Een camera komt via een zijgang zwabberend op de hoofdgang van de school terecht. je ziet allemaal mensen voor de camera lopen en eromheen, en op een gegeven moment wijkt íe uit naar één kant van de gang en zit de zanger te zingen tegen een (geloof ik) rode locker aan....
Iemand die dit scenario enigszins herkent?
Overigens mogen anderen hier ook gewoon hun beschrijvingen, fluitjes en zangkunsten posten als ze een nummer zoeken....
Alvast bedankt!!!
quote:
Op 28 februari 2001 22:51 schreef twi het volgende:
Geen fluitjes à la kwanten
mm, maar ff over het nummer, ik ken het niet. Als ik het op tv zie, dan zal ik zeker opletten welk nummer het is. Maar tot nu toe heb ik hem nog niet gezien.
weet je niet wat voor muziek het ongeveer was? mm, ff afwachten, misschien weten ander mensen het wel.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 01-03-2001 00:01]
Wat irritant zeg, dat ik de band niet meer weet
DATISSUM!!!! DATISSUM!!!!!!!
[/Belgisch-voetbalcommentaarmode UIT]
Danku!!!
quote:Dat dacht ik nou ook..
Op 01 maart 2001 01:07 schreef Meaghan het volgende:
Gokje: 3 Doors Down - Loser
"We're going down to the river, and into the river we dive. Down to the river..."
Komt het iemand bekend voor?? Alvast bedankt..
Wel grappig dat mijn collega (GROTE bob dylan fan) toch zeker wist dat het een liedje van Bob dylan was. Ga der dus maar effe pesten
And you are dressed to dream.
quote:is dat met zo'n beat erin?
Op 05 maart 2001 20:40 schreef kwanten het volgende:
Je hebt nu een nieuwe reclame van "the year of trance" of zoiets, en dan het 3e nummer dat voorkomt in die reclame, eerst krijg je Dj jose - II symbols, en daarna komt ie volgens mij. Kent iemand deze reclame en wie weet welk nummer het is? tnkx..
quote:Ja
Op 05 maart 2001 21:01 schreef Soep v/d Dag het volgende:
is dat met zo'n beat erin?
quote:FAVOVITAMINE - KLAAS VAN DER EERDEN
Op 06 maart 2001 15:07 schreef Machiel het volgende:
Ik zoek ook een nummer was vanmorgen een favovitamine plaat van een "bekend iemand" in de arbeidsvitaminen op 3FM dus, het was iets met jazz in de naam klonk heel relaxed met een beetje een breakbeat erin. Anyone?
quote:
Op 07 maart 2001 14:08 schreef Godspeed het volgende:
Ik ben hopeloos op zoek naar de naam van een bepaald techno nummer. Dit nummer komt voor in de NY´s live mix van Sven Vath en Ryan Martin (rond 28 min uit mijn hoofd). De techno veranderd in een soort rap(breakbeat)-achtige beat, met een soort gerap er doorheen....en opeens valt hij bijna stil met een soort acid-achtig geluid...en dan ineens BOEM, BOEM, BOEM.....its een beetje vage omschrijving maar als je de mix kent weet je welk nummer ik bedoel....kent iemand toevallig ook de naam???Thanx in advance.
quote:
Op 08 maart 2001 00:33 schreef brainovic het volgende:
Ik zoek een nummer, beetje trance/techno achtig, en het heeft als "tekst":
"Do you know where your children are at 6 o' clock in the morning?"
Iemand?
Bedankt,
Dentist
het is een ballad van een man en het is gezongen in het programma van Gordon waar hij artiesten uitnodigd (ben naam ff kwijt, is al tijdje terug) Daar kwam ook Fran Drescher (the Nanny) en hij zong het tegen haar.
de woorden die ik mij nog herinner van het liedje zijn :
Caught in the rain,
on such a sunny day
nothing to ????
can't you see i trusted you
is een rustig, romantisch liedje wie o wie , zou ik echt heeeeeel blij mee zijn (SUPER blij )
quote:Aerodynamic of Digital Love
Op zondag 04 maart 2001 13:14 schreef Trace het volgende:
Dacht dat ik een nummer zocht van Daft Punk(weet het niet meer zeker want nog niet gevonden) Zit dacht ik een gitaar loopje van Thunder in. Word af en toe gedraaid op radio 3
Beschrijf het nummer eens.. misschien weet ik het
quote:'Fame' is te leen bij de Centrale Discotheek Rotterdam. Kun je tegen geringe kosten lenen via je plaatselijke bibliotheek
Op woensdag 07 maart 2001 09:46 schreef VictorVictor het volgende:
Ik zoek ook iets, namelijk twee cd's van Grace Jones genaamd Muse en Fame. Alleen de laatste kom ik wel eens tegen op eBay etc. voor belachelijk hoge prijzen. Heeft iemand toevallig een exemplaar liggen of kan iemand me zeggen waar deze cd's nog verkocht worden?
Alvast bedankt
quote:Dynamic Base - Africa misschien
Op dinsdag 24 juli 2001 17:04 schreef Adagio het volgende:
Ik zoek ook nog een trance-nummertje dat ik laatst op 3FM hoorde. Het heeft als melodie het thema van "Africa" van Toto. Heeft iemand een idee over welk nummer ik het heb?
Toch bedankt iig
Lottum's Finest
quote:Audiogalaxy heeft hem wel hoor.
Op zondag 12 augustus 2001 17:14 schreef Wisp het volgende:
het nummer heet 'Myth' en het is van 'Gehennah', ik kan het nergens vinden niet op napster, gnotella, kazaa of winmx
heeft iemand het toevallig op cd ofzo? =]
Aerodynamic
quote:Nogmaals: MDC - Sunny trumpets
Op zondag 12 augustus 2001 21:18 schreef smvs het volgende:
paul simon- you can call me al
er is een trance versie van.
iemand een idee hoe die heet?
en van wie.
quote:Justin K & DJ K Mixx - Northern lights (de 3FM plaat)
Op dinsdag 24 juli 2001 17:04 schreef Adagio het volgende:
Ik zoek ook nog een trance-nummertje dat ik laatst op 3FM hoorde. Het heeft als melodie het thema van "Africa" van Toto. Heeft iemand een idee over welk nummer ik het heb?Alvast bedankt
en deze heb je ook nog:
Eurobeatz - Africa 2000 (uitgebracht in '99)
Geen dank
Ik ben bekend met de Busstop Remix (voor het geval dat mensen die gaan aanhalen )
Hoop dat iemand me hier verder mee kan helpen
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 23:49 schreef Horror_Partyjoke het volgende:
hmmmmmz dit iz echt de ultieme topic voor mij haha, aangezien ik altijd veel te veel liedjez ken, maar nooit meer weet hoe ze heten.)
owkeej...
nummer 1: tiz van oasis, nogaaaal bekend en het heeft zo'n refreintje van WOOOHOOOOO (iedereen weet waarschijnlijk hoe het heet behalve ik))
"Klinkt"
als Blur - Song 2, maar dat is niet van Oasis
nummer 2: liedje van pennywise, heeft zo'n refrein van woooohooohohoooohooooo, wat iedereen dan meebleeert
)
Ik ken alleen Brohymn en ik denk dat je die bedoelt. Die bleeert iedereen mee. Is ook nog een remix op gebouwd door DJ Paul. (DJ Paul & Teenage Warning - Brohymn (This one is for you))
nummer 3: gaat ni over een liedje, maar ik lees tegenwoordig vanalles over een muzieksoort die Bubbling heet, alleen ik heb geen idee wat het iz...
Bubblin' is een "zwarte" muziekstijl die zich midden jaren 90 ff manifesteerde, gelijk weer verdween en nu weer terug is in de spotlight door o.a. Def Rhymz. Het kenmerkt zich op dit moment door een (klassieke) housemelodie te pakken en daar een breakbeat onder te zetten. Errug goedkope muziek.
Voorbeeld: Def Rhymz - Schudden, Def Rhymz - ze zitten me achterna, Naffie vs. the Moon - Blow up the speakers, Balou's - The launch
BvD.
Raf
wie o wie ?
thx.
quote:OMD - Maid of Orleans ???
Op maandag 13 augustus 2001 13:43 schreef Caine het volgende:
OK, ik ben al een hele tijd op zoek naar een nummer uit de jaren 80.
de clip gaat over ridders, je ziet er dan een met haar witte paard door de sneeuw lopen.
Het nummer is redelijk bekend, ook wel een hit geweest.
Weet totaal niet meer hoe de band heet of het nummer zelf.
Het melodietje blijft maar in me kop zitten.wie o wie ?
thx.
Ik hoorde op Griekenland wel eens een nummer voorbijkomen en dat nummer krijg ik niet uit mijn kop. Het is een heel ontspannen groovy clubnummer a la DJ Dan - drifting, alleen hoor je op de achtergrond van die Zuid-Amerikaanse samba geluidjes. Ik weet dat het nummer ook in NL bestaat omdat ik het gisteren in de videotheek hoorde. WIE kan mij helpen!
quote:Samantha Fu - Theme from discotheque
Op donderdag 08 maart 2001 16:54 schreef Zanderrr het volgende:
Nog twee verzoekjes uit gesloten topics:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 maart 2001 14:08 schreef Godspeed het volgende:
Ik ben hopeloos op zoek naar de naam van een bepaald techno nummer. Dit nummer komt voor in de NY´s live mix van Sven Vath en Ryan Martin (rond 28 min uit mijn hoofd). De techno veranderd in een soort rap(breakbeat)-achtige beat, met een soort gerap er doorheen....en opeens valt hij bijna stil met een soort acid-achtig geluid...en dan ineens BOEM, BOEM, BOEM.....its een beetje vage omschrijving maar als je de mix kent weet je welk nummer ik bedoel....kent iemand toevallig ook de naam???Thanx in advance.<HR></BLOCKQUOTE><BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 maart 2001 00:33 schreef brainovic het volgende:
Ik zoek een nummer, beetje trance/techno achtig, en het heeft als "tekst":
"Do you know where your children are at 6 o' clock in the morning?"
Iemand?<HR></BLOCKQUOTE>
Het is momenteel(17:31) bezig op digitallyimported.com en er komt steeds een herhalende toonladder(maar dan in synthesizervorm) in voor.
Heel vaag, ik weet het ...
na zo'n 2 minuten wordt het nummer rustig en gaat het over in een enkele "bass" om vervolgens langzaamaan weer over te gaan in die herhalende toonladder...
Ook ik zoek een nummer, ik word er gek van de hele dag spookt hij door mijn hoofd.
Ik kan er maar niet opkomen
Dit is een zin uit dat liedje"rainy days coming lalalal en dan tell me when always.
Hij is maandag op radio 3 gedraaid.
Ik hoop dat iemand me de titel en de groep of zanger kan vertellen.
Groetjes pikakonijn.
't is in elk geval iets in de geest van...
Rainy days never say goodbye, to the sky were we all together.......
Tekst:
Remember that piano
So delightful unusual
That classic sensation
Sentimental confusion
BRIDGE:
Used to say
I like Chopin
Love me now and again
CHORUS:
Rainy days never say goodbye
To desire when we are together
Rainy days growing in your eyes
Tell me where's my way
Imagine your face
In a sunshine reflection
A vision of blue skies
Forever distractions
BRIDGE.
CHORUS.
Toch?
Alvast bedankt.
Ooh ooh ah ah Cheese
quote:ja die bedoel ik tnx:
Op dinsdag 14 augustus 2001 23:25 schreef Jane het volgende:
Pikakonijn, ik denk dat je I like Chopin van Gazebo zoekt.Tekst:...............................................
Toch?
quote:Rene & Gaston - Vallee de larmes
Op zondag 12 augustus 2001 21:33 schreef twi het volgende:
Ik zoek nog steeds het 'panfluit'-nummertje wat in vroeger dagen in Formule 1 is gebruikt bij de zogenaamde "Nieuwtjes" op RTL5. Het is ten eerste NIET Carlon - Salmarillia, het is een wat vriendelijker muziekje, zónder beat. Alleen maar panfluit-achtige toontjes, helaas kan ik 't niet voorzingen voor jullie
Dentist
Sterker nog, ik weet zelf titel en band : Author!Author! van The Scars.
Nergens meer te krijgen, ook niet op the almighty web.
J.
P.s. Voor illegale uitwisseling : juanzueco@hotmail.com
quote:Dat dacht ik nou ook..
Op vrijdag 17 augustus 2001 02:04 schreef links234 het volgende:
one step beyond?
Wie o wie o wie kan me helpen!
Ik zoek (nog steeds dus) een clubnummer wat ik op Kos wel eens voorbij hoorde komen. Het is een groovy clubnummer met van die Braziliaanse samba geluiden op de achtergrond. Het nummer wordt ook gedraaid in NL want ik hoorde het laatst ergens. Het lijkt wel een beetje op Mojolators - drifting.
Je hoorde een man fluiten, en een beetje indianen gezang erbij. Echt zon "Outlaw" muziekje...
Het is trouwens niet de good the bad the ugly, maar het lijkt er wel een beetje op, er word ook op dezelfde manier gefloten in dat muziekje..
Iemand????? die het weet??
Groetjes pikakonijn
quote:De titel van het nummer van Gigi d'Agostino is "L'amour toujours". Maar... in het lied wordt wel gezongen: "I'll Fly with You".
Op vrijdag 17 augustus 2001 15:06 schreef zoefjoef het volgende:
Ik zoek een versie van een bepaald nummer. Ben afgelopen twee weken in Spanje geweest, en daar draaiden ze heel vaak een nummer van Gigi d'Agostino. De een zegt dat de title l'amours toujours is, andere beweren dat het I'll fly with you is....Volgens mij is het het tweede, maar dat doet er verder weinig toe, kheb het nummer nu ook via Kazaa, maar die in Spanje had een hele vette bas erbij, en die ik hier heb is niet echt met met een bas (heb alle versies al geprobeerd via Kazaa, WinMX e.d. maar allemaal zonder bas)
Ik zou de persoon die deze versie weet te vinden errug dankbaar zijn
quote:nope dat is hem niet, er zit trouwens ook zon echte country gitaar in...
Op maandag 27 augustus 2001 12:15 schreef Pikakonijn het volgende:
Is het misschien de muziek uit once upon a time in the west of zo iets.Groetjes pikakonijn
Iemand??
Iemand?
Alvast bedankt..elegancez..
het zijn een paar van die dikke latino/of blanke rappers, beetje de stijl van n-trance ofzo..met flink wat dames in de clip.
het is al een aantal jaar oud, ik denk al 5 of 6 jaar ofzo
er zit zo'n refreintje in van la la la la la la en dan nog een stukje tekst en dan iets van getting al the babes and bitches but i don't think it's easy..
nogmaals het is een behoorlijk fout nummer, maar jullie doen ons er een groot plezier mee
quote:Pepe Deluxe - Woman in Blue
Op maandag 03 september 2001 20:20 schreef elegancez het volgende:
Ik zoek dat nummer uit de reclame van levi's engineered! Dat die mensen ronddraaien..althans bepaalde lichaamsdelen.. Kan iemand me dat soms vertellen wie dat is/zijn??Alvast bedankt..elegancez..
1) een zomerhitje uit 1990 of daaromtrent, een nummer waarin alleen maar namen van filmsterren werden geroepen 'John Wayne ! Eddy Murphy ! Mickey Rourke ! Woody Allen !...' etc.
2) een, volgens mij italiaans, nummer waarvan ik alleen kan zeggen dat het een aanstekelijk synthesizer-deuntje is en dat de zanger voortdurend ultracool iets van 'kee-dèr' zingt en dan wat zangeresjes op de achtergrond, tja das weinig he, ik kan het melodietje zo voor je neurieën en dan herken je het gelijk want het is heel bekend maar dat ondersteunt fok! nog niet helaas het was iets met francesco nogwat dacht ik maar ik kan er ook totaal naast zitten
iemand enig idee ?!?
quote:Ice MC - Cinema
Op dinsdag 04 september 2001 00:38 schreef Kirk Olson het volgende:
Ik zoek 2 zomernummertjes, ik weet maar heel weinig tekst helaas :1) een zomerhitje uit 1990 of daaromtrent, een nummer waarin alleen maar namen van filmsterren werden geroepen 'John Wayne ! Eddy Murphy ! Mickey Rourke ! Woody Allen !...' etc.
groet
quote:Hehehehe ja dit keer wel. Ik ken m trouwens ook van Turn Up The Bass.
Op dinsdag 04 september 2001 00:57 schreef nozem het volgende:
godverdomme jij was sneller, denk ik es een keer iemand te helpen..
quote:Heb je niet meer details? Ik moet t weten denk ik zo.
Op maandag 03 september 2001 23:58 schreef nozem het volgende:
ok, dit is een belachelijk nummer wat ik zoek, maar een ......
Ik keek 2 jaar geleden een keer naar TMF en zag daar tijdens "The DJ's" een vet housenummer (beetje club achtig) voorbijkomen met videoclip. Die videoclip ging over een ruimte/science fiction tekenfilm. Helaas gaf TMF niet aan hoe het nummer heette en van wie het was. Die VJ toen vertelde zoiets van: In de videoclip zag je de razendpopulaire SF tekenfilm "The final" oid, iets met "final". Ik heb tijden naar dit nummer gezocht. Ik kan sowieso geen tekenfilm vinden wat op de beelden leek die ze in de clip lieten zien. Later kwam het nummer ook een keer voorbij op Mtv, in een van die megamixen, dus ook zonder artiest en titel erbij. House-freaks, jullie weten t! Hellep!
verder kan k je niet helpen, vrees ik..
groet
quote:Was het niet een nr van Ken Ishy? Staat me iets bij dat hij een tekenfilmclip bij z'n nr had. Ik zou niet weten hoe het nr heet.
Op dinsdag 04 september 2001 01:12 schreef Arjeninho het volgende:
En deze zoek ik ook al zo lang:Ik keek 2 jaar geleden een keer naar TMF en zag daar tijdens "The DJ's" een vet housenummer (beetje club achtig) voorbijkomen met videoclip. Die videoclip ging over een ruimte/science fiction tekenfilm. Helaas gaf TMF niet aan hoe het nummer heette en van wie het was. Die VJ toen vertelde zoiets van: In de videoclip zag je de razendpopulaire SF tekenfilm "The final" oid, iets met "final". Ik heb tijden naar dit nummer gezocht. Ik kan sowieso geen tekenfilm vinden wat op de beelden leek die ze in de clip lieten zien. Later kwam het nummer ook een keer voorbij op Mtv, in een van die megamixen, dus ook zonder artiest en titel erbij. House-freaks, jullie weten t! Hellep!
quote:Tenk joe very mutsj
Op dinsdag 04 september 2001 00:11 schreef Almighty het volgende:[..]
Pepe Deluxe - Woman in Blue
A friend in need is a friend indeed,
Het is een rocknummer, en ze speelden op Lowlands alleen ben de naam van band en liedje kwijt....
[Dit bericht is gewijzigd door Fopma op 05-09-2001 00:38]
quote:Placebo - Pure Morning ????
Op woensdag 05 september 2001 00:31 schreef Fopma het volgende:
Hoe heet het nummer waar het volgende "refrein" in zit:A friend in need is a frien indeed,
Het is een rocknummer, en ze speelden op Lowlands alleen ben de naam van band en liedje kwijt....
Geen idee of ze op Lowlands gezongen hebben, maar volgens Google moet dit hem wel zijn...
quote:Dat is 'm dus... ik zat echt te denken van shit die ken ik maar kon er niet opkomen...
Op woensdag 05 september 2001 00:41 schreef PokerFace het volgende:[..]
Placebo - Pure Morning ????
Geen idee of ze op Lowlands gezongen hebben, maar volgens Google moet dit hem wel zijn...
quote:Weet niemand dit?
En deze zoek ik ook al zo lang:Ik keek 2 jaar geleden een keer naar TMF en zag daar tijdens "The DJ's" een vet housenummer (beetje club achtig) voorbijkomen met videoclip. Die videoclip ging over een ruimte/science fiction tekenfilm. Helaas gaf TMF niet aan hoe het nummer heette en van wie het was. Die VJ toen vertelde zoiets van: In de videoclip zag je de razendpopulaire SF tekenfilm "The final" oid, iets met "final". Ik heb tijden naar dit nummer gezocht. Ik kan sowieso geen tekenfilm vinden wat op de beelden leek die ze in de clip lieten zien. Later kwam het nummer ook een keer voorbij op Mtv, in een van die megamixen, dus ook zonder artiest en titel erbij. House-freaks, jullie weten t! Hellep!
quote:Het enige waar IllOgical op kan komen wat een beetje in de buurt zit, is "King of my castle" van "Wambootoo Project" (of zoiets) met beelden uit "Ghost in the shell".
Op vrijdag 07 september 2001 12:59 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Weet niemand dit?
quote:Nee die is het niet, zo bekend is het ook niet. Het is een bekend nummer in de housescene. De tekenfilm in de clip is zo'n tekenfilm voor 12 jaar en ouder, met dooien, schieten etc. Speelt zich af in de ruimte.
Op vrijdag 07 september 2001 13:05 schreef IllOgical het volgende:[..]
Het enige waar IllOgical op kan komen wat een beetje in de buurt zit, is "King of my castle" van "Wambootoo Project" (of zoiets) met beelden uit "Ghost in the shell".
Toch bedankt voor je reactie!
quote:Dusss.
quote:De tekst ging nog verder, maar tijdens de TMF uitzending (waar ik het nummer dus van ken) vonden ze het blijkbaar nodig om er een interview tussen te gooien...
This is the battle of sex, as an animal act
Fucked up by your emotions
The human animal struggles vaguely to control his natural, animal instincts
So he'll be better able to fit into the norm of society
Please help me!!
quote:Hardknock Life toevallig?
Op dinsdag 18 september 2001 22:28 schreef Marble het volgende:
Ik zoek een nummer van Jay-Z. Het heeft een heel aanstekelijk deuntje en van die kleine meisjes zingen het refrein. Heel bekend nummer maar ik kan gewoon niet op de titel komen.
is ook gelijk t enige wattik ken van Jay-Z. Komen kinderen in voor dus dat zou t kunnen zijn.
quote:JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op dinsdag 18 september 2001 22:34 schreef Vork het volgende:[..]
Hardknock Life toevallig?
is ook gelijk t enige wattik ken van Jay-Z. Komen kinderen in voor dus dat zou t kunnen zijn.
Dank je Vork!!!
oh ja en een nummer dat over een kameleon gaat het wordt gezongen door een vrouw in een kasteel achter een piano.
het werdt een aantal maanden geleden nog gespeeld op the box.
quote:http://enigmamusic.com/collection/
Op woensdag 19 september 2001 15:22 schreef RICK17 het volgende:
ik zoek eigelijk alle namen van de nummers van Enigma
quote:Degene die je bedoelt is waarschijnlijk de versie van 'L'Amour Toujours' die op het album 'Tecno Fes' volume 1 staat. Er is nu geloof ik ook alweer een volume 2 van 'Tecno Fes' uit.
Op maandag 27 augustus 2001 13:38 schreef Menilu het volgende:[..]
De titel van het nummer van Gigi d'Agostino is "L'amour toujours". Maar... in het lied wordt wel gezongen: "I'll Fly with You".
Luister effe of deze het is: http://www.bxr.it/asx/gigi.asx
Als ik het goed begrijp wordt dit ook de volgende single van Gigi D'Agostino die uitgebracht gaat worden.
1 ding zeker dit is een lekker plaatje
Ik zoek een nummer met de sample: "My mom does more dope than I do" (van Eminem). Ik heb het vaak gehoord in het Maastheater met Quinten de Rozario achter the wheels of steel.
Durfde het toen niet te vragen...
Flarden tekst:
She was a woman, frozen in a picture
here and on together lalalala
...
She was a woman, inside her castle
knights all around her, and I
only wish I was back in time
cause she'd be mine
on the outside...
En dat 'on the outside' komt nogal vaak terug in refrein enzo. Iemand enig idee??
quote:Roch Voisine - On the Outside
Op donderdag 20 september 2001 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben op zoek naar naam/artiest van een bep. nummer... 't Is een vrij oud nr, een beetje in de Billy Joel (Pianoman) stijl, ook gezongen door een man.Flarden tekst:
She was a woman, frozen in a picture
here and on together lalalala
...She was a woman, inside her castle
knights all around her, and I
only wish I was back in time
cause she'd be mine
on the outside...En dat 'on the outside' komt nogal vaak terug in refrein enzo. Iemand enig idee??
Mooi nummer vond ik dat altijd. Maar ff do...
quote:* DennisMoore luv Arcee
Op donderdag 20 september 2001 23:57 schreef Arcee het volgende:[..]
Roch Voisine - On the Outside
Mooi nummer vond ik dat altijd. Maar ff do...
quote:Volgens mij bedoel je de Cote D'or reclame, en helaas weet ik niet wat de titel van dat nummer is...
Op donderdag 20 september 2001 21:15 schreef UrgoanElsa in een ander topic het volgende:
Het gaat om de Codor reclame en het leidje gaat zo:
Hya maa ya aha Hya aha! Hya maha wahha...Nou, ja zoiets ik weet het ook niet ik zoek het dus!
Btw in de vorige topic snappte mensen me niet dus doe ik het maar zo.
quote:Weet niemand het dan?
Op vrijdag 21 september 2001 11:29 schreef Vork het volgende:[..]
Volgens mij bedoel je de Cote D'or reclame, en helaas weet ik niet wat de titel van dat nummer is...
Still by my heart still by my heart still by evertyting i give you to... En zo gaat het verder... iemand een idee?
BvD!
Artist Lamb
Album Lamb
Song Zero
There's no one here today
'Cause someone took the light away
There's nothing in my heart
Don't think I could even start to explain
I can't stand the pain of losing something so much a part of me
Though in reality you were hardly there in my heart, in my heart
You were everything, everything
In these few hours a breath of summertime has turned to winter rain
In such little time all my hope has gone
Will it ever be the same
All I ever wanted was to see your face
To see a little smile from my little one and let
You know, and let you know
Babe I did all I could just
To give you life
I'd have done anything
Just to give you life life life liiife
Out there in the dark your little spirit is lost without a home
Oh don't be afraid I'm thinking of you, no you'll never be alone
Someday, somehow, when the time is right
May an angel smile upon me and give you life
To give you life
I'd give everything
I'd give everything, everything
I'd give everything to give you life
To give you life
To give you life to give you life give everything
I'll give everything give everything
I'll give everything
dario g - met sunchyme zou ik zo zeggen,
dat lijkt daar wel wat op (?)
anders misschien sacred spirits - yaha noa
ik gok ook maar wat
quote:Het is inderdaad wel een mooi nummer, die sacred spirits maar die bedoel ik niet.
Op zaterdag 22 september 2001 00:29 schreef serano het volgende:
dat van die cote d'or reclame,
is dat niet dario g ?dario g - met sunchyme zou ik zo zeggen,
dat lijkt daar wel wat op (?)anders misschien sacred spirits - yaha noa
ik gok ook maar wat
Weet iemand het hier?
Hij wordt als hij out is geschopt door ambulancepersoneel... herkent iemand dit?
quote:niemand???
Op zaterdag 22 september 2001 10:40 schreef koele het volgende:
weet iemand van wie dat nummer is waarbij een zwarte amerikaan vanalles over weed en stoned worden zingt? ik zag hem laatst op tmf maar volgens mij waren ze toen vergeten zijn naam erbij te zetten... leuk nummer!Hij wordt als hij out is geschopt door ambulancepersoneel... herkent iemand dit?
quote:tnx!!!
Op zaterdag 22 september 2001 12:48 schreef Zanderrr het volgende:
Da's toch die van Afroman - Because I got high (oid...)
quote:Niemand, ook van Cote Dor wil ik het graag weten.
Op vrijdag 21 september 2001 19:26 schreef UrgoanElsa het volgende:
Ik zoek ook een nummer, vindt idd ook heel gaaf aleen weet ik niet hoe het heet.Het gaat ongeveer zo, het tussen spel.
Still by my heart still by my heart still by evertyting i give you to... En zo gaat het verder... iemand een idee?
BvD!
'15 over 11 en we kijken wat teevee....' meer weet ik niet, maar jullie vast wel, iemand ?
Jazeker dat is :" Evelientje" van Bert de Koning. Dat nummer zoek ik al jaren. Rob Stenders draaide dat in "shock radio" (check mn shock radio topic) en "dr op of dr onder". Maar ik heb it nog nooit kunnen vinden. ...............VUUR zegt ze en zn neemt een sigaret ............
Das Gazebo - I like Chopin
quote:Een beetje laat maar volgens mij bedoel jij Collusion - Impetuous, of niet? Of misschien weet je het allang..?
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:34 schreef SkyMaster het volgende:
Ik zoek ook de titel van een nummer, een trance-nummer wel te verstaan.Het is momenteel(17:31) bezig op digitallyimported.com en er komt steeds een herhalende toonladder(maar dan in synthesizervorm) in voor.
Heel vaag, ik weet het ...
na zo'n 2 minuten wordt het nummer rustig en gaat het over in een enkele "bass" om vervolgens langzaamaan weer over te gaan in die herhalende toonladder...
ik wordt tijdens het sporten vaak gedwongen Slam FM (tegenwoordig ID&T radio) te luisteren. Een paar maanden geleden werd een nummer vaak gedraaid, nu nog slechts af en toe:
het is geheel instrumentaal, geen voice-samples of wat dan ook... ik kan het eigenlijk totaal niet beschrijven, behalve dat het er een mooi synthesizer stukje in zit (beetje dreamhouse achtig) en daar komt dan na een tijdje een flinke beat in
misschien zijn er hier grote id&t fans die me kunnen helpen (zal wel niet )
quote:"Dragon's Legend" van "Koto" wellicht? 1988
Op zondag 23 september 2001 21:34 schreef Zap het volgende:
Ik zoek een nummer wat volgens mij Dragon Slayer heet. Waarschijnlijk uit de tweede helft van de tachtiger jaren. Het is nogal "elektronisch", en voor zover ik me herinner met weinig tekst.
quote:Zie http://www.ios.nl/ios/ , waar je ook een stukje kunt luisteren. Songtekst staat er niet bij, misschien kun je daar een vraagje op het prikbord plaatsen.
Op dinsdag 25 september 2001 21:22 schreef Kimsomnia het volgende:
Een tijd terug (kan al wel een paar jaar geleden zijn) was er op TMF regelmatig een nummer van 'Is ook schitterend' te zien. Het was een stuk van een live-optreden. Waarschijnlijk op de uit-markt of iets dergelijks. In mijn herinnering heette dat nummer 'Wat gaan we doen'. Ik ben al tijden vreselijk op zoek naar dat nr, of op zijn minst naar de tekst. Ik kan het echter niet vinden.......help?
Het zal een live-opname in het Geldredome zijn (inderdaad 'Wat gaan we doen'), deze is op single verschenen. Ongetwijfeld verkrijgbaar via diverse platen zaken, en anders:
http://owas.proxis.be/gate/jabba.search.submit_search?SESID=19902963&P_operator=K&P_order=1&p_keyword=is+ook+schitterend&p_item=4
quote:Ik denk dat je Ken Ishii bedoelt, het ging om de eerste bekende release van deze Japanse DJ. Ik ben de titel alleen ff kwijt.
Op dinsdag 04 september 2001 11:07 schreef Almighty het volgende:[..]
Was het niet een nr van Ken Ishy? Staat me iets bij dat hij een tekenfilmclip bij z'n nr had. Ik zou niet weten hoe het nr heet.
Maar Laurent Garnier had toch ook een keer een plaat uitgebracht met een Anime-clip ?
quote:Gracias
Op woensdag 26 september 2001 05:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
Zie http://www.ios.nl/ios/ , waar je ook een stukje kunt luisteren. Songtekst staat er niet bij, misschien kun je daar een vraagje op het prikbord plaatsen.
Het zal een live-opname in het Geldredome zijn (inderdaad 'Wat gaan we doen'), deze is op single verschenen. Ongetwijfeld verkrijgbaar via diverse platen zaken, en anders:
http://owas.proxis.be/gate/jabba.search.submit_search?SESID=19902963&P_operator=K&P_order=1&p_keyword=is+ook+schitterend&p_item=4
quote:Schop
Op vrijdag 17 augustus 2001 02:07 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco zoekt geen nummer, maar een heel album!Sterker nog, ik weet zelf titel en band : Author!Author! van The Scars.
Nergens meer te krijgen, ook niet op the almighty web.
J.P.s. Voor illegale uitwisseling : juanzueco@hotmail.com
J.
http://store.artistdirect.com/store/artist/album/0,,217938,00.html?src=search
quote:Pssst... je kunt um gewoon downen hoor..
Op dinsdag 25 september 2001 21:22 schreef Kimsomnia het volgende:
Een tijd terug (kan al wel een paar jaar geleden zijn) was er op TMF regelmatig een nummer van 'Is ook schitterend' te zien. Het was een stuk van een live-optreden. Waarschijnlijk op de uit-markt of iets dergelijks. In mijn herinnering heette dat nummer 'Wat gaan we doen'. Ik ben al tijden vreselijk op zoek naar dat nr, of op zijn minst naar de tekst. Ik kan het echter niet vinden.......help?
quote:Mja, ongetwijfeld. Ik was weer te vroeg met mijn hulpgeroep (ondanks dat ik voor mijn gevoel echt al jaren op zoek ben en mijn mp3-zoektocht tot nu toe niet succesvol bleek). Maargoed....
Op donderdag 27 september 2001 01:45 schreef Meaghan het volgende:[..]
Pssst... je kunt um gewoon downen hoor..
quote:Niemand?
Op zaterdag 22 september 2001 09:56 schreef richardc het volgende:
Ja, ik ben op zoek naar een dance nummer met een sample erin van moi lolita (Alizee) dat wordt dan met een synthesizer erdoor heen gespeelt. Dat nummer heb ik nu al een paar keer gehoord maar weet niet van wie het is...
Weet iemand het hier?
quote:Super Soaker
Op donderdag 27 september 2001 09:40 schreef richardc het volgende:
Niemand?
zag m vanochtend voor t eerst op tv.
wrs ook de laatste keer.
(De poster kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor grote grammaticale fouten, delen van deze tekst zijn fonetisch )
Wat is de titel van dit schitterende nummer?
En dan nog een, die is een beetje van dezelfde moeilijksheidgraad.. Laatst was er zon trancenummer als hit. De artiest er van had een naam met wat letters en nummers en de refrein was zeer aanstekelijk met een vrouw die vrij mooi zong... Jemig wat kan ik duidelijk uitleggen.
Wie kan mij helpen?
quote:Nee daar kan ik nix mee.
Op donderdag 27 september 2001 11:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
-stuk duits-Wat is de titel van dit schitterende nummer?
En dan nog een, die is een beetje van dezelfde moeilijksheidgraad.. Laatst was er zon trancenummer als hit. De artiest er van had een naam met wat letters en nummers en de refrein was zeer aanstekelijk met een vrouw die vrij mooi zong... Jemig wat kan ik duidelijk uitleggen.
Wie kan mij helpen?
[/quote]
t eerste wat hierbij in me op komt in Rank1 - Such as Life
(kan zijn dat ik nu een titel foutje maak, want ik heb geen verstand van dit soort muziek)
[Dit bericht is gewijzigd door Heerlijkheid op 27-09-2001 11:24]
Dat is de tune van: met it oog op morgen (radio 1 om 2300-2400) en is gemaakt door:
Reinhard May - Gute Nacht Freunde.mp3
Graag gedaan, anyway Ben Cramer sucks, daardoor gebruik ik de naam bencramerben als tease en als nagedachtenis over de eerste FLOP 100 allertijden van Shock Radio. ff een quizje:
(text: "you are getting sleepy, you are no longer a cat, you are a bagle....making the best of a bad situation, thinking about as spending vacation)"
Wie weet de title en hete nummer van deze songtekst?
Wie weet de title en hete nummer van deze songtekst?
[/quote]
Alf - My name is Alf and I'm stuck on earth (door Ben Liebrand)
Wat heb ik gewonnen?
quote:is dit niet Air - All I Need?
Op vrijdag 28 september 2001 19:16 schreef PocketRocket in een ander topic het volgende:
Hoi,Ik zoek de naam van een nummer, heel dromerig en zwoel, kan het verder niet omschrijven. Vanmiddag nog gehoord
In de clip zie je een jongen en meisje de hele tijd praten, in de auto, bij de ondergaande zon.
Het ligt nog niet eens op het puntje van mijn tong, dus ik kom er niet op
Iemand?
PS. De titel of artiest is iets van oxygen of iets dergelijks
PS: sorry van topiekje, wist niet van het bestaan van deze
quote:Geeft niet, je bent niet de enige
Op vrijdag 28 september 2001 19:23 schreef PocketRocket het volgende:
Die was het, tnx![]()
![]()
Zo´n gaaf zwijmelnummer
PS: sorry van topiekje, wist niet van het bestaan van deze
Ik zoek een nummer uit ik gok '96 en dat is een kerel en die is stoned en komt op het laatst niet meer uit zijn woorden..
Clip is in een soort club/feestje en op het laatst zwalkt ie wat over de dansvloer geloof ik!
Het is uit dezelfde tijd als Daft Punk-Around the world, want die 2 nummers associeer ik met elkaar..
Alvast bedankt!
quote:"from disco to disco..."etc. pompom hoe ging die nou verder.. .Hij zong vals, maar ik kan niet op de titel komen.. denk wel te weten welke je bedoel..
Op vrijdag 28 september 2001 19:27 schreef Whatashockr het volgende:
Laat ik het ook es proberen:Ik zoek een nummer uit ik gok '96 en dat is een kerel en die is stoned en komt op het laatst niet meer uit zijn woorden..
Clip is in een soort club/feestje en op het laatst zwalkt ie wat over de dansvloer geloof ik!Het is uit dezelfde tijd als Daft Punk-Around the world, want die 2 nummers associeer ik met elkaar..
Alvast bedankt!
quote:*denkt terug aan een paar zomers geleden*
Op vrijdag 28 september 2001 19:19 schreef Vork het volgende:
Air - All I Need
quote:ohja... "from disco to disco, town hmmhmmm town. everyone's hmmm hmmm, hmmmm hmm hmm hmmm hhmmm..."
Op vrijdag 28 september 2001 19:29 schreef Vork het volgende:[..]
"from disco to disco..."etc. pompom hoe ging die nou verder.. .Hij zong vals, maar ik kan niet op de titel komen.. denk wel te weten welke je bedoel..
quote:from disco to disco town lala town
Op vrijdag 28 september 2001 19:29 schreef Vork het volgende:[..]
"from disco to disco..."etc. pompom hoe ging die nou verder.. .Hij zong vals, maar ik kan niet op de titel komen.. denk wel te weten welke je bedoel..
Zoek eens naar een nummer van "Les Rythmes Digitales" oid of "Whirlpool Productions"
[Dit bericht is gewijzigd door PocketRocket op 28-09-2001 19:48]
quote:Was je me net voor......
Op vrijdag 28 september 2001 19:52 schreef Flat© het volgende:
Whirlpool Productions
inderdaad ja!!!
Whirlpool Productions - From disco to disco
quote:Sorry
Op vrijdag 28 september 2001 19:56 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Was je me net voor......
Whirlpool Productions - From disco to disco
quote:Weet echt niemand dit?
Ik zoek het nummer van de Côte d'Or reclame. Die van de chocolade. Weet iemand wie dit singt?
quote:Al een mailtje gestuurd naar Côte d'Or?
Op vrijdag 28 september 2001 22:34 schreef UrgoanElsa het volgende:
Weet echt niemand dit?
quote:Goo Goo Dolls - Iris
Op zaterdag 29 september 2001 02:49 schreef Passione het volgende:
ik zoek een nummer van vorig jaar/2 jaar terug.
In de clip zie je volgens mij een kerel vanuit zijn kamer door een telescoop heen kijken, en 1 zin uit de tekst gaat iets als
"And I don't want the world to see me"
"I just want you to know who I am"
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 15:28 schreef the_undertaker in een heel ander topic het volgende:
vannacht hoorde ik op 538 een best wel goede mix.. daar kwam toen ook steeds een stuk van een oud liedje in voor waar steeds in wordt gezegt:"no matter how you look baby ..its the inside that counts"
ik schat dat dit liedje zown 6,7 jaar oud is ofzo... wie o wie kan me aan de titel helpen?-
the gates to hell are open! now dance with the devil!
hoe heet ie ook weer
quote:D-Devils - The 6th Gate allicht?
Op zaterdag 29 september 2001 15:32 schreef Armageddon het volgende:
hoe heet ie ook weer
Six centuries ago,
The last visitor from Earth entered my world.
Now, its your turn to feel that pain!
The gates are open!
Pain, anger, hate, fear, chaos, darkness, evil, Hell!
The gates are open!
Gate 1:
Darkness, the world of demons.
Look around you,
Theyre everywhere.
Gate 2:
My guards are watching you.
Gate 3:
Only evil lives here.
Gate 4:
Theres no way out!
Gate 5:
Feel the fire...
Gate 6:
Pick up your weapons and fight!
Fight... Fight...
And dance with the Devil!!!
The gates are open!
Shttt...
Gate 1, gate 2, gate 3, gate 4, gate 5, gate 6... 6... 6...
Now fight me again!
Fight... Fight...
And dance with the Devil!!!
Ik heb t ook niet bedacht..
quote:Was met die clip met die travestieten.
Op zaterdag 29 september 2001 15:31 schreef Vork het volgende:vannacht hoorde ik op 538 een best wel goede mix.. daar kwam toen ook steeds een stuk van een oud liedje in voor waar steeds in wordt gezegt:
"no matter how you look baby ..its the inside that counts"ik schat dat dit liedje zown 6,7 jaar oud is ofzo... wie o wie kan me aan de titel helpen?-
quote:Yosh - It's what's upfront that counts
Op zaterdag 29 september 2001 16:17 schreef Almighty het volgende:[..]
Was met die clip met die travestieten.
Volgens mij heet het nr.
"It's what's upfront that counts"
Kan ff niet op de naam van de groep komen.
quote:van wie is dat nummer ook al weer
geef me wind en zeilen
geef me zon en noordzee
quote:Splitsing - Geef me wind en zeilen
Op zaterdag 29 september 2001 16:59 schreef madcap het volgende:[..]
van wie is dat nummer ook al weer
en heet het niet gewoon "wind en zeilen"
quote:yep..dat is um thx
Op zaterdag 29 september 2001 17:02 schreef Insomnia het volgende:[..]
Splitsing - Geef me wind en zeilen
Dat is "whirlpool productions - from disco to disco.mp3
volgens mij is dat yosh - it's what upfront that counts
Zoiets iig....
quote:Tee Set - believe in what i say.mp3 misschien?
Op zaterdag 29 september 2001 18:10 schreef bencramerben11 het volgende:
verhip ja nu zie ik it ook. mmmm, nou ja beter laat dan niet.ik zal voortaan ff verder lezen . quizje: raad de titel: "listen to the beat, the beat of the song,"
quote:Mano Negra - King kong five
Op zaterdag 29 september 2001 18:10 schreef bencramerben11 het volgende:
verhip ja nu zie ik it ook. mmmm, nou ja beter laat dan niet.ik zal voortaan ff verder lezen . quizje: raad de titel: "listen to the beat, the beat of the song,"
quote:is n leuk nummer overgens (zoekt)
Op zaterdag 29 september 2001 18:28 schreef Arjeninho het volgende:
Mano Negra - King kong five
quote:Het komt me zo niet bekend voor maar bijna het hele Sociaal-Democratisch-oeuvre is gezongen door het koor "De Stem des Volks". Waarschijnlijk staat hij wel op "De Roden Roepen", uitgegeven door Varagram, de platenmaatschappij van de Vara. Volgens mij was het Varagram nr. 009
Op zaterdag 29 september 2001 15:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
En dan nu een hele moeilijke:
Ik ben op zoek naar het Solidariteitslied wat werd gezongen op de begrafenis van -geloof ik- Den Uyl, was te zien bij Zomergasten.
Proletaren aller lande, verenigt u en help mij!
WTF! Waarom weet ik dit eigenlijk?
beetje vaag maar ik heb het nu dus in mij hoofd, opzich niet erg want het is een mooi stukje/nummer, maar nu wil ik hem dus ook compleet horen
alleen titel is genoeg, ik heb kazaa
quote:Nee, ik weet het e-mail aderes niet, en de home page?
Op vrijdag 28 september 2001 22:36 schreef Arcee het volgende:[..]
Al een mailtje gestuurd naar Côte d'Or?
quote:de mix is een compleet nieuw nummer, wat al weer oud is
Op zaterdag 29 september 2001 15:28 schreef the_undertaker in een heel ander topic het volgende:
vannacht hoorde ik op 538 een best wel goede mix.. daar kwam toen ook steeds een stuk van een oud liedje in voor waar steeds in wordt gezegt:
"no matter how you look baby ..its the inside that counts"ik schat dat dit liedje zown 6,7 jaar oud is ofzo... wie o wie kan me aan de titel helpen?-
DJ Frank - Inside
quote:De officiele Côte D'Or website staat op: www.cotedor.com (die is nog overgens in aanbouw)
Op zaterdag 29 september 2001 21:08 schreef UrgoanElsa het volgende:
Nee, ik weet het e-mail aderes niet, en de home page?
E-mail adressen zijn wat lastiger te vinden.. je zou iets kunnen proberen met als uitgang @krafteurope.com (bijvoorbeerd reclame@krafteurope.com). Als het goed is moeten ze dat gewoon kunnen ontvangen.
quote:Beverly Craven - Promise me
Op zaterdag 29 september 2001 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zoek al een tijdje de titel en zangeres van een nummer wat ongeveer zo gaat:
Promise me,
you'll wait for me
and i'll be saving all my love for you
....
i'll be home soon
quote:in 't nederlands:
Op zaterdag 29 september 2001 21:40 schreef Bastard het volgende:
Die houseplaat waarin steeds word herhaald met een diepe stem " what the fuck "
quote:Dank voor je snelle reactie , maar nee is niet van fat boy slim als ik het zo lees.
Op zaterdag 29 september 2001 21:45 schreef Flat© het volgende:[..]
in 't nederlands:
ze weten wat wat is, maar ze weten niet wat wat is, ze sloegen gewoon toe... wat de neuk!
die?
die's van fatboy slim
star 69 geloof ik
quote:-edit-
Op zaterdag 29 september 2001 20:50 schreef sunnyboy2001 het volgende:
ik zoek een nummer, maar ik kan alleen een héél klein stukje herrineren (hoorde het net terwijl er van die webstrijd roeiers op tv bezig waren)
je hoort dus ...I can sing, I can sing, I can sing...
met violonen op de achtergrond
beetje vaag maar ik heb het nu dus in mij hoofd, opzich niet erg want het is een mooi stukje/nummer, maar nu wil ik hem dus ook compleet horen
alleen titel is genoeg, ik heb kazaa
quote:Volgens mij issie wel van Fatboy Slim.....alleen je moet een remix hebben I guess. De volgende remixes zijn er: Timo Maas remix, DJ Delite remix, Xpress 2 Wine 'em Dine 'em 69 'em remix en DJ Godfather remix.
Op zaterdag 29 september 2001 21:48 schreef Bastard het volgende:[..]
Dank voor je snelle reactie , maar nee is niet van fat boy slim als ik het zo lees.
Het is een rete strakke trance/techno plaat waarin niets anders word gezegd tussen de beats door " what the fuck"
Dus ik denk dat je 1 van die remixes moet hebben. Succes er mee!
van wie is dit
quote:Klinkt als Sing van Travis...
Op zaterdag 29 september 2001 20:50 schreef sunnyboy2001 het volgende:
ik zoek een nummer, maar ik kan alleen een héél klein stukje herrineren (hoorde het net terwijl er van die webstrijd roeiers op tv bezig waren)
je hoort dus ...I can sing, I can sing, I can sing...
quote:En dit klinkt als Babyface - Nobody knows it but me...
Op zondag 30 september 2001 09:05 schreef Garfield- het volgende:
" Nowbody knows it but me ", word er in dit nummer gezongenvan wie is dit
quote:Weet niemand dit ??
Op zondag 30 september 2001 09:05 schreef Garfield- het volgende:
" Nowbody knows it but me ", word er in dit nummer gezongenvan wie is dit
quote:ah gelukkig
Op zondag 30 september 2001 09:24 schreef AirwiN het volgende:[..]
En dit klinkt als Babyface - Nobody knows it but me...
quote:
Op zondag 30 september 2001 10:17 schreef furby_nl in een ander topic het volgende:
heej beste mensjes hier op FOK!Ik heb dus gister op MTV Base een supercool nummer gezien, alleen ben ik vergeten wie de artiest was die dat nummer heeft gemaakt..:(
Nu was mijn vraag of jullie weten om welke artiest het gaat
De titel van het nummer is Who? en in de clip zie je een vrouw dansen, tegen een gebouw aan enzo, op het laatst van de clip klimt ze langs een flat omhoog.Als jullie me konden helpen..thnx
:)
quote:E-mail gestuurd naar reclame@krafteurop.com. En kreeg dit net terug:
Op zaterdag 29 september 2001 21:20 schreef Vork het volgende:[..]
De officiele Côte D'Or website staat op: www.cotedor.com (die is nog overgens in aanbouw)
Overgens is Côte D'or van Kraft, zie ook: www.kraftfoods.nlE-mail adressen zijn wat lastiger te vinden.. je zou iets kunnen proberen met als uitgang @krafteurope.com (bijvoorbeerd reclame@krafteurope.com). Als het goed is moeten ze dat gewoon kunnen ontvangen.
Your message
To: reclame@krafteurope.com
Subject: Cotedor reclame
Sent: Sun, 30 Sep 2001 10:14:33 +0200
did not reach the following recipient(s):
reclame@krafteurope.com on Sun, 30 Sep 2001 10:11:45 +0200
The recipient name is not recognized
The MTS-ID of the original message is:
c=ch;a=pmi;p=enterprise;l=PMECHEES70730109300811TJFABN16
MSEXCH:IMS:Enterprise:PMI Switzerland Bridgehead SMTP:PMECHEES7073 0
(000C05A6) Unknown Recipient
quote:Dan weet ik het ook niet zo ff 123 hoor.
Op zondag 30 september 2001 10:29 schreef UrgoanElsa het volgende:
-mail niet ontvangen-
quote:Misschien staatie hier tussen?
Op zondag 30 september 2001 11:06 schreef StephanL het volgende:
van wie is het liedje, It's over ook al weer? ik vind hem wel geinig
quote:[edit]oeps foutje[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Pikakonijn op 30-09-2001 11:36]
quote:Level 42?
quote:volgens mij issie al wat ouder, met violen op de achtergrond
Op zondag 30 september 2001 09:18 schreef AirwiN het volgende:[..]
Klinkt als Sing van Travis...
quote:Lisa Loeb & Nine Stories. Openingsnummer van de cd 'Tails'
Is in ieder geval met violen
[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 30-09-2001 14:30]
quote:Dit betekent dat je bericht via email naar een x400 domein word gestuurd.
Op zondag 30 september 2001 10:29 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
E-mail gestuurd naar reclame@krafteurop.com. En kreeg dit net terug:
Your message
To: reclame@krafteurope.com
Subject: Cotedor reclame
Sent: Sun, 30 Sep 2001 10:14:33 +0200did not reach the following recipient(s):
reclame@krafteurope.com on Sun, 30 Sep 2001 10:11:45 +0200
The recipient name is not recognized
The MTS-ID of the original message is:
c=ch;a=pmi;p=enterprise;l=PMECHEES70730109300811TJFABN16
MSEXCH:IMS:Enterprise:PMI Switzerland Bridgehead SMTP:PMECHEES7073 0
(000C05A6) Unknown Recipient
quote:Als ik weer thuis ben vanavond zal ik deze nummers eens opzoeken .
Op zondag 30 september 2001 03:04 schreef Mattes het volgende:[..]
Volgens mij issie wel van Fatboy Slim.....alleen je moet een remix hebben I guess. De volgende remixes zijn er: Timo Maas remix, DJ Delite remix, Xpress 2 Wine 'em Dine 'em 69 'em remix en DJ Godfather remix.
Dus ik denk dat je 1 van die remixes moet hebben. Succes er mee!
maar een procent of 8 omhoog-gepitched klinkt 'ie toch wel lekker ja
quote:JA DAT IS HEM
Op zondag 30 september 2001 16:46 schreef Flat© het volgende:
zelf draai ik het vaakst de timo maas mix, alleen jammer van die ongelofelijk lange break in het midden
die godfather-mixes zit inderdaad alleen "what the fuck" in... zelf draai ik die niet, vanwege het gebrek aan melodie, en die irritante beatmaar een procent of 8 omhoog-gepitched klinkt 'ie toch wel lekker ja
quote:Hahaha... subtiele omschrijving... Volgens mij bedoel je: Manau - La tribu de Dana...
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zoek zo'n Frans nummer.. 3 of 4 lui die op zon rots staan te jodelen over een of ander dal.. wie kan me helpen?
quote:Marco V - Godd
Op zaterdag 29 september 2001 18:08 schreef Mattes het volgende:
Hey beste mensen, ik ben op zoek naar het nummer dat Marco V als eerste draaide op Sensation. Ik geloof dat dat z'n eerste was.....zit zo'n tekst in gezongen door een vrouw en gaat een beetje zo: Do you believe in a God that opens eyes? Do you believe in a God that satisfies? Do you believe in a God that tells you lies? Or do you believe in me ?Zoiets iig....
de eerste is de tune van de conmar reclames die je aan het einde hoort en de tweede is het muziekje van die reclame van iglo ofsow met die 2 tractoren die elkaar in halen....;)
quote:Geweldig.. bedankt!
Op dinsdag 02 oktober 2001 17:35 schreef AirwiN het volgende:[..]
Hahaha... subtiele omschrijving... Volgens mij bedoel je: Manau - La tribu de Dana...
quote:Everybody needs Somebody.. ik meot gelijk aan The Blues Brothers denken, maar gezien het een remix is zal dat wel niet zijn wat je zoek.
Op woensdag 03 oktober 2001 16:01 schreef Passione het volgende:
3) Gister om 20.00 werd als openingsnummer van Isabelle een nummer gedraaid dat een remix was. Kwam elke keer 1 regel in voor "Everybody... needs somebody". Best wel vette beat erachter.
quote:Meja - I didn't know
3 nummers:
1) met de tekst "Didn't know I was looking for love, till I found you" (1 a 2 jaar oud) gezongen door een vrouw.
[Dit bericht is gewijzigd door Insomnia op 03-10-2001 17:06]
quote:Time Traveling vond ik wel goed van het album.
Op woensdag 03 oktober 2001 17:15 schreef D.Patty het volgende:
Ik zoek een liedje van de rappper Common. Ik weet niet meer hoe die gaat maar ik weet wel dat ik hem ongeloofelijk goed vond. De soundtrack/verzamelalbum is rood gekleurt en heeft een basketball(er?) op de voorkant. Ik weet het, vaag omschreven maar degene die deze cd weet het wel.
quote:3) Ruffneck - Everybody B Somebody
3 nummers:
1) met de tekst "Didn't know I was looking for love, till I found you" (1 a 2 jaar oud) gezongen door een vrouw.
2) de nieuwe van de Freestylers.
3) Gister om 20.00 werd als openingsnummer van Isabelle een nummer gedraaid dat een remix was. Kwam elke keer 1 regel in voor "Everybody... needs somebody". Best wel vette beat erachter.
quote:hmm ik ken 't niet... maar je bedoelt natuurlijk Jens - Loops & Things
Op donderdag 04 oktober 2001 11:22 schreef lottumracing het volgende:
Ik zoek een versie van Jens & Loops - Things met dezelfde melodie maar er wordt bij gezongen....is een oud house nummer
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 11:33 schreef Tommie_Hillfigo in een heel ander topic het volgende:
Ik heb hulp nodig, ik ben op zoek naar het volgende. Een nummer van een meisje (band?) dat 2 versies van de videoclip heeft. Bij de ene clip zie je d'r in een reageerbuis en die ander weet ik niet (een plant?)
Wie mij helpt zal ik belonen met een dikke vette![]()
!!
Thnx, T_H
Massive Attack - Teardrop misschien?
quote:Nee, die bedoel ik niet. Het is een vrij nieuw nummer met 2 verschillende videoclips, een blond meisje zingt het geloof ik.
Op vrijdag 05 oktober 2001 11:47 schreef Milldennium het volgende:
Massive Attack - Teardrop misschien?
-Duet van George Michael met ????, in de videoclip met al die klonen van hun.
-Frans nummer, van een klein meissie, het nummer het Lolita (?) maar hoe heet zij?
Thnx T_H
quote:inkoppertje: Alizée
Op vrijdag 05 oktober 2001 11:55 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
-Frans nummer, van een klein meissie, het nummer het Lolita (?) maar hoe heet zij?
[Dit bericht is gewijzigd door eikhol op 05-10-2001 11:58]
--------------------------------------------------------------------------------
Nu ik toch bezig ben kan ik gelijk ook het volgende aan jullie vragen:
Thnx T_H
Hier kan ik wat mee:
duet is met mary j blige en natuurlijk alizee met moi... lolita
quote:Om precies te zijn: George Michael & Mary J Blige - I'll Be Loving You Always
Op vrijdag 05 oktober 2001 11:57 schreef Milldennium het volgende:
Door Tommie_Hillfigo - vrijdag 05 oktober 2001 11:55--------------------------------------------------------------------------------
Nu ik toch bezig ben kan ik gelijk ook het volgende aan jullie vragen:
[...]
Hier kan ik wat mee:
duet is met mary j blige en natuurlijk alizee met moi... lolita
Full
-De nieuwe single van Spooks heet...?
Bedankt allemaal, T_H.
quote:Kurupt - It's Over ?
Full
quote:Karma Hotel ? Is de nieuwste die ik ken tenminste.
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:35 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
En daar was ik weer, ja voorlopig voor de laatste keer:
-De nieuwe single van Spooks heet...?
Bedankt allemaal, T_H.
Erg duidelijk is dit niet maar wie weet... iemand ?
Full
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |