Ligt 13 maart in de winkels en luistert naar de naam Discovery.
Die samples luisteren kan overigens hier op CDNOW
Op zich kan ik ook wel gaan Napsteren nu, maar ik ga nog braaf een weekje wachten en 'm dan netjes in de winkel kopen...
En u, wat vindt u ervan?
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 07-03-2001 15:13]
Ik vind de volgende nummers gewoon top (vooral singles)
- Revolution 909
- Burnin'
- One more Time
- Digital Love
- Rolling and Scratching
- Rock 'n Roll
- Da Funk
- Around the World
quote:ja revolution909 heerlijk nummer... die opbouw vooral!
Op woensdag 02 januari 2002 13:52 schreef Acathla het volgende:
* Acathla houdt van Daft Punk , Discovery of Homework maakt niet uit!Ik vind de volgende nummers gewoon top (vooral singles)
- Revolution 909
- Burnin'
- One more Time
- Digital Love
- Rolling and Scratching
- Rock 'n Roll
- Da Funk
- Around the World
Rolling and Scratching blijft een heerlijk nummer.
quote:heelwat organisatoren wilden Daft Punk in het verleden boeken maar... ze willen zelf niet !!!
Op donderdag 03 januari 2002 11:09 schreef Luni het volgende:
Zou ze ooit wel eens live mee willen maken, misschien een goeie tip voor een van de festivalorganisatoren!
BOB's Favorite Daft-track: 'Alive' (Homework 1997)
Okee, er is dus een film gemaakt rondom de muziek van Discovery. Heeft iemand deze film al gezien?
quote:woei, oud topic dit
Op woensdag 7 maart 2001 15:11 schreef Gellarboy het volgende:Op zich kan ik ook wel gaan Napsteren nu, maar ik ga nog braaf een weekje wachten en 'm dan netjes in de winkel kopen...
quote:Daft Punk
Op vrijdag 28 november 2003 17:32 schreef Acathla het volgende:
Erm ...nieuw album toch?
quote:Op Lowlands heeft ie ook gedraait. Hij is inmiddels al uit op DVD als het goed is...
Op vrijdag 28 november 2003 18:25 schreef dwerg het volgende:
Kijk, daar heb ik wat aan.
Inmiddels had ik gevonden dat de film in the UK en Ierland vanaf half oktober te zien was, en dat hij ook (heel even) in De Melkweg draaide.
quote:De DVD komt uit op 1 december. Regio 1 dan.
Op vrijdag 28 november 2003 18:26 schreef MaartenHG het volgende:
Hij is inmiddels al uit op DVD als het goed is...
quote:Ben hem aan het downen atm, ben benieuwd
Op dinsdag 9 december 2003 12:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
de film is echt een aanrader, op lowlands gezien, echt heel mooi
quote:of check hun essential mix op bbc radio 1 uit 1997, weergaloze dj set met chicago house en french house gemixed, m'n favoriete dj set ooit
Op dinsdag 16 december 2003 11:02 schreef Acathla het volgende:
Btw: aanrader voor Daft Punk liefhebbers is Alive '97. Een live-opname van het duo. Geweldige 45-min durende mix.
Volgens mijn mplayer staan er 8 tracks op de DVD:
1) emi/labels logo
2) digital love (met animation editing)
3) trailer
4) one more time (karaoke)
5) harder better faster stronger (karaoke)
6) face to face (karaoke)
7) negen frames met ontwerpen van de karakters
8) de (geniale) film zelf
Toch ben ik er erg blij mee!
So :
In the bonus section, in the main screen (the one with a dozen of buttons in the bottom), there a picture randomly loaded each time.
One of them is the two members of Daft Punk (with the helmets) facing the camera. (if this picture is not displayed the first time, go back to the main section then retry entering the bonus section)
Once you get this pic, go to the 3rd button before the end, and hit the "UP" key on your remote control. The pink star on right Daft Punk's helmet should light, then push OK, and the sketch of Guy-Manuel de Homem-Christo (one of the Daft Punk), drawn by Matsumoto, should appear.
quote:Homework was meesterwerk. Daarna is het toch wel achteruit gegaan, alle liedjes begonnen ineens wel heel veel op elkaar te lijken
Op woensdag 14 januari 2004 12:44 schreef tell het volgende:
Daft Punk is top. Heb zelf het album Homework en daarvan zijn veel nummers ok. Eruit springt toch wel Burnin'.
quote:Sorry maar waar baseer je dit op? Heb je Discovery wel 's goed geluisterd? Dat hele album is divers!!!
Op donderdag 15 januari 2004 01:14 schreef ScudRaket het volgende:
Homework was meesterwerk. Daarna is het toch wel achteruit gegaan, alle liedjes begonnen ineens wel heel veel op elkaar te lijken
quote:Ik heb het niet helemaal geluisterd om eerlijk te zijn, maar wel een aantal nummers, die ik erg veel op elkaar leken. Homework daarentegen
Op donderdag 15 januari 2004 01:15 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Sorry maar waar baseer je dit op? Heb je Discovery wel 's goed geluisterd? Dat hele album is divers!!!
quote:Ja Homework staat ook zeker in mijn alltime favo lijst van albums... maar Discovery is ook net zo goed, alleen anders. Maar zeker divers! Ben benieuwd hoe hun nieuwe album gaat klinken...
Op donderdag 15 januari 2004 01:21 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb het niet helemaal geluisterd om eerlijk te zijn, maar wel een aantal nummers, die ik erg veel op elkaar leken. Homework daarentegen
quote:??? ik luister persoonlijk liever Homework, maar Discovery is eerlijkgezegd veel afwisselender, One More Time, Night Vision, Crescendolls, Harder Better Faster Stronger, Digital Love
Op donderdag 15 januari 2004 01:14 schreef ScudRaket het volgende:[..]
Homework was meesterwerk. Daarna is het toch wel achteruit gegaan, alle liedjes begonnen ineens wel heel veel op elkaar te lijken
totaal verschillende nummers........
quote:Ik vind Discovery vergeleken met Homework echt een aanfluiting. Een van de dingen die Homework zo tof maakten was die rauwe, ongeslepen funk in de tracks, het had een bepaalde onafgewerkte kwaliteit waardoor de boel echt superdik klonk. Op Discovery is dit helemaal weg, het is glijerige disco, afgekalfte funk gerecycled en opgewarmd door een oude magnetron. Er staan goede tracks op, maar ik mis die groezeligheid, die puurheid. Als ik Discovery luister hoor ik overgeproduceerd geglij. En dat is gewoon niet mijn ding.
Op donderdag 15 januari 2004 01:24 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Ja Homework staat ook zeker in mijn alltime favo lijst van albums... maar Discovery is ook net zo goed, alleen anders. Maar zeker divers! Ben benieuwd hoe hun nieuwe album gaat klinken...
quote:Het is inderdaad heel gladjes uitgewerkt, zeker niet rauw, en aan de andere kant niet cheezy. Dat is de kracht van Discovery.
Op donderdag 15 januari 2004 02:34 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind Discovery vergeleken met Homework echt een aanfluiting. Een van de dingen die Homework zo tof maakten was die rauwe, ongeslepen funk in de tracks, het had een bepaalde onafgewerkte kwaliteit waardoor de boel echt superdik klonk. Op Discovery is dit helemaal weg, het is glijerige disco, afgekalfte funk gerecycled en opgewarmd door een oude magnetron. Er staan goede tracks op, maar ik mis die groezeligheid, die puurheid. Als ik Discovery luister hoor ik overgeproduceerd geglij. En dat is gewoon niet mijn ding.
Ze hebben een risico genomen door een andere weg in te slaan, zonder rekening te houden om zo goed mogelijk te scoren op hun oude formule. Daar heb ik zeker respect voor. De puurheid van dit album straalt er dan dus juist van af. Verder is dit album diverser dan Homework, hoe dan ook.
Discovery is het bewijs dat Daft Punk altijd innovatief is en bovendien de eigen regels bepaalt.
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 02:39 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Discovery is het bewijs dat Daft Punk altijd innovatief is en bovendien de eigen regels bepaalt.
Ps. Ik vind deze remixes echt wel wat voor de stugge "oude 1997 daft punk" fan .
quote:idd, very disco die discovery, behalve in de track veridis quo
Op dinsdag 27 januari 2004 01:23 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik heb het volgens mij al ergens in een topic geschreven, wellicht wel in ditzelfde topic. Een triviaatje. Ze kozen voor de titel Discovery omdat je deze kunt herleiden tot "very Disco" en dat is gewoon de thema van deze waanzinnige plaat.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 10:00 schreef Grobbel het volgende:
Pitchfork review van Discovery remix-album Daft Club - niet bepaald positief, maar wel hilarisch.
quote:geweldig
Op donderdag 29 januari 2004 10:00 schreef Grobbel het volgende:
Pitchfork review van Discovery remix-album Daft Club - niet bepaald positief, maar wel hilarisch.
lolquote:Op zondag 15 maart 2009 04:23 schreef Syb-rund. het volgende:
http://img354.imageshack.us/img354/1899/dafttabfinalef7.swf
Alive 2007 blijft idd heerlijk. Vind vooral dat moment dat die klok slaat, en dan 'one more time' echt geweldig.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:15 schreef Maisnon het volgende:
Waarom is dit topic zo kaal
Luister nu naar het Alive 2007 album what the hellzo vet!
Gave LP... ik heb 'em ook!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ff een kickje! Ik heb de LP van discovery![]()
Het zou mij geen f*ck uitmaken.quote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef Pudding_broodje het volgende:
Hoeveel zouden die kaartjes gaan kosten denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn geloof ik gewoon wensenlijstjes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:55 schreef Pudding_broodje het volgende:
Daft Punk komt ook naar Rock Werchter 2010 op zaterdag als ik deze pagina mag geloven:
http://forums.rockwerchter.be/tm.asp?m=246752&mpage=1&key=
Ik denk dat ze rond die tijd door Europa gaan touren, en dus komen ze waarschijnlijk ook in Nederland en België.
Oh... kut.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat zijn geloof ik gewoon wensenlijstjes.
Bedankt man, erg nicequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:15 schreef Young_David het volgende:
Nog maar een paar dagen beschikbaar op bbc iplayer:
Zane's Masterpieces - Daft Punk: Discovery
Zane takes you through the French electro-dance classic, then he plays the whole album in full without interruption, as it was meant to be heard.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00p2c2n
Wat een zalige topickick zeg! Ik dacht eerst, waarom moeten ze er allemaal doorheen lullen, maar ze geven je een hele tour, inclusief interviews, inspired music etc. Supertof, hier ben ik wel een tijdje zoet mee.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:15 schreef Young_David het volgende:
Nog maar een paar dagen beschikbaar op bbc iplayer:
Zane's Masterpieces - Daft Punk: Discovery
Zane takes you through the French electro-dance classic, then he plays the whole album in full without interruption, as it was meant to be heard.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00p2c2n
Nou nou, 'alles' is een beetje overtrokken. Maar inderdaad, een aantal van hun tracks zijn hevig gebaseerd op oudere nummers. Doet niks af aan hun kwaliteit als muziekmakers. Gesampled of niet, ze hebben een oor voor catchy tunes. De house scene bestaat natuurlijk ook voor een groot deel uit sampling.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:20 schreef ralfseltje het volgende:
Ik vind Daft Punk echt te gek, alleen ik vind het wel raar dat ze echt vrijwel álles gesampled hebben. En niet een beetje, maar volledige nummers ongeveer.
Geeft me toch een nare bijsmaak op de een of andere manier.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/335174
http://vettigenmorsig.blogspot.com/2009/11/daft-punk-on-tour.htmlquote:
Daar zijn ze sowieso al mee bezig. Maar eerst zullen ze de Tron 2 soundtrack afronden denk ikquote:Op zondag 6 december 2009 16:33 schreef CoExist het volgende:
Ik was er in 2007 gelukkig wel bij!
Kan me alleen niet herinneren dat de HMH was uitverkocht.
Ik had kennissen die een dag van te voren nog kaarten kochten via Mojo...
Maar stiekum hoop ik wel op een 2010 tour!
En het word eigenlijk ook weer 'ns tijd voor een nieuw album!
quote:It might not be the right time
I might not be the right one
But there's something about us I want to say
Cause there's something between us anyway
ik zou me niet te erg gaan verheugen als ik jou was, heb op deze pagina nog een link naar busy p geplaatst waarop hij het verhaal ontkracht...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:35 schreef CoExist het volgende:
Gister avond nog ff Discovery geluisterd...
Blijft toch een kick-ass album!
Helemaal als je Interstella 5555 er ook nog bij ziet!
Ik kwam dit tegen op een Daft Punk forum: http://www.nme.com/news/daft-punk/48486
Vermeende tour data voor 2010.
Het zal wel niets betekenen... maar ik word er wel hoopvol van!
Dit klinkt niet veel anders als een standaard trailer muziekje hoor, als Daft Punk er niet bij betrokken was had niemand het opgemerkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:31 schreef Blaxje het volgende:
De Tron Legacy trailer is uit met een (naar waar ik aanneem) preview uit te score van Daft Punk. Klinkt geniaal. http://www.program-glitch-esc.net/ Daar.
Dat hoop ik ook maar danquote:Op zondag 14 maart 2010 12:21 schreef beertenderrr het volgende:
hopelijk komen ze snel weer met een dergelijke tour
quote:Op zondag 4 april 2010 15:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja Christus ik dacht 'yay eindelijk wat bekend'.
quote:
Ze zijn al lang en breed binnen, lijken de lol in het touren beetje te hebben verloren. :/quote:Op zondag 25 juli 2010 11:52 schreef Christiaan het volgende:
Wat raar dat ze al zo lang niet meer hebben getourd.
Ah, dus daar hangt Justice uit. Geweldig feestje op Pinkpop 2008, daarna niks meer van gehoord. Erg jammer.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ze zijn al lang en breed binnen, lijken de lol in het touren beetje te hebben verloren. :/
Hun leerlingen (Justice) begonnen ook supergoed maar zijn nu gedegradeerd tot zowat huisDJ's in de Pacha op Ibiza. Moet je als artiest ook niet willen lijkt me.
Daar was ik ook, was geweldig inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:58 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ah, dus daar hangt Justice uit. Geweldig feestje op Pinkpop 2008, daarna niks meer van gehoord. Erg jammer.
Wat raar dat ze nu dan in een of andere club draaien. Ze waren een enorme hype, zo moeilijk is het toch niet om nog zo'n album te maken en weer te gaan touren?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Daar was ik ook, was geweldig inderdaad.
De daaropvolgende 5 days off later dat jaar was 'wel ok', daarna ging het bergafwaarts
Dat druk bezig met een album is geen excuus om vaak in Pacha te spelen, wel dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:54 schreef Slickk het volgende:
- Justice is bezig met een nieuw album
- Daft Punk is druk geweest met soundtrack voor Tron Legacy
Begrijp dus niet helemaal dat jullie ze beide afzeiken, maarja.
Omdat Bangalter flinke gehoorproblemen heeft, meen ik.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat druk bezig met een album is geen excuus om vaak in Pacha te spelen, wel dan?
En het is niet een jaar dat Daft Punk niet meer tourt hoor, ze zijn er al meerdere jaren grotendeels mee gekapt.
http://www.discogs.com/artist/Thomas+Bangalter en dan onderaan het profile deel (als je het hebt uitgeklapt).quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Slickk het volgende:
Hmm, daar heb ik nog niet eerder over gelezen. Bij de verjaardag van Busy P heeft Bangalter nog wel gedraaid, dat was wel even leuk om te zien.Hier dus; http://vimeo.com/4305200
Maar goed, we hadden het over Daft Punk en de door hun gemaakte soundtrack van Tron Legacy komt op 23 november officieel uit.
Ze komen in de film voor, ze zijn in de film te zien, ze staan op camera in de filmquote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef Slickk het volgende:
Wat is een cameo? En nee, daar heb ik nog niks over gehoord.
Bijrolletje.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef Slickk het volgende:
Wat is een cameo? En nee, daar heb ik nog niks over gehoord.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Cameo_appearancequote:A cameo role or cameo appearance (often shortened to just cameo) is a brief appearance of a known person in a work of the performing arts, such as plays, films, video games[1] and television. These roles are generally small, many of them non-speaking ones, and they're commonly either appearances in a work in which they hold some special significance (such as actors from an original movie appearing in its remake), or renowned people making uncredited appearances. Short appearances by celebrities, film directors, politicians, athletes, musicians or even characters from other fictional works are common. A cameo should not be confused with a guest appearance, being different in that guest appearances do acknowledge the person in question for who they are, be it by explicitly naming them or in the work's credits.
Klinkt goed, gaat weer de kan van Rollin' & Scratchin' op!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:06 schreef Blaxje het volgende:
http://www.tronsoundtrack.com/audio/derezzed.mp3
Stukje nieuw materiaal
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:06 schreef Blaxje het volgende:
http://www.tronsoundtrack.com/audio/derezzed.mp3
Stukje nieuw materiaal
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:40 schreef vaasinbloem het volgende:
We weren't really sure what to make of the announcement that French pop duo Daft Punk scoring the Disney film Tron. Would they stick to their trademark dance worthy beats, or compromise it all for those cute and memorable mouse ears?
Once we got a peek of some of the track listings, we breathed a sigh of relief. But now there's word that Disney will be hosting "ElecTRONica," which they're dubbing "the greatest nighttime dance party to ever rock Disney California Adventure park." Yes, you read that right. It will all begin on October 8, and lead up to the film's release on December 17. There will be intense light shows and a dance club under the stars, live entertainers, laser shows, and as they put it, "The hottest music to ever rock the grid." But will Daft Punk be in attendance?
Sources say that with the November release of the Tron soundtrack, Daft Punk is poised to make a series of appearances leading up to the film's release date. They'll be doing surprise live sets at film screenings in major cities, and are currently considering a set at the film's Hollywood premiere. The film released a site dedicated specifically to the soundtrack this week, making us even more anxious to hear any news on our favorite robots.
What we do know: Daft Punk is currently designing a national stadium headlining tour for 2011/2012. The Daily Swarm spoke with the Managing Partner and Head of Music of CAA, which represents Daft Punk, and he said he expects "the film soundtrack and tour will lead a dance music juggernaut worldwide. This is going to be the biggest tour of next year." We're excited.
http://blogs.miaminewtime(...)tour_in_20112012.php
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:53 schreef Thijsssss het volgende:
Die knipperende poster is een glow in the dark poster, heel vet
quote:Update from TronSoundtrack.com commencing.
# bin/tronsoundtrack.pressrelease3.101010
_ It is not our intention keep you all in the dark, but since the exclusive Tron Legacy Poster with Daft Punk will glow in the dark, our system has decided to only partially reveal it for now.
Stay tuned for a full reveal any day now.
_ Please note, due to a recent system conflict, the Tron Legacy Soundtrack release date has been moved to December 7th.
_ In the meantime, to hear new music, type in the word “derezzed” at any time whilst viewing TronSoundtrack.com
_ Packages available for pre-order now.
Deluxe Pre Order
* Physical Digipak CD
* Digital download of album in high quality MP3 (320 KBPS) on December 7th
* New song download to be revealed & delivered soon
* Glow in the dark, movie-sized poster of DAFT PUNK exclusive to TronSoundtrack.com
Digital Pre Order:
* Digital download of album in high quality mp3 (320 KBPS) on December 7th
* New song download to be revealed & delivered soon
Rebooting system.
End of line.
Klint niet slecht, maar ze kunnen zeker beter.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:29 schreef J.A.N.A. het volgende:
quote:Dat belooft heel erg veel goedsOp donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef JackHerrer het volgende:
Gisteren als surprise act tijdens concert Phoenix:
quote:Die deluxe versie wordt van mijOp dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef Thijsssss het volgende:
En mijn derde post op rij (mag dat eigenlijk?).
Er is een soort van clip bij een langere versie van Derezzed gemaakt door Disney, zal uiteindelijk misschien wel als single uitgebracht worden?
Daarnaast is de Deluxe Edition van de soundtrack inclusief poster nu ook te koop voor ons Nederlanders!
quote:Waar waar waar? Amazon?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef Thijsssss het volgende:
En mijn derde post op rij (mag dat eigenlijk?).
Er is een soort van clip bij een langere versie van Derezzed gemaakt door Disney, zal uiteindelijk misschien wel als single uitgebracht worden?
Daarnaast is de Deluxe Edition van de soundtrack inclusief poster nu ook te koop voor ons Nederlanders!
quote:Om eerlijk te zijn vind ik het erg slecht en goedkoop klinken, maar heb ook niet hele hoge verwachtingen van het album.Op woensdag 27 oktober 2010 00:31 schreef stijn_ het volgende:
Vind derezzed niet echt heel speciaal klinken ofzo. Maar het is natuurlijk wel een soundtrack en niet hun eigen album.
Derezzed is trouwens wat er gedraaid wordt in die Tron danceclub (jaja die hebben ze daar ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:34 schreef Slickk het volgende:
Volledige versie van Daft Punk hier te beluisteren;
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00vf4ry
Oh, dit is een betere link, dan begint die gelijk bij de track zelf (eerst nog een introductie van Annie Mac)
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00vf4ry#p00bxp1t
De soundtrack of de film?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:30 schreef Thijsssss het volgende:
Er gaan geruchten dat 'ie gelekt is...
Ah nice, je bent bij de preview geweest. Was het iets?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:49 schreef Thijsssss het volgende:
De film nog niet helaas, heb 23 minuten van de film mogen zien![]()
En met zulke grote (instrumentale) releases lekt er inderdaad maandelijks een fake versie. Soms wel leuk om andere, soortgelijke muziek te ontdekken
In Nederland ookquote:Op woensdag 3 november 2010 19:51 schreef Slickk het volgende:
[..]
In Amerika was een preview van de film te zien van 23 minuten lang.
Ik vind het, net als Derezzed, niet echt heel boeiend om eerlijk te zijn. Lijkt wel gewoon standaard game muziek. Loop nog niet erg warm voor het nieuwe album. Als je deze twee nummers vergelijk met Homework is het een wereld van verschil. Vind het allemaal nog wat safe gespeeld, had wat meer gehoopt eigenlijk..quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:16 schreef febster het volgende:
Ik vind het wat 'vlak', dwz er zit weinig beweging in het nr, het kabbelt maar wat voort. Maar goed, ik wacht wel even voor mijn oordeel. Wanneer komt het album in NL uit?
Ik denk dat het moet groeien en bovendien: het moet in de context van de film worden bekeken denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik vind het, net als Derezzed, niet echt heel boeiend om eerlijk te zijn. Lijkt wel gewoon standaard game muziek. Loop nog niet erg warm voor het nieuwe album. Als je deze twee nummers vergelijk met Homework is het een wereld van verschil. Vind het allemaal nog wat safe gespeeld, had wat meer gehoopt eigenlijk..
Die rework boeit mij niet zoveel, maar de naam is wel een mooie verwijzing naar het oude label Crydamoure van Guy-Manual de Homem-Christo waar een aantal heel goede platen zijn op uitgekomen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:44 schreef Slickk het volgende:
Waar ik nog wel benieuwd naar ben, is of één van de eerste gelekte dingen ook echt uitkomt. Dit is een rework daarvan;
Echt al een dik jaar geleden maar toch.Rond 0:30 en daarna 1:20 begint het echt.
of de aankomende videogame.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat het moet groeien en bovendien: het moet in de context van de film worden bekeken denk ik.
Is die inclusief de poster?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef CoExist het volgende:
Hem gister een deluxe uitvoering bij de MediaMarkt besteld voor 16,99.
Word 13 dec. verwacht.
Geen idee!quote:
Zo moeilijk is dat niet om op te zoeken...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:39 schreef CoExist het volgende:
[..]
Geen idee!
Posters zijn sowieso voor pubers!
Hoe oud ben je eigenlijk?
Gast toch! Pubers? Jij krijgt spijt als je straks geen lichtgevende Daft Punk aan je muur hebt hangenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:39 schreef CoExist het volgende:
[..]
Geen idee!
Posters zijn sowieso voor pubers!
Hoe oud ben je eigenlijk?
Mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 21:20 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet om op te zoeken...
En bij gebrek aan geld voor 'echte kunst' en voor een heleboel Art Vinyl lijstjes, moet ik het maar doen met een enkele plaat aan de muur en een filmposter
[ afbeelding ]
Wat een bazenmuur, vooral props voor die roulé vinyl. Welke release is het?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:20 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet om op te zoeken...
En bij gebrek aan geld voor 'echte kunst' en voor een heleboel Art Vinyl lijstjes, moet ik het maar doen met een enkele plaat aan de muur en een filmposter
[ afbeelding ]
Dat is niet zijn muur.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:01 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Wat een bazenmuur, vooral props voor die roulé vinyl. Welke release is het?
Damn, als het door zo'n orkest wordt gespeeld word ik echt van m'n stoel geblazen. Echt prachtig.quote:Op maandag 15 november 2010 20:08 schreef Slickk het volgende:
6 minuten aan soundtrack;
http://chemicaljump.com/2(...)utes-of-tron-legacy/
Verder ook een prima blog om in de gaten te houden als je van electro-muziek houdt trouwens. Maar volgens mij is de site nu offline dankzij het hoge aantal bezoeken van die Daft Punk post.quote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Damn, als het door zo'n orkest wordt gespeeld word ik echt van m'n stoel geblazen. Echt prachtig.
Waar is die te krijgen?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:05 schreef Slickk het volgende:
Daft Punk poster in werking;
![]()
Nu wil ik hem ook, verdomme.Eens even iemand scoren met een creditcard
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:14 schreef MaJo het volgende:
Oeh eindelijk weer eens daft punk nieuws. Ik hou het in de gaten!
Die is al zo vaak gelekt, maar t gaat steeds om fakes..quote:Op donderdag 18 november 2010 10:14 schreef Anatool het volgende:
En ondertussen is een bootleg van het album al gelekt
Bedankt voor de linkquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:32 schreef Blaxje het volgende:
http://www.amazon.de/Tron-Legacy/dp/B004CF1PI0
Samples van elke track
Dacht eerst dat het redelijk Hollywood's zou klinken, maar die samples bevestigen wel dat er een enorme Daft Punk sound aan zal zitten wat mij betreft
Dus?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef Blaxje het volgende:
Het is geen album, het is een soundtrack
Ik geloof niet dat dit klopt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:44 schreef Moos. het volgende:
[..]
Dus?![]()
Ze hebben zelf gezegd dat ze blij waren met dit aanbod, vooral omdat zij graag muziek wouden maken over robots enzvoort. Sowieso alle andere studio albums zijn ook rond een film gemaakt
Dat zijn films gebaseerd op de muziek, nu is het andersom. Daarom verwacht ik niet dat het dezelfde kwaliteit (als album) heeft als de voorgaande albums, maar het zou natuurlijk heel mooi zijn als ik fout zou zitten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:41 schreef Moos. het volgende:
[..]
Homework D.A.F.T.
Discovery Interstellair 5555
Human After All Electroma
Films zijn gebaseerd op de muziek. En Human After All heeft niks, maar dan ook níks met Electroma te maken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:41 schreef Moos. het volgende:
[..]
Homework D.A.F.T.
Discovery Interstellair 5555
Human After All Electroma
Hooguit de verhaallijn, robots die Human After All willen wordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Films zijn gebaseerd op de muziek. En Human After All heeft niks, maar dan ook níks met Electroma te maken.
Alleen de track Emotion (quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Films zijn gebaseerd op de muziek. En Human After All heeft niks, maar dan ook níks met Electroma te maken.
Haha, die kende ik nog niet eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:48 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat zijn films gebaseerd op de muziek, nu is het andersom. Daarom verwacht ik niet dat het dezelfde kwaliteit (als album) heeft als de voorgaande albums, maar het zou natuurlijk heel mooi zijn als ik fout zou zitten.
Ondertussen zet ik nog een klassieker op;
Nee, hij is pas sinds een paar uur gelekt inderdaad. En hij is legit geloof ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:15 schreef N-E-R-D het volgende:
Soundtrack is nu te verkrijgen via de bekende wegen
Of ben ik laat?
Zijn dat bonustracks? Ik heb iTunes en Amazon daar ook geen notie van zien maken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:06 schreef devl1nsect het volgende:
Soundtrack die verkrijgbaar is, mist het volgende:
1. Encom Part i
2. Encom Part II
3. Round One
4. Castor
5. Reflections
6. TRON: Legacy Enhancement
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:29 schreef N-E-R-D het volgende:
Leuk die soundtrack maar doe nu maar een echt Daft Punk album.
quote:Disney Launches Official TRON Pop-Up Shop At Royal/T In Los Angeles
8910 Washington Boulevard
Culver City, CA 90232-232
Images of the TRON: Legacy merchandise can be downloaded at: http://bit.ly/TRONLegacyMerchandise
Nov. 19 – In addition to the array of pop-up shop merchandise for sale, limited quantities will be available from the TRON: Legacy couture collection for women designed by high-end designers Jerome C. Rousseau, Hayden-Harnett, Rotenier and TomTom, ranging in price from $90 - $2,600. As an exclusive for visitors, the TRON-inspired pieces from Los Angeles–based jewelry brand TomTom will only be available at retail at the TRON Pop-Up.
Nov. 30 – This week is especially designed for athletes and action-film fanatics. Limited edition products inspired by TRON: Legacy available this week include: an adidas compression top ($45), styling TRON board shorts from Hurley ($65) and special edition TRON: Legacy 3D eyewear from Oakley ($150).
Dec. 3 – Three different sets of limited-edition collectible artwork ($28.99-$76.99) selected directly from the film, plus actual film frames of different scenes from TRON: Legacy.
Dec. 7 – Soundtrack CD: The original motion picture score for TRON: Legacy composed and produced by the critically-acclaimed, Grammy-winning duo Daft Punk.
Special TRON Pop-Up Shop Events:
Dec. 17 – Fans can trade in their TRON: Legacy movie stub and collect a TRON keepsake available only on this date and for the first 300 people during Royal/T gallery hours.
Dec. 18 – Fans are welcome to join TRON Family Fun Day from Noon to 4 p.m. with art activities for the whole family including decorating a mini-lightcycle from Spin Master.
http://www.udreplicas.com(...)sam-flynn-tron-suit/quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Slickk het volgende:
Ik zag laatst een online shop met alle artikelen. Zat ook een speciaal motorpak bij die je aan kon zetten zodat die licht geeft. Oftewel, awesome.
Kan zo de online shop niet meer vinden maar wel dit;
http://blogs.ocweekly.com/heardmentality/2010/10/tron_jewelry.php
TOTAL SUIT AS A SET: $995.00 USDquote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef stijn_ het volgende:
[..]
http://www.udreplicas.com(...)sam-flynn-tron-suit/
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wayo ik wil zo'n motorpak maar is vast duurder dan een nieuwe motor.
Homework.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:44 schreef P-tur het volgende:
"One More Time" en "Around The World" blijven geweldig!
quote:iTunes Bonus Tracks
23. Father and Son
24. Outlands, Part II
Special Edition Bonus Disc
01. Encom, Part I
02. Encom, Part II
03. Round One
04. Castor
05. Reflections
RAGE !quote:Dear Customer,
Unfortunately due to adverse weather conditions currently affecting the UK, your Daft Punk Tron Soundtrack bundle will not reach you for the delivery date of Monday December 6th.
We intend to send out your order from Wednesday 8th December. Obviously this is still subject to weather conditions improving. If there are any further developments we will let you know as soon as possible.
We sincerely apologise for any inconvenience or disappointment this may cause, this is due to circumstances beyond our control.
Rest assured we will ensure you receive your product as quickly as possible.
Kindest regards
Kind regards,
Customer Service
Digital Stores Limited
Kan die twee extra nummers van iTunes niet vinden bij die boer. Moet de extra nummers nog beluisteren...quote:De special edition is bij de betere downloadboer verkrijgbaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |