quote:Precies, Iron Maiden en wat andere bandjes.
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:44 schreef Vork het volgende:
Ja: Radiohead, Muse, Life of Agony en Iron Maiden in de voorverkoop
Muse in de Ahoy, Au3.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:47 schreef Seborik het volgende:
Muse in de Ahoy, Au3.
quote:nu wel
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik wou alleen weten WAAR, ik heb niks gezegd als "AHJADIEMOETIKZIENWANTMATTHEWBELLAMYISZOLEKKER".
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:48 schreef Vork het volgende:[..]
nu wel
quote:Heb je mail?
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:10 schreef Seborik het volgende:
Klotesite, heb ik nu wel of geen kaartjes.
quote:Wahahah
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:15 schreef Seborik het volgende:Rotsite.
En dan te bedenken dat het een paar jaar terug nog erger was
quote:Mijn mailtje ter bevestiging liet net geen twee uur op zich wachten, sebbo. Klotesite
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:10 schreef Seborik het volgende:
Klotesite, heb ik nu wel of geen kaartjes.
quote:En..? En..? Hoe ziet 't er uit?
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nog 16 minuten tot de kapper bellen.
Ik moet echter wel bekennen dat ik even moest slikken toen er plukken haar van 15 cm. op de grond vielen.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:25 schreef MuadDib het volgende:
Ik vind het een heel cool kapsel
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 23:35 schreef Liejannuh het volgende:
Ziet er stoer uit Au3!
Sorry dat ik zo opeens wegwas gisteravond.
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 00:08 schreef dwerg het volgende:
Hallo Muziek.I ben niet droknem.
quote:
<dwerg> Hoi.
<dwerg> ik ben droonekn
En nu ga ik er echt in.
Ik werd terwijl ik probeerde mijn trein in te stappen onder de voet gelopen door Audrey dus mijn dag begon weer goed .
quote:Heb je nog gezien dat ik naar je zwaaide toen ik gisteren met de trein door Harderwijk reed?
Op maandag 4 augustus 2003 10:56 schreef Litpho het volgende:
Goedemorgen Muziek.Ik werd terwijl ik probeerde mijn trein in te stappen onder de voet gelopen door Audrey dus mijn dag begon weer goed
.
quote:Nee
Op maandag 4 augustus 2003 11:01 schreef Tristessa het volgende:
Heb je nog gezien dat ik naar je zwaaide toen ik gisteren met de trein door Harderwijk reed?.
[rot-excuus-mode]
Maar ik was gisteren eerst in Deventer, dus misschien heb ik je daarom gemist.
[/rot-excuus-mode]
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 11:03 schreef Litpho het volgende:[..]
Nee
.
[rot-excuus-mode]
Maar ik was gisteren eerst in Deventer, dus misschien heb ik je daarom gemist.
[/rot-excuus-mode]
quote:Dankjewel, maar je was 4 uur te laat. Uiteraard stond ik vanmorgen om 6 uur alweer in de kas.
Op maandag 4 augustus 2003 10:00 schreef calvobbes het volgende:
[[fluistermode] goedemorgen Dwerg [/fluistermode]
Goedemiddag Muziek.
quote:Jankzak.
Op maandag 4 augustus 2003 12:41 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Dit weer zou verboden moeten worden!
NP: KISS - Hotter Than Hell.
Wederom het begin van een prachtige nieuwe dag (muv dwerg, voor wie de eerste vier uur er al opzitten).
quote:Idd, ik moet hier de hele dag een beetje naar een dikke buurvrouw staren. Niet zeuren dus.
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:02 schreef MuadDib het volgende:
Veel te heet om te werken! Zelfs voor een Mailman From Hell!
Maar ik mag eik niet klagen, lekker in het zonnetje langs de Amstel naar mooie vrouwen kijken en af en toe een briefje in de bus doen...
Verder is de airco vandaag op het werk ook onder de hitte bezweken. Even deed hij het weer, maar het was van korte duur. Als 'troost' werden er vanmiddag ijsjes uitgedeeld. Joepie. Buiten het feit dat ze erg klein waren, was die van mij ook helemaal niet zo lekker.
'Tja, de airco viel uit en het was niet te harden, maar we kregen wel allemaal een ijsje van de directeur. Dus nu klagen we niet meer...'
-edit- Ik heb toch maar ff zijn naam verwijderd, schijterd als ik ben.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 05-08-2003 19:16]
quote:Ik weet het niet. Hoe vraag je dat op een vriendelijke manier als je nooit eens 'normaal' in gesprek raakt met iemand?
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:56 schreef Wodan het volgende:
Vervelend, Jane.Wanneer gaat hij weer weg?
quote:Misschien is hij wel heel verlegen? ...
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:00 schreef Jane het volgende:
Hij liep vandaag mee met mij en 2 van mijn collega's om dat ijsje te halen en zelfs toen deed hij of ik lucht was.
quote:Ja, dat zal het zijn.
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:01 schreef Zander het volgende:[..]
Misschien is hij wel heel verlegen? ...
Wat zal hij het dan moeilijk gehad hebben op Sensation White (of hoe heette dat dance gedoe) en wat is het dan toch knap van hem dat hij toch nog aan een vrouw én kind is gekomen.
Ok, dan kun je nog verlegen zijn, I know, maar dat is 'ie niet.
Ach ja, ik overleef het wel zolang hij maar met z'n ***** van de radio afblijft.
quote:Weer iemand From Hell die de Hell in een kwaad daglicht stelt. Een schande, dat is 't!
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:51 schreef Jane het volgende:
Jongens [naam verwijderd], 'De Collega From Hell', is back.![]()
![]()
quote:Ja, 't is al goed.
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:56 schreef Wodan het volgende:
Bedankt nog, muziekmensen.
Dat idee van 'één voor allen, allen voor één' is leuk, maar voor je het weet is het een kliekje
.
quote:Jij mag nu toch in korte broek je werk doen?
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:02 schreef MuadDib het volgende:
Veel te heet om te werken! Zelfs voor een Mailman From Hell!
Maar ik mag eik niet klagen, lekker in het zonnetje langs de Amstel naar mooie vrouwen kijken en af en toe een briefje in de bus doen...
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:45 schreef Anton het volgende:[..]
Jij mag nu toch in korte broek je werk doen?
Doe ons ff je route + tijden voor de komende dagen, MuadDib!
Dan weet je de aandacht van die invaller wel te trekken.
quote:Dan hoop ik voor je dat je vanmorgen én Marc Almond, én Kate Bush (en Overkill van Men at work en Nothing rhymed van Gilbert O'Sullivan, wat ik eigenlijk een heel leuke zanger vind) hebt gehoord. Want tot 9 uur was de muziek best wel goed.
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:13 schreef Jane het volgende:
Ach ja, ik overleef het wel zolang hij maar met z'n ***** van de radio afblijft.
Ik ga zometeen maar eens uitrusten in de schaduw enzo.
quote:Dansen hoort in uitgaan.
Op woensdag 6 augustus 2003 22:02 schreef Jane het volgende:
Is het trouwens al tijd voor een centraal 'Ik zoek een dans'-topic, Seb?
quote:Misschien dans ik thuis wel altijd op mijn favoriete muziek, Seb.
Op woensdag 6 augustus 2003 22:04 schreef Seborik het volgende:Dansen hoort in uitgaan.
Kun je voor mij trouwens ff de Vogeltjesdans voordoen? Oh, en de Macarena? Tnx!
quote:En de Mud-dans?
Op woensdag 6 augustus 2003 22:22 schreef Jane het volgende:[..]
Misschien dans ik thuis wel altijd op mijn favoriete muziek, Seb.
Kun je voor mij trouwens ff de Vogeltjesdans voordoen? Oh, en de Macarena? Tnx!
quote:Ik had in dat Mud-topic als het bange vermoeden geuit dat jij en ik dat bij de volgende meeting zouden moeten demonstreren.
Op woensdag 6 augustus 2003 22:27 schreef MuadDib het volgende:[..]
En de Mud-dans?
quote:Dat hoesje was beter.
Op woensdag 6 augustus 2003 22:27 schreef MuadDib het volgende:[..]
En de Mud-dans?
Ja, ik ben chagrijnig, ja! Ik heb @#$%^#$& al drie nachten nauwelijks geslapen door die klote hitte!
De enige plek waar mijn ogen spontaan dichtvallen is op mijn werk, maar daar is dan ook airco.
Dus ja, ik zeik over de hitte. Werd net op weg naar huis in de auto ook bijna niet goed. Oververmoeid, in zo'n benauwd hokje... ik reed midden op de snelweg toen ik me bedacht dat het eigenlijk onverantwoord was dat ik nog achter het stuur zat.
En tot overmaat van ramp heeft Winamp nu ook nog 'Brandend Zand' uitgekozen om te spelen! Grrrrr!
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:16 schreef Jane het volgende:En tot overmaat van ramp heeft Winamp nu ook nog 'Brandend Zand' uitgekozen om te spelen! Grrrrr!
quote:Neem morgen maar een dagje vrij dan.
Op donderdag 7 augustus 2003 21:16 schreef Jane het volgende:
ik reed midden op de snelweg toen ik me bedacht dat het eigenlijk onverantwoord was dat ik nog achter het stuur zat.
Sorry Jane.
Vandaag alweer de laatste dag van de week èn een halve dag vrij.
Voeg daar Jeff Beck's nieuwe album op de koptelefoon aan toe en het wordt vast een mooie dag .
quote:Bedoelde daar trouwens niet dat ik half over 2 banen reed hoor!
Op donderdag 7 augustus 2003 21:46 schreef dwerg het volgende:
Neem morgen maar een dagje vrij dan.
En goedemorgen Muziek! Gaat nu alweer een stuk beter hoor. Goed geslapen en Macca op de radio, wat wil je nog meer? En ik ben vrij natuurlijk, dan gaat het altijd beter.
Muziekweetjes van de dag (met dank aan Daniël Dekker):
'It was 34 years ago today...'
quote:Goedemiddag Jane (en Muziek),
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:57 schreef Jane het volgende:
En goedemorgen Muziek!Gaat nu alweer een stuk beter hoor. Goed geslapen en Macca op de radio, wat wil je nog meer? En ik ben vrij natuurlijk, dan gaat het altijd beter.
Silly love songs blijft wel de hele dag in je hoofd hangen.
En Strawberry fields heb je waarschijnlijk gemist, die draaiden ze iets vroeger vanmorgen.
Het is hier iets minder warm dan gisteren, maar wel benauwd. Kutzomer.
Na zondag mag het van mij wel herfst worden.
quote:Helaas wel.
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:42 schreef dwerg het volgende:
En Strawberry fields heb je waarschijnlijk gemist, die draaiden ze iets vroeger vanmorgen.
Goedemiddag btw, dwerg!
Je kan ook gewoon je post uit het Beatles-topic knippen en plakken natuurlijk.
Hallo Jane en dwerg en alle andere beste mensen van het Muziekforum,
Het is hier redelijk warm, aangezien bijna 24 uur per dag de zon op deze kamer staat. De Muziek kan nu niet zo hard als in de winter, helaas, ik wil mensen niet afschrikken met gillen van John Zorn cd's, zware gitaren. Straks denken ze nog dat er hier echt mensen vermoord worden en het gefuck op enkele metal-cd's zou enkele extremen van d'n kousenkerk weleens kunnen bewegen weer eens in te zetten op een het invoeren van een vloekverbod.
Jawel, dit plaatsje is een wereld van verschillen. Aan de ene kant heb je een groep jongeren die zich platneukt, klemzuipt en door de straten van dit kleine Zeeuwse plaatsje raced. Aan de andere kant een groep streng gelovigen die zich ophouden in bepaalde straten, waar echt alleen streng gereformeerden lijken te wonen. Tevens is er hier een straat waar alleen allochtonen wonen, dat is het ghetto. Één straat maar, misschien wonen er twee gezinnen ofzo. Het is hier raar. Tussen de kerken in zitten kroegen. Het is nog niet zo erg als bijvoorbeeld in Hulst waar de seksshops tegenover de gereformeerde huizen van god zetelen, maar wat niet is, kan nog komen. Alhoewel, dat zal dan nog wel een poosje duren, aangezien de SGP hier de grootste partij is...
Dat over dat Kurhaus is wel een leuk weetje, had er niet bij stilgestaan dat het al zo lang geleden was.
Joepie! De Beatles hebben het nu al tot het Truth forum geschopt!
Hangt die 50 Cent - poster ook bij jullie op elke straathoek en in elke abri? Tijdje terug zag je Jim overal hangen, nu is 't Fifty geworden.. ach, het is beiden muzikaal van een uiterst deplorabel nivo.
de·plo·ra·bel (bn.)
1 betreurenswaardig => ellendig
sedert ik thuis ben van mijn vakantie hoor ik constant op de Belgische radio een of ander Nederlander die wou dat hij mij was (hij zingt dus "ik wou maar dat ik jou was"). Nu ja, dat wil ik helemaal niet. Ik eis een verklaring en de nodige excuses...
quote:tja. verklaring kan ik je niet geven, excuses wel.
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:11 schreef placebeau het volgende:
ik zit met iets.sedert ik thuis ben van mijn vakantie hoor ik constant op de Belgische radio een of ander Nederlander die wou dat hij mij was (hij zingt dus "ik wou maar dat ik jou was"). Nu ja, dat wil ik helemaal niet. Ik eis een verklaring en de nodige excuses...
quote:nu ja, dacht iets van winnaar van de wedstrijd "vind zoveel mogelijk woorden die rijmen op jij" (heeft hij wel even dekenij over het hoofd gezien)
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:13 schreef ranja het volgende:[..]
tja. verklaring kan ik je niet geven, excuses wel.
sorry.
quote:hm eerder de acda & de munnick hear-a-like wedstrijd.
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:20 schreef placebeau het volgende:[..]
nu ja, dacht iets van winnaar van de wedstrijd "vind zoveel mogelijk woorden die rijmen op jij" (heeft hij wel even dekenij over het hoofd gezien)
maar goed, bedankt
nogmaals onze excuses voor K3
ben weer terug van vakantie
blij dat ik weer thuis ben ondanks dat de vakantie ook heel gaaf was
quote:Welkom terug, ik ga morgen weg
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:36 schreef headbangende_pinguin het volgende:
Hallo muziek,ben weer terug van vakantie
blij dat ik weer thuis ben ondanks dat de vakantie ook heel gaaf was
quote:Gecondoleerd
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:55 schreef Seborik het volgende:
Alhoewel, dat zal dan nog wel een poosje duren, aangezien de SGP hier de grootste partij is...
Bij ons zitten ze gelukkig niet meer in de gemeenteraad en sindsdien mogen we zelfs op zondag boodschappen doen, want de consumptie maatschappij heeft ook voordelen
quote:Ik heb 'm vakkundig verwijderd en weggegooid. Misschien niet netjes ofzo, maar ik kon me niet inhouden
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:53 schreef Zander het volgende:
[afbeelding]Hangt die 50 Cent - poster ook bij jullie op elke straathoek en in elke abri? Tijdje terug zag je Jim overal hangen, nu is 't Fifty geworden.. ach, het is beiden muzikaal van een uiterst deplorabel nivo.
de·plo·ra·bel (bn.)
1 betreurenswaardig => ellendig
quote:In het geval van Jim of 50 Cent geloof ik dat graag...
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:07 schreef Seborik het volgende:
het werk van de duivel.
-edit- stomme taalfout
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 08-08-2003 17:21]
Fijn boek ook! Werner Eeman - Seriemoorden in Europa. Smullen geblazen! Cadeautje van Sun trouwens. Nog bedankt he?
quote:Als ik een Tweaker was, zou ik nu 'Foto's!' roepen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 18:05 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek! Ik zit nu lekker halfnaakt op het balkon in het avondzonnetje een boek te lezen.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 18:13 schreef dwerg 'de stiekeme Tweaker' het volgende:Foto's!
Ik heb een groot balkon.
.
En voor jullie allemaal natuurlijk...
Prettige vakantie Tony, prettige Veruitrechting Audrey.
Goeiemorgen trouwens, ik zit me al 2,5 uur te vervelen in een gehucht dat zichzelf Sleeuwijk noemt. Gaat goed
quote:Ik kom je straks wel redden Vork!
Op zondag 10 augustus 2003 10:29 schreef Vork het volgende:Goeiemorgen trouwens, ik zit me al 2,5 uur te vervelen in een gehucht dat zichzelf Sleeuwijk noemt.
Dan gaan we naar een ander gehucht
quote:Ja jottem een gehucht met een mogelijk nog hoger SGP-percentage.
Op zondag 10 augustus 2003 10:39 schreef calvobbes het volgende:
Ik kom je straks wel redden Vork!Dan gaan we naar een ander gehucht
quote:Hmmmm... Ik heb geen zwarte kousen
Op zondag 10 augustus 2003 10:40 schreef Vork het volgende:Ja jottem een gehucht met een mogelijk nog hoger SGP-percentage.
Zijn er nog mensen die zin hebben om mij een dezer dagen een keer 's avonds te meeten in Utrecht, dan kan dat. Introductietijd enzo. .
[/OPROEP]
quote:Al te vaak gedaan.
Op zondag 10 augustus 2003 20:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[OPROEP]Zijn er nog mensen die zin hebben om mij een dezer dagen een keer 's avonds te meeten in Utrecht, dan kan dat. Introductietijd enzo.
.
[/OPROEP]
quote:Wel zin, geen tijd helaas...
Op zondag 10 augustus 2003 20:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[OPROEP]Zijn er nog mensen die zin hebben om mij een dezer dagen een keer 's avonds te meeten in Utrecht, dan kan dat. Introductietijd enzo.
.
[/OPROEP]
* MuadDib wil ook wel een keer besprongen worden door Au3...
quote:Ik heb je nog nooit besprongen.
Op zondag 10 augustus 2003 20:02 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Al te vaak gedaan.
quote:* Litpho voelt zich vereerd
Op zondag 10 augustus 2003 20:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb je nog nooit besprongen..
quote:* MuadDib voelt zich jaloers
Op zondag 10 augustus 2003 20:07 schreef Litpho het volgende:[..]
* Litpho voelt zich vereerd
*
quote:Bespring me dan. Als je kan.
Op zondag 10 augustus 2003 20:08 schreef MuadDib het volgende:[..]
* MuadDib voelt zich jaloers
quote:Nog niet.
Op zondag 10 augustus 2003 20:04 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Ik heb je nog nooit besprongen.
.
quote:Hallo the residents maar dan.
Op maandag 11 augustus 2003 04:55 schreef MuadDib het volgende:
Hallo Muziek, Ik ben dronken...
quote:Eigenlijk ga ik dat ook gewoon niet doen. Jij stomme Stones-fan.
Op zondag 10 augustus 2003 22:50 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Nog niet.
* AudreyHepburn verandert haar icon snel weer terug in Held Ringo.
quote:Ik ben ook een Beatles-fan hoor. Maar ik mag toch wel een keer enthousiast zijn omdat ik naar een stel bejaarden op een podium ga kijken?
Op maandag 11 augustus 2003 10:15 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Eigenlijk ga ik dat ook gewoon niet doen. Jij stomme Stones-fan.
.
quote:Het was okay. Een gezellige groep mensen in een gezellige tuin.
Op maandag 11 augustus 2003 00:12 schreef Seborik het volgende:
Hallo Muziek, vandaag was het leuk.
Goedemiddag Muziek.
quote:Die zijn het al de hele week.
Op maandag 11 augustus 2003 10:19 schreef calvobbes het volgende:
Rot op met die BetalesVandaag zijn het de Stones
Het is weer heel erg maandag .
quote:Yeah, zelfs in dit topic.
Op maandag 11 augustus 2003 13:56 schreef Litpho het volgende:
'middag Muziek.Het is weer heel erg maandag
.
Maar verder was't wel één luuke dag.
Ik heb werkelijk niks te melden over vandaag. Echte maandag, indeed.
quote:Een electro-duo. Erg gaaf. En het is Adult.. Met een punt dus
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:20 schreef Seborik het volgende:
Wat is Adult?
quote:in Ahoy is dat?
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:22 schreef Seborik het volgende:
Aha.Zaterdag ook naar de Stones.
Het eerste dat ik net deed toen ik de slaapkamer uitkwam, was in kattenkots trappen. Goedemorgen!
Oh, en mogge Muziek trouwens .
Oh, en Liejannuh, ik weet niet of ik deze vakantie je nieuwe huis nog eens kan bewonderen.. mijn weekenden zitten helaas enorm vol .
quote:Ik was al om half 8 mn bed uit. Want ik ga studeren vandaag. Nog niets gedaan overigens, behalve eten en Fok!ken.
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:18 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik werd vandaag om 8 uur uit bed gemokerd door een stel bouwvakkers die voor mijn raam een straat aan het leggen waren. Aaargh! Ik houd soms wel van Industrial klanken, maar niet om 8 uur 's morgens! Ik heb vakantie!
quote:Ow, maar je mag ook na de vakantie komen!
Oh, en Liejannuh, ik weet niet of ik deze vakantie je nieuwe huis nog eens kan bewonderen.. mijn weekenden zitten helaas enorm vol.
quote:http://www.vinylrecordday.com
It is the goal of VRD to establish August 12th as a day for friends and family to get together to enjoy favorite music and be reminded that regardless of national news or personal challenges, life always has its goodness. Participating in Vinyl Record Day is also to support the purposes detailed on the Mission Statement page: To preserve the cultural influences, the recordings, and the cover art of vinyl. And to have a good time on Vinyl Record Day.
quote:Het is eigenlijk heel simpel.
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:24 schreef ranja het volgende:
ok, die volgorde van hun ken ik niet uit m'n hoofdwoensdag geloof ik weer kuip, en nog een keer Ahoy en Arena...
Woensdag kuip, vrijdag Ahoy, zaterdag Vredenburg, Dinsdag ArenA en Woensdag ArenA
* calvobbes begint zijn stem alweer een beetje terug te krijgen
quote:Misschien moet je je werk als vakantie zien en je vakantie als werk?
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:12 schreef Z het volgende:
Ik snap dan ook nooit dat mensen op de eerste dag al zeggen: "ik ben weer helemaal opgeladen" of "ik kan er weer lekker tegenaan", ik lijk er voorlopig nog niet klaar voor.
quote:Da's wel ernstig evil.
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:10 schreef Seborik het volgende:
Zojuist had Muziek de 666.666ste post.
quote:En dat met een duivelse temperatuur
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:10 schreef Vork het volgende:[..]
Da's wel ernstig evil.
quote:126, lekker rond getal.
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:08 schreef Zander het volgende:
Vandaag is het precies 126 jaar geleden dat Thomas Alva Edison het principe bedacht van de platenspeler (1877).
Maar toch nog een prettige Vinyl Record Evening, mensen!
quote:auw
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:16 schreef menjo het volgende:
Daar had ik nou net zin in, tot ik erachter kwam dat de naald van mn platenspeler was overleden
quote:woh, zeker
Op woensdag 13 augustus 2003 09:49 schreef Theeboon het volgende:
Mogguh...Neil Young roeleert
quote:Is goed! Ik zal eens een agenda kopen. Dan hoor je het wel! En Menjo, gecondoleerd met je naald.
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, maar je mag ook na de vakantie komen!Geef maar een seintje als het jou een beetje uitkomt, en dan ga ik proberen om mn schema een soort van aan te passen. Het is alleen een beetje chaos op mn werk, dus dat kan wel eens een probleempje worden!
Maar dat overleven we ook wel!
Ik had vanmorgen de schrik van m'n leven. Ik had gister nog even film gekeken op m'n computer, toen ineens de hele stroom in Groningen 'resette'. Alles ging even aan en uit. Hetzelfde was dus ook waar voor mijn computer. Althans, alles ging uit en aan, behalve mijn computer. Die bleef uit. Ik dacht eerst dat alle stroom er gewoon af lag, maar dat was dus niet zo. Ik heb toen alles maar uitgezet en ben gaan slapen. En toen wilde ik vanmorgen mijn computer weer aan doen, en hij deed niks! Geen power, geen niks!
Gelukkig deed ie het na 5 keer aan en uitdrukken ineens weer. Maar het is niet echt mijn preferebale wakkerwordochtend. Wat een toestand zo op Woensdag. En op mijn werk hebben ze nog nooit van ventilatoren gehoord. Daar word je echt gek van. Warm warm warm warm. En we zitten ook nog eens aan een dakterras van een restaurant, zodat de ramen niet open mogen. Help! Arbo? En dan is er ook nog eens enen @*&($)$ die daar gaat zitten roken. Shoot her!
Okeee! Goeiemorgen muziek! Ik ga maar eens Toon Tellegen lezen met een kopje 'T2relax'. Hmmmmm
It's about that time.
spoiler:
In zekere zin is de betekenis van de Stones volledig teloorgegaan - ze zeggen nu voor 'de fans' te komen en pijnlijker dan dat kan het niet onder woorden worden gebracht. De Stones zijn een gezinsuitstapje geworden, een businesscase, een melkkoe, die overal ter wereld moet loeien. Nee, het is nog erger, de Stones zijn een 'relatie-evenement' waar het Rotterdamse Havenbedrijf in de skybox graag de banden met leden van de Tweede Kamer had willen aanhalen. Hoe diep kan een rock'n'roll-band zinken?
De Stones zijn nu een bezienswaardigheid geworden, een geconserveerd tableau vivant, maar dan van kermiskwaliteit - Keith Richard, kampioen aftakeling. Mick Jagger, marathonman. Het doet denken aan de maandag in deze krant beschreven expositie in New York, waar Europese kunstenaars de Amerikaanse cultuur recenseerden. De meest sprekende installatie toonde Superman, de Hulk, Catwoman en andere striphelden, verdord en gerimpeld in het bejaardenhuis. Het is het contrast ten opzichte van hun 'opstandige' verleden en de akelige vaststelling dat zij hun rol niet tijdig wisten af te leggen die hier hun vervreemdende werk doen. Ach, the Stones, ze zijn welkom. Maar jammer dat ze nog bestaan.
quote:* calvobbes is als altijd erg eigenwijs
Op woensdag 13 augustus 2003 15:27 schreef Zander het volgende:Niet kijken, Stones-fans:
Jeetje wat zijn er ineens weer een boel azijnzeikers in de pers
Lopen er wel erg veel te zeiken over de meest vreemde en kleine dingen
Vooral dit verwijt is wel heel erg triest...
spoiler:
Alsof de Stones daar zelf wat aan kunnen doen wie er allemaal in het stadion kunnen komen...
En bij elke evenement vinden dat soort dingen plaats...
Wat jammer dat er nog zulke zure (pop)journalisten bestaan....
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:45 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes is als altijd erg eigenwijs
[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 13-08-2003 16:49]
quote:Vast een trauma, want z'n moeder was aan de mother's little helpers verslaafd en toen werd net dat liedje een hit in de plaatselijke disco waar hij elke avond hing om aan het hol thuis te ontspannen. Werd hij nog herinnerd aan zijn miserabele leven onder het ouderlijk huis, waarna hij snel in een of andere stinkende studentenflat is beland, waar toevallig een hele horde Stonesfans zetelde.
Op woensdag 13 augustus 2003 16:45 schreef calvobbes het volgende:
Wat jammer dat er nog zulke zure (pop)journalisten bestaan....
quote:Oi! Je hebt vakantie! Je hoeft hier niet de Freud uit te gaan hangen
Op woensdag 13 augustus 2003 16:49 schreef Seborik het volgende:Vast een trauma, want z'n moeder was aan de mother's little helpers verslaafd en toen werd net dat liedje een hit in de plaatselijke disco waar hij elke avond hing om aan het hol thuis te ontspannen. Werd hij nog herinnerd aan zijn miserabele leven onder het ouderlijk huis, waarna hij snel in een of andere stinkende studentenflat is beland, waar toevallig een hele horde Stonesfans zetelde.
Overigens wel een van hun allerbeste platen, 'Let It Bleed'.
Trouwens, dat aan de binnenkant van de cd de kaarsenfiguurtjes van de band in de fik staan, is een stiekeme verwijzing naar het overduidelijke feit dat de Stones gezamenlijk zijn omgekomen in een heftige brand, welke ontstond door een of ander satanistisch ritueel tijdens het zingen van Sympathy for The Devil.
Disclaimer:
quote:Het Grote Beatles Topic - Deel 2
The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead, The Stones are dead.
quote:Ah, dit past mooi in de complottheorie van M.ALTA, die een paar pagina's terug al ter sprake was gekomen. De Stones vervangen door dubbelgangers zodat de gemene Overheid / Illuminati / Lizard-people / Marsmannetjes * chemtrails kunnen uitsproeien over het concertbezoekend publiek.
Op woensdag 13 augustus 2003 19:11 schreef Wodan het volgende:
Trouwens, dat aan de binnenkant van de cd de kaarsenfiguurtjes van de band in de fik staan, is een stiekeme verwijzing naar het overduidelijke feit dat de Stones gezamenlijk zijn omgekomen in een heftige brand, welke ontstond door een of ander satanistisch ritueel tijdens het zingen van Sympathy for The Devil.
Zeg nou zelf, hoe waarschijnlijk is het dat de echte Keith Richards nog steeds leeft? Zijn eigen dokter gaf hem nog 1 jaar te leven, en dat was in 1973.
* doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Dan is Keith Richards zelfs twee keer vervangen, want Let It Bleed is uit 1969!
Op woensdag 13 augustus 2003 19:18 schreef Zander het volgende:
Zeg nou zelf, hoe waarschijnlijk is het dat de echte Keith Richards nog steeds leeft? Zijn eigen dokter gaf hem nog 1 jaar te leven, en dat was in 1973.
Dit is echt te wack man.
quote:Fo' shizzle my nizzle.
Op woensdag 13 augustus 2003 19:21 schreef Wodan het volgende:
Dit is echt te wack man.
Boze tongen beweren dat Keith 2.0 omkwam bij een bizar tuinierongeluk. Het verklaart wel waarom de Stones na 1973 muzikaal maar weinig meer gepresteerd hebben (ja ja, mijn stokpaardje, ik weet het). De Illuminati hadden gewoon geen goede gitaarriffs voorgeprogrammeerd in Keith 3.0.
quote:Sterker nog: Hoe waarschijnlijk acht je het dat die man die je nu tijdens een concert op het podium ziet staan nog leeft?
Maareh, het was dus wel de echte Keith die samen met de andere Stones opdracht heeft gegeven Paul McCartney te vermoorden (zie het reeds eerder aangehaalde Grote Beatles topic)? Wie weet hebben Lennon, Harrison en Starr de dood van de echte Keith dan wel weer op hun geweten!
Misschien zijn beide bands al sinds de sixties bezig elkaar stelselmatig uit te moorden en hebben ze daar waar mogelijk replica's ingezet om de hele zaak in de doofpot te stoppen!
The plot thickens....
quote:Ach, Bernhard had in 1950 nog een paar jaar te leven.
quote:Net zo waarschijnlijk als de kans dat Paul McCartney nog leeft
Op woensdag 13 augustus 2003 20:08 schreef Jane het volgende:Sterker nog: Hoe waarschijnlijk acht je het dat die man die je nu tijdens een concert op het podium ziet staan nog leeft?
quote:Maar dat Macca nog leeft is nog makkelijker te bewijzen.
Op woensdag 13 augustus 2003 21:17 schreef calvobbes het volgende:[..]
Net zo waarschijnlijk als de kans dat Paul McCartney nog leeft
Maar niet voordat ik jullie heb laten delen in mijn ongenoegen over die verschrikkelijke versie van Khaled's 'Aicha' die ik nu elke dag (soms een paar keer) op Radio 2 moet aanhoren. Zo'n mooi nummer en er dan zo'n lelijke versie van maken.
* Jane draait voor het slapen gaan de versie van Khaled
-edit- Ah, Khaled is OK! Van Allmusic.com:
. Born Khalidu Hajji Brahim in Oran, the traditional center of Raï, he was attracted to music from an early age, especially to Raï, which was seen at the time of the music of outcasts, drunks, and prostitutes, although he also loved James Brown and the Beatles.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 13-08-2003 23:43]
unwound dus
quote:en King Crimson
Op donderdag 14 augustus 2003 09:39 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes gaat nu een overkill aan John Zorn of Iron Maiden tegemoet
mogge Muziek
quote:Litpho.
Op donderdag 14 augustus 2003 10:17 schreef Litpho het volgende:[..]
en King Crimson
.
mogge Muziek
Ik ben een beetje zenuwachtig want vandaag heb ik mijn solliciatiegesprek. .
quote:Koffie drinken doe ik sowieso al niet en ik ben wel van plan om op tijd te vertrekken ja.
Op donderdag 14 augustus 2003 10:42 schreef Z het volgende:
Niet teveel koffie drinken en een beetje op tijd heengaan, dan komt het vast wel goed!
quote:Dan kan het bijna niet meer mis, waar ga je solliciteren?
Op donderdag 14 augustus 2003 10:44 schreef Tristessa het volgende:[..]
Koffie drinken doe ik sowieso al niet en ik ben wel van plan om op tijd te vertrekken ja.
.
quote:Tristessa
Op donderdag 14 augustus 2003 10:34 schreef Tristessa het volgende:
Litpho..
quote:Ach, dat gaat wel goed komen
Ik ben een beetje zenuwachtig want vandaag heb ik mijn solliciatiegesprek..
* Tony_Montana67 is terug en verbrand
quote:Ik ben eigenlijk wel blij met die cover. Okee, het nummer is walgelijk, maar daardoor ga ik het origineel weer opnieuw beluisteren. En dat is okay.
Op woensdag 13 augustus 2003 23:34 schreef Jane het volgende:
Welterusten Muziek. Ik ga zo lekker slapen.Maar niet voordat ik jullie heb laten delen in mijn ongenoegen over die verschrikkelijke versie van Khaled's 'Aicha' die ik nu elke dag (soms een paar keer) op Radio 2 moet aanhoren.
Zo'n mooi nummer en er dan zo'n lelijke versie van maken.
Door dit topic kwam ik op het idee om eens alle nummers die Lennon & McCartney weggegeven hebben op te zoeken. Originele en eventueel de Beatles versie als die bestaat. Sommige had ik natuurlijk wel, maar lang niet allemaal. Maar dat is nog een heidens karwei, merk ik nu.
Ik heb deze site erbij gepakt, maar sommige zijn echt niet te vinden. En van sommige is de Beatles demo makkelijker te vinden dan echte plaat. Maar goed, ik zoek stug door...
Zeker de moeite van het kijken waard.
quote:Dank je, Vork
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:50 schreef Vork het volgende:
Moge minder wakker Nederland.
Mogge Muziek
. Het is weer vrijdag.
Hoi, muziek. .
quote:De week is weer voorbij, de enige echte alle 40 op een rij...
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:59 schreef Litpho het volgende:[..]
Dank je, Vork
.
Mogge
Muziek
. Het is weer vrijdag.
oh wacht....
(ja ik ben de afgelopen tijd weer geterroriseerd met radio538 vergeef het me... het was niet mijn schuld, ik kon er echt niets aan doen.)
ik ga vandaag besteden aan het hamsteren van zoet water en ander onduidelijk werk.
Oh ja, groot nieuws. Thom Yorke vind Creep een leuk nummer!
quote:Waarom is dat groot nieuws?
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:27 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Oh ja, groot nieuws. Thom Yorke vind Creep een leuk nummer!
Ik heet dan wel geen 'Thom Yorke', maar ik vind Creep eigenlijk helemaal niet zo'n bijzonder nummer. 't is maar goed dat Radiohead daarna betere muziek is gaan maken (al verschillen de meningen daarover ook weer, he? ).
quote:ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat een band die een nummer als Creep heeft uitgebracht daarna zo afgegleden is riching altosky muziek.
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:33 schreef Zander het volgende:
't is maar goed dat Radiohead daarna betere muziek is gaan maken (al verschillen de meningen daarover ook weer, he?).
quote:alles is beter dan de huidige verkrachtingen van Aicha!
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:56 schreef dwerg het volgende:
En ik wil nog even zeggen dat ik Didi van Cheb Khaled een beter nummer vind dan Aicha.
quote:Tnx Z!
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:55 schreef Z het volgende:
Jane, wat een fantastisch icoontje!
Ik ga nu trouwens een paar oude langspeelplaten van mijn moeder 'verdigitaliseren' (is dat een woord?) om ze daarna voor haar op cd te branden. Alleen zit er op één een krasje zodat 'ie overslaat. En het is nog wel een live lp, dus [het betreffende nummer] er tussenuit halen klinkt dan ook weer zo slordig. Maar even proberen of wat water op de plaat helpt.
En voor de mensen van Brein die meelezen en die nu helemaal opgewonden raken: Deze platen zijn nooit op cd uitgekomen, eikels!
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 15-08-2003 17:12]
quote:Dat 'groot' nieuws was natuurlijk overdreven
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:29 schreef ranja het volgende:[..]
ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat een band die een nummer als Creep heeft uitgebracht daarna zo afgegleden is riching altosky muziek.
Maar ik ga niet met jou in discussie over Radiohead en verwanten.. dat loopt toch op niets uit. Gelukkig vind je Bis cool. Dat maakt veel goed .
Groot was mijn verbazing trouwens dat Kaizers Orchestra niet op de Lowlands cd staat. Zonde! Maar ja, gelukkig hebben ze er geen nummer van +Live op gezet. Dat zou verschrikkelijk zijn!
Ook bijzonder is trouwens, dat On the Beach van Neil Young al een paar weken in de Plato top 3 huist in de Plato in Groningen. Daar staan naar mijn weten bijna alleen maar nieuwe cd's in. Nou is deze ook wel een beetje nieuw. Wel een geweldig album in ieder geval!
Ik duik nog even de tuin in zolang het nog kan. Dag muziek .
(gewoon zomaar hier neergepoot, ik vond het wel een grappig plaatje).
We hebben vanmiddag onze Rolling Stones polsbandjes gehaald, jawel, bandjes en niet bandje. Het zijn er twee, en je moet ook nog eens morgen je kaartje laten zien.
Wat een beveiliging.
Woei! Dit zijn de bandjes waarmee we (Seborik en ik) morgen Vredenburg binnen moeten komen
Iemand met een groot gevoel voor humor heeft de tekst "LUCKY ME!" op het rode bandje gezet
We durven nu niet meer te gaan slapen ofzo... bang dat 1 van de bandjes scheurt
Na vanavond ben ik waarschijnlijk officieel de Fok!er met de grootste Charles Aznavour verzameling. En dan heb ik nog een lp te gaan, kun je nagaan.
Nou ja, ik heb het wel over voor mijn mams en ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel leuk vond om die nummers weer terug te horen. Ze zijn toch allemaal wel blijven hangen van vroeger, de een wat meer dan de ander. En sommige nummers heb ik vanavond echt herondekt. Zeker geen verloren tijd dus.
Lekker slapen nu.
ben just terug van marktrock
vooral genoten van de parchtige nina persson
en een matige kennismaking met de pretenders
Ik heb een baalavond.
Ik ga naar Waterfront om Adult. te zien.
Ik kom bij waterfront, hangt er een programma.
Adult. begint om 3 uur vannacht!!
Ik ga morgen naar m'n ouders.
DJ in Waterfront draait kutmuziek.
Ik ben vroeg thuis.
Nou ja, bij een vriend van me nog een stukje dvd van New order bekeken. Concert uit 1981. Dat was wel erg gaaf.
Maar ik baal wel.
quote:Heb 'em zelf ook laatst gekocht bij de Plato. Geweldig album! Ambulance Blues
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:03 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ook bijzonder is trouwens, dat On the Beach van Neil Young al een paar weken in de Plato top 3 huist in de Plato in Groningen. Daar staan naar mijn weten bijna alleen maar nieuwe cd's in. Nou is deze ook wel een beetje nieuw. Wel een geweldig album in ieder geval!
quote:ja hé
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:49 schreef Litpho het volgende:Nina Persson
i would love to meet her in persson
(en het is al de tweede keer dat ik haar zie dit jaar)
jammergenoeg moest krezip ook weer eens afkomen
anouk viel al wat beter mee.
en als hoogtepunt nog moloko
maar goed vandaag moet ik studeren want ik heb zodus gisteren weer niets gedaan
Dan kan ik niet meer vertellen wat voor een spektakel jullie gemist hebben
Nouja, dan maar morgen
quote:Net of iedereen dat niet de komende maanden nog overal moet lezen. Wat moet lezen, vragen mensen zich misschien af? Nou, dat wij bij het concert van de Rolling Stones in de Vredenburg waren en we daar dus die hele sadistische polsbandjes met Lucky Me kregen.
Op zondag 17 augustus 2003 01:47 schreef calvobbes het volgende:
Wat jammer dat iedereen al aan het slapen isDan kan ik niet meer vertellen wat voor een spektakel jullie gemist hebben
Nouja, dan maar morgen
.
quote:Wat niet?
Op maandag 18 augustus 2003 11:06 schreef Seborik het volgende:
Wat is vage Vorkmuziek?
quote:Ik had 'm wat tips gegeven hier en daar die kennerlijk in de categorie vaag vallen. Althans voor IR dan
Op maandag 18 augustus 2003 11:06 schreef Seborik het volgende:
Wat is vage Vorkmuziek?
quote:Beatles en zo.
Op maandag 18 augustus 2003 11:09 schreef Seborik het volgende:
Maar wat zijn die tips dan.
Goedemorgen allemaal, trouwens.
. Tomorrow Never Knows.
. LiefdesBeatlesnummer.
quote:Goed bezig.
Op maandag 18 augustus 2003 10:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, morgen kan ik weer vage Vorkmuziek downloaden kopen.
quote:The beatles, dat was nieteens mijn tip.
Op maandag 18 augustus 2003 11:11 schreef Zander het volgende:
Oeh, the Beatles! Heb je nog meer obscure tips, Vork?Goedemorgen allemaal, trouwens.
En nee Zander voor jou niet, jij kent toch alles al.
quote:Nee, maar ik denk dat dat de volgende stap wordt.
Op maandag 18 augustus 2003 12:05 schreef Seborik het volgende:
Ben je IR dan aan de Krautrock aan het helpen?
quote:Na Zappa en Zorn ben ik nu bij Godspeed you black emperor. En nog wat dingen die vork me aanraadde maar waarvan ik de naam kwijt ben.
Op maandag 18 augustus 2003 12:05 schreef Seborik het volgende:
Ben je IR dan aan de Krautrock aan het helpen?
quote:Gelukkig niet, dat zou maar saai worden. Al is het alweer een tijdje geleden dat ik nieuwe muziek 'ontdekte' waar ik echt helemaal ondersteboven van was.
Op maandag 18 augustus 2003 11:56 schreef Vork het volgende:
En nee Zander voor jou niet, jij kent toch alles al.
quote:Ken je Broadcast al?
Op maandag 18 augustus 2003 15:53 schreef Zander het volgende:
Gelukkig niet, dat zou maar saai worden. Al is het alweer een tijdje geleden dat ik nieuwe muziek 'ontdekte' waar ik echt helemaal ondersteboven van was.
Ik ben er dus even niet en tevens op zoek naar een nerd die er wel wat van snapt.
Hmja, het is hopeloos. Hij wil gewoon niet en ik zie nu in elk geval even helemaal geen oplossing. Nouja danmaar zonder, misschien zijn er ook wel leuke dingen te doen zonder de computer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |