Dat dacht ik. Zou een puike defensie zijn met deze versterkingen, afgaande op de oefenduels tot nu toe.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
eerder kwestie van geld vrijmaken, kwaliteiten zijn wel erkend
Tof voor Stanley! Zou leuk zijn als wij tegen hem moeten spelen. Stanley hé!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Zou een puike defensie zijn met deze versterkingen, afgaande op de oefenduels tot nu toe.
Emmen wilde een centrale verdediger die ook kon voetballen volgens mij. En dat kon Stanley natuurlijk niet bepaald...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tof voor Stanley! Zou leuk zijn als wij tegen hem moeten spelen. Stanley hé!
Hij was altijd mijn favoriet toen, samen met Kemper.
Bij Emmen kwam hij vorig jaar niet eens aan de beurt.
Wij kunnen anders wel zo'n no-nonsense type gebruiken achterin. Dat defensieve gehannes van vorig jaar hoef ik niet nog een seizoen mee te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Emmen wilde een centrale verdediger die ook kon voetballen volgens mij. En dat kon Stanley natuurlijk niet bepaald...
quote:Ook Tailor verdient contract met AGOVV Apeldoorn
22/07/2008 18:20
Na Martin Suchy mag ook Stanley Tailor zich voortaan AGOVV'er noemen. De proefspeler tekende net als zijn Slowaakse collega voor twee jaar in Apeldoorn.
Tailor is afkomstig van de Duitse Regionalliga-club VfB Oldenburg. De verdediger werkte een geslaagde stage af bij AGOVV. Het resultaat was een contract voor twee seizoenen voor 26-jarige Utrechter.
Met de komst van verdediger Tailor is de zoektocht naar een extra spits afgeblazen. 'Ik snap dat het een opmerkelijke beslissing was, maar onze ommezwaai heeft te maken met verschillende factoren', zegt trainer John van den Brom op de AGOVV-website. 'De belangrijkste daarin zijn het goede functioneren van Stanley en de uitstekende ontwikkeling van onze aanvallers.'
'Na onze ervaringen van afgelopen seizoen vinden wij het heel belangrijk om voldoende bezetting te hebben voor onze defensief ingestelde posities', geeft Van den Brom meer uitleg. 'Verder maken onze spitsen een uitstekende ontwikkeling door. We zijn erg tevreden over de manier waarop het nu gaat met Dino Medjedovic, Jeremy Bokila, Johan Pater en natuurlijk Dries Mertens. Verder kunnen we binnenkort ook een beroep doen op Joey Snijders.'
In dat geval is het een logische aanwinst. Als je er maar een bouwer naast of vlak voor hebt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij kunnen anders wel zo'n no-nonsense type gebruiken achterin. Dat defensieve gehannes van vorig jaar hoef ik niet nog een seizoen mee te maken.
Ow, als dat alles is. Maakte me al zorgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:55 schreef Spockjuh_ het volgende:
www.agovvforum.nl daar ff aanmelden en je bent gelijk een schat aan info over AGOVV rijker..
probleem met de kaart is dat de voorkant een verkeerd logo stond. niet mer en niet minder
Kom denk ik wel even langs. Op hoeveel volk rekenen jullie in Spakenburg?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:47 schreef F1Bas het volgende:
Komen er nog mensen van hier naar IJsselmeervogels dinsdag?
3000-4000quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kom denk ik wel even langs. Op hoeveel volk rekenen jullie in Spakenburg?
Als de trainer het maar weetquote:Op maandag 22 september 2008 21:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
10, 13 en 34. Namen mag je zelf gaan zoeken, maak het je niet te makkelijk..
Tailor speelt wel ja. Al is hij eigenlijk geen eerste keus, maarja veel blessures he.quote:Op maandag 22 september 2008 21:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als de trainer het maar weet
En Axwijk![]()
Wat een beul is dat
Speelt Stanley Tailor?![]()
Dries Mertens overal, maar dan ook overal schaduwen. En dan nog zorgt ie minimaal drie keer voor gevaar.quote:Op maandag 22 september 2008 21:12 schreef F1Bas het volgende:
Op wie moeten de Vogels morgen letten? Wat zijn jullie beste 3 spelers?
Was dat de nummer 13? Dat is inderdaad een goede speler.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dries Mertens overal, maar dan ook overal schaduwen. En dan nog zorgt ie minimaal drie keer voor gevaar.
Och, ik vond ons veldspel nog niet eens zo verkeerd, maar kwam ook omdat de Vogels te weinig druk zetten op AGOVV. Doelpunten inderdaad allemaal van middenvelders/verdedigers. Je ziet bij ons gewoon af en toe de angst voor een tegendoelpunt, wat natuurlijk niet geheel onbegrijpelijk is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Was dat de nummer 13? Dat is inderdaad een goede speler.
Verder viel AGOVV erg tegen, behalve de nummer 13 ging er weinig dreiging uit. Werd dan ook 2x vanuit een vrije trap gescoord, verder weinig kansen. Ze tonen weinig initiatief, jammer dat Tailor de 1-3 moest scoren![]()
Toch zie je wel kwaliteits verschil maar AGOVV was zeker te pakken.
Als die 3-1 niet zo snel was gevallen had ik het nog wel willen zien.....quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
makkelijke maar ook zakelijke overwinning. AGOVV ging duidelijk niet voluit
quote:College wil AGOVV de hand reiken
APELDOORN - Het Apeldoorns college van burgemeester en wethouders wil de amateurs van AGOVV een renteloze lening van 120.000 euro geven om op Berg en Bos weer een goede kunstgrasmat aan te leggen.
De gemeente betaalt de rente van zesduizend euro per jaar. Voordat de lening wordt verstrekt, wordt eerst de boekhouding van de amateurvoetbalclub doorgelicht. Dat moet uitwijzen of AGOVV in staat is de lening in termijnen terug te betalen. ,,We willen zeker weten dat alles kan worden terugbetaald'', zegt gemeentewoordvoerder Toon Schuiling. Doorstaat de voetbalclub die toets, dan legt het college het plan ter goedkeuring voor aan de gemeenteraad.
De amateurtak van AGOVV deed vorige week dinsdag bij het college met spoed een beroep op het gemeentelijke kunstgrasfonds. Het huidige veld voldoet niet meer aan de eisen voor het spelen van betaald voetbal en de proftak van AGOVV is de belangrijkste huurder. De KNVB eist dat er voor aanvang van de nieuwe competitie, op 7 augustus, een veld ligt dat wél aan de eisen voldoet.
Het college ziet de urgentie in, maar vindt dat de lening niet ten koste mag gaan van andere clubs die al een beroep op het kunstgrasfonds hebben gedaan. Daarom is het bereid om het fonds (2 miljoen euro) groter te maken en het jaarlijkse budget met zes mille te overschrijden.
AGOVV heeft haast met de zaak omdat de club een geschil heeft met Arcadis. De leverancier van de huidige mat daagde AGOVV twee weken terug voor de rechter, omdat ze sinds de oplevering van het veld in 2006 nog geen geld heeft ontvangen. De rechter gaf beide partijen twee weken om de zaak te schikken. AGOVV-voorzitter Hans Ekelmans zei gisteren dat er nog hard gewerkt wordt om het schikkingsvoorstel - betaling van 300.000 euro aan Arcadis - rond te krijgen. Hij verwacht dat daar in de loop van volgende week een oplossing voor is. Daar is ook de proftak van AGOVV nadrukkelijk bij betrokken. Die heeft met de amateurs namelijk een geschil over het al dan niet garant staan voor een hypothecaire lening.
quote:Van de Haar blijft op amateur-basis bij AGOVV
Hans van de Haar neemt nog geen afscheid van het profvoetbal. De aanvaller blijft bij AGOVV, waar hij in het nieuwe seizoen op amateur-basis aan de slag gaat. De 34-jarige aanvaller speelde afgelopen seizoen al voor AGOVV. In twintig duels scoorde hij vijf keer.
"Ik ga op amateurbasis spelen bij AGOVV. Dat is mijn eigen voorstel", aldus Van de Haar tegenover Omroep Gelderland. "Ik heb het naar mijn zin bij AGOVV en woon dicht bij de club."
yup is toch psychologisch bij zo n relatieve jonge groep denk ik, desalniettemin teken je voor 6 punten uit 3 wedstrijden, alleen jammer dat eagles op de eerste plaats staat brrrquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, dat was weer leuk![]()
Niet dat ik er iets van had verwacht gisteravond, want altijd als ze zogenaamd met zelfvertrouwen gaan beginnen aan een wedstrijd bakken ze er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |