Wie echte goede garage-rock wil horen moet eens naar The Hives luisteren. Hate to say i told you so is nu zelfs megahit op 3 fm. Echt een supervet nummer. Na een dag werken dat nummer draaien en ik kan er helemaal tegenaan!!
mazzel, Nozem
en nozem?
You are one?
Hanging around.
don't call me beste mensen!
quote:"k heb em even gedownload. En inderdaad lekker deuntje. Geen 'state of the art', maar soms is simpel ook heel doeltreffend.
Op 11 februari 2001 01:43 schreef nozem het volgende:
Beste mensen,Wie echte goede garage-rock wil horen moet eens naar The Hives luisteren. Hate to say i told you so is nu zelfs megahit op 3 fm. Echt een supervet nummer. Na een dag werken dat nummer draaien en ik kan er helemaal tegenaan!!
mazzel, Nozem
quote:stait of de aart waar heb je het over ?
Op 11 februari 2001 01:55 schreef Lamon het volgende:
"k heb em even gedownload. En inderdaad lekker deuntje. Geen 'state of the art', maar soms is simpel ook heel doeltreffend.
De stones hadden het ook niet over de steet of de art,
muddy waters ook niet trouwens,
dacht je dat jerry lee lewis de goedkeuring zocht van de steat of tie art politie?
Fok joe!
Gitaren, bas, drum, zang,
thats whats about!
de rest is de steet of die art en dus bullshit.
lekker deuntje?
quote:Volgens mij heb jij vanavond gewoon te lang in de club gehangen.
Op 11 februari 2001 02:05 schreef tong80 het volgende:
stait of de aart waar heb je het over ?De stones hadden het ook niet over de steet of de art,
muddy waters ook niet trouwens,
dacht je dat jerry lee lewis de goedkeuring zocht van de steat of tie art politie?Fok joe!
Gitaren, bas, drum, zang,
thats whats about!
de rest is de steet of die art en dus bullshit.
lekker deuntje?
Joe meek no sens, men!!
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 11-02-2001 02:18]
quote:De zanger van INXS die heeft pas te te lang in de club gehangen. Meeks hie sens dan?
Op 11 februari 2001 02:17 schreef Lamon het volgende:
Volgens mij heb jij vanavond gewoon te lang in de club gehangen.Joe meek no sens, men!!
(verbazingwekkend weinig reacties overigens op dit topic voor zo'n grote en goede band)
quote:The vines?
Op vrijdag 21 februari 2003 20:30 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Lama andere band. DOH
Go to hell!!quote:Op dinsdag 17 december 2002 08:50 schreef Rulin het volgende:
What's that spell?
Raindancequote:Op woensdag 7 juli 2004 14:29 schreef googoodoll het volgende:
looooooooooooowlands
Probeer dan ook vooral de nieuwe cd!quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:54 schreef nozem het volgende:
Hee, een topic van mij van 3 en half jaar oud.
Maar ze zijn nog steeds goed, dat nieuwe nummer is beter dan wat er op Veni Vidi Vici staat, Walk Idiot Walk.
Ik kan alleen niet vinden wanneer de verkoop voor Paradiso begintquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:28 schreef =HellFire= het volgende:
The Hives komen in augustus naar Nederland voor een optreden op Lowlands. Op 15 oktober spelen de Zweden in Paradiso, en op 29 oktober doen ze de Ancienne Belgique aan.
Hmm.
nu niet meerquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:12 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ze zijn NU lijf op MTV!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rocken!
keb het gezien gisteren, cker coolquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:12 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ze zijn NU lijf op MTV!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rocken!
And they re-re-invented punkquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:25 schreef nozem het volgende:
Het zijn ook sympathieke mensen, echte Europeanen, die zijn meestal sympathiek.
Hij doet idd wel een ebetje Mick Jagger na, wat alleen mar lachen isquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:50 schreef Bonobo11 het volgende:
De zanger vind ik een beetje MickJagger-achtig typje, qua podiummaniertjes dan
[...Ik vind ze wel stijl hebben en de muziek is ook lache..]
The Hives - 15/10/2004 Paradiso, Amsterdamquote:Op maandag 13 september 2004 16:41 schreef Prep2Fight het volgende:
Cool, ik heb tickets, wie nog meer?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:39 schreef Afunados het volgende:
Gisteren naar concert gegaan hier in Dublin, was super!!! Die gasten zijn harstikke gestoord, maar een super show, evenals de muziek!
deze keer sla ik overquote:Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef Prep2Fight het volgende:
14 april 2005 - 013, Tilburg - The Hives
Ik weet nog niet, even kijken met vervoer, als ze nou nog in Paradiso komen (again) dan ben ik cker weer vd partij.quote:
Ik ga er heen,quote:Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef Prep2Fight het volgende:
14 april 2005 - 013, Tilburg - The Hives
Genepool COnvulsions en Born to cry ken ik niet..Zijn die nieuw? Of B-sides..?quote:blaat
Genepool Convulsions
A Little More For A Little You
Die, All Right !
Born To Cry
blaat
bedoel jeTyrannosauras Hives?quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:48 schreef Kolkus het volgende:
Leuke foto's!
Ik heb begrepen dat het nieuwe album van The Hives nogal tegenvalt?!?
Hoor er verder ook niet veel over, geen single op de radio of clip op de muziekzenders.
Die bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bedoel jeTyrannosauras Hives?
Vind het zelf een vrij goed album, en ik vind het ook niet erg dat ze geen echt grote hits scoren, dat houdt het Top 40-publiek buiten de deur
Album komt uit 2004, maar The Hives is nog steeds een grote naam hoor. Het zat ramvol in 013, volledig uitverkocht.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:06 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja.
Tijdens het vorige album kregen nummers als Hate to say I told you so, Die alright en Main offender veel airplay.
Het nieuwe album is in verhouding geruisloos uitgekomen (weet bv. niet eens wanneer 'ie is uitgekomen).
Vind ik opvallend, The Hives was enkele jaren geleden een grote naam.
quote:The Hives are back at Gröndal Studios.
Back in the studio where they recorded their Veni Vedi Vicious masterpiece as well as most of their most recent masterpiece - Tyrannosaurus Hives.
New material is being recorded and the boys are looking fitter than ever.
Let's pray for a safe return to the main stage for our rock'n' roll heroes and if you from this day on happen to walk down the street and see something round and shiny on the street - pick it up! It could be a new Hives record!?!
Nieuw werk komt eraan!quote:The Hives have recorded vocals and guitars for a song on the forthcoming Timbaland album. The song is probably called Put It On Me and sounds really cool. We do not at this time know when it will be out but Timbaland is famous so you will notice when it is time.
Genepool is een b-kant, Born to cry een cover, heeft Johnny Thunders ook gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:47 schreef icebliss het volgende:
[..]
Genepool COnvulsions en Born to cry ken ik niet..Zijn die nieuw? Of B-sides..?
Ik denk dat ze wel op Lowlands zullen spelenquote:Op maandag 16 april 2007 12:29 schreef Goover het volgende:
Bestaat er nog een kans dat ze in Nederland komen optreden?
Ik ben niet op Lowlands..quote:Op maandag 16 april 2007 12:46 schreef soul114 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel op Lowlands zullen spelen
quote:Vermoed ook dat er een clubtour komt met shows in Nederland.
Heb je hier onderbouwingen voor?quote:Op maandag 16 april 2007 12:46 schreef soul114 het volgende:
Ik denk dat ze wel op Lowlands zullen spelen
Vermoed ook dat er een clubtour komt met shows in Nederland.
Beetjequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef soul114 het volgende:
[..]
Beetje
Ze doen begin/half Juni sowieso wat festival;
http://www.hivesmusic.com/tour/
Verder is het natuurlijk wel standaard om met een nieuw album te touren en aangezien ze met vorige album 2 keer in NL zijn geweest (okt 2004 paradiso & april 2005 013) denk ik dat ze deze kant wel weer opkomen.
En ik maar om 9.45 nagelbijten in het postkantoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef soul114 het volgende:
Vorige keer toen ze in Paradiso speelde duurde het minstens 2 weken voor het uitverkocht;
Op "next"klikken...boven het programma...beetje in het midden/rechtsquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:14 schreef PlusPlus het volgende:
tvp...
btw... ik kan op de site van pradadiso het programma tot 14november zienhoe scroll je verder?
Goeie CD, na twee luisterbeurten. Geen nrs die 2,5 minuut keihard knallen als Die Allright en See Through Head, maar wat bedachtzamer, hoewel Howlin' Pelle zijn naam nog steeds eer aandoet. Misschien dat de samenwerking met Timbaland ze heeft geïnspireerd om wat relaxter te doen. Live zijn het denk ik goeie nummers als relatief rustpunt. Relatief hè, want wat voor de Hives rustpunten zijn, zouden voor andere bands ultieme climaxen zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef Krissinas het volgende:
Heeft iemand de cd al gehoord?
1. Tick Tick Boom
2. Try It Again
3. You Got It All... Wrong
4. Well All Right!
5. Hey Little World
6. A Stroll Through Hive Manor Corridors
7. Won't Be Long
8. T.H.E.H.I.V.E.S.
9. Return the Favour
10. Giddy Up!
11. Square One Here I Come
12. You Dress Up for Armageddon
13. Puppet on a String
14. Bigger Hole To Fill
[url=http://www.musicmeter.nl/images/covers/89000/89685.jpg]Klik hier voor de coverart.[\url]
Lijkt me het ideale nummer voor de tour als de heren het podium beklimmen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:07 schreef Rasing het volgende:
[..]
Nr 6, A Stroll Through Hive Manor Corridors is de enige skipper. Geneuzel op een keyboard: geen zang, geen gitaar, geen drums: geen Hives.
Pukkelpop?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tick Tick Boom. Live wel beter though. Goede band, heb ze al twee keer live gezien deze zomer
.
Pukkelpop en Bénicassim, Spanje jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:37 schreef Rasing het volgende:
[..]
Pukkelpop?
'According to Belgian law, the Hives are only allowed to play fourty-five minutes! How do you feel about that, Belgian audience?'
Donderdag 29 november staan ze in de Paradiso dus, maar da's al uitverkocht....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:08 schreef Afunados het volgende:
Toffe liveband. Zou ze binnenkort wel weer eens aan het werk willen zien.
Ik hoor t van zo veel mensen dat ze er ineens achter komen dat ze in Paradiso staan. Gelukkig wist ik t al en heb ik toen meteen kaarten gehaald.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:17 schreef Leonos het volgende:
Paradiso is uitverkocht ?
Ik kwam er net pas achter
quote:
Doe je goed. Heb je er veel voor neer moeten leggen?quote:
Anderhalf uur ongeveerquote:Op donderdag 29 november 2007 09:15 schreef HanSchwulo het volgende:
Vanavond dus. Iemand een idee hoe lang een optreden van de Hives in een club duurt? heb ze wel gezien op Rock am Ring, maar das een festival en dus anders.
Zal dan wel voor Jimmyalter zijn?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:58 schreef Krissinas het volgende:
Ik hoorde dat er n deel van de show van The Hives wordt gefilmd ofzo. Ik ben benieuwd.
Heb wel gezien dat hij tijdje met T-shirt op zijn hoofd kreeg en toen even niets zag (stond toen bijna tegen stage aan daarvoor)... hebben we het dan over hetzelfde?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:44 schreef kweek89 het volgende:
oh trouwens, ik ving een t-shirt en gooide dat naar Pelle en toen gingi ze haar ermee doen![]()
iemand nog gezien ?
Had het volgens mij best wel goed met die 75 minutenquote:The Hives
2007.11.29
Paradiso, Amsterdam
01. A Stroll Through Hive Manor Corridors
02. Bigger Hole to Fill
03. Declare Guerre Nucleaire
04. A Little More For Little You
05. Walk Idiot Walk
06. You Got It All... Wrong
07. Try It Again
08. Die, All Right!
09. Hate to Say I Told You So
10. Here We Go Again
11. Won't Be Long
12. No Pun Intended
13. Diabolic Scheme
14. You Dress Up for Armageddon
15. Two-Timing Touch and Broken Bones
16. Tick Tick Boom
17. (Encore)
18. T.H.E.H.I.V.E.S.
19. Main Offender
20. Return The Favour
Haha, okee.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:34 schreef mberg86 het volgende:
Ja, dat snap ik.. Maar ik zag 'm ook niet staan bij 'coming up' en 'pending'
Wat er gefilmd is, was idd voor Jimmy Alter. Ik heb op n gegeven moment met 1 van die jongens ff zitten praten die beneden aan het filmen was. Ik ben benieuwd dus.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:49 schreef soul114 het volgende:
[..]
Zal dan wel voor Jimmyalter zijn?
Die stonden namelijk na Hard-fi te flyeren. Op de flyer stond een aantal concerndata waarvan een paar op ander kleurtje achtergrond; o.a. Hard-Fi, Klaxons & The Hives kan betekenen ze daar filmen (van Hard-fi staat een flimpje op Jimmy).
Het is ook echt een leuke arrogantie van ze.quote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef kweek89 het volgende:
zo arrogant vond ik ze niet, ik vond ze vooral hilarische
Ik wou m net al posten! Maar echt heel erg vet om te zien moet ik zeggen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:23 schreef mberg86 het volgende:
http://www.jimmyalter.nl/chato/home/home.php?logID=4253
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |