abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2005 @ 19:11:02 #76
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_27251492
Ik wil iets bestellen bij www.play.com
Kwam erachter dat als je met Ponden betaalt gewoon ¤4,- goedkoper uit bent dan dat je Euro betaald.
Moet je misschien dan met de creditcard extra kosten betalen als je in vreemde valuta's betaald?
  zondag 22 mei 2005 @ 19:13:39 #77
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_27251580
ik heb forza motorsport bij gcshop besteld, afgelopen dinsdag, bij de status staat verzonden, alleen is hij nogsteeds niet binnen.
bij de levertijd staat 1-2 dagen
pi_29360704
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:07 schreef Vagere_Hein het volgende:
Bestel iig niet de "Nintendo DS Platinum & Super Mario 64 Bundle" voor 152 euro met als melding "Note: All orders will be shipped by our courier at no additional charge."

Want hij kwam dus net binnen via DHL en ik mocht mooi 30 euro betalen ... dan had een ds bij de mediamarkt voor 140 euro en de game bij een online nl winkel totaal goedkoper geweest en had ik het meteen gehad
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_29360791
@sk888er: dat is gewoon de prijs bij cd-wow. Geen addertje, ik heb er al meerdere malen dvd's gekocht. De service cvan cd-wow is zelfs zo netjes dat ik een teruggestuurde kapotte dvd binnen enkele dagen weer in huis had en de kostten voor het versturen naar hun toe refunded kreeg dmv. een kortingscoupon.

@nlboy: ik betaal altijd in ponden bij play, de transactiekosten voor vreemde valuta zijn bijna niks en het is gewoon goedkoper. Vroeger was die optie van euro's er ook niet, het zijn gewoon mooi afgeronde bedragen.
pi_29361950
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:34 schreef Webby het volgende:
@sk888er: dat is gewoon de prijs bij cd-wow. Geen addertje, ik heb er al meerdere malen dvd's gekocht. De service cvan cd-wow is zelfs zo netjes dat ik een teruggestuurde kapotte dvd binnen enkele dagen weer in huis had en de kostten voor het versturen naar hun toe refunded kreeg dmv. een kortingscoupon.

@nlboy: ik betaal altijd in ponden bij play, de transactiekosten voor vreemde valuta zijn bijna niks en het is gewoon goedkoper. Vroeger was die optie van euro's er ook niet, het zijn gewoon mooi afgeronde bedragen.
beetje laat maar maakt niet uit
Ik had ondertussen de gok al genomen en de service was top
pi_29362344
lol ik had de datum niet bekeken van de laatste reacties, ik zie het nu idd
pi_29363169
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef Webby het volgende:

[..]

Bestel iig niet de "Nintendo DS Platinum & Super Mario 64 Bundle" voor 152 euro met als melding "Note: All orders will be shipped by our courier at no additional charge."

Want hij kwam dus net binnen via DHL en ik mocht mooi 30 euro betalen ... dan had een ds bij de mediamarkt voor 140 euro en de game bij een online nl winkel totaal goedkoper geweest en had ik het meteen gehad
Dat had volgens mij iedereen je van te voren kunnen vertellen. Alles wat via DHL verstuurd wordt en meer dan een bepaald bedrag waard is (weet niet uit mn hoofd wat het is, maar consoles en handhelds vallen er allemaal onder) komt automatisch btw en invoerkosten bij. Voor zover ik weet heb je alleen bij videogamesplus deze extra kosten niet omdat zij op de doos zetten dat het pakketje een veel lagere waarde heeft.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_29365514
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:30 schreef Lighthouse het volgende:
Iemand al ervaring met www.zuiderpark-computers.nl ??

Leuke site en leuke prijzen maar ook een leuke service??
Ik ben een paar maanden te laat, maar ach.

Snelle service, goede reacties, lage prijzen, leuke deals. Mijn eerste stapjes op online games kopen waren bij hem, en ze waren positief.
  woensdag 21 september 2005 @ 20:36:08 #84
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30802220
Iemand ervaring met: http://www.skiq.nl ? (die lelijke grote banner op FP)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 02:16:25 #85
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_31077261
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:13 schreef Vagere_Hein het volgende:
Hoe koop je daar het makkelijkst dan, want ik heb geen creditcard.

Heb hier ook een topic voor geopend: lik-sang.com.....
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:14:04 #86
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31078618
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 02:16 schreef TinusMen het volgende:

[..]

Hoe koop je daar het makkelijkst dan, want ik heb geen creditcard.

Heb hier ook een topic voor geopend: lik-sang.com.....
http://www.lik-sang.com/master.php?navbar=Payment+Info&inc=payment.inc
Daar staat alles over betalen. Zoals je ziet kan je ook gewoon geld overmaken.
pi_31079118
Als je op GCshop een preorder plaatst heb je de game dan op de releasedata binnen?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:23:29 #88
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_31079184
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:18 schreef Darkzell het volgende:
Als je op GCshop een preorder plaatst heb je de game dan op de releasedata binnen?
Dat wil ik ook weten maar dan van gamepartyshop
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:24:26 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31079191
GC Shop meestal wel Die andere ken ik niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:35:00 #90
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_31079325
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die andere ken ik niet
Het is een net nieuwe winkel van o.a. deze site. Ze hebben mario kart DS voor een zeer schappelijk prijsje
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:07:42 #91
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31079903
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:23 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Dat wil ik ook weten maar dan van gamepartyshop
Idd die prijzen zijn laag.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:20:58 #92
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_31080175
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:07 schreef nlboy het volgende:

[..]

Idd die prijzen zijn laag.
Daarom
pi_31081644
GPShop = GCShop, alleen dan met een andere skin. GCShop was te vertrouwen, dus GPShop ook gok ik. Overigens zitten ze qua prijzen gelijk aan www.zuiderpark-computers.nl, en zit laatstgenoemde vaak net iets lager.
pi_31891088
Pas een nieuwe shop ontdekt, www.gamerstore.nl , ik heb er een bestelling geplaats via vooruit betaling, 2 dagen later had ik mijn spelletje al binnen en de prijzen zijn ook wel redelijk Site ziet er niet echt mooi uit maar de afhandeling van de bestelling gaat wel erg netjes, heb ook netjes een mail gehad bij de bestelling met bankgegevens voor de betaling, na ontvangst van betaling ook netjes een mail gekregen dat het was ontvangen en een uurtje of 2 later nog een mail dat het pakket is verzonden.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:05:05 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31891141
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:03 schreef Smacky het volgende:
Pas een nieuwe shop ontdekt, [url=http://www.gamerstore.nl]www.gamerstore.nl[/url] , ik heb er een bestelling geplaats via vooruit betaling, 2 dagen later had ik mijn spelletje al binnen en de prijzen zijn ook wel redelijk Site ziet er niet echt mooi uit maar de afhandeling van de bestelling gaat wel erg netjes, heb ook netjes een mail gehad bij de bestelling met bankgegevens voor de betaling, na ontvangst van betaling ook netjes een mail gekregen dat het was ontvangen en een uurtje of 2 later nog een mail dat het pakket is verzonden.
Ik vind ze duur

De prijzen incl btw voor DS games en Hardware is hoger dan adviesprijs.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31907344
Het is gewoon een schande dat VideoGamesPlus nog niet in dit topic staat. Voor mij is het de ideale webwinkel.

www.videogamesplus.ca
VideoGamesPlus is een Canadese (web)winkel. De spellen die je er koopt zijn dus allemaal NTSC spellen. Je moet dus wel een NTSC console hebben. Voor handhelds maakt dit niet uit, die zijn sowieso regiovrij.

Het grote voordeel van VGP is dat ze enorm snel zijn met verzenden. Je betaalt wel verzendkosten en daardoor zijn ze vaak iets duurder dan DVDBoxOffice, maar daar staat tegenover dat de bestelling enorm snel bezorgd wordt. Bovendien ligt de prijs nog altijd stukken lager dan in de Nederlandse winkels. Ik heb mijn bestellingen altijd binnen 4 dagen in huis en vaak zelfs sneller. Consoles versturen ze via DHL, games via de 'normale' post. Alles wordt heel netjes verpakt en je krijgt keurig status-updates via de mail. Bovendien zetten ze een andere waarde op de envelop waardoor je geen douanekosten hoeft te betalen.

Ook qua service zijn ze ongeėvenaard. Ik had ze een keer een mailtje gestuurd omdat ik bang was dat mijn pakketje niet verstuurd was en ik kreeg binnen enkele uren keurig antwoord. Achteraf bleek het helemaal niet nodig te zijn omdat het pakketje een uur later op mijn deurmat viel, maar ik weet nu wel dat ze snel en vriendelijk antwoorden.

Cijfers:
Service: 9
Bezorgsnelheid: 10
Prijs: 7.5

Als je snelle levering belangrijker vindt dan de absoluut laagste prijs is VGP veruit de beste webwinkel die je kunt vinden. Ik bestel er tegenwoordig al mijn games en als je verstandig bent doe jij dat ook .
pi_31921220
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind ze duur

De prijzen incl btw voor DS games en Hardware is hoger dan adviesprijs.
Ik heb de prijzen vergeleken maar ze zitten toch meestal een paar euro onder de adviesprijs.
Zo te zien is het een beginnende shop dus de prijzen zullen wel iets hoger liggen dan bij de goedkope winkels. Maar goed, mijn bestelling is netjes afgerond dus ik ben tevreden die 2 euro maakt mij dan ook niet veel uit
  zondag 18 december 2005 @ 10:38:38 #98
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_33184427
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
www.nedgame.nl

Voor 4 uur besteld, volgende dag in huis.
Goeie service, en nooit problemen gehad.

Hebben ook nog weleens aanbiedingen.
Met welke betaalmethode heb je toen betaald?
pi_33186993
PBateman1978 postte dat in 2003, ben benieuwd of ie nog antwoord.
  zondag 18 december 2005 @ 17:19:01 #100
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_33194906
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef Thomper het volgende:
PBateman1978 postte dat in 2003, ben benieuwd of ie nog antwoord.
Ja, ben ook benieuwd.
Maar ja het is al betaald via iDeal, dus ze hebben het geld meteen binnen gekregen.
Nu nog alleen wachten op hun en de TPG.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')