Ik vind het echt een geweldige band. Die stemmen zijn zó mooi en ze zingen er in zo'n prachtige harmonie mee. 'Never Ever', 'Pure Shores', 'Black Coffee', stuk voor stuk grote favorieten van me. Ook de nieuwe klinkt weer erg lekker. En zelfs de regelmatig verguisde cover van 'Under the Bridge' vind ik een prima nummer. En ook 'Voulez Vous Coucher Avec Moi', ook weer zo heerlijk gezongen. Ik ben echt zwaar fan van ze.
Of om 't even op z'n FOK!s te zeggen: All Saints roeleert zeer grote tijd!
Ik vind All Saints ook best te pruimen, Black Coffee vind ik zelfs echt heel goed.
[let op: schaamteloze bekentenis volgt nu:]
Destiny's Child vind ik ook wel aardig voor een moderne Top 40-meidenband, al is het allemaal wel érg feministisch. Maar wel goede gelikte producties.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 26-02-2001 23:30]
Pure Shores vind ik matig, voor de rest ken ik maar eigenlijk weinig van ze. En dat wil ik graag zo houden!
quote:Wat is er eigenlijk met hen gebeurt?
Op 26 februari 2001 23:30 schreef Lamon het volgende:
Vond ik 'Solid Harmony' toch beter...
quote:Volgens mij waren dat nog weer anderen, waarvan ik gelukkig ook de naam ben vergeten.
Op 26 februari 2001 23:33 schreef Zanderrr het volgende:
Solid Harmony was toch van 'Baby Don't Go'?. Dát vond ik echt een tenenkrommend zeikplaatje. But that's just me...
Solid HarmoniE (want zo moet je het schrijven, zodat je ook SHE kunt lezen) waren die meiden met die te grote broeken in veel te felle kleuren. Een liedje zou ik zo een twee drie niet kunnen noemen.
[edit] kweet de naam van die andere prutgroep weer: Close 2 You...
[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter op 26-02-2001 23:37]
quote:"I wouldn't wanna be anywhere else but heeeeeere, I wouldn't wanna chaaaaaaaange...."
Op 26 februari 2001 23:27 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vind All Saints ook best te pruimen, Black Coffee vind ik zelfs echt heel goed.
Heeeeeeerlijk.... wat een prachtige stemmen.
quote:
Op 26 februari 2001 23:32 schreef Theeboon het volgende:
Wat is er eigenlijk met hen gebeurt?
'Solid Harmonie is completing the recording of their CD in Orlando Florida. The CD will contain 11 new songs produced by Billy Chapin (Backtreet Boys, Leslie Carter), Tony Battaglia (Mandy Moore), and Andy Goldmark (Jennifer Page, Steps). The CD will be released early in 2001 and the group will embark on an extensive worldwide tour.'
Watch out, All Saints & co, they're back!
Pure Shores vind ik de beste
verder zijn goed: Never Ever, Black Coffee, War Of Nerves, I Know Where It's At
Bootie Call vond ik eigenlijk niks
All Hooked Up heb ik nog maar 1x gehoord,kan er geen mening over vormen eigenlijk
de 2 covers:
Under The Bridge, als het een origineel was, was het wel een goed nummer, maar als cover (en dus vergeleken met het origineel) een zware verkrachting
Lady Marmelade is daarentegen geen verkrachting maar gewoon een goed nummer
nog een single van ze vergeten?
quote:Nee, dat was een Nederlandse groep; Close II You. Vond ik een prima nummer trouwens...
Op 26 februari 2001 23:33 schreef Zanderrr het volgende:
Solid Harmony was toch van 'Baby Don't Go'?. Dát vond ik echt een tenenkrommend zeikplaatje. But that's just me...
Solid HarmoniE was van I'll Be There For You en vooral van die ene hele mooie meid, Melissa Graham
quote:Ow ja... hopelijk horen we daar geen enkele noot meer van.
kweet de naam van die andere prutgroep weer: Close 2 You...
voor de rest vink et niet zo super
maarre, ik vind de eerder genoemde Solid HarmoiE ook erg ez listening (goed durf ik et niet te noemen)
voor de rest weinig goede girlsbands, of ik vergeet ze nu gewoon allemaal opeens
quote:Ik vond ze wel geil.. op dat accent na dan..
Op 26 februari 2001 23:42 schreef Zanderrr het volgende:
Ow ja... hopelijk horen we daar geen enkele noot meer van.
quote:Erg lekker is-ie. Ze zingen onder andere: "I know that you want a piece of my ass", ik bedoel maar
Op 26 februari 2001 23:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
All Hooked Up heb ik nog maar 1x gehoord,kan er geen mening over vormen eigenlijk
quote:Idd, erg fraai nummer. Hoe die meiden: "Hey sista go sista soul sista go sista" zingen... brrrrr
Lady Marmelade is daarentegen geen verkrachting maar gewoon een goed nummer
> Luscious Jackson
> Girlschool
> L7
Die spelen alle instrumenten zelf, spelen -op een cover af en toe- zelf geschreven nummers n kunnen ook live echt goede optredens verzorgen (van LJ en L7 ben ik zelf getuige daarvan geweest).
Andere meidenbands die beter zijn dan AllSaints:
> DustyTrails
> Kostars
> Surpremes
> Cycle Sluts from Hell
> talloze girlbands a la The Surpremes in de jaren 60
AllSaints vind ik van een zelfde niveau als Banarama: niet echt slecht, misschien zelfs best aardig.
quote:Waarvan het beste nummer naar mijn mening door gastzangeres Emmylou Harris is gedaan
Op 27 februari 2001 09:59 schreef Doc het volgende:
Andere meidenbands die beter zijn dan AllSaints:
- Dusty Trails
quote:Da's een retegoeie band idd, maar ik ken er te weinig van om te zeggen dat ze beter zijn dan All Saints.
Op 27 februari 2001 09:59 schreef Doc het volgende:
Een aantal meidenbands die beter zijn (en tot de pure top behoren!):> Luscious Jackson
quote:Dolly Dots
Op 26 februari 2001 23:23 schreef Arcee het volgende:
Okee, misschien niet de áller beste, maar wel één van de, en ik kan er sowieso geen betere bedenken op 't moment.
maaruh, vond hun eerste cd inderdaad lekkere muziek, vooral Bootie Call en Never Ever. Daarna hadden ze misschien maar beter kunnen stoppen.
quote:Ah, een kenner
Op 27 februari 2001 11:24 schreef Trainspotter het volgende:
Waarvan het beste nummer naar mijn mening door gastzangeres Emmylou Harris is gedaan
Dat ik Dusty Trails en Kostars noemde is natuurlijk ook enigszins vals aangezien dit zijprojecten zijn van leden van Luscious Jackson...
Arcee, wordt de muziek ook door All Saints gespeeld en schrijven ze ook hun eigen nummers? En spelen ze live OK? Vind ik eigenlijk wel minumum eisen om een band echt goed te noemen. Anders verdienen eerder de producers/muziekanten/tekstschrijvers alle lof, dan de dames zelf.
quote:Zegguh, niet fokken('k weet ff niets orginelers) met Bon Jovi, ik ben er namelijk fan van(van Bon Jovi EN Cradle Of Filth? ja hoezo?)dus ff rustig aan ja.
Op 27 februari 2001 11:26 schreef Trainspotter het volgende:
Voor een meidenband is Bon Jovi trouwens ook best aardig.
quote:Gespeeld lijkt me sterk, maar geschreven wel ja. Shaznay Lewis schrijft vrijwel alle nummers.
Op 27 februari 2001 12:23 schreef Doc het volgende:
Arcee, wordt de muziek ook door All Saints gespeeld en schrijven ze ook hun eigen nummers?
quote:Dat is waar ja. Nou, ik ben niet zo'n live fan, dus ik zou 't eik niet weten, maar bovenal vind ik de stemmen van de dames errug mooi en da's wel sowieso een verdienste van de dames zelf. Tenzij 't een Milli Vanilli-achtige groep blijkt te zien, maar daar gaan we maar even niet vanuit.
En spelen ze live OK? Vind ik eigenlijk wel minumum eisen om een band echt goed te noemen. Anders verdienen eerder de producers/muziekanten/tekstschrijvers alle lof, dan de dames zelf.
quote:voor een meidengroep wel ja.
Op 27 februari 2001 13:22 schreef Forau_Diavolina het volgende:
toch moet ik je gelijk geven, Bon Jovi is best leuk
quote:Hulde aan William Orbit, die heeft voor het tweede album heel wat nummers geproduceerd, waaronder Pure Shores en Black Coffee, maar ook Surrender, ook een erg lekker nummertje op de cd. Voor zover schrijven de twee "echte" zangeressen ook de teksten.
Op 27 februari 2001 12:23 schreef Doc het volgende:
Arcee, wordt de muziek ook door All Saints gespeeld en schrijven ze ook hun eigen nummers? En spelen ze live OK? Vind ik eigenlijk wel minumum eisen om een band echt goed te noemen. Anders verdienen eerder de producers/muziekanten/tekstschrijvers alle lof, dan de dames zelf.
Overigens heb ik ze één keer live horen zingen (Pure Shores unplugged), en dat vond ik erg goed klinken, dus zingen kunnen ze wel!!
quote:Het zou dan wel de uitzondering zijn die de regel bevestigt.
Op 27 februari 2001 13:48 schreef Arcee het volgende:
Tenzij 't een Milli Vanilli-achtige groep blijkt te zien, maar daar gaan we maar even niet vanuit.
Ik vind de muziek gewoon lekker.
Had Picasso het gered als iemand anders zijn schilderijen ontwierp, en Pablo ze op de -iedereen-kan-schilderen-met-Ravensburger-manier zou inkleuren met zijn errug mooie penseelvoering??
Dachtetniet!
quote:Je bedoelt dat ze geen muziek schrijven maar wel teksten?
Op 28 februari 2001 15:10 schreef Love Mae King het volgende:
Sorry Arcee, maar niemand van All Saints schrijft zelf muziek.
In ieder geval schrijf Shaznay Lewis nummers voor de band (zie ook vetgedrukte zin in onderstaande quote). Of dat teksten en/of muziek is weet ik ook niet. Boeit me ook niet, ik reageerde alleen maar op de post van Doc.
Maar het ziet er naar uit dat er inderdaad niemand van All Saints nog muziek voor All Saints schrijft:
quote:Uitgerekend de beste meidenband ooit stopt er mee
Shaznay Lewis from All Saints has admitted that the band are unlikely to ever work together again.
Lewis, the songwriting brains behind the band, admitted at The Brits on Monday evening that the girls have no future.
She said: It's a shame but we just couldn't keep it together We were a great band but I can't see us getting back together again.
There are too many problems and we can't work things out.
Her comments follow the release of an official statement at the weekend, which suggested All Saints had put the group on ice.
Lewis is believed to working with Robbie Williams's songwriting partner Guy Chambers on material for a solo album.
Misschien niet de beste meidenband aller tijden, maar toch wel 1 van de goeiste.
quote:Klopt helemaal ja... Never Ever groeide daar uit tot één van de grootste hits aller tijden.
Op 01 maart 2001 22:27 schreef dwerg het volgende:
In 1997 zat ik in Engeland toen Never ever op single uitkwam. I know where it's at was toen al een klein hitje geweest, en op het eerste gehoor vond ik Never ever geen goeie keus voor een single. Maar hoe meer die plaat gedraaid werd, hoe beter ik hem vond. Janet Jackson stond op #1 met Together again meen ik me te herinneren, Natalie Imbruglia op #2. En All Saints stond dus op #3. Dat bleef een paar weken zo, totdat All Saints steeg naar nummer 1. Dat zal rond nieuwjaar 1998 geweest zijn. Vrij uniek dat een plaat nog stijgt in Engeland, als hij al vijf weken in de top 10 staat.
quote:Ja... en nu bestaan ze niet meer
Op vrijdag 24 augustus 2001 19:47 schreef Duiveltja het volgende:
hoe vaker ik ze luisterde hoe meer ik ze leuk begon te vinden
Maar ze roeleren nog wel!
Klinkt niet slecht!
Maar qua beste meidenband, nou nee... wat denk je van (ik zal me inhouden)
Bangles !!!!
Gogo's !!!
Runaways !!
Al genoemd natuurlijk Girlschool en L7... en stiekum vind ik ook Spice girls gemiddeld beter dan All saints
All Saints is moeilijk te verteren, ik hou sowieso niet van meidengroepjes, geef mij maar The Dolly Dots
quote:Ja, hun stem en die bespelen ze alle 4 uitstekend.
Op woensdag 07 november 2001 22:38 schreef popolon het volgende:
All Saints is geen band maar een (in mijn ogen) nietszeggend groepje, of spelen ze ook daadwerkelijk allemaal een instrument ?
quote:Ah, bij jij er zo 1.
ik hou sowieso niet van meiden
quote:Hey !
Op woensdag 07 november 2001 23:40 schreef Arcee het volgende:Ah, bij jij er zo 1.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 08-11-2001 10:08]
quote:
Op woensdag 07 november 2001 18:26 schreef HAL9000S het volgende:
Wat d8ten jullie van the beegees??
ik vind all saints toch wel een van de betere meidengroepen.
al moet ik zeggen dat ik The Corrs beter vind.
(die maken ook nog alle muziek zelf)
quote:Artful Dodger feat. Melanie Blatt - "24-7", zo heet-ie officieel.
Op dinsdag 06 november 2001 00:36 schreef Arcee het volgende:
Ik zie net een clip van 1 v/d ex All Saints dames, van Melanie.
quote:Generatiekloof. Duidelijk en jammer. Pop voor mietjes.
Op maandag 26 februari 2001 23:23 schreef Arcee het volgende:
Okee, misschien niet de áller beste, maar wel één van de, en ik kan er sowieso geen betere bedenken op 't moment.Ik vind het echt een geweldige band. Die stemmen zijn zó mooi en ze zingen er in zo'n prachtige harmonie mee. 'Never Ever', 'Pure Shores', 'Black Coffee', stuk voor stuk grote favorieten van me. Ook de nieuwe klinkt weer erg lekker. En zelfs de regelmatig verguisde cover van 'Under the Bridge' vind ik een prima nummer. En ook 'Voulez Vous Coucher Avec Moi', ook weer zo heerlijk gezongen. Ik ben echt zwaar fan van ze.
J.
quote:Heb jij die tieten van ze niet gezien dan? Niet voor mietjes hoor
Op zaterdag 10 november 2001 02:52 schreef Juan Zueco het volgende:
Pop voor mietjes.
quote:De all wie
Op maandag 26 februari 2001 23:23 schreef Arcee het volgende:
Okee, misschien niet de áller beste, maar wel één van de, en ik kan er sowieso geen betere bedenken op 't moment.Ik vind het echt een geweldige band. Die stemmen zijn zó mooi en ze zingen er in zo'n prachtige harmonie mee. 'Never Ever', 'Pure Shores', 'Black Coffee', stuk voor stuk grote favorieten van me. Ook de nieuwe klinkt weer erg lekker. En zelfs de regelmatig verguisde cover van 'Under the Bridge' vind ik een prima nummer. En ook 'Voulez Vous Coucher Avec Moi', ook weer zo heerlijk gezongen. Ik ben echt zwaar fan van ze.
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 05:41 schreef Juan Zueco het volgende:
H'mmmmEerst zien dan geloven.
J.
quote:Ben jij al 59 dan, Juan?
Op zaterdag 10 november 2001 02:52 schreef Juan Zueco het volgende:
Generatiekloof.
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 22:17 schreef Arcee het volgende:[..]
Artful Dodger feat. Melanie Blatt - "24-7", zo heet-ie officieel.
quote:Aarrgghh wat een spoken!
Op zaterdag 10 november 2001 09:08 schreef SunChaser het volgende:[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Idd!
Op zaterdag 10 november 2001 06:31 schreef major_fuck_up het volgende:
dolly dots
Vooral Esther!!!
quote:Oh boy! Oh boy! Oh boy!
Op zaterdag 10 november 2001 09:08 schreef SunChaser het volgende:
quote:
Op zondag 11 november 2001 08:21 schreef DemonBox het volgende:
Aarrgghh wat een spoken!
[Dit bericht is gewijzigd door zodiaque op 06-01-2002 17:06]
quote:Diezelfde mod, op verzoek van de topicstarter.
Op zondag 06 januari 2002 16:57 schreef dwerg het volgende:
Wie heeft deze eigenlijk weer heropend?
quote:Offtopic:
Op zondag 06 januari 2002 17:03 schreef Zander het volgende:[..]
Diezelfde mod, op verzoek van de topicstarter.
Denk je dat het niet wel duidelijk is dat jij gewoon zanderrr bent als je zander heet, ?
quote:Aha. Jouw kloon.
Op zondag 06 januari 2002 17:03 schreef Zander het volgende:
Diezelfde mod, op verzoek van de topicstarter.
quote:Dat dacht ik ook, maar er hebben al drie posters gevraagd of ik 't was, ik laat 't nog even staan dus
Op zondag 06 januari 2002 17:05 schreef zodiaque het volgende:[..]
Offtopic:
Denk je dat het niet wel duidelijk is dat jij gewoon zanderrr bent als je zander heet,
?
Is dat projectje van die Appleton eigenlijk nog wat? Of is het gewoon All Saints part II?
quote:Is toch juist goed? Duidelijke nieuwe richting ipv op dezelfde manier doorgaan! Zeer lekker nummer dan ook imo
Op zondag 22 september 2002 18:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
de single van Appleton, Fantasy vond van wat ik hoorde niet echt op All Saints lijken. het is wat rockier dan de All Saints-stijl..
en terechtquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:19 schreef dwerg het volgende:
Geweldige nummers als Black coffee, Never ever, en tegenwoordig ook Pure Shores (die een half uur geleden nog te horen was) zijn door de rest gewoon vergeten.
Nee, dat vind ik niet.quote:Op zondag 18 april 2004 14:40 schreef Beathoven het volgende:
Inmiddels overtroffen door de Sugarbabes imho
Zo is dat.quote:Op zondag 18 april 2004 17:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, dat vind ik niet.
De All Saints blijven geweldig..
Inderdaad, waar haalt Dizer het gore lef vandaan om in het "All Saints: de beste meidenband aller tijden"-topic te posten dat-ie All Saints de beste meidenband ooit vindt?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Anders kick je een zinloos topic waar al een half jaar niet meer in gepost is.
* Arcee luistert hier nu naar.quote:Op maandag 26 februari 2001 23:37 schreef Arcee het volgende:
"I wouldn't wanna be anywhere else but heeeeeere, I wouldn't wanna chaaaaaaaange...."
Heeeeeeerlijk.... wat een prachtige stemmen.
Ja.quote:
1. Never Everquote:Op maandag 24 april 2006 18:33 schreef Brahimov het volgende:
Favoriete All Saints nummers:
Dat is inderdaad een briljant nummerquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:01 schreef Urquhart het volgende:
Pure ShoresEcht een van mijn favoriete platen allertijden. Naar aanleiding van The Beach die weer op tv was, heb ik die plaat de laatste dagen weer aardig grijs gedraaid
quote:Break-up All Saints 2001: We haatten elkaar
Dat onthulden ze in de talkshow van Alan Carr. Ze gaven in het programma toe dat de sfeer op zeker moment zo slecht was dat ze elkaar begonnen te haten, schrijft Hello! Magazine.
"We haatten elkaar zo ongeveer, dus we dachten: laten we maar stoppen", zei Melanie Blatt. "Ik denk dat dat slim was om te doen ", voegde Shaznay Lewis daaraan toe. Melanie: "We gingen niet door voor het geld, zoals sommige bands doen terwijl ze elkaar haten."
Met de jaren wisten de leden van All Saints de ruzies bij te leggen. Kortgeleden kwamen ze met een fonkelnieuw album, Red Flag.
Bron: Telegraaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |