abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:38:56 #151
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19058523
Linoleum van Shai Hulud moet je eens luisteren, opzich wel cool.

En die tribute cd ken ik, maar deed me weinig.
pi_19058566
ja dat nummer van shai hulud ken ik!!! die is sneeeheeel
Hajeto!
pi_19058571
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:36 schreef Crack_david het volgende:

[..]

ooow ja!!! dat zei je ook al een keer op punksquad als ik het goed heb :D
maar ik vind trouwens dat ze hem best aardig spelen
Jawel. Het ging best los toen. Was jij daar toen ook bij?
pi_19058582
shai hulud heeft trouwens ook damage inc van metallica gecovered... het gitaar stukje hebben ze nog een stuk sneller als metallica.. en dat kan ik al met geen mogelijkheid bijhouden
Hajeto!
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:42:20 #155
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19058630
Posessions never meant anything to meeeeeeeeee!!!! I'm not crazy.
Heerlijke cover bijna net zo goed als NOFX.
pi_19058708
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Posessions never meant anything to meeeeeeeeee!!!! I'm not crazy.
Heerlijke cover bijna net zo goed als NOFX.
MFATGG hebben hun eigen topics. Die ik overigens nog had aangemaakt, dunno of ie nog bestaat hehe.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:46:10 #157
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19058752
Ik heb het helemaal niet over MFATGG.
pi_19058798
ow lol ik dacht ff niet na ik zag crazy en cover staan en dacht hey!

my bad!
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:48:47 #159
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19058833
MFATGG vind ik overigens best flauw over het algemeen, soms zit er wel wat redelijks tussen.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:49:24 #160
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19058851
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef Kerdaben het volgende:
NOFX heb ik eigelijk nooit écht leuk gevonden..
vond een paar nummers wel leuk, zoals bob en my vagina (:P), had toen the war on errorism gehaald, samen met indestructible van rancid
gevolg: twoe 1 keer gedraaid, indestructible zat er vast in
vond twoe ook niet echt leuk, terwijl ik andere bands zoals pennywise en rancid enzo (soms) wel leuk vind (luister meer ska ), maare...kan iemand mij de beste cd van NOFX ff zeggen, misschien dat ik er dan toch nog iets in zie
Tis wel typisch trouwens, want dat dit heb ik nou precies met andere punkbands. Iets als MFATGG kan ik nog wel waarderen, maar Pennywise en Rancid en eigenlijk elke andere punkband die ik ooit geluisterd heb, vond ik echt geen zak aan. Ik ben ook niet echt een fan van punkrock, ik ben gewoon fan van NOFX
pi_19058915
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:49 schreef Tijn het volgende:

[..]

Tis wel typisch trouwens, want dat dit heb ik nou precies met andere punkbands. Iets als MFATGG kan ik nog wel waarderen, maar Pennywise en Rancid en eigenlijk elke andere punkband die ik ooit geluisterd heb, vond ik echt geen zak aan. Ik ben ook niet echt een fan van punkrock, ik ben gewoon fan van NOFX
Vanwege de diversiteit en de all-nonsense 'air' die ze hebben? ..... of hadden eerlijk gezegd. Met de nieuwe cd proberen ze wel serieuser over te komen...... alsof het ineens 'moet' ofzo.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:53:47 #162
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19058995
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:51 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Vanwege de diversiteit en de all-nonsense 'air' die ze hebben? ..... of hadden eerlijk gezegd. Met de nieuwe cd proberen ze wel serieuser over te komen...... alsof het ineens 'moet' ofzo.
Nah, kweenie, ik kan de harde nummers van NOFX ook prima waarderen, dingen als The Decline enzo vind ik fantastisch. Maar andere punkbands vind ik over het algemeen gewoon helemaal niks. De enige uitzondering is eigenlijk Bad Religion, daar heb ik wel een hoop van, maar dat is imho vaker snelle rock dan echt punk
pi_19059357
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:53 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nah, kweenie, ik kan de harde nummers van NOFX ook prima waarderen, dingen als The Decline enzo vind ik fantastisch. Maar andere punkbands vind ik over het algemeen gewoon helemaal niks. De enige uitzondering is eigenlijk Bad Religion, daar heb ik wel een hoop van, maar dat is imho vaker snelle rock dan echt punk
Tja, The Clash is ook punk imo en das toch ook geen snelle rock.

En albums als The New America en No Substance zijn heel anders dan Suffer en No Control, van BR.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 23:09:08 #164
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19059419
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 23:07 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Tja, The Clash is ook punk imo en das toch ook geen snelle rock.
Van The Clash heb ik echt helemaal niks
quote:
En albums als The New America en No Substance zijn heel anders dan Suffer en No Control, van BR.
Ja, hoewel ik ze allemaal heb trouwens. Op The New America werd volgens nog een hoop gezeken ook, terwijl ik dacht echt best een goeie CD vind.

Bad Religion is trouwens behoorlijk belangrijk geweest voor NOFX, hun eerste paar CD's zijn allemaal opgenomen en gemixt door de zanger van BR
pi_19059667
Brett Gurewitz ja... de harmonieuze stukjes zijn door Greg Graffin gedaan ja.

En New America vind ik ook wel een goed album, maar echt punkrock is het niet. Gewoon goeie rock, met harmonieuze achtergrondkoortjes like always.
pi_19065845
ik vind dat toch zo'n schijt cd pump op the valuum.... evenals war on errorism 45 46 songs vind ik vet omdat er oud materiaal op staat voor de rest is ie ook niet denderend...

wat vinden jullie van et riffje van The Malachi Crunch? ik heb ze op pinkpop (op tv) dat nummer zien/horen spelen en damn dat speelde ze toch echt geweldig en et riffje is zo soepel en fijn haha sorry geen woorden meer voor.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 12 mei 2004 @ 10:09:27 #167
11427 Bl00dhound
Lult koeken
pi_19066000
gheheh nofx schommelt, de peroiode NOFX voor el hefe is te slecht voor woorden, mike zingt nog steeds vals, maar nu is het te overzien
en met WoE vind ik het ook weer een beetje achteruit gegaan
halfzachte nummers... staan maar 3 of 4 echte NOFX'ers op....

en jah malachi crunch is wel een vet intro riffje, maar "idiots are taking over" dies wel wat meer impressive

ben geen bassist ofzo, maar die van malachi crunch speel je zo na
die andere nie echt
pi_19066157
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:59 schreef Kletz het volgende:
ik vind dat toch zo'n schijt cd pump op the valuum.... evenals war on errorism 45 46 songs vind ik vet omdat er oud materiaal op staat voor de rest is ie ook niet denderend...

wat vinden jullie van et riffje van The Malachi Crunch? ik heb ze op pinkpop (op tv) dat nummer zien/horen spelen en damn dat speelde ze toch echt geweldig en et riffje is zo soepel en fijn haha sorry geen woorden meer voor.
Wrom suckt PUTV dan volgens jou?

45 or 46 vink ook super, leuk om heeeeel oud en nieuw materiaal te horen. Het boekje is ook leuk om te lezen.

En Malachi Crunch is een van de betere nummers van Ribbed. Geweldige eindtrack.
pi_19066515
nou uit mijn napster tijd heb ik wel wat van die cd geluisterd... maar ik vond et gewoon minder... met een niet echt NOFX sound.... (dat zal je vast wel weer niet vinden )

ik blijf erbij dat et oudere werk van de punkbands (guttermouth, Satanic Surfers, NUFAN, Millencolin (daar heb je ze weer ), Lagwagon, enz, gewoon veel beter vind.
pi_19066943
Probeer Dinosaurs will die nu nog eens dan. Dat nummer staat op PUTV...
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:40:25 #171
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19071305
The Malachi Crunch weer zo'n nummer. Ik kan die intro op gitaar spelen, is niet makkelijk.
pi_19072539
ik ga nog steeds voor die live plaat (IHTSL) & Punk in Drublic, daarna komt ribbed.
vind pump up the valuum & war on errorism toch een stuk minder.
Concert van ze in de 013 was cool, ook omdat ze na een half uur weer terug kwamen om te spelen terwijl de helft van het publiek zijn jas aan het halen was..
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19080762
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:25 schreef StrikeAnywhere het volgende:
ik ga nog steeds voor die live plaat (IHTSL) & Punk in Drublic, daarna komt ribbed.
vind pump up the valuum & war on errorism toch een stuk minder.
Concert van ze in de 013 was cool, ook omdat ze na een half uur weer terug kwamen om te spelen terwijl de helft van het publiek zijn jas aan het halen was..
ja kletz hier ff onder een andere naam

Maar idd.... ik denk 2/3 van de zaal was al weg was en wij bleven wachten totdat et minder druk werd bij de jassen... toen kwamen ze dus een half uur na hun optreden weer terug en speelde 2 nummers waaronder Don't call me white (ook weer zo'n mooi nummer) en toen kon je wel lkkr uit je dak in de pit, want et was weer eens veelste druk toen
pi_19338681
ff mezelf kwooten:
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 21:57 schreef Kerdaben het volgende:

[..]

moet ik dan misschien ook maar eens proberen
maar ik zal iig ff So Long and Thanks for all the Shoes proberen, misschien (als ik het niet vergeet ) post ik hier nog wel wat ik er van vond
heb hem dus geluisterd, en best goede cd
vooral gaaf dat er ook ska-achtige liedjes op staan
favorieten: flossing a dead horse en all outta angst

dat ik NOFX kut vond kwam eigelijk grotendeels door die nofx-rancid split cd, ik had eerst alle nummers die van rancid geluisterd, en daarna het orgineel(door nofx dus)..viel best tegen, en nofx had ook een beetje die liedjes van rancid verneukt
maar heb nu de complete discography gedownload dus misschien dat ik ook nog wel andere cd's ervan ga luisteren, en het misschien toch nog goed vind
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
  zondag 23 mei 2004 @ 16:42:25 #175
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19339038
Nou ik vind de manier waarop NOFX de nummers van Rancid speelt toch wel beter eigenlijk dan het orgineel van Rancid, vooral Olympia WA.
pi_19339189
olympia WA is wel het beste nummer door NOFX gespeeld op die cd...maar vind de rancid versie toch beter
vooral radio is ontzettend fucked up
en de rancid versies van bijv. moron brothers en vanilla sex vind ik echt veel beter
maar zal wel smaak zijn , groot nadeel aan nofx vind ik de zang...hij zingt altijd op dezelfde manier..en het lijkt alsof hij gewoon zingt, en helemaal niet let op wat de rest van de band speelt...dat het niet bij elkaar past zeg maar
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_19339254
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:28 schreef Kerdaben het volgende:
ff mezelf kwooten:
[..]

heb hem dus geluisterd, en best goede cd
vooral gaaf dat er ook ska-achtige liedjes op staan
favorieten: flossing a dead horse en all outta angst

dat ik NOFX kut vond kwam eigelijk grotendeels door die nofx-rancid split cd, ik had eerst alle nummers die van rancid geluisterd, en daarna het orgineel(door nofx dus)..viel best tegen, en nofx had ook een beetje die liedjes van rancid verneukt
maar heb nu de complete discography gedownload dus misschien dat ik ook nog wel andere cd's ervan ga luisteren, en het misschien toch nog goed vind
Goed zo. Zeker bij een band als NOFX is het zo dat je niet gelijk met 1 cd kan zien of de band goed is...

En Ixnay, ik heb laatst weer Rancid / and out come the wolves gehoord en Olympya WA vind ik van Rancid nog steeds veel beter.
  zondag 23 mei 2004 @ 17:02:23 #178
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19339567
Ja, NOFX is gewoon sneller, het is meer mijn smaak gewoon.
Maar Rancid is natruurlijk ook ernstig goed.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 09:34:43 #179
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19465142
De setlist van Köln van zaterdag, ben toch maar niet geweest trouwens, teveel gedoe met reizen.

Heart and Soul
Murder the government
Dinosaurs will die
Franco UnAmerican
All his suits are torn (oder so ähnlich)
I´m telling tim
Perfect Government
Radio
Champs
The Brews
My heart is yearning
Seperation of Church and Skate
Bleeding Heart Disease
Reeko
Louise
Linoleum
Idiot Son of an asshole
Sticking in my eyes
Bottles to the Ground
Bob
Whoops i odded
Kill all the white man
Theme of ...

Wat is Heart And Soul voor nummer? Ken ik die? De naam zegt me niks.
REEKO, vet nummer, die wil ik ook wel live horen.
Bleeding Heart Disease, die spelen ze normaal toch ook niet vaak?

Aparte setlist, maar wel vet natuurlijk, ze zullen wel eens wat anders wilen.
pi_19466580
ik mis soul doubt, moron bro's, together in the sand, dying degree (die spelen zo nooit) en your'e bleeding
  vrijdag 28 mei 2004 @ 18:45:09 #181
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19478616
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:51 schreef Kletz het volgende:
ik mis soul doubt, moron bro's, together in the sand, dying degree (die spelen zo nooit) en your'e bleeding
5 geniale nummers.
  dinsdag 2 november 2004 @ 18:10:11 #182
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_23028556
NOFX gaat een "Best Of" cd uitbrengen;

01 Dinosaurs Will Die
02 Linoleum
03 Bob
04 The Separation of Church
and Skate
05 Murder the Government
06 Bleeding Heart Disease
07 Bottles To The Ground
08 180 Degrees
09 Party Enema
10 What’s The Matter with Kids Today
11 Reeko
12 Stickin In My Eye
13 All Outta Angst
14 Leave It Alone
15 Green Corn
16 The Longest Line
17 Thank God It’s Monday
18 The Idiots Are Taking Over
19 Don’t Call Me White
20 Day To Daze
21 Soul Doubt
22 Philthy Phil Philanthropist
23 Shut Up Already
24 It’s My Job To Keep Punk Rock Elite
25 Franco Un-American
26 Kill All The White Man
27 Wore Out Soles Of My Party Boots*

Ik vind het wel een goeie compilation, alleen Moron Brothers vind ik een goed nummer dat ontbreekt.

9 november komt ie uit, dat is volgende week al.
pi_23034103
Jah ik heb hem dus al ff gedownd, en Dinosaurs will die, Murder the goverment, Bottles to the Ground, Party Enema, en euh... ff zien dat waren ze. Anyways, die zijn dus aangepast. Dinosaurs een ander begin, murder begint ska-y en tweede zanglijn, Bottles heeft iets meer volume en zang en Party Enema is helemaal opnieuw opgenomen.

Nummer 27 is trouwens wel een leuk nrtje met een goede solo en luistert weer prettig weg zoals gewoonlijk.
  dinsdag 2 november 2004 @ 22:21:38 #184
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_23034987
Ik vind het wel goed dat die nummers van Pump Up The Valuum wat zijn verbeterd, het orgineel klinkt erg dof.
pi_23040833
er hadden wat nummers uitgekunnen en wat erbij, maar het lijkt me wel een goeie cd, ik koop hem iig dus
That's The Way Things Go
  woensdag 17 november 2004 @ 11:18:42 #186
42555 Tomek
Take on the world!
pi_23373208
quote:
Op woensdag 3 november 2004 02:52 schreef Nitro_YE het volgende:
er hadden wat nummers uitgekunnen en wat erbij, maar het lijkt me wel een goeie cd, ik koop hem iig dus
Ja eigenlijk hadden ze gewoon een dubbel cd moeten bakken van white trash en punk in drublic en die de best of moeten noemen
pi_23373508
Mja idd, VEEL meer oudere nummers en hoogstens 2 van de nieuwe cd. Ook Thank God It's Monday had wmb wel Pharmacists' Daughter ofzo mogen wezen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:33:32 #188
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_39515602
http://www.myspace.com/thelist

Voor de geïnteresseerden.
3 nrs van een recent optreden.
  maandag 24 juli 2006 @ 15:20:06 #189
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_40134995
Waarom hebben ze You're Wrong eigenlijk niet op die nieuwe cd gezet?
Zou een van de beste nummers van die cd geweest zijn.
pi_40249700
S&M Airlines!

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_40250585
* mrcool luistert nu naar Morron Brothers!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_40250698
Oh my fucking god, ik krijg echt de kriebels als ik die nummers na jaren weer hoor!
pi_40250849
Die drumpartij in Linoleum!
pi_40250893
Fat Mike!

pi_40251266
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:51 schreef Kletz het volgende:
together in the sand
Country music played on the radio
So I turned it off
  donderdag 27 juli 2006 @ 23:55:28 #196
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_40255692

Er wordt eindelijk weer eens gepost in NOFX topics op Fok!
pi_40268688
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:55 schreef Ixnay het volgende:

Er wordt eindelijk weer eens gepost in NOFX topics op Fok!
Jeugdsentiment!
pi_40408199
de nieuwe cd is tof! Het is geen topper, maar hij valt ook zeker niet tegen
That's The Way Things Go
pi_46972004
weet iemand of er sprake is van een eventuele europese tour deze zomer? heb ergens wel wat geruchten gehoord...
pi_46978197
Ik heb op hun site gelezen dat ze in de zomer naar Europa komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')