Zal dan wel voor Jimmyalter zijn?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:58 schreef Krissinas het volgende:
Ik hoorde dat er n deel van de show van The Hives wordt gefilmd ofzo. Ik ben benieuwd.

!
!

Heb wel gezien dat hij tijdje met T-shirt op zijn hoofd kreeg en toen even niets zag (stond toen bijna tegen stage aan daarvoor)... hebben we het dan over hetzelfde?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:44 schreef kweek89 het volgende:
oh trouwens, ik ving een t-shirt en gooide dat naar Pelle en toen gingi ze haar ermee doen
iemand nog gezien ?

Had het volgens mij best wel goed met die 75 minutenquote:The Hives
2007.11.29
Paradiso, Amsterdam
01. A Stroll Through Hive Manor Corridors
02. Bigger Hole to Fill
03. Declare Guerre Nucleaire
04. A Little More For Little You
05. Walk Idiot Walk
06. You Got It All... Wrong
07. Try It Again
08. Die, All Right!
09. Hate to Say I Told You So
10. Here We Go Again
11. Won't Be Long
12. No Pun Intended
13. Diabolic Scheme
14. You Dress Up for Armageddon
15. Two-Timing Touch and Broken Bones
16. Tick Tick Boom
17. (Encore)
18. T.H.E.H.I.V.E.S.
19. Main Offender
20. Return The Favour

De meeste concerten van Paradiso komen op www.fabchannel.com, maar daar zie ik zo snel The Hives niet tussen staan.. Zal nog wel komen denk ik
 De meeste concerten van Paradiso komen op www.fabchannel.com, maar daar zie ik zo snel The Hives niet tussen staan.. Zal nog wel komen denk ik  

Haha, okee.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:34 schreef mberg86 het volgende:
Ja, dat snap ik.. Maar ik zag 'm ook niet staan bij 'coming up' en 'pending'

En bij 'pending' staan concerten die er op 't moment opgezet worden.. Ik hoop dus dat The Hives daar ook binnenkort komt te staan
 En bij 'pending' staan concerten die er op 't moment opgezet worden.. Ik hoop dus dat The Hives daar ook binnenkort komt te staan  Zo niet, PM ik je wel even!
 Zo niet, PM ik je wel even!   

Maar het was zekah de moeite waard, weer lekker ruig allemaal
 Maar het was zekah de moeite waard, weer lekker ruig allemaal   Echt een veels te goede show!
  Echt een veels te goede show!

Bij welk nummer ging Pelle ook al weer op het publiek liggen?
 Bij welk nummer ging Pelle ook al weer op het publiek liggen?

Wat er gefilmd is, was idd voor Jimmy Alter. Ik heb op n gegeven moment met 1 van die jongens ff zitten praten die beneden aan het filmen was. Ik ben benieuwd dus.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:49 schreef soul114 het volgende:
[..]
Zal dan wel voor Jimmyalter zijn?
Die stonden namelijk na Hard-fi te flyeren. Op de flyer stond een aantal concerndata waarvan een paar op ander kleurtje achtergrond; o.a. Hard-Fi, Klaxons & The Hives kan betekenen ze daar filmen (van Hard-fi staat een flimpje op Jimmy).

Het is ook echt een leuke arrogantie van ze.quote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef kweek89 het volgende:
zo arrogant vond ik ze niet, ik vond ze vooral hilarische

Ik wou m net al posten! Maar echt heel erg vet om te zien moet ik zeggen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:23 schreef mberg86 het volgende:
http://www.jimmyalter.nl/chato/home/home.php?logID=4253

ze komen op de zwarte cross
 ze komen op de zwarte cross  
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |