Jawel. Het ging best los toen. Was jij daar toen ook bij?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:36 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ooow ja!!! dat zei je ook al een keer op punksquad als ik het goed heb:D
maar ik vind trouwens dat ze hem best aardig spelen
MFATGG hebben hun eigen topics.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Posessions never meant anything to meeeeeeeeee!!!! I'm not crazy.
Heerlijke cover bijna net zo goed als NOFX.
Tis wel typisch trouwens, want dat dit heb ik nou precies met andere punkbands. Iets als MFATGG kan ik nog wel waarderen, maar Pennywise en Rancid en eigenlijk elke andere punkband die ik ooit geluisterd heb, vond ik echt geen zak aan. Ik ben ook niet echt een fan van punkrock, ik ben gewoon fan van NOFXquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef Kerdaben het volgende:
NOFX heb ik eigelijk nooit écht leuk gevonden..
vond een paar nummers wel leuk, zoals bob en my vagina (:P), had toen the war on errorism gehaald, samen met indestructible van rancid
gevolg: twoe 1 keer gedraaid, indestructible zat er vast in![]()
vond twoe ook niet echt leuk, terwijl ik andere bands zoals pennywise en rancid enzo (soms) wel leuk vind (luister meer ska), maare...kan iemand mij de beste cd van NOFX ff zeggen, misschien dat ik er dan toch nog iets in zie
Vanwege de diversiteit en de all-nonsense 'air' die ze hebben?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tis wel typisch trouwens, want dat dit heb ik nou precies met andere punkbands. Iets als MFATGG kan ik nog wel waarderen, maar Pennywise en Rancid en eigenlijk elke andere punkband die ik ooit geluisterd heb, vond ik echt geen zak aan. Ik ben ook niet echt een fan van punkrock, ik ben gewoon fan van NOFX
Nah, kweenie, ik kan de harde nummers van NOFX ook prima waarderen, dingen als The Decline enzo vind ik fantastisch. Maar andere punkbands vind ik over het algemeen gewoon helemaal niks. De enige uitzondering is eigenlijk Bad Religion, daar heb ik wel een hoop van, maar dat is imho vaker snelle rock dan echt punkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vanwege de diversiteit en de all-nonsense 'air' die ze hebben?..... of hadden eerlijk gezegd. Met de nieuwe cd proberen ze wel serieuser over te komen...... alsof het ineens 'moet' ofzo.
Tja, The Clash is ook punk imo en das toch ook geen snelle rock.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, kweenie, ik kan de harde nummers van NOFX ook prima waarderen, dingen als The Decline enzo vind ik fantastisch. Maar andere punkbands vind ik over het algemeen gewoon helemaal niks. De enige uitzondering is eigenlijk Bad Religion, daar heb ik wel een hoop van, maar dat is imho vaker snelle rock dan echt punk
Van The Clash heb ik echt helemaal niksquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Tja, The Clash is ook punk imo en das toch ook geen snelle rock.
Ja, hoewel ik ze allemaal heb trouwens. Op The New America werd volgens nog een hoop gezeken ook, terwijl ik dacht echt best een goeie CD vind.quote:En albums als The New America en No Substance zijn heel anders dan Suffer en No Control, van BR.
Wrom suckt PUTV dan volgens jou?quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:59 schreef Kletz het volgende:
ik vind dat toch zo'n schijt cd pump op the valuum.... evenals war on errorism 45 46 songs vind ik vet omdat er oud materiaal op staat voor de rest is ie ook niet denderend...
wat vinden jullie van et riffje van The Malachi Crunch? ik heb ze op pinkpop (op tv) dat nummer zien/horen spelen en damn dat speelde ze toch echt geweldig en et riffje is zo soepel en fijn haha sorry geen woorden meer voor.
ja kletz hier ff onder een andere naamquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:25 schreef StrikeAnywhere het volgende:
ik ga nog steeds voor die live plaat (IHTSL) & Punk in Drublic, daarna komt ribbed.
vind pump up the valuum & war on errorism toch een stuk minder.
Concert van ze in de 013 was cool, ook omdat ze na een half uur weer terug kwamen om te spelen terwijl de helft van het publiek zijn jas aan het halen was..![]()
heb hem dus geluisterd, en best goede cdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:57 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
moet ik dan misschien ook maar eens proberen
maar ik zal iig ff So Long and Thanks for all the Shoes proberen, misschien (als ik het niet vergeet) post ik hier nog wel wat ik er van vond
Goed zo.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:28 schreef Kerdaben het volgende:
ff mezelf kwooten:
[..]
heb hem dus geluisterd, en best goede cd
vooral gaaf dat er ook ska-achtige liedjes op staan
favorieten: flossing a dead horse en all outta angst
dat ik NOFX kut vond kwam eigelijk grotendeels door die nofx-rancid split cd, ik had eerst alle nummers die van rancid geluisterd, en daarna het orgineel(door nofx dus)..viel best tegen, en nofx had ook een beetje die liedjes van rancid verneukt![]()
maar heb nu de complete discography gedownload dus misschien dat ik ook nog wel andere cd's ervan ga luisteren, en het misschien toch nog goed vind![]()
5 geniale nummers.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:51 schreef Kletz het volgende:
ik mis soul doubt, moron bro's, together in the sand, dying degree (die spelen zo nooit) en your'e bleeding
Ja eigenlijk hadden ze gewoon een dubbel cd moeten bakken van white trash en punk in drublic en die de best of moeten noemenquote:Op woensdag 3 november 2004 02:52 schreef Nitro_YE het volgende:
er hadden wat nummers uitgekunnen en wat erbij, maar het lijkt me wel een goeie cd, ik koop hem iig dus
Country music played on the radioquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:51 schreef Kletz het volgende:
together in the sand
Jeugdsentiment!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:55 schreef Ixnay het volgende:![]()
Er wordt eindelijk weer eens gepost in NOFX topics op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |