Daar ging het dus foutquote:Op zondag 1 juni 2008 15:20 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt het dat er nu nergens meer tennis op tv is?
Ik heb dus een iMac
Zit dat niet in jouw takenpakket?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:38 schreef Ambrosius het volgende:
Je hebt zelf een tv en kunt de zenders toch checken? Nee, geen tennis meer op tv.
Je mag ook wel normaal reageren hoor. Het was maar een vraag. Ze kunnen opeens weer naar tennis switchen en ik ga niet elke minuut alle kanalen checken. Het kan zijn dat iemand net heeft gezien dat het ergens weer was begonnen.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt zelf een tv en kunt de zenders toch checken? Nee, geen tennis meer op tv.
Djoko 6-4 PHM.
Ja, bedankt, maar dat werkt helaas alleen met Windows.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Daar ging het dus fout![]()
Misschien moet je eens zoeken op het programmaatje magical glass. Dan kun je het uitvergroten.
Tuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2008 15:46 schreef jojomen4 het volgende:
TVP. Gulbis idd goed bezig maar dat kon elke leek al zien aankomen.
Ok, dan zal ik mezelf maar een kenner noemen.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk. De gemiddelde leek kent hem niet
.
Wie ?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk. De gemiddelde leek kent hem niet
.
Ja, genieten.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:56 schreef borisz het volgende:
Er is gelukkig nog basketball, voetbal en wielrennen
Duidelijk een gevalletje indoctrinatie door de anti-Djoko-brigade van FOK!.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:24 schreef RayMania het volgende:
Ik snap het niet. Djokovic is een prima tennisser, maar op de één of andere manier mag ik hem niet. Maar ik weet niet precies waarom.
Ja, walgelijk inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:38 schreef Nalbandian het volgende:
Ik zag het leuke, kleine, sympathieke broertje van Djoko weer op de tribune zitten. Moet dat gastje morgen niet naar school of zo....?
Je zei?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:36 schreef RayMania het volgende:
Djokovic mag wel een lesje 'hoe houd ik een break vast' hebben.
Die stokbrood verprutst kans op kans. Dan verdien je het ook niet.quote:
Dude, waar let jij zoal niet op bij een tenniswedstrijdquote:Op zondag 1 juni 2008 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zitten Jan en Marcella allemaal met dat servies te doen en met hun stoelen. Het lijkt wel een hoorspel.
Ja, da's waar. Maar het viel me op.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dude, waar let jij zoal niet op bij een tenniswedstrijd!
Hahahhahaha, die quotequote:Op zondag 1 juni 2008 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar het viel me op.![]()
Doet me trouwens denken an een situatie een aantal jaar geleden waarin Ted van der Meer blijkbar niet wist dat z'n microfoon aanstond en tegen een collega zei "Maar gaan we nu dan Pierce-Novotna uitzenden? Er is toch geen hond die daarnaar kijkt."
Ik snap hem nu pas.quote:
Ja, mooi he. Prachtig altijd als commentatoren ten onrechte denken dat hun microfoon uit staat.quote:
Hij gaat nu dwars door de reclames heenquote:Op zondag 1 juni 2008 17:52 schreef TheGeneral het volgende:
Oh oh.. Regen volgens Ted.
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gaat nu dwars door de reclames heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |