abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:37:24 #126
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31284577
Whehe, grappig, beiden kloppen wel.
Heb echt ooit overwogen om dat te gaan doen, maar uiteindelijk toch voor iets anders gekozen. Ben ook erg perfectionistisch, dus dat zou ook kunnen.

Heb dat echt al jarenlang, 1 of 2 keer per maand ofzo... elke keer anders, maar het gevoel is er zeg maar wel elke keer hetzelfde bij... .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33860949
*Triggershot kan dromen verklaren
pi_33898123
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:53 schreef Triggershot het volgende:
*Triggershot kan dromen verklaren
well, Triggershot.... why don't you?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33898136
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

well, Triggershot.... why don't you?
vertel maar een droom
pi_33898211
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

vertel maar een droom
In het centraal dromentopic met een sticky heb ik er pas een beschreven. En er staan er wel meer waarvan mensen vragen of er iemand is die er iets mee kan.

Wat heb je gedroomd vannacht? #2
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33898910
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In het centraal dromentopic met een sticky heb ik er pas een beschreven. En er staan er wel meer waarvan mensen vragen of er iemand is die er iets mee kan.

eerste poging om een droom te verklaren

pi_33899323
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

eerste poging om een droom te verklaren

Vooowaaaal dooowgaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33899812
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vooowaaaal dooowgaan
voor welke ?
pi_33899959
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

voor welke ?
Ben benieuwd hoe jij mijn aardbevingdroom uit dat andere topic ziet. Ik heb er mijn idee over en ik wil jouw mening er wel over horen. Misschien kan ik daar nog aanvullende info uithalen die ik over het hoofd heb gezien.

Of dat jij er een heel andere interpretatie aan geeft dan ik voor mezelf heb gedaan (maar niet heb opgeschreven)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33904484
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe jij mijn aardbevingdroom uit dat andere topic ziet. Ik heb er mijn idee over en ik wil jouw mening er wel over horen. Misschien kan ik daar nog aanvullende info uithalen die ik over het hoofd heb gezien.

Of dat jij er een heel andere interpretatie aan geeft dan ik voor mezelf heb gedaan (maar niet heb opgeschreven)
http://forum.fok.nl/topic/743429/3/100#33904471
pi_33905750
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zat heel wat zinnigs in. Heb mijn commentaar er puntsgewijs bijgezet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33906004
Nou ja.... kan nog toevoegen dat ik je ideen het nalezen wel waard vind.
Zat idd een gedeeltelijk nieuwe benadering in waar ik het nut van inzie. Aanvulling op mijn eigen interpretatie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33906073
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja.... kan nog toevoegen dat ik je ideen het nalezen wel waard vind.
Zat idd een gedeeltelijk nieuwe benadering in waar ik het nut van inzie. Aanvulling op mijn eigen interpretatie.
Mooi zo, ben blij dat je er wat aan had
pi_33977382
*knip*

[ Bericht 97% gewijzigd door Pinnenmutske op 12-01-2006 19:15:40 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_33984215
ik word door iedereen doorverwezen naar dit topic

mja, vreemd kan ik het eigenlijk niet noemen

als ik het zou zeggen tegen iemand die geen begrip heeft kan dat vreemd overkomen

er komen steeds twee dingen voor: een vrouw (Greet Claessens) en een piano
wat kan de link zijn tussen de twee?

ik droom dat ze piano speelt en dat we daarna vrijen.

wat kan dit betekenen??
Werewolf
pi_33997365
Even mijn korte uitleg van de droom van Nokwanda:

In enkele relaties heb je verdriet gekend. Gelukkig kijk je vooruit ,waardoor je niet in geestelijke problemen vervalt.

Even mijn korte uitleg van de droom van Sararaats:

Misschien is die mooie vrouw ook wel verliefd op jou.
Piano/muziek: uiting van haar ziel...

[ Bericht 33% gewijzigd door SjonnieWaas op 13-01-2006 00:20:19 ]
pi_34068766
ik droom ook wel eens dat ik inbreek in mijn lagere school om daar op de piano te spelen

ik droom eigenlijk best veel over een piano
Werewolf
  zondag 15 januari 2006 @ 13:46:01 #143
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34081597
Pas geleden stond ik in een droom met een groep mensen om een cirkel met paddestoelen, en toen begon de zon blauw te schijnen. Dat ritueel met om de paddenstoelen staan was voor een selectief groepje mensen, niet iedereen mocht om de kring. Er kwam toen iemand bij die er niet bij mocht zijn en die werd gewist in het geheugen doormiddel van zo'n ding van Men in Black film.

Maar er kwamen meer mensen, het proces tot verandering was al gaande en de zon begon steeds feller te schijnen. Toen was de circel doorbroken en breidde het proces tot verandering zich uit over de hele wereld.

Mensen werden klein en het werd een magische wereld. Alsof mensen kabouters werden ineens

Daarna wakker geworden.

Ook gedroomd dat ik een bmw had, een grote bmw met in de kofferbak een x-box en een groot scherm om op te gamen.

Nog gedroomd dat ik op een feest was bij een vriend en daar teveel gedronken, buiten wakker geworden in een struik en dat voelde niet fijn aan. Ik lag gewoon op straat waar iedereen me kon overvallen. Kan waarschijnlijk een waarschuwing zijn dat ik met alcohol moet minderen.

Nog meer dromen gehad, weer gedroomd over studeren en over een leerkracht die ik de huid volschold de hele tijd. Ik keer nog steeds vaker terug richting studiebanken en die tijd ligt toch wel erg ver van me vandaan
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:58:21 #144
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34235332
cursus op werk , bleek in een schoolgebouwtje te zijn .. enkele van de medeleerlingen herkende ik wel en toevallig had ik net een nieuw digitaal speeltje gekocht

toen ik deze een seconde aan iemand liet zien kwam de leraar op me af en pakte dat ding af
heb me heel braaf gehouden maar stond echt op het punt alle levensenergie uit hem te slaan en te schoppen (en ik ben dus normaal heel lief en tegen geweld enzo )

ben toen maar na een paar minuten naar buiten gelopen om beetje af te koelen
waar ik in gesprek raak met een meid die mij ervan verdachtte dat ik de computers van een naburige discotheek gekraakt had .. - meep - meep - meep - meep - aargh ..wekker

vaagheid
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_34242291
Vannacht gedroomd dat ik ging vliegen terwijl ik het niet wilde, ik ging de lucht in en verloor contact met de bodem. Toen moesten mensen me vasthouden zodat ik niet weg vloog, ze waren bang dat ik de atmosfeer in ging en niet meer terug kon komen. Heb me laten thuis brengen door een oude bekende in een super snelle auto.

Toen nog achtervolgd door de politie omdat die bekende xtc-tabletten in de auto had. Dus ik was mede verdachte.

Toen wakker geworden dus

Verder rustig geslapen. Niets aan het handje was er vannacht.

Ik had ook controle op de droom, ondanks dat ik omhoog ging met vliegen zonder dat ik het wilde. Ik bleef 3 meter boven de bodem en dus ze konden me verder helpen. Moest wel moeite doen om niet weg te zweven.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 00:57:27 #146
131978 spree
koffie is goed
pi_34298889
ik vraag me af waarom ik nu al 3 x ongeveer hetzelfde heb gedroomd.
ik droom dan dat ik chocolademelk of karnemelk zoek en dat als ik het drink dit melk blijkt te zijn .
eerste droom was erg uitgebreid
: ik ging naar de supermark ent kocht chocolademelk. toen
ging naar huis kwam tot de ontdekking dat er melk in zat en ging terug,
. en zag in de supermarkt allemaal mensen melk gooien die uit chocolademelkpakken kwam .

tweede droom: ik pakte een pak karnemelk uit de koelkast en dronk het en maar bleek melk te zijn in een karnemelk pak .

iemand enig idee?? (ja ik weet dat het vaag is)
bier is beter
  Moderator zaterdag 21 januari 2006 @ 14:52:31 #147
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34310434
Ik denk dat als je goed over je dromen nadenkt je zelf de oplossing voor je droom wel weet.
Ik denk dat de oplossing voor elke droom bij de dromer zelf ligt.
Het zijn jouw associaties die je psyche gebruikt om je iets duidelijk te maken.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_34311551
Vannacht ben ik geholpen door de stalker die me altijd lastig viel in mijn dromen.

Ik zat gigantisch in de puree en kon geen uitweg vinden, toen heeft die stalker me weg gebracht naar een rustige plek en zei hij sorry van het stalkerige gedrag Alsof ook de dromen op de plek vallen.

Die ene pester ( niet die stalker) in de dromen van vroeger, die helpt me ook vaker de laatste tijd, maar nog steeds niet zoals het moet. Maar hij doet zijn best

Vannacht super druk gedroomd, ik kwam van de ene drukke gevaarlijke situatie in de andere terecht. Maar geen enkele situatie was slecht afgelopen. Zo gevaarlijk was het ook alweer niet, maar het was gewoon druk.

Die ene demoon die me altijd lastig viel en waar ik extreem bang voor was, die had vannacht de vorm van een mega-grote badminton-shuttle Die zag ik vanaf de verte in een groot weilland komen "aanlopen" ik wilde vluchten maar hij zei dat ik niet bang hoefde te zijn. Hij gaf me ook een hand, er kwam opeens een witte hand uit die shuttle.

Ik moest posters schrijven met gedachtes van die badminton-shuttle maar was niet met de gedachtes erbij, dus steeds verscheen een foute tekst.

Toen zei die shuttle dat ik teveel bezig was met onzinnige zaken en dat ik moest leren te focussen op de essentie van het verhaal.

Eergisteren droomde ik van een persoonlijke strip-tease door een mooie dame, erg mooie dame. Die begon zich helemaal uit te kleden

Vannacht nog gedroomd over een strip-verhaal, en toen las ik over een strip-figuur die met zandstralen mensen deed laten verdwijnen door keiharde zandstralen te laten stralen op de persoon. Dus werd ik achtervolgd die die figuur die uit zand bestond.

Hij had me bijna weggestraald en ik moest een douche vinden om weer zichbaar te worden, douche stond midden in de woestijn en die had ik dus gevonden.

Daarna met handdoek om mijn middel terug gegaan naar de stad en daar kwam ik allemaal mensen tegen van vroeger die me kleren gaven. Wat daarna gebeurde weet ik niet meer

Het was me het nachtje wel dus

Heb eerst tot 0200 liggen hoesten als een gek Ben pas rond 02:30 in slaap gevallen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sight_key op 21-01-2006 15:33:03 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:39:42 #149
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_34317669
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 12:53 schreef irritant het volgende:
Ik heb gisternacht gedroomd over een botenrace met Oprah Winfrey (NO JOKE) ze had een soort luchtbed wat heel snel vaarde en ik een half watervliegtuig. Ik werd hard lachend wakker
Hahaha sommige dromen zijn echt zo ongelofelijk raar dat je inderdaad echt lachend wakker wordt. Heel vreemd hoe dat in je hersenen zo ontstaat; zo'n rare combinatie die je letterlijk niet verzint.

Ik heb bijvoorbeeld weleens gedroomt dat ik Angela Schijf heb uitgezwaait voor het huis van m'n oma
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_34395741
@Spree:

misschien meer kijken naar het innerlijk van mensen, niet naar het uiterlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')