Hahah dan heb ik nr 3 tm 6quote:Op woensdag 12 december 2007 10:08 schreef JDude het volgende:
Nou, wij hebben er 2 in ieder geval.
Letterlijke tekst uit Kuuks d'r SMS: "Als we niet ticket 1 en 2 hebben weet ik het ook niet meer".
Deconstruction Tour 2003 toch? Da's inderdaad al ruim 4,5 jaar geledenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Herr_Munk het volgende:
Jij ook op het postkantoor?Ik ook al.
Enfin, ik heb tickets en mijn dag kan niet meer stuk! Toch verdomme 5 jaar geleden dat ze hier voor het laatst waren.
Mja ik was er om half 9quote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Enfin, ik heb tickets en mijn dag kan niet meer stuk! Toch verdomme 5 jaar geleden dat ze hier voor het laatst waren.
Voor mij is 't al bijna 4 weken geleden dat ik ze voor 't laatst gezien hebquote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
klopt, maar ja tis Nofx...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef OFfSprngr het volgende:
22E is te veel.
Hell no, voor mij niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef OFfSprngr het volgende:
22E is te veel.
Wrijf het er maar lekker inquote:Op woensdag 12 december 2007 11:31 schreef seadarius het volgende:
[..]
Voor mij is 't al bijna 4 weken geleden dat ik ze voor 't laatst gezien heb![]()
Mijn ticket is iig ook al binnen
Denk het welquote:Op woensdag 12 december 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Voor mij ook niet hoor. Hé maar Cross. We gaan dus meeten in Amsterdam?.
Relaxquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef VrAnKiE het volgende:
Ik ga der ook heeeeeeen! w00t!
Tof.quote:
Het is niet te veel voor een metal bandquote:Op woensdag 12 december 2007 18:27 schreef OFfSprngr het volgende:
22 is te veel voor een Punk band.
Eigenlijk is het altijd teveelquote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
Het is niet te veel voor een metal band
Ik denk dat offspringer bedoeld dat punkbands altijd wat lager zitten met de entreeprijzen en dat dure prijzen inderdaad vaak gevraagd wordt voor metalbands of nietszeggende hardcorebands die met een niets zeggend pakket komen van 5 bands.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
In hun genre is het denk ik een van m'n duurdere concerten tot nu toequote:Op woensdag 12 december 2007 18:38 schreef crossover het volgende:
Ik vind 22 euro best een nette prijs
Goed puntquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef JDude het volgende:
In Zoetermeer () was geen coffeeshop te vinden, waarschijnlijk.
Ligt aan de band, meer dan/rond de 20E vind ik sowieso onwijs duur.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja met thomas en zn vriendin denk ik dus ik denk dat er nog wel een plaatsje over is! we hebben het daar nog wel overquote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk het wel
[..]
RelaxMet wie, thomas? Kan ik nog met jullie meerijden eventueel?
Ja, ik ook. Ik ging niet voor niets al om half 10 naar het GWKquote:Op zaterdag 29 december 2007 04:39 schreef Herr_Munk het volgende:
Uitverkocht!? Die had ik toch wel 2 weken eerder verwacht....
Mja, ik heb me ook weer verkekenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik ging niet voor niets al om half 10 naar het GWK.
Ik heb als klein JD'tje m'n ma nog wel eens vergezeld als ze om vijf uur 's ochtends in de rij ging staan/zitten voor Dire Straits en dergelijkequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:53 schreef crossover het volgende:
Mja, ik heb me ook weer verkeken
Ik weet nog wel toen ik 15 jaar oud was voor het kaartje van pinkpop stonden we ook om 8 uur al te wachten tot het postkantoor open ging!
Ja.... en heb er van genotenquote:Op zondag 15 juni 2008 01:49 schreef seadarius het volgende:
Nog 9 dagen, ik kan bijna niet meer wachten.
Iemand trouwens NOFX: Backstage passport gezien?
Waarom niet?quote:
Ja, goede vraag... Omdat 5 1/2 jaar geleden in de melkweg en 4 jaar geleden op de Deco-tour toch vast cooler was dan vanavond... Enkel omdat zowel ik als NOFX ouder zijn geworden en ik als pubertje toch meer NOFX gevoel had dan nu....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |