abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72252849
Hij is nog heel niet vol . Maar ok. Prachtige overwinning gister . Jammer van het opstootje tussen de eigen supporters van AGOVV.
Feijenoord Bikinibroek
pi_72252885
AGOVV volgend jaar misschien eredivisie en over 2 jaar weer doodleuk in de eerste divisie.

Die gasten hebben toch niets te zoeken in de eredivisie
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_72252944
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:37 schreef Kevincy het volgende:
AGOVV volgend jaar misschien eredivisie en over 2 jaar weer doodleuk in de eerste divisie.

Welke eerste divisie club dan wel op De Graafschap na? Maar natuurlijk is het altijd mooi om na een aantal jaar resultaat te krijgen van een goede selectie, wat AGOVV in mijn eigen nu zeker heeft. Trouwens, die titel is niet zo handig om lange termijn denk ik . Duurt namelijk even voordat het topic weer vol zit .
Feijenoord Bikinibroek
pi_72252968
quote:
AGOVV gaat als de bliksem

APELDOORN - ,,Go Ahead voelt onze adem in de nek'', probeerde John van den Brom de druk bij de buurman nog maar eens wat te verhogen.

Op de Deventer koploper na, is de oefenmeester met zijn AGOVVtot nu dé verrassing in de Jupiler League.

Innig in elkaar verstrengeld dansten Van den Brom en zijn assistent Peter van Vossen secondenlang in het rond. Alsof ze echtpaar vormden dat zojuist een miljoenenprijs in een loterij had gewonnen. Financieel hebben de twee echter niet zoveel meer te wensen. Ze rekenen zich liever rijk in de vorm van overwinningen met AGOVV. Invaller Nyron Wau bezorgde de boezemvrienden met zijn 2-1 het cadeau dat ze eigenlijk het liefste in ontvangt nemen: drie punten.

Dat de ontlading zo gigantisch was, vertelde het verhaal van het duel met FCOss in een notendop. Lange tijd leek er geen vuiltje aan de lucht voor AGOVV. Maar toen die letterlijk aan de hemel verschenen, kregen de Apeldoorners het totaal onnodig moeilijk. In de zonnige eerste helft was de thuisploeg nog heer en meester. Alleen drukte het dat wat magertjes uit in de score. Slechts de als libero sterk acterende Jaime Bruinier wist het net te vinden. Hij reageerde attent bij een klutssituatie, nadat Arnoud van Toor de bal middels een vrije trap voor het doel van Richard Arends geslingerd had.

Na rust keerde Van Toor niet meer terug. Hij had last van de bovenbeenblessure die hem nagenoeg de hele voorbereiding ook al aan de kant hield. Niet alleen met de controleur was het na de - vanwege onweer extra lange - rust gedaan, ook met het mooie weer en het overtuigende AGOVV-spel.

In de regen vertoonde de ploeg opeens weer trekjes van vroeger. Zo oogde de verdediging onzeker als in voorbije seizoenen. Dat was ook de oorzaak van de gelijkmaker. Hesdey Suart probeerde een voetballende oplossing te kiezen, maar stelde Emrullah zomaar in staat gelijk te maken. Hij schoof de bal langs de in de malaise delende doelman Stefan Postma.

Omdat de bliksem zich tien minuten later wederom meester maakte van het luchtruim boven Berg en Bos, kon arbiter Gözübüyük niets anders doen dan het duel staken. Al leek Van den Brom het daar in eerste instantie niet mee eens. Hij gooide zijn paraplu kwaad en vol onbegrip de lucht in. ,,Daar heb ik later mijn excuses voor aangeboden. Ik zat zo in de wedstrijd, dat ik niet doorhad dat het bliksemde en donderde. Ik was ook als eerste binnen. Ik vind het namelijk helemaal niks dat onweer.''

Door de onverwachte pauze kreeg hij een extra kans zijn mannen weer op scherp te zetten. ,,We hadden na die moeilijke fase genoegen kunnen nemen met een punt, maar ik heb gezegd dat ze vol voor de winst moesten gaan.''

Hij werd op zijn wenken bediend. Door de 2-1 zege staat AGOVVnu bovendien alleen tweede. Een prestatie van formaat. Toch is dat gezien het vertoonde spel niet het sein om al in de wolken te gaan lopen. Van den Brom: ,,We kunnen nog veel leren en verbeteren.''
pi_72253010
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:37 schreef Kevincy het volgende:

AGOVV is wel een club die altijd talenten weet aan te trekken en altijd en degelijk team daar heeft staan. Dit toont aan dat ze wel degelijk een meerwaarde voor het Nederlands voetbal kunnen zijn. Dan erbij heeft Apeldoorn in potentie ook een vrij groot verzorgingsgebied dat niet onder doet in vergelijking met bijvoorbeeld Waalwijk, Breda, Arnhem, Venlo, Heerenveen, Alkmaar, Almelo etc. etc.

Echt wel een club met potentie dit.
pi_72253071
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:46 schreef ASroma het volgende:

[..]

AGOVV is wel een club die altijd talenten weet aan te trekken en altijd en degelijk team daar heeft staan. Dit toont aan dat ze wel degelijk een meerwaarde voor het Nederlands voetbal kunnen zijn. Dan erbij heeft Apeldoorn in potentie ook een vrij groot verzorgingsgebied dat niet onder doet in vergelijking met bijvoorbeeld Waalwijk, Breda, Arnhem, Venlo, Heerenveen, Alkmaar, Almelo etc. etc.

Echt wel een club met potentie dit.
Ik hoop het voor je..

Ik heb in Apeldoorn familie, en Als ADO dan daar moet voetballen heb ik i.i.g een slaapplek
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:07:39 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_72254603
Mooie zege weer gisteren en ben ook zeker blij met de punten en de tweede plek, maar iedereen kan zien dat we het tegen de topploegen gewoon weer lastig gaan krijgen. Daarvoor was het spel zeker vlak na rust gewoon veel te matig. Voordeel is wel dat je nu aan het begin van de competitie veel punten kunt pakken tegen de mindere ploegen. Komende weken krijg je Fortuna, Veendam en Omniworld, dat moeten ook minstens zes punten zijn vind ik.

Net trouwens anderhalf uur in de rij gestaan voor een kaartje voor AGOVV-Ajax. Het leeft dus wel degelijk hier!
pi_72258365
net 10 minuten in de rij gestaan voor een kaartje.. en was er toch echt pas om half tien. Met het huidige programma moeten we de komende wedstrijden zeker 10 punten halen. Uit naar sittard, thuis veendam, uit omniworld om daarna de Graafschap te treffen!
Hooray for boobies!
pi_72650735
Na een uitwedstrijd met een gelijke eindstand gaan we weer naar Sportpark Berg en Bos, met als tegenstander: BV Veendam. Tijd om de koppositie over te nemen, Forza Blauwen!
Feyenoord Rotterdam
pi_72652671
Wel leuk dat ze het zo goed doen. Woonde zelf 5min van het station af. Ga er binnenkort heen als ze tegen Ajax moeten.
  vrijdag 11 september 2009 @ 22:18:03 #13
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_72659604
Wat een zaadpot zeg. Ben ook niet meer blijven hangen na afloop, dikke ellende. Tegen RBC was slecht, maar dit zo mogelijk nog slechter

pi_72667454
Jammer, jullie waren zo goed op weg..
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:20:29 #16
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_72676954
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:20 schreef Ammi het volgende:
Jammer, jullie waren zo goed op weg..
Vorig jaar begonnen we ook goed en zakten toen ook snel weer richting middenmoot. Met Fortuna uit, Veendam thuis en Omniworld uit had je gewoon minimaal zes punten moeten pakken. Dit schiet niet op.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:15:53 #17
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_72767419
quote:
De Vries tekent voor één jaar bij AGOVV

Remon de Vries sluit definitief aan bij de selectie van AGOVV Apeldoorn. De 30-jarige middenvelder heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor één seizoen bij de Gelderse club. Hij trainde al ruim een maand mee.

"Remon is een hele interessante speler voor mij, omdat hij op meerdere posities kan spelen. Bijvoorbeeld centraal achterin, waar we door de blessure van Nick Mulder wat krap zitten", zegt trainer John van den Brom tegen Omroep Gelderland over de komst van De Vries, die in het seizoen 2003/ 2004 ook al voor AGOVV speelde.

De Vries kan vrijdag, op bezoek bij FC Omniworld, al debuteren voor AGOVV.

Bron: fcupdate.nl
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:07:12 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_73102800
Mag na gisteravond nog wel een keertje omhoog dit topic

Zondag 3 punten tegen De Graafschap?
pi_73102869
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mag na gisteravond nog wel een keertje omhoog dit topic

Zondag 3 punten tegen De Graafschap?
Zowel agovv als de graafschap speelden OK tegen zwakspelende 'toppers'... Lastige wedstrijd, maar ik denk dat de Graafschap wint.
  maandag 2 november 2009 @ 22:21:51 #20
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_74332988
Apeldoorn
Feyenoord Rotterdam
pi_74340228
Gijp meldt bij VI dat als Bruins zo doorgaat hij volgend jaar bij AGOVV speelt. Ik zeg volhouden Bruins...
Hooray for boobies!
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:26:37 #22
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_74347368
Is er al bekend hoeveel wedstrijden Lindenbergh geschorst wordt?
pi_74348598
1 duel
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 november 2009 @ 12:24:46 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74478931
Best veel interesse voor Chadli, hoelang loopt zijn contract nog?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74481533
tot en met 2011. Dus de club met het meeste geld kan hem kopen.... anderlecht tot nu toe 700.000 geboden maar daar doen ze het niet voor
Hooray for boobies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')