súper.
quote:ah, voor de verandering eens 2 frames. Dat zal wel beter voor het milieu zijn zo'n 2 frames.
Op zondag 27 juli 2003 19:57 schreef pberends het volgende:
http://www.degroenen.nl/súper.
quote:Ja en?
Op zondag 27 juli 2003 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
volgens hun site:
Een groep mensen die geďnspireerd is door het
initiatief van Fortuyn, "Land terug aan de burger"
quote:ja, bespaarde wat stroom voor de cpu-activity voor de webdesigner
Op zondag 27 juli 2003 19:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
ah, voor de verandering eens 2 frames. Dat zal wel beter voor het milieu zijn zo'n 2 frames.
quote:Ach de ideeen zullen nog best gaan, maar het is zo ontzettend afgezaagd. "pimmetje had het zo gewild" dat soort geleuter zeg maar.
Op zondag 27 juli 2003 19:59 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ja en?
meesterlijk
quote:De site ziet er in ieder geval al wel een stuk beter uit dan die anderen
Op zondag 27 juli 2003 20:01 schreef pberends het volgende:
http://www.duurzaamnederland.nl/meesterlijk
quote:Lijkt wel een kloon met die kleurtjes. VVD tryout voor milieuzaken
Op zondag 27 juli 2003 20:01 schreef pberends het volgende:
http://www.duurzaamnederland.nl/meesterlijk
quote:whehe, deze is voor Balkenende:
Op zondag 27 juli 2003 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Lijkt wel een kloon met die kleurtjes. VVD tryout voor milieuzaken
HolY ShiT!
heinsbroek
27 mensen. Ze hebben wel veel vertrouwen gehad laatste verkiezingen dan
quote:whehe
Duurzaam Nederland (7.271 (=0,1%) van de stemmen)
Duurzaam Nederland is een democratische milieupartij. De partij werd opgericht in 2002 als afsplitsing van Leefbaar Nederland.
quote:Nee, een andere malloot
Op zondag 27 juli 2003 20:06 schreef pberends het volgende:
http://www.nieuwepolitiek.nl/heinsbroek
Zeg, heb jij een lijst van die partijen voor je liggen en ga je door
tot [Slowchat] - Politieke Borrelpraat 87 ???
quote:ik weet nou nét niet of er zoveel baggerpartijen zijn
Op zondag 27 juli 2003 20:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nee, een andere malloot
Zeg, heb jij een lijst van die partijen voor je liggen en ga je door
tot [Slowchat] - Politieke Borrelpraat 87 ???
quote:en ze geven korting, speciale aanbieding!!!!
Op zondag 27 juli 2003 20:09 schreef pberends het volgende:
http://www.nederland-mobiel.nl/OwNeD
Lidmaatschap per kalenderjaar: 34,-- Euro (was: fl. 75,--), gezinslid of jeugdlid: 24,95 Euro
quote:omg, yes!
Op zondag 27 juli 2003 20:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
en ze geven korting, speciale aanbieding!!!!
Lidmaatschap per kalenderjaar: 34,-- Euro (was: fl. 75,--), gezinslid of jeugdlid: 24,95 Euro
quote:Stem Duurzaam Nederlandistan!
Op zondag 27 juli 2003 20:06 schreef du_ke het volgende:
[afbeelding]
quote:Alle westerse blanken eruit!
Op zondag 27 juli 2003 20:14 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Stem Duurzaam Nederlandistan!
.
quote:huh? baggerpartijen doornemen lijkt me toch een perfecte borrelpraat
Op zondag 27 juli 2003 20:15 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Kom op, jongens, doe even normaal.
valt me echt op dat er veel 'allochtone' partijen zijn.
quote:Okay,
Op zondag 27 juli 2003 20:15 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Kom op, jongens, doe even normaal.
quote:De hoogte van bekeuringen, zakkenvullerij van Zalm, verzin maar wat. Gewoon domme links in een topic gooien is niet echt borrelpraten, hoor.
Op zondag 27 juli 2003 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Okay,
Waar mogen we wel over borrelpraten?
quote:Hoofddoekjes?
Op zondag 27 juli 2003 20:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
De hoogte van bekeuringen, zakkenvullerij van Zalm, verzin maar wat.
quote:Van onze idiote verslaggever uit Lutjebroek:
Op zondag 27 juli 2003 20:21 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Hoofddoekjes?
.
quote:Wat is er mis met hoofddoekjes? zoalng zem aar een mooi AH logotje hebben vind ik alles best
Op zondag 27 juli 2003 20:21 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Hoofddoekjes?
.
quote:ga ergens anders vader uithangen
Op zondag 27 juli 2003 20:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
De hoogte van bekeuringen, zakkenvullerij van Zalm, verzin maar wat. Gewoon domme links in een topic gooien is niet echt borrelpraten, hoor.
quote:Heel veel.
Op zondag 27 juli 2003 20:23 schreef du_ke het volgende:
Wat is er mis met hoofddoekjes?
quote:Als het maar geen Konmar is.
zoalng zem aar een mooi AH logotje hebben vind ik alles best.
quote:
Op zondag 27 juli 2003 20:06 schreef du_ke het volgende:
[afbeelding]Dit vindt Jeukaanz'nnaat erg mooi
.
quote:Ah, daar ben je al. We hadden het net over hoofddoekjes.
Op zondag 27 juli 2003 20:24 schreef Jeukaanmenaat het volgende:.
quote:Ja mijn bot reageerde al en gaf het aan me door.
Op zondag 27 juli 2003 20:25 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ah, daar ben je al. We hadden het net over hoofddoekjes.
quote:Dan had ik het dus goed ingeschat
Op zondag 27 juli 2003 20:24 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
.
quote:Und was jetzt?
Op zondag 27 juli 2003 20:27 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ja mijn bot reageerde al en gaf het aan me door.
quote:Het is het proberen waard natuurlijk.
Zuid-Korea roept noorden op tot dialoogSEOUL - President Roh Moo-hyun van Zuid-Korea heeft Noord-Korea zondag opgeroepen tot een dialoog over zijn omstreden nucleaire programma. Roh stelde de communistische buren hulp in het vooruitzicht, als zij kiezen voor de dialoog.
Roh sprak op de 50e verjaardag van het bestand dat een eind maakte aan de Koreaanse oorlog (1950/53). ,,Hoe zouden wij de Koreaanse oorlog kunnen vergeten waardoor vier miljoen mensen om het leven kwamen, het Koreaanse schiereiland in de as werd gelegd en tien miljoen gezinnen van elkaar gescheiden werden?'' aldus Roh. ,,Dit is het moment om het hoofdstuk van het conflict te sluiten en een nieuw hoofdstuk van de geschiedenis te openen met verzoening en hereniging.''
Roh sprak sprak tijdens een ceremonie met 1500 oorlogsveteranen en tweehonderd hoogwaardigheidsbekleders in de Gedemilitariseerde Zone in Panmunjom, waar op 27 juli 1953 het bestandsakkoord werd getekend. Zestien landen hadden tijdens de Koreaanse oorlog onder VN-vlag tegen de communisten gevochten, waaronder Nederland, België en de Verenigde Staten.
In Noord-Korea betuigden hoge militairen opnieuw hun loyaliteit aan de zogeheten Geliefde Grote Leider, president Kim Jong-il. ,,De Koreaanse oorlog geeft ons de les hoe belangrijk het voor ons is strijdkrachten op te bouwen om onze natie tegen de Amerikaanse agressie te beschermen'', aldus het hoofdredactioneel commentaar in een van de communistische staatskranten.
ANP
quote:Scheelt weer voedselbonnen.
Hongerstaking Afghaanse asielzoekers in BrusselBRUSSEL - Ongeveer 270 asielzoekers uit Afghanistan hebben hun intrek genomen in een kerk in de Brusselse gemeente Elsene. Daar houden ze een hongerstaking om hun eis in België te mogen blijven, kracht bij te zetten. Hun asielaanvraag is eerder afgewezen.
De meeste hongerstakers kwamen begin vorig jaar naar België toen de Noordelijke Alliantie met sterke steun van de Amerikanen het Talibanregime verdreef. De Belgische autoriteiten redeneren dat die strijd nu voorbij is en dat de asielzoekers terug kunnen. Ze mogen wel nog tot begin volgend jaar blijven.
Maar volgens de vluchtelingen is de situatie in hun land nog steeds gespannen. Ze willen een toekomst in België opbouwen.
Volgens het plaatselijke Rode Kruis verslechtert de toestand van de honderden hongerstakers in de kerk snel. Tien mensen zijn al naar een ziekenhuis gebracht.
ANP
quote:Een dialoog met kernwapens?? Die Kim huppelepup is zo gek als een deur. Prettige vakantie overigens!
Op zondag 27 juli 2003 20:34 schreef Sidekick het volgende:
Nu ik toch nog een paar minuten thuis ben, kan ik net zo goed het laatste nieuws geven:
[..]Het is het proberen waard natuurlijk.
[..]
quote:Bedankt.
Op zondag 27 juli 2003 20:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Een dialoog met kernwapens?? Die Kim huppelepup is zo gek als een deur. Prettige vakantie overigens!
Ik wacht al een uur op mijn lift.
Ach kan ik nog ff internetten.
quote:Nee, ik heb voor men lol een hoofdoekje op.
Op zondag 27 juli 2003 20:42 schreef Gil-galad het volgende:
Hey Sidekick, ben je gelovig?
quote:Hmm, moet je die mensen eigenlijk nog wel medische behandeling geven? Als zij toch niet meer willen eten, dan moeten ze dat toch zelf weten?
Op zondag 27 juli 2003 20:34 schreef Sidekick het volgende:
Scheelt weer voedselbonnen.
Maar de druk op e gezondheidsz\org neemt weer toe.
quote:Ik zie het al, je hebt niet gelovig, want je hebt humor.
Op zondag 27 juli 2003 20:42 schreef Sidekick het volgende:
Nee, ik heb voor men lol een hoofdoekje op.
quote:Ja, en daarna inbundelen en geld voor vragen!
Op zondag 27 juli 2003 20:41 schreef Sidekick het volgende:
Is het niet een goed idee om dit topic (deze reeks) ook sticky te maken?
quote:Het lijkt me dat die illegalen alle steun waarderen, en dat het Rode Kruis erg graag deze mensen in nood wil helpen.
Op zondag 27 juli 2003 20:43 schreef Lithion het volgende:[..]
Hmm, moet je die mensen eigenlijk nog wel medische behandeling geven? Als zij toch niet meer willen eten, dan moeten ze dat toch zelf weten?
quote:Maar niet moet natuurlijk.
Op zondag 27 juli 2003 20:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het lijkt me dat die illegalen alle steun waarderen, en dat het Rode Kruis erg graag deze mensen in nood wil helpen.
quote:Aan wie geld vragen?
Op zondag 27 juli 2003 20:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ja, en daarna inbundelen en geld voor vragen!
Fok! krijgt 30% voor de hosting.
Ik denk dat heel veel mensen deze reeks opnemen op cassettebandjes.
quote:Nou nee, ze zijn in hongerstaking. Ze willen dus niet eten. Hun eigen keuze en dan zouden de consquenties ook gewoon voor henzelf moeten zijn.
Op zondag 27 juli 2003 20:44 schreef Sidekick het volgende:
Het lijkt me dat die illegalen alle steun waarderen
quote:
Op zondag 27 juli 2003 20:45 schreef Sidekick het volgende:[..]
Aan wie geld vragen?
Ik denk dat heel veel mensen deze reeks opnemen op cassettebandjes.
quote:Ik denk dat ze het zo lang mogelijk willen volhouden. Daarbij is medische steun erg belangrijk. En natuurlijk morele steun van een grote organisatie is goed voor de publiciteit.
Op zondag 27 juli 2003 20:46 schreef Lithion het volgende:[..]
Nou nee, ze zijn in hongerstaking. Ze willen dus niet eten. Hun eigen keuze en dan zouden de consquenties ook gewoon voor henzelf moeten zijn.
quote:
Op zondag 27 juli 2003 20:46 schreef pberends het volgende:
maar ff serieus:
quote:Morgen gaan ambulancerijders staken voor een betere pensioenregeling. Moeten we de consequenties van die keuze ook accepteren?
Op zondag 27 juli 2003 20:46 schreef Lithion het volgende:[..]
Nou nee, ze zijn in hongerstaking. Ze willen dus niet eten. Hun eigen keuze en dan zouden de consquenties ook gewoon voor henzelf moeten zijn.
quote:Hebben wij dan bepaald dat zij moeten staken?
Op zondag 27 juli 2003 20:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Morgen gaan ambulancerijders staken voor een betere pensioenregeling. Moeten we de consequenties van die keuze ook accepteren?
quote:In nood nog wel.
Op zondag 27 juli 2003 20:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het lijkt me dat die illegalen alle steun waarderen, en dat het Rode Kruis erg graag deze mensen in nood wil helpen.
Door eigen toedoen ja.
quote:Nee, want die actie van hen heeft directe implicaties voor derden, deze actie van die illegalen heeft dat niet. Die heeft alleen effect op hun eigen gezondheid en als zij daarvoor kiezen zie ik niet in waarom wij ons daarmee zouden moeten bemoeien.
Op zondag 27 juli 2003 20:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Morgen gaan ambulancerijders staken voor een betere pensioenregeling. Moeten we de consequenties van die keuze ook accepteren?
Zelfbeschikking is in mijn ogen één van de grootste vrijheden die elk mens zou moeten hebben.
quote:Nee, de ambulances zelf volgens onderstaand NOS teletekstbericht:
Op zondag 27 juli 2003 20:50 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Hebben wij dan bepaald dat zij moeten staken?
quote:En het Rode Kruis neemt haar veranwoordelijk ook. En ik hoor de illegalen niet klagen. Dus waarom een discussie starten of we die mensen moeten helepen?
Op zondag 27 juli 2003 20:52 schreef Lithion het volgende:[..]
Nee, want die actie van hen heeft directe implicaties voor derden, deze actie van die illegalen heeft dat niet. Die heeft alleen effect op hun eigen gezondheid en als zij daarvoor kiezen zie ik niet in waarom wij ons daarmee zouden moeten bemoeien.
Zelfbeschikking is in mijn ogen één van de grootste vrijheden die elk mens zou moeten hebben.
quote:Dat is toch handig om via de radio te kunnen beluisteren?
Op zondag 27 juli 2003 20:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
ik ben sprakeloos. Hoe hoor je dat op een cassettebandje?
quote:Waarom? Waarom zou dat medisch personeel zich met een politieke actie moeten bemoeien waar ze zelf totaal NIETS mee te maken heeft?
Op zondag 27 juli 2003 20:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat ze het zo lang mogelijk willen volhouden. Daarbij is medische steun erg belangrijk.
quote:Precies, DAT is de enige reden ook waarom ze in een kerk bij elkaar gaan zitten.
En natuurlijk morele steun van een grote organisatie is goed voor de publiciteit.
quote:Ja, mooie gedachte, maar wie moet de rommel opruimen??? => een 3e!
Op zondag 27 juli 2003 20:52 schreef Lithion het volgende:[..]
Nee, want die actie van hen heeft directe implicaties voor derden, deze actie van die illegalen heeft dat niet. Die heeft alleen effect op hun eigen gezondheid en als zij daarvoor kiezen zie ik niet in waarom wij ons daarmee zouden moeten bemoeien.
quote:Nu ook op handige mp3! Slowchat!
Op zondag 27 juli 2003 20:53 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dat is toch handig om via de radio te kunnen beluisteren?
quote:Waarom is het Rode Kruis ineens verantwoordelijk voor die mensen? Als ik morgen hier in mijn eentje besluit om niet meer te eten, is mijn dood dan later ook mede te wijten aan het gebrek aan medische verzorging door het Rode Kruis?
Op zondag 27 juli 2003 20:53 schreef Sidekick het volgende:
En het Rode Kruis neemt haar veranwoordelijk ook.
ZIJ starten een actie waarbij zij welbewust een gezondheidsrisico nemen met wellicht de dood tot gevolg. Waarom moeten andere mensen zich daar dan mee bemoeien?
quote:Waarom zouden ze dat niet mogen doen?
Op zondag 27 juli 2003 20:54 schreef Lithion het volgende:[..]
Waarom? Waarom zou dat medisch personeel zich met een politieke actie moeten bemoeien waar ze zelf totaal NIETS mee te maken heeft?
quote:Idd.
[..]Precies, DAT is de enige reden ook waarom ze in een kerk bij elkaar gaan zitten.
quote:Als die illegalen sterven, is het ook niet de schuld van het Rode Kruis. Ze hebben geen verantwoordelijkheid over de mensen, maar vinden dat zij de verantwoordelijkheid hebben om mensen te helpen.
Op zondag 27 juli 2003 20:56 schreef Lithion het volgende:[..]
Waarom is het Rode Kruis ineens verantwoordelijk voor die mensen? Als ik morgen hier in mijn eentje besluit om niet meer te eten, is mijn dood dan later ook mede te wijten aan het gebrek aan medische verzorging door het Rode Kruis?
quote:Waarom niet?
ZIJ starten een actie waarbij zij welbewust een gezondheidsrisico nemen met wellicht de dood tot gevolg. Waarom moeten andere mensen zich daar dan mee bemoeien?
quote:Nee, maar dan moet het lijk zichzelf ook maar begraven
Op zondag 27 juli 2003 20:58 schreef Lithion het volgende:
Magoed, men is hier dus tegen het recht op zelfbeschikking?
quote:
Op zondag 27 juli 2003 20:58 schreef Lithion het volgende:
Magoed, men is hier dus tegen het recht op zelfbeschikking?
Wat wil je dan? Verbieden dat het Rode Kruis helpt?
Ik help ook wel eens oude mensen oversteken, terwijl het hun eigen keuze is om over te steken ook al is dat onnodig.
quote:Omdat je daarmee de keuze van die mensen niet respecteert.
Op zondag 27 juli 2003 20:59 schreef Sidekick het volgende:
Waarom niet?
quote:Inderdaad, die hongerstakers ook.
Op zondag 27 juli 2003 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Juridisch ook nogal onhaalbaar en niet humaan vrees ik en ook wel wat middeleeuws en barbaars en zo zijn er nog wel 1001 praktische redenen te verzinnen.
quote:Nee dat zeg ik niet, maar ik zie hier mensen het goedkeuren dat het Rode Kruis die mensen helpt, terwijl het de keuze is van die mensen om niet meer te eten, wat geheel volgens het recht op zelfbeschikking zou zijn... blijkbaar ben je daar dan dus tegen.
Op zondag 27 juli 2003 21:00 schreef Sidekick het volgende:
Wat wil je dan? Verbieden dat het Rode Kruis helpt?
quote:Ja, in principe is het chantage, bedoel jij dat ook?
Op zondag 27 juli 2003 21:01 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Inderdaad, die hongerstakers ook.
.
quote:Zie jij ze tegenstribbelen wanneer het Rode Kruis helpt?
Op zondag 27 juli 2003 21:01 schreef Lithion het volgende:[..]
Omdat je daarmee de keuze van die mensen niet respecteert.
quote:Zolang het Rode Kruis ze niet onder dwang voert, is het toch geen schending van het recht op zelfbeschikking?
Op zondag 27 juli 2003 21:02 schreef Lithion het volgende:
Nee dat zeg ik niet, maar ik zie hier mensen het goedkeuren dat het Rode Kruis die mensen helpt, terwijl het de keuze is van die mensen om niet meer te eten, wat geheel volgens het recht op zelfbeschikking zou zijn... blijkbaar ben je daar dan dus tegen.
quote:Ik ben ook voor de zelfbeschikking van het Rode Kruis. Dus als zij mensen willen helpen en de geholpen mensen hebben geen probleem, dan heb ik ook geen probleem.
Op zondag 27 juli 2003 21:02 schreef Lithion het volgende:[..]
Nee dat zeg ik niet, maar ik zie hier mensen het goedkeuren dat het Rode Kruis die mensen helpt, terwijl het de keuze is van die mensen om niet meer te eten, wat geheel volgens het recht op zelfbeschikking zou zijn... blijkbaar ben je daar dan dus tegen.
Maar goed, argumenten ontvangen is niet 1 van je sterkste punt, zie ik.
quote:Nee, duh, als je naar het ziekenhuis afgevoerd moet worden ben je waarschijnlijk zo zwak dat je sowieso niets meer in te brengen hebt.
Op zondag 27 juli 2003 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Zie jij ze tegenstribbelen wanneer het Rode Kruis helpt?
quote:Het is toch een hongerstaking? Dus een staking door honger te lijden?
Op zondag 27 juli 2003 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Eigenlijk ook wel weer een raar woord: hongerstaker.
Die staakt toch niet tegen de honger, maar tegen eten?
Of wordt hongerstaker ook gebruikt?
Ik ga nu echt weg.
quote:Zo'n naam verzin je toch niet
De opkomst van enkele rechts-radicale groeperingen zoals de Nederlandse Volksunie en de lijst Glimmerveen was hier debet aan.
quote:Dan niet nee, maar getuige het bericht zijn er al een aantal naar het ziekenhuis afgevoerd en het lijkt me sterk dat ze daar NIET gevoerd zullen worden aangezien dat tegen hun hippocratische eed in zou gaan, waarmee ze dus in feite wél onder dwang gevoerd worden.
Op zondag 27 juli 2003 21:04 schreef Gil-galad het volgende:
Zolang het Rode Kruis ze niet onder dwang voert, is het toch geen schending van het recht op zelfbeschikking?
quote:
Op zondag 27 juli 2003 21:04 schreef Sidekick het volgende:
zelfbeschikking van het Rode Kruis.
quote:we zullen je missen!
Op zondag 27 juli 2003 21:06 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het is toch een hongerstaking? Dus een staking door honger te lijden?
Ik ga nu echt weg.
quote:
Op zondag 27 juli 2003 21:06 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het is toch een hongerstaking? Dus een staking door honger te lijden?
Ik ga nu echt weg.
quote:Al jaren niks meer (althans niet programmavullend).
Op zondag 27 juli 2003 22:27 schreef pberends het volgende:
Jiskefet
quote:nee deze keer was ie matig, maar de vorige keer was ie wel top
Op zondag 27 juli 2003 22:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Al jaren niks meer (althans niet programmavullend).
quote:
Weekblad met naam al-Sahhaf
BAGDAD - Irak heeft er een nieuw weekblad bij. Zaterdag verscheen de eerste al-Sahhaf, genoemd naar de minister van Informatie onder het regime van Saddam Hussein. Mohammed Saeed al-Sahhaf werd de risee van de oorlog in Irak doordat hij in zijn toespraken bleef ontkennen dat de coalitietroepen aan de winnende hand waren.Hij ontkende nog dat Bagdad was gevallen, terwijl op de achtergrond de Amerikaanse troepen en tanks in de stad waren te horen. De ex-minister woont nu met zijn gezin in de Verenigde Arabische Emiraten.
"Ik wilde een naam die de lezers zou aanspreken. De naam al-Sahhaf heeft indruk gemaakt in de media", zei hoofdredacteur Moayed Neemat Abdel Razzak. Sahhaf lijkt ook op 'sahhafi', het Arabische woord voor journalist. Al-Sahhaf is de 161e titel in de pers die in Irak verschijnt sinds de val van president Saddam Hussein op 9 april.
Gaan er koppen rollen vanwege Irak (en dan vnl in US/GB)
Hoe gaat het verder in Israel
En wordt Baskenland onafhankelijk?
quote:hehe, er gaan koppen rollen van US/GB en iraqi's zelf natuurlijk
Op maandag 28 juli 2003 00:50 schreef du_ke het volgende:
En verwachten we voor de komende week nog schokkend POL nieuws?Gaan er koppen rollen vanwege Irak (en dan vnl in US/GB)
Hoe gaat het verder in Israel
En wordt Baskenland onafhankelijk?
quote:Iemand Tegenlicht gezien
Meer dan 2,1 miljoen gevangenen in VS
WASHINGTON - In de Verenigde Staten zit het recordaantal van 2,16 miljoen mannnen en vrouwen gevangen. De gevangenisbevolking groeide vorig jaar twee keer zo hard als in 2001. Dat blijkt uit een regeringsrapport dat zondag werd gepubliceerd.Volgens het bureau voor statistiek van het ministerie van Justitie groeide het aantal gedetineerden het voorbije jaar met 2,6 procent vergeleken met 1,1 procent in het jaar daarvoor. Het groeicijfer ligt nog altijd flink lager dan het topjaar 1995 toen het op 6,7 procent uitkwam.
Het bureau komt niet met een verklaring voor de toename. Maar de liberale denktank Justice Policy Institute verwijt de regering van president Bush te weinig geld uit te trekken voor preventie van criminaliteit in een tijd tegenvallende overheidsinkomsten.
quote:
Wij zijn trouwe LPF-aanhangers, echte gevoelsmensen. Hij schreef in een opwelling en heeft nu enorme spijt.''
quote:Bomhoff
Op maandag 28 juli 2003 12:19 schreef Nyrem het volgende:
van wie is deze uitspraak:
[..]
quote:bijnaaaaaaaaaa
Op maandag 28 juli 2003 13:03 schreef pberends het volgende:[..]
Bomhoff
?
schrijver Tilburgse hatemail
quote:Het gaat waarschijnlijk over alle boeken van Pim Fortuijn, maar van wie de uitspraak is...?
Op maandag 28 juli 2003 12:19 schreef Nyrem het volgende:
van wie is deze uitspraak:
[..]
quote:whehe, ik snap niet dat ze email zo serieus nemen
Op maandag 28 juli 2003 13:04 schreef Nyrem het volgende:[..]
bijnaaaaaaaaaa
schrijver Tilburgse hatemail
quote:Wacht maar totdat je forumverslaving toeslaat..
Op maandag 28 juli 2003 13:12 schreef pberends het volgende:[..]
whehe, ik snap niet dat ze email zo serieus nemen
ik neem forums toch ook niet serieus
Een hele goedemiddag allemaal trouwens..
quote:Goedemiddag
Op maandag 28 juli 2003 13:25 schreef Maerycke het volgende:[..]
Wacht maar totdat je forumverslaving toeslaat..
Een hele goedemiddag allemaal trouwens..
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 28-07-2003 13:56]
quote:hehe wat interessant
INFOMAIL TWEE VANDAAG
Kijk vanavond Twee Vandaag! Onze uitzending bevat - onder voorbehoud -
reportages in de door u geselecteerde categorie(en)
( Samenleving , Overheid , Cultuur , Gezondheid en Internationaal ) :-- Samenleving --
LEEGSTAND KANTOREN DOOR RECESSIE
Het slechte economische klimaat heeft nu ook de markt voor commercieel vastgoed in zijn greep gekregen. De leegstand op de kantorenmarkt is sterk opgelopen en heeft het hoogtepunt nog niet bereikt. Vooral in het centrum, langs de uitvalswegen of aan de rand van de steden staan kantoren te huur. Twee Vandaag maakte een reportage.
quote:Tja er zijn tijdens de hype veel te veel kantoren neergezet en dat merk je nu in negatieve zin tijdens deze recessie.
Op maandag 28 juli 2003 13:56 schreef pberends het volgende:[..]
hehe wat interessant
quote:als ze dat nou in ICT-infrastructuur hadden gepleurd, hadden we nu géén files én geen overbodige kantoren
Op maandag 28 juli 2003 14:39 schreef du_ke het volgende:[..]
Tja er zijn tijdens de hype veel te veel kantoren neergezet en dat merk je nu in negatieve zin tijdens deze recessie.
quote:Neuh dat had ook niks opgelost. Een betere ICT infrastructuur moet niet door de overheid maar door het bedrijfsleven betaald worden.
Op maandag 28 juli 2003 15:01 schreef pberends het volgende:[..]
als ze dat nou in ICT-infrastructuur hadden gepleurd, hadden we nu géén files én geen overbodige kantoren
Maar Wile
quote:Wat is er nou weer mis met die vergelijking?
Op maandag 28 juli 2003 14:55 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dat is geen leuk grapje
quote:Het zou me ook niet echt verbazen als er iets vrij groots gaat gebeuren. En in Irak zou de strijd zomaar weer eens aardig kunnen oplaaien. Nu al worden er toch elke dag een paar amerikanen vermoord.
Op maandag 28 juli 2003 17:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
We zitten nog aan het begin van de week, maar ik heb het gevoel dat het broeierig gaat worden in de wereld. Het is weer eens tijd voor een groot vliegtuigongeluk (ik wil dat niet, maar zo gaat het iedere zomer) en in Irak gaan rare dingen gebeuren. Zomaar een voorgevoel. Saddam wordt bijna gepakt en ontsnapt ternauwernood.
quote:Maar ik ga 3 dagen zeilen in Friesland net als het spannend wordt
Op maandag 28 juli 2003 17:46 schreef du_ke het volgende:[..]
Het zou me ook niet echt verbazen als er iets vrij groots gaat gebeuren. En in Irak zou de strijd zomaar weer eens aardig kunnen oplaaien. Nu al worden er toch elke dag een paar amerikanen vermoord.
quote:
Op maandag 28 juli 2003 18:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Maar ik ga 3 dagen zeilen in Friesland net als het spannend wordt
![]()
quote:Jezus nog minder mensen in POL
Op maandag 28 juli 2003 18:08 schreef du_ke het volgende:[..]
, deze week mag het nog maar vanaf zaterdag ben ik een week in Luxemburg
.
quote:Misschien kun je terwijl wij weg zijn eens een nieuwe tap installeren en wat banken neerzetten.
Op maandag 28 juli 2003 18:24 schreef pberends het volgende:[..]
Jezus nog minder mensen in POL
quote:
Op maandag 28 juli 2003 20:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Misschien kun je terwijl wij weg zijn eens een nieuwe tap installeren en wat banken neerzetten.
Duitsland heeft er een Waddeneiland bij
NORDEN/RIJSWIJK - Duitsland heeft er een Waddeneiland bij. De zandbank Kachelotplate, ten noorden van Groningen, is de afgelopen jaren zo aangegroeid dat hij een echt eiland is geworden.Dit heeft het Nedersaksische Deelstaatbedrijf voor Waterbeheer en Kustbescherming (NLWK) maandag laten weten. Om aan de definitie van eiland te voldoen, moeten minimaal 160 hectare bij gemiddeld hoog water niet meer door de Noordzee worden overspoeld.
Kachelotplate ligt tussen de eilanden Borkum en Juist, uit de Eemsmonding. Het NLWK verklaart de aanwas door veranderingen in de zeestromen die de zandafzettingen hebben verhoogd.
Kachelotplate is de afgelopen jaren aangegroeid tot een lengte van 2,5 en een maximale breedte van 1,2 kilometer. Er begint voorzichtig gras te groeien. Kachelotplate is het achtste Oost-Friese Waddeneiland, na Borkum, Juist, Norderney, Baltrum, Langeoog, Spiekeroog en Wangerooge.
quote:Goede vakantie alvast duke (met streepje)
Op maandag 28 juli 2003 18:08 schreef du_ke het volgende:[..]
, deze week mag het nog maar vanaf zaterdag ben ik een week in Luxemburg
.
Goedemorgen allemaal...
Is er nog spannend nieuws aan het politieke front?
Hebben de Modjes het ook es een keertje lekker rustig....
Uitgegeven: 29 juli 2003 08:16
WASHINGTON - Amerikaanse strijdkrachten hebben Saddam Hussein slechts op een paar uurtjes gemist toen zij maandag zoekacties uitvoerden in Tikrit. Dat zei de Amerikaanse onderminister van Buitenlandse Zaken Richard Armitage maandag op de nieuwszender CNN.
Volgens Armitage is het wel duidelijk dat de strop rond de nek van de verdreven dictator steeds sterker wordt aangetrokken. "Maandag waren er drie zoekacties. We misten hem op enkele uren." Hij zei verder dat Saddam Hussein geen Osama bin Laden is en niet gewend is "in het wild" te leven.
Armitage liet er geen twijfel over bestaan dat Saddam zonder aarzelen moet worden gedood, als het leven van Amerikaanse militairen gevaar loopt bij een poging hem levend in handen te krijgen. "Als Saddam Hussein op een veilige manier gevangengenomen kan worden, zou dat geweldig zijn. Als de Amerikaanse militairen ook maar iets kan overkomen, moet hij worden gedood", aldus Armitage.
Woordvoerder Jeff Fitzgibbons van de coalitietroepen in Bagdad zei dinsdag het optimisme van Armitage over de zoekactie naar Saddam niet te delen. "Ik beschik niet over harde feiten die aangeven dat dat het geval is", zei hij. "Ik weet dat ze hebben gesproken met de lokale bevolking en dat sommigen het gevoel hadden dat hij daar pas was geweest, maar niets is te bevestigen als feit", zei Fitzgibbons.
Het grootste probleem in Irak is volgens de onderminister de combinatie van aanhangers van het oude regime en buitenlandse "terroristen". "Er zijn aanwijzingen dat Hezbollah probeert onze belangen te schaden in deze toch al verwarrende situatie", aldus Armitage. Hezbollah is de pro-Iraanse islamitische beweging die in Libanon actief is.
Hij voegde er aan toe dat ook strijders uit landen als Saudi-Arabië, Pakistan, Syrië en Jordanië Amerikaanse militairen aanvallen. Hij denkt dat de verzetsgroepen afzonderlijk opereren zonder echte samenhang.
quote:Bedankt
Op dinsdag 29 juli 2003 08:56 schreef Maerycke het volgende:[..]
Goede vakantie alvast duke (met streepje)
Goedemorgen allemaal...
Goedemiddag allemaal .
Volgens mij ligt inmiddels overal het stof op.. zo stil is het hier...
quote:We kunnen de bar zo open gooien hoor
Op dinsdag 29 juli 2003 13:02 schreef Maerycke het volgende:
Ik neem aan dat de bar nog dicht is?Volgens mij ligt inmiddels overal het stof op.. zo stil is het hier...
* du_ke haalt even een doekje over de bar en poetst alvast een mooi cocktailglas op .
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 13:07 schreef du_ke het volgende:[..]
We kunnen de bar zo open gooien hoor
. Wij doen niet zo aan vastgestelde sluitingstijden
* du_ke haalt even een doekje over de bar en poetst alvast een mooi cocktailglas op
.
*afwacht*
*euro's alvast klaarlegt voor fooi*
quote:Hier een lekker verfrissende Margarita voor Maerycke:
Op dinsdag 29 juli 2003 13:09 schreef Maerycke het volgende:[..]
*afwacht*
*euro's alvast klaarlegt voor fooi*
Deze cocktail heeft een grote mond maar er komt weinig zinnigs uit .
* du_ke neemt de fooi met alle plezier in ontvangst , dat is weer een mooie aanvulling op mijn zwarte loon
.
quote:Oeh, lekker!
Op dinsdag 29 juli 2003 13:13 schreef du_ke het volgende:[..]
Hier een lekker verfrissende Margarita voor Maerycke:
Deze cocktail heeft een grote mond maar er komt weinig zinnigs uit
.
* du_ke neemt de fooi met alle plezier in ontvangst
, dat is weer een mooie aanvulling op mijn zwarte loon
.
*uitbundige fooi geef*
quote:Ben ik nou weer te laat?
Op dinsdag 29 juli 2003 13:13 schreef du_ke het volgende:
Hier een lekker verfrissende Margarita voor Maerycke:Deze cocktail heeft een grote mond maar er komt weinig zinnigs uit
.
* du_ke neemt de fooi met alle plezier in ontvangst
, dat is weer een mooie aanvulling op mijn zwarte loon
.
Resultaat voor joosteerdmans.nldomein is vrij
quote:interessesting
INFOMAIL TWEE VANDAAG
Kijk vanavond Twee Vandaag! Onze uitzending bevat - onder voorbehoud -
reportages in de door u geselecteerde categorie(en)
( Samenleving , Overheid , Cultuur , Gezondheid en Internationaal ) :-- Samenleving --
HETE ZOMERS
Stel dat de temperaturen die we nu beleven in de toekomst meer regel dan uitzondering zullen zijn, wat gaat er op korte termijn dan veranderen in de natuur? Wat dit met de landbouw? Krijgen we andere gewassen en wellicht twee of meer oogsten per jaar? En wat doet de temperatuurstijgin met het gedrag van mensen? Een verslag.-- Samenleving --
DE TOEKOMST VAN HET NEDERLANDSE DEFENSIE-APPARAAT
Minister Kamp wil de motorzaag zetten in de begroting van Defensie. De komende vier jaar moet er voor 1.4 miljard euro bezuinigd worden; meer dan 9000 banen bij de krijgsmacht moeten verdwijnen. Eén van de gevolgen is de sluiting van het Marine Vliegkamp Valkenburg. De 15 Orions, die nu naar vijandelijke onderzeeboten speuren en de Noordzee in de gaten houden, worden verkocht. Terwijl ze recentelijk nog voor 250 miljoen euro zijn gemoderniseerd. 750 marine-mensen zullen in Valkenburg hun baan verliezen.
quote:Wat mij betreft blijft die vrij.
Op dinsdag 29 juli 2003 17:11 schreef pberends het volgende:[..]
whehe
quote:misschien wordt hij volgende lijsttrekker...... dat gaat 'm nog geld kosten
Op dinsdag 29 juli 2003 17:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Wat mij betreft blijft die vrij.
quote:Dan kun je beter ook maar deze link registreren:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:53 schreef pberends het volgende:[..]
misschien wordt hij volgende lijsttrekker...... dat gaat 'm nog geld kosten
quote:Volgens mij zijn daar al fokkers lid van.
Op dinsdag 29 juli 2003 18:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dan kun je beter ook maar deze link registreren:
www.partijvandelosers.nl
quote:is al regged by CDA ivm volgende verkiezingsuitslag
Op dinsdag 29 juli 2003 18:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dan kun je beter ook maar deze link registreren:
www.partijvandelosers.nl
quote:Ik heb gisteren idd een stukje gezien. Het schijnt zelf zo erg te zijn dat er op moment van schrijven nog een aantal van die Orions in Amerika worden gemoderniseerd.
Op dinsdag 29 juli 2003 17:12 schreef pberends het volgende:[..]
interessesting
Nog 5 jaar en dan zal er weer een speciaal positief immigratiebeleid gevoerd (moeten) worden.
quote:Oh dat komt wel weer, daar ben ik van overtuigd. Ze zullen het iets anders aanpakken dan 35 jaar geleden en meer aandacht geven aan hoger opgeleiden. Maar om nederland bewoonbaar te houden is immigratie absolute noodzaak.
Op woensdag 30 juli 2003 11:49 schreef Nyrem het volgende:
CBS: meer emigranten dan immigranten
Nog 5 jaar en dan zal er weer een speciaal positief immigratiebeleid gevoerd (moeten) worden.
quote:Tja alleen als men alleen maar hoogopgeleiden wil halen, wie doet dan ons 'strontwerk'?
Op woensdag 30 juli 2003 11:58 schreef du_ke het volgende:[..]
Oh dat komt wel weer, daar ben ik van overtuigd. Ze zullen het iets anders aanpakken dan 35 jaar geleden en meer aandacht geven aan hoger opgeleiden. Maar om nederland bewoonbaar te houden is immigratie absolute noodzaak.
quote:Tja hoe dat geregeld gaat worden weet ik ook niet. Steeds meer strontwerk zal verdwijnen (arbeidsintensieve fabrieken blijven niet echt over).
Op woensdag 30 juli 2003 12:00 schreef Nyrem het volgende:[..]
Tja alleen als men alleen maar hoogopgeleiden wil halen, wie doet dan ons 'strontwerk'?
quote:Nee, het soort strontwerk verandert. Maar er zal altijd strontwerk blijven.
Op woensdag 30 juli 2003 12:03 schreef du_ke het volgende:[..]
Tja hoe dat geregeld gaat worden weet ik ook niet. Steeds meer strontwerk zal verdwijnen (arbeidsintensieve fabrieken blijven niet echt over).
Misschien iets met tijdelijke contracten ofzo. Een beetje zoals die poolse seizoensarbeiders die hier de asperges steken.
quote:Daar heb je wel weer gelijk mee
Op woensdag 30 juli 2003 12:08 schreef Nyrem het volgende:[..]
Nee, het soort strontwerk verandert. Maar er zal altijd strontwerk blijven.
Ook strontwerk evolueert
quote:NL wordt minder vol
CBS: minder immigranten dan emigranten
VOORBURG - Voor het eerst in bijna twintig jaar hebben meer mensen ons land verlaten dan er binnenkwamen. Dat is sinds 1984 niet meer voorgekomen. In het tweede kwartaal van 2003 telde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) 23.000 immigranten en 24.000 emigranten.Vooral het aantal immigranten daalt sterk. Nu kwamen er 4000 mensen minder naar Nederland dan dezelfde periode vorig jaar. In 2002 had ons land ruim 121.000 immigranten. Het CBS verwacht dit jaar een daling tot 110.000 immigranten.
Er komen met name minder immigranten uit landen waar voorheen veel asielzoekers vandaan kwamen, zoals Angola en Siërra Leone. Bovendien wagen minder Antillianen de permanente overtocht naar Nederland. Daarentegen vestigen meer Turken zich in ons land.
In het tweede kwartaal van dit jaar verlieten 24.000 Nederlanders het land. Dat zijn er duizend meer dan dezelfde periode in 2002. De toename betreft vooral in Nederland geboren personen. Ook nam het aantal Angolese, Iraanse en Antilliaanse emigranten toe. Bovendien blijft het aantal Somaliërs dat gaat hoog. Veel van hen vertrekken naar het Verenigd Koninkrijk.
Onder Antillianen is het aantal emigranten hoger dan het aantal immigranten. Bij Turken en Marokkanen is de immigratie juist hoger dan de emigratie.
quote:Minder druk!
Op woensdag 30 juli 2003 12:11 schreef pberends het volgende:[..]
NL wordt minder vol
*economische dip
*gespannen huizenmarkt
*leegstand
*woningnood
*emigrerende mensen
oh en een
*rukkabinet
quote:Om er borderline van te krijgen.
Op woensdag 30 juli 2003 12:14 schreef Nyrem het volgende:
Tja 'goede' voortekenen allemaal:*economische dip
*gespannen huizenmarkt
*leegstand
*woningnood
*emigrerende mensenoh en een
*rukkabinet
quote:ja of diaree
Op woensdag 30 juli 2003 12:16 schreef tvlxd het volgende:[..]
Om er borderline van te krijgen.
quote:Zorg dan, potverdikkie, ook voor goede sanitaire voorzieningen.
Op woensdag 30 juli 2003 12:20 schreef Nyrem het volgende:[..]
ja of diaree
Ha! In Kroatië hebben ze hurktoiletten, de barbaren.
quote:oh, dat laatste is juist het ergste
Op woensdag 30 juli 2003 12:14 schreef Nyrem het volgende:
Tja 'goede' voortekenen allemaal:*economische dip
*gespannen huizenmarkt
*leegstand
*woningnood
*emigrerende mensenoh en een
*rukkabinet
quote:Afknallen, 't is namelijk niet goed voor de Ooievaarvoerpopulatie.
Op woensdag 30 juli 2003 12:38 schreef du_ke het volgende:
Volslagen off-topic maar er cirkelen nu een stuk of 20 ooievaars boven m'n huis./ Dat is toch wel een mooi gezicht.
quote:Oeh gaaf!
Volslagen off-topic maar er cirkelen nu een stuk of 20 ooievaars boven m'n huis./ Dat is toch wel een mooi gezicht.
Foto!
quote:In het kader van de geboortebeperking zenden wij u hierbij een Jachtgeweer met patronen
quote:Dus een ooievaar afschieten is eigenlijk een soort abortus? En die is legaal in Nederland...
Op woensdag 30 juli 2003 12:53 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
In het kader van de geboortebeperking zenden wij u hierbij een Jachtgeweer met patronen
quote:Dat klopt idd, die krengen hebben laatst de halve vijver leeg gevreten
Op woensdag 30 juli 2003 12:41 schreef tvlxd het volgende:[..]
Afknallen, 't is namelijk niet goed voor de Ooievaarvoerpopulatie.
En foto lukt niet want ik heb hier geen digcam .
En die inperking, er zijn laatst een aantal jongen opgegeten door gieren .
quote:Ik vind van wel
Op woensdag 30 juli 2003 13:34 schreef Parabola het volgende:[..]
Dus een ooievaar afschieten is eigenlijk een soort abortus? En die is legaal in Nederland...
quote:Dat schijt wel lekker hoor
Op woensdag 30 juli 2003 12:27 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ha! In Kroatië hebben ze hurktoiletten, de barbaren.
quote:Wat?! Zwetend en walgend hangend boven zo'n... bah.
Op woensdag 30 juli 2003 15:02 schreef Nyrem het volgende:[..]
Dat schijt wel lekker hoor
quote:Ik zweet niet als ik poep
Op woensdag 30 juli 2003 15:29 schreef tvlxd het volgende:[..]
Wat?! Zwetend en walgend hangend boven zo'n... bah.
quote:Hallo, we passen alleen het Jip & Janneke taaltje toe
Op woensdag 30 juli 2003 16:10 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ahum.. Zullen we proberen het niveau van POL iets hoger te laten zijn dan dat van het gemiddelde forum hier op Fok! ?
quote:hehe jammer dan, liberation of softdrugs will continiou
Verband Nederlandse
en Duitse misdaad
WIESBADEN - Voor Duitse criminele organisaties blijven hun Nederlandse collega's de belangrijkste partners in crime. Dat blijkt uit het jaaroverzicht 2002 over de georganiseerde criminaliteit in Duitsland, dat de Duitse federale politie BKA (Bundeskriminalamt) heeft gepubliceerd.Volgens de landelijke politiedienst hadden 398 van hun onderzoeken (ruim 80 procent van het totaal), internationale links. Het BKA achterhaalde in haar speurwerkzaamheden verreweg het vaakst criminele connecties met Nederland, namelijk een keer op de drie internationale onderzoeken.
De Duitsers stuitten in totaal in 133 onderzoeken op een of meerdere Nederlandse links. Dat is veel vaker als op connecties met veel grotere omringende landen van Duitsland, zoals onder meer: Polen (65 onderzoeken), Italië (59 onderzoeken), Frankrijk (58 onderzoeken), Spanje (54 onderzoeken) en Rusland (51 onderzoeken).
Volgens het BKA gaat het in de onderzoeken waarbij Nederland in beeld komt, met name om misdaad die te maken heeft met drugshandel. Duitse criminelen hebben een leidinggevende rol in het transporteren en smokkelen van cocaďne, meent de Duitse politieorganisatie. "Nederland blijft als distributieland een belangrijke rol spelen in het bevoorraden van Duitsland met cocaďne", zo staat in het jaaroverzicht.
Ook blijven Nederlandse criminelen de belangrijkste producenten van xtc. De Nederlanders gebruiken in deze sector juist Duitsland als distributieland om hun handelswaar naar de Verenigde Staten te smokkelen.
Een woordvoerder van het BKA wil woensdag niet ingaan op de oorzaken dat het kleine Nederland zo'n grote betrokkenheid in de Duitse georganiseerde misdaad en drugshandel heeft. De vraag of dat komt door het Nederlandse drugsbeleid, wil hij niet beantwoorden. "Dat is een politieke vraag."
De dominerende rol die Nederland blijft spelen in het functioneren van de Duitse georganiseerde misdaad is de Duitsers wel degelijk een doorn in het oog, zo bleek al eerder dit jaar. De nieuwe cijfers maken duidelijk waarom de Duitse minister van Justitie Schily aanhoudend kritiek blijft houden op het Nederlandse drugsbeleid.
In maart heeft de ambtgenoot van minister Donner van Justitie aan Den Haag zijn ongenoegen over de Nederlandse drugsbestrijding geuit. Ook recent beklaagde de Duitse bewindsman zich nog in een reportage van de Duitse televisie over Nederland.
Donner gaat volgens een woordvoerder van het ministerie van Justitie naar verwachting in september met Schily praten. Eerder gaf de Nederlandse minister van Justitie al aan dat hij dan in Berlijn gaat uitleggen dat Nederland wel al veel doet aan drugsbeleid en ook een eigen strafbeleid voert en blijft voeren.
lol ik wist niet dat het een officieel liedje was
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:46 schreef Nyrem het volgende:
NIPO: pol-users meest assertief
staat het ook al op FP?
Hij is goed .
Maar ik heb best wel eens op een fiets gezeten , het gaat dan meestal niet bijster hard maar dat is bijzaak. deze tour was OK
.
quote:hehehehe
Op woensdag 30 juli 2003 23:53 schreef du_ke het volgende:[..]
Maar ik heb best wel eens op een fiets gezeten
, het gaat dan meestal niet bijster hard maar dat is bijzaak. deze tour was OK
.
quote:Ja, maar dit is fout:
Op woensdag 30 juli 2003 23:53 schreef du_ke het volgende:![]()
![]()
,
Hij is goed
.
quote:
User Du_ke is nog het meest verbaastd over zijn verstand van wielrennen
quote:Nou vooruit
Op woensdag 30 juli 2003 23:58 schreef Nyrem het volgende:[..]
hehehehe
assertief he
(klopt het toch)
Je had wel ietsmeer personen er in kunnen betrekken hoor . Geen eens een opmerking over jezelf
.
quote:Tsja, Telegraaf hč....
Op donderdag 31 juli 2003 00:07 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ja, maar dit is fout:
[..]
quote:
Zo is ook Pberends enigzins geschrokken van de uitkomst van dit onderzoek: 'Tot nu toe scoorde ik vooral goed op vorm. De inhoud kwam vaak wat later. Maar het peil onder de pol-users is dan ook erg hoog'. Aldus een enigzins perplexe PBerends.
quote:Linkse media, die demoniseren alles
Op donderdag 31 juli 2003 00:18 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Tsja, Telegraaf hč....
quote:Ja dat zag ik later, maar helaas was het al getypt. (ik wilde het namelijk anders neerzetten)
Op donderdag 31 juli 2003 00:07 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ja, maar dit is fout:
[..]
Ach ja, typisch dat jij daar op let. Maar je bent dan ook geen echte pol-user die voor de inhoud gaat
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 31-07-2003 01:14]
quote:Het bericht is al veels te lang en verzin jij maar eens een hoop onzin in een minuutje
Op donderdag 31 juli 2003 00:12 schreef du_ke het volgende:[..]
Nou vooruit
.
Je had wel ietsmeer personen er in kunnen betrekken hoor
. Geen eens een opmerking over jezelf
.
quote:Dat ben jij natuurlijk.
Op donderdag 31 juli 2003 01:11 schreef Nyrem het volgende:
Ja dat zag ik later, maar helaas was het al getypt. (ik wilde het namelijk anders neerzetten)Ach ja, typisch dat jij daar op let. Maar je bent dan ook geen echte pol-user die voor de inhoud gaat
quote:Goh ik wis niet dat je zo op je pikje getrapt was omdat je niet in het bericht staat.
Op donderdag 31 juli 2003 01:15 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dat ben jij natuurlijk.
.
quote:En dat terwijl je toch zou verwachten dat hij daar schijt aan heeft.
Op donderdag 31 juli 2003 01:18 schreef Nyrem het volgende:[..]
Goh ik wis niet dat je zo op je pikje getrapt was omdat je niet in het bericht staat.
quote:Ik had niet anders verwacht van onze 28-jarige student.
Op donderdag 31 juli 2003 01:18 schreef Nyrem het volgende:
Goh ik wis niet dat je zo op je pikje getrapt was omdat je niet in het bericht staat.
quote:Nee, ik heb alleen schijt aan Allah.
Op donderdag 31 juli 2003 01:21 schreef du_ke het volgende:
En dat terwijl je toch zou verwachten dat hij daar schijt aan heeft.
quote:Ja, maar ja aan de andere kant.. toch conservatief he?
Op donderdag 31 juli 2003 01:21 schreef du_ke het volgende:[..]
En dat terwijl je toch zou verwachten dat hij daar schijt aan heeft.
quote:Ik ben verre van conservatief.
Op donderdag 31 juli 2003 01:23 schreef Nyrem het volgende:
Ja, maar ja aan de andere kant.. toch conservatief he?
Anders dan bepaalde linkse mensen die terugverlangen naar de USSR.
quote:Nee.
Geen relativeringsvermogen e.d.
quote:En in hoeverre kunnen we die reltopics van vanavond relativeren
Op donderdag 31 juli 2003 01:23 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ja, maar ja aan de andere kant.. toch conservatief he?
Geen relativeringsvermogen e.d.
ps: typfoutjes niet opletten
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 31-07-2003 01:47]
quote:Die ben ik hier nog niet tegengekomen. Volgens mij ken ik ook geen linkse mensen die in de USSR hebben gewoond.
Op donderdag 31 juli 2003 01:25 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ik ben verre van conservatief.
Anders dan bepaalde linkse mensen die terugverlangen naar de USSR.
quote:Gaan we er nu partijen bijhalen?
Nee.
Daar heeft de SP meer last van.
quote:Kijk eens om je heen.
Op donderdag 31 juli 2003 01:45 schreef Nyrem het volgende:
Die ben ik hier nog niet tegengekomen. Volgens mij ken ik ook geen linkse mensen die in de USSR hebben gewoond.
quote:Nee meneer de voorzitter, u heeft me niet geroyeerd.
Gaan we er nu partijen bijhalen?
Zal ik dan maar niet bekend maken dat je geroyeerd bent bij PartijvandeLosers?
quote:Typisch van je, je had wel een zusje broertje van Jeuk kunnen zijn. Geen humor en altijd op de man.
Op donderdag 31 juli 2003 01:47 schreef Gil-galad het volgende:
Nyrem woedend
ps: je kwam iets te laat met je grap.
psps: zeg je nou eigenlijk in dat bericht dat je X-ray bent?
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 31-07-2003 01:52]
quote:Ik zie alleen een gefrustreerde pol-user posten.
Op donderdag 31 juli 2003 01:48 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Kijk eens om je heen.
.
quote:Grappen stelen ben je wel goed in.
Nee meneer de voorzitter, u heeft me niet geroyeerd.
quote:Als er iemand is die zijn mond moet houden over humor ben jij het wel. Jeuk heeft humor, dat kan ik van jou niet zeggen.
Op donderdag 31 juli 2003 01:49 schreef Nyrem het volgende:
Typisch van je, je had wel een zusje broertje van Jeuk kunnen zijn. Geen humor en altijd op de man.
quote:Je uitkering is al eerder ingetrokken?
ps: je kwam iets te laat met je grap.
quote:Smaken verschillen gelukkig.
Op donderdag 31 juli 2003 01:52 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Als er iemand is die zijn mond moet houden over humor ben jij het wel. Jeuk heeft humor, dat kan ik van jou niet zeggen.
.
[..]
quote:Ja, ze kwamen er achter dat ik met je moeder samenwoon.
Je uitkering is al eerder ingetrokken?
quote:Als je alleen een gefrustreerde POL-user ziet posten, moet je toch echt iets aan je oogkleppen doen.
Op donderdag 31 juli 2003 01:51 schreef Nyrem het volgende:
Ik zie alleen een gefrustreerde pol-user posten.
quote:Voor SP- en GroenLinks-begrippen is dat misschien een grap...
Grappen stelen ben je wel goed in.
quote:Nou ga jij je lekker rukken, dan ga ik ook iets nuttigs doen.
Op donderdag 31 juli 2003 01:53 schreef Gil-galad het volgende:
Voor SP- en GroenLinks-begrippen is dat misschien een grap...
quote:Omdat je de Belastingdienst nog geld schuldig bent.
Op donderdag 31 juli 2003 01:53 schreef Nyrem het volgende:
Smaken verschillen gelukkig.
Trouwens als ik geen humor heb waarom steel je dan zoveel van mijn grappen en vooral de vorm?
quote:Goh, wat grappig.
Ja, ze kwamen er achter dat ik met je moeder samenwoon.
quote:Niet teveel commentaar op de Donald Duck he
Op donderdag 31 juli 2003 01:55 schreef Nyrem het volgende:
Sla lekker de Donald Duck open en leef je uit.
quote:Sorry kozzmic
Op donderdag 31 juli 2003 01:55 schreef Kozzmic het volgende:
Ho maar weer...
quote:Maar de chronische humorloosheid van de linkse medemens maakt mij een beetje aan het lachen. Heb je daar begrip voor?
Op donderdag 31 juli 2003 01:56 schreef Gil-galad het volgende:
Sorry kozzmic
quote:sorry... ik kon mijn rechtse trekjes niet onderdrukken.
Op donderdag 31 juli 2003 01:56 schreef du_ke het volgende:[..]
Niet teveel commentaar op de Donald Duck he
quote:Oke, laten we het gezellig houden. Bier, iemand?
Op donderdag 31 juli 2003 01:58 schreef Kozzmic het volgende:
[afbeelding]
quote:Nee, ik ga naar bed...
Op donderdag 31 juli 2003 02:00 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Oke, laten we het gezellig houden. Bier, iemand?
quote:Wat ga jij laat naar bed, zeg
Op donderdag 31 juli 2003 02:03 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Nee, ik ga naar bed...
quote:Goedemorgen, mijn linkse vriend.
Op donderdag 31 juli 2003 08:23 schreef Parabola het volgende:
Goedemorgen Politieke Borrelaars
quote:Nee, dat vinden mijn rechtse vrienden niet zo leuk.
Op donderdag 31 juli 2003 08:29 schreef Parabola het volgende:
Een kopje politiek-correcte Max Havelaar, gg?
Doe mij maar een heerlijk anti-islamitisch biertje. .
quote:Sorry, Michael was je voor.
Op donderdag 31 juli 2003 08:31 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nee, dat vinden mijn rechtse vrienden niet zo leuk.
.
Doe mij maar een heerlijk anti-islamitisch biertje.
.
quote:Refragmental?
Op donderdag 31 juli 2003 08:36 schreef Parabola het volgende:
Sorry, Michael was je voor.
[afbeelding]
quote:Heet die ook Michael? Ik bedoelde Boogerd.
Op donderdag 31 juli 2003 08:39 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Refragmental?
.
quote:Uiteraard.
Op donderdag 31 juli 2003 08:40 schreef Parabola het volgende:
Heet die ook Michael?
quote:Ken ik niet.
Ik bedoelde Boogerd.
quote:Een Hollandsche Fiets-keizer
Op donderdag 31 juli 2003 08:44 schreef Gil-galad het volgende:Ken ik niet.
quote:Sport interesseert me gelukkig helemaal niet. Politiek wel.
Op donderdag 31 juli 2003 08:45 schreef Parabola het volgende:
Een Hollandsche Fiets-keizer
quote:Ha Maerycke, kopje Max?
Op donderdag 31 juli 2003 08:52 schreef Maerycke het volgende:
Goedemorgen allemaalDe sfeer zit er weer goed in zie ik..
quote:Nee, want ik ben er nog.
Op donderdag 31 juli 2003 08:52 schreef Maerycke het volgende:
Goedemorgen allemaalDe sfeer zit er weer goed in zie ik..
quote:Nee, bedankt ... ik als linkse rakker drink natuurlijk geen koffie...
Op donderdag 31 juli 2003 08:54 schreef Parabola het volgende:[..]
Ha Maerycke, kopje Max?
Glaasje bronwater zonder bubbels daarentegen.. daar teken ik voor..
quote:Ah mijn ironie wordt weer uitstekend begrepen zie ik..
Op donderdag 31 juli 2003 08:55 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nee, want ik ben er nog.
quote:Ben je rechts geworden?
Op donderdag 31 juli 2003 08:56 schreef Maerycke het volgende:
mijn ironie
quote:Ach, ik kan je wel uitstaan hoor. Ben namelijk nogal tolerant
Op donderdag 31 juli 2003 08:55 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nee, want ik ben er nog.
quote:Niet eens, maar rechtse mensen begrijpen vaak niet dat linkse mensen ook humor kunnen hebben...
Op donderdag 31 juli 2003 08:57 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ben je rechts geworden?
quote:Ik ben dan ook het toonbeeld van tolerantie.
Op donderdag 31 juli 2003 08:58 schreef Parabola het volgende:
Ach, ik kan je wel uitstaan hoor. Ben namelijk nogal tolerantZag dat jij dat onlangs ook was tegenover niet-praktizerende-pedo's. Hulde.
quote:Vast niet zonder reden.
Op donderdag 31 juli 2003 08:58 schreef Maerycke het volgende:
Niet eens, maar rechtse mensen begrijpen vaak niet dat linkse mensen ook humor kunnen hebben...
Ben trouwens niet echt rechts, wel liberaal.
quote:Inderdaad.. die rechtse rakkers hebben zelf geen humor...
Op donderdag 31 juli 2003 09:01 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Vast niet zonder reden.
Ben trouwens niet echt rechts, wel liberaal.
quote:Sommige rechtse rakkers wel hoor.
Op donderdag 31 juli 2003 09:07 schreef Maerycke het volgende:
Inderdaad.. die rechtse rakkers hebben zelf geen humor...
quote:Ik moet de eerste nog tegenkomen...
Op donderdag 31 juli 2003 09:08 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Sommige rechtse rakkers wel hoor.
.
quote:heb jij zo'n eenzijdig samengestelde vriendenkring?
Op donderdag 31 juli 2003 09:25 schreef Maerycke het volgende:[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen...
quote:Ik wens mij niet te vertonen met die enge rechtse mensen..
Op donderdag 31 juli 2003 09:27 schreef Parabola het volgende:[..]
heb jij zo'n eenzijdig samengestelde vriendenkring?
quote:Moet jij niet werken?
Op donderdag 31 juli 2003 09:28 schreef Maerycke het volgende:
Ik wens mij niet te vertonen met die enge rechtse mensen..
quote:Werken
Op donderdag 31 juli 2003 09:33 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Moet jij niet werken?
quote:Iemand moet de boel toch 's nachts in de gaten houden.....
Op donderdag 31 juli 2003 08:02 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Wat ga jij laat naar bed, zeg
Daarbij ben ik vandaag vrij. En morgen ook.
quote:Welja. Net terug van vakantie en nu al weer vrij? Geen wonder dat dit land overspoeld wordt door immigranten. Die moeten allemaal het werk van mensen zoals jij opvangen! JIJ bent de oorzaak van alle allochtonen hier!
Op donderdag 31 juli 2003 10:18 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Iemand moet de boel toch 's nachts in de gaten houden.....
Daarbij ben ik vandaag vrij. En morgen ook.
quote:Ah dat zijn toch hele mooie tijden
Op donderdag 31 juli 2003 08:02 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Wat ga jij laat naar bed, zeg
quote:Doe mij maar lekker een glas bronwater met bubbels (en geen kraanwater met toegevoegd koolzuur
Op donderdag 31 juli 2003 08:55 schreef Maerycke het volgende:
Glaasje bronwater zonder bubbels daarentegen.. daar teken ik voor..
Goedemorgen allemaal .
quote:Ik wěst het wel. Die Kozzmic ook.
Op donderdag 31 juli 2003 10:20 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Welja. Net terug van vakantie en nu al weer vrij? Geen wonder dat dit land overspoeld wordt door immigranten. Die moeten allemaal het werk van mensen zoals jij opvangen! JIJ bent de oorzaak van alle allochtonen hier!
quote:Goedemorgen Martin.
Op donderdag 31 juli 2003 10:22 schreef du_ke het volgende:
Goedemorgen allemaal.
quote:Mogge duke (met streepje)
Op donderdag 31 juli 2003 10:22 schreef du_ke het volgende:[..]
Doe mij maar lekker een glas bronwater met bubbels (en geen kraanwater met toegevoegd koolzuur
.
Goedemorgen allemaal
.
Alstublieft..
quote:Môge
Op donderdag 31 juli 2003 10:24 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Goedemorgen Martin.
.
quote:Bedankt
Op donderdag 31 juli 2003 10:34 schreef Maerycke het volgende:[..]
Mogge duke (met streepje)
Alstublieft..
Hier geef ik een hele leuke fooi voor . De vrouw is wel bij de prijs inbegrepen?
quote:Oke gelly.
Op donderdag 31 juli 2003 10:35 schreef du_ke het volgende:
MôgeIk kan je verzekeren dat ik geen Martin eet hoor
.
quote:Mannen...
Op donderdag 31 juli 2003 10:36 schreef du_ke het volgende:
De vrouw is wel bij de prijs inbegrepen?
quote:Ik dacht dat user-pics in B&H thuis hoorden
Op donderdag 31 juli 2003 10:34 schreef Maerycke het volgende:[..]
Mogge duke (met streepje)
Alstublieft..
quote:Zoals ik al zei, ik ben tolerant. Kommebij, wijjedrinken?
Op donderdag 31 juli 2003 10:50 schreef Fullbrain het volgende:
Goede morgen allemaal.Mag ik nog meedoen?
quote:Alleen als je VVD stemt.
quote:Ja hoor dit is een cafe, wil je een lekkere borrel om weer bij te komen?
quote:Goedemorgen 'alleen'
Op donderdag 31 juli 2003 10:57 schreef Martijn78 het volgende:
Goedemorgen 'allen'!
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 10:57 schreef Martijn78 het volgende:
Goedemorgen 'allen'!
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 11:10 schreef Maerycke het volgende:
Het wordt hier nog druk zeg...Is de bar al open?
quote:Tuurlijk niet. wat je maar wilt
Op donderdag 31 juli 2003 11:12 schreef Maerycke het volgende:
Alleen maar bier?
quote:Doe mij maar weer een uitsmijter dan met een lekker glas verse jus d'orange..
Op donderdag 31 juli 2003 11:12 schreef Parabola het volgende:[..]
Tuurlijk niet. wat je maar wilt
quote:***kijkt om zich heen***: zo alleen ben ik hier niet dacht ik....
Op donderdag 31 juli 2003 10:58 schreef Parabola het volgende:[..]
Goedemorgen 'alleen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |