quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:05 schreef Ambrosius het volgende:
"Roddick is vandaag echt getest", op het moment dat het 6-2 6-2 5-3* MP staat.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:19 schreef DeeBee het volgende:
Tijdens de eerste ronde partij van Federer had hij ook zo'n zijdelingse opmerking in de trant van: 'Ja, als je nu thuis ziet dan denk je misschien dat je ook zo kan tennissen, omdat het er zo makkelijk uit ziet...ja, dat is dus niet zo!'
Gelukkig zorgt hij ervoor dat iedereen net zo down to earth blijft als hij, want ik dacht al bijna dat ik net als Federer kon zijn...
quote:In Nederland veslaat niemand anders het commentaar van het het tafeltennis dan Ted van der Meer, dus je hebt weinig keus, maar ik word er persoonlijk iedere keer ziek van dat deze beste man iedere keer met dezelfde anekdotes aan komt zetten en alles gaat vergelijken met tennis. Dit zijn namelijk 2 sporten die geheel niet op elkaar lijken. Hij heeft weinig kennis van het spel zelf, dus technisch, tactisch snapt hij er vaak niks van.(Om bijv. aan te horen dat iemand met de penhoudergreep zijn batje tussen wijs- en middelvinger vast houdt, daar kan je niet echt vrolijk van worden). Afgelopen keer toen Jan Vlieg bij hem zat met de landenwedstrijd, was dit toch wel een verademing. Valt jullie het niet op dat Ted van der Meer meerdere keren hetzelfde feit verteld?
Btw, Ted is ontslagen bij Sport 1quote:Ja verstand euhm;; zegt ie
'de spelers mogen hun handdoek gebruiken bij een veelvoud van 4. '
Dat noem ik echt verstand ja .
& dan was Weixing aan opslag en dan zegt ie ineens 'Micheal Maze maakt punt op zijn eigen opslag.'
Iets in die aard was het toch.
Of zit ie te zeggen "De wedstrijd is al ongeveer afgelopen" ondertussen dat er nog vanalles zou kunnen gebeuren .
Dat vind ik een beetje niet-zo-slim (: .
Moar idd, we mogen blij zijn dat ze de wedstrijden uitzenden;; dat maak je niet veel mee (: .
hahaha ja daar moest ik ook om lachenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Hij kan echt een soort Bokito zijn, althans, als ie boos is" @Safin.
ik hoorde hem ook alquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:25 schreef Wopper1 het volgende:
Ted over het feit dat zowel Marcos als Marat wat lager staan op de ranking.
Baghdatis was vroeger toch een echte top 10 speler.
Marcos heeft welgeteld 2 maanden in de top 10 gestaan (aug 06 - okt 06).
Voor zo'n magistrale uitspraak wil 't topic wel ff zoeken & kickenquote:Op maandag 21 januari 2008 06:45 schreef Lobasca het volgende:
Ted vond eerder ook al dat Federer veel fouten maakte. "De computer geeft aan dat het er maar elf zijn, ik dacht toch echt dat het er meer waren. Maar ja er zit natuurlijk een meneer of mevrouw achter de computer."
Ik wilde het ook net postenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:54 schreef wimderon het volgende:
Tijd om dit legendarische topic weer onder de aandacht te brengen.
Chardy verliest net in straight sets van Almagro, maar heeft in elke set matchpoints gehad aldus Ted.
Ted
quote:Op zondag 1 juni 2008 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar het viel me op.![]()
Doet me trouwens denken an een situatie een aantal jaar geleden waarin Ted van der Meer blijkbar niet wist dat z'n microfoon aanstond en tegen een collega zei "Maar gaan we nu dan Pierce-Novotna uitzenden? Er is toch geen hond die daarnaar kijkt."
Legendarische.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:54 schreef wimderon het volgende:
Tijd om dit legendarische topic weer onder de aandacht te brengen.
Daar moest ik dus mega hard om lachen maar ik zat met mijn huisgenoot te kijken die het dus gewoon helemaal met Teddybeer eens wasquote:Op zondag 1 juni 2008 21:22 schreef nostra het volgende:
"Die Almagro he, altijd als ik naar hem kijk, dan zie ik hem als een stierenvechter! (5 seconden stil) Zo snel en rap, ja, hij lijkt er op!"
Ik heb er een:quote:Op maandag 2 juni 2008 18:00 schreef Wopper1 het volgende:
Ted doet nu verslag bij Ljubicic-Monfils (Eurosport).
Ik heb mijn kladblok + pen al in de aanslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |