Regels voor dit topic zijn:
Vanaf nu kan je hier ook gewoon vragen naar winkels. Of er mensen ervaring mee hebben enzo. Mind the slowchat btw
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 11-09-2003 16:42]
Oh en ik heb vertrouwen in deze site, heb verschillende dvd's er al gekocht.
Naam winkel: Dimension Plus
url: www.dimensionplus.nl
Algemene indruk: 8
Service: 6
Afhandeling bestelling: 9
Prijs: 5
Heb er 2x wat besteld en ben er niet echt tevreden over.. ze zijn aardig duur en de service kan ook beter (had paar keer mailtje gestuurd met een vraag maar geen antwoord gekregen).
De site daarentegen is mooi en overzichtelijk en de bestellingen word netjes bezorgd in doos met piepschuim en beschermende verpakking om het produkt.
quote:Adressen:
Dimension Plus is opgericht in 1995. Van oorsprong een postorderbedrijf in PC CD-Rom spellen, maar al gauw werd de winkelvestiging in Groningen geopend. Hier vindt u momenteel een ruim aanbod aan software en hardware voor alle gangbare spelconsoles
Steentilstraat 12-14
9711 GM GRONINGEN
Tel. 050-3129818
Fax. 050-3117749
Email: groningen@dimensionplus.nl
IJsselkade 3b
7001 AN DOETINCHEM
Tel. 0314-366945
Email: doetinchem@dimensionplus.nl
Algemeen email adres: e-mail: info@dimensionplus.nl
Dimension Plus is een goede online winkel in mijn ogen vanwege verschillende redenen:
Het Spaarsysteem
quote:Verzendkosten
Spaar voor kortingen van 25 %!!!Met het Dimension Plus spaarsysteem heeft u de mogelijkheid om te sparen voor kortingen tot 25%! Als u aan het systeem deelneemt krijgt u bij elke 12 euro die u besteedt 1 spaarpunt. Deze punten worden in onze computer op uw 'spaarrekening' vastgelegd. Elke keer dat u iets bestelt worden de spaarpunten automatisch bijgeschreven.
U kunt korting krijgen bij de volgende puntenaantallen:
10 punten geeft recht op 5% korting*
20 punten geeft recht op 10% korting*
40 punten geeft recht op 25% korting**Korting op maximaal 2 artikelen bij een aankoop, spelconsoles en de door Dimension Plus aangegeven artikelen uitgezonderd. Spaarpunten zijn eenmalig te gebruiken voor kortingen. Lees verder naar onderen meer over de voorwaarden.
U kunt zelf bepalen wanneer u van de korting gebruik maakt.
Verdere voorwaarden op de site
quote:Ikzelf ga altijd voor vooruitbetaling. Alles word netjes bezorgd in een goede verpakking met piepschuim. En ze mailen mij altijd binnen 24u terug.
Rembours verzendkosten:
De snelste en meest praktische oplossing. Vaak heeft u de bestelling al binnen 24 uur in huis. U betaalt aan de postbode. ¤ 7,00
Creditcard (EuroCard/Mastercard / VISA)
U betaalt via uw creditcard. Na authorisatie zullen wij de bestelling versturen. Geef uw creditcardnummer telefonisch door. ¤ 4,50Vooruitbetaling (prepaid)
U maakt het verschuldigde bedrag over op ons bank- of gironummer. U krijgt een e-mail van ons met de hiervoor benodigde gegevens. Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling verstuurd. ¤ 2,25
Voor 4 uur besteld, volgende dag in huis.
Goeie service, en nooit problemen gehad.
Hebben ook nog weleens aanbiedingen.
Service: 7,2
Prijs: 9,5
Ik heb er nu 6 keer wat bestelt 4 keer Gamecube spel 1x freeloader en 1x PC-spel
De prijs is erg goed, bv: Toen Metroid prime uitkomt was hij maar 42,50 en nog veel meer van zulke titels.
Je betaalt bij het verzenden 2¤ maar voor die 15-20 euro goedkoper is dat niks.
Goed forum, waar ze al je vragen snel beantwoorden.
Alleen niet te veel producent dus onbekende zal je er niet vinden.
Alleen spellen voor deze systemen:
Pc,
X-box
Gamecube
PS-2
Grootste minpunt zijn goede spellen. Als je daar Zelda bestelt kunnen ze meestal niet aan alles voldoen. Daarom heb je soms hem 1 week later.
Maar ik vind het prima, en bestel daar vaak
Erg betrouwbaar
quote:4x wat besteld daar in binnen de normale tijd in huis, het leveren duurt wat langer omdat ze alleen werken met vooruitbetaling. Maar top service en top prijs
Op woensdag 21 mei 2003 15:59 schreef HomerJ het volgende:
Naam winkel: GCshop
url: www.gcshop.nlAlgemene indruk: 8
Prijs: 9,5Ik heb er nu 6 keer wat bestelt 4 keer Gamecube spel 1x freeloader en 1x PC-spel
De prijs is erg goed, bv: Toen Metroid prime uitkomt was hij maar 42,50 en nog veel meer van zulke titels.
Pc,
X-box
Gamecube
PS-2Grootste minpunt zijn goede spellen. Als je daar Zelda bestelt kunnen ze meestal niet aan alles voldoen. Daarom heb je soms hem 1 week later.
Erg betrouwbaar
Deze shop richt zich puur en alleen op Final Fantasy Games en Merchandise.
Ze hebben geen super uitgebreid assortiment, maar wel leuke dingen voor de echte fans!
FFGoodies heeft oa games (ikzelf heb er de uiterst zeldzame FF VII voor de PSX en FF III voor de SNES gekocht) en merchandise als sleutelhangers, knuffels en zippo's ®
Ze zijn niet goedkoop, dit is misschien een nadeel, maar iemand die iets ECHT wil hebben (zonder al te veel moeite) heeft het er wel voor over!
Meteen op de index pagina staan de algemene regels en de uitgebreide regels staan ook duidelijk vermeld.
Als je bied op een artikel krijg je een mail, en als je overboden word dan krijg je ook meteen een email.
Als je een object wint krijg je ook meteen een mail met alles wat je moet doen. Houd er rekening mee dat als je één keer niet betaald je NOOIT meer iets kan kopen daar!
Verder is de eigenaresse super vriendelijk per email!
Ze hebben ook een nieuwsbrief waarin de nieuwste objecten staan!
Verzendkosten:
quote:Je moet vooraf betalen dmv overschrijven op Girorekening.
Hieronder staan de verzendmethoden die gehanteerd worden. De hoogste bieder dient het aan te geven wanneer er voorkeur gegeven wordt aan een andere verzendmethode.
Brievenbuspost: Item past door TPG brievenbus V.a. € 0,39
Pakketpost: Item past niet door TPG brievenbus of is zwaarder dan 3 kilogram V.a. € 5,50
Aangetekende post: Geregistreerd vervoer t/m 1 kilogram (kan worden gevolgd op internet), vergoeding bij schade (maximaal € 46,00) V.a. € 5,75
Aangetekende post met verzekerd vervoer: Geregistreerd vervoer (kan worden gevolgd op internet), vergoeding bij schade (maximaal € 450,00) V.a. € 7,25
Toch wel een toppertje dit!
Service: 8
Afhandeling bestelling: 8.5
Prijs: 8
Replay is een gameshop met een aantal filialen, vooral in het zuiden van het land.
Adressen:
Hoogstraat 151A
5615 PC Eindhoven
Telefoon: 040 2552627
Email: eindhoven@replay.nl
Hinthamerstraat 90
5211 MG Den Bosch
Telefoon: 073 6120130
Email: denbosch@replay.nl
Goirkestraat 28A
5046 GK Tilburg
Telefoon: 013 5436678
Email: tilburg@replay.nl
Haagdijk 60
4811 TV Breda
Telefoon: 076 5200800
Email: breda@replay.nl
Beekstraat 19
6001 GG Weert
Telefoon: 0495 549160
Email: weert@replay.nl
Ze hebben games voor de Xbox, gamecube, PC, GBA en playstation 2. Ook hebben ze een klein assortiment van oudere platformen. In de winkels kan je ook je oude spellen verkopen.
Replay biedt de meeste spellen aan voor de normale winkelprijzen. Replay heeft wel leuke acties. Zo hebben ze momenteel een 3 voor 50 euro actie voor de gamecube en hebben ze om de paar weken nieuwe prijsshockers. Dit is voor elk platform een recente afgeprijsde game.
Zodra je besteld hebt krijg je een mailtje, en zodra alles op de post gedaan is krijg je er nog een.
De verzendkosten zijn 7,50 euro en alles wordt onder rembours betaald. Je betaalt dus aan de postbode. Als je meer dan 50 euro besteed dan zijn de verzendkosten gratis.
Algemene indruk: 5
Service: 6
Afhandeling bestelling: 8
Prijs: 7
Dit is de online shop van de Bart Smit. Ze hebben geen uitgebreid aanbod, en verkopen eigenlijk alleen de meest populaire games en af en toe eens een aanbieding. Je kan hier ook games reserveren. Ze hebben games voor de Xbox, gamecube, PC, GBA en playstation 2.
De site zelf is niet echt duidelijk opgebouwd en het is daarom zoeken of er iets van je smaak bij zit. De prijzen zijn voor het meerendeel gelijk aan de normale winkelprijzen.
Als je een spel reserveert dan krijg je een mailtje of een SMSje als het spel beschikbaar is. Vervolgens moet je het spel dan opnieuw opzoeken en bestellen.
De verzendkosten zijn 2,50 euro en alles wordt onder rembours betaald. Je betaalt dus aan de postbode.
De site is niet echt de moeite waard omdat het aanbod zo klein is, maar af en toe hebben ze wel goede aanbiedingen. Zo heb ik Pikmin, SSB:M en Luigi's Mansion voor 60 euro totaal gekocht.
Service: 7
Afhandeling bestelling: 8
Prijs: 7.5
Dit is de online shop van de grote Free Record Shop keten. ze verkopen hier (bijna) alles wat de winkels zelf ook verkopen. Erg handig dus als je niet alle aanbiedingsbakken langs wil struinen. Er is soms wel wat prijsverschil met de echte winkels, maar vaak is de online shop dan voordeliger.
Ze hebben games voor de Xbox, gamecube, PC, GBA, playstation 1 en playstation 2. Ook hebben ze af en toe nog een paar leuke Nintendo 64 spellen in de aanbieding.
Als je iets besteld hebt dan heb je verschillende opties.
- je kan het in de winkel naar keuze afhalen en dan daar betalen
- je kan het thuis of ergens anders laten bezorgen, nadat je via een van de volgende manieren hebt betaald:
*Mobile2Pay (minimumbedrag EURO 6,99)
*EuroCard/MasterCard
*Visa
*American Express
*Diners Club
*SET EuroCard/MasterCard (voor houders van een SET-certificaat; hiervoor heb je speciale software nodig van deze creditcardmaatschappij)
*SET Visa (voor houders van een SET-certificaat; hiervoor heb je software nodig van deze creditcardmaatschappij)
*SET Maestro (voor houders van een SET-certificaat; hiervoor heb je speciale software nodig van deze creditcardmaatschappij)
*Rabo Direct
*Automatische Incasso
*Overboeking via bank-/of girorekening
*Internetcheque / www.bon
Je kan ook een kortingsbon gebruiken bij je bestelling, deze kan je tijdens het bestellen invullen.
Heb hier de volgende import titels besteld voor de Cube:
Winning Eleven 6: Final Evolution @ 69,95 (levertijd 1 dag)
Animal Crossing @ 66,95 (levertijd 4 dagen)
Viewtiful Joe @ 69,95 (levertijd 10 dagen)
Over Viewtiful Joe had ik een mail gestuurd, want stond niet op hun website. Deze hebben ze dus gewoon mee laten komen en op hun website gezet. Ze doen dus ook aan verzoekjes en kunnen eigenlijk alles mee laten komen.
Dus er werd me van tevoren verteld hoelang het ongeveer zou gaan duren.
Ook heb ik deze zelf opgehaald in Putten (daar zijn ze gevestigd) en hebben daar een gameshop gemaakt wat zeker ook de moeite waard is.
Misschien eens een tip om langs te gaan, want er is vrij veel te zien aan aparte producten etc.
Games hebben ze vrij weinig moet ik zeggen, maar hardware is er wel heel veel.
Ook had ik een Freeloader besteld bij Winning Eleven, dus deze ook snel geleverd, de rest liet wat langer op zich wachten.
Maar als ik het dan vergelijk met andere Online Shops met Import in hun assortiment dan is igshop toch een stuk goedkoper, dus heb ik het er wel voor over.
Verdere info over www.igshop.nl:
Vooruitbetaling: 2 Euro
Creditcard: 6 Euro
Rembours: 9,50 Euro
Te bereiken op:
verkoop@insidegamer.nl
0341-557777
Totaalcijfer van mij is denk ik een 8,5 voor igshop.nl
Succes!
Dit is echt een aanrader!!!
De service is heel goed je bestelt een game je kan kiesen tussen afhalen of dat ze het komen brengen (kost meer geld).
Ze hebben alle spellen zowat alleen de prijs kan soms nog een tikeltje duur zijn.
Ze hebben een erg trage site, maar wel veel dingen op voorraad. Zo ook de Strategy Guides van Final Fantasy Anthology en FF Chronicles. Deze zocht ik al een lange tijd en heb ze daar besteld.
Je moet je eerst aanmelden, geen probleem. Je krijgt ook meteen een ontvagst mail dat ze je gegevens hebben gehad en je hebt meteen een klantnummer waarmee je die mooie producten kan bestellen.
Zo gezegd, ze gediggydaan.
Helaas heb ik nix ontvangen, geen bevestigingsmail van de bestelling en geen producten.
Ik heb ze daarom een mail gestuurd met vragen enzo. Geen reactie. Dit is nu een maand of wat geleden denk ik. Erg slecht dus
Een 2 krijgen ze.
Internetshop uit australie waar je veel console spellen een stuk goedkoper kunt bestellen dan hier.
ik heb al verscheidene spellen besteld voor mn XBox 10-15 euro goedkoper dan de spellen hier. En dat is inclusief de verzendkosten.
Hiermee komen we op het nadeel van dvdcrave de levertijd bedraagt ongeveer een week of net iets meer.
Het is een keer fout gegaan bij splinter cell, en toen hebben ze hem gewoon nog eens verstuurd en toen ging het wel goed.
Voor de rest prima shop!
Algemeen:
dvdboxoffice is een Canadese webwinkel waar je spellen en dvd's kunt bestellen. Waar ze uniek in zijn is dat ze wereldwijd gratis verzenden. Tevens verzenden ze de pakketjes zo dat je geen douanerechten en BTW hoeft te betalen. De spellen zijn er beduidend goedkoper dan hier. Je bent bijvoorbeeld voor GBA- en gamecubespellen rond de 15 euro goedkoper uit in vergelijking met Nederland. Een nadeel is dat je alleen met creditcard kunt betalen.
Mijn ervaring:
Ik heb er twee keer iets besteld en beide keren zaten er 11 dagen tussen het moment van bestellen en het moment dat het pakket op de deurmat lag. Wat ik overigens een groot voordeel vond, was dat ze het pakket zo versturen dat de postbode het gewoon in de brievenbus kan gooien, zodat je niet thuis hoeft te zijn om het pakket te ontvangen/ je het pakket niet op hoeft te halen op het postkantoor. Qua prijs maken ze waar wat ze beloven. Bij beide bestellingen kwam ik rond de 44 euro uit terwijl de bestelde spellen hier 60 zouden hebben gekost. Als je kunt accepteren dat je bestelling niet binnen een paar dagen binnen is, is dvdboxoffice een goedkope winkel die je waar voor je geld geeft.
Algemeen:
Lik-Sang is een webwinkel uit Hong Kong. Ze zijn niet heel goedkoop maar hebben als grote voordeel dat ze de nieuwste Japanse spellen snel binnen hebben. Verder hebben ze een groot assortiment van gamesaccessoires voor de verschillende consoles. Bij fysiek grote bestellingen (bijvoorbeeld gamepads) loop je al snel aan tegen de hoge verzendkosten (minimaal boven de 18 EUR) maar bij bijvoorbeeld het bestellen van spellen (kleinere pakketten) liggen de verzendkosten rond de 5 EUR. Of er douanerechten en BTW over betaald moet worden ligt er puur aan of het pakket gecontroleerd wordt bij de douane. De verzendtijd varieert van drie dagen tot drie weken.
Mijn ervaring
Ik heb één keer iets besteld bij Lik-Sang en dat waren 5 gamepads voor de gamecube die hier niet verkocht werden. De verkoopprijs was 33% lager dan de prijs van vergelijkbare gamepads in Europa dus de relatief hoge verzendkosten (38 EUR) heb ik in principe wel terugverdiend. Ik heb de bestelling op een donderdagochtend besteld en de dinsdag erna is hij binnengekomen. Samenvattend: ik ben erg tevreden over Lik-sang vanwege het assortiment, de relatief lage prijs van de bestelde goederen en de snelheid van aflevering.
oke, nog maar een keertje...
is er iemand hier bekend met de website www.xinga.com ?
zoja, hoe is de service enzo? heb je er goede ervaringen mee etc etc///
quote:het is meer voor onderdelen. Saturn en Megadrive joypads, megadrive adapters, megadrive S-Video kabel...
Op woensdag 20 augustus 2003 23:07 schreef gieling.com het volgende:
voor watvoor games wil je er kopen? Voor import is boxoffice goed
Als ik die prijzen daar zie zijn ze best goedkoop, daarom vraag ik ook of er mensen zijn met ervaringen...
verder hebben ze ook nog andere dingen daar zoals een complete laser voor de dreamcast etc, maar die heb ik niet nodig...
quote:Als er nog nix staat over Xinga, dan weten we het blijkbaar nog niet.
Alleen shop surveys worden hier dus gepost
quote:hmm, zal ik maar wat posten als ik wat spul binnenkrijg?
Op woensdag 20 augustus 2003 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Als er nog nix staat over Xinga, dan weten we het blijkbaar nog niet.
quote:ik heb hem al geplaatst, sorry
Op woensdag 20 augustus 2003 23:52 schreef Khadgar het volgende:
Kan ik misschien meeliften met je bestelling? Even kijken of ze wat leuks hebben.
Oh ja weet iemand mischien een shop die Final fantasy VII verkoopt? Ben al zolang opzoek naar een pc versie. Maar kan hem nergens vinden. Ik wil hem zo graag. Me vrienden zeggen dat ik wat mis in me leven als ik hem nooit gespeeld heb. Heb hem vroeger ergens alleen het begin gespeeld en die scorpionmachine boss verslagen ofzo.
quote:Lik Sang is best wel handig hoor.. Je moet een PayPal account aanmaken. Dat is zegmaar een online bank waar je mee kan betalen. Je stort gewoon geld op het rekening nummer van PayPal en je vermeld je Transfer ID. Binnen 4 dagen staat het op je account en dan kun je gaan betalen. (Let op : de omwisselkoersen)
Op donderdag 21 augustus 2003 10:24 schreef Sikkie16 het volgende:
Ik ben opzoek naar een import gameshop die games verkopen zoals final fantasy: crystal chronicles en talesofsymphonia en viewtiful joe. Ik heb insidegamer geprobeerd maar ben daar 1 keer ff op geweest nu krijg ik alleen maar je bent banned van gameinsider. Dit krijg ik terwijl ik alleen maar een beetje heb rondgekeken voor 3 minuten. Is dat verboden ofzo op die site kijken? En van dat liksung snap ik niks van van die quickpay betalingsmethode want heb geen creditcard. Ik moet een betalings methode hebben die via giro/bank gaat.Oh ja weet iemand mischien een shop die Final fantasy VII verkoopt? Ben al zolang opzoek naar een pc versie. Maar kan hem nergens vinden. Ik wil hem zo graag. Me vrienden zeggen dat ik wat mis in me leven als ik hem nooit gespeeld heb. Heb hem vroeger ergens alleen het begin gespeeld en die scorpionmachine boss verslagen ofzo.
quote:Ik heb me bestelling nooit gekregen en me geld niet teruggekregen en ze reageerden niet op me e-mail..
Op woensdag 21 mei 2003 15:59 schreef HomerJ het volgende:
Naam winkel: GCshop
url: www.gcshop.nlAlgemene indruk: 8
Prijs: 9,5Ik heb er nu 6 keer wat bestelt 4 keer Gamecube spel 1x freeloader en 1x PC-spel
Pc,
X-box
Gamecube
PS-2Grootste minpunt zijn goede spellen. Als je daar Zelda bestelt kunnen ze meestal niet aan alles voldoen. Daarom heb je soms hem 1 week later.
Erg betrouwbaar
een 1 dus
quote:dat vind ik best vaag, zelf nog geen problemen met gcshop.nl gehad. Maar heb je nog een bankafschrift waar op staat dat je bedrag is overgemaakt naar ze? scan dit en stuur het naar ze op met een begeleidend emailtje
Op zondag 28 september 2003 17:06 schreef got.rice het volgende:[..]
Ik heb me bestelling nooit gekregen en me geld niet teruggekregen en ze reageerden niet op me e-mail..
een 1 dus
Site uiterlijk: 6
Site informatie: 9
Site informatie product: nvt
Service: 10
Assortiment: 10+
Afhandeling bestelling: 10
Betaalmogelijkheden: 10+
Prijs: 8
Ze zijn vriendelijk via de telefoon, reageren snel op een mail.
De site ziet er erg lelijk en onbetrouwbaar uit, dat is wel jammer.
Ze hebben een groot assortiment, ook oude games hebben ze (bv. Half-Life)
Je kan ook games al van te voren reserveren en de release datum staat er bij.
Ze hebben ook spaarpunten en als je veel bestelt kan je met die punten jawel....
gratis een product kopen met je punten.
Veder zijn de prijzen goedkoper dan in de winkel. (meestal wel, af en toe niet)
Er zijn zoveel betaalmogelijkheden dat het gewoon een 10+ van me krijgt. http://www.nlstore.nl/betalen.htm
En ze sturen een mailtje als het product is verzonden.
Ik ben zeer tevreden met nlstore.nl
Eindcijfer: 9,5
Cube besteld een paar dagen voor kerst. (volgens site aanwezig, hoefde niet te reserveren) Hoopte dat ie nog voor kerst aan zou komen. Okay.. dat gebeurde niet... maar da's nog begrijpelijk.
Begin januari nóg niks. Maar eens een mailtje gestuurd. Geen reaktie. Nog wat mailtjes gestuurd... en na een week of twee (wilde net maar eens gaan bellen ) kreeg ik een reaktie dat mijn bestelling omgezet was in een reservering omdat ze geen cubes meer hadden. Wél een excuus voor de late reaktie, geen excuus voor het zonder vragen omzetten van mijn bestelling.
Nouja... een kleine 4 weken na de bestelling had ik dan toch de cube binnen. Heb hem maar snel doorverkocht, want ik had er inmiddels al één in de winkel gehaald... Geen geduld meer...
Kortom: Kwaliteit is okay, verzending is okay, communicatie waardeloos. Ik had misschien meteen moeten/kunnen bellen, maar je mag toch verwachten dat een webshop ook op e-mail reageert?
Voor de duidelijkheid: Ik raad nedgame absoluut niet af... maar reken er wel op dat je goed een vinger aan de pols zult moeten houden van je bestelling!
quote:Regel een creditcard, een freeloader en bestel bij www.dvdboxoffice.com en bij www.dvdsoon.com . We hebben er een speciaal import topic voor.
Op donderdag 21 augustus 2003 10:24 schreef Sikkie16 het volgende:
Ik ben opzoek naar een import gameshop die games verkopen zoals final fantasy: crystal chronicles en talesofsymphonia en viewtiful joe. Ik heb insidegamer geprobeerd maar ben daar 1 keer ff op geweest nu krijg ik alleen maar je bent banned van gameinsider. Dit krijg ik terwijl ik alleen maar een beetje heb rondgekeken voor 3 minuten. Is dat verboden ofzo op die site kijken? En van dat liksung snap ik niks van van die quickpay betalingsmethode want heb geen creditcard. Ik moet een betalings methode hebben die via giro/bank gaat.Oh ja weet iemand mischien een shop die Final fantasy VII verkoopt? Ben al zolang opzoek naar een pc versie. Maar kan hem nergens vinden. Ik wil hem zo graag. Me vrienden zeggen dat ik wat mis in me leven als ik hem nooit gespeeld heb. Heb hem vroeger ergens alleen het begin gespeeld en die scorpionmachine boss verslagen ofzo.
En GCShop.nl iemand?
Verder koop ik ook gewoon op ebay!! Niets mis mee als de user veel positieve feedback heeft.
Bij Gamerelease heb ik nooit besteld, maar heb wel vervelende verhalen gehoord daarover.
Binnenkort eens een keer een game bestellen daar.
dat het op zijn minst 5 dagen duurt voordat je je spel hebt, maar play.com is 1 van de beste online winkels. Als je je spel niet binnen hebt gekregen dan sturen ze gewoon een nieuwe op, als je bijv een kapot hoesje krijgt dan stuur je het spel op en je kosten voor het opsturen worden vergoed en je krijgt een paar dagen later een nieuw spel thuisquote:Op donderdag 30 september 2004 07:08 schreef Klonk het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met play.com, een spel wat ik wil kopen is daar wel erg goedkoop ,Collin Mc Rea 2005 voor 29 euro terwijl ie in Nederland zeker 15 euro meer kost, mis ik een addertje ?
ik bestel er alleen maar eigenlijk, of het moet opeens in nederland goedkoper zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 11:45 schreef Klonk het volgende:
die paar dagen boeien me niet zoveel, die 15 euro wel.
Same here, soms heeft gcshop.nl ook wel leuke acties maar daar betaal je en verzendkosten en kosten voor het betalen met een creditcard. Vooral dat laatste snap ik echt niet. Dan maar iets langer wachten op de bestelling van play.com. Heb er nog nooit problemen mee gehad en heb er al heel wat gekocht de afgelopen 2 jaren.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
ik bestel er alleen maar eigenlijk, of het moet opeens in nederland goedkoper zijn
Je betaalt bij GCshop voor de creditcard optie, omdat winkels dit aan Visa of MC moeten betalen. Met weinig marge is dit een dure optie dus voor een winkel.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:43 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Same here, soms heeft gcshop.nl ook wel leuke acties maar daar betaal je en verzendkosten en kosten voor het betalen met een creditcard. Vooral dat laatste snap ik echt niet. Dan maar iets langer wachten op de bestelling van play.com. Heb er nog nooit problemen mee gehad en heb er al heel wat gekocht de afgelopen 2 jaren.
Hmmz dan klopt er geen reet van, moet het nog ophalen en betalen maar het was 7 euro, nou als dat 3.5% is dan heb ik opeens iets besteld van 200 euroquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:27 schreef DinoPK het volgende:
3.5% douane rechten als het goed is, maar je hebt kans dat er ook nog btw bijkomt.
Zorg er gewoon voor dat je onder de 22 euro per bestelling blijft, en dan is het wel het slimste om iets te bestellen bij een shop die verzendt vanuit de EU.
Er komt ook BTW bovenop.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmmz dan klopt er geen reet van, moet het nog ophalen en betalen maar het was 7 euro, nou als dat 3.5% is dan heb ik opeens iets besteld van 200 euro
1 bestelling van 38,31 euro bij dvdsoon
1 bestelling van 42,76 euro bij dvdboxoffice
dan klopt het nog nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:10 schreef Passione het volgende:
[..]
Er komt ook BTW bovenop.
Ik heb dus alleen btw betaald en geen douane tariefquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:16 schreef Passione het volgende:
19% BTW + 3.5% Douane tarief maakt 22.5%.
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1163quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:42 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand hoe snel NLstore levert? Ik wil namelijk Fifa 2005 voor de Xbox kopen en zij zijn met 55 euro goedkoper dan de gewone winkels (of weet iemand nog een winkel waar ie ook 55 of zelfs minder kost?)
Ik hoop dat ze binnen 24 uur leveren, dan bestel ik hem daar.
Ja, bedankt. Maar die had ik al gezien. Met de extra kosten erbij komen zij ook op 55 euro uit en ik las een paar klachten over hen. Ook leveren ze nooit in 1 dag. Maar bedankt voor je suggestie.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1163
Hmm, ik heb nog nooit langer dan 2 dagen moeten wachten op een levering van GCshop. Ben altijd een tevreden klant geweest... En trouwens met extra kosten komt ie op 51,50...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Maar die had ik al gezien. Met de extra kosten erbij komen zij ook op 55 euro uit en ik las een paar klachten over hen. Ook leveren ze nooit in 1 dag. Maar bedankt voor je suggestie.
Iemand nog andere suggesties voor shops die in 1 dag leveren?
En weet iemand hoe lang NLstore doet over de levering?
geeneen zaak levert binnen een dagquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Maar die had ik al gezien. Met de extra kosten erbij komen zij ook op 55 euro uit en ik las een paar klachten over hen. Ook leveren ze nooit in 1 dag. Maar bedankt voor je suggestie.
Iemand nog andere suggesties voor shops die in 1 dag leveren?
En weet iemand hoe lang NLstore doet over de levering?
Ja ok, maar wou dan ook nog met Creditcard betalen, en dan kom je toch op een kleine 55 euro uit. Nu heb ik hem toch maar gewoon in de winkel voor 60 euro gekochtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:15 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog nooit langer dan 2 dagen moeten wachten op een levering van GCshop. Ben altijd een tevreden klant geweest... En trouwens met extra kosten komt ie op 51,50...![]()
Region PAL: Will play on UK and European Playstation2 onlyquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:58 schreef ivo21 het volgende:
Spellen van play.com kan je die gewoon op een staandaard ps2 spelen?
prima zaakquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:09 schreef ivo21 het volgende:
Vandaag een spel bij gcshop.nl besteld.. Hoop dat het een beetje netjes gaat daarzo.
Bestel iig niet de "Nintendo DS Platinum & Super Mario 64 Bundle" voor 152 euro met als melding "Note: All orders will be shipped by our courier at no additional charge."quote:Op woensdag 9 juli 2003 20:07 schreef Vagere_Hein het volgende:
beetje laat maar maakt niet uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:34 schreef Webby het volgende:
@sk888er: dat is gewoon de prijs bij cd-wow. Geen addertje, ik heb er al meerdere malen dvd's gekocht. De service cvan cd-wow is zelfs zo netjes dat ik een teruggestuurde kapotte dvd binnen enkele dagen weer in huis had en de kostten voor het versturen naar hun toe refunded kreeg dmv. een kortingscoupon.
@nlboy: ik betaal altijd in ponden bij play, de transactiekosten voor vreemde valuta zijn bijna niks en het is gewoon goedkoper. Vroeger was die optie van euro's er ook niet, het zijn gewoon mooi afgeronde bedragen.
Dat had volgens mij iedereen je van te voren kunnen vertellen. Alles wat via DHL verstuurd wordt en meer dan een bepaald bedrag waard is (weet niet uit mn hoofd wat het is, maar consoles en handhelds vallen er allemaal onder) komt automatisch btw en invoerkosten bij. Voor zover ik weet heb je alleen bij videogamesplus deze extra kosten niet omdat zij op de doos zetten dat het pakketje een veel lagere waarde heeft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef Webby het volgende:
[..]
Bestel iig niet de "Nintendo DS Platinum & Super Mario 64 Bundle" voor 152 euro met als melding "Note: All orders will be shipped by our courier at no additional charge."
Want hij kwam dus net binnen via DHL en ik mocht mooi 30 euro betalen ... dan had een ds bij de mediamarkt voor 140 euro en de game bij een online nl winkel totaal goedkoper geweest en had ik het meteen gehad
Ik ben een paar maanden te laat, maar ach.quote:Op zondag 21 november 2004 22:30 schreef Lighthouse het volgende:
Iemand al ervaring met www.zuiderpark-computers.nl ??
Leuke site en leuke prijzen maar ook een leuke service??
Hoe koop je daar het makkelijkst dan, want ik heb geen creditcard.quote:Op woensdag 9 juli 2003 20:13 schreef Vagere_Hein het volgende:
http://www.lik-sang.com/master.php?navbar=Payment+Info&inc=payment.incquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:16 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Hoe koop je daar het makkelijkst dan, want ik heb geen creditcard.
Heb hier ook een topic voor geopend: lik-sang.com.....
Dat wil ik ook weten maar dan van gamepartyshopquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:18 schreef Darkzell het volgende:
Als je op GCshop een preorder plaatst heb je de game dan op de releasedata binnen?
Het is een net nieuwe winkel van o.a. deze site. Ze hebben mario kart DS voor een zeer schappelijk prijsjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die andere ken ik niet
Idd die prijzen zijn laag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten maar dan van gamepartyshop
Ik vind ze duurquote:Op woensdag 2 november 2005 11:03 schreef Smacky het volgende:
Pas een nieuwe shop ontdekt, [url=http://www.gamerstore.nl]www.gamerstore.nl[/url] , ik heb er een bestelling geplaats via vooruit betaling, 2 dagen later had ik mijn spelletje al binnenen de prijzen zijn ook wel redelijk Site ziet er niet echt mooi uit maar de afhandeling van de bestelling gaat wel erg netjes, heb ook netjes een mail gehad bij de bestelling met bankgegevens voor de betaling, na ontvangst van betaling ook netjes een mail gekregen dat het was ontvangen en een uurtje of 2 later nog een mail dat het pakket is verzonden.
Ik heb de prijzen vergeleken maar ze zitten toch meestal een paar euro onder de adviesprijs.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind ze duur
De prijzen incl btw voor DS games en Hardware is hoger dan adviesprijs.
Met welke betaalmethode heb je toen betaald?quote:Op woensdag 21 mei 2003 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
www.nedgame.nl
Voor 4 uur besteld, volgende dag in huis.
Goeie service, en nooit problemen gehad.
Hebben ook nog weleens aanbiedingen.
Ja, ben ook benieuwd.quote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef Thomper het volgende:
PBateman1978 postte dat in 2003, ben benieuwd of ie nog antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |