Hmmz dan klopt er geen reet van, moet het nog ophalen en betalen maar het was 7 euro, nou als dat 3.5% is dan heb ik opeens iets besteld van 200 euroquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:27 schreef DinoPK het volgende:
3.5% douane rechten als het goed is, maar je hebt kans dat er ook nog btw bijkomt.
Zorg er gewoon voor dat je onder de 22 euro per bestelling blijft, en dan is het wel het slimste om iets te bestellen bij een shop die verzendt vanuit de EU.
Er komt ook BTW bovenop.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmmz dan klopt er geen reet van, moet het nog ophalen en betalen maar het was 7 euro, nou als dat 3.5% is dan heb ik opeens iets besteld van 200 euro
1 bestelling van 38,31 euro bij dvdsoon
1 bestelling van 42,76 euro bij dvdboxoffice
dan klopt het nog nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:10 schreef Passione het volgende:
[..]
Er komt ook BTW bovenop.
Ik heb dus alleen btw betaald en geen douane tariefquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:16 schreef Passione het volgende:
19% BTW + 3.5% Douane tarief maakt 22.5%.
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1163quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:42 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand hoe snel NLstore levert? Ik wil namelijk Fifa 2005 voor de Xbox kopen en zij zijn met 55 euro goedkoper dan de gewone winkels (of weet iemand nog een winkel waar ie ook 55 of zelfs minder kost?)
Ik hoop dat ze binnen 24 uur leveren, dan bestel ik hem daar.
Ja, bedankt. Maar die had ik al gezien. Met de extra kosten erbij komen zij ook op 55 euro uit en ik las een paar klachten over hen. Ook leveren ze nooit in 1 dag. Maar bedankt voor je suggestie.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1163
Hmm, ik heb nog nooit langer dan 2 dagen moeten wachten op een levering van GCshop. Ben altijd een tevreden klant geweest... En trouwens met extra kosten komt ie op 51,50...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Maar die had ik al gezien. Met de extra kosten erbij komen zij ook op 55 euro uit en ik las een paar klachten over hen. Ook leveren ze nooit in 1 dag. Maar bedankt voor je suggestie.
Iemand nog andere suggesties voor shops die in 1 dag leveren?
En weet iemand hoe lang NLstore doet over de levering?
geeneen zaak levert binnen een dagquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Maar die had ik al gezien. Met de extra kosten erbij komen zij ook op 55 euro uit en ik las een paar klachten over hen. Ook leveren ze nooit in 1 dag. Maar bedankt voor je suggestie.
Iemand nog andere suggesties voor shops die in 1 dag leveren?
En weet iemand hoe lang NLstore doet over de levering?
Ja ok, maar wou dan ook nog met Creditcard betalen, en dan kom je toch op een kleine 55 euro uit. Nu heb ik hem toch maar gewoon in de winkel voor 60 euro gekochtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:15 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog nooit langer dan 2 dagen moeten wachten op een levering van GCshop. Ben altijd een tevreden klant geweest... En trouwens met extra kosten komt ie op 51,50...![]()
Region PAL: Will play on UK and European Playstation2 onlyquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:58 schreef ivo21 het volgende:
Spellen van play.com kan je die gewoon op een staandaard ps2 spelen?
prima zaakquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:09 schreef ivo21 het volgende:
Vandaag een spel bij gcshop.nl besteld.. Hoop dat het een beetje netjes gaat daarzo.
Bestel iig niet de "Nintendo DS Platinum & Super Mario 64 Bundle" voor 152 euro met als melding "Note: All orders will be shipped by our courier at no additional charge."quote:Op woensdag 9 juli 2003 20:07 schreef Vagere_Hein het volgende:
beetje laat maar maakt niet uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:34 schreef Webby het volgende:
@sk888er: dat is gewoon de prijs bij cd-wow. Geen addertje, ik heb er al meerdere malen dvd's gekocht. De service cvan cd-wow is zelfs zo netjes dat ik een teruggestuurde kapotte dvd binnen enkele dagen weer in huis had en de kostten voor het versturen naar hun toe refunded kreeg dmv. een kortingscoupon.
@nlboy: ik betaal altijd in ponden bij play, de transactiekosten voor vreemde valuta zijn bijna niks en het is gewoon goedkoper. Vroeger was die optie van euro's er ook niet, het zijn gewoon mooi afgeronde bedragen.
Dat had volgens mij iedereen je van te voren kunnen vertellen. Alles wat via DHL verstuurd wordt en meer dan een bepaald bedrag waard is (weet niet uit mn hoofd wat het is, maar consoles en handhelds vallen er allemaal onder) komt automatisch btw en invoerkosten bij. Voor zover ik weet heb je alleen bij videogamesplus deze extra kosten niet omdat zij op de doos zetten dat het pakketje een veel lagere waarde heeft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef Webby het volgende:
[..]
Bestel iig niet de "Nintendo DS Platinum & Super Mario 64 Bundle" voor 152 euro met als melding "Note: All orders will be shipped by our courier at no additional charge."
Want hij kwam dus net binnen via DHL en ik mocht mooi 30 euro betalen ... dan had een ds bij de mediamarkt voor 140 euro en de game bij een online nl winkel totaal goedkoper geweest en had ik het meteen gehad
Ik ben een paar maanden te laat, maar ach.quote:Op zondag 21 november 2004 22:30 schreef Lighthouse het volgende:
Iemand al ervaring met www.zuiderpark-computers.nl ??
Leuke site en leuke prijzen maar ook een leuke service??
Hoe koop je daar het makkelijkst dan, want ik heb geen creditcard.quote:Op woensdag 9 juli 2003 20:13 schreef Vagere_Hein het volgende:
http://www.lik-sang.com/master.php?navbar=Payment+Info&inc=payment.incquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:16 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Hoe koop je daar het makkelijkst dan, want ik heb geen creditcard.
Heb hier ook een topic voor geopend: lik-sang.com.....
Dat wil ik ook weten maar dan van gamepartyshopquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:18 schreef Darkzell het volgende:
Als je op GCshop een preorder plaatst heb je de game dan op de releasedata binnen?
Het is een net nieuwe winkel van o.a. deze site. Ze hebben mario kart DS voor een zeer schappelijk prijsjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die andere ken ik niet
Idd die prijzen zijn laag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten maar dan van gamepartyshop
Ik vind ze duurquote:Op woensdag 2 november 2005 11:03 schreef Smacky het volgende:
Pas een nieuwe shop ontdekt, [url=http://www.gamerstore.nl]www.gamerstore.nl[/url] , ik heb er een bestelling geplaats via vooruit betaling, 2 dagen later had ik mijn spelletje al binnenen de prijzen zijn ook wel redelijk Site ziet er niet echt mooi uit maar de afhandeling van de bestelling gaat wel erg netjes, heb ook netjes een mail gehad bij de bestelling met bankgegevens voor de betaling, na ontvangst van betaling ook netjes een mail gekregen dat het was ontvangen en een uurtje of 2 later nog een mail dat het pakket is verzonden.
Ik heb de prijzen vergeleken maar ze zitten toch meestal een paar euro onder de adviesprijs.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind ze duur
De prijzen incl btw voor DS games en Hardware is hoger dan adviesprijs.
Met welke betaalmethode heb je toen betaald?quote:Op woensdag 21 mei 2003 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
www.nedgame.nl
Voor 4 uur besteld, volgende dag in huis.
Goeie service, en nooit problemen gehad.
Hebben ook nog weleens aanbiedingen.
Ja, ben ook benieuwd.quote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef Thomper het volgende:
PBateman1978 postte dat in 2003, ben benieuwd of ie nog antwoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |