Jawel. Het ging best los toen. Was jij daar toen ook bij?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:36 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ooow ja!!! dat zei je ook al een keer op punksquad als ik het goed heb:D
maar ik vind trouwens dat ze hem best aardig spelen
MFATGG hebben hun eigen topics.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Posessions never meant anything to meeeeeeeeee!!!! I'm not crazy.
Heerlijke cover bijna net zo goed als NOFX.
Tis wel typisch trouwens, want dat dit heb ik nou precies met andere punkbands. Iets als MFATGG kan ik nog wel waarderen, maar Pennywise en Rancid en eigenlijk elke andere punkband die ik ooit geluisterd heb, vond ik echt geen zak aan. Ik ben ook niet echt een fan van punkrock, ik ben gewoon fan van NOFXquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef Kerdaben het volgende:
NOFX heb ik eigelijk nooit écht leuk gevonden..
vond een paar nummers wel leuk, zoals bob en my vagina (:P), had toen the war on errorism gehaald, samen met indestructible van rancid
gevolg: twoe 1 keer gedraaid, indestructible zat er vast in![]()
vond twoe ook niet echt leuk, terwijl ik andere bands zoals pennywise en rancid enzo (soms) wel leuk vind (luister meer ska), maare...kan iemand mij de beste cd van NOFX ff zeggen, misschien dat ik er dan toch nog iets in zie
Vanwege de diversiteit en de all-nonsense 'air' die ze hebben?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tis wel typisch trouwens, want dat dit heb ik nou precies met andere punkbands. Iets als MFATGG kan ik nog wel waarderen, maar Pennywise en Rancid en eigenlijk elke andere punkband die ik ooit geluisterd heb, vond ik echt geen zak aan. Ik ben ook niet echt een fan van punkrock, ik ben gewoon fan van NOFX
Nah, kweenie, ik kan de harde nummers van NOFX ook prima waarderen, dingen als The Decline enzo vind ik fantastisch. Maar andere punkbands vind ik over het algemeen gewoon helemaal niks. De enige uitzondering is eigenlijk Bad Religion, daar heb ik wel een hoop van, maar dat is imho vaker snelle rock dan echt punkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vanwege de diversiteit en de all-nonsense 'air' die ze hebben?..... of hadden eerlijk gezegd. Met de nieuwe cd proberen ze wel serieuser over te komen...... alsof het ineens 'moet' ofzo.
Tja, The Clash is ook punk imo en das toch ook geen snelle rock.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, kweenie, ik kan de harde nummers van NOFX ook prima waarderen, dingen als The Decline enzo vind ik fantastisch. Maar andere punkbands vind ik over het algemeen gewoon helemaal niks. De enige uitzondering is eigenlijk Bad Religion, daar heb ik wel een hoop van, maar dat is imho vaker snelle rock dan echt punk
Van The Clash heb ik echt helemaal niksquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Tja, The Clash is ook punk imo en das toch ook geen snelle rock.
Ja, hoewel ik ze allemaal heb trouwens. Op The New America werd volgens nog een hoop gezeken ook, terwijl ik dacht echt best een goeie CD vind.quote:En albums als The New America en No Substance zijn heel anders dan Suffer en No Control, van BR.
Wrom suckt PUTV dan volgens jou?quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:59 schreef Kletz het volgende:
ik vind dat toch zo'n schijt cd pump op the valuum.... evenals war on errorism 45 46 songs vind ik vet omdat er oud materiaal op staat voor de rest is ie ook niet denderend...
wat vinden jullie van et riffje van The Malachi Crunch? ik heb ze op pinkpop (op tv) dat nummer zien/horen spelen en damn dat speelde ze toch echt geweldig en et riffje is zo soepel en fijn haha sorry geen woorden meer voor.
ja kletz hier ff onder een andere naamquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:25 schreef StrikeAnywhere het volgende:
ik ga nog steeds voor die live plaat (IHTSL) & Punk in Drublic, daarna komt ribbed.
vind pump up the valuum & war on errorism toch een stuk minder.
Concert van ze in de 013 was cool, ook omdat ze na een half uur weer terug kwamen om te spelen terwijl de helft van het publiek zijn jas aan het halen was..![]()
heb hem dus geluisterd, en best goede cdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:57 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
moet ik dan misschien ook maar eens proberen
maar ik zal iig ff So Long and Thanks for all the Shoes proberen, misschien (als ik het niet vergeet) post ik hier nog wel wat ik er van vond
Goed zo.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:28 schreef Kerdaben het volgende:
ff mezelf kwooten:
[..]
heb hem dus geluisterd, en best goede cd
vooral gaaf dat er ook ska-achtige liedjes op staan
favorieten: flossing a dead horse en all outta angst
dat ik NOFX kut vond kwam eigelijk grotendeels door die nofx-rancid split cd, ik had eerst alle nummers die van rancid geluisterd, en daarna het orgineel(door nofx dus)..viel best tegen, en nofx had ook een beetje die liedjes van rancid verneukt![]()
maar heb nu de complete discography gedownload dus misschien dat ik ook nog wel andere cd's ervan ga luisteren, en het misschien toch nog goed vind![]()
5 geniale nummers.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:51 schreef Kletz het volgende:
ik mis soul doubt, moron bro's, together in the sand, dying degree (die spelen zo nooit) en your'e bleeding
Ja eigenlijk hadden ze gewoon een dubbel cd moeten bakken van white trash en punk in drublic en die de best of moeten noemenquote:Op woensdag 3 november 2004 02:52 schreef Nitro_YE het volgende:
er hadden wat nummers uitgekunnen en wat erbij, maar het lijkt me wel een goeie cd, ik koop hem iig dus
Country music played on the radioquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:51 schreef Kletz het volgende:
together in the sand
Jeugdsentiment!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:55 schreef Ixnay het volgende:![]()
Er wordt eindelijk weer eens gepost in NOFX topics op Fok!
dat vind ik ook prima, maar ldan ook op LL, kan namelijk niet op lowlands en pukkelpop tegelijk zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef Nitro_YE het volgende:
nee gewoon naar een zaal anders moet ik honder nog wat euro betalen om ze te zien.
Je bent ook een klootzak als je Falling In Love niet mooi vind.quote:Op dinsdag 13 mei 2003 20:48 schreef Ixnay het volgende:
quote:NOFX neemt live album op
NOFX heeft drie avonden in Slim's in San Francisco hun shows opgenomen om er
een live cd van te gaan maken.
Wat ongeveer de drie setlists waren (niet geheel juiste volgorde):
Eerste show:
Glass War
Perfect Government
Franco Un-American
You're Wrong (punk versie)
Scavenger Type (punk versie)
Whats the matter with parents these days
Eat the meek
Murder the Government
Monosylabic Girl
I'm telling tim
Instant Crassic
Cant get the stink out
See Her Pee
I wanna be an alcoholic
Fuck the kids
Juice Head
What now Herb?
Lori Meyers (met de vrouw van Smelly die het vrouwengedeelte zong)
No fun in fundamentalism
We march to the beat of indifferent drum (reggae versie)
The longest Line
Linoleum
Seeing double at the tripple Rock
Whoops I od'd (punk versie)
She's Nubs
Bottles to the ground
Stickin In my eye (Melvin op zang)
Green Corn
the Brews
Tweede show:
Dinosaurs Will Die
Louise
Pharmacists Daughter
Reagan Sucks
What now herb?
All His Suits Are Torn
Murder The Government
Instant Crassic
We March to the Beat of Indifferent Drum (Reggae Versie)
Fuck the Kids
Juice Head
Lori Meyers (met de vrouw van Smelly die het vrouwengedeelte zong)
I'm Telling Tim
Linoleum
Scavenger Type (Punk Versie)
New happy Birthday song
Radio
No Woman No Cry (Melvin zijn gitaar had het even begeven)
I, Melvin (Punk versie met gast van Flogging Molly op de accordeon)
Idiot Son of an Asshole
Franco Un-American
Whats the matter with parents today
Monosylabic girl
cant get the stink out
see her pee
I wanna be an alcoholic
The seperation of church and skate
Whoops I od'd
Leaving JesusLand
,Derde show:
Pharmacists daughter
soul doubt
you're wrong (punk versie)
longest line
lori meyers (met de vrouw van Smelly die het vrouwengedeelte zong)
reeko
murder the government
monosylabic girl
I'm telling Tim
Instant crassic
Can't get the stink out
See her pee
I wanna be an alcoholic
Fuck the kids
Franco un-american
What now herb?
Bob
Whats the matter with parents today?
Leaving jesusland
I, melvin
Its my job to keep punk rock elite
The decline
Ik vond het tegenvallen in vergelijking met de Melkweg show in ieder geval... En dat komt niet door de band maar door het publiek en vooral het geluid.. En door het feit dat de melkweg toch wel heel leuk klein is voor NOFXquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef Ixnay het volgende:
Het geluid was misschien slecht, maar de show was erg goed.
Laten we hopen dat het Lowlands wordt dan!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:35 schreef seadarius het volgende:
Het zal waarschijnlijk eind augustus begin september zijn
Dus grote kans dat ze op Lowlands of pukkelpop spelen.
Ik ben present.quote:Op zondag 9 december 2007 12:47 schreef botar het volgende:
24 juni 2008 in de Melkweg dus...
vvk start woensdag
De vvk begint om 10 uur...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:46 schreef crossover het volgende:
NOFX - What's the Matter With Parents Today
Vette live versie
Zal ik morgen op tijd zijn als ik om 10 over 9 (dan begint de vvk toch?) kaarten koop bij het postkantoor? Maw, zal het snel uitverkocht zijn>?
Ja daar kwam ik net ook achterquote:
Jij ook op het postkantoor?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik net ook achter
Hahah dan heb ik nr 3 tm 6quote:Op woensdag 12 december 2007 10:08 schreef JDude het volgende:
Nou, wij hebben er 2 in ieder geval.
Letterlijke tekst uit Kuuks d'r SMS: "Als we niet ticket 1 en 2 hebben weet ik het ook niet meer".
Deconstruction Tour 2003 toch? Da's inderdaad al ruim 4,5 jaar geledenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Herr_Munk het volgende:
Jij ook op het postkantoor?Ik ook al.
Enfin, ik heb tickets en mijn dag kan niet meer stuk! Toch verdomme 5 jaar geleden dat ze hier voor het laatst waren.
Mja ik was er om half 9quote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Enfin, ik heb tickets en mijn dag kan niet meer stuk! Toch verdomme 5 jaar geleden dat ze hier voor het laatst waren.
Voor mij is 't al bijna 4 weken geleden dat ik ze voor 't laatst gezien hebquote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
klopt, maar ja tis Nofx...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef OFfSprngr het volgende:
22E is te veel.
Hell no, voor mij niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef OFfSprngr het volgende:
22E is te veel.
Wrijf het er maar lekker inquote:Op woensdag 12 december 2007 11:31 schreef seadarius het volgende:
[..]
Voor mij is 't al bijna 4 weken geleden dat ik ze voor 't laatst gezien heb![]()
Mijn ticket is iig ook al binnen
Denk het welquote:Op woensdag 12 december 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Voor mij ook niet hoor. Hé maar Cross. We gaan dus meeten in Amsterdam?.
Relaxquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef VrAnKiE het volgende:
Ik ga der ook heeeeeeen! w00t!
Tof.quote:
Het is niet te veel voor een metal bandquote:Op woensdag 12 december 2007 18:27 schreef OFfSprngr het volgende:
22 is te veel voor een Punk band.
Eigenlijk is het altijd teveelquote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
Het is niet te veel voor een metal band
Ik denk dat offspringer bedoeld dat punkbands altijd wat lager zitten met de entreeprijzen en dat dure prijzen inderdaad vaak gevraagd wordt voor metalbands of nietszeggende hardcorebands die met een niets zeggend pakket komen van 5 bands.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
In hun genre is het denk ik een van m'n duurdere concerten tot nu toequote:Op woensdag 12 december 2007 18:38 schreef crossover het volgende:
Ik vind 22 euro best een nette prijs
Goed puntquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef JDude het volgende:
In Zoetermeer () was geen coffeeshop te vinden, waarschijnlijk.
Ligt aan de band, meer dan/rond de 20E vind ik sowieso onwijs duur.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja met thomas en zn vriendin denk ik dus ik denk dat er nog wel een plaatsje over is! we hebben het daar nog wel overquote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk het wel
[..]
RelaxMet wie, thomas? Kan ik nog met jullie meerijden eventueel?
Ja, ik ook. Ik ging niet voor niets al om half 10 naar het GWKquote:Op zaterdag 29 december 2007 04:39 schreef Herr_Munk het volgende:
Uitverkocht!? Die had ik toch wel 2 weken eerder verwacht....
Mja, ik heb me ook weer verkekenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik ging niet voor niets al om half 10 naar het GWK.
Ik heb als klein JD'tje m'n ma nog wel eens vergezeld als ze om vijf uur 's ochtends in de rij ging staan/zitten voor Dire Straits en dergelijkequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:53 schreef crossover het volgende:
Mja, ik heb me ook weer verkeken
Ik weet nog wel toen ik 15 jaar oud was voor het kaartje van pinkpop stonden we ook om 8 uur al te wachten tot het postkantoor open ging!
Ja.... en heb er van genotenquote:Op zondag 15 juni 2008 01:49 schreef seadarius het volgende:
Nog 9 dagen, ik kan bijna niet meer wachten.
Iemand trouwens NOFX: Backstage passport gezien?
Waarom niet?quote:
Ja, goede vraag... Omdat 5 1/2 jaar geleden in de melkweg en 4 jaar geleden op de Deco-tour toch vast cooler was dan vanavond... Enkel omdat zowel ik als NOFX ouder zijn geworden en ik als pubertje toch meer NOFX gevoel had dan nu....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |