http://www.3dgamers.com/games/doom3/
Hier zijn nog meer screenshot te vinden
http://www.idsoftware.com/
Makers van Doom III
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 14-05-2003 23:26]
quote:je moet me echt niet he?
Op woensdag 14 mei 2003 23:21 schreef Strolie75 het volgende:
Doom III Deel 2
quote:WTF
Op woensdag 14 mei 2003 23:26 schreef Skinkie het volgende:
niet om het een of ander... maar ik vind het lelijk. doe mij maar doom 1 weet je tenminste dat het niet echt is, niet er tussen in ofzo
Trouwens, het oude logo staat bovenaan. Het nieuwe logo is geloof ik op Gamespot te vinden.
quote:Lelijk
Op woensdag 14 mei 2003 23:26 schreef Skinkie het volgende:
niet om het een of ander... maar ik vind het lelijk. doe mij maar doom 1 weet je tenminste dat het niet echt is, niet er tussen in ofzo
quote:Nieuwe is meer het oude logo IMO... dat logo van vorig jaar vond ik er veel rauwer uitzien...
Op woensdag 14 mei 2003 23:27 schreef Disorder het volgende:[..]
WTF
Trouwens, het oude logo staat bovenaan. Het nieuwe logo is geloof ik op Gamespot te vinden.
doom space marien!!!
... alleen nog even wachten tot de centjes bij elkaar zijn ...
quote:Ken Geen ander logo vinden
Op woensdag 14 mei 2003 23:27 schreef Disorder het volgende:[..]
WTF
Trouwens, het oude logo staat bovenaan. Het nieuwe logo is geloof ik op Gamespot te vinden.
Dit is volgens mij wel een spel waar je af en toe flink bagger gaat schijten
128mb Videokaart
2.6 GHZ
560 MB Ram
Moet doom 3 het wel op doen hé?
quote:Ligt eraan wat voor soort videokaart........
Op donderdag 15 mei 2003 08:07 schreef HomerJ het volgende:
Nou net nieuwe computer aangeschaft:128mb Videokaart
2.6 GHZ
560 MB RamMoet doom 3 het wel op doen hé?
quote:Hoezo, is ie nog uit da?
Op donderdag 15 mei 2003 12:23 schreef distrexx het volgende:nu alleen nog maar w88 tot begin volgend jaar (toch
)
Dus:
quote:...Will you need a NASA-approved supercomputer to play the game?... nope
quote:Gewoon een upgrade voor je BetaMax dus
Op donderdag 15 mei 2003 17:33 schreef Dragonetti het volgende:
Het is officieel:
id Software Confirms Doom 3 For Xbox®Dus:
quote:...Will you need a NASA-approved supercomputer to play the game?... nope
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 15-05-2003 17:46]
Heeft er iemand links naar audio of video opnamens daarvan. Bij IGN en Gamespot schijnen ze te denken dat dat niemand interesseert.
quote:url voor me ?
Op donderdag 15 mei 2003 14:31 schreef tec het volgende:
Nieuwe filmpje is echt![]()
![]()
zeg maar
![]()
quote:die wil ik ook wel ja!
Op maandag 19 mei 2003 15:44 schreef Wasabi_182 het volgende:[..]
url voor me ?
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 14-08-2003 20:21]
quote:stiekem editten he
Op donderdag 14 augustus 2003 20:16 schreef Disorder het volgende:
Let wel: Deze screens zijn genomen op 640*480, met low res textures en geen anti-aliasing. Er komt vast nog meer. Waarom er blijkbaar alleen op low graphics instellingen gespeeld kan worden begrijp ik niet helemaal.
de Beserker PU lijkt me humor
wapens zijn zon beetje als verwacht
graphics tsja, op 640x480 met alles laag en zonder AA ziet het er al om te kwijlen uit
edit: hm, de bron heeft het verhaal weg moeten halen van ID software :f
quote:Ik maak van die plaatjes toch ECHT 1600*1200... Highres textures OOK, en FSAA vind ik zon over het paard geslingerd iets...
Op donderdag 14 augustus 2003 20:16 schreef Disorder het volgende:
Let wel: Deze screens zijn genomen op 640*480, met low res textures en geen anti-aliasing. Er komt vast nog meer. Waarom er blijkbaar alleen op low graphics instellingen gespeeld kan worden op Quakecon begrijp ik niet helemaal.
quote:En toch stond op Homelan (text is nu verwijderd) dat alles op lage details was genomen. Ze zullen wel iets anders bedoeld hebben.
Op donderdag 14 augustus 2003 21:12 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik maak van die plaatjes toch ECHT 1600*1200... Highres textures OOK, en FSAA vind ik zon over het paard geslingerd iets...
quote:Bron: Computer and Videogames.com
World's first multiplayer shots and in-depth impressions direct from the US! GET IN HERE NOW!18:03 Right, here we go, our first in-depth look at Doom 3 multiplayer - well, deathmatch - via a feverish report back from our crazed first-person shooter nut currently recovering after a bout with id Software's FPS at QuakeCon. Allllll-riiiight!
And just to remind you before we go any further, Doom 3's multiplayer maps are being designed by Splash Damage of Wolfenstein: Enemy Territory fame.OK, first things first - how good is Doom 3 deathmatch? Only one map, with no name, was playable, supporting four players (we don't know yet if this is the maximum number of players in deathmatch), but how good is it?
"It's f***ing cool, it's really cool. It looks superb. Everything in it looks superb, just like the screenshots really," spouted our man at the event. Cool.
So what was the one map like, then? "OK, it's a big map and it's got this central kind of laser thing that fires periodically. And that's kind of the focus of the whole level." Right-oh.
It's more or less your classic room-corridor type level - a lot of it is really tight corridors. In the one level on show there's the main central chamber where the "laser thing" resides, which is on several levels. "There's the top platform, where you have to jump down - so you're on the top there, and you have to jump down into the centre."
Apparently you have to jump down a series of rotating platforms, which are in the central chamber, each of which is three quarters of a disc, and you have to jump through the holes to get right down to the bottom. Which is where a power-up lurks. But more on this in a second.
"It's definitely the same sort of atmosphere as we've seen in the single-player game," says Holden. Everywhere you look in the level there's industrial machinery moving, much of which can kill you - pneumatic spikes shooting out and piercing your body - you get the idea.
There are loads of effects, such as steam coming out of the walls. There's just so much going on: there are flame effects, steam, and when the laser thing fires the whole room glows red and little bits of plasma stuff flies around.
To give you some idea, it's much like the scene in Aliens when Ripley goes back into the colony complex to rescue Newt.
Also there are small parts of the level that have been taken over by the demon realm - it's the only way we can describe it. So, you'll turn a corner from a moon base-style, metallic corridor, for example, and you'll be in the hellish sort of area where there's dead bodies embedded in walls and other gruesome images.
Industrial machinery is ubiquitous, which moves and can kill you. There's one part where you get one of the weapons from where you have to wait until these pneumatic spikes retract. They can spike you on the way past when they come out. Ouch!
On to the power-up then. When you get to the bottom of the central chamber there's the main power-up in the level, which is the Berserk power-up (as yet we don't know if other power-ups will feature in the level).
The Berserk power-up increases damage and movement speed. Basically, it doubles your movement speed and gives you 2x or 4x damage (damage multiplayer isn't clear yet) with ranged weapons.
But mainly it gives 30x damage with melee weapons. So it's basically instant kills with your fists when you're Berserk. And you also do melee damage with the flashlight - yep, you can twat people with the flashlight. Result.
The Berserk power-up is really cool. When you grab that you scream for the whole time you've got it, making a "Ooaaaaarggggghhhhh!" noise. Or thereabouts. And because you're also moving twice as fast there's a vision blur effect on that as well. It's really disorientating. And it's quite hard to go on a rampage, but the instant kill thing helps.
When you grab the Berserk power-up, you teleport through this tunnel, like a hellish sort of tunnel, and you pop out in another part of the level. And when you pop out of there, you're just a skeleton and all of a sudden your body rebuilds around you. Also, when you die you dissemble down to a skeleton, and the skeleton rag-dolls onto the ground.
It looks really awesome.
Other pick-ups in the level include armour, combat armour that gives you +50 armour, and then there's armour shards and health packs, and of course ammo packs.
As for weapons, you've got a Pistol that holds 12 bullets, a Shotgun that holds eight scatter shells - it's really meaty, the Shotgun - the Flashlight, the Machine gun and the Plasma gun - which is mint, looks the mutt's nuts and is really deadly - cells contain 50 rounds. And then there's the Rocket Launcher, which holds up to five rockets. Boom!
One point worth noting is that, from what we've been able to tell so far, there doesn't seem to be that much splash damage from the rockets.
Unfortunately the chainsaw wasn't in the game itself, but it is an option in the menu. Other weapons to feature that weren't available are the Chaingun, Grenades, the BFG and something called the Soulcube. We've no idea what the Soulcube is, but it sounds like it should rock. Gravity well-type thing, perhaps?
When you get shot in multiplayer, you get a vision-blur effect, which really messes things up for you, makes it an onerous task indeed to shoot back. Your vision blurs and wobbles around as well, so you're not looking at the target anymore. Generally speaking, a great deal of blind panic is caused by these disorientating effects.
There are other cools things, for example when you shoot someone who's in front of glass they'll fly back and smash the glass. Nice. And in the map there are numerous places where you can fall off ledges into death traps. Not so nice.
Because of the technology used in Doom 3, the characters no longer have the invisible bounding box that you can shoot - it is actually per-ploy hit detection. It also employs regional damage, so headshots and so on are perfectly possible.
Presumably because of the per-poly hit detection, characters in multiplayer will all be of a very similar size, otherwise it just wouldn't be fair. Hence we can't imagine they'll have too many crazy player models.
In terms of general impressions, it's a far cry from Quake III - it's not like pure skill-based deathmatch. It's set at a much slower pace, and there's so much going on that it's also quite disorientating. There's really is an enormous amount happening at once in the environment.
It's intense. You're still running, but not as fast as you do in Quake III; but when you do run into someone it goes a bit crazy. It's very hard to achieve headshots and so forth. But it's all just so incredibly detailed. Not that we ever doubted it, but we must stress again - the game looks amazing.
There's very little of jumping as well, another thing that sets it far apart from Quake III. The only times you have to jump is across a gap to get the Rocket Launcher, say, or from one platform to another. It's not that you're jumping to make yourself harder to hit. It's more random, intense and crazy.
It's also dark, very dark, according to our man at the scene. Robert Duffy, programmer at id, commented: "It's a lot darker than any game you're used to, and that's deliberate".
"He says you need to use your flashlight, but I never did," says our man. "There's probably some hidden stuff that I didn't find."
Looking beyond deathmatch, can we expect any other modes? Well, as yet id Software hasn't confirmed any other modes, but we think there will be team deathmatch. A bind for a "Team Chat" key certainly appears in the controls menu. And, Robert Duffy was overheard mumbling about this very feature. What did he mean? No doubt we'll know soon...
Phew! Expect masses more coverage on this enormous game in the run up to release, but for now check out the first ever multiplayer shots in all their sublime, eye-melting glory!
"Doom3 wordt volgens mij wel koel, ik kan niet wachten tot iemand er een spel mee maakt!"
quote:Ik vond ze er eerst erg indrukwekkend uit zien, en nu eigenlijk nog steeds wel, al is het zo dat ze nu al steeds meer achterhaald beginnen te raken. Hoe erg 't ook is.
Op donderdag 14 augustus 2003 21:19 schreef L.Denninger het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik die shots er echt totaal niet indrukwekkend uitzien."Doom3 wordt volgens mij wel koel, ik kan niet wachten tot iemand er een spel mee maakt!"
quote:De alpha doorgetrokken naar Quakecon? Alpha liep idd op die instellingen jah, textures kun je handmatig opgooien naar high, maar resolutie heb ik nog niet gevonden...
Op donderdag 14 augustus 2003 21:17 schreef Disorder het volgende:[..]
En toch stond op Homelan (text is nu verwijderd) dat alles op lage details was genomen. Ze zullen wel iets anders bedoeld hebben.
quote:Zien moet je voelen
Op donderdag 14 augustus 2003 21:19 schreef L.Denninger het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik die shots er echt totaal niet indrukwekkend uitzien."Doom3 wordt volgens mij wel koel, ik kan niet wachten tot iemand er een spel mee maakt!"
Gewoon eens spelen als het uit is, of de demo (zal wel niet zomaar komen) met het geluid op goed hard, wedden dat je pannekoek schijt
quote:Ik wil geen flamewar starten,
Op donderdag 14 augustus 2003 21:53 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Zien moet je voelen
Gewoon eens spelen als het uit is, of de demo (zal wel niet zomaar komen) met het geluid op goed hard, wedden dat je pannekoek schijt
Vandaar dus - ik kan niet wachten tot iemand een spel maakt met Doom3
quote:Dus in feite beweer je dat Doom en zijn voorgangers slechte games waren? Ik denk, en hoop, dat je wel beseft dat je waarschijnlijk de enige ziel op deze aardkloot bent met dat standpunt. Die games waren revolutionair, of je nu fan van het genre was of niet.
Op donderdag 14 augustus 2003 21:59 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Ik wil geen flamewar starten,
maar ik denk dat ID niet zo goed is in gameplay maken.
De tech zit wel goed, maar ik verwacht eerlijk gezegd niet veel meer van ze dan "shoot, shoot, get the blue keycard, shoot" van ze.Vandaar dus - ik kan niet wachten tot iemand een spel maakt met Doom3
Doom 3 gaat waarschijnlijk wel wat ingewikkelder worden. Maar ik verwacht dat het niet al té veel van de oorspronkelijke stijl zal afwijken.
quote:zo kun je elk spel labellen als 'brakke gameplay' , Q3 had helemaal geen verhaal maar wel een steengoede gameplay
Op donderdag 14 augustus 2003 21:59 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Ik wil geen flamewar starten,
maar ik denk dat ID niet zo goed is in gameplay maken.
De tech zit wel goed, maar ik verwacht eerlijk gezegd niet veel meer van ze dan "shoot, shoot, get the blue keycard, shoot" van ze.Vandaar dus - ik kan niet wachten tot iemand een spel maakt met Doom3
gameplay != keycords en pwds 'kraken'
quote:Bron: http://www.gamespy.com/quakecon2003/doom3/
"One area had a light switch that could be turned on and off, and other lights in the level could be shot out for the duration of the level, forcing players to resort to a flashlight which might as well be a big, neon "SHOOT ME" sign."
quote:Doom3 is geen spel, maar een ervaring
Op donderdag 14 augustus 2003 21:59 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Ik wil geen flamewar starten,
maar ik denk dat ID niet zo goed is in gameplay maken.
De tech zit wel goed, maar ik verwacht eerlijk gezegd niet veel meer van ze dan "shoot, shoot, get the blue keycard, shoot" van ze.Vandaar dus - ik kan niet wachten tot iemand een spel maakt met Doom3
De eerste keer dat de Alpha met voice-over en een spetterende 12 frames per seconde op mijn beeld kwam, en overal geluid om me heen... Terrifying
quote:
"DOOM 3's advanced physics engine also had its effect in a number of areas. Most noticeable were the ragdoll effects produced when hitting players with the rocket launcher, sending them flying in every direction. Barrels and small boxes could be found in several areas, which were completely interactive and could be pushed (or shot) around. Potentially, players could use these to set up traps for other players, as you'll actually slow down if a box is in your way."
quote:
"One nifty feature we hadn't seen in previous demos of DOOM 3 was the simple and elegant way players can interact with the environment. I originally found myself looking for a "use" key to operate elevators, and got fragged for my trouble more than once. id programmer Robert Duffy pointed out that there isn't a "use" key -- the game realizes when you're near an item to interact with, lowers your gun automatically, and allows you to interact using the primary fire button. After years of using special keys to interact with objects in FPS games, it felt refreshing to walk up to a light switch and watch my player instinctively lower his gun sight to allow me to flip the power on."
quote:
"There were several other items to note from our playtests, which were organized in eight-minute matches. The screen rocks a bit when you're hit by another player, which can throw off your aim and requires a moment to recover from. You need to be more deliberate when shooting out glass to access other areas - we shot out the middle of a window while attempting to reach a deliberately placed machinegun, but a few shards of glass hanging from the top of the window prevented us from jumping through. And Duffy pointed out that when you go through the teleporter, your body actually disassembles and reassembles on the other side; sure enough, you can see a skeleton emerge and watch particles quickly swirl around to reconstitute the body."
quote:Dat wat je allemaal met die lichten kunt uitspoken klinkt heel erg gaaf. Ook ben ik blij te zien dat je net als in Half-life 2 gebruik kunt maken van je omgeving om het je tegenstander moeilijk te maken.
"The game's advanced lighting does a lot more than offer eye candy (which is considerable in itself). From a strategic standpoint, we could occasionally catch the shadows of other players as they approached, giving that extra split-second of warning that sometimes means the difference between getting the frag or getting killed. One area had a light switch that could be turned on and off, and other lights in the level could be shot out for the duration of the level, forcing players to resort to a flashlight which might as well be a big, neon "SHOOT ME" sign."
quote:Technisch gezien, ben ik bang, nog niet mogelijk. Een tijdje wachten en dan een mod maken
Op donderdag 14 augustus 2003 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
jaja, nu nog 32 spelers in MP, large-map support en het wordt weer supergaaf
quote:Het zal allemaal wel meevallen denk ik... Magoed, toch niet meer dan 3 PC's in huis om het op te testen (rest draait het niet)
Op donderdag 14 augustus 2003 23:58 schreef Disorder het volgende:[..]
Technisch gezien, ben ik bang, nog niet mogelijk. Een tijdje wachten en dan een mod maken
quote:64 kan ie zelfs aan
Op donderdag 14 augustus 2003 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
jaja, nu nog 32 spelers in MP, large-map support en het wordt weer supergaaf
wie maakt als eerste een landschap in de doom3 editor?
0,0 fps \ /
quote:Introfilmpje van de E3 dus niet gezien dit jaar
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:13 schreef Hymn het volgende:[..]
64 kan ie zelfs aan
wie maakt als eerste een landschap in de doom3 editor?
0,0 fps \/
64 kan ie aan, maar dan krijg je gewoon quake3 taferelen
quote:Lijkt me idd erg vet ja. Stel je voor hoe moeilijk 't dan moet zijn om vriend van vijand te onderscheiden
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:24 schreef Disorder het volgende:
Ik was nog het meest enthousiast toen ik las dat je alle lichten uit kan doen/uit kan schieten. Dan ben je aangewezen op je flashlight. Dat moet er heel spectaculair uit gaan zien! Ik hoop op een map die een beetje doet denken aan een labyrinth, zodat je jezelf helemaal lam schrikt bij het zien van je tegenstander.
quote:landschappen a la HL2 of Deus Ex2 is onmogelijk, de engine kan et wel aan maar de pc's gewoon niet
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Introfilmpje van de E3 dus niet gezien dit jaar
stel je een HL2 landschap voor met bumpmapping en die schaduwen
quote:Over niet ál te lange tijd is dat mogelijk. Dat opent de deuren voor de modcommunity om een Doom II remake te maken. Stel je eens voor: kapotgeschoten gebouwen, overal brandhaarden, lichamen door de straten en in de verte achter een groep uitgebrande auto's hoor je het gebrul van de Cyberdemon. En dat in co-op
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:32 schreef Hymn het volgende:[..]
stel je een HL2 landschap voor met bumpmapping en die schaduwen
quote:mwah, over een jaar/2 jaar zou et misschien kunnen, de eerste tijd nog niet
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:33 schreef Disorder het volgende:[..]
Over niet ál te lange tijd is dat mogelijk. Dat opent de deuren voor de modcommunity om een Doom II remake te maken.
quote:
Stel je eens voor: kapotgeschoten gebouwen, overal brandhaarden, lichamen door de straten en in de verte achter een groep uitgebrande auto's hoor je het gebrul van de Cyberdemon. En dat in co-op
quote:Deus Ex2 draait momenteel zo mogelijk nog slechter dan Doom3's alpha, om maar te zwijgen over grote uitgestrekte vlaktes...
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:32 schreef Hymn het volgende:[..]
landschappen a la HL2 of Deus Ex2 is onmogelijk, de engine kan et wel aan maar de pc's gewoon niet
stel je een HL2 landschap voor met bumpmapping en die schaduwen
Maar in dat filmpje zie je dus een vlucht over een afstand zo de research facility in.
Mag ik nog wel even toevoegen dat de cloak uit de eerdere Doom spellen in mijn ogen nog steeds 1 van de betere is? Alleen Metal Gear 1 had in mijn ogen een knappere techniek (deel 2 nooit de cloak in actie gezien)
quote:met r_mode kan je waarschijnlijk de resolutie wel veranderen..
Op donderdag 14 augustus 2003 21:52 schreef Skull-splitter het volgende:
textures kun je handmatig opgooien naar high, maar resolutie heb ik nog niet gevonden...
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:16 schreef Vassili_Z het volgende:
ik zou graag wat screenshots zien van lage instellingen... kan ze nergens vinden
Net gemaakt. Op 640x480 en op 800x600 met vrijwel de aller laagste instellingen.
(Sorry voor layout)
Denk je dat t zal draaien op een AMD Athlon 2000+ (gelijk aan een 1600MHZ), 256 DDR RAM en een Geforce 4 MMX videokaart ? (ik weet t, ik moet m 'upgraden')
quote:Met de uiteindelijk versie zou dat toch wel moeten lukken. Alleen wordt het inderdaad wat lastig met die videokaart.
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:18 schreef Vassili_Z het volgende:
Dat ziet er nog steeds erg gelikt uit
Ben de Alpha demo nu aan t downloaden via K*Z**Denk je dat t zal draaien op een AMD Athlon 2000+ (gelijk aan een 1600MHZ), 256 DDR RAM en een Geforce 4 MMX videokaart ? (ik weet t, ik moet m 'upgraden')
quote:Zijn ze trouwens op 16 of op 32 bit gemaakt ?
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:51 schreef Frasier het volgende:[..]
Net gemaakt. Op 640x480 en op 800x600 met vrijwel de aller laagste instellingen.
(Sorry voor layout)
quote:32 bit. Maar dat draait tegenwoordig iedereen wel.
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:24 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Zijn ze trouwens op 16 of op 32 bit gemaakt ?
quote:Kan DoomIII wel op 16 bit ?
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:31 schreef Frasier het volgende:[..]
32 bit. Maar dat draait tegenwoordig iedereen wel.
quote:Jazeker.
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:27 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Kan DoomIII wel op 16 bit ?
Hmmm zie net dat bovenstaande foto's toch bij 16 bit zijn gemaakt
quote:Mijn dank is groot
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:33 schreef Frasier het volgende:
Gebruik dit programma om alles in te stellen als je hem binnen hebt.
quote:Bron: http://www.forumplanet.com/planetdoom/topic.asp?fid=2308&tid=1131711&p=1
Today I got my next issue of pc gamer with a sweet new screenshot!!!!!! . Inside they had a cool screenshot of a pinky eating a scientist. This is the vague description I can provide In the picture, a zombie stands up to the left of the pinky. the zombie is up close to the player. Their surroundings are organic. Flesh and spikes seem to be ingulfing this section of the uac base, bloodied and casting a red glow on everything near. Visible are small portions of metal not covered by hellsih skin. It is a neat screenshot that is quite scary. I cant wait until teh demo comes out!!!! Or the game.
quote:Doom3_Alpha.rar 372.834kb groot.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:03 schreef Vassili_Z het volgende:
Hij is nu binnengehaald, maar doen doet ie t niet....
Wat is de filenaam onder jullie eigenschappen van jullie Doom III Alpha ?
quote:Bij mij is het gewoon Doom3.exe......
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:08 schreef Frasier het volgende:[..]
Doom3_Alpha.rar 372.834kb groot.
P.S. Het wordt dan gerunt in een MSDOS Prompt, waarna hij een melding geeft dat hij geen directory kan maken in de temp.
[Dit bericht is gewijzigd door Vassili_Z op 15-08-2003 21:16]
quote:waar hebben ze het precies over ?
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:08 schreef Disorder het volgende:
Heeft iemand toevallig de nieuwste PC Gamer (waarschijnlijk US versie)?
[..]Bron: http://www.forumplanet.com/planetdoom/topic.asp?fid=2308&tid=1131711&p=1
Dat wil ik zien!
quote:Een nieuw screenshot in de Amerikaanse PC Gamer.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:15 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
waar hebben ze het precies over ?
quote:Dat snap ik wel, maar waar praten ze precies nou over ?
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:19 schreef Disorder het volgende:[..]
Een nieuw screenshot in de Amerikaanse PC Gamer.
quote:Dat staat er toch?
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:31 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Dat snap ik wel, maar waar praten ze precies nou over ?
Dat vind ik wel een beetje vaag om te lezen :S
quote:Nouja, met andere woorden. De metalen muren zijn als het ware door bloedig vlees omgeven waar punten uit komen. Daar komt weer een rode gloed vanaf. Dat is alles
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:17 schreef Vassili_Z het volgende:
''Their surroundings are organic. Flesh and spikes seem to be ingulfing this section of the uac base, bloodied and casting a red glow on everything near''Dat vind ik wel een beetje vaag om te lezen :S
quote:Was dan gewoon ook aanwezig op school
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:17 schreef Vassili_Z het volgende:
''Their surroundings are organic. Flesh and spikes seem to be ingulfing this section of the uac base, bloodied and casting a red glow on everything near''Dat vind ik wel een beetje vaag om te lezen :S
quote:Even ter verduidelijking: De architectuur van de basis waar je aanwezig bent veranderd op een gegeven moment. Op die plekken waar je omgeven bent door vlees, lichamen in de muur, bloed, en afgerukte ledematen neemt de Hel als het ware de basis over.
Op zaterdag 16 augustus 2003 08:46 schreef Disorder het volgende:[..]
Nouja, met andere woorden. De metalen muren zijn als het ware door bloedig vlees omgeven waar punten uit komen. Daar komt weer een rode gloed vanaf. Dat is alles
quote:lol
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:02 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Was dan gewoon ook aanwezig op school
Wel op 10fps, maar het is IMO te doen
quote:Bron: http://www.homelanfed.com/index.php?id=16400
"We dont need other games to suck for ours to be good."
Ik heb de .rar versie gedownload, en dit keer heb ik em met succes geinstalleert, heb de Alpha fix geinstalleert en de readme opgevolg, en heb de tweaker ook geinstalleert.
Als ik hem nu opstart krijg je wel die start-up console, schiet daarna op helemaal wit, en blijft daarin steken.... HELP
quote:Heb ik ook last van, terwijl ik de alpha eerst wel kon spelen. Maar aangezien ik niet veel meer dan 5 frames per seconde kon halen vind ik het niet zo'n ramp.
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:35 schreef Vassili_Z het volgende:
Als ik hem nu opstart krijg je wel die start-up console, schiet daarna op helemaal wit, en blijft daarin steken.... HELP
quote:Ik heb hem eindelijk aan de praat gekregen :
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:44 schreef Disorder het volgende:[..]
Heb ik ook last van, terwijl ik de alpha eerst wel kon spelen. Maar aangezien ik niet veel meer dan 5 frames per seconde kon halen vind ik het niet zo'n ramp.
Gewoon de nieuwste detonator driver gedownload en een emulator geinstalleert. Hij doet het, maar ontzettend sloom... zal ik daar weer iets aan moeten gaan doen. Stomme leaks zijn zo buggy als wat
quote:Tsja, het is een alpha. Meer verwachtte ik er ook niet van.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:09 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Stomme leaks zijn zo buggy als wat
quote:Ik denk, dat, als ik moet kiezen tussen Doom III en Half life 2 ik gewoon voor half life 2 zou kiezen...
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:26 schreef Hakkert het volgende:
Hmm doom 3 trekt me ook niet echt... Denk dat er tegenwoordig vele malen betere games zijn
Quake III Arena was ook zo overgehypt..... terwijl Unreal Tournament, de Underdog 10 keer beter bleek te zijn.
quote:Smaken verschillen, ikzelf vond Quake III leuker.
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:09 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Quake III Arena was ook zo overgehypt..... terwijl Unreal Tournament, de Underdog 10 keer beter bleek te zijn.
"is de release verschoven?"
Ik had namenlijk in de veronica ( ) gelezen dat de release verschoven was... (naar 2004)
quote:Ik eigenlijk ook.......... concreet he ?
Op zaterdag 16 augustus 2003 21:00 schreef Disorder het volgende:[..]
Smaken verschillen, ikzelf vond Quake III leuker.
quote:Ik ben bang dat DoomIII niet zo eng wordt als men zegt hoor... het wordt altijd overgehypt. Denk dat als je ervaring hebt met de monsters het stukken minder eng zal zijn.
Op zondag 17 augustus 2003 02:22 schreef MPmad het volgende:
Ziet er schitterend uit, maar het is geen spel voor mij.
Ik ben nogal een scheiterd, dus ik speel nooit horrorgames.
quote:Zoiets las ik laatst ook al op het internet.
Op zondag 17 augustus 2003 00:45 schreef Dragonetti het volgende:
Ik zit al een weekje met deze vraag:"is de release verschoven?"
Ik had namenlijk in de veronica (
) gelezen dat de release verschoven was... (naar 2004)
quote:Ik houd zowieso niet zo van donker. Deux Ex vond ik ook behoorlijk spannend
Op zondag 17 augustus 2003 02:28 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Ik ben bang dat DoomIII niet zo eng wordt als men zegt hoor... het wordt altijd overgehypt. Denk dat als je ervaring hebt met de monsters het stukken minder eng zal zijn.
quote:Ik moet wel toegeven dat ik heelvaak met een pompend hart Aliens Versus Predator en Thief 1 en 2 zat te spelen
Op zondag 17 augustus 2003 03:31 schreef MPmad het volgende:[..]
Ik houd zowieso niet zo van donker. Deux Ex vond ik ook behoorlijk spannend
Esc knop was gelukkig binnen handbereik
quote:Ik ook , ik ben blij dat mijn toetsenbord en muis nog heel zijn
Op zondag 17 augustus 2003 03:33 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Ik moet wel toegeven dat ik heelvaak met een pompend hart Aliens Versus Predator 1 en 2 zat te spelen
quote:Gelukkig hoef je niet te kiezen: HL2 ligt over ruim een maand/anderhalve maand in de winkels, Doom3 laat zijn neus pas zien in Maart 2004 op zijn VROEGST.
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:09 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Ik denk, dat, als ik moet kiezen tussen Doom III en Half life 2 ik gewoon voor half life 2 zou kiezen...
quote:Mjah... Q3 was wel weer een graphisch hoogstandje van ID, en er zaten een hoop dingen al in die nu pas gebruikt kunnen worden (niet dat dat uitmaakt, maar toch)
Quake III Arena was ook zo overgehypt..... terwijl Unreal Tournament, de Underdog 10 keer beter bleek te zijn.
UT was alleen een stuk vermakelijker vind ik persoonlijk...
quote:Ooooh, gelukkig.....
Op zondag 17 augustus 2003 14:29 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Gelukkig hoef je niet te kiezen: HL2 ligt over ruim een maand/anderhalve maand in de winkels, Doom3 laat zijn neus pas zien in Maart 2004 op zijn VROEGST.
[..]Mjah... Q3 was wel weer een graphisch hoogstandje van ID, en er zaten een hoop dingen al in die nu pas gebruikt kunnen worden (niet dat dat uitmaakt, maar toch)
UT was alleen een stuk vermakelijker vind ik persoonlijk...
quote:Mietje
Op zondag 17 augustus 2003 16:05 schreef Xrenity het volgende:
Ik ga voor Half Life 2, lijkt me veel leuker, Doom III is veel te craeeppy
Laat er alsjeblieft geen 'duke nukem 4ever' tafrelen komen qua uitstel...
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:25 schreef Disorder het volgende:
Kijk eens op Planet Doom en let eens goed op het wallpaper gedeelte bovenaan
Zelf gemaakt?
quote:Echt mooi
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:34 schreef Disorder het volgende:
Ja!
quote:Kan niet wachten.
Op zaterdag 20 september 2003 13:47 schreef Disorder het volgende:
Even een nieuw screenshot plaatsen. Het is een scan dus ik heb wat met het contrast geschoven om het er wat beter uit te laten zien. Althans, dat was de bedoeling. Het origineel was veel groter, maar dat paste niet meer op m'n webspace:
quote:same here...
Op zondag 21 september 2003 04:29 schreef Refragmental het volgende:[..]
Kan niet wachten.
Doom3 en HL2 zijn voor mij gewoon DE spellen waar ik het meest op wacht.
quote:is dat skelet zo'n skelet met vuur en dat beest op die overloop dat rennende "zwijn" uit deel 1?
Op zaterdag 20 september 2003 13:47 schreef Disorder het volgende:
Even een nieuw screenshot plaatsen. Het is een scan dus ik heb wat met het contrast geschoven om het er wat beter uit te laten zien. Althans, dat was de bedoeling. Het origineel was veel groter, maar dat paste niet meer op m'n webspace:
quote:Nee, dat 'skelet met vuur' is een Archvile. Dit skelet is een Revenant. Die zaten allebei ook in Doom 2. Dat zwijn is er één van de oude garde. Die zat ook al in deel 1. Dat is een Bulldemon, ook wel Pinky genoemd.
Op maandag 22 september 2003 01:58 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
is dat skelet zo'n skelet met vuur en dat beest op die overloop dat rennende "zwijn" uit deel 1?
quote:Deel 1 heb ik nooit gespeeld... maar is dat dat beest met die hoorns?
Op maandag 22 september 2003 09:11 schreef Disorder het volgende:[..]
Nee, dat 'skelet met vuur' is een Archvile. Dit skelet is een Revenant. Die zaten allebei ook in Doom 2. Dat zwijn is er één van de oude garde. Die zat ook al in deel 1. Dat is een Bulldemon, ook wel Pinky genoemd.
Ik zou graag oude foto's willen zien van wat ze eerst waren in doom 1 en 2, maar ik ben dus totaal niet bekend met die wereld.
Heb alleen doom 2 op de playstation gespeeld.
quote:Jep! De officiële naam is volgens mij de Bulldemon. Maar hij wordt bijna altijd Demon of liefkozend Pinky genoemd
Op maandag 22 september 2003 15:52 schreef Refragmental het volgende:
Kijk eens wat ik heb gevondenPinky is die rechtsbovenaan toch?
quote:damn...dat brengt pas herinneringen naar boven zeg...
Op maandag 22 september 2003 15:52 schreef Refragmental het volgende:
Kijk eens wat ik heb gevondenPinky is die rechtsbovenaan toch?
...arch - vile...
quote:Filmpje?
Op maandag 22 september 2003 18:25 schreef Disorder het volgende:
Volgens meerdere sites, inclusief Gamer.nl, ging er morgen de 23e iets gebeuren. Waarschijnlijk meer informatie, maar misschien wel iets groters. Dat werd dus aangekondigd tijdens Quakecon 2003. Ik ben benieuwd.
Spannend.
Ik verwacht er niet al te veel van zodat ik niet teleurgesteld ben als er slechts één singleplayer preview uit zou komen, wat ook niet slecht zou zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 22-09-2003 20:03]
quote:AMD en videokaarten? Tis momenteel samen met goede geluidskaarten en monitoren wel de meest winstgevend thuis-marktsector, magoed...
Op maandag 22 september 2003 20:02 schreef Disorder het volgende:
AMD gaat 'toevallig' morgen ook iets nieuws uitbrengen. Of het nou een processor of een videokaart was, dat ben ik even vergeten. Maar misschien komen ze wel met een benchmark test i.v.m. Doom 3. Misschien wel met wat demo filmpjes erbij, who knows. Het zal niet de eerste keer zijn dat een fabrikant en een game-ontwikkelaar samen met een leuke deal komen.Ik verwacht er niet al te veel van zodat ik niet teleurgesteld ben als er slechts één singleplayer preview uit zou komen, wat ook niet slecht zou zijn
quote:Bron: http://www.compterandvideogames.com/
DOOM 3: ID SPEAKS OUT, NEW SCREENS!Hell in space? The most arresting depiction of intergalactic carnage we've ever seen, exposed!
Cagey old id. While Valve sets the hearts of FPS aficionados racing with the imminent release of Half-Life 2 (imminent until it says differently, anyway), the Doom-meister has finally let us go large with info on its long awaited Doom 3.
It's been so long since we saw the game in action - it was before id unveiled the multiplayer level at Quakecon - that our memory of the visuals are a little hazy, but suffice to say, it looked good. Good isn't sufficient at all actually - it looked godlike, but how did it play? id CEO Todd Hollenshead was on hand to give us the straight dope, along with Tim Willetts, lead designer on the title...
We were shown a real-time demonstration of the game in action by Willets - taken from an early level in the game, the action was indeed intense as the marine, separated from his fellow squad members, advanced through the dimly lit spacestation in order to send for help because clearly, you are hopelessly outnumbered.
The marine happened upon bloody corpses of spacestation workers, and various unpleasant creatures, like zombie commandoes and imps. But one gobsmackingly detailed creature deserves a special mention - a complete reimagining of the "Pinkie" of the original games, it's harder to imagine a more wondrously detailed, wonderfully hideous creature this side of Half-Life 2 (and one that's surely deserving of a less effeminate name than "Pinkie").
We watched as the marine was trapped in a small room while the Pinkie smashed into the door, visibly buckling it and finally breaking through, and friends, it looked pre-tty good.
We also saw more evidence of the torch/gun dilemma, as the marine moved through an area of pitch dark with the assistance of his flashlight - the downside was that while using this, he couldn't carry a gun, and thus couldn't protect himself very well. Luckily, there's another guy with you who can carry a torch to guide you through the area - as long as you can keep him alive...
id clearly didn't want to give too much away, but what we've seen so far left us desperate to play for ourselves. Here's more, straight from the horse's mouth.
Can you give us some background for anybody who's new to Doom 3?
Hollenshead: Doom 3 is a retelling of the original Doom; we're sort of pretending that Doom and Doom II didn't happen, so we have a new iteration of the story if you like.
What we're trying to give to the player is a really intense, terrifying horror experience where you're alone in the dark, playing at night, and you're so scared you don't even want to turn off the light.
The background on the story is that you play a marine who is sent on a security detail to assist with a union aerospace research facility which is based on Mars.
As soon as you arrive on the facility, literally all hell breaks lose; you're faced with a battle, trying to prevent the minions of hell from taking over the research facility which they want to use as a springboard to coming to Earth, so you've literally got the weight of the world on your shoulders.
To achieve the intensive experience that we have in Doom 3, we're using the brand new Doom 3 technology. So John Carmack and the team of programmers at id have created all new dynamics, dynamic lighting, shadowing, the bump-map surfaces, we've advanced our artificial intelligence system, together with a new animation scripting system - also we have our own proprietary physics engine - and all those big words and packages are wrapped with the big bow of real-time six channel audio.
How much of what we've seen was AI, and how much was scripted?
Hollenshead: The guys jumping round corners, that's AI; we do have random moments, but more or less the game is a linear experience.
What about multiplayer, which you unveiled at Quakecon?
Hollenshead: The main idea with Doom 3 is to make an intense, frightening single-player game. We're not looking to be revolutionary with the multiplayer mode.
However, there's definitely going to be a unique multiplayer Doom 3 feel that people will enjoy - you can use the dynamic lighting system so you can turn the lights on and off.
You can go in a room, turn off the lights, then wait in the corner for the next unsuspecting guy to walk in the room. He turns on the light, you know where the switch is - boom, he's dead.
There's the physics engine too, items can be moved around, obstacles placed so as to hinder other players - there's a lot of scope there.
Are there going to be more open environments as well as the claustrophobic corridor ones we've seen so far?
Hollenshead: We have a few open areas, when you move from one complex to another complex, but we're going for that scary thing and it works better within enclosed spaces.
Doom 3 is all about those dramatic lighting effects. When you go outdoors in Mars, you have a single light source which is a giant sun - so the dramatic and interesting and unique things that you can do in interior locations stand out less. It doesn't really make that much sense to go running around on Mars that much.
Is the Doom 3 technology going to appear in any other games you can tell us about?
Hollenshead: We're using the Doom 3 technology for Quake IV. There is other stuff going on with other licensees, but we haven't officially made those announcements yet.
How about the Xbox version?
Hollenshead: We're literally in the early stages of getting the technology up and running on the Xbox. The Xbox is completely within the specs of what the target for Doom III technology is.
You'll be seeing a lot of unique textures that literally make the world just the way you might imagine if Hell really had erupted on a spacestation.
What about a PS2 version?
Hollenshead: Frankly, the PS2 couldn't do the math calculations for the geometry acceleration, real time shadows and light. GameCube is the same thing, no version planned.
And can you tell us more about the physics engine?
Hollenshead: Everything reacts properly, bodies, guns, the glass reacts properly, you get teleported into the laboratory and the shockwave from the teleporter knocks out the windows in the lab. The Doom system is really a unified rendering system of casting all surfaces and lights with the same render.
When are you hoping to have the game out?
Hollenshead: [laughs] The official release date is: "When it's done." We're not actually working towards any specific date, we just want to get towards the experience we're aiming for, then we'll worry about dates once we've done that.
We do not anticipate that we're going to be done this year, but we're working to get the game finished as soon as we can. As soon as we know the release date, trust us, we'll let you know..
En 2 nieuwe pics. Die zagen we al eerder als scans, maar nu in volle glorie! Wie zei ook al weer dat we geen buitenomgevingen in Doom 3 moesten verwachten?
quote:Die zullen de titlesong wel maken. Het spel zelf zou namelijk ambient geluiden krijgen, net als in de alpha.
September 22, 2003 - Sources who know what they're talking about tell us that the progressive metal band Tool is doing an original song for Doom 3. We'd love to bring you more details on this but the fear that some sort of demonic beast will spurt forth from our stereos, turn off all the lights and start eating away at our tummies prompts us to avoid talking about this any further. We'll bring you more information once we get rid of our stereo.-- Steve Butts
quote:
We also encountered maggots--pale, two-headed, vaguely humanoid creatures with an alarming tendencies to leap extremely fast and far at us from a completely stationary position, like the fiends from the original Quake.
quote:Nog een nieuwe preview:http://www.gamespy.com/previews/september03/doom3pc/
We then visited another area where toxic gas was leaking from barrels that were stored in a glass-enclosed control room. To proceed, we had to take control of a crane inside the room. We then had to lift a limp, dead zombie with the crane and place it on top of the gas leak. We didn't drop the corpse squarely on the leak, so the zombie's corpse realistically flopped to the ground. Since we failed, we had to move the crane so we could try again.
quote:Dit las ik ergens anders ook al. Alles wijst erop dat de Demonen erachter proberen te komen hoe ze de Aarde kunnen overnemen.
Not long after you arrive, all hell breaks looks -- literally -- as demons start flooding the facility. It appears the demons are after some teleportation technology being developed at the UAC facility, and your job is to find out where they're coming from and stop them.
quote:Half-life 2 tech demo deja vu. Zo te lezen kan Doom 3 dat dus ook.
This ended the "game" portion of our demonstration, and Willits wrapped things up by booting up a small tech demo that consisted of a room with a tower of 100 boxes stacked on top of each other. As Willits shot out one of the boxes near the bottom, the entire stack collapsed, with boxes falling and bouncing in different ways. Reloading the level and then spawning a humanoid model into the room, Willits then picked up the body and swung it into the stack, causing the boxes to fall yet again and bounce off the body in various ways.There's no way around it -- this demo appeared to be id reacting to all the hoopla surrounding the recent Half-Life 2 tech demos, as if to say, "this really isn't that big a deal. We can do it too, see?" Although they probably won't allow themselves to be quoted as such, you get the feeling that the id guys believe they've clearly got the best new tech on the planet, and can't wait to get it in the hands of the players.
quote:Shit begrijp ik het nou goed? geen NiN ?
Op dinsdag 23 september 2003 09:25 schreef Disorder het volgende:
Van IGN.com...progressive metal band Tool is doing an original song for Doom 3...
Die zullen de titlesong wel maken. Het spel zelf zou namelijk ambient geluiden krijgen, net als in de alpha.
quote:Dat staat er dus niet
Op dinsdag 23 september 2003 11:23 schreef Dragonetti het volgende:[..]
Shit begrijp ik het nou goed? geen NiN ?
quote:Nu ik eraan terug denk, baseer ik me op me oude links, ik zie wel wat er uiteindelijk uitkomt...wel een beetje jammer vind ik als het uiteindelijk echt geen NiN...misschien een samenwerking tussen Tool en NiN??...
Op dinsdag 23 september 2003 11:29 schreef Disorder het volgende:Dat staat er dus niet
Er ging ooit een gerucht dat Trent Reznor stopte samen te werken met id Software. Dat kan ook betekenen dat hij klaar was. Dat gerucht is trouwens nooit bevestigd. Misschien werken ze wel met Tool en Trent samen. Niemand weet het zeker. Bovendien is dit gerucht over Tool ook nog niet officiëel bevestigd.
wishful thinking misschien...
Ik neem aan dat dit het uiteindelijke box art ontwerp is. Ik vind 'm vet. Vanmiddag maar eens kijken of ik 'm bij mij in de buurt kan vinden.
quote:Pre-order box. Dus dan heb je het doosje en het beeldje alvast. En wanneer het spel binnenkomt ligt jouw exemplaar al klaar en loop je dus niet de kans dat het spel uitverkocht is.
Op maandag 3 november 2003 10:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom volg ik het niet? Je koopt een verpakking, krijgt daar een beeldje bij, maar verder?
Of ga je dan terug met je doosje en beeldje om een stel losse CD's op te halen?
quote:Ik denk 't wel ja. Het doel van een pre order is dus dat je straks zeker weet dat er een cd voor je klaar ligt, terwijl ie anders misschien aan iemand anders verkocht wordt, zodat je moet wachten op de volgende order van die winkel.
Op maandag 3 november 2003 10:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, maar een pre-order ga je toch pas halen als het spel zelf er isOf ga je dan terug met je doosje en beeldje om een stel losse CD's op te halen?
quote:aan deze site heb je dus net nix
Op woensdag 5 november 2003 08:16 schreef Disorder het volgende:
Officiële Doom 3 site online!
quote:Gewoon een leuke teaser
Op woensdag 5 november 2003 09:57 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
aan deze site heb je dus net nix
quote:idd!
Op woensdag 5 november 2003 10:06 schreef Disorder het volgende:[..]
Gewoon een leuke teaser
quote:PC én Xbox.
Op zaterdag 29 november 2003 15:03 schreef Varr het volgende:
Zal wel alleen voor pc worden.
quote:Ja er zit ook een multiplayer onderdeel in, maar de nadruk is gelegd op een spooky single-player ervaring, niet op revolutionaire multiplayer mogelijkheden.
Op zaterdag 29 november 2003 14:51 schreef MaddoxX het volgende:
Zal dit spel ook online kunnen zojadan koop ik m
Half life 2 en cz koop ik zowieso andersh eb je er niks aan
quote:ik ook niet
Op zaterdag 29 november 2003 15:08 schreef Varr het volgende:
Ik verwacht niet dat zulk goeie graphics op de x-box komen.
Ik ga die dag nog even Doom spelen, om de nostalgische gevoelens weer op te halen, terwijl ik hoop op een Doom 3 traktatie
quote:damn, is dat alweer 10 jaar geleden?
Op zaterdag 6 december 2003 14:37 schreef Disorder het volgende:
Aankomende woensdag is het de 10de verjaardag van Doom. Ik heb het gevoel dat id Software ons misschien gaat trakteren op nieuw Doom 3 nieuws/screenshots/filmpjes/een demo/etc.Ik ga die dag nog even Doom spelen, om de nostalgische gevoelens weer op te halen, terwijl ik hoop op een Doom 3 traktatie
quote:Die fx5600 is idd bagger .
Op zaterdag 6 december 2003 11:34 schreef QyRoZ het volgende:
Damn, ik kan ECHT niet wachten. Alhoewel het wel kut zal draaien op mijn 2400+ met FX 5600.
* chocolatemoeze Extra donkere gordijnen in huis haalt
quote:Weet ik. De volgende keer ga ik niet meer af op het oordeel van iemand waarvan ik denk dat ie er verstand van heeft.
Op zaterdag 6 december 2003 14:40 schreef Steve-O het volgende:[..]
Die fx5600 is idd bagger .
quote:Mien zwoager, dèn het verstand van 'pjuters. Hi'j het 'zegd dat oe een 3fx koart mos kop'n.
Op zaterdag 6 december 2003 15:39 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Weet ik. De volgende keer ga ik niet meer af op het oordeel van iemand waarvan ik denk dat ie er verstand van heeft.
Aanstaande woensdag is dus de 10e verjaardag van Doom alweer. En Gamespy besteedt er alvast aandacht aan: http://www.gamespy.com/articles/december03/doom/
Hier alvast een voorproefje:
Vanaf vandaag begint de '10 jaar Doom' special. Deze duurt voort tot en met vrijdag. Over aanstaande vrijdag doet men nogal geheimzinnig:
quote:Hmmm.
Friday, Dec. 12
Secret Doom 3 Stuffs
???
???
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 08-12-2003 15:08]
quote:Als het goed is draait het juist wel prima op zon computar. Dankzij de neue engine.
Op zaterdag 6 december 2003 11:34 schreef QyRoZ het volgende:
Damn, ik kan ECHT niet wachten. Alhoewel het wel kut zal draaien op mijn 2400+ met FX 5600.
Die trailer ziet er wel supageil uit btw,
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 08-12-2003 16:08]
Bijna tijd om mn GF4200Ti 128Mb aan de wilgen te hangen en ff 512 MB RAM erbij proppen en een nieuwe proc halen
quote:Ehm, hij komt anders niet op de Xbox, dus hij moet wel ongeveer hetzelfde blijven... Textures zijn tamelijk low-res, het zit hem dan ook meer in de efficientie van de shaders etc...
Op zondag 30 november 2003 00:16 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
ik ook niet
quote:Liever wat langer wachten en dat het spel stabiel en getweaked is dan een half-af traag, buggy kutspel.
Op woensdag 10 december 2003 10:27 schreef t-x-m het volgende:
wanneer ik nu ongeveeer de release?
is dat nog dit jaar
januari![]()
februarie![]()
maart![]()
--->later![]()
![]()
![]()
????
quote:Dat zal wel draaien neem ik aan hoor. Toch een redelijk dik systeem dat je hebt staan dacht ik zo
Op zaterdag 7 februari 2004 12:54 schreef Djeez het volgende:
Als het idd zo is dat Doom 3 eerder uitkomt dan Half-life 2, waar ik al ruim een half jaar op wacht, dan koop ik Doom 3! Van het wachten op Half-life 2 word ik een mooi flauw. Weet iemand trouwens of het wel een beetje wil draaien op een P4-2,8 met 1 Gb Ram en een Ati Radeon 9800 ?
quote:je koopt ze gewoon alle 2... ik zie het probleem nie
Op zaterdag 7 februari 2004 12:54 schreef Djeez het volgende:
Als het idd zo is dat Doom 3 eerder uitkomt dan Half-life 2, waar ik al ruim een half jaar op wacht, dan koop ik Doom 3! Van het wachten op Half-life 2 word ik een mooi flauw. Weet iemand trouwens of het wel een beetje wil draaien op een P4-2,8 met 1 Gb Ram en een Ati Radeon 9800 ?
quote:Ik wel. Ze vissen beiden uit dezelfde vijver. je kan er maar een tegelijk spellen, en aangezien ze rond dezelfde tid gaan uitkomen, blijft er eentje op de plank liggen. ga je met de ander op een gegeven moment multiplayeren, dan speel je alleen maar tegen spelers die er al lang lang en breed in zitten, zodat je keer op keer verliest.
Op zaterdag 7 februari 2004 14:34 schreef Ericjuh het volgende:[..]
je koopt ze gewoon alle 2... ik zie het probleem nie
quote:mooie screens!
Op zaterdag 13 december 2003 10:16 schreef Disorder het volgende:
Een paar magazine screenshots zijn nu ook, helaas in een lage resolutie, online gezet:
quote:Dan nog wil ik ze beide gewoon in huis hebben, ik wil niet weten wat ik anders mis aan deze 2 revolutionaire spellen...
Op zaterdag 7 februari 2004 14:45 schreef Djeez het volgende:[..]
Ik wel. Ze vissen beiden uit dezelfde vijver. je kan er maar een tegelijk spellen, en aangezien ze rond dezelfde tid gaan uitkomen, blijft er eentje op de plank liggen. ga je met de ander op een gegeven moment multiplayeren, dan speel je alleen maar tegen spelers die er al lang lang en breed in zitten, zodat je keer op keer verliest.
En oja, over mijn systeempje. In de PC Gameplay ( een Belgisch blad ) hadden ze Doom 3 draaiende op een P4-3,06 HT, maar daar hadden ze sommige opties uit gezet, omdat de PC het anders niet trok. En die beschikte nog wel over een Ati Radeon 9800 Pro! Maar we zien tegen die tijd wel welke ik koop, moet toch weten welke leuker en beter is.
PCgameplay moet eens een TXT aanpassen, zelfs de Alpha loopt hier redelijk...
wat me nou echt gaaf leek is dat ze de oude cheat codes gebruiken
idclip (volgens was dit hem toch ofniet)
vroeger kon ik ze dromen...
quote:de alpha versie zit boordevol debug code.. en is totaal geen indicatie van de snelheid van de final version
Op zaterdag 7 februari 2004 14:45 schreef Djeez het volgende:[..]
Ik wel. Ze vissen beiden uit dezelfde vijver. je kan er maar een tegelijk spellen, en aangezien ze rond dezelfde tid gaan uitkomen, blijft er eentje op de plank liggen. ga je met de ander op een gegeven moment multiplayeren, dan speel je alleen maar tegen spelers die er al lang lang en breed in zitten, zodat je keer op keer verliest.
En oja, over mijn systeempje. In de PC Gameplay ( een Belgisch blad ) hadden ze Doom 3 draaiende op een P4-3,06 HT, maar daar hadden ze sommige opties uit gezet, omdat de PC het anders niet trok. En die beschikte nog wel over een Ati Radeon 9800 Pro! Maar we zien tegen die tijd wel welke ik koop, moet toch weten welke leuker en beter is.
Als de reviews echt heel erg goed zijn over doom III< denk dat ik Doom III dan koop en HL 2 niet meer koop voor een jaar ofzo, HL 2 duurt veels te langquote:Op zaterdag 7 februari 2004 12:54 schreef Djeez het volgende:
Als het idd zo is dat Doom 3 eerder uitkomt dan Half-life 2, waar ik al ruim een half jaar op wacht, dan koop ik Doom 3! Van het wachten op Half-life 2 word ik een mooi flauw. Weet iemand trouwens of het wel een beetje wil draaien op een P4-2,8 met 1 Gb Ram en een Ati Radeon 9800 ?
Als je alleen om de vertraging een spel niet meer hoeft dan vind je het ook niet de moeite waard om te downen, slappe lamer...quote:Op maandag 29 maart 2004 18:47 schreef Vassili_Z het volgende:
HL2 heeft veels te lang geduurd
Ik koop het (ook) niet meer
Zie wel of ik ergens illegaal kan krijgen
True, maar ik heb er iig alle vertrouwen inquote:Op maandag 29 maart 2004 21:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Heeft? je bedoelt: KAN hebben...
En wat had je anders willen draaien???quote:Op zaterdag 7 februari 2004 14:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wel. Ze vissen beiden uit dezelfde vijver. je kan er maar een tegelijk spellen, en aangezien ze rond dezelfde tid gaan uitkomen, blijft er eentje op de plank liggen. ga je met de ander op een gegeven moment multiplayeren, dan speel je alleen maar tegen spelers die er al lang lang en breed in zitten, zodat je keer op keer verliest.
En oja, over mijn systeempje. In de PC Gameplay ( een Belgisch blad ) hadden ze Doom 3 draaiende op een P4-3,06 HT, maar daar hadden ze sommige opties uit gezet, omdat de PC het anders niet trok. En die beschikte nog wel over een Ati Radeon 9800 Pro! Maar we zien tegen die tijd wel welke ik koop, moet toch weten welke leuker en beter is.
Ik kon niet eens me resolutie veranderen en Invert Mousenquote:Op maandag 26 april 2004 15:32 schreef Un-X-PecteD het volgende:
de 1e 2 gangen waren niet bepaald buddie... Daarna schrok ik, heb k moeten huilen en ben ik weggerend...
Beta II?quote:Op maandag 26 april 2004 15:18 schreef Wytze het volgende:
Heb de Alpha effe geinstalleerd gehad, maar vond hem zo buggie als de nete.
Ik ga in ieder geval effe opzoek naar Beta II
ja, daar heb je gelijk in, alleen in die beta zitten veel meer levels, en is iets meer geoptimaliseerd, de beta II is gewoon de beta I met wat patches en nieuwe levels erin, hier kan je er iets meer over lezenquote:Op maandag 26 april 2004 18:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Beta II?
Tis nog altijd een aangepaste Alpha, dus ga niet denken dat dit zelfs maar in de buurt van een beta komt
Er is geen beta I!!!quote:Op maandag 26 april 2004 18:48 schreef alsem het volgende:
[..]
ja, daar heb je gelijk in, alleen in die beta zitten veel meer levels, en is iets meer geoptimaliseerd, de beta II is gewoon de beta I met wat patches en nieuwe levels erin, hier kan je er iets meer over lezen
Hmmm, mij veels te veel werk. Ik wacht wel totdat ie uit komt. Zal nu wel niet meer al te lang durenquote:Op maandag 26 april 2004 18:48 schreef alsem het volgende:
[..]
ja, daar heb je gelijk in, alleen in die beta zitten veel meer levels, en is iets meer geoptimaliseerd, de beta II is gewoon de beta I met wat patches en nieuwe levels erin, hier kan je er iets meer over lezen
Die moet nog komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:22 schreef Wytze het volgende:
Op de E3 nog iets bekend geworden over Doom3 ?
Aldus Pat Duffy, die reageerde op dit bericht.quote:I can confirm that ship date! Woohoo, getting close! We are on track and have been working hard to get it done. As you can imagine we are all very ready to get this game shipped out
9 november iig als uiterste deadline...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:03 schreef Disorder het volgende:
Het is trouwens officiëel bevestigd dat Doom 3 deze zomer uitkomt door een medewerker van id Software op Doomworld:
[..]
Aldus Pat Duffy, die reageerde op dit bericht.
quote:Publisher Activision and developer id Software have announced that while they refuse to get as specific as Microsoft w/ Halo 2 and November 9th Doom 3 will “without doubt” ship by the end of this year. This news only counts for the PC version however and I would not expect the Xbox rendition to ship for several months after the PC does. With that said with Doom 3, Half-Life 2, and Halo 2 likely launching at the same time it is going to be one helluva competition to see who can make the best game.
en DRIV3R !!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:32 schreef Refragmental het volgende:
Wat een feest deze zomer!!!
Op games front:
- HL2
- Doom3
Op Hardware front:
- AMD 64 socket 939
- ATI's nieuwe videokaarten!
Ik hoop dat ik genoeg geld heb!
nah, idclip was voor doom 2 no clipping, voor doom 1 moest je toch echt idspispopd gebruikenquote:Op maandag 9 februari 2004 18:51 schreef Roellio het volgende:
iddqd - god mode
idkfa - all weapons
idclip - no clipping (doom 1)
Dat komt nog, maar daar willen ze niet veel van laten zien. Ook heb ik gelezen in verschillende previews (helaas zonder begeleidende screenshots) dat in latere levels duidelijk wordt dat de basis wordt 'overgenomen' door Helse krachten. Enge teksten op de muren, lijken die van het plafond hangen, vlees en botten in de muren verwerkt, dat soort dingen. Ik hoop ook dat ze nog wat kasteel achtige elementen erin verwerkt hebben, maar ik ben bang dat dat niet lekker samen mengt met de rest van het spel. Misschien hebben ze het er wel uitgelaten om stijlbreuk te voorkomen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:18 schreef RetepV het volgende:
Maar waarom de fuck alleen maar screenshots en filmpjes van de monsters in Quake-achtige omgevingen? Wat is er gebeurd met het afdalen in de hel enzo verhaal?
Stap 3: Offerte Prijsquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:42 schreef Disorder het volgende:
Ik ben nu trouwens hard aan het werk gegaan voor dit:
- Asus P4P80
- Intel pentium IV 2.8 GHZ
- 2x pc3200 512 MB RAM
- ATi radeon 9800 Pro, 128 MB
Ik heb in één week tijd al ongeveer ¤250,= verdient. Heeft iemand enig idee hoeveel bovenstaande bij elkaar kost? Ik heb die specs op aanraden van een klasgenoot overgenomen.
Waarom Pentium IV?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:42 schreef Disorder het volgende:
Ik ben nu trouwens hard aan het werk gegaan voor dit:
- Asus P4P80
- Intel pentium IV 2.8 GHZ
- 2x pc3200 512 MB RAM
- ATi radeon 9800 Pro, 128 MB
Ik heb in één week tijd al ongeveer ¤250,= verdient. Heeft iemand enig idee hoeveel bovenstaande bij elkaar kost? Ik heb die specs op aanraden van een klasgenoot overgenomen.
Lekker aanmatigend IMHO. Zal niet zo bedoeld zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die klasgenoot van je heeft duidelijk niet echt veel verstand van zaken.
(..)
Spaar gewoon door... en wacht tot vlak na de zomer met het samenstellen en kopen van je PC... ben je veel goedkoper uit dan nu... en je hebt dan ook nog eens meer performance.
Gewoon via een p2p programma downloaden...tis maar een paar MB, en meestal zit het al in een emulatorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:51 schreef speedfreakssj het volgende:
wil ik ook weer. DOOM II. hoe draai ik die op win98 met GF4 ti 4200?
Dat is wel VER NA DE ZOMERquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:46 schreef Roellie80 het volgende:
doom3 komt in de herfst van 2004 in de schappen
(denk ik)
duidelijk...quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:47 schreef Wytze het volgende:
[..]
Dat is wel VER NA DE ZOMER
* Wytze haat wachtenquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
duidelijk...
maar ga daar nou maar vanuit.. dan kan het nog meevallen
en wachten heeft toch geen zin... 't komt vanzelf
Maar Doom3 is wel van een iets ander kaliber dan DN4everquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:01 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
we wachten nu te lang op doom3. net als met sex waait je geile bui ook weer over..
kijk maar naar Duke nukem 4ever (4never)
Doom3 komt uit tijdens de Q3 2004, weet iemand trouwens de datum van dat feestje?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij schijnt 14 Juni in de winkels te moeten liggen volgens geruchten.
Dat alles voor het luttele bedrag van 52 eurie.
Dat zou over iets minder dan 2 weken al zijn. Het is dan wel verdacht stil. Weinig promotie enz.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.gamershell.com(...)=ST&f=16&t=5792&hl=&
http://www.planetdoom.comquote:DOOM 3 Release Date Confirmed?
11:34 PST | Cyric
Along with a new box image, GameSpot.com has posted up that they have confirmed the release date of DOOM 3 to be August 3rd 2004. Other retailers across the country such as EB Games have also switched to that date as well. Keep an eye on other game retailers to see if they join in with that date, but then again, keep in mind that April 15th and June 15th came and went without a peep when the retailers had that pegged as a release date as well.
quote:....the release date of DOOM 3to be August 3rd...
Ze zeggen tijdens de Q3, en dat is 20 oktober, dat is heel wat later dan in dat bericht!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:01 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://www.planetdoom.com
Wordt dit weer een anticlimax of gaat het eindelijk gebeuren? De release van één van de te gruwelijkste 20+ uur durende FPS die ons aan aan de PC gekluistert zal houden.
Time will tell, maar ik denk dat dit best wel de release date kan zijn. Nu is het wachten totdat ID dit bevestigd.
laat het hopen voor hun.. want anders gaan ze allebei behoorlijk wat omzet mislopen...quote:Op maandag 28 juni 2004 23:07 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Het kan zo zijn dat er bepaalde marketing afspraken zijn gemaakt tussen Id en Valve.
Ja daar heb je gelijk in, het is natuurlijk een spel dat niet gericht is multiplayers, en er zijn er veel die daar op "afknappen", maar de engine is wel super revolutionair!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:19 schreef =HellFire= het volgende:
Ook al is Doom III als game flut, de engine zal vele nieuwe mooie games opleveren..
1 probleem: Doom 3 is inmiddels links en rechts ingehaald, technisch gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:01 schreef alsem het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, het is natuurlijk een spel dat niet gericht is multiplayers, en er zijn er veel die daar op "afknappen", maar de engine is wel super revolutionair!
Op misschien Farcry na zou ik niet weten welke game technisch gezien beter is.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
1 probleem: Doom 3 is inmiddels links en rechts ingehaald, technisch gezien
Doom wordt de komende zoveel jaar niet echt meer geupgrade, waardoor titels als F.E.A.R. hem makkelijk voorbij kunnen gaan, net als Unreal 3.0....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Op misschien Farcry na zou ik niet weten welke game technisch gezien beter is.
Unreal 3.0 is nog wel een aantal jaar van ons verwijderd hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Doom wordt de komende zoveel jaar niet echt meer geupgrade, waardoor titels als F.E.A.R. hem makkelijk voorbij kunnen gaan, net als Unreal 3.0....
Nope...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:51 schreef peristilius het volgende:
Doom is toch niet leuk, doe mij dan maar Half-Life.
Doom is toch zo'n ren rond en schiet op alles wat los en vast zit game waarvan je na een level spelen al bijna alles hebt gezien?
je hebt helemaal gelijk.. het is echt een ren maar rond en schiet alles wat los en vast zit.. maar een paar seconden daarvoor ben je je wel helemaal lam gesprokken van het beestje dat je naar een andere wereld wil schieten..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:51 schreef peristilius het volgende:
Doom is toch zo'n ren rond en schiet op alles wat los en vast zit game ...
En die ervaring, daar doen we het allemaal voor.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk.. het is echt een ren maar rond en schiet alles wat los en vast zit.. maar een paar seconden daarvoor ben je je wel helemaal lam gesprokken van het beestje dat je naar een andere wereld wil schieten..
Bron: de distributeur voor de benelux.quote:Doom 3 will blow your mind!!!
Doom 3(tm) will be released this summer for the PC. The game will send game fans on a first-class trip to Mars - with a layover in Hell. Doom 3 is delivering the most atmospheric, terrifying and visually mind-blowing gaming experience ever conceived and utilizes id's revolutionary new 3D graphics engine to draw players into the most frightening and gripping gaming experience ever created.
See attached press release (NL/FR)
2 jaar voordat ie bruikbaar in spellen gebruikt wordt, tegen de tijd dat het uiterste uit Doom3 gepeuterd kan worden dus, waardoor het in 1 klap toch weer 2 slagen is ingehaald...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:54 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Unreal 3.0 is nog wel een aantal jaar van ons verwijderd hoor.
Ik dus niet, vond de Alpha al takkeengquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:27 schreef Markster het volgende:
Dit spel ga ik overslaan![]()
![]()
De verwachting is dat morgen de game alszijnde 'Gold' aangekondigd gaat worden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:15 schreef Ericjuh het volgende:
ik had eigenlijk al iets meer informatie verwacht op de site van doom3 (www.doom3.com)..
staat al een half jaar het zelfde op... geeft me toch een beetje naar gevoel dat het spel niet uitkomt in augustus..
en juist daarom sla ik hem overquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik dus niet, vond de Alpha al takkeeng
haha sorry, maar ik kan daar echt niet tegen gewoon, ik vind Resident evil al eng genoeg.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:03 schreef Mr.J het volgende:
Mietje.
Lekker met zweethandjes in je donkere kamer die deur openen joh!
Precies, en waarschijnlijk nix verleken met wat er allemaal in doom3 komt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:07 schreef Mr.J het volgende:
LOL!
Die Trigens in FarCry waren soms idd best wel scary ja!
kan me nog herinneren dat ik een keer zo schrok dat ik de muis (draadloos) aan de andere kant van de kamer gooide... eigenlijk best wel raar, want zo schrikkerig ben ik helemaal niet..quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:07 schreef Mr.J het volgende:
LOL!
Die Trigens in FarCry waren soms idd best wel scary ja!
Lights out, volnume upquote:Op donderdag 1 juli 2004 05:57 schreef Markster het volgende:
[..]
en juist daarom sla ik hem over![]()
![]()
Licht uit, spelen rond een uur of 3 s'nachts, Koptelefoon opquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:59 schreef Disorder het volgende:
Ik koop 'm wel maar ik doe geen koptelefoon op, dat is zeker.
en dan iemand die op je schouder tikt... Waarna je panisch omdraait en daarbij de persoon omslaat....quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Licht uit, spelen rond een uur of 3 s'nachts, Koptelefoon op. The horror
.
haha.. ja.. dat gaan we doen... alleen koptelefoon??? waarom, keb een mooie versterker naast me staan... dus dat doen we niet...quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Licht uit, spelen rond een uur of 3 s'nachts, Koptelefoon op. The horror
.
Met een koptelefoon op zit je er toch meer in naar mijn gevoel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
haha.. ja.. dat gaan we doen... alleen koptelefoon??? waarom, keb een mooie versterker naast me staan... dus dat doen we niet...
Soms wel, soms niet, speel liever gewoon met geluid vol openquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met een koptelefoon op zit je er toch meer in naar mijn gevoel.
moet jij eens opletten als ik mijn versterker vol uit zet wat voor gevoel je dan krijgtquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met een koptelefoon op zit je er toch meer in naar mijn gevoel.
maar uhh hoe zit het nu met doom 3??quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:32 schreef Mr.J het volgende:
[..]
De verwachting is dat morgen de game alszijnde 'Gold' aangekondigd gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |