abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 22:36:26 #251
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_60255317
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
eerder kwestie van geld vrijmaken, kwaliteiten zijn wel erkend
Dat dacht ik. Zou een puike defensie zijn met deze versterkingen, afgaande op de oefenduels tot nu toe.
pi_60255735
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat dacht ik. Zou een puike defensie zijn met deze versterkingen, afgaande op de oefenduels tot nu toe.
Tof voor Stanley! Zou leuk zijn als wij tegen hem moeten spelen. Stanley hé!

Hij was altijd mijn favoriet toen, samen met Kemper.

Bij Emmen kwam hij vorig jaar niet eens aan de beurt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60261865
AGOVV is de club met het meeste oog voor talent in de jupiler league, dat mogen we wel stellen.
Hooray for boobies!
pi_60268500
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:52 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Tof voor Stanley! Zou leuk zijn als wij tegen hem moeten spelen. Stanley hé!

Hij was altijd mijn favoriet toen, samen met Kemper.

Bij Emmen kwam hij vorig jaar niet eens aan de beurt.
Emmen wilde een centrale verdediger die ook kon voetballen volgens mij. En dat kon Stanley natuurlijk niet bepaald...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:23:34 #255
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_60270196
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Emmen wilde een centrale verdediger die ook kon voetballen volgens mij. En dat kon Stanley natuurlijk niet bepaald...
Wij kunnen anders wel zo'n no-nonsense type gebruiken achterin. Dat defensieve gehannes van vorig jaar hoef ik niet nog een seizoen mee te maken.
pi_60275301
quote:
Ook Tailor verdient contract met AGOVV Apeldoorn
22/07/2008 18:20

Na Martin Suchy mag ook Stanley Tailor zich voortaan AGOVV'er noemen. De proefspeler tekende net als zijn Slowaakse collega voor twee jaar in Apeldoorn.

Tailor is afkomstig van de Duitse Regionalliga-club VfB Oldenburg. De verdediger werkte een geslaagde stage af bij AGOVV. Het resultaat was een contract voor twee seizoenen voor 26-jarige Utrechter.

Met de komst van verdediger Tailor is de zoektocht naar een extra spits afgeblazen. 'Ik snap dat het een opmerkelijke beslissing was, maar onze ommezwaai heeft te maken met verschillende factoren', zegt trainer John van den Brom op de AGOVV-website. 'De belangrijkste daarin zijn het goede functioneren van Stanley en de uitstekende ontwikkeling van onze aanvallers.'

'Na onze ervaringen van afgelopen seizoen vinden wij het heel belangrijk om voldoende bezetting te hebben voor onze defensief ingestelde posities', geeft Van den Brom meer uitleg. 'Verder maken onze spitsen een uitstekende ontwikkeling door. We zijn erg tevreden over de manier waarop het nu gaat met Dino Medjedovic, Jeremy Bokila, Johan Pater en natuurlijk Dries Mertens. Verder kunnen we binnenkort ook een beroep doen op Joey Snijders.'
pi_60302887
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wij kunnen anders wel zo'n no-nonsense type gebruiken achterin. Dat defensieve gehannes van vorig jaar hoef ik niet nog een seizoen mee te maken.
In dat geval is het een logische aanwinst. Als je er maar een bouwer naast of vlak voor hebt.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:09:20 #258
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_60623406
Aan het kleine plukje overige AGOVV-fans op dit forum: kreeg vorige week een brief van de club in de bus met daarin de mededeling dat er 'iets was misgegaan met de seizoenkaarten' en dat ik mijn kaart z.s.m. diende te retourneren en dan de goeie kaart zou krijgen. Wat mij betreft was er met de kaart weinig aan de hand, maar goed, heb em maar gewoon teruggestuurd, verder niet bij nagedacht.

Nu zijn we ruim een week verder maar heb de 'goeie' kaart nog steeds niet binnen. Ga zelf morgen op vakantie dus ben er volgende week sowieso niet bij tijdens de eerste thuiswedstrijd, maar vind het wel wat gehaast en krapjes allemaal met die kaart(en). Iemand hier enig idee wat er mis is met die dingen? (dubbele plaatsen uitgegeven ofzo?)
pi_60634272
www.agovvforum.nl daar ff aanmelden en je bent gelijk een schat aan info over AGOVV rijker..

probleem met de kaart is dat de voorkant een verkeerd logo stond. niet mer en niet minder
Hooray for boobies!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:42:19 #260
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_60635275
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:55 schreef Spockjuh_ het volgende:
www.agovvforum.nl daar ff aanmelden en je bent gelijk een schat aan info over AGOVV rijker..

probleem met de kaart is dat de voorkant een verkeerd logo stond. niet mer en niet minder
Ow, als dat alles is. Maakte me al zorgen
pi_61517209
AGOVV hoeft geen haast meer te maken met vertrek van stadion Berg en Bos. Het Apeldoornse college van burgemeester en wethouders heeft besloten om het bestemmingsplan zodanig te wijzigen dat er tot in lengte van jaren profvoetbal kan worden gespeeld.

Dat laat onverlet dat de club elders een nieuw stadion wil bouwen. De Europaweg heeft daarbij de voorkeur.

Vlak voor de zomer zette de gemeenteraad een streep door plannen van AGOVV om een stadion te bouwen aan de Kuipersdijk. Dat had grote consequenties. Binnenkort lopen enkele tijdelijke bouwvergunningen van AGOVV op Berg en Bos af en verlenging is niet mogelijk. Bovendien viel de juridische basis weg onder een tijdelijk bestemmingsplan waarmee de gemeente de club vijf jaar extra lucht had willen geven. Slechts als wordt gewerkt aan een 'reëel alternatief' voor een nieuw stadion, zou zo'n tijdelijke constructie mogelijk zijn.

De enige manier om AGOVV extra tijd op Berg en Bos te gunnen is daardoor via het maken van een nieuw 'normaal' bestemmingsplan, dat in het spelen van profvoetbal voorziet.

Sinds AGOVV besloot weer profvoetbal te gaan spelen, wekte de gemeente in de wijken rondom het stadion echter de verwachting dat er slechts tijdelijk op Berg en Bos zou worden gespeeld. De periode van vijf jaar waarmee rekening werd gehouden is inmiddels voorbij.

,,Als college hebben we maar twee mogelijkheden'', zegt wethouder Jolanda Reitsma. ,,Of we helpen betaald voetbal in Apeldoorn om zeep, of we stellen omwonenden teleur.''

,,In feite kunnen we het nooit goed doen'', zegt de wethouder. ,,Bij de keus die we hebben gemaakt, speelt mee dat AGOVV heeft aangegeven nog steeds naar een andere plek te willen verhuizen. De club kan nu tenminste in rust, zonder tijdsdruk, de plannen daarvoor uitwerken.''

Voor AGOVV's rentree bij de voetbalprofs bestond er in de omgeving van het stadion veel angst voor overlast door supporters. Ook benadrukten de wijkraden dat de verkeersdruk op Apeldoorn-West al zo groot is dat een profvoetbalclub op die plaats niet gewenst is. Sinds de eerste bal werd getrapt, is echter duidelijk dat de gevolgen meevallen, zegt Reitsma. ,,Die veldslag één keer in de veertien dagen is er niet gekomen. Natuurlijk hebben sommige mensen weleens een blikje in de tuin gevonden of last gehad van een supporter die naar hun tuin plaste, maar in het algemeen is alles heel rustig verlopen. Zo rustig dat we het met één politieagent afkunnen.''

,,AGOVV heeft naar ons toe bovendien de bereidheid uitgesproken om een convenant te sluiten met de wijkraden'', zegt Reitsma. Bedoeling daarvan is om problemen ook in de toekomst te voorkomen en om de buurt op de hoogte te houden van de ontwikkelingen rond een nieuw stadion. ,,Wij juichen een dergelijke afspraak toe.''
Hooray for boobies!
  donderdag 11 september 2008 @ 18:23:11 #262
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_61556824
Als ze nu maar niet gas terug nemen m.b.t. het nieuwe stadion. Beetje druk op de ketel houden, duurt al lang genoeg nu.
pi_61771311
Komen er nog mensen van hier naar IJsselmeervogels dinsdag?
  zaterdag 20 september 2008 @ 10:29:04 #264
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_61776320
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:47 schreef F1Bas het volgende:
Komen er nog mensen van hier naar IJsselmeervogels dinsdag?
Kom denk ik wel even langs. Op hoeveel volk rekenen jullie in Spakenburg?
pi_61777426
Zal Dries Mertens zijn bronzen stieren al een mooi plekje hebben gegeven?

Aardig matig verdedigd van Tailor gisteren zeg... Die oefent vast om zijn oude club te gaan helpen komende week.
www.thuisuiteten.nl
pi_61784348
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Kom denk ik wel even langs. Op hoeveel volk rekenen jullie in Spakenburg?
3000-4000
  zondag 21 september 2008 @ 11:22:36 #267
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_61795491
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 18:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]

3000-4000
Mooi!
pi_61799705
en 40 uit apeldoorn gok ik zo...
Hooray for boobies!
pi_61835558
Op wie moeten de Vogels morgen letten? Wat zijn jullie beste 3 spelers?
pi_61835602
10, 13 en 34. Namen mag je zelf gaan zoeken, maak het je niet te makkelijk..
Hooray for boobies!
pi_61835787
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
10, 13 en 34. Namen mag je zelf gaan zoeken, maak het je niet te makkelijk..
Als de trainer het maar weet

En Axwijk

Wat een beul is dat

Speelt Stanley Tailor?
  maandag 22 september 2008 @ 21:59:10 #272
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_61836968
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:19 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als de trainer het maar weet

En Axwijk

Wat een beul is dat

Speelt Stanley Tailor?
Tailor speelt wel ja. Al is hij eigenlijk geen eerste keus, maarja veel blessures he.
pi_61854757
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:12 schreef F1Bas het volgende:
Op wie moeten de Vogels morgen letten? Wat zijn jullie beste 3 spelers?
Dries Mertens overal, maar dan ook overal schaduwen. En dan nog zorgt ie minimaal drie keer voor gevaar.

Peter Messemaker zal zich moeten onderscheiden namens de Vogels.
www.thuisuiteten.nl
pi_61865894
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dries Mertens overal, maar dan ook overal schaduwen. En dan nog zorgt ie minimaal drie keer voor gevaar.
Was dat de nummer 13? Dat is inderdaad een goede speler.

Verder viel AGOVV erg tegen, behalve de nummer 13 ging er weinig dreiging uit. Werd dan ook 2x vanuit een vrije trap gescoord, verder weinig kansen. Ze tonen weinig initiatief, jammer dat Tailor de 1-3 moest scoren

Toch zie je wel kwaliteits verschil maar AGOVV was zeker te pakken.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:36:54 #275
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_61866087
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Was dat de nummer 13? Dat is inderdaad een goede speler.

Verder viel AGOVV erg tegen, behalve de nummer 13 ging er weinig dreiging uit. Werd dan ook 2x vanuit een vrije trap gescoord, verder weinig kansen. Ze tonen weinig initiatief, jammer dat Tailor de 1-3 moest scoren

Toch zie je wel kwaliteits verschil maar AGOVV was zeker te pakken.
Och, ik vond ons veldspel nog niet eens zo verkeerd, maar kwam ook omdat de Vogels te weinig druk zetten op AGOVV. Doelpunten inderdaad allemaal van middenvelders/verdedigers. Je ziet bij ons gewoon af en toe de angst voor een tegendoelpunt, wat natuurlijk niet geheel onbegrijpelijk is.

Heb me verder best weer geamuseerd bij jullie. Mooie accommodatie, maar dat wist ik al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')