Ze zijn al lang en breed binnen, lijken de lol in het touren beetje te hebben verloren. :/quote:Op zondag 25 juli 2010 11:52 schreef Christiaan het volgende:
Wat raar dat ze al zo lang niet meer hebben getourd.
Ah, dus daar hangt Justice uit. Geweldig feestje op Pinkpop 2008, daarna niks meer van gehoord. Erg jammer.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ze zijn al lang en breed binnen, lijken de lol in het touren beetje te hebben verloren. :/
Hun leerlingen (Justice) begonnen ook supergoed maar zijn nu gedegradeerd tot zowat huisDJ's in de Pacha op Ibiza. Moet je als artiest ook niet willen lijkt me.
Daar was ik ook, was geweldig inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:58 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ah, dus daar hangt Justice uit. Geweldig feestje op Pinkpop 2008, daarna niks meer van gehoord. Erg jammer.
Wat raar dat ze nu dan in een of andere club draaien. Ze waren een enorme hype, zo moeilijk is het toch niet om nog zo'n album te maken en weer te gaan touren?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Daar was ik ook, was geweldig inderdaad.
De daaropvolgende 5 days off later dat jaar was 'wel ok', daarna ging het bergafwaarts
Dat druk bezig met een album is geen excuus om vaak in Pacha te spelen, wel dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:54 schreef Slickk het volgende:
- Justice is bezig met een nieuw album
- Daft Punk is druk geweest met soundtrack voor Tron Legacy
Begrijp dus niet helemaal dat jullie ze beide afzeiken, maarja.
Omdat Bangalter flinke gehoorproblemen heeft, meen ik.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat druk bezig met een album is geen excuus om vaak in Pacha te spelen, wel dan?
En het is niet een jaar dat Daft Punk niet meer tourt hoor, ze zijn er al meerdere jaren grotendeels mee gekapt.
http://www.discogs.com/artist/Thomas+Bangalter en dan onderaan het profile deel (als je het hebt uitgeklapt).quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Slickk het volgende:
Hmm, daar heb ik nog niet eerder over gelezen. Bij de verjaardag van Busy P heeft Bangalter nog wel gedraaid, dat was wel even leuk om te zien.Hier dus; http://vimeo.com/4305200
Maar goed, we hadden het over Daft Punk en de door hun gemaakte soundtrack van Tron Legacy komt op 23 november officieel uit.
Ze komen in de film voor, ze zijn in de film te zien, ze staan op camera in de filmquote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef Slickk het volgende:
Wat is een cameo? En nee, daar heb ik nog niks over gehoord.
Bijrolletje.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef Slickk het volgende:
Wat is een cameo? En nee, daar heb ik nog niks over gehoord.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Cameo_appearancequote:A cameo role or cameo appearance (often shortened to just cameo) is a brief appearance of a known person in a work of the performing arts, such as plays, films, video games[1] and television. These roles are generally small, many of them non-speaking ones, and they're commonly either appearances in a work in which they hold some special significance (such as actors from an original movie appearing in its remake), or renowned people making uncredited appearances. Short appearances by celebrities, film directors, politicians, athletes, musicians or even characters from other fictional works are common. A cameo should not be confused with a guest appearance, being different in that guest appearances do acknowledge the person in question for who they are, be it by explicitly naming them or in the work's credits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |