quote:hip
Op zondag 11 mei 2003 22:28 schreef Doctor_Bara het volgende:
ik laat t groeien en doe er vlechtjes inwie doet er mee
quote:idd, het is nu gewoon heel kort, helemaal weg vind ik overdreven en voelt ook niet lekker. Overdreven omdat bij mij haar toch heel snel weer aangroeit, en omdat ik sowieso wel overal behalve op mijn rug haar heb
Op zondag 11 mei 2003 18:06 schreef WheeleE het volgende:[..]
Zo ongeveer ja. De uitstekende pukjes een beetje bijwerken enzo. Ziet er wat beter uit, zeker met shirts met korte mouwen...
Maar scheren is zowel voor vrouwen als mannen een goede zaak!! ![]()
Weg met dat nutteloze haar!
>scheerapparaat pakt<
Nee en daar moet ik naar kijken/ruiken ![]()
Gewoon bijhouden die hap of scheren!
quote:Oefening baart kunst..
Op woensdag 14 mei 2003 13:26 schreef tudelfino het volgende:
Haar onder oksels en op m'n benen scheer ik altijd wel weg, maar mijn vriendje vindt een kaal poesje ook wel mooi.. Maar hoe doe je dat goed? Door gewoon te scheren blijven er nog allemaal haartjes zitten.. Iemand tips?
Ook in de winter dus, want in de sportschool wil het ook nog weleens tevoorschijn komen :p
quote:>hoopt nu dat hij het ook vaker gaat bijhouden, nu hij ziet dat ik niet de enige ben die het belangrijk vind<
Op woensdag 14 mei 2003 09:37 schreef Metro2005 het volgende:
Zoals moonlight84 al zei. ik doe het in de zomer enzo wel bijscheren (!) enzo maar in de winter vind ik het niet zo belangrijk, knip het wel eens bij ofzo maarja. wist niet dat er zoveel meiden het belangrijk vonden>scheerapparaat pakt<
quote:Wat voor ongewassen tuig komt er zoal in die sportschool van jou? Men zou natuurlijk ook gewoon eens kunnen douchen.
Op woensdag 14 mei 2003 09:48 schreef xman het volgende:
Je hebt mannen in de sportschool die hun borstspieren trainen en dan zie je zo'n grote vies bos haar helemaal samengeklonterd door het zweet met bijbehorende oud zweet geur door het zweet over oud zweet effect.
Het scheren van andere dan de baardstreek was geen topic voor me en toen ik dan recentelijk van iemand hoorde dat-ie oksels scheerde... klapperen met die oren. Maar ja, dan blijkt het barstens normaal te zijn - volgens wat ik hier dus tegen kom.
Mijn vriendin heeft ook haar voorkeur voor scheren uitgesproken, dus tja... toen was alle koudwatervrees weg.
En nu zweer ik erbij
quote:Vind het ook wel een pluspunt bij een jongen als ie zijn okselharen bijgewerkt houdt. Lange plukken zien er vaak wat viezig uit.
Op maandag 12 mei 2003 00:46 schreef Angel25 het volgende:
Scheer 't ook meestal weg, mooiste vind ik een paar dagen erna, als er weer korte haartjes te zien zijn. Mannelijk en toch lekker fris!
Moet stiekem zelf wel toegeven dat ik bij mezelf het ook wel 'stoer' en toch ook wel enigzins vrouwelijk vind om de korte haartjes na een aantal dagen na het scheren te zien.
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:48 schreef Frasier het volgende:
Ik hou het gewoon goed bij, helemaal kaal vind ik niet nodig.
m/21 Lekker fris.
quote:Eerste keer 1 dag jeuk, daarna niet meer....Dus dat viel echt mee!
Op maandag 11 augustus 2003 15:47 schreef PS het volgende:
Beetje inkorten oke, maar kaal no way. Trouwens je edele scheren levert dat niet een week jeuk op ofzo?
Bij scheren wel ![]()
Te veel haar staat zoe 'oers'
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:11 schreef sundae het volgende:
Ik vind het het lekkerst/mooist wanneer mannen hun oksels en schaamhaar gewoon scheren. Borsthaar het liefste ook wegEn benen mogen ook best eens onthaard worden
Ze vinden het ook fijn als een vrouw alles netjes bijhoudt, dus waarom het zelf dan niet doen? Zoveel moeite is het niet (en al helemaal je oksels niet)...
Dat gaat met de tijd steeds beter, in het begin kon ik ook zo de plekken zie die ik had gemist, kon ikweer opnieuw beginnen. M'n bril erbij opzetten helpt ook welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:36 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik heb het vanmorgen in een gekke bui ook weggeschoren. Eerst wat bijgeknipt en toen met het scheermes erbij. Wel lastig want ik ben rechts en dan kun je links wel redelijk doen. Allen de rechterkant met je llinkerhand is een ramp. Maar het voelt iig wel lekker fris.
Ook nog ff ingesmeerd met bodylotion. Hopen dat het niet machtig gaat jeuken als het weer doorkomt![]()
Ja lekker is dat hèquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:22 schreef AKnynke het volgende:
Een vriend van me is een wielrenner, en toen die laatst in een korte broek aankwam kon ik het niet laten om even over z'n benen te strijken. Ze waren zo glad en schijnend! Heerlijk!
Vanmorgen de oksels weer eens aangepakt. Nu het zomerseizoen is begonnen mag het weer wat verzorgder.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:08 schreef Alessandro het volgende:
Gewoon met een baardtrimmer je schaam en okselhaar verwijderen. Het word dan lekker glad en fris.... het zit veel beter. Mijn Girl vond het eerst raar maar nu wil ze niet anders. Als ik het soms een week of twee vergeet klaagt ze al. :p
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:56 schreef McMarco het volgende:
Veel haar daar is zo smerig warmZo'n hele bos ziet er ook niet, maar kaal vind ik ook weer voor halve nichten. Gewoon flink bijwerken dus
Idiootquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:05 schreef FuifDuif het volgende:
Gewoon laten zitten, jongen. Er gaat niets boven puur natuur. Ik vind het zelf ook nogal gay om te doen. En om de vrouwen zou ik het al helemaal niet doen, die hebben simpelweg niets te eisen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |