quote:Zit ook weer wat in.
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:57 schreef tvlxd het volgende:[..]
Mooi, laat ze zich maar afknallen in Irak. Opgeruimd staat netjes.
quote:Welke frankeringskosten? Er zijn geen brieven verstuurd, er is alleen in plaats van 1 voorlopige teruggaaf, nu 2.
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Alleen de mankracht, papier, frankeringskosten maken die 9 euro al weer ongedaan...
quote:ow ja de zorg zelf is ook een en al bureaucratie
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Alleen de mankracht, papier, frankeringskosten maken die 9 euro al weer ongedaan...
quote:Grappig dat D66 vaak wilt scoren tegen het kabinet in
D66: pil niet uit ziekenfondspakket
DEN HAAG - Voor D66 kan er geen sprake van zijn dat de pil uit het ziekenfondspakket verdwijnt. Volgens D66-Kamerlid Bakker is dat "niet aan de orde".Het plan om de anticonceptiepil niet langer te laten vergoeden door het ziekenfonds komt voor op een lijstje van mogelijke bezuinigingsposten van minister Hoogervorst van Volksgezondheid.
Bakker wijst erop dat zijn partijgenote Borst - minister van Volksgezondheid in de twee paarse kabinetten - in 1995 al eens heeft voorgesteld om de pil uit het ziekenfonds te halen. "Gelukkig is ze toen zo verstandig geweest dat niet door te zetten", aldus Bakker dinsdag.
Het voorstel van Borst wekte destijds veel verzet bij vrouwenorganisaties. Zij vreesden dat het niet langer vergoeden van de pil tot een forse toename van ongewenste zwangerschappen zou leiden.
quote:Om z'n banen te behouden?
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:11 schreef Koos Voos het volgende:
roddel .. ving vorige week op een terrasje in France een geinig gesprekje op tussen 2 halfdronken PvdA'ers.. : 'Melkert komt terug !'
quote:Daarom gaan er ook 3000 uit, want het kan efficienter!
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:10 schreef pberends het volgende:[..]
ow ja de zorg zelf is ook een en al bureaucratie
quote:Ongewenste zwangerschappen brengen zeker geen kosten mee voor de staat?
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:11 schreef pberends het volgende:
Grappig dat D66 vaak wilt scoren tegen het kabinet in![]()
Zelfde als met JSF
quote:Ow dat zeg ik niet. Ik zou graag ook zien dat de pil in het ziekenfonds bleef. Je weet vast wel dat ik voor preventieve uitgaven ben. Het eerste waar ik aan dacht was idd ongewenste zwangerschappen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:12 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ongewenste zwangerschappen brengen zeker geen kosten mee voor de staat?
quote:Hey, ik ben het met je eens.
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:14 schreef pberends het volgende:
Daarnaast is de tandarts uit het ziekenfonds enorm klote voor sociaal minima. Deze 2 maatregelen vind ik dus bagger.
quote:Nee, het gaat niet om die banen die er uit gaan als het gaat over bureaucratie, die 3000 banen waren gewoon wel normale zorgbanen. Ze moeten wat aan die baggermanagers doen en die ambtenaren op het ministerie van Volksgezondheid.
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Daarom gaan er ook 3000 uit, want het kan efficienter!
![]()
quote:Ik zou dat eerder dronken willen noemen, als het al geen pleonasme is...
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:11 schreef Koos Voos het volgende:
roddel .. ving vorige week op een terrasje in France een geinig gesprekje op tussen 2 halfdronken PvdA'ers.. : 'Melkert komt terug !'
quote:Ja, weet je hoe fokking duur de tandarts is
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:14 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Hey, ik ben het met je eens.
quote:Het was dan ook cynisch bedoeld...
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:15 schreef pberends het volgende:[..]
Nee, het gaat niet om die banen die er uit gaan als het gaat over bureaucratie, die 3000 banen waren gewoon wel normale zorgbanen. Ze moeten wat aan die baggermanagers doen en die ambtenaren op het ministerie van Volksgezondheid.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Het was dan ook cynisch bedoeld...
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:46 schreef Gil-galad het volgende:
Vijf manieren om hetzelfde duidelijk te maken:
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:28 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
,
,
.
Aanslag op VN-kantoor in Bagdad
Bij het hoofdkantoor van de Verenigde Naties in Bagdad is vanmiddag een bom ontploft. Er vielen volgens de eerste berichten tenminste tien doden en tientallen gewonden. Een deel van het gebouw is ingestort. De aanslag is al de zoveelste in een paar dagen tijd. In NOVA het laatste nieuws.
Nederland en de Antillen
De fractievoorzitters van de Tweede Kamer twijfelen of ze komend weekend naar de Antillen moeten afreizen. De vraag is of het bezoek verstandig is, omdat Nederland op dit moment niet erg welkom is. Vanmiddag overleggen de fractievoorzitters over het bezoek. In NOVA het laatste nieuws.
(Onderwerpen onder voorbehoud)
--------------------------------------------------------------------------------
quote:Jij kijkt iedere dag?
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:57 schreef pberends het volgende:
Vraag me af hoeveel weken, al dan niet maanden of zelfs jaren de site van Maxime Verhagen offline zou zijn![]()
![]()
quote:Doet hij toch iets goed.
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:57 schreef pberends het volgende:
Vraag me af hoeveel weken, al dan niet maanden of zelfs jaren de site van Maxime Verhagen offline zou zijn![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:18 schreef Sidekick het volgende:Jij kijkt iedere dag?
quote:
Zweedse prinses prominent in mannenbladSTOCKHOLM - In Zweden is grote ophef ontstaan over foto's van prinses Madeleine die in bikini gehuld de middenpagina's van het mannenblad Slitz siert. De foto's zijn buiten medeweten van de prinses om gemaakt en zonder toestemming van het koningshuis geplaatst.
De persdienst van de koninklijke familie heeft furieus gereageerd op de publicatie van de paparazzifoto's. ,,Madeleine houdt er niet van pin-up te zijn'', aldus de perschef van het koningshuis dinsdag in de krant Aftonbladet. De 21-jarige prinses ergert zich mateloos aan de publicatie van de weinig verhullende foto's in de septemberuitgave van het mannenblad.
Het jongste kind van de Zweedse koning en koningin deelt de uitvouwbare middenpagina van Slitz met een topless Carmen Electra. Het tijdschrift laat weten zich van geen kwaad bewust te zijn. De publicatie van de foto's is juist 'een eerbetoon aan het adres van prinses Madeleine', aldus Slitz.
ANP
*hubba hubba*
Of is er al een B&H-topic geopend?
quote:vandaag toevallig wel, anders kon ik die reactie niet plaatsen
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:18 schreef Sidekick het volgende:[..]
Jij kijkt iedere dag?
quote:Kijk zo hoort het! Het koningshuis is van het volk!! dus maxima ook in de playboy! en beatrix natuurlijk ook
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
*hubba hubba*
Of is er al een B&H-topic geopend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |