de grond zien liggen zonder vrijetrap) en bij softe overtredingen was t hup gelijk in t boekje..
quote:heel misschien dat er nacompetitie dit jaar inzit
Op vrijdag 21 november 2003 15:41 schreef mat_herben het volgende:
vanavond Go ahead op het programma,
ouderwets gezellig
quote:vast niet
Op maandag 24 november 2003 00:54 schreef beta-1986 het volgende:[..]
heel misschien dat er nacompetitie dit jaar inzit
quote:Eitje
Op zaterdag 13 december 2003 00:12 schreef Apie74 het volgende:
Net ff 5-0 gewonnen van VVV!!!
quote:nja apenheul ligt er niet ver vanaf
Op zaterdag 13 december 2003 17:53 schreef Maja het volgende:
Ik ben gisteren naar AGOVV - VVV geweest. Een verdiende overwinning. De hoofdtribune is heerlijk nostalgisch en ook wel leuk dat je in de rust achter het stadion in de kantine een biertje kan doen. Ik vond ook dat er veel vage figuren rondliepen, alsof het gekkenhuis daar om de hoek ligt...
quote:Danne waren ze er bij ons nog niet bij klopt dat?
Op zaterdag 13 december 2003 22:27 schreef mat_herben het volgende:
er moeten toch mensen naar binnen om het stadion enigszins vol te krijgen. En die lui kunnen me toch schreeuwen
quote:dan kan klopen ja,
Op zondag 14 december 2003 11:43 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Danne waren ze er bij ons nog niet bij klopt dat?
kheb er nu ook alle foto's van de verbouwing opgezet!
verder binnenkort het ontwerp van ut nieuwe scorebord wat er voor 30 jan komt te hangen!
diettrich omdat hij nu op amateur basis speelt maar geen garantie krijgt voor een vast contract, appeldorn omdat hij het niet kan opbrengen om reserve te blijven/geen toekomst ziet om aan de bak te komen
quote:breed genoeg om die losers weg te doen
Op dinsdag 13 januari 2004 13:43 schreef mat_herben het volgende:
zo breed is de selectie toch ook weer niet
quote:ik helemaal blij paar uur geleden.
Op donderdag 29 januari 2004 22:23 schreef mat_herben het volgende:
we waren helemaal uit de lijst verdwenenMorgen Telstar
quote:ja was bij de wedstrijd gisterenavond, verlies dus en ook nog me poten bevroren.
Op zaterdag 31 januari 2004 00:21 schreef snowwie2 het volgende:[..]
ik helemaal blij paar uur geleden.
zie ik daar bij de tussenstanden op de adelaarshorst 1-0 staan voor agovv tegen telstar.
tijdje later nieuwe tussenstanden 1-2
ik nog hopen op een gelijkspelletje toen gae al 1-1 had gespeeld.
maar nee. einduitslag 1-3
weg 1e plaats in de 3e periode
quote:OVERLOPER!!!!
Op zaterdag 31 januari 2004 00:21 schreef snowwie2 het volgende:[..]
ik helemaal blij paar uur geleden.
zie ik daar bij de tussenstanden op de adelaarshorst 1-0 staan voor agovv tegen telstar.
tijdje later nieuwe tussenstanden 1-2
ik nog hopen op een gelijkspelletje toen gae al 1-1 had gespeeld.
maar nee. einduitslag 1-3![]()
weg 1e plaats in de 3e periode
quote:bij mij waren ze ook heel erg koud geworden.
Op zaterdag 31 januari 2004 16:37 schreef Apie74 het volgende:[..]
ja was bij de wedstrijd gisterenavond, verlies dus en ook nog me poten bevroren.
ja ik hoorde dat het 2-3 was geworden. dacht dat 1-3 einduitslag was
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 18:14 schreef mat_herben het volgende:[..]
OVERLOPER!!!!
![]()
quote:klopt, ze zijn bang voor AGOVV hooligans...;)
Op donderdag 5 februari 2004 21:47 schreef mat_herben het volgende:
Mogen geen AGOVV supporters mee naar Top Oss
quote:idd
Op donderdag 5 februari 2004 22:29 schreef Apie74 het volgende:[..]
klopt, ze zijn bang voor AGOVV hooligans...;)
quote:en dat is de prijs die je betaald voor de misdragingen van de thuiswedstrijd
Op donderdag 5 februari 2004 21:47 schreef mat_herben het volgende:
Mogen geen AGOVV supporters mee naar Top Oss
alsof ze bang moeten zijn voor die 7 man die mee zouden zijn gekomen
quote:moet dat dan?
Op zaterdag 14 februari 2004 14:42 schreef mat_herben het volgende:
nou, nu heb je me op de kast hoor
2 jaar geleden was de Amstel Cup-wedstrijd Achilles'94 - Twente live op RTV Drenthe. Wel 10 minuten live, toen viel de verbinding weg.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:35 schreef mat_herben het volgende:
ja klopt
primeur want het is de eerste live wedstrijd op TV Gelderland.
Klopt, ben net terug van de wedstrijd, vanavond was er behoorlijk rumoer in de apekooi door supporters van Cambuur...quote:Op maandag 22 maart 2004 22:19 schreef rubberen_robbie het volgende:
AGOVV, is dat niet die club met die apenkooi voor de gastsupporters?
jup, bij de bouw van het stadion hebben we dezelde architect gebruikt, als we bij de bouw van de apenheul ook gebruikt hebben.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:19 schreef rubberen_robbie het volgende:
AGOVV, is dat niet die club met die apenkooi voor de gastsupporters?
schoolvoetbalquote:Hoewel de laatste puntjes nog op de bekende i gezet moeten worden, verwacht directeur voetbalzaken Ted van Leeuwen dat de spelersgroep voor het seizoen 2004/2005 met drie man is uitgebreid. Raimond van der Gouw heeft in principe gekozen voor AGOVV Apeldoorn. Verder krijgen de jeugdspelers Peter de Waal en Maurice Mackay een kans bij de profs.
zou een mooie afsluiting zijnquote:Op maandag 12 april 2004 17:06 schreef mat_herben het volgende:
AGOVV is in de winning mood
5-2
misschien wel een periode titel.
teken ik voorquote:Op maandag 12 april 2004 17:36 schreef GnAgn het volgende:
[..]
zou een mooie afsluiting zijn![]()
en dan via nacompetitie naar de HCE en dat jaar daarop voorronde champions league
niet echt...ligt vlak bij de Apelheul. Midden in de villawijk Berg & Bos.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:13 schreef Dizzee het volgende:
ik ben in een ver verleden eens in een club geweest in apeldoorn. agovv,ligt dit bij het industrieterrein daaro? zoja...dan ben ik daar geweest.
dan is het een andere......quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:29 schreef Apie74 het volgende:
[..]
niet echt...ligt vlak bij de Apelheul. Midden in de villawijk Berg & Bos.
Nu nog steeds. Ook veel van de harde kern.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:34 schreef Dizzee het volgende:
hoe zijn eigenlijk de verhoudingen tussen agovv - gae? toen ik nog in deventer woonde(wayy back) was het altijd wel heftig met gae. toen speelden ze nog wel in de eredivisie.
maar ik herriner me wel dat er veel supporters van eagels uit apeldoorn kwamen.![]()
maar das al wel lang geleden....
Waarom niet?quote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nu nog steeds. Ook veel van de harde kern.
Vond vroeger agovv een aardig amateurcluppie, bijvoorbeeld met oefenwedstrijden tegen Feyenoord, maar ze hadden niet het betaald voetbal in moeten gaan.![]()
of Eagles draait net zo slecht als agovv.quote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Waarom niet?Ze zijn pas net weer begonnen en doen het net zo goed als de Eagles die al jaren meedraaien in het betaalde voetbal. Tis misschien wel jammer voor de Eagles dat ze wat Apeldoornse fans zijn kwijtgeraakt die zijn overgestapt naar Agovv.
Ze zitten al 5 jaar bij de (sub)top van de GGD wat betreft toeschouwersaantallen. Redelijk stabiel rond de 3500. Met een nieuw stadion zijn ze al bezig sinds 1994. Ze willen nu juist het oude stadion renoveren. Eerst denken, dan typen.quote:Op maandag 26 april 2004 13:46 schreef Dizzee het volgende:
[..]
of Eagles draait net zo slecht als agovv.
ik hoorde dat eagels een nieuw stadion wil bouwen??met het stadion die ze nu hebben zijn er maar een paar honderd toeschouwers
..wat moeten ze dan met een nieuwe?raar beleid daaro..dadelijk krijg je hetzelfde als vitesse.
idd.quote:Op maandag 26 april 2004 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ze zitten al 5 jaar bij de (sub)top van de GGD wat betreft toeschouwersaantallen. Redelijk stabiel rond de 3500. Met een nieuw stadion zijn ze al bezig sinds 1994. Ze willen nu juist het oude stadion renoveren. Eerst denken, dan typen.
Eerst denken, dan typen? zomaar val je me er op aanquote:Op maandag 26 april 2004 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ze zitten al 5 jaar bij de (sub)top van de GGD wat betreft toeschouwersaantallen. Redelijk stabiel rond de 3500. Met een nieuw stadion zijn ze al bezig sinds 1994. Ze willen nu juist het oude stadion renoveren. Eerst denken, dan typen.
Stadionnaam:quote:Op maandag 26 april 2004 18:19 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Eerst denken, dan typen? zomaar val je me er op aan
rond de 3500? dat is dus een vol vak achter de goal, en dan is de hele lange zijde leeg..(op de bobo tribune na misschien) dat vind ik dus erg leeg, en dan is het naar mijn mening niet reel om een nieuw stadion te bouwen met meer plaatsen voor toeschouwers die toch niet komen.
zoals bij vele clubs, zijn de meningen over een nieuw stadion verdeeld. zoals ik al zei, een paar weken geleden is een groep GAE supporters, uit protest alvast begonnen met de eerste paal de grond in aan het slaan. en er zullen ook best wel supporters zijn die graag zien dat GAE in hun eigen stadion blijft spelen.quote:ik weet idd dat ze al heel lang bezig zijn met een stadion, maar omdat ik hier niet altijd meer info kan krijgen van eagels wist ik niet dat ze het oude stadion gaan renoveren.
en trouwens, die supporters willen niet eens dat er een nieuw stadion komt!!
volgens mij wil alleen de gemeente dat graag, en als ze dan vervolgens pas na 10 jaar concluderen dat ze het 'oude' stadion gaan renoveren is dat ook slecht beleid!!:Y
Chen :')quote:Op maandag 26 april 2004 14:43 schreef Chen het volgende:
AGOVV?
Das toch een amateur club....
Tja...1800 lege plaatsen is niet genoeg...je wilt er nog meer?quote:Op maandag 26 april 2004 19:34 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Stadionnaam:
De Adelaarshorst
Capaciteit:
4.800 toeschouwers
wat jij suggereert, valt dus allemaal nog wel mee.
[..]
zoals bij vele clubs, zijn de meningen over een nieuw stadion verdeeld. zoals ik al zei, een paar weken geleden is een groep GAE supporters, uit protest alvast begonnen met de eerste paal de grond in aan het slaan. en er zullen ook best wel supporters zijn die graag zien dat GAE in hun eigen stadion blijft spelen.
Een stadion van AGOVV en GAE samen, no way.![]()
Ja doe gelijk Ajax en Feyenoord samen dan, ook geen supportersgezeur van die kant meer..quote:Op maandag 26 april 2004 20:37 schreef Dizzee het volgende:
[..]
en Agovv en Eagels samen? waarom niet? heb je meteen een vol stadion.![]()
dacht altijd dat eagels - zwolle ernstig was (toen eagels nog een kern had)quote:Op maandag 26 april 2004 20:38 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ja doe gelijk Ajax en Feyenoord samen dan, ook geen supportersgezeur van die kant meer..
hopelijk speelt Zwolle volgend seizoen weer gewoon in de GGDquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:50 schreef Dizzee het volgende:
[..]
dacht altijd dat eagels - zwolle ernstig was (toen eagels nog een kern had)
helaas voor hen, promoveerde zwolle naar HCE![]()
voor een club die op de 10e plek stond welquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:24 schreef pekel het volgende:
Mwah, 1-4 winnen van nummer 19 is niet zo super. :')
4 weken geleden op plek 10 stond ja.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:30 schreef mat_herben het volgende:
[..]
voor een club die op de 10e plek stond wel
ik heb het over AGOVVquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:05 schreef pekel het volgende:
[..]
4 weken geleden op plek 10 stond ja..
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:24 schreef Dizzee het volgende:
clubcard ? koop dan een seizoenskaart.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:24 schreef Dizzee het volgende:
clubcard ? koop dan een seizoenskaart.
* ik voorspel 7-0quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:17 schreef mat_herben het volgende:
Zometeen de nmr laatst op bezoek, en AGOVV is in vorm.
Toch vind ik vvv een van de betere ploegen van de ggd op dit moment. Uit is helemaal lastig. Maar AGOVV is in vormquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:07 schreef Spockjuh_ het volgende:
vvv uit vrijdag, nog nooit verloren daar, zelfs niet ten tijde van het amateurvoetbal...
Hebben we verloren dan? Daarnaast zeg je hetzelfde als ik, alleen als uitsupporter heb je het nog steeds bar slecht daar. De rest van het stadionnetje straalt uit alsof je naar een amateurwedstrijd zit te kijken, daar hielpen de ploegen gisteren overigens hard aan mee.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
bla bla bla, slechte verliezers hebben altijd op alles commentaar...uitvak is ruk, helemaal mee eens. Rest van het stadion is gewoon knus, tis niet groot ofzo, maar het heeft wel wat. En daar zijn de meeste het over eens...
Verklaar je nader? omdat je zo dicht op het veld zit/staat?quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hebben we verloren dan? Daarnaast zeg je hetzelfde als ik, alleen als uitsupporter heb je het nog steeds bar slecht daar. De rest van het stadionnetje straalt uit alsof je naar een amateurwedstrijd zit te kijken, daar hielpen de ploegen gisteren overigens hard aan mee.
De 'harde kern' van AGOVV zit niet op de lange zijde hoor. AGOVV zet wel vaker uitsupporters in AGOVV vakken, zelfs tegen de Graafschap vorig jaar. Tot nu toe nog nooit problemen mee geweest. Vitesse kreeg dit jaar zelfs de hele lange zijde aangeboden tijdens de amstel cup wedstrijd AGOVV-vitesse.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:57 schreef Stpan het volgende:
De organisatie is overigens ook behoorlijk amateuristisch te noemen. AGOVV durfde het sinds het zogenaamde Top Oss-debacle weer aan om uitsupporters op eigen vervoer te laten komen, en deze kwamen dan te zitten op de lange zijde.
Wat doen ze? Het uitvak, dan een buffervak, en dan die Spartanen met de zogenaamde harde kern van AGOVV in 1 vak plaatsen. Heel nuttig een buffervakje tussen Spartanen en Spartanen. Heeeel slim.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:40 schreef Yeahinho het volgende:
.... en volgende week vrijdag een thuisnederlaag tegen FC Den Bosch.
toch een leuke wedstrijd lijkt me zoquote:AGOVV speelt extra oefenwedstrijd
AGOVV Apeldoorn speelt woensdagavond een extra oefenwedstrijd tegen RKSV Driel, dat uitkomt in de Vierde Klasse. Driel ligt net onder Arnhem, een paar kilometer van het Gelredome.
Voor Driel is het een uitkomst. De club zou tegen NEC spelen, maar de gemeente verbood dit oefenduel. Ofschoon de wedstrijd in een week van zware fysieke oefeningen valt, was AGOVV bereid in te springen. De wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark Driel, Dorpsstraat 10, 6665 CB Driel en begint om 19:30 uur.
Het programma voor de komende weken ziet er als volgt uit:
19 juli RKSV Driel-AGOVV Apeldoorn om 19.30 uur in Driel.
22 juli AGOVV Apeldoorn-Hapoel Kfar Saba om 19.00 uur op sportpark Berg en Bos.
28 juli AGOVV Apeldoorn-Feyenoord om 19.00 uur op sportpark Berg en Bos.
5 augustus AGOVV Apeldoorn-AGOVV om 16.00 uur op sportpark Berg en Bos als onderdeel van de Open Dag.
agovv.nl
Juliana had last van een te snel werkende schildklier, waardoor hij heel snel vermoeid raakte. Resultaat: tweede helft van het seizoen niet meer gespeeld.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef methodmich het volgende:
Kilic en Juliana blijven als amateurs voor AGOVV spelen.
Opmerkelijk dat ze geen nieuw contract kregen, ze waren vorig seizoen toch best goed? Kilic veel assists, Juliana toch zijn goaltjes weer gemaakt. Waren ze te duur?
had nog wel willen gaan maar ik vond het iets te warm , zie agovv mischien wel weer in de beker tegen vitessequote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
yep, 6-0 winst, had minimaal 15-0 moeten zijn maar de spitsen waren niet echt scherp..
quote:Ruud ter Heide blijft voor vijf duels geschorst en ontkomt niet aan een boete van 12.500 euro, waarvan 11.500 voorwaardelijk.
De spits van AGOVV verloor vandaag zijn beroepszaak tegen de straf van de tuchtcommissie van de KNVB. Geoffrey Meye van Stormvogels Telstar klaagde Ter Heide aan omdat Ter Heide in de competitiewedstrijd tussen de twee clubs Meye racistisch bejegende.
quote:Van Vossen naar AGOVV
APELDOORN - Peter van Vossen is komend seizoen assistent-trainer van John van den Brom bij AGOVV Apeldoorn. Dat liet de club uit de Jupiler League dinsdag weten. De oud-voetballer is nu assistent bij FC Omniworld.
De 39-jarige Van Vossen speelde in zijn carričre onder meer voor Ajax, Glasgow Rangers en Feyenoord. De aanvaller heeft 31 interlands achter zijn naam staan, waarin hij negen doelpunten maakte. Hij bereikte met AGOVV mondelinge overeenstemming voor een contract tot medio 2010.
quote:Debat over kwestie AGOVV in najaar
APELDOORN - Politiek Apeldoorn gaat 11 september in debat over de manier waarop de gemeente met AGOVV is omgegaan.
Een meerderheid in de raad zette anderhalve week geleden een streep door het plan voor een voetbalstadion aan de Kuipersdijk. VVD-fractievoorzitter Werner Ludwig reageerde toen woedend; hij vindt dat de andere partijen in het college (PvdA, CDA, ChristenUnie en GroenLinks) zich niet aan politieke afspraken houden om AGOVV op weg te helpen. De VVD eiste een debat over de gang van zaken. Dat bleek echter niet goed haalbaar voor het zomerreces. Volgens Ludwig moeten zijn politieke collega's niet denken dat in september de scherpe kantjes van het geschil zijn. Het besluit zelf, om het plan af te wijzen, wil Ludwig echter niet meer oprakelen.
What about Stanley Tailor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:02 schreef methodmich het volgende:
Deed de nieuwe Belg van Rangers nog mee? En hoe bevallen de andere nieuwelingen? Met name het halen van Arno Splinter vind ik zeer verrassend, los van de relatie met Van den Brom.
Jeroen van den Broeck speelde inderdaad mee, lijkt me een uitstekende speler voor ons. Had zelfs de indruk dat ie tweebenig is, of in elk geval deels. Verder plusjes voor Jaime Bruinier (van Vitesse) en Koert Thalen (van Groningen). Stanley Taylor viel ook niet tegen, apart loopje heeft die trouwens.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:02 schreef methodmich het volgende:
Deed de nieuwe Belg van Rangers nog mee? En hoe bevallen de andere nieuwelingen? Met name het halen van Arno Splinter vind ik zeer verrassend, los van de relatie met Van den Brom.
Dat dacht ik. Zou een puike defensie zijn met deze versterkingen, afgaande op de oefenduels tot nu toe.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
eerder kwestie van geld vrijmaken, kwaliteiten zijn wel erkend
Tof voor Stanley! Zou leuk zijn als wij tegen hem moeten spelen. Stanley hé!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Zou een puike defensie zijn met deze versterkingen, afgaande op de oefenduels tot nu toe.
Emmen wilde een centrale verdediger die ook kon voetballen volgens mij. En dat kon Stanley natuurlijk niet bepaald...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tof voor Stanley! Zou leuk zijn als wij tegen hem moeten spelen. Stanley hé!
Hij was altijd mijn favoriet toen, samen met Kemper.
Bij Emmen kwam hij vorig jaar niet eens aan de beurt.
Wij kunnen anders wel zo'n no-nonsense type gebruiken achterin. Dat defensieve gehannes van vorig jaar hoef ik niet nog een seizoen mee te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Emmen wilde een centrale verdediger die ook kon voetballen volgens mij. En dat kon Stanley natuurlijk niet bepaald...
quote:Ook Tailor verdient contract met AGOVV Apeldoorn
22/07/2008 18:20
Na Martin Suchy mag ook Stanley Tailor zich voortaan AGOVV'er noemen. De proefspeler tekende net als zijn Slowaakse collega voor twee jaar in Apeldoorn.
Tailor is afkomstig van de Duitse Regionalliga-club VfB Oldenburg. De verdediger werkte een geslaagde stage af bij AGOVV. Het resultaat was een contract voor twee seizoenen voor 26-jarige Utrechter.
Met de komst van verdediger Tailor is de zoektocht naar een extra spits afgeblazen. 'Ik snap dat het een opmerkelijke beslissing was, maar onze ommezwaai heeft te maken met verschillende factoren', zegt trainer John van den Brom op de AGOVV-website. 'De belangrijkste daarin zijn het goede functioneren van Stanley en de uitstekende ontwikkeling van onze aanvallers.'
'Na onze ervaringen van afgelopen seizoen vinden wij het heel belangrijk om voldoende bezetting te hebben voor onze defensief ingestelde posities', geeft Van den Brom meer uitleg. 'Verder maken onze spitsen een uitstekende ontwikkeling door. We zijn erg tevreden over de manier waarop het nu gaat met Dino Medjedovic, Jeremy Bokila, Johan Pater en natuurlijk Dries Mertens. Verder kunnen we binnenkort ook een beroep doen op Joey Snijders.'
In dat geval is het een logische aanwinst. Als je er maar een bouwer naast of vlak voor hebt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij kunnen anders wel zo'n no-nonsense type gebruiken achterin. Dat defensieve gehannes van vorig jaar hoef ik niet nog een seizoen mee te maken.
Ow, als dat alles is. Maakte me al zorgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:55 schreef Spockjuh_ het volgende:
www.agovvforum.nl daar ff aanmelden en je bent gelijk een schat aan info over AGOVV rijker..
probleem met de kaart is dat de voorkant een verkeerd logo stond. niet mer en niet minder
Kom denk ik wel even langs. Op hoeveel volk rekenen jullie in Spakenburg?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:47 schreef F1Bas het volgende:
Komen er nog mensen van hier naar IJsselmeervogels dinsdag?
3000-4000quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kom denk ik wel even langs. Op hoeveel volk rekenen jullie in Spakenburg?
Als de trainer het maar weetquote:Op maandag 22 september 2008 21:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
10, 13 en 34. Namen mag je zelf gaan zoeken, maak het je niet te makkelijk..
Tailor speelt wel ja. Al is hij eigenlijk geen eerste keus, maarja veel blessures he.quote:Op maandag 22 september 2008 21:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als de trainer het maar weet
En Axwijk![]()
Wat een beul is dat
Speelt Stanley Tailor?![]()
Dries Mertens overal, maar dan ook overal schaduwen. En dan nog zorgt ie minimaal drie keer voor gevaar.quote:Op maandag 22 september 2008 21:12 schreef F1Bas het volgende:
Op wie moeten de Vogels morgen letten? Wat zijn jullie beste 3 spelers?
Was dat de nummer 13? Dat is inderdaad een goede speler.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dries Mertens overal, maar dan ook overal schaduwen. En dan nog zorgt ie minimaal drie keer voor gevaar.
Och, ik vond ons veldspel nog niet eens zo verkeerd, maar kwam ook omdat de Vogels te weinig druk zetten op AGOVV. Doelpunten inderdaad allemaal van middenvelders/verdedigers. Je ziet bij ons gewoon af en toe de angst voor een tegendoelpunt, wat natuurlijk niet geheel onbegrijpelijk is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Was dat de nummer 13? Dat is inderdaad een goede speler.
Verder viel AGOVV erg tegen, behalve de nummer 13 ging er weinig dreiging uit. Werd dan ook 2x vanuit een vrije trap gescoord, verder weinig kansen. Ze tonen weinig initiatief, jammer dat Tailor de 1-3 moest scoren![]()
Toch zie je wel kwaliteits verschil maar AGOVV was zeker te pakken.
Als die 3-1 niet zo snel was gevallen had ik het nog wel willen zien.....quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
makkelijke maar ook zakelijke overwinning. AGOVV ging duidelijk niet voluit
quote:College wil AGOVV de hand reiken
APELDOORN - Het Apeldoorns college van burgemeester en wethouders wil de amateurs van AGOVV een renteloze lening van 120.000 euro geven om op Berg en Bos weer een goede kunstgrasmat aan te leggen.
De gemeente betaalt de rente van zesduizend euro per jaar. Voordat de lening wordt verstrekt, wordt eerst de boekhouding van de amateurvoetbalclub doorgelicht. Dat moet uitwijzen of AGOVV in staat is de lening in termijnen terug te betalen. ,,We willen zeker weten dat alles kan worden terugbetaald'', zegt gemeentewoordvoerder Toon Schuiling. Doorstaat de voetbalclub die toets, dan legt het college het plan ter goedkeuring voor aan de gemeenteraad.
De amateurtak van AGOVV deed vorige week dinsdag bij het college met spoed een beroep op het gemeentelijke kunstgrasfonds. Het huidige veld voldoet niet meer aan de eisen voor het spelen van betaald voetbal en de proftak van AGOVV is de belangrijkste huurder. De KNVB eist dat er voor aanvang van de nieuwe competitie, op 7 augustus, een veld ligt dat wél aan de eisen voldoet.
Het college ziet de urgentie in, maar vindt dat de lening niet ten koste mag gaan van andere clubs die al een beroep op het kunstgrasfonds hebben gedaan. Daarom is het bereid om het fonds (2 miljoen euro) groter te maken en het jaarlijkse budget met zes mille te overschrijden.
AGOVV heeft haast met de zaak omdat de club een geschil heeft met Arcadis. De leverancier van de huidige mat daagde AGOVV twee weken terug voor de rechter, omdat ze sinds de oplevering van het veld in 2006 nog geen geld heeft ontvangen. De rechter gaf beide partijen twee weken om de zaak te schikken. AGOVV-voorzitter Hans Ekelmans zei gisteren dat er nog hard gewerkt wordt om het schikkingsvoorstel - betaling van 300.000 euro aan Arcadis - rond te krijgen. Hij verwacht dat daar in de loop van volgende week een oplossing voor is. Daar is ook de proftak van AGOVV nadrukkelijk bij betrokken. Die heeft met de amateurs namelijk een geschil over het al dan niet garant staan voor een hypothecaire lening.
quote:Van de Haar blijft op amateur-basis bij AGOVV
Hans van de Haar neemt nog geen afscheid van het profvoetbal. De aanvaller blijft bij AGOVV, waar hij in het nieuwe seizoen op amateur-basis aan de slag gaat. De 34-jarige aanvaller speelde afgelopen seizoen al voor AGOVV. In twintig duels scoorde hij vijf keer.
"Ik ga op amateurbasis spelen bij AGOVV. Dat is mijn eigen voorstel", aldus Van de Haar tegenover Omroep Gelderland. "Ik heb het naar mijn zin bij AGOVV en woon dicht bij de club."
yup is toch psychologisch bij zo n relatieve jonge groep denk ik, desalniettemin teken je voor 6 punten uit 3 wedstrijden, alleen jammer dat eagles op de eerste plaats staat brrrquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, dat was weer leuk![]()
Niet dat ik er iets van had verwacht gisteravond, want altijd als ze zogenaamd met zelfvertrouwen gaan beginnen aan een wedstrijd bakken ze er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |