Vannacht ben ik geholpen door de stalker die me altijd lastig viel in mijn dromen.
Ik zat gigantisch in de puree en kon geen uitweg vinden, toen heeft die stalker me weg gebracht naar een rustige plek en zei hij sorry van het stalkerige gedrag
![]()
Alsof ook de dromen op de plek vallen.
Die ene pester ( niet die stalker) in de dromen van vroeger, die helpt me ook vaker de laatste tijd, maar nog steeds niet zoals het moet. Maar hij doet zijn best
![]()
![]()
Vannacht super druk gedroomd, ik kwam van de ene drukke gevaarlijke situatie in de andere terecht. Maar geen enkele situatie was slecht afgelopen. Zo gevaarlijk was het ook alweer niet, maar het was gewoon druk.
Die ene demoon die me altijd lastig viel en waar ik extreem bang voor was, die had vannacht de vorm van een mega-grote badminton-shuttle
![]()
Die zag ik vanaf de verte in een groot weilland komen "aanlopen" ik wilde vluchten maar hij zei dat ik niet bang hoefde te zijn. Hij gaf me ook een hand, er kwam opeens een witte hand uit die shuttle.
Ik moest posters schrijven met gedachtes van die badminton-shuttle maar was niet met de gedachtes erbij, dus steeds verscheen een foute tekst.
Toen zei die shuttle dat ik teveel bezig was met onzinnige zaken en dat ik moest leren te focussen op de essentie van het verhaal.
Eergisteren droomde ik van een persoonlijke strip-tease door een mooie dame, erg mooie dame. Die begon zich helemaal uit te kleden
![]()
Vannacht nog gedroomd over een strip-verhaal, en toen las ik over een strip-figuur die met zandstralen mensen deed laten verdwijnen door keiharde zandstralen te laten stralen op de persoon. Dus werd ik achtervolgd die die figuur die uit zand bestond.
Hij had me bijna weggestraald en ik moest een douche vinden om weer zichbaar te worden, douche stond midden in de woestijn en die had ik dus gevonden.
Daarna met handdoek om mijn middel terug gegaan naar de stad en daar kwam ik allemaal mensen tegen van vroeger die me kleren gaven. Wat daarna gebeurde weet ik niet meer
![]()
Het was me het nachtje wel dus
![]()
Heb eerst tot 0200 liggen hoesten als een gek
![]()
Ben pas rond 02:30 in slaap gevallen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sight_key op 21-01-2006 15:33:03 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.