Die rework boeit mij niet zoveel, maar de naam is wel een mooie verwijzing naar het oude label Crydamoure van Guy-Manual de Homem-Christo waar een aantal heel goede platen zijn op uitgekomen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:44 schreef Slickk het volgende:
Waar ik nog wel benieuwd naar ben, is of één van de eerste gelekte dingen ook echt uitkomt. Dit is een rework daarvan;
Echt al een dik jaar geleden maar toch.Rond 0:30 en daarna 1:20 begint het echt.
of de aankomende videogame.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat het moet groeien en bovendien: het moet in de context van de film worden bekeken denk ik.
Is die inclusief de poster?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef CoExist het volgende:
Hem gister een deluxe uitvoering bij de MediaMarkt besteld voor 16,99.
Word 13 dec. verwacht.
Geen idee!quote:
Zo moeilijk is dat niet om op te zoeken...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:39 schreef CoExist het volgende:
[..]
Geen idee!
Posters zijn sowieso voor pubers!
Hoe oud ben je eigenlijk?
Gast toch! Pubers? Jij krijgt spijt als je straks geen lichtgevende Daft Punk aan je muur hebt hangenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:39 schreef CoExist het volgende:
[..]
Geen idee!
Posters zijn sowieso voor pubers!
Hoe oud ben je eigenlijk?
Mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 21:20 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet om op te zoeken...
En bij gebrek aan geld voor 'echte kunst' en voor een heleboel Art Vinyl lijstjes, moet ik het maar doen met een enkele plaat aan de muur en een filmposter
[ afbeelding ]
Wat een bazenmuur, vooral props voor die roulé vinyl. Welke release is het?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:20 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet om op te zoeken...
En bij gebrek aan geld voor 'echte kunst' en voor een heleboel Art Vinyl lijstjes, moet ik het maar doen met een enkele plaat aan de muur en een filmposter
[ afbeelding ]
Dat is niet zijn muur.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:01 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Wat een bazenmuur, vooral props voor die roulé vinyl. Welke release is het?
Damn, als het door zo'n orkest wordt gespeeld word ik echt van m'n stoel geblazen. Echt prachtig.quote:Op maandag 15 november 2010 20:08 schreef Slickk het volgende:
6 minuten aan soundtrack;
http://chemicaljump.com/2(...)utes-of-tron-legacy/
Verder ook een prima blog om in de gaten te houden als je van electro-muziek houdt trouwens. Maar volgens mij is de site nu offline dankzij het hoge aantal bezoeken van die Daft Punk post.quote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Damn, als het door zo'n orkest wordt gespeeld word ik echt van m'n stoel geblazen. Echt prachtig.
Waar is die te krijgen?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:05 schreef Slickk het volgende:
Daft Punk poster in werking;
![]()
Nu wil ik hem ook, verdomme.Eens even iemand scoren met een creditcard
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:14 schreef MaJo het volgende:
Oeh eindelijk weer eens daft punk nieuws. Ik hou het in de gaten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |