Waar hadden we het over?
1. Het filmpje van Idiot Son Of An Asshole
2. De .avi filmpjes van de Melkweg
3. Ik was een gevoelloze klootzak omdat ik Falling In Love niet emotioneel genoeg vond.
offtopic vraag: hoe open ik die damned .avi files?
quote:Met windows mediaplayer en waarschijnlijk een of andere codec.
Op dinsdag 13 mei 2003 20:48 schreef Ixnay het volgende:
offtopic vraag: hoe open ik die damned .avi files?
quote:Welke?
Op dinsdag 13 mei 2003 21:07 schreef TIC het volgende:
Kheb war against errorism ben nu nummertje een aant leren spelen
(op mn gitaar)
quote:Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik in ieder geval niet.
Op woensdag 14 mei 2003 17:00 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand 13 stitches (akoestische versie) of Glass war al gehoord?
Voor mij is hij alleen verpest doordat Mattersville al eerder was uitgebracht en de tracks van de Regaining Unconsciousness EP ook.
Maar goed, ik heb er ook geen geld voor uitgegeven. 19 Euro voor 36 minuten muziek. Ik dacht het toch even niet he..
quote:Pffffffff. Dan is punkrock ook niet aan jou besteed. Die cds zijn nooit langer dan +-40 minuten. Soms hoogstens 30 minuten. Maar die prijs is idd aan de hoge kant... je keek zeker bij de FRS?
Op woensdag 14 mei 2003 17:54 schreef Opie het volgende:
War Or Errorism.. tja. Leuk album.Voor mij is hij alleen verpest doordat Mattersville al eerder was uitgebracht en de tracks van de Regaining Unconsciousness EP ook.
Maar goed, ik heb er ook geen geld voor uitgegeven. 19 Euro voor 36 minuten muziek. Ik dacht het toch even niet he..
Maar dat van die nummers, ach... ik vind het ook wel jammer opzich van Mattersville, maar je bent niet verplicht om de Teaser EP te beluisteren. Overigens vind ik het ook wel jammer dat de EP geen B side cdtje is geworden, op Hardcore '84 na dan.
quote:Ik snap ook wel dat punk cd's bijna nooit 40+ minuten zijn, maar kom op.. 19 Euro. Dat is toch gewoon veels te duur? En ja, ik heb bij de Free Record Shop gekeken.
Op woensdag 14 mei 2003 18:20 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Pffffffff. Dan is punkrock ook niet aan jou besteed. Die cds zijn nooit langer dan +-40 minuten. Soms hoogstens 30 minuten. Maar die prijs is idd aan de hoge kant... je keek zeker bij de FRS?
Maar dat van die nummers, ach... ik vind het ook wel jammer opzich van Mattersville, maar je bent niet verplicht om de Teaser EP te beluisteren. Overigens vind ik het ook wel jammer dat de EP geen B side cdtje is geworden, op Hardcore '84 na dan.
Klopt overigens ook dat je niet verplicht bent om zo'n EP te luisteren, maar probeer dat maar eens te weerstaan..
quote:Tsja en in the US kosten die cds 9 euro...
Op woensdag 14 mei 2003 18:57 schreef Opie het volgende:[..]
Ik snap ook wel dat punk cd's bijna nooit 40+ minuten zijn, maar kom op.. 19 Euro. Dat is toch gewoon veels te duur? En ja, ik heb bij de Free Record Shop gekeken.
Maar ook op bijvoorbeeld bol.com of large.nl kost hij 19-20 Euro.
Zoveel wil ik niet uitgeven aan een NOFX cd.Klopt overigens ook dat je niet verplicht bent om zo'n EP te luisteren, maar probeer dat maar eens te weerstaan..
En die EP kon ik ook niet weerstaan, maar ach. Ik luister nog steeds met plezier naar de cd dus en dat zal ook nog wel even duren.
quote:aangezien ik ze gemaakt heb (
Op dinsdag 13 mei 2003 20:48 schreef Ixnay het volgende:
Hier is deel 1
NOFXofftopic vraag: hoe open ik die damned .avi files?
quote:Vond je het niet jammer dat je niet in de pit stond vooraan?
Op woensdag 14 mei 2003 20:18 schreef Fat_Mike het volgende:[..]
aangezien ik ze gemaakt heb (
![]()
), kan ik je zeggen dat het gewoon een divx codex is
Overal van die 15 jarige gasten die perse naar voren moesten duwen. De pit zat ook vol met van die idioten die zo hard mogelijk liepen te beuken.
Wat heb ik daar een hekel aan..
quote:haha huilie.
Op woensdag 14 mei 2003 21:34 schreef Opie het volgende:
Ik stond op 5 september tijdens NOFX helemaal vooraan bij Eric Melvin. Dat ging nog wel. Maar bij Mike helemaal voortaan staan was een hel.Overal van die 15 jarige gasten die perse naar voren moesten duwen. De pit zat ook vol met van die idioten die zo hard mogelijk liepen te beuken.
Wat heb ik daar een hekel aan..
quote:neuh, ik zie ze 4juni weer, ga ik dan wel vooraan staan. Ik durf te wedden dat als ik het niet had opgenomen ik me er totaal niets meer van kon herinneren (niet door t bier ofzo hoor).
Op woensdag 14 mei 2003 21:17 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Vond je het niet jammer dat je niet in de pit stond vooraan?
Ik ga hier geen adres posten, maar je kan altijd mailen natuurlijk.
Trouwens, ik denk dat 4 juni lang zo cool niet wordt helaas, grote lokatie, slecht geluid?..., heb geen flauw idee hoe die Ijselhallen zijn. En what about hekken en security? Maarja, we zien wel.
Hoe kon je eigenlijk zo iets vergeten Fat_Mike? Slecht geheugen of was je niet zo onder de indruk achteraf? En flauwvallen tijdens NOFX lijkt me kut.
quote:Het was nog voor NOFX. Dus ik haar helemaal naar achter in die zaal gesleept, tussen al die mensen. Kwam ze ook nog niet bij, ik vet in paniek. Toen kwam hulp. Is zij vanaf het "balkon" gaan kijken. En ik heb de eerste paar nummers vooraan gestaan, en de rest vanaf het balkon.
Op donderdag 15 mei 2003 08:56 schreef =HellFire= het volgende:
Hehe, tis natuurlijk wel heel cool om Mike's hand/been/ander ledemaat vast te pakken als 13 jarig jochie. En die kindjes kun je natuurlijk ook terug duwen he.Trouwens, ik denk dat 4 juni lang zo cool niet wordt helaas, grote lokatie, slecht geluid?..., heb geen flauw idee hoe die Ijselhallen zijn. En what about hekken en security? Maarja, we zien wel.
Hoe kon je eigenlijk zo iets vergeten Fat_Mike? Slecht geheugen of was je niet zo onder de indruk achteraf? En flauwvallen tijdens NOFX lijkt me kut.
De enige leuke pit die ik heb meegemaakt was tijdens Flogging Molly in Utrecht.
quote:Lijkt me nie zo leuk voor je, gelukkig is het goed gekomen.
Op donderdag 15 mei 2003 09:48 schreef Ixnay het volgende:[..]
Het was nog voor NOFX. Dus ik haar helemaal naar achter in die zaal gesleept, tussen al die mensen. Kwam ze ook nog niet bij, ik vet in paniek. Toen kwam hulp. Is zij vanaf het "balkon" gaan kijken. En ik heb de eerste paar nummers vooraan gestaan, en de rest vanaf het balkon.
En je moet ook in de pit gaan en tegelijkertijd genieten van de show en de muziek. Das toch mogelijk? Of niet dan?
Er zijn meerdere zalen, hopelijk treden de bands in verschillende zalen op.
Want ik wil bij NOFX vooraan staan. Maar dan moet ik bij al die vorige bands ook vooraan gaan staan, want anders kom ik niet naar voren.
Ziet er groot uit.
quote:Ik heb geen flauw idee...
Op donderdag 15 mei 2003 18:48 schreef Ixnay het volgende:
Is in de IJsselhallen ook zo'n "balkon" waar je vanaf kunt kijken?Er zijn meerdere zalen, hopelijk treden de bands in verschillende zalen op.
Want ik wil bij NOFX vooraan staan. Maar dan moet ik bij al die vorige bands ook vooraan gaan staan, want anders kom ik niet naar voren.
Ik keek op google en toen vond ik dit plaatje.
Je kan ook gezellig zitten.
De Ijsselhal. In de sfeervolle IJsselhal werden in de loop der jaren al honderden shows, (vak)beurzen, concerten en feesten gehouden.
De Meerhal. De middelgrote Meerhal wordt met name gebruikt voor kleinere concerten, examens en personeelsfeesten. Daarnaast kan de Meerhal gekoppeld worden aan de IJsselhal tijdens grotere evenementen en bijeenkomsten of aan de zalen (Hanzezaal en Suyderseezaal) tijdens bijvoorbeeld kleinere vakbeurzen, congressen, vergaderingen en feesten.
De Hanzehal. De Hanzezaal en de Suyderseezaal, twee intieme zalen van het complex, lenen zich uitstekend voor congressen, seminars, vergaderingen, productpresentaties alsmede feesten en partijen. Daarnaast worden beide zalen intensief gebruikt voor onder andere vakbeurzen.
De Suyderseezaal
De Aahal. De grootste hal van het complex biedt met zijn totale vloeroppervlak tal van mogelijkheden. Vooral door de hoogte van 10,3 meter en de breedte van 65 meter onderscheidt deze hal zich duidelijk van de andere hallen.
De Diezehal. Direct gekoppeld aan de Aahal is de Diezehal (3.600m2). Deze hal wordt veel gebruikt voor kleinere agrarische producties. De combinatie Aahal / Diezehal is bovendien ideaal voor grote beurzen omdat er heel eenvoudig een totale vloeroppervlakte van ruim 10.000 m2 gecreëerd kan worden
Het zullen wel de Ijsselhal en de Meerhal worden. En die grote Aahal voor de shows? En ik zie geen balkonnen nog. Wellicht worden die nog erbij gebouwd...
Akoestisch klinkt 13 stitches erg leuk. Vooral dat solo'tje tussendoor.
Glass war is ook erg goed!!! Dit nummer hoorde je ook al heel eventjes op de commcercial (dat bass loopje). Jammer dit nummer niet op de cd staat, had ik denk ik nog liever dan een nummer als Mattersville, rockt veel harder deze.
quote:No really...? Ik denk dat ze blijven staan die stoelen. Kunnen we lekker zitten.
Op donderdag 15 mei 2003 19:27 schreef Ixnay het volgende:
Die stoelen worden dan wel weggehaald.En Glass War gaat wel.
En 'gaat wel'? Gaat wel? Klinkt lekker rauw man. I luv it.
Als hun nou in een andere zaal optreden, dan bekijk kijk ik hun gewoon van een afstand.
En ergens bij het einde ga ik naar de zaal waar NOFX komt. (zodat ik vooraan kan staan)
Fat_Mike ga je in de IJsselhallen weer filmen?
ik vind het trouwens wel kick bij Glass War.. begint best beetje gaar.. maar dan komt Fat Mike met de typische Fat Mike-zang weer in supertof
It's A Glass War!
cause our president is a asswhore its a asswar (ofzow? )
quote:vond ze beiden erg tegenvallen eigenlijk
Op woensdag 14 mei 2003 17:00 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand 13 stitches (akoestische versie) of Glass war al gehoord?
quote:NEEEEEEEEEEEEEEE!
Op zaterdag 7 juni 2003 14:08 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb nu best een coole mpeg gevonden van Franco Un-American die mogen ze wel als clip uitbrengen.
Hij zal wel gewoon door iemand met flash ofzo gemaakt zijn.
Dat meen je niet?!
JE WEET NIET DAT DAT OP DE CD STAAT?
..... tsk tsk.
quote:Add me maar in MSN en dan zeg ik het wel ofzo.
Op zaterdag 7 juni 2003 14:24 schreef Ixnay het volgende:
En op welke FTP staan ze?Of mag ik dat hier niet vragen?
En Glass war = goed.
quote:Ik heb WoE tot nu toe alleen in de cd-speler gehad.
Op zaterdag 7 juni 2003 14:28 schreef =HellFire= het volgende:[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE!
Dat meen je niet?!
JE WEET NIET DAT DAT OP DE CD STAAT?
..... tsk tsk.
![]()
quote:Zeker doen. Is wel grappig. Typ ROIDS in dat menu, heb je zo'n spelletje.
Op zaterdag 7 juni 2003 15:31 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ik heb WoE tot nu toe alleen in de cd-speler gehad.
Ik dacht dat alleen die idiot son... video erop stond, en die had ik al gedownload.
Dalijk ff kijken.
Anyways, die Franco vid is dus in opdracht van NOFX gemaakt, niet door een amateur. Die video zie je ook op veel tv-stations trouwens.
Klopt deze playlist van NOFX op Deconstruction? (de nummers dan, niet de volgorde)
quote:As far as I can tell wel. Alleen Day to Daze kan ik me niet echt herinneren. Maar dat nummer interesseert me eigenlijk ook niet zo om eerlijk te zijn.
Op zondag 8 juni 2003 22:05 schreef Ixnay het volgende:
(new intro song)
Murder The Government
Dinosaurs Will Die
Don't Call Me White
Perfect Government
Franco Un-American
The Brews
Bottles To The Ground
Idiot Son Of An Asshole
The Separation Of Church And Skate
Buggley Eyes
Eat The Meek
Champs Elysées
Moron Brothers
Radio
Day To Daze
Bob
The Decline (alleen vanaf "and so we go on with our lives")
Whoops, I OD'd
Linoleum
Theme From A NOFX AlbumKlopt deze playlist van NOFX op Deconstruction? (de nummers dan, niet de volgorde)
quote:Ja precies... Had niet gehoeven. Speel dan een nieuwe WoE song. Doen ze wat mij betreft veeeeeel te weinig.
Op zondag 8 juni 2003 22:15 schreef Ixnay het volgende:
Ze speelden hem wel.
Ik dacht nog:Wat spelen ze nu voor old shit?
Trouwens was jij nou diegene die mij begroette? Steeds om de zoveel tijd gasten die heeeeeeeeeeeeeeey! tegen je zeiden enzo.
In 2004 brengt NOFX "Rock Against Bush" uit en dan weer een tour.
Dat is een 2cd met de meest succesvolle NOFX-songs. Ben benieuwd wat erop staat.
Heeft er iemand al "13 Stitches" kunnen bemachtigen?
Ik vroeg het bij m'n platenzaak. Dus die verkoper ging zoeken, maakte een lade open, en zag ik daar "Pods And Gods" liggen!!! En die had ik nog niet, nu dus wel
quote:Bron???? Klinkt goed iig... alleen ze hebben toch al een 2 disc uitgegeven? Nu alweer? Jee...
Op donderdag 12 juni 2003 16:34 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb je nergens herkend, dus niet begroet.In 2004 brengt NOFX "Rock Against Bush" uit en dan weer een tour.
Dat is een 2cd met de meest succesvolle NOFX-songs. Ben benieuwd wat erop staat.
quote:Vet! Nee, ik heb ze alleen op mp3... En Pods en Gods, de 13 inch dus? Klinkt goed. Pods & Gods is een goed nr!
Heeft er iemand al "13 Stitches" kunnen bemachtigen?
Ik vroeg het bij m'n platenzaak. Dus die verkoper ging zoeken, maakte een lade open, en zag ik daar "Pods And Gods" liggen!!! En die had ik nog niet, nu dus wel
quote:Die 2cd is gewoon een: "The Best Of NOFX" ik heb het op meerdere sites gelezen, zoek maar eens op google.
Op donderdag 12 juni 2003 16:47 schreef =HellFire= het volgende:
Bron???? Klinkt goed iig... alleen ze hebben toch al een 2 disc uitgegeven? Nu alweer? Jee...
quote:Google noem ik geen goeie bron.
Op donderdag 12 juni 2003 17:16 schreef Ixnay het volgende:[..]
Die 2cd is gewoon een: "The Best Of NOFX" ik heb het op meerdere sites gelezen, zoek maar eens op google.
quote:http://www.deconstruction.de/de2003/dec_bands_NOFX.html
Op donderdag 12 juni 2003 17:18 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Google noem ik geen goeie bron.
http://armchairreviews.com/REVIEWS/MUSIC/NOFX.asp
quote:Dat heet gewoon Radio, en het is een cover van Rancid.
Op woensdag 18 juni 2003 16:36 schreef Fatality het volgende:
Hoe heette dat "radio radio radio radio...etc"-'lied' eigenlijk? Of was het geimproviseerd..:)
Het staat op de cd van NOFX/Rancid, waarop NOFX nummers van Rancid speelt, en Rancid nummers van NOFX.
bvd
Daar heb ik dan wel veel respect voor haha.... maar heb je de andere platen van ze gehoord? dan moet je toch daarvan 1 vetter vinden dan slatfats!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:38 schreef Offy het volgende:
So long and thanx for all the shoes...Mijn eerste nofx-cd-tje...Heb ik zelfs op plaat (en geen platenspeler)
Als ik er dan nog 1 zou moeten kiezen, dan zeg ik 'Punk in Drublic'quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:39 schreef Kletz het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel veel respect voor haha.... maar heb je de andere platen van ze gehoord? dan moet je toch daarvan 1 vetter vinden dan slatfats!!
Je vergeet er een......quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:19 schreef Kletz het volgende:
mensen we hebben ook nog liberal animation, ribbed, s&m Airlines, maximum rock 'n roll, white trash two heebs and a bean, heavy petting zoo, pump up the valuum, 45 and 46 songs, split met rancid
als je goed gelezen hebt missen er 5quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je vergeet er een......
Vast je favo.
Nee nee nee, dumbarse!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:28 schreef Kletz het volgende:
[..]
als je goed gelezen hebt missen er 3![]()
slatfats, punk 'n drublic en i heard they suck life.
oftewel:
[afbeelding]
ook zeer zeker goed.... ook dat nummer cheese where's my slice idd ook BRIL-JANTquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:13 schreef Sersjee het volgende:
De beste? Ribbed! Al was het alleen maar vanwege Moron Brothers, bril-jant![]()
![]()
Precies, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:58 schreef Tomek het volgende:
absoluut ribbed en white trash.
wie daar nog moeilijk over gaat doen heeft het niet begrepen.
nou vooruit, punk 'n drublic mag ook nog meedoen.
mjaah, overschat wil ik hem niet noemen. vergeet niet dat die cd al iets van 10 jaar oud isquote:Op zondag 9 mei 2004 11:32 schreef =HellFire= het volgende:
PiD is ook leuk, maar soms erg overschat......
Heb je Maximum Rock&Roll geluisterd met oordoppen in ofzo?quote:Op zondag 9 mei 2004 15:01 schreef =HellFire= het volgende:
1 ding is wel, ze hebben GEEN slechte albums gemaakt.![]()
Op Liberal Animation zingt Mike anders ook aardig vals zo hier en daarquote:Op zondag 9 mei 2004 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je Maximum Rock&Roll geluisterd met oordoppen in ofzo?
Ik draai stiekem hun cover van Iron Man ook nog wel eens.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:42 schreef =HellFire= het volgende:
Nou en, das toch hun charme.
NOFX vanaf 92, dat wordt qua zang pas acceptabel maar dat oude, ergens klinkt het toch wel leuk.... toch?
Ja, dat vinden ze zelf ook. Op hun site staat dat Ribbed het turning point was en dat mensen NOFX vanaf dat moment opeens leuk zijn gaan vindenquote:Op zondag 9 mei 2004 15:48 schreef =HellFire= het volgende:
Maar goed, conclusie is wel: Vanaf Ribbed werd het de NOFX die we tegenwoordig nog steeds kennen.imo.
Maar dat had ik geloof ik al eens gezegd.... of iemand anders.... of in een ander topic..... of iig dat vind ik.
El Hefe is da man! Echt waar, goeie getalenteerde muzikant, funny guy, en hij's de Bean in White Trash, 2 heebs and a Bean!quote:Op zondag 9 mei 2004 15:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat vinden ze zelf ook. Op hun site staat dat Ribbed het turning point was en dat mensen NOFX vanaf dat moment opeens leuk zijn gaan vindenBovendien hebben ze sinds Ribbed El Hefe erbij, ook niet onbelangrijk
Dude... gaan eens verder terug in de tijd, check hun site anders ... check die titels. Behoorlijk NOFX-y eh?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:56 schreef Crack_david het volgende:
ik heb op internet een album gevonden die heet: the PMRC can suck on this
weet iemand of dit een bestaand album is of een of andere grapjas die er gewoon nofx bij heeft gezet.. het klintk beroerd iig
het zijn ook maar 4 nummers:
* dueling retards
* on the Rag
* A200 Club
* Shut up already
maar ik vind slaffots en punk in drublic de beste.. by far
El Hefe is ook de reden dat ze zoveel niet-punk nummers hebben trouwens (zoals My Heart Is Yearning, Together On The Sand, Buggely Eyes, Johnny Appleseed etc). Z'n stemmetjes zijn ook uberquote:Op zondag 9 mei 2004 17:01 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
El Hefe is da man! Echt waar, goeie getalenteerde muzikant, funny guy, en hij's de Bean in White Trash, 2 heebs and a Bean!
Like euh, no shit sherlock.
mjah ik was heir toch en ik vroeg het me af.. en gelukkig ben jij altijd in de buurt om mijn problemen op te lossen.. veel dank daar voorquote:Op zondag 9 mei 2004 17:09 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, dan ga je idd domme vragen stellen als je lui bent!
No problemo.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:18 schreef Crack_david het volgende:
[..]
mjah ik was heir toch en ik vroeg het me af.. en gelukkig ben jij altijd in de buurt om mijn problemen op te lossen.. veel dank daar voor![]()
Ik vind hem echt donker. Heel donker. Ook qua humor.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:38 schreef Kletz het volgende:
even terug komen op heavy petting zoo.....
Ik vond et in et begin helemaal nix... maar als je em op een bandje opneemt en vervolgens dat dagelijks op de fiest luisterd naar je werk, vind ik em echt GEWELDIG... zitten zulke mooie nummers op en zoiezo echt een NOFX album, al verschilt ie wel met de rest.
Die heb ikquote:Op zondag 9 mei 2004 18:43 schreef Ixnay het volgende:
Cd's die ik nog zoek:
- Timmy The Turtle
Helemaal mee eensquote:Op zondag 9 mei 2004 19:38 schreef Kletz het volgende:
Ik vond et in et begin helemaal nix... maar als je em op een bandje opneemt en vervolgens dat dagelijks op de fiest luisterd naar je werk, vind ik em echt GEWELDIG... zitten zulke mooie nummers op en zoiezo echt een NOFX album, al verschilt ie wel met de rest.
Liza... en Louise... en Liza en Louise...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:16 schreef Ixnay het volgende:
En Hotdog In A Hallway, hoe kan ik die nou vergeten.![]()
En dan voornamelijk die tekst, de grote obsessie van Mike.
Je hebt net de definitie van punkrock gegeven.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:37 schreef Crack_david het volgende:
ik weet bij NoFX ook niet hoe ze het altijd flikken.. meestal staan ze zat op het podium, spelen ze echt kut, maken super veel fouten enzo en toch is het altijd een enorm feest en vind iedereen het gaaf... das echt cool als je zo ver komt met je muziek
daar ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hebt net de definitie van punkrock gegeven.
Punkrock gaat er imho om dat je met een stel gasten op een podium gaat staan die allemaal niet kunnen spelen en er toch mensen komen die het leuk vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:41 schreef Crack_david het volgende:
[..]
daar ben ik het niet helemaal mee eens
de meeste bands worden ook daadwerkelijk BETER als je ze live hoort.. maar nofx wordt gewoon leuker...
Ja en ondertussen stiekem enige poltieke ondertoon houden, tussen al het gezuip door.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Punkrock gaat er imho om dat je met een stel gasten op een podium gaat staan die allemaal niet kunnen spelen en er toch mensen komen die het leuk vinden
Vind ik persoonlijk ook een hele goede cd! Klinkt wel lekker rauw vergeleken de vorige cd die veel schoner is...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:45 schreef Tijn het volgende:
Ik heb trouwens net weer eens Pump Up The Valuum opgezet, die had ik echt al lang niet meer gehoord zeg. En damn, hij's echt best goed zelfs.
Dat heb ik bij elke NOFX cd (ik heb er nu 4) gehad, de eerste keer dat ik ze luisterde behoorlijk ontoegankelijk, maar elke keer als ik ze luisterde steeds gaver.. Misschien wel een kracht van NOFX!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:38 schreef Kletz het volgende:
Nah, een echte dip is me nooit opgevallen op dat album eigenlijk. Maar Dinosaurs is absoluut m'n favoriete track.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Alleen de latere nummers zijn iets minder, maar nummers als Dinosaurs will die, 2 placebo's en Pharmacists Daughter zijn erg relaxed.
Same here.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, een echte dip is me nooit opgevallen op dat album eigenlijk. Maar Dinosaurs is absoluut m'n favoriete track.
moet ik dan misschien ook maar eens proberenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:48 schreef s9601694 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij elke NOFX cd (ik heb er nu 4) gehad, de eerste keer dat ik ze luisterde behoorlijk ontoegankelijk, maar elke keer als ik ze luisterde steeds gaver.. Misschien wel een kracht van NOFX!
Geef mij maar The Fastest Longest Line.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:56 schreef Ixnay het volgende:
Men heeft het hier erg weinig over The Longest Line valt me op, toch wel een van de cd's uit de betere tijden van NOFX.
Doen! Ben wel benieuwd wat je er van vindt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:57 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
moet ik dan misschien ook maar eens proberen
maar ik zal iig ff So Long and Thanks for all the Shoes proberen, misschien (als ik het niet vergeet) post ik hier nog wel wat ik er van vond
EP he... 5 nummers. Maar wel erg goeie.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:56 schreef Ixnay het volgende:
Men heeft het hier erg weinig over The Longest Line valt me op, toch wel een van de cd's uit de betere tijden van NOFX.
Euh... Lori Meyersquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:09 schreef Ixnay het volgende:
Wie is dat wijf eigenlijk die dat zingt, heb ik me altijd afgevraagd, en volgens mij heb ik het zelfs al eens op dit forum gevraagd.
Hey daar had ik volgens mij mp3s van. Is dat die uit 2002? of 2003?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:15 schreef Tijn het volgende:
Ik heb hier trouwens ook nog een vaag Australisch CD'tje liggen die "Tribute to NOFX" heet. Er staan allemaal slechte kutbands op die nummers van NOFX coveren. Tis echt niet om aan te horen, maar er staat een spaanse (?) cover "Dont call me white" op die echt briljant is
Nee, ik heb ik 'em alleen "echt"quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hey daar had ik volgens mij mp3s van. Is dat die uit 2002? of 2003?
Die wil ik eigenlijk wel weer... heb je die digitaal toevallig?![]()
Bingo! Dat was em idd.quote:
Track 5 is echt het slechtste wat je ooit gehoord hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Had alleen de eerste 4 nummers gehoord... Vond het wel veelbelovend klinken iig..... naja. Ik hoor het binnenkort nog wel.
GIMMEH!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Track 5 is echt het slechtste wat je ooit gehoord hebtMaar track 6 maakt voor mij het CD'tje z'n geld waard
ooow ja!!! dat zei je ook al een keer op punksquad als ik het goed hebquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:24 schreef =HellFire= het volgende:
Linoleum is dat... en die heb ik wel live gezien. Grappig was dat.
Jawel. Het ging best los toen. Was jij daar toen ook bij?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:36 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ooow ja!!! dat zei je ook al een keer op punksquad als ik het goed heb:D
maar ik vind trouwens dat ze hem best aardig spelen
MFATGG hebben hun eigen topics.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Posessions never meant anything to meeeeeeeeee!!!! I'm not crazy.
Heerlijke cover bijna net zo goed als NOFX.
Tis wel typisch trouwens, want dat dit heb ik nou precies met andere punkbands. Iets als MFATGG kan ik nog wel waarderen, maar Pennywise en Rancid en eigenlijk elke andere punkband die ik ooit geluisterd heb, vond ik echt geen zak aan. Ik ben ook niet echt een fan van punkrock, ik ben gewoon fan van NOFXquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef Kerdaben het volgende:
NOFX heb ik eigelijk nooit écht leuk gevonden..
vond een paar nummers wel leuk, zoals bob en my vagina (:P), had toen the war on errorism gehaald, samen met indestructible van rancid
gevolg: twoe 1 keer gedraaid, indestructible zat er vast in![]()
vond twoe ook niet echt leuk, terwijl ik andere bands zoals pennywise en rancid enzo (soms) wel leuk vind (luister meer ska), maare...kan iemand mij de beste cd van NOFX ff zeggen, misschien dat ik er dan toch nog iets in zie
Vanwege de diversiteit en de all-nonsense 'air' die ze hebben?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tis wel typisch trouwens, want dat dit heb ik nou precies met andere punkbands. Iets als MFATGG kan ik nog wel waarderen, maar Pennywise en Rancid en eigenlijk elke andere punkband die ik ooit geluisterd heb, vond ik echt geen zak aan. Ik ben ook niet echt een fan van punkrock, ik ben gewoon fan van NOFX
Nah, kweenie, ik kan de harde nummers van NOFX ook prima waarderen, dingen als The Decline enzo vind ik fantastisch. Maar andere punkbands vind ik over het algemeen gewoon helemaal niks. De enige uitzondering is eigenlijk Bad Religion, daar heb ik wel een hoop van, maar dat is imho vaker snelle rock dan echt punkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vanwege de diversiteit en de all-nonsense 'air' die ze hebben?..... of hadden eerlijk gezegd. Met de nieuwe cd proberen ze wel serieuser over te komen...... alsof het ineens 'moet' ofzo.
Tja, The Clash is ook punk imo en das toch ook geen snelle rock.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, kweenie, ik kan de harde nummers van NOFX ook prima waarderen, dingen als The Decline enzo vind ik fantastisch. Maar andere punkbands vind ik over het algemeen gewoon helemaal niks. De enige uitzondering is eigenlijk Bad Religion, daar heb ik wel een hoop van, maar dat is imho vaker snelle rock dan echt punk
Van The Clash heb ik echt helemaal niksquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Tja, The Clash is ook punk imo en das toch ook geen snelle rock.
Ja, hoewel ik ze allemaal heb trouwens. Op The New America werd volgens nog een hoop gezeken ook, terwijl ik dacht echt best een goeie CD vind.quote:En albums als The New America en No Substance zijn heel anders dan Suffer en No Control, van BR.
Wrom suckt PUTV dan volgens jou?quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:59 schreef Kletz het volgende:
ik vind dat toch zo'n schijt cd pump op the valuum.... evenals war on errorism 45 46 songs vind ik vet omdat er oud materiaal op staat voor de rest is ie ook niet denderend...
wat vinden jullie van et riffje van The Malachi Crunch? ik heb ze op pinkpop (op tv) dat nummer zien/horen spelen en damn dat speelde ze toch echt geweldig en et riffje is zo soepel en fijn haha sorry geen woorden meer voor.
ja kletz hier ff onder een andere naamquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:25 schreef StrikeAnywhere het volgende:
ik ga nog steeds voor die live plaat (IHTSL) & Punk in Drublic, daarna komt ribbed.
vind pump up the valuum & war on errorism toch een stuk minder.
Concert van ze in de 013 was cool, ook omdat ze na een half uur weer terug kwamen om te spelen terwijl de helft van het publiek zijn jas aan het halen was..![]()
heb hem dus geluisterd, en best goede cdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:57 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
moet ik dan misschien ook maar eens proberen
maar ik zal iig ff So Long and Thanks for all the Shoes proberen, misschien (als ik het niet vergeet) post ik hier nog wel wat ik er van vond
Goed zo.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:28 schreef Kerdaben het volgende:
ff mezelf kwooten:
[..]
heb hem dus geluisterd, en best goede cd
vooral gaaf dat er ook ska-achtige liedjes op staan
favorieten: flossing a dead horse en all outta angst
dat ik NOFX kut vond kwam eigelijk grotendeels door die nofx-rancid split cd, ik had eerst alle nummers die van rancid geluisterd, en daarna het orgineel(door nofx dus)..viel best tegen, en nofx had ook een beetje die liedjes van rancid verneukt![]()
maar heb nu de complete discography gedownload dus misschien dat ik ook nog wel andere cd's ervan ga luisteren, en het misschien toch nog goed vind![]()
5 geniale nummers.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:51 schreef Kletz het volgende:
ik mis soul doubt, moron bro's, together in the sand, dying degree (die spelen zo nooit) en your'e bleeding
Ja eigenlijk hadden ze gewoon een dubbel cd moeten bakken van white trash en punk in drublic en die de best of moeten noemenquote:Op woensdag 3 november 2004 02:52 schreef Nitro_YE het volgende:
er hadden wat nummers uitgekunnen en wat erbij, maar het lijkt me wel een goeie cd, ik koop hem iig dus
Country music played on the radioquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:51 schreef Kletz het volgende:
together in the sand
Jeugdsentiment!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:55 schreef Ixnay het volgende:![]()
Er wordt eindelijk weer eens gepost in NOFX topics op Fok!
dat vind ik ook prima, maar ldan ook op LL, kan namelijk niet op lowlands en pukkelpop tegelijk zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef Nitro_YE het volgende:
nee gewoon naar een zaal anders moet ik honder nog wat euro betalen om ze te zien.
Je bent ook een klootzak als je Falling In Love niet mooi vind.quote:Op dinsdag 13 mei 2003 20:48 schreef Ixnay het volgende:
quote:NOFX neemt live album op
NOFX heeft drie avonden in Slim's in San Francisco hun shows opgenomen om er
een live cd van te gaan maken.
Wat ongeveer de drie setlists waren (niet geheel juiste volgorde):
Eerste show:
Glass War
Perfect Government
Franco Un-American
You're Wrong (punk versie)
Scavenger Type (punk versie)
Whats the matter with parents these days
Eat the meek
Murder the Government
Monosylabic Girl
I'm telling tim
Instant Crassic
Cant get the stink out
See Her Pee
I wanna be an alcoholic
Fuck the kids
Juice Head
What now Herb?
Lori Meyers (met de vrouw van Smelly die het vrouwengedeelte zong)
No fun in fundamentalism
We march to the beat of indifferent drum (reggae versie)
The longest Line
Linoleum
Seeing double at the tripple Rock
Whoops I od'd (punk versie)
She's Nubs
Bottles to the ground
Stickin In my eye (Melvin op zang)
Green Corn
the Brews
Tweede show:
Dinosaurs Will Die
Louise
Pharmacists Daughter
Reagan Sucks
What now herb?
All His Suits Are Torn
Murder The Government
Instant Crassic
We March to the Beat of Indifferent Drum (Reggae Versie)
Fuck the Kids
Juice Head
Lori Meyers (met de vrouw van Smelly die het vrouwengedeelte zong)
I'm Telling Tim
Linoleum
Scavenger Type (Punk Versie)
New happy Birthday song
Radio
No Woman No Cry (Melvin zijn gitaar had het even begeven)
I, Melvin (Punk versie met gast van Flogging Molly op de accordeon)
Idiot Son of an Asshole
Franco Un-American
Whats the matter with parents today
Monosylabic girl
cant get the stink out
see her pee
I wanna be an alcoholic
The seperation of church and skate
Whoops I od'd
Leaving JesusLand
,Derde show:
Pharmacists daughter
soul doubt
you're wrong (punk versie)
longest line
lori meyers (met de vrouw van Smelly die het vrouwengedeelte zong)
reeko
murder the government
monosylabic girl
I'm telling Tim
Instant crassic
Can't get the stink out
See her pee
I wanna be an alcoholic
Fuck the kids
Franco un-american
What now herb?
Bob
Whats the matter with parents today?
Leaving jesusland
I, melvin
Its my job to keep punk rock elite
The decline
Ik vond het tegenvallen in vergelijking met de Melkweg show in ieder geval... En dat komt niet door de band maar door het publiek en vooral het geluid.. En door het feit dat de melkweg toch wel heel leuk klein is voor NOFXquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef Ixnay het volgende:
Het geluid was misschien slecht, maar de show was erg goed.
Laten we hopen dat het Lowlands wordt dan!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:35 schreef seadarius het volgende:
Het zal waarschijnlijk eind augustus begin september zijn
Dus grote kans dat ze op Lowlands of pukkelpop spelen.
Ik ben present.quote:Op zondag 9 december 2007 12:47 schreef botar het volgende:
24 juni 2008 in de Melkweg dus...
vvk start woensdag
De vvk begint om 10 uur...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:46 schreef crossover het volgende:
NOFX - What's the Matter With Parents Today
Vette live versie
Zal ik morgen op tijd zijn als ik om 10 over 9 (dan begint de vvk toch?) kaarten koop bij het postkantoor? Maw, zal het snel uitverkocht zijn>?
Ja daar kwam ik net ook achterquote:
Jij ook op het postkantoor?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik net ook achter
Hahah dan heb ik nr 3 tm 6quote:Op woensdag 12 december 2007 10:08 schreef JDude het volgende:
Nou, wij hebben er 2 in ieder geval.
Letterlijke tekst uit Kuuks d'r SMS: "Als we niet ticket 1 en 2 hebben weet ik het ook niet meer".
Deconstruction Tour 2003 toch? Da's inderdaad al ruim 4,5 jaar geledenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Herr_Munk het volgende:
Jij ook op het postkantoor?Ik ook al.
Enfin, ik heb tickets en mijn dag kan niet meer stuk! Toch verdomme 5 jaar geleden dat ze hier voor het laatst waren.
Mja ik was er om half 9quote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Enfin, ik heb tickets en mijn dag kan niet meer stuk! Toch verdomme 5 jaar geleden dat ze hier voor het laatst waren.
Voor mij is 't al bijna 4 weken geleden dat ik ze voor 't laatst gezien hebquote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
klopt, maar ja tis Nofx...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef OFfSprngr het volgende:
22E is te veel.
Hell no, voor mij niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef OFfSprngr het volgende:
22E is te veel.
Wrijf het er maar lekker inquote:Op woensdag 12 december 2007 11:31 schreef seadarius het volgende:
[..]
Voor mij is 't al bijna 4 weken geleden dat ik ze voor 't laatst gezien heb![]()
Mijn ticket is iig ook al binnen
Denk het welquote:Op woensdag 12 december 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Voor mij ook niet hoor. Hé maar Cross. We gaan dus meeten in Amsterdam?.
Relaxquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef VrAnKiE het volgende:
Ik ga der ook heeeeeeen! w00t!
Tof.quote:
Het is niet te veel voor een metal bandquote:Op woensdag 12 december 2007 18:27 schreef OFfSprngr het volgende:
22 is te veel voor een Punk band.
Eigenlijk is het altijd teveelquote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
Het is niet te veel voor een metal band
Ik denk dat offspringer bedoeld dat punkbands altijd wat lager zitten met de entreeprijzen en dat dure prijzen inderdaad vaak gevraagd wordt voor metalbands of nietszeggende hardcorebands die met een niets zeggend pakket komen van 5 bands.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
In hun genre is het denk ik een van m'n duurdere concerten tot nu toequote:Op woensdag 12 december 2007 18:38 schreef crossover het volgende:
Ik vind 22 euro best een nette prijs
Goed puntquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef JDude het volgende:
In Zoetermeer () was geen coffeeshop te vinden, waarschijnlijk.
Ligt aan de band, meer dan/rond de 20E vind ik sowieso onwijs duur.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja met thomas en zn vriendin denk ik dus ik denk dat er nog wel een plaatsje over is! we hebben het daar nog wel overquote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk het wel
[..]
RelaxMet wie, thomas? Kan ik nog met jullie meerijden eventueel?
Ja, ik ook. Ik ging niet voor niets al om half 10 naar het GWKquote:Op zaterdag 29 december 2007 04:39 schreef Herr_Munk het volgende:
Uitverkocht!? Die had ik toch wel 2 weken eerder verwacht....
Mja, ik heb me ook weer verkekenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik ging niet voor niets al om half 10 naar het GWK.
Ik heb als klein JD'tje m'n ma nog wel eens vergezeld als ze om vijf uur 's ochtends in de rij ging staan/zitten voor Dire Straits en dergelijkequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:53 schreef crossover het volgende:
Mja, ik heb me ook weer verkeken
Ik weet nog wel toen ik 15 jaar oud was voor het kaartje van pinkpop stonden we ook om 8 uur al te wachten tot het postkantoor open ging!
Ja.... en heb er van genotenquote:Op zondag 15 juni 2008 01:49 schreef seadarius het volgende:
Nog 9 dagen, ik kan bijna niet meer wachten.
Iemand trouwens NOFX: Backstage passport gezien?
Waarom niet?quote:
Ja, goede vraag... Omdat 5 1/2 jaar geleden in de melkweg en 4 jaar geleden op de Deco-tour toch vast cooler was dan vanavond... Enkel omdat zowel ik als NOFX ouder zijn geworden en ik als pubertje toch meer NOFX gevoel had dan nu....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |