Wie weet hier meer van af? Het lijkt me een bijzonder interessante documantaire!!
quote:Ik zet mijn geld op Bolkestein
Op donderdag 28 augustus 2003 17:49 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
heheh; dan krijgen we vast ook te zien van wie Femke Halsema nu zwanger is
quote:Weisglas.
Op donderdag 28 augustus 2003 17:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Weißglas
Predikt hij de revolutie? En arme Agnes vroeg of ze misschien alsjeblieft het bestek van haar grootmoeder mocht houden?
Ik ben erg benieuwd. Ga wel kijken .
quote:Meesterlijk!! ik wil ook weten welke zender en wanneer!!
Op donderdag 28 augustus 2003 17:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik las in de krant dat er een 3 delige serie komt over "de achterkamertjes" in de 2e kamer, waarin iemand zonder censuur beelden heeft gemaakt van hetgeen zich afspeelt op het binnenhof. Het schijnt dat er bijzonder schokkende beelden in zitten van onder meer Jan Marijnissen die Agnes Kant afbrandt tot huilens toe en iemand die een speech houdt en achteraf zegt er eigenlijk geen ruk van te weten.... volgens het AD kreeg Frans Weißglas "het zuur" toen hij de beelden zag en was hij bijzonder verbolgen over de beelden....Wie weet hier meer van af? Het lijkt me een bijzonder interessante documantaire!!
quote:Ja, maar waar
Op donderdag 28 augustus 2003 17:56 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ah, Kameraad Jan zal zijn echte gezicht laten zien.Predikt hij de revolutie? En arme Agnes vroeg of ze misschien alsjeblieft het bestek van haar grootmoeder mocht houden?
Ik ben erg benieuwd. Ga wel kijken.
quote:Oh idd kut. Ik was even vergeten wie de topicstarter is...
Op donderdag 28 augustus 2003 18:03 schreef thetruth het volgende:
Lijkt me nogal onzin
Jammer...
quote:bron: http://www.documentaire.nl/
NPS - DOKWERK
uitzending: maandag 1 september 21.00 - 22.00 uur Nederland 3
3-delige documentaire waarin de Tweede Kamer gedurende negen maanden wordt gevolgd: vanaf de verkiezingen van 15 mei 2002 tot die van 22 januari 2003. In deze periode doet de LPF voor het eerst haar intrede op het Binnenhof. In zijn film probeert Roelofs door de dringen tot de achterkamertjes van de politiek. Ook schetst hij een beeld van een bedrijf waar zo'n 500 werknemers van de diverse ondersteunende diensten werkenRegie: René Roelofs
Aflevering 1
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 28-08-2003 18:13]
quote:voor je conclusies trekt zoek dan even... (zie mijn link)
Op donderdag 28 augustus 2003 18:03 schreef thetruth het volgende:
Lijkt me nogal onzin
quote:ah mooi, alleen jammer dat het op maandag is.
Op donderdag 28 augustus 2003 18:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
bron: http://www.documentaire.nl/
quote:De watte?
Op donderdag 28 augustus 2003 18:31 schreef pberends het volgende:
the true earth
Het lijkt me wel interessant. Ik ga wel even kijken.
quote:precieze link: http://www.documentaire.nl/doc.asp?oID=1062
Op donderdag 28 augustus 2003 18:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
bron: http://www.documentaire.nl/
quote:ehhhhhhh
Op donderdag 28 augustus 2003 18:34 schreef Henk_Glimlach het volgende:[..]
De watte?
Het lijkt me wel interessant. Ik ga wel even kijken.
De waarheid zal nu aan het licht komen!
quote:Woei!
Op donderdag 28 augustus 2003 18:43 schreef NorthernStar het volgende:
Ja zeker kijken! Het schijnt dat er ook schokkende beelden in zitten van Femke die zit te schelden omdat haar huis in waarde is gedaald doordat er steeds meer allochtoontjes in haar wijk wonen.
Als het waar is dan hè.
quote:dat heb ik nergens gelezen...
Op donderdag 28 augustus 2003 18:43 schreef NorthernStar het volgende:
Ja zeker kijken! Het schijnt dat er ook schokkende beelden in zitten van Femke die zit te schelden omdat haar huis in waarde is gedaald doordat er steeds meer allochtoontjes in haar wijk wonen.De waarheid zal nu aan het licht komen!
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 17:56 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ah, Kameraad Jan zal zijn echte gezicht laten zien.Predikt hij de revolutie? En arme Agnes vroeg of ze misschien alsjeblieft het bestek van haar grootmoeder mocht houden?
1 september om 21:00 op Ned 3 de eerste uitzending.
Ik zou toch wel eens willen zien hoe die 2e kamer-politici in het echt zijn dagelijks......als we dat dan ook echt te zien krijgen hoor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |