quote:ohw sorry ik heb je verkeerd begrepen...ik vind het ook echt niks.... de .com site vond ik echt cool.
Op zondag 4 mei 2003 23:25 schreef Skull het volgende:
Nee dat niet, alleen de nederlandse versie is compleet ruk.
gamespot.com is eigenlijk nog steeds cool, alleen heleboel is 'payed content'... jammer maar begrijpelijk...en irritant
Een nieuwe wallpaper doemt uit het niets op. Is dit gemaakt door een Doomfanaat of is dit echt het nieuwe logo van Doom III? Er zou namelijk wel een verandering in het logo komen zoals we dat al op de vorige E3 hebben kunnen zien.
quote:Dat klinkt interessant.
But now, players carry a personal digital assistant that, as they move through the world, downloads information from other people's PDAs. ''Through their e-mail and through their messages, the player can learn about the invasion and the research,'' Willits says.
quote:Dat lijkt op een bevestiging van de terugkeer van óf de Arachnotron, óf de Spider Mastermind. Van die laatste was al een conceptschets bekend, dus die zal er haast zeker wel in zitten.
Doom III's monsters also will move more like those on the big screen, says artist/animator Fred Nilsson, 28, who previously worked for DreamWorks on the hit movies Antz and Shrek. He shows how the shadow of a spiderlike monster is created in real time and shows up only when a player stumbles into its area. ''There should be a lot of good, scary moments like that,'' he says.
quote:Dat betekent als je het mij vraagt dat die hele X-box deal niet door is gegaan.
Many are expected to do so again for the for-now PC-only Doom III.
Lees het zelf op: http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/usatoday/20030512/en_usatoday/5148497
Ene kant goed nieuws...maar gaan de systeem eisen daardoor niet uiteindelijk omhoog?
Vanuit het geld perspectief zie ik ze nog wel een XBOX versie uitbrengen... (zal toch haast wel?)
Trouwens: Gaat Nine Inch Nails nu voor zeker de muziek doen?
the nin hotline doom 3 muziek 1 (laatste nieuws dateert uit 6/19/2002 ...)
doomworld => doom 3 CTRL + F "music"
quote:Sjezus man...laat die gasten ff opschieten...dit lijkt wel een soort gigantisch lange voorspel nu...
Music:- Trent Reznor ? let op de vraagteken...
quote:De laatste keer dat ik er iets over gelezen heb bleek nog steeds dat Trent Reznor de muziek en geluiden zou doen. Maar het is weer wat verwarrender geworden toen een paar maanden geleden bleek dat id Software naar een extra geluidstechnicus zocht. Ik weet het ook niet meer.
Op dinsdag 13 mei 2003 00:34 schreef Dragonetti het volgende:
"...Many are expected to do so again for the for-now PC-only Doom III...."Ene kant goed nieuws...maar gaan de systeem eisen daardoor niet uiteindelijk omhoog?
Vanuit het geld perspectief zie ik ze nog wel een XBOX versie uitbrengen... (zal toch haast wel?)Trouwens: Gaat Nine Inch Nails nu voor zeker de muziek doen?
the nin hotline doom 3 muziek 1 (laatste nieuws dateert uit 6/19/2002 ...)doomworld => doom 3 CTRL + F "music"
[..]Sjezus man...laat die gasten ff opschieten...dit lijkt wel een soort gigantisch lange voorspel nu...
![]()
Blijkbaar kijken we dus wel naar het nieuwe logo. Ik vond die andere mooier. En wie heeft hier een Gamespotaccount? Die mensen kunnen namelijk een nieuw filmpje downloaden van: http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/media.html
(Graag verspreiden aub )
-edit- Iemand met een IGN Insider's account misschien?
http://insider.ign.com/download/video/e32003/xbox/doom3xbox_051303_320.mov
Dat kun je dan downloaden.
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 13-05-2003 13:31]
quote:Gaat niet van harte..
Op dinsdag 13 mei 2003 13:39 schreef Disorder het volgende:
http://www.shackspace.com/~break@shackmail.com/doom3xbox.movI RULE!! I RULE!! I RULE!!
-edit-
Nu wel: sjoe roel!
[Dit bericht is gewijzigd door Cheiron op 13-05-2003 17:38]
quote:Kijk anders even op Shacknews onder de Evening Readings. Daar staat misschien een mirror. Hier alvast wat screens uit de trailer (die opgenomen is van een scherm). http://www.nofrag.com/news/mai2003/13/5968.html
Op dinsdag 13 mei 2003 17:37 schreef Cheiron het volgende:[..]
Gaat niet van harte..
quote:Imps die over het plafond kruipen, dat vond ik dus echt heel gaaf. En die Hellknight die de chainsawzombie keihard aan de kant smijt!
Op dinsdag 13 mei 2003 17:46 schreef Cheiron het volgende:
Dat zag er supercool uit! Als dat geen spannend spel wordt weet ik et niet meer
http://www.shackspace.com/~kronologik@shackmail.com/e3-doom3trx1_qt.zip
(Deze is van Gamespot. Iets beter qua kwaliteit dan die van IGN.)
quote:Dat ziet er ontzettend gaaf uit!
Op dinsdag 13 mei 2003 17:47 schreef Disorder het volgende:[..]
http://www.shackspace.com/~kronologik@shackmail.com/e3-doom3trx1_qt.zip
(Deze is van Gamespot. Iets beter qua kwaliteit dan die van IGN.)
quote:zoals Palmer zei in "the thing", na het zien van een lopende onthoofde hoofd in de vorm van een spin:
Op dinsdag 13 mei 2003 17:47 schreef Disorder het volgende:[..]
Imps die over het plafond kruipen, dat vond ik dus echt heel gaaf. En die Hellknight die de chainsawzombie keihard aan de kant smijt!
http://www.shackspace.com/~kronologik@shackmail.com/e3-doom3trx1_qt.zip
(Deze is van Gamespot. Iets beter qua kwaliteit dan die van IGN.)
"you gotta be fucking kidding"
Die gasten gaan het gewoon weer doen!
Ik moet ineens denken aan de url: "Releasing the beast" ... hiermee refereerde men naar het moment toen ze DOOM 1 wilde uitbrengen voor de grote publiek...
voor de geïnteresseerden:
"Releasing the beast" zie onderaan
quote:Wat is er mis mee?
Op woensdag 14 mei 2003 00:49 schreef Skull het volgende:
Wat een spannend verhaal
quote:Uhm een beetje erg overdreven geschreven misschien. Hevig gedramatiseerd.
Op woensdag 14 mei 2003 09:30 schreef Disorder het volgende:[..]
Wat is er mis mee?
quote:Maar wat is er dan gedramatiseerd?
Op woensdag 14 mei 2003 11:42 schreef Skull het volgende:[..]
Uhm een beetje erg overdreven geschreven misschien. Hevig gedramatiseerd.
quote:Ja als ik dat nog moet gaan uitleggen.
Op woensdag 14 mei 2003 11:46 schreef Disorder het volgende:[..]
Maar wat is er dan gedramatiseerd?
Doom 3 komt op de xbox, en Half Life 2 ook.
quote:Alsof je met een Radeon 9700Pro niet kan spelen
Op woensdag 14 mei 2003 12:32 schreef Steve-O het volgende:
Zit er echt mooi uit
Alleen jammer dat je het alleen goed kan spelen met een Geforce FX 5900 256mb ddr en een Radeon 9800 256 mb ddr
quote:Nou, blijkbaar snap ik dus niet wat je zegt.
Op woensdag 14 mei 2003 12:17 schreef Skull het volgende:[..]
Ja als ik dat nog moet gaan uitleggen.
quote:Nee dan heb je een framerate van onder de 10
Op woensdag 14 mei 2003 13:18 schreef Ez3 het volgende:[..]
Alsof je met een Radeon 9700Pro niet kan spelen
quote:Wat een lulkoek. Dat kan je niet eens zeggen, gezien het feit dat het spel niet eens de gold status heeft bereikt en niemand dus het uiteindelijke product heeft kunnen spelen. Daaaaaaag theorie!!
Op woensdag 14 mei 2003 15:08 schreef Steve-O het volgende:[..]
Nee dan heb je een framerate van onder de 10
niet speelbaar dus
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 13:20 schreef Disorder het volgende:[..]
Nou, blijkbaar snap ik dus niet wat je zegt.
Laat ik dan ff een stukje quoten
quote:Nu dan duidelijk?
It was Halloween 1993, and Romero was inside DOOM. He stood in a small room with gray walls stained in brown sludge, staring down the barrel of his pistol. An ominous, deep synthesizer chord buzzed, giving way to the eerie plucking of a guitar and, finally, a death-rattle drumbeat. A shotgun lay on the floor. Romero ran forward, grabbing it and storming through a door that slid open to the ceiling. The snarls resounded from everywhere -- hideous snorts and belches and groans. Suddenly there were fireballs, big, red, explosive bursts hurling in flames through the air. He had to act fast.Romero spun once, unleashing his shotgun blast into the chest of a Former Human, who went flying back in a spray of blood. A fireball sailed into Romero's side, bleeding his vision red until he could hear himself wheezing and panting. Another blast, Romero spun. But he couldn't see anything. A blast again, more wheezing. A shadowy beast the color of television static hurled forward. Romero fired once to no avail. Then he saw the barrels, two green heaps of waste. The beast was heading right for them. At the perfect moment, Romero fired into the barrel, leaving the monster in a bloody pile of gibs.
A door opened -- the one in Romero's office. Romero snuck a peek over his shoulder and kept playing as Carmack walked in. Carmack liked what he saw onscreen. Romero had a real sense of grandeur, he thought, the way his levels were so diverse, so varied in elevation, so deep. He made his technology sing.
"What's up?" Romero asked.
De engine uit de demo was waarschijn dermate rot nog dat het nergens lekker draaide.
Ik zeg niet dat je het met een gf4mx lekker kan spelen maar met een radeon 9500/GF4 4200 moet het toch echt wel draaien, anders koopt niemand het.....
het moet toch evt ook op de Xbox kunnen draaien?
quote:nou bij mij speelde hij verdomd goed met mn radeon 9700 PRO! (de alpha dan he)
Op woensdag 14 mei 2003 12:32 schreef Steve-O het volgende:
Zit er echt mooi uit
Alleen jammer dat je het alleen goed kan spelen met een Geforce FX 5900 256mb ddr en een Radeon 9800 256 mb ddr
quote:hij is officieel aangekondigd op de E3 voor de xbox!
Op woensdag 14 mei 2003 16:15 schreef HeatWave het volgende:
kan me niet voorstellen dat je met een 9700pro geen DoomIII kan spelen, dan is het spel nu al een flop denk ik.De engine uit de demo was waarschijn dermate rot nog dat het nergens lekker draaide.
Ik zeg niet dat je het met een gf4mx lekker kan spelen maar met een radeon 9500/GF4 4200 moet het toch echt wel draaien, anders koopt niemand het.....
het moet toch evt ook op de Xbox kunnen draaien?
quote:precies, nou dan kan die Engine nooit zo heel erg veel eisend zijn, want met een beetje PC/GPU trek je de XboX er makkelijk uit....
Op woensdag 14 mei 2003 16:17 schreef apengek het volgende:[..]
hij is officieel aangekondigd op de E3 voor de xbox!
gaat allemaal goed komen!
quote:http://tau12.pair.com/sysdoc/graphic/20030512/images/image061.gif
Op woensdag 14 mei 2003 15:08 schreef Steve-O het volgende:[..]
Nee dan heb je een framerate van onder de 10
niet speelbaar dus
Juist..
quote:ik zat ook steeds tegen de frame limiter aan bij de alpha
Op woensdag 14 mei 2003 16:29 schreef Disorder het volgende:
Heren, ik ken genoeg mensen die een Geforce 4 hebben en zeer goede framerates haalden met de alpha. Dat ie niet goed zou draaien met een 9700 is dikke lulkoek.
quote:Meneer heeft ook een grafiekje verkeerd bekeken:
Op woensdag 14 mei 2003 15:08 schreef Steve-O het volgende:[..]
Nee dan heb je een framerate van onder de 10
niet speelbaar dus
De GFFX 5900 trekt weliswaar een redelijke 29,5 FPS, maar das wel op 1600*1200 (trekt mijn monitor niet eens lekker) 8x Anioso en volgens mij zelfs FSAA...
De alpha gaat redelijk tot zeer goed op een Radeon9700 Pro
quote:Er stond in die link zelf "zie onderaan"....je klikt op die link en gaat naar beneden en dan zie je een link "releasing the beast"... (het ging om die link het stuk tekst dat na die link kwam als er op klikte...)
Op woensdag 14 mei 2003 16:12 schreef Skull het volgende:[..]
Laat ik dan ff een stukje quoten
[..]Nu dan duidelijk?
Als je het nu leest, lijkt het overdreven... maar heb je wel enig idee wat voor impact die spel heeft gehad toen die uitkwam...daar ging het mij om, en daarom dus ook gedachte van "als ze deze beest loslaten voor het grote publiek"... gewoon een gedachte die ik had...erg he...
...volgens mij had jij mij niet begrepen...
quote:- hij draait goed op de XBOX (als ik het goed heb gelezen)
Op woensdag 14 mei 2003 18:01 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Meneer heeft ook een grafiekje verkeerd bekeken:
De GFFX 5900 trekt weliswaar een redelijke 29,5 FPS, maar das wel op 1600*1200 (trekt mijn monitor niet eens lekker) 8x Anioso en volgens mij zelfs FSAA...
De alpha gaat redelijk tot zeer goed op een Radeon9700 Pro
...Dan mag je er wel van uit gaan dat de eisen niet extreem hoog liggen voor de video kaart, lijkt mij
Je moet de game kunnen verkopen, lukt denk ik niet echt goed als weinig mensen de benodigde hardware hebben (hoe lager de eisen des te groter de afzet markt des te meer je kan verkopen...)
edit: een optimale engine doet wonderen
Kom 'm halen nu het nog kan. Gamespot lag net al plat, dus wie weet komen ze nu naar Tiscali, snel snel.
quote:Die link die jij bedoelt is naar hetzelfde stukje alleen de volgende pagina.
Op woensdag 14 mei 2003 18:06 schreef Dragonetti het volgende:[..]
Er stond in die link zelf "zie onderaan"....je klikt op die link en gaat naar beneden en dan zie je een link "releasing the beast"... (het ging om die link het stuk tekst dat na die link kwam als er op klikte...)
Als je het nu leest, lijkt het overdreven... maar heb je wel enig idee wat voor impact die spel heeft gehad toen die uitkwam...daar ging het mij om, en daarom dus ook gedachte van "als ze deze beest loslaten voor het grote publiek"... gewoon een gedachte die ik had...erg he...
...volgens mij had jij mij niet begrepen...
Ha ha euh
quote:Eigenlijk dezelfde trailer, maar met een stuk of 5 nieuwe stukjes erbij die zeker de moeite waard zijn. Inclusief een demonische baby!
Op woensdag 14 mei 2003 18:43 schreef Disorder het volgende:
W00t! Nieuw filmpje met nieuwe Demonen en andere leuke dingen:
http://games.tiscali.cz/clanek/dl.asp?id=5504Kom 'm halen nu het nog kan. Gamespot lag net al plat, dus wie weet komen ze nu naar Tiscali, snel snel.
quote:euhhh...ok...
Op woensdag 14 mei 2003 18:43 schreef Skull het volgende:[..]
Die link die jij bedoelt is naar hetzelfde stukje alleen de volgende pagina.
En ik begreep je heel goed dat die impact heel groot was dat ontken ik ook helemaal niet, alleen het hele stuk wordt een beetje belachelijk overdreven / spannend geschreven. Daar moest ik alleen om lachen.
Ha ha euh
quote:net gezien... met als reactie:
Op woensdag 14 mei 2003 18:43 schreef Disorder het volgende:
W00t! Nieuw filmpje met nieuwe Demonen en andere leuke dingen:
http://games.tiscali.cz/clanek/dl.asp?id=5504Kom 'm halen nu het nog kan. Gamespot lag net al plat, dus wie weet komen ze nu naar Tiscali, snel snel.
1e trailer was 1:06, deze was 2:53 zit flink wat meer tussen + geluid (muziek!)...
quote:De scene met de rondvliegende lijken is bizar. En die baby is gewoon supereng.
Op woensdag 14 mei 2003 20:28 schreef Dragonetti het volgende:[..]
net gezien... met als reactie:
1e trailer was 1:06, deze was 2:53 zit flink wat meer tussen + geluid (muziek!)...
-edit- copy paste link.
quote:Als dit spel het niet wordt dan weet ik het zelf ook niet meer...
Op woensdag 14 mei 2003 20:37 schreef Disorder het volgende:[..]
De scene met de rondvliegende lijken is bizar. En die baby is gewoon supereng.
-edit- copy paste link.
Genoeg spellen die onder hun eigen hype neer zijn gegaan...dat mag met deze niet gebeuren...!!!!
Ik vind die arachnotron wel wat "engs" hebben...
Maar volgens mij is dit het topje van de ijsberg wat ik absoluut niet erg vind!
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 14-05-2003 20:54]
quote:Het lijkt me heel sterk dat die spinachtigen de nieuwe arachnotrons zijn, aangezien die meer van metaal waren gemaakt en toch aanzienlijk groter waren.
Op woensdag 14 mei 2003 20:52 schreef Dragonetti het volgende:Ik vind die arachnotron wel wat "engs" hebben...
quote:In de oude doom (1 & 2) hadden bepaalde monsters een vlees en metaal combinatie (die spin en de baron von hell of zo iets)
Op woensdag 14 mei 2003 20:53 schreef Disorder het volgende:[..]
Het lijkt me heel sterk dat die spinachtigen de nieuwe arachnotrons zijn, aangezien die meer van metaal waren gemaakt en toch aanzienlijk groter waren.
Dat vond ik zo bizar gedaan toen, er waren volgens mij meerdere monsters die de vlees metaal combinatie hadden maar dat weet ik niet zeker.
Die arachnotron gaf mij ook dat gevoel... ik hoop daarvan meer te zien in deel 3, zo niet...pech...genoeg om me te laten scheiten vermaken in deel 3.
Want zeg nou eerlijk, zo een spel als deze speel je toch voor het claustrofobische-horror gevoel?! (i.c.m de schrik effecten)
quote:aan zulke spellen kan je bijna geen plezier meer beleven
Op woensdag 14 mei 2003 21:02 schreef Dragonetti het volgende:[..]
In de oude doom (1 & 2) hadden bepaalde monsters een vlees en metaal combinatie (die spin en de baron von hell of zo iets)
Dat vond ik zo bizar gedaan toen, er waren volgens mij meerdere monsters die de vlees metaal combinatie hadden maar dat weet ik niet zeker.
Die arachnotron gaf mij ook dat gevoel... ik hoop daarvan meer te zien in deel 3, zo niet...pech...genoeg om me te laten scheiten vermakenin deel 3.
Want zeg nou eerlijk, zo een spel als deze speel je toch voor het claustrofobische-horror gevoel?! (i.c.m de schrik effecten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |