Goeie CD, na twee luisterbeurten. Geen nrs die 2,5 minuut keihard knallen als Die Allright en See Through Head, maar wat bedachtzamer, hoewel Howlin' Pelle zijn naam nog steeds eer aandoet. Misschien dat de samenwerking met Timbaland ze heeft geïnspireerd om wat relaxter te doen. Live zijn het denk ik goeie nummers als relatief rustpunt. Relatief hè, want wat voor de Hives rustpunten zijn, zouden voor andere bands ultieme climaxen zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef Krissinas het volgende:
Heeft iemand de cd al gehoord?
1. Tick Tick Boom
2. Try It Again
3. You Got It All... Wrong
4. Well All Right!
5. Hey Little World
6. A Stroll Through Hive Manor Corridors
7. Won't Be Long
8. T.H.E.H.I.V.E.S.
9. Return the Favour
10. Giddy Up!
11. Square One Here I Come
12. You Dress Up for Armageddon
13. Puppet on a String
14. Bigger Hole To Fill
[url=http://www.musicmeter.nl/images/covers/89000/89685.jpg]Klik hier voor de coverart.[\url]
Lijkt me het ideale nummer voor de tour als de heren het podium beklimmen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:07 schreef Rasing het volgende:
[..]
Nr 6, A Stroll Through Hive Manor Corridors is de enige skipper. Geneuzel op een keyboard: geen zang, geen gitaar, geen drums: geen Hives.
Pukkelpop?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tick Tick Boom. Live wel beter though. Goede band, heb ze al twee keer live gezien deze zomer
.
Pukkelpop en Bénicassim, Spanje jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:37 schreef Rasing het volgende:
[..]
Pukkelpop?
'According to Belgian law, the Hives are only allowed to play fourty-five minutes! How do you feel about that, Belgian audience?'
Donderdag 29 november staan ze in de Paradiso dus, maar da's al uitverkocht....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:08 schreef Afunados het volgende:
Toffe liveband. Zou ze binnenkort wel weer eens aan het werk willen zien.
Ik hoor t van zo veel mensen dat ze er ineens achter komen dat ze in Paradiso staan. Gelukkig wist ik t al en heb ik toen meteen kaarten gehaald.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:17 schreef Leonos het volgende:
Paradiso is uitverkocht ?
Ik kwam er net pas achter
quote:
Doe je goed. Heb je er veel voor neer moeten leggen?quote:
Anderhalf uur ongeveerquote:Op donderdag 29 november 2007 09:15 schreef HanSchwulo het volgende:
Vanavond dus. Iemand een idee hoe lang een optreden van de Hives in een club duurt? heb ze wel gezien op Rock am Ring, maar das een festival en dus anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |