hoe dan ook..
hij zei dat ik het moest "bijknippen/bijscheren"
nu vraag ik me af of dat wel oke is...... het groeit tenslotte toch weer terug... (en zovaak zie je het ook weer niet)
kennen jullie jongens/mannen die het ook "bijknippen/bijscheren"
ik vind het zelf nogal lomp om te doen..... 'k heb er tenslotte geen last van.... jah, als ik in de spiegel kijk valt het wel een beetje op, maar kom op zeg.... nobody is perfect...
ben benieuwd wat jullie voor nuttigs hier op te zeggen hebben...
ben in de loop van volgende week weer online, dus post maar raak...
quote:jah alsof het harder gaat groeien als je het scheert
Op zaterdag 10 mei 2003 14:28 schreef Buurmannetje het volgende:
Als het heel erg wordt kan je er toch makkelijk een stukje afhalen, dat doe je tenslotte met je hoofdhaar ook...
Zolang je 't niet afscheert zal het niet echt superhard groeien.
En toen ik toch met het scheerapparaat bezig was heb ik meteen de onderkant onthaard
Dat zit ook stukken fijner, of is het voor een jongen niet normaal dat ie daar zijn haar wegscheert?
ten slotte willen jullie, mannen, ook dat wij onze oksels scheren.
ziet er toch wel zooooooooooooo ranzig uit, hebben ze mouwloos shirt aan zie je van dat okselhaar er onderuit komen
gewoon alles scheren, behalve benen en armen
maar ff ontopic: zou het wel ff scheren ja
En dit ziet er stukken beter uit
quote:Mag ik ook nog wat haar op mijn hoofd hebben? de rest is al kaal!
quote:nee
Op zaterdag 10 mei 2003 14:51 schreef Boobobob het volgende:[..]
Mag ik ook nog wat haar op mijn hoofd hebben? de rest is al kaal!
quote:En borsthaar?
nee hoofd kaal is geil. Nou ja soms niet als je lelijk hoofd hebt. Maar als je beetje normaal hoofd hebt staat het vaak erg
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 14:45 schreef MissX het volgende:
jongens moeten ook hun oksels scheren![]()
![]()
![]()
![]()
ziet er toch wel zooooooooooooo ranzig uit, hebben ze mouwloos shirt aan zie je van dat okselhaar er onderuit komen
Ikke ook netjes geschoren is....
Ik vind het idd geen gezicht, haren onder korte shirts vandaan...
Eigenlijk omdat ik het vervelend vond, als ik van die strakke shirts aantrek heb je kans dat het er nét onderuit komt, en da's geen gezicht vind ik
En met deoroller van Nivea gaat het ook niet irriteren, tenminste, bij mij niet
quote:En jij denkt dat wij het aantrekkelijk vinden als een gast met zo een bos haar onder ze oksels loopt
Op zaterdag 10 mei 2003 16:52 schreef the_predator het volgende:
bijwerken ok, tenminste zo gauw je erbij loopt als een behaarde bosaap.
maar weg werken?
alleen bij vrouwen zie ik daar het nut van in en de aantrekkelijkheid (hoe stom het ook mischien mag klinken)
Mannen die meer dan hun baard groei scheren zijn of wielrenner (geacepteerd) of geen echte vent in mijn ogen!
quote:kortzichtig figuur
Op zaterdag 10 mei 2003 16:52 schreef the_predator het volgende:
bijwerken ok, tenminste zo gauw je erbij loopt als een behaarde bosaap.
maar weg werken?
alleen bij vrouwen zie ik daar het nut van in en de aantrekkelijkheid (hoe stom het ook mischien mag klinken)
Mannen die meer dan hun baard groei scheren zijn of wielrenner (geacepteerd) of geen echte vent in mijn ogen!
quote:my thought exactly
Op zaterdag 10 mei 2003 17:44 schreef dikkebanaan het volgende:
Niet scheren, gewoon 'wegveten'.
(voelt veel beter en blijft langer weg)
Laten we allemaal weer embryo's worden!
Spastisch gedoe
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 19:32 schreef ThE_ED het volgende:
"Scheerapparaat met tondeuse pakt"
quote:laat ik het zo zeggen;
Op zaterdag 10 mei 2003 19:47 schreef Kwark het volgende:
Pleur effe op zeg, het is al erg genoeg dat heel vrouwelijk Nederland inmiddels gebrainwashed is door de anti-lichaamshaarmaffia, zijn de mannen nu ook aan de beurt?Laten we allemaal weer embryo's worden!
Spastisch gedoe
Heb je nou meer of minder last van zweet als je geen okselhaar hebt?
quote:In mijn geval minder, hoewel ik eigenljk al weinig zweet.
Op zaterdag 10 mei 2003 20:34 schreef dr.Tesla het volgende:
Maar hoe zit het nou met de zweet-productie?Heb je nou meer of minder last van zweet als je geen okselhaar hebt?
quote:Ja, inderdaad. Waarom zou een vrouw het moeten.
Op zaterdag 10 mei 2003 20:31 schreef vipergts het volgende:
Waarom zou een vrouw het wel moeten
Overigens zweet je niet minder, maar wanneer zweet dus in je okselhaar blijft hangen, kan het daar lekker broeien en gaat het dus stinken. Je zult dus zien dat je daar minder snel ruikt (al hoop ik van harte dat je toch deo gebruikt.. ) dan anders
quote:Hoe weet je dit? Heb je wel eens met volle bossen okselhaar rondgelopen om het te testen?
Op zaterdag 10 mei 2003 20:38 schreef Maerycke het volgende:
Overigens zweet je niet minder, maar wanneer zweet dus in je okselhaar blijft hangen, kan het daar lekker broeien en gaat het dus stinken. Je zult dus zien dat je daar minder snel ruikt (al hoop ik van harte dat je toch deo gebruikt.. ) dan anders
Ik stink niet hoor
quote:Je bent de lucht inmiddels gewend.
Op zaterdag 10 mei 2003 20:40 schreef Kwark het volgende:
Ik stink niet hoor
quote:Jij misschien niet.. maar m'n ex wederhelft had dus wel heel erg..
Op zaterdag 10 mei 2003 20:40 schreef Kwark het volgende:[..]
Hoe weet je dit? Heb je wel eens met volle bossen okselhaar rondgelopen om het te testen?
Ik stink niet hoor
Wel met MACH 3.
quote:Definier "debiel" in dit verband.
Op zaterdag 10 mei 2003 21:39 schreef RELOADER het volgende:
Bijknippen!Doe ik ook altijd! Anders ziet het er zo debiel uit!
Btw het gaat dan niet sneller groeien, tenminste bij mij niet!
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 19:32 schreef ThE_ED het volgende:
"Scheerapparaat met tondeuse pakt"
*korttrimt*done
nu kan ik weer nrmaal een shirt aan
quote:homo's scheren hun edele delen en de rest van het lichaam.
Op zaterdag 10 mei 2003 14:45 schreef MissX het volgende:
jongens moeten ook hun oksels scheren![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Niet alleen homo's hoor.
Op zondag 11 mei 2003 20:46 schreef vatsige_vetzak het volgende:
homo's scheren hun edele delen en de rest van het lichaam.
quote:hip
Op zondag 11 mei 2003 22:28 schreef Doctor_Bara het volgende:
ik laat t groeien en doe er vlechtjes inwie doet er mee
quote:idd, het is nu gewoon heel kort, helemaal weg vind ik overdreven en voelt ook niet lekker. Overdreven omdat bij mij haar toch heel snel weer aangroeit, en omdat ik sowieso wel overal behalve op mijn rug haar heb
Op zondag 11 mei 2003 18:06 schreef WheeleE het volgende:[..]
Zo ongeveer ja. De uitstekende pukjes een beetje bijwerken enzo. Ziet er wat beter uit, zeker met shirts met korte mouwen...
Maar scheren is zowel voor vrouwen als mannen een goede zaak!!
Weg met dat nutteloze haar!
>scheerapparaat pakt<
Nee en daar moet ik naar kijken/ruiken
Gewoon bijhouden die hap of scheren!
quote:Oefening baart kunst..
Op woensdag 14 mei 2003 13:26 schreef tudelfino het volgende:
Haar onder oksels en op m'n benen scheer ik altijd wel weg, maar mijn vriendje vindt een kaal poesje ook wel mooi.. Maar hoe doe je dat goed? Door gewoon te scheren blijven er nog allemaal haartjes zitten.. Iemand tips?
Ook in de winter dus, want in de sportschool wil het ook nog weleens tevoorschijn komen :p
quote:>hoopt nu dat hij het ook vaker gaat bijhouden, nu hij ziet dat ik niet de enige ben die het belangrijk vind<
Op woensdag 14 mei 2003 09:37 schreef Metro2005 het volgende:
Zoals moonlight84 al zei. ik doe het in de zomer enzo wel bijscheren (!) enzo maar in de winter vind ik het niet zo belangrijk, knip het wel eens bij ofzo maarja. wist niet dat er zoveel meiden het belangrijk vonden>scheerapparaat pakt<
quote:Wat voor ongewassen tuig komt er zoal in die sportschool van jou? Men zou natuurlijk ook gewoon eens kunnen douchen.
Op woensdag 14 mei 2003 09:48 schreef xman het volgende:
Je hebt mannen in de sportschool die hun borstspieren trainen en dan zie je zo'n grote vies bos haar helemaal samengeklonterd door het zweet met bijbehorende oud zweet geur door het zweet over oud zweet effect.
Het scheren van andere dan de baardstreek was geen topic voor me en toen ik dan recentelijk van iemand hoorde dat-ie oksels scheerde... klapperen met die oren. Maar ja, dan blijkt het barstens normaal te zijn - volgens wat ik hier dus tegen kom.
Mijn vriendin heeft ook haar voorkeur voor scheren uitgesproken, dus tja... toen was alle koudwatervrees weg.
En nu zweer ik erbij
quote:Vind het ook wel een pluspunt bij een jongen als ie zijn okselharen bijgewerkt houdt. Lange plukken zien er vaak wat viezig uit.
Op maandag 12 mei 2003 00:46 schreef Angel25 het volgende:
Scheer 't ook meestal weg, mooiste vind ik een paar dagen erna, als er weer korte haartjes te zien zijn. Mannelijk en toch lekker fris!
Moet stiekem zelf wel toegeven dat ik bij mezelf het ook wel 'stoer' en toch ook wel enigzins vrouwelijk vind om de korte haartjes na een aantal dagen na het scheren te zien.
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:48 schreef Frasier het volgende:
Ik hou het gewoon goed bij, helemaal kaal vind ik niet nodig.
m/21 Lekker fris.
quote:Eerste keer 1 dag jeuk, daarna niet meer....Dus dat viel echt mee!
Op maandag 11 augustus 2003 15:47 schreef PS het volgende:
Beetje inkorten oke, maar kaal no way. Trouwens je edele scheren levert dat niet een week jeuk op ofzo?
Bij scheren wel
Te veel haar staat zoe 'oers'
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:11 schreef sundae het volgende:
Ik vind het het lekkerst/mooist wanneer mannen hun oksels en schaamhaar gewoon scheren. Borsthaar het liefste ook wegEn benen mogen ook best eens onthaard worden
Ze vinden het ook fijn als een vrouw alles netjes bijhoudt, dus waarom het zelf dan niet doen? Zoveel moeite is het niet (en al helemaal je oksels niet)...
Dat gaat met de tijd steeds beter, in het begin kon ik ook zo de plekken zie die ik had gemist, kon ikweer opnieuw beginnen. M'n bril erbij opzetten helpt ook welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:36 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik heb het vanmorgen in een gekke bui ook weggeschoren. Eerst wat bijgeknipt en toen met het scheermes erbij. Wel lastig want ik ben rechts en dan kun je links wel redelijk doen. Allen de rechterkant met je llinkerhand is een ramp. Maar het voelt iig wel lekker fris.
Ook nog ff ingesmeerd met bodylotion. Hopen dat het niet machtig gaat jeuken als het weer doorkomt![]()
Ja lekker is dat hčquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:22 schreef AKnynke het volgende:
Een vriend van me is een wielrenner, en toen die laatst in een korte broek aankwam kon ik het niet laten om even over z'n benen te strijken. Ze waren zo glad en schijnend! Heerlijk!
Vanmorgen de oksels weer eens aangepakt. Nu het zomerseizoen is begonnen mag het weer wat verzorgder.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:08 schreef Alessandro het volgende:
Gewoon met een baardtrimmer je schaam en okselhaar verwijderen. Het word dan lekker glad en fris.... het zit veel beter. Mijn Girl vond het eerst raar maar nu wil ze niet anders. Als ik het soms een week of twee vergeet klaagt ze al. :p
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:56 schreef McMarco het volgende:
Veel haar daar is zo smerig warmZo'n hele bos ziet er ook niet, maar kaal vind ik ook weer voor halve nichten. Gewoon flink bijwerken dus
Idiootquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:05 schreef FuifDuif het volgende:
Gewoon laten zitten, jongen. Er gaat niets boven puur natuur. Ik vind het zelf ook nogal gay om te doen. En om de vrouwen zou ik het al helemaal niet doen, die hebben simpelweg niets te eisen.
Ja, maar zo is het toch? Waarom zou je het doen? Omdat anderen het van je verwachten. Nou daaaaag, je bent jezelf en je bent niet verplicht om je eigen okselhaar te knippen omdat er een aantal niet weten waar het leven over gaat.quote:
Omdat ik het fris vind?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar zo is het toch? Waarom zou je het doen? Omdat anderen het van je verwachten. Nou daaaaag, je bent jezelf en je bent niet verplicht om je eigen okselhaar te knippen omdat er een aantal niet weten waar het leven over gaat.
Ja jij, maar TS ziet het zelf kennelijk niet zitten, maar overweegt het omdat anderen het vies vinden. Sorry hoor, maar je moet doen wat je zelf wilt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:14 schreef Intergalactrick het volgende:
Omdat ik het fris vind?
Klopt. Maar ik vind ook dat als anderen last van jou hebben, je daar best wel wat aan mag doen. Ik bedoel, jij gebruikt toch ook iets van deo?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja jij, maar TS ziet het zelf kennelijk niet zitten, maar overweegt het omdat anderen het vies vinden. Sorry hoor, maar je moet doen wat je zelf wilt.
Oke, dus als ik last heb van korte rokjes, of vrouwen met sexy kleding in het algemeen, moeten zij zich daardoor ook degelijk kleden?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:20 schreef Intergalactrick het volgende:
Klopt. Maar ik vind ook dat als anderen last van jou hebben, je daar best wel wat aan mag doen. Ik bedoel, jij gebruikt toch ook iets van deo?
Jij bent echt wazigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, dus als ik last heb van korte rokjes, of vrouwen met sexy kleding in het algemeen, moeten zij zich daardoor ook degelijk kleden?
Ik zie anders nog heel helder hoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:26 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Jij bent echt wazig![]()
Je snapt best wat ik bedoel
Einde discussie
TS geeft zelf al duidelijk aan dat hij het zelf maar onzin vindt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:27 schreef -Trinity- het volgende:
Er is een duidelijke grens tussen je niks aantrekken van anderen en je in je doen laten begeleiden door anderen. En de gulden middenweg bestaat hier ook.
Nee, je ziet het weer eens niet. Je kunt het wel onzin vinden, maar toch graag door je omgeving geaccepteerd worden. Dat zijn twee verschillende dingen, waarbij je toch kunt kiezen voor sociaal wenselijkheid.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:32 schreef -Trinity- het volgende:
Dan moet hij het niet doen. Wat je nu zelf zegt geloof ik eigenlijk niet zozeer, want anders zou hij niet om andermans meningen vragen als hij overtuigd is dat het onzin is.
Open er een topic over. Terug naar okselhaarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, je ziet het weer eens niet. Je kunt het wel onzin vinden, maar toch graag door je omgeving geaccepteerd worden. Dat zijn twee verschillende dingen, waarbij je toch kunt kiezen voor sociaal wenselijkheid.
Ik kan alles met mijn beide handen dus geen probleem gelukkigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef Iam_Zenith het volgende:
bijknippen doe ik wel regelmatig, en scheer meestal de handel bij me oksels weg in de zomervakantie. Maar na een dag of twe heb ik al gelijk weer stoppeltjes onder me oksels wat er helemaal niet uitziet. En om nou elke dag me oksels te gaan scheren gaat ook iets te ver. Het is al moeilijk genoeg om met je linkerhand te scheren
Hebben jullie daar geen last van?
Dat is het lot van een vrouw! Zeker in de zomer scheer ik elke dag m'n oksels, benen en bikinilijn, omdat stoppeltjes helemaal vreselijk zijn! En, met links scheren leer je snel genoeg hoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef Iam_Zenith het volgende:
. En om nou elke dag me oksels te gaan scheren gaat ook iets te ver. Het is al moeilijk genoeg om met je linkerhand te scheren
Hebben jullie daar geen last van?
1 keer geprobeerd, en nooit weer!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:06 schreef -Trinity- het volgende:
Ga harsen. Hoef je 4 weken niet meer te denken aan okselhaar.
Bepaal jij dat, wijsneus?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:32 schreef Myriam7 het volgende:
Ik zou het bijknippen. Is niet echt een heel fraai gezicht als er aan alle kanten iets uitspringt. Helemaal kaal hoeft natuurlijk niet, maar wel netjes en verzorgd![]()
En borsthaar zoals iemand zei , tja dat hoort er natuurlijk te zijn...maar ook niet overdadig ..
Relschopperquote:
Neen.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:33 schreef FuifDuif het volgende:
Maryse, bemoei je maar even snel alleen met je eigen oksels.
Eens per 2 weken is toch veels te lang?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:32 schreef MaRySe het volgende:
Als je het gewoon eens per week of eens per 2 weken scheert als man dan blijft het wel kort.
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:32 schreef MaRySe het volgende:
Als je het gewoon eens per week of eens per 2 weken scheert als man dan blijft het wel kort.
Nou, hadden wij het hier 2 dagen geleden niet uitgebreid over op msn ofzo?quote:
ahum, laten we dan maar niet over mannen beginnenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nou, hadden wij het hier 2 dagen geleden niet uitgebreid over op msn ofzo?
*vrouwen*
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef MoreMini het volgende:
okselhaar is vies
en shirts zonder mouwen bij mannen al helemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |